'Zet rotzooischoppers het land uit'

Politiek • Geschreven door Rob (R@b) op 09-02-2008 @ 11:00
print 
Van buitenlanders met een verblijfsvergunning moet iedere vijf jaar worden onderzocht of zij een gevaar vormen voor de Nederlandse samenleving. Op deze wijze kunnen jongeren die zich misdragen, veel makkelijker het land worden uitgegooid.

Dit 'Wildersiaanse voorstel' is niet afkomstig van de PVV, maar van PvdA-deelraadvoorzitter Ahmed Marcouch. De bestuurder van het Amsterdamse stadsdeel Slotervaart heeft zijn idee kenbaar gemaakt aan VVD-Kamerlid Henk Kamp die de afgelopen twee dagen op bezoek was in het stadsdeel. Kamp zal het idee aanhangig maken in Den Haag.

Marcouch kwam op het idee omdat onlangs bleek dat een jongen uit een groep die rotzooi schopt in Slotervaart, een verlopen verblijfsvergunning heeft. Marcouch dringt er bij de IND op aan de jongen het land uit te zetten.

Volgens Marcouch gaat het vooral om mensen die naar Nederland kwamen in het kader van gezinshereniging. Vaak hebben zij geen Nederlands paspoort. Nu krijgen ze vrijwel probleemloos elke vijf jaar hun verlenging. Als rotzooischoppers merken dat ze het land kunnen worden uitgezet, zal dat hen intomen, meent Marcouch.

Bron: Het Parool


Lees ook:

» 05:53 VVD blijft verliezen in peiling69
» 25/05 PvdA, SP: akkoord verlengt de recessie82
» 25/05 Wilders: VVD volledig de weg kwijt108
» 24/05 Pechtold wederom D66-lijsttrekker71


delen | eKudos nujij

12698 views / 141 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 141 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3
userIcon
totaal mee eens
Hm, goed voorstel hoor. Dit had ik niet verwacht van een PvdA'er, valt me mee.
Goed voorstel. Meteen invoeren. Belachelijk dat er niet gescreed wordt en ze gewoon elke 5 jaar een verlenging krijgen.
userIcon
Deze man is een man van de praktijk maar ze LUISTEREN niet.

Tijd dat hij de overstap maakt van de pvda naar T.O.N.
Allochtonen die zich misdragen het land uit zetten, en allochtonen die zich gedragen mogen blijven. Hulde, goed bezig meneer Marcouch!
En als je een autochtone rotzooischopper bent? Krijg je dan ook een reisje naar Marokko of Turkije kado?
Op dit wetsvoorstel zeg ik : Ja !
userIcon
en het volgende wetsvoorstel is dat elke moslim een halve maan op zijn jas gespeld krijgt etc.
Grappig als dit voorstel door de achterban van de pvda wordt geaccepteerd. Als Wilders hetzelfde zegt is 't land te klein.
userIcon
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 @ 11:04 schreef onemangang het volgende:
En als je een autochtone rotzooischopper bent? Krijg je dan ook een reisje naar Marokko of Turkije kado?
Van mij mag het.

Misschien kunnen we in Marokko opvoedingskampen bouwen, waar we Marokkaanse politiemannen de orde laten houden.

Als autochtone rotzooischoppers (en allochtonen met een paspoort) merken dat ze daar naar toe kunnen worden gestuurd, zal dat hen wel intomen, meent R@b.
userIcon
dit is idd n oplossing die kan werken
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 @ 11:04 schreef kwAllochtoontje het volgende:
Deze man is een man van de praktijk maar ze LUISTEREN niet.

Tijd dat hij de overstap maakt van de pvda naar T.O.N.
Beter nog naar Wilders.
userIcon
En weer zal blijken dat Marcouch een roepende in het duister zal zijn.
quote:
Dit 'Wildersiaanse voorstel' is niet afkomstig van de PVV, maar van PvdA-deelraadvoorzitter Ahmed Marcouch.
Ik durf te wedden dat velen dit inderdaad dachten.
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 @ 11:04 schreef onemangang het volgende:
En als je een autochtone rotzooischopper bent? Krijg je dan ook een reisje naar Marokko of Turkije kado?
Autochtone rotzooischoppers hebben de Nederlandse nationaliteit en dus een passport, het gaat hier over mensen met een verblijfsvergunning.
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 @ 11:05 schreef beverton het volgende:
en het volgende wetsvoorstel is dat elke moslim een halve maan op zijn jas gespeld krijgt etc.
Hoeft niet hoor je haalt ze er nu al uit.

userIcon
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 @ 11:04 schreef onemangang het volgende:
En als je een autochtone rotzooischopper bent? Krijg je dan ook een reisje naar Marokko of Turkije kado?
"Buitenlanders met een verblijfsvergunning". Lezen is moeilijk he.

Allochtonen EN autochtonen met een Nederlands paspoort -kan- je niet het land uit zetten. Maar rechts leeft nog in de droom dat dat gewoon wel kan. En ondertussen roepen dat links de "realiteit ontkent".
Waarom loopt er hier iemand rond met een verlopen verblijfsvergunning ??
userIcon
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 @ 11:11 schreef Colombo het volgende:

[..]

Hoeft niet hoor je haalt ze er nu al uit.

[afbeelding]
Ja zo lopen alle moslims er tegenwoordig bij.
userIcon
Helemaal mee eens
userIcon
Goed plan en niks mis mee. Ook totaal niet te vergelijken met die van Wilders!

Het gaat hier om mensen met tijdelijke verblijfsverguning. Als ze in hun tijd dat ze hier zijn zich niet kunnen gedragen en aan de regels kunnen houden, waarom zouden wij dat dan moeten verlengen?

Daarnaast gaat het hier niet om een geloof, maar om buitenlandse relschoppers.
HAHAHA :p Kan me ogen niet geloven
userIcon
quote:
Op Saturday 9 February 2008 @ 11:04 schreef onemangang het volgende:
En als je een autochtone rotzooischopper bent? Krijg je dan ook een reisje naar Marokko of Turkije kado?
nee naar siberie , net als dat duitse kansenjoch
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 @ 11:05 schreef beverton het volgende:
en het volgende wetsvoorstel is dat elke moslim een halve maan op zijn jas gespeld krijgt etc.
Och, daar kruipen ze alweer in de slachtoffer-rol. Weet jij dat jij de eerste bent die het over "moslims" hebt in dit bericht? Dat zegt wel genoeg toch.
userIcon
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 @ 11:04 schreef onemangang het volgende:
En als je een autochtone rotzooischopper bent? Krijg je dan ook een reisje naar Marokko of Turkije kado?
Je bedoelt reisjes zoals: Vlinderreisje naar Marokko of een "verniel De Eendracht"-reis?
userIcon
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 @ 11:04 schreef Quukske het volgende:
Allochtonen die zich misdragen het land uit zetten, en allochtonen die zich gedragen mogen blijven. Hulde, goed bezig meneer Marcouch!
Niets meer aan toe te voegen. Volgens mij nam zelfs Kamp nam het gisteren voor Marcouch op bij P&W
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 @ 11:05 schreef beverton het volgende:
en het volgende wetsvoorstel is dat elke moslim een halve maan op zijn jas gespeld krijgt etc.
Ga janken aansteller.
userIcon
He, een populist.
userIcon
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 @ 11:05 schreef beverton het volgende:
en het volgende wetsvoorstel is dat elke moslim een halve maan op zijn jas gespeld krijgt etc.
Idioot hou gewoon je bek anders.
Crimineel gedrag is hier ongewenst. .
userIcon
viel me op dat marcouch de verdediger van de slotervaartmocro's was "het zijn 5 jongens sdie het voor een paar duizend verpesten* deze ideeën zijn goed,zeker maar horen al vanzelfsprekend te zijn marcouch weet zelf ook dat de problemen waar iedereen zich druk om maakt zijn met criminele hangjongeren bijna altijd marokkanen en soms antillianen, nou met die antillianen wordt er nu een plan opgezet joran mag daar niet heen en 12 000 kunnen gelijk terug met het vliegtuig daarheen, nu nog dat mocro probleem oplossen en wilders is nutteloos en we kunnen weer verder gaan met dit land in harmonie opbouwen inplaats van afbreken.
Wat ik wel jammer vind is dat altijd als er iets met marokkanen gebeurd er altijd in een politiek programma wel eentje zit die ze dan non stop verdedigt en alles goed praat, ook vanuit de gemeenschap zelf hoor je dan niks of gooien ze het op externe attributies, aboutaleb vind ik de uitzondering hierop maar dat is dan ook een goede politius.
userIcon
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 @ 11:15 schreef Positive_Thinking het volgende:
Goed plan en niks mis mee. Ook totaal niet te vergelijken met die van Wilders!
Nee, natuurlijk niet. Die riep hetzelfde maar heet Wilders.
quote:
Het gaat hier om mensen met tijdelijke verblijfsverguning. Als ze in hun tijd dat ze hier zijn zich niet kunnen gedragen en aan de regels kunnen houden, waarom zouden wij dat dan moeten verlengen?
Ik zie niet in waarom je mensen met een ander paspoort ook niet zou kunnen uitzetten als ze zich pertinent afzetten tegen de Nederlandse maatschappij. Waarom zouden we die nog tolereren?
quote:
Daarnaast gaat het hier niet om een geloof, maar om buitenlandse relschoppers.
Dat het vaak lui zijn met een bepaalt geloof gaat er bij jouw niet echt in dus. Zeker in Slotervaart. Daarbij zegt Wilders het van Antilliaanse relschoppers net zo, zijn die ook allemaal moslim?

En natuurlijk moeten criminele autochtonen ook vastgezet worden maar dan moet er wel weer meer ruimte gemaakt worden in de cellen en dat houdt toch echt in dat je dus buitenlandse criminelen naar hun eigen landje terug moet bonjouren.
userIcon
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 @ 11:05 schreef beverton het volgende:
en het volgende wetsvoorstel is dat elke moslim een halve maan op zijn jas gespeld krijgt etc.
Ja want Criminelen zijn zulke onschuldige mensen
userIcon
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 @ 11:11 schreef sangdrax het volgende:

[..]

"Buitenlanders met een verblijfsvergunning". Lezen is moeilijk he.

Allochtonen EN autochtonen met een Nederlands paspoort -kan- je niet het land uit zetten. Maar rechts leeft nog in de droom dat dat gewoon wel kan. En ondertussen roepen dat links de "realiteit ontkent".
Jij moet even lezen denk ik...zo was de opmerking niet bedoeld namelijk.

OT: ik vind het een goede zaak..opzouten. En dienstplicht mag ook weer worden ingevoerd, zowel voor meiden als jongens. Gewoon een half jaar afzien en bij weigering de bak in..simpel.
userIcon
Ik vind het bijzonder grappig. Als Wilders deze uitspraken had gedaan, waren de reacties minder positief geweest.
quote:
Op Saturday 9 February 2008 @ 11:36 schreef Moonlith het volgende:
Ik vind het bijzonder grappig. Als Wilders deze uitspraken had gedaan, waren de reacties minder positief geweest.
Natuurlijk. Want Marcouch ageert vooral tegen (alle) rotzooischoppers. Wilders vooral tegen (alle) Moslims.
omdat Wilders het een keer niet zegt, is het ineens een goed idee...
PVV
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 @ 11:07 schreef Colombo het volgende:

[..]

Beter nog naar Wilders.
Er is geen enkele slimme politici die overstapt naar Wilders of Trots op NL. Waarom niet? Omdat dat geen politieke partijen zijn maar bewegingen waarin je niets te zeggen hebt, daar hebben alleen de Leiders het voor het zeggen en loopt de rest er voor spek en bonen achterna.
userIcon
Helemaal mee eens
userIcon
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 @ 11:41 schreef Calvo het volgende:
omdat Wilders het een keer niet zegt, is het ineens een goed idee...
PVV
Wilders heeft soms best wel goede ideeen, het komt alleen zo verrot uit z'n bek.
userIcon
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 @ 11:41 schreef onemangang het volgende:

[..]

Er is geen enkele slimme politici die overstapt naar Wilders of Trots op NL. Waarom niet? Omdat dat geen politieke partijen zijn maar bewegingen waarin je niets te zeggen hebt, daar hebben alleen de Leiders het voor het zeggen en loopt de rest er voor spek en bonen achterna.
sp
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 @ 11:47 schreef BasOne het volgende:

[..]

Wilders heeft soms best wel goede ideeen, het komt alleen zo verrot uit z'n bek.
Het komt zeker verrot uit zijn bek, maar blijf toch op hem stemmen, ookal is het alleen maar om tegen dat zootje in Den Haag te zijn...
userIcon
Hoewel ik het hier mee eens ben, is dit al vaker geopperd, volgens mij door zowel Wilders als Verdonk. En dan kan het natuurlijk niet, dan is het racisme, want dat zijn autochtonen. Maar goed, als er een allochtoon voor nodig is om dit soort plannen er door te drukken maakt dat ook niets uit. Al lang blij dat mensen zoals Marcouch het blijkbaar zelf ook behoorlijk zat zijn dat er van die rotzooitrappers zijn die het verpesten voor de welwillende mensen hier in Nederland.
Op zich verbaast het me niet dat die Marcouch hier mee komt, er was een tijd terug een documentaire over de prachtwijken van Amsterdam op tv, waar alle cultuurverrijkers het erover eens waren dat Marcouch een verrader was. Waarschijnlijk omdat hij WEL wilt optreden tegen rotvolk wat totaal geen bijdrage levert aan onze samenleving.
Ook wel diep triest om te lezen dat dat tuig bijna probleemloos een verlenging van de verblijfsvergunning krijgt. Dit soort volk moet je zo snel mogelijk op het vliegtuig terugzetten. Gezinshereniging, vast. En dan moet alles maar kunnen.
userIcon
Heel goed.

Ik denk ook dat de goed aangepaste allochtonen het voortouw moeten nemen om hun criminele broeders (en zusters) aan te pakken. Al was het alleen maar om de integriteit van de goed functionerende en geen overlast bezorgende allochtonen veilig te stellen.
Hoe minder overlast van bepaalde groepen allochtonen hoe groter de acceptatie. Van indo's je nooit rottigheid, die groep heeft dan ook geen enkele moeite om volledig geaccepteert de worden. Behalve wat rotzooi in de jaren 70 (en als je de geschiedenis van ons koningrijk over zee, Indonesie, kent dan is dat nog heel begrijpelijk ook) hoor je ook van Molukkers geen slechte dingen. Die hebben dus ook geen moeite werk te vinden en hebben een levensstandaard die gelijk is aan die van de gemiddelde Nederlander.

Ik kan alleen maar zeggen prima, kom maar met meer van dit soort voorstellen, ook voor mensen met een dubbel paspoort.

Van een autochtoon worden dit soort voorstellen niet gepikt.
Helemaal 100% mee eens. Top voorstel. Ik hoor weinig Wildersbashers
50  van 141 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3


Lees ook:

» 05:53 VVD blijft verliezen in peiling69
» 25/05 PvdA, SP: akkoord verlengt de recessie82
» 25/05 Wilders: VVD volledig de weg kwijt108
» 24/05 Pechtold wederom D66-lijsttrekker71


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden