quote:Alsjeblieft niet, dan krijgen we dat gezever onder elke foto en filmlink die we hebben, dan kan je kpd net zo goed meteen dichtgooien.Op zondag 13 januari 2008 @ 15:05 schreef Bab00n het volgende:
Maar ik zou zeggen, kom eens langs in KPD, dan kun je leren hoe de wereld om je heen eruit ziet.
quote:Juist wel, des te eerder heeft die een permbanOp Sunday 13 January 2008 @ 15:49 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, dan krijgen we dat gezever onder elke foto en filmlink die we hebben, dan kan je kpd net zo goed meteen dichtgooien.
Geef m een kpd toegang zonder optie te reageren.
quote:Hey hypocriet,Op zondag 13 januari 2008 @ 15:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee... persoonsverheerlijking van een idioot en een boek die (door de eeuwen heen) miljoenen doden op zijn geweten heeft, dat is lekker (!)
quote:Discussie??Op zondag 13 januari 2008 @ 16:11 schreef hydex het volgende:
Hey Waarheid
Jammer he dat iedereen hier zo kortzichtig reageert. Aan de ene kant verwijten ze je dat je een mening hebt, terwijl ze er zelf ook een verkondigen op een laten we zeggen ietwat onbeschofte manier. Het grappige is dat deze zelfde mensen de islam verwijten, wat ze zelf doen. Ze schreeuwen het hardst dat vrijheid van meningsuiting moet kunnen in nederland. Op het moment dat jij je mening uit wordt je hier belachelijk gemaakt en onderuit gehaald. Triest ook van Fok dat deze berichten gewoon laat staan.
Weetje waarheid.. Maak je niet druk over die reacties. Je opzet is geslaagd. Niet het topic wordt besproken, maar er is een discussie opgang gekomen over geloof , waardigheid en respect voor elkaar.
quote:Welnee, die gast zit zich nu lekker af te juinen op al die berichten die de mensen hier achterlaten.Op zondag 13 januari 2008 @ 15:46 schreef CrssY het volgende:
Er werken nu mensen voor jou internet WAARHEID, dat mag toch helemaal niet op zondag? Nep-christen zit ons hier allemaal beetje op te naaien. Je gaat naar de hel![]()
![]()
quote:Hypocriete vent, je zou Bree maar al te graag in haar kontje willen nemen, net als iedereen hier, volkomen terecht ook overigens.Op zondag 13 januari 2008 @ 14:57 schreef WAARHEID het volgende:
Ik had mij niet gerealiseerd dat in deze verharde maatschappij, een oproep tot wederzijds respect in de omgang zo een stroom aan haat kon genereren.
Schijnbaar is het tegenwoordig raar om een beetje respect te vragen voor de jeugd en mensen die geen porno op hun pc willen zien.
Plaats porno voortaan achter een link, laten we samen de samenleving vormen en niet een opdeling voorstaan waarbij gelovigen zich niet langer vrij voelen in het publieke domein.![]()
![]()
![]()
quote:Ik sta 100% achter mijn woorden, en ja, ik vond ze nodig als reactie op 'waarheid'.Op zondag 13 januari 2008 @ 16:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hey hypocriet,
Vind jij het nodig om dat boek en al die mensen die in dat boek geloven zo te beledigen?![]()
![]()
Maar bekend, hey, hij heeft o zo'n grote bek, als het over het christendom gaat
quote:He viespeuk, nu kom je hier al voor een tweede keer langs, terwijl je wist welke inhoud hier geplaatst stond.Op zondag 13 januari 2008 @ 14:57 schreef WAARHEID het volgende:
Ik had mij niet gerealiseerd dat in deze verharde maatschappij, een oproep tot wederzijds respect in de omgang zo een stroom aan haat kon genereren.
Schijnbaar is het tegenwoordig raar om een beetje respect te vragen voor de jeugd en mensen die geen porno op hun pc willen zien.
Plaats porno voortaan achter een link, laten we samen de samenleving vormen en niet een opdeling voorstaan waarbij gelovigen zich niet langer vrij voelen in het publieke domein.![]()
![]()

quote:AmenOp zondag 13 januari 2008 @ 15:42 schreef Mind_Fuck het volgende:
[..]
Porno is lekker, waarheid is suf en christenen zuigen.
Mirel (Weblogger) 13-01-2008 @ 17:20
quote:Op zondag 13 januari 2008 @ 17:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik sta 100% achter mijn woorden, en ja, ik vond ze nodig als reactie op 'waarheid'.
Ik zeg namelijk niets verkeerds, of iets dat niet klopt.
quote:Dit had 1 op 1 een Wilders uitspraak kunnen zijn.Nee... persoonsverheerlijking van een idioot en een boek die (door de eeuwen heen) miljoenen doden op zijn geweten heeft, dat is lekker (!)
quote:Meneer WAARHEID, hier maak je een grote denkfout! Je vraagt om wederzijds respect (en je hebt groot gelijk, vind ik) maar je veroordeeld, tot op het bod, de "tegenpartij" in je vorige post.Op zondag 13 januari 2008 @ 14:57 schreef WAARHEID het volgende:
Ik had mij niet gerealiseerd dat in deze verharde maatschappij, een oproep tot wederzijds respect in de omgang zo een stroom aan haat kon genereren.
Schijnbaar is het tegenwoordig raar om een beetje respect te vragen voor de jeugd en mensen die geen porno op hun pc willen zien.
quote:Ik heb nooit ontkend dat ik atheist ben, en dus 'tegen' ALLE geloven, heilige boeken en 'heilige' personen ben.Op zondag 13 januari 2008 @ 17:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
![]()
Jongen, je bent echt gigantisch door het ijs gezakt![]()
[..]
Dit had 1 op 1 een Wilders uitspraak kunnen zijn.
Met dat verschil: Wilders heeft het over de koran en jij over de bijbel.
Jij moet echt gewoon helemaal nooit meer hier met je hypocriete krokodille tranen komen alsin: "Wilders is zo beledigend, boehoe", want je hebt dus bewezen dat je zelf geen haar beter bent, en dat maakt je hypocriet, inconsequent
Ik vind alle geloven materiaal om tegenaan te schoppen, maar als ik een willekeurig islam topic pak, kan ik daar zo jouw hypocriete gemier uit kopieren "dat Wilders zo beledigend is".
Maar ondertussen doe je precies hetzelfde
Maar entertain ons eens, Yi-Long, leg ons een uit wat het verschil is tussen jouw uitspraak en die van Wilders, behalve dan het verschil dat ik al opgemerkt heb![]()
quote:Ok, geloof, waardigheid en respect voor elkaar. Ik haal uit de eerste post van WAARHEID totaal geen waardigheid of respect, alleen een onvoorwaardelijke veroordeling. Dat mensen hier zo sterk op reageren is, naar mijn mening, actie/reactieOp zondag 13 januari 2008 @ 16:11 schreef hydex het volgende:
Hey Waarheid
Jammer he dat iedereen hier zo kortzichtig reageert. Aan de ene kant verwijten ze je dat je een mening hebt, terwijl ze er zelf ook een verkondigen op een laten we zeggen ietwat onbeschofte manier. Het grappige is dat deze zelfde mensen de islam verwijten, wat ze zelf doen. Ze schreeuwen het hardst dat vrijheid van meningsuiting moet kunnen in nederland. Op het moment dat jij je mening uit wordt je hier belachelijk gemaakt en onderuit gehaald. Triest ook van Fok dat deze berichten gewoon laat staan.
Weetje waarheid.. Maak je niet druk over die reacties. Je opzet is geslaagd. Niet het topic wordt besproken, maar er is een discussie opgang gekomen over geloof , waardigheid en respect voor elkaar.
quote:Lekkere lap tekst die geen antwoord geeft.Op zondag 13 januari 2008 @ 17:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb nooit ontkend dat ik atheist ben, en dus 'tegen' ALLE geloven, heilige boeken en 'heilige' personen ben.
Wanneer ik kritiek heb op Wilders, en dat is vaak, is dat omdat hij opzettelijk onderscheidt maakt tussen deze geloven, en 1 daarvan (en de volgers daarvan) consequent zwart loopt te maken.
Ik ben niet gelovig, maar wat andere mensen geloven moeten ze lekker zelf weten. Zelfs christenen. Dus ik spreek mezelf nergens tegen.
quote:Zoals gezegd, deze uitspraak had Wilders niet misstaan.Nee... persoonsverheerlijking van een idioot en een boek die (door de eeuwen heen) miljoenen doden op zijn geweten heeft, dat is lekker (!)
quote:Je snapt het niet, maar dat is niet erg, want dat verwacht ik ook niet van je.Op zondag 13 januari 2008 @ 17:42 schreef ExTec het volgende:
[..]
Lekkere lap tekst die geen antwoord geeft.
Ik zal het nog een keer proberen, Yi-Long:
[..]
Zoals gezegd, deze uitspraak had Wilders niet misstaan.
En neem nou maar van mij aan, dat jij met dit soort uitspraken, Christenen diep beledigd.
Dat het feitelijk correct is, hebben we het niet over. Wilders zijn uitspraken zijn vaak ook feitelijk correct. Toch is dat bij jou nooit een argument, en kom jij altijd alleen maar met: "Hij is zo beledigend".
We zien je hier precies hetzelfde doen, Yi-Long.
Leg ons eens uit wat het verschil is.
Anders ben je hypocriet, Yi-Long. Je laat je dan kennen als een laf mannetje, wat wel een grote bek durft te hebben over het christendom, want die zijn het 'gewend' om beledigd te worden.
Tot dat't moslims betreft, dan draait Yi-Long 180 graden om, en moeten we ineens 'rezzzpekt' voor die mensen hun denkbeelden hebben![]()
quote:Ja, ik snap het perfect. Ik deel jouw vooringenomenheid niet.Op zondag 13 januari 2008 @ 17:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je snapt het niet, maar dat is niet erg, want dat verwacht ik ook niet van je.
quote:?Het verschil tussen Wilders en ik, is dat Wilders ALLEEN maar loopt te zeiken over De Islam en moslims,
quote:Ja, maar jij kunt niet boude uitspraken doen met als lijdend voorwerp WAARHEID, want Wilders die zijn uitspraken doet met als lijdend voorwerp de moslims die zich misdragen en zich niet aanpassen, wordt door jouw ook niet geaccepteerden IK zou EXACT hetzelfde antwoord gegeven (mijn antwoord op Waarheid's post, die je zojuist hierboven quotte) hebben als Waarheid niet de FOK! Christenidioot zou zijn geweest, maar de FOK! Moslimidioot.
quote:Waarheid bedankt voor het neerzetten van de waarheid!!Op zondag 13 januari 2008 @ 14:16 schreef Pineut het volgende:
[..]
Je was toch gewaarschuwd?
Er staat duidelijk achter: nsfw
(Not suitable for WAARHEID)
quote:Ja, daar heeft ExTec geen last van, die kotst gewoon op iedereen die anders is dan hemzelf, dan hoeft hij zich in ieder geval geen zorgen te maken dat iemand hem hypocriet noemt! Consequent zijn in je intolerantie is immers belangrijk, nietwaar?Op Sunday 13 January 2008 @ 17:42 schreef ExTec het volgende:
[..]
We zien je hier precies hetzelfde doen, Yi-Long.
Leg ons eens uit wat het verschil is.
Anders ben je hypocriet, Yi-Long. Je laat je dan kennen als een laf mannetje, wat wel een grote bek durft te hebben over het christendom, want die zijn het 'gewend' om beledigd te worden.
Tot dat't moslims betreft, dan draait Yi-Long 180 graden om, en moeten we ineens 'rezzzpekt' voor die mensen hun denkbeelden hebben
quote:Waar zie jij mij overlopen van respect voor andere geloven? Of waar zie jij mij dat eisen van anderen?Op zondag 13 januari 2008 @ 18:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, ik snap het perfect. Ik deel jouw vooringenomenheid niet.
Ik maak geen onderscheid tussen sprookjes; jij wel. In jouw optiek zijn er blijkbaar sprookjes waarvoor je moet overlopen van respect, en geen lastige dingen moet benoemen, ook al zijn ze feitelijk correct (Mo de pedo bv.), en het andere sprookje dat je gewoon ronduit als oud vuil mag behandelen.
[..]
quote:Wat probeer je nu eigenlijk te zeggen?De frequentie van Wilders z'n uitspraken zal idd hoger liggen dan de jouwe, maar dat veranderd aan de hypocriete aard van jouw uitspraak niks.
T'is immers niet zo alsof je een strippenkaart hebt, waarna als die op is je aangesproken mag worden op wat je zegt, en alsof die van Wilders allang op is en die van Yi-long nog niet
[..]
quote:Ik kan dat juist WEL, want WAARHEID praat voor zichzelf en dus kan ik hem direct aanvallen op ZIJN uitlatingen. Wilders kijkt naar het gedrag en uitlatingen van ENKELEN, en valt daarmee de HELE groep aan.Ja, maar jij kunt niet boude uitspraken doen met als lijdend voorwerp WAARHEID, want Wilders die zijn uitspraken doet met als lijdend voorwerp de moslims die zich misdragen en zich niet aanpassen, wordt door jouw ook niet geaccepteerd![]()
quote:Daar kom ik helemaal niet mee. Ik ben niet van mening dat Waarheid mensen beledigd, maar dat het gewoon een idioot is. Niets meer. Niets minder.Dan kom jij ook met: "Ja, maar hij beledigd er iedereen mee".
quote:Ik zeg ook nergens dat ik alleen tegen de editie van WAARHEID schop. Ik ben 'tegen' het gehele 'heilige' boek. En of dat de Bijbel is, of de Koran, maakt me geen fuck uit.En de uitspraken die jij deed hebben echt betrekking op de hele bijbel, en niet louter de edities die WAARHEID in huis heeft....
Dus; nee, deze wordt em ook niet, op naar de volgende ronde "Rechtlullen wat Krom is".
quote:Op zondag 13 januari 2008 @ 18:13 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ja, daar heeft ExTec geen last van, die kotst gewoon op iedereen die anders is dan hemzelf, dan hoeft hij zich in ieder geval geen zorgen te maken dat iemand hem hypocriet noemt! Consequent zijn in je intolerantie is immers belangrijk, nietwaar?
quote:Ik ben niet gefrustreerd, ik vind het juist amusant dat jij hier de vermoorde onschuld speelt en met opgeheven vinger anderen terecht wijst, terwijl je zelf altijd vooraan staat om bevolkingsgroepen te bashen als er weer iemand in elkaar gemept wordt door een groepje straatjongeren. Iets over zwarte potten en ketels.Op Sunday 13 January 2008 @ 18:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
![]()
Wat een frustratie zeg.
quote:Pornofilms zijn slaapverwekkend imhoOp zondag 13 januari 2008 @ 14:14 schreef speknek het volgende:
Ik wou dat er meer films als Pirates werden gemaakt..
quote:We zien je heel vocaal jezelf roeren als Wilders bv deze uitspraak doet:Op zondag 13 januari 2008 @ 18:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waar zie jij mij overlopen van respect voor andere geloven? Of waar zie jij mij dat eisen van anderen?
quote:En hij heeft het over de islamNee... persoonsverheerlijking van een idioot en een boek die (door de eeuwen heen) miljoenen doden op zijn geweten heeft, dat is lekker (!)
quote:ZwaktegebodIk beledig nergens 'normale' christenen, en ik beledig nergens 'normale' moslims. Als ze zich beledigd voelen omdat ik Jezus, of de 'heilige sprookjesboeken' 'beledig', so be it...
quote:Die berg boter op je hoofd, daar gaat het me om.Wat probeer je nu eigenlijk te zeggen?
quote:Jij vooraan staat om moord en brand te schreeuwen.Nee... persoonsverheerlijking van een idioot en een boek die (door de eeuwen heen) miljoenen doden op zijn geweten heeft, dat is lekker (!)
quote:Lieve Vader_Aardbei, ik kom hier al wat langer dan jij, en jij begon hier als een leuke, luchtige poster, waar ik vaak nog wel om moest lachen.Op zondag 13 januari 2008 @ 18:34 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik ben niet gefrustreerd,
quote:En hij heeft het ALLEEN over de Islam. Als Wilders IEDER geloof en gelovige op die manier zou benaderen, zouden mensen veel minder moeite met hem hebben. Maar hij is nogal inconsequent mijn zijn verontwaardigingen, waardoor hij het steeds alleen over Moslims en de Islam heeft. En dat hij dat ook nog eens betrekt op zaken die niets met het probleem te maken hebben dat hij probeert aan te kaarten.Op zondag 13 januari 2008 @ 18:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
We zien je heel vocaal jezelf roeren als Wilders bv deze uitspraak doet:
En hij heeft het over de islam
[..]
quote:Dat is onzin wat je nu zegt. Ik zeg namelijk zo vaak dat mensen (christenen EN moslims) zich niet zo moeten aanstellen, wanneer ze zich weer druk maken om kleine dingetjes.Zwaktegebod
Jij staat vooraan met je moralistische vingertje als Wilders weer een boude uitspraak doet.
Dan schreeuw je moord en brand, ipv dat je denkt 'so be it'.
Uitermate goedkoop om nu te komen met "Grow a spine", want daar kom je nooooooooooit mee als moslims zich weer eens 'beledigd' worden door Wilders. Nee, dan voert dat het anders/niet gezegd had moeten worden doorgaans de boventoon.
quote:Je snapt het overduidelijk nog steeds niet, of je wilt het niet snappen.Die berg boter op je hoofd, daar gaat het me om.
Het is namelijk zonneklaar dat als Wilders deze uitspraak doet:
[..]
Jij vooraan staat om moord en brand te schreeuwen.
quote:En zeker ook lekker het zaad van een ander oplikkenOp zondag 13 januari 2008 @ 14:08 schreef farseer het volgende:
Lekker neuken!
quote:Misplaatste politieke-correctheid.Op zondag 13 januari 2008 @ 19:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
En hij heeft het ALLEEN over de Islam. Als Wilders IEDER geloof en gelovige op die manier zou benaderen, zouden mensen veel minder moeite met hem hebben.
quote:Nou, you could have fooled meIk zeg namelijk zo vaak dat mensen (christenen EN moslims) zich niet zo moeten aanstellen, wanneer ze zich weer druk maken om kleine dingetjes.
quote:Maar hoe werkt dat dan?..en het constant demoniseren van een hele grote groep mensen waardoor je groepen tegen elkaar opzet.
quote:Nee... persoonsverheerlijking van een idioot en een boek die (door de eeuwen heen) miljoenen doden op zijn geweten heeft, dat is lekker (!)
quote:Zie me eerste commentaar.... die fantastische Christelijke en Joodse heritage waar dit land op gebouwd is, aldus WIlders.
quote:NSFW is redelijk standaard/internationaal. Afgezien van de toevoeging kun je toch wel een beetje gokken dat met een tietel als "Bree Olson wint Porno-Oscar 2008" er een redelijke kans bestaat dat er ook tieteltjes te zien zijn, danwel in de newspost, danwel in de reacties?Op zondag 13 januari 2008 @ 19:43 schreef MyMilkshake het volgende:
En hoezo moet iedereen maar weten wat NSFW betekent?
Alsof iedereen hier vaste gast is.
quote:ter duidelijkheid:Op zondag 13 januari 2008 @ 15:17 schreef Sandoval het volgende:
[..]
ik heb 4 letters voor je
N
S
F
W
Dit staat voor: Not Suitable For WAARHEID
Dat je er dus toch op klikt is gewoon dom...
quote:Ben ik blij dat ik 17 benOp zondag 13 januari 2008 @ 14:17 schreef Kingstown het volgende:
Porno kijken is iets voor pubers....iedereen boven de 21 die dat nog steeds doet is sneu.
quote:insgelijksOp zondag 13 januari 2008 @ 23:07 schreef Bartjuht het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik 17 ben
quote:Ik hoop dat je je realiseert dat je gebruikersnaam al beláchelijk is. Dat je je geloof duidelijk wil maken tevens in je posts is iets wat ík niet op het internet wil zien. Als je christenpraatjes wil vertellen, ga je maar naar de EO website. Schijnbaar is het tegenwoordig raar om respect te tonen voor mensen die niet op die manier in het leven te staan.Op zondag 13 januari 2008 @ 14:57 schreef WAARHEID het volgende:
Ik had mij niet gerealiseerd dat in deze verharde maatschappij, een oproep tot wederzijds respect in de omgang zo een stroom aan haat kon genereren.
Schijnbaar is het tegenwoordig raar om een beetje respect te vragen voor de jeugd en mensen die geen porno op hun pc willen zien.
Plaats porno voortaan achter een link, laten we samen de samenleving vormen en niet een opdeling voorstaan waarbij gelovigen zich niet langer vrij voelen in het publieke domein.![]()
![]()