Vrouw betaalt met 1000 euro biljet

Opmerkelijk • Geschreven door Robin (Robin2130) op 07-01-2008 @ 21:28
print 
Icoon OpmerkelijkIn het Duitse Waiblingen wist een vrouw wel op een hele aparte manier te betalen. Ze heeft betaald met een vals biljet van 1000 euro. Enkele minuten later kwam de vrouw terug naar de winkel met een doos chocolaatjes om de goedgelovige verkoopster hartelijk te bedanken.

De vrouw heeft cosmetische producten ter waarde van 200 euro ‘gekocht’. Eenmaal gearriveerd bij de kassa, besloot ze met een biljet van 1000 euro te betalen. De verkoopster dacht dat het een echt biljet was en gaf vervolgens 800 euro terug. Zoals de meeste snuggere mensen wel weten, bestaat er helemaal geen biljet van 1000 euro.

Het biljet bevatte ook afbeeldingen van naakte vrouwen. De koelbloedige oplichtster keerde na een paar minuten terug naar de winkel om de doos met chocolaatjes aan de verkoopster te overhandigen. Ze wilde op die manier de verkoopster bedanken voor de ‘nuttige informatie’. De politie is nu op zoek naar de oplichtster.

Met dank aan ASSpirine voor de submit.

Bron: MSN


Lees ook:

» 13:41 Dikke vrouwen hebben sexy ondergoed38
» 12:56 Tienermeisje verslaafd aan plastic31
» 00:40 'Elfstedentocht met wc-papier te redden'29
» 09/02 Bellende drugskoerier rijdt tegen de lamp20


delen | eKudos nujij

50398 views / 124 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 124 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3
Was toen in het begin toch ook, dat er 1 met 250 euro had betaald
userIcon
Ze hadden geen bordje hangen 'u mag hier niet betalen met 1000 euro biltjetten,' dus de verkoopster dacht dat het wel snor zat.
quote:
Op maandag 7 januari 2008 @ 21:29 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
Was toen in het begin toch ook, dat er 1 met 250 euro had betaald
Ja, drie keer zelfs.
userIcon
Nogal dom van de verkoopster, maar die oplichtster is ook niet al te snugger heb ik het idee, om eerst met een niet-bestaand biljet te betalen, en vervolgens nog eens terug te gaan om de verkoopster te 'bedanken' ...
quote:
Op maandag 7 januari 2008 @ 21:29 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
Was toen in het begin toch ook, dat er 1 met 250 euro had betaald
3x250 is 750

Lef om met 1000 euro te betalen...alhoewel prototype verkoopster had ik het ook wel gedurft .
vrouw fraubitch (Public Relations) 07-01-2008 @ 21:31 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op maandag 7 januari 2008 @ 21:29 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
Was toen in het begin toch ook, dat er 1 met 250 euro had betaald
je wou wel erg graag een fipo met je 3 posts
Dat je dan zelfs nog het lef hebt om nadat je betaald hebt even later nog terug binnen te gaan ... Voor je het weet was de goedgelovige winkelierster haar euro dan al gevallen ...
quote:
Op maandag 7 januari 2008 @ 21:30 schreef Yi-Long het volgende:
Nogal dom van de verkoopster, maar die oplichtster is ook niet al te snugger heb ik het idee, om eerst met een niet-bestaand biljet te betalen, en vervolgens nog eens terug te gaan om de verkoopster te 'bedanken' ...
Of HEEL brutaal, of 't verkoopstertje hoort erbij....
wel zo netjes dat ze een doos chocolaatjes als bedankje geeft
userIcon
goeie actie van pearle
quote:
Op maandag 7 januari 2008 @ 21:31 schreef fraubitch het volgende:

[..]

je wou wel erg graag een fipo met je 3 posts
Sorry ging beetje fout, klikte 2x.
userIcon
We betalen nu 6 jaar met de euro. Als je het dan nog niet weet dat het biljet van 1000 euro niet bestaat, dan ben je nog te dom om te schijten
userIcon
keihard gepwnd

jammer dta ze gene briefje van 50.000 mee had
userIcon
quote:
Op maandag 7 januari 2008 @ 21:30 schreef Yi-Long het volgende:
Nogal dom van de verkoopster, maar die oplichtster is ook niet al te snugger heb ik het idee, om eerst met een niet-bestaand biljet te betalen, en vervolgens nog eens terug te gaan om de verkoopster te 'bedanken' ...
Het is juist slim om met ¤ 1000 te betalen.

Geld namaken is verboden. Een ¤ 1000-biljet bestaat alleen niet, dus mag je die zo veel maken als je wil. Niks strafbaars aan, lijkt me. Ik snap ook niet helemaal waar de politie haar van wil beschuldigen.
userIcon
Ik viel gelijk door de mand toen ik een keer met een briefje van 27 euro wou betalen.
man Ferdo (Eindredactie Frontpage) 07-01-2008 @ 21:35 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op maandag 7 januari 2008 @ 21:29 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
Was toen in het begin toch ook, dat er 1 met 250 euro had betaald
En één keer een biljet van 300 euro.
userIcon
Wat een enorme broodje AAP!

Ten eerste wordt een biljet altijd gecheckt onder een UV lamp, vooral bij een cosmetische producten winkel.
En ten tweede moet je als kassapop toch wel beter weten. Wat een onzin.
quote:
Op maandag 7 januari 2008 @ 21:31 schreef dheruer het volgende:

[..]

Of HEEL brutaal, of 't verkoopstertje hoort erbij....
Jaha, hier zit inderdaad een luchtje aan..........
"Zoals de meeste snuggere mensen wel weten, bestaat er helemaal geen biljet van 1000 euro."

Ik wist het niet
userIcon
quote:
Op maandag 7 januari 2008 @ 21:35 schreef ReLx7 het volgende:
Wat een enorme broodje AAP!

Ten eerste wordt een biljet altijd gecheckt onder een UV lamp, vooral bij een cosmetische producten winkel.
En ten tweede moet je als kassapop toch wel beter weten. Wat een onzin.
Niet iedereen is zo slim als jij.
userIcon
quote:
Op maandag 7 januari 2008 @ 21:34 schreef DaanA het volgende:

[..]

Het is juist slim om met ¤ 1000 te betalen.

Geld namaken is verboden. Een ¤ 1000-biljet bestaat alleen niet, dus mag je die zo veel maken als je wil. Niks strafbaars aan, lijkt me. Ik snap ook niet helemaal waar de politie haar van wil beschuldigen.
Waar heb jij die onzin vandaan?
Je mag het misschien wel maken, maar niet mee betalen dus ze is wel degelijk strafbaar
userIcon
quote:
Op maandag 7 januari 2008 @ 21:37 schreef Robin2130 het volgende:

[..]

Waar heb jij die onzin vandaan?
Je mag het misschien wel maken, maar niet mee betalen dus ze is wel degelijk strafbaar
Wat is betalen?

Als ik bij de Albert Heijn mijn boodschappen moet betalen en ik geef een papiertje met een paar blote vrouwen erop, dan ben ik toch niet strafbaar? Of wel soms?

Ik zal alleen mijn boodschappen niet meekrijgen en al helemaal geen geld terugkrijgen, maar mochten ze dat wel doen, dan zie ik niet nog steeds niet in waarom ik strafbaar zou zijn.

We hebben het hier niet over het kopiëren van geld hè. We hebben het hier gewoon over het geven van een stom plaatje dat niets met geld te maken heeft.
Ach joh sinds de euro in is, betaal ik met echte briefjes van 9.

Hahaha wat een kassamuts, het lijkt net of ze met de dag dommer worden sommigen raken al helemaal de weg kwijt als je vraagt of ze even 45 cent erbij willen hebben als je 8,45 moet afrekenen en je betaald met 10 euro.
Dan weten ze niet eens meer wat ze terug moeten geven.
quote:
Op maandag 7 januari 2008 @ 21:34 schreef DaanA het volgende:

[..]

Het is juist slim om met ¤ 1000 te betalen.

Geld namaken is verboden. Een ¤ 1000-biljet bestaat alleen niet, dus mag je die zo veel maken als je wil. Niks strafbaars aan, lijkt me. Ik snap ook niet helemaal waar de politie haar van wil beschuldigen.
Heeft er niks mee te maken. Met vals geld betalen is per definitie strafbaar. Valsemunterij ook. Of het nou een bestaand biljet is of een niet bestaand biljet, in beide gevallen is het vals geld. En het maken er van, en het betalen er mee, is gewoon strafbaar. Punt.
userIcon
quote:
Op maandag 7 januari 2008 @ 21:34 schreef Robin2130 het volgende:
We betalen nu 6 jaar met de euro. Als je het dan nog niet weet dat het biljet van 1000 euro niet bestaat, dan ben je nog te dom om te schijten
Nou nou, dat valt wel mee. Zelfs in een cosmeticawinkel zal vroeger niet al te vaak met een biljet van 1000 mark betaald zijn, en dat bestond wél. Misschien had die verkoopster het moeten weten, maar zo héél dom vind ik het nu ook weer niet. Wel gewoon dom overigens.
Jezus, hoe dom kan een mens zijn
userIcon
quote:
Op maandag 7 januari 2008 @ 21:39 schreef DaanA het volgende:

[..]


We hebben het hier niet over het kopiëren van geld hè. We hebben het hier gewoon over het geven van een stom plaatje dat niets met geld te maken heeft.
Het gaat ook over namaken van geld. Het heeft weldegelijk met geld te maken, aangezien de vrouw het zover ontwikkeld had dat mensen de intentie konden hebben het niet van echt te kunnen onderscheiden, niet wetende dat een 1000 euro briefje niet bestaat.
De vrouw kan aangeklaagd worden voor diefstal (200 euro + de 800 euro wisselgeld) en namaken van geld
man Peterselieman (Eindredactie Sport) 07-01-2008 @ 21:43 fotoboek no homepage
userIcon
pwned
quote:
Op maandag 7 januari 2008 @ 21:34 schreef DaanA het volgende:

[..]

Het is juist slim om met ¤ 1000 te betalen.

Geld namaken is verboden. Een ¤ 1000-biljet bestaat alleen niet, dus mag je die zo veel maken als je wil. Niks strafbaars aan, lijkt me. Ik snap ook niet helemaal waar de politie haar van wil beschuldigen.
inderdaad! misschien willen ze haar feilicteren:D
userIcon
quote:
Op maandag 7 januari 2008 @ 21:40 schreef SCRAP het volgende:

[..]

Heeft er niks mee te maken. Met vals geld betalen is per definitie strafbaar. Valsemunterij ook. Of het nou een bestaand biljet is of een niet bestaand biljet, in beide gevallen is het vals geld. En het maken er van, en het betalen er mee, is gewoon strafbaar. Punt.
Dit is geen geld. Lijkt niet eens op geld.

De verkoopster sloeg een bedrag aan. De koopster gaf haar een of ander briefje. Nergens is het verboden om een briefje aan een verkoopster te geven. Daarna gaf de verkoopster de artikelen mee, samen met het wisselgeld, zonder dat er betaald is.
userIcon
quote:
Op maandag 7 januari 2008 @ 21:39 schreef DaanA het volgende:

[..]

Wat is betalen?

Als ik bij de Albert Heijn mijn boodschappen moet betalen en ik geef een papiertje met een paar blote vrouwen erop, dan ben ik toch niet strafbaar? Of wel soms?

Ik zal alleen mijn boodschappen niet meekrijgen en al helemaal geen geld terugkrijgen, maar mochten ze dat wel doen, dan zie ik niet nog steeds niet in waarom ik strafbaar zou zijn.

We hebben het hier niet over het kopiëren van geld hè. We hebben het hier gewoon over het geven van een stom plaatje dat niets met geld te maken heeft.
Wedden dat als ik met stront betaal dat ik dan strafbaar ben?
userIcon
quote:
Op maandag 7 januari 2008 @ 21:42 schreef Uhm het volgende:
Deze?
[afbeelding]
Haha, als ze deze heeft aangenomen, is ze wél enorm dom!
userIcon
quote:
Op maandag 7 januari 2008 @ 21:43 schreef DaanA het volgende:

[..]

Dit is geen geld. Lijkt niet eens op geld.

De verkoopster sloeg een bedrag aan. De koopster gaf haar een of ander briefje. Nergens is het verboden om een briefje aan een verkoopster te geven. Daarna gaf de verkoopster de artikelen mee, samen met het wisselgeld, zonder dat er betaald is.
gast, doe niet zo eigenwijs. Dat het dom is van de verkoopster weten we. Dat het strafbaar is is een feit.
userIcon
doos chocola voor welke 'nuttige informatie' ??


userIcon
quote:
Op maandag 7 januari 2008 @ 21:43 schreef punkr1 het volgende:

[..]

Het gaat ook over namaken van geld. Het heeft weldegelijk met geld te maken, aangezien de vrouw het zover ontwikkeld had dat mensen de intentie konden hebben het niet van echt te kunnen onderscheiden, niet wetende dat een 1000 euro briefje niet bestaat.
De vrouw kan aangeklaagd worden voor diefstal (200 euro + de 800 euro wisselgeld) en namaken van geld
Dat er de intentie was om het op echt geld te laten lijken, zullen ze toch eerst voor de rechter hard moeten maken. En dat lijkt me vrij moeilijk, als het om een niet-bestaande coupure gaat, waar bovendien blote vrouwen op staan. Zeg maar vrijwel onmogelijk.
userIcon
quote:
Op maandag 7 januari 2008 @ 21:42 schreef Uhm het volgende:
Deze?
[afbeelding]
Whehehe
Ik doe mijn printer even aan
userIcon
quote:
Op maandag 7 januari 2008 @ 21:44 schreef Robin2130 het volgende:

[..]

Wedden dat als ik met stront betaal dat ik dan strafbaar ben?
Niet aan valsmunterij hoor.
userIcon
quote:
Op maandag 7 januari 2008 @ 21:42 schreef Uhm het volgende:
Deze?
[afbeelding]
no way
quote:
Op maandag 7 januari 2008 @ 21:42 schreef Uhm het volgende:
Deze?
[afbeelding]
datt moet hem zijn
userIcon
quote:
Op maandag 7 januari 2008 @ 21:45 schreef punkr1 het volgende:

[..]

gast, doe niet zo eigenwijs. Dat het dom is van de verkoopster weten we. Dat het strafbaar is is een feit.
Het is pas strafbaar, als de intentie bewezen kan worden dat het op echt geld moest lijken. En dat is vrijwel niet of helemaal niet te bewijzen als het om een niet-bestaande coupure gaat met blote tieten erop.

Dit geld lijkt juist bewust niet op echt geld. Niet eens een beetje.
userIcon
quote:
Op maandag 7 januari 2008 @ 21:48 schreef DaanA het volgende:

[..]


Dit geld lijkt juist bewust niet op echt geld. Niet eens een beetje.
Was het maar waar dat het echt bestond
userIcon
quote:
Op maandag 7 januari 2008 @ 21:48 schreef DaanA het volgende:

[..]

Het is pas strafbaar, als de intentie bewezen kan worden dat het op echt geld moest lijken. En dat is vrijwel niet of helemaal niet te bewijzen als het om een niet-bestaande coupure gaat met blote tieten erop.

Dit geld lijkt juist bewust niet op echt geld. Niet eens een beetje.
De vrouw had de wil er een product mee aan te schaffen, en het dus te gebruiken als ruilmiddel (in dit geval geld, aangezien de winkel aannemelijk geen 2 koeien en 1 geit voor het product terug wilt). Daarmee geeft de vrouw zélf al aan dat ze het als wettig betaalmiddel aanvaarde en gebruikte.
userIcon
quote:
Op maandag 7 januari 2008 @ 21:48 schreef DaanA het volgende:

[..]

Het is pas strafbaar, als de intentie bewezen kan worden dat het op echt geld moest lijken. En dat is vrijwel niet of helemaal niet te bewijzen als het om een niet-bestaande coupure gaat met blote tieten erop.

Dit geld lijkt juist bewust niet op echt geld. Niet eens een beetje.
Mijn zus heeft net haar masters behaald op Nederlands Recht aan de UvT en ik heb het even aan haar gevraagd en ze zegt dat je uit je nek aan het lullen bent.
userIcon
quote:
Op maandag 7 januari 2008 @ 21:30 schreef Yi-Long het volgende:
Nogal dom van de verkoopster, maar die oplichtster is ook niet al te snugger heb ik het idee, om eerst met een niet-bestaand biljet te betalen, en vervolgens nog eens terug te gaan om de verkoopster te 'bedanken' ...
Nog dommer dat er toen bij de verkoopster nog steeds geen lichtje ging branden, en haar weer vrolijk liet weggaan
userIcon
haha

zou ik die verkoopster ook chocolaatjes geven
userIcon
quote:
Op maandag 7 januari 2008 @ 21:52 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Mijn zus heeft net haar masters behaald op Nederlands Recht aan de UvT en ik heb het even aan haar gevraagd en ze zegt dat je uit je nek aan het lullen bent.
Is het volgens jouw zus ook verboden om een kindertekening van een briefje van ¤ 1000 te geven als je moet betalen?
userIcon
quote:
Op maandag 7 januari 2008 @ 21:30 schreef Yi-Long het volgende:
Nogal dom van de verkoopster, maar die oplichtster is ook niet al te snugger heb ik het idee, om eerst met een niet-bestaand biljet te betalen, en vervolgens nog eens terug te gaan om de verkoopster te 'bedanken' ...
Zij krijgt dan ook het predikaat [X] Geschikt
userIcon
quote:
Op maandag 7 januari 2008 @ 21:53 schreef destrovel het volgende:

[..]

Nog dommer dat er toen bij de verkoopster nog steeds geen lichtje ging branden, en haar weer vrolijk liet weggaan
" oeoeoeoehhh lekker... chocola! "
(waarschijnlijk nep-chocola door chinesen )
50  van 124 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3


Lees ook:

» 13:41 Dikke vrouwen hebben sexy ondergoed38
» 12:56 Tienermeisje verslaafd aan plastic31
» 00:40 'Elfstedentocht met wc-papier te redden'29
» 09/02 Bellende drugskoerier rijdt tegen de lamp20


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden