Wilders is 'multiculti' koningin spuugzat

Politiek • Geschreven door Rob (R@b) op 27-12-2007 @ 03:28
print 
Icoon KoningshuisPartij voor de Vrijheid-leider Geert Wilders heeft het helemaal gehad met het koningshuis. Directe aanleiding is de kersttoespraak van koningin Beatrix waarin ze onder meer waarschuwde dat de ''grofheid in woord en daad de verdraagzaamheid aantast.''

Volgens Beatrix ''ontaarden discussies in verharde verhoudingen. In zo'n sfeer worden mensen al snel als groep over één kam geschoren en worden vooroordelen als waarheid aangenomen. Daarmee erodeert de gemeenschapszin.'' Ook zei de koningin dat ''in wat een mens dierbaar en heilig is, zijn grootste kwetsbaarheid ligt. Voorkomen moet worden dat gekwetste gevoelens omslaan in wanhoop en agressie. Waar het op aan komt is dat grieven worden onderkend en ernstig genomen''.

Voor Wilders is het duidelijk: ''De koningin heeft het over mijn kritiek op moslims.'' Hij is ''dit soort toespraken boordevol multiculti-onzin spuugzat.'' De PVV-leider vindt dat de Koningin (of Koning) voortaan geen deel meer moet uitmaken van de regering. Hij kondigt een motie aan voor een grondwetswijziging om het staatshoofd een louter ceremoniële rol te geven.

In het Algemeen Dagblad van vandaag zegt Wilders dat hij zich ook gestoord heeft aan een boekje waarin de koningin in de bres springt voor Europa, en de toespraak van prinses Máxima over onze identiteit. ''Als je daar wat van zegt, hoor je: ze kunnen zich niet verweren. De minister-president is verantwoordelijk, maar hij heeft die uitspraken niet gedaan. Dus laten we het zuiver houden en het staatshoofd uit de regering zetten.''

In dagblad Trouw stelt Wilders dat koningin Beatrix ''steeds vaker haar grenzen op zoekt''. Volgens hem is staatsrechtelijk de positie van het staatshoofd binnen de regering ''krampachtig en niet van deze tijd. Deze mensen moeten hun uitspraken voor eigen rekening gaan nemen. De verantwoordelijkheden van staatshoofd en kabinet moeten uit elkaar. Dat is politiek transparant.''

Hij zal na het kerstreces het kabinet ter verantwoording roepen. Wilders zal in de loop van het jaar een initiatief-wetsvoorstel indienen om de grondwet te wijzigen.



'Zet het staatshoofd uit de regering'



Lees ook:

» 05:53 VVD blijft verliezen in peiling68
» 25/05 PvdA, SP: akkoord verlengt de recessie82
» 25/05 Wilders: VVD volledig de weg kwijt108
» 24/05 Pechtold wederom D66-lijsttrekker71


delen | eKudos nujij

24618 views / 446 reacties
Reacties op dit bericht
46  van 446 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 ... 7 8 9
quote:
Op donderdag 27 december 2007 @ 12:26 schreef harry64 het volgende:

[..]

Nee, gestoken door een linkse leuter toen ik kutmarokaan riep tegen een kutmarokaan.

En heb jij te lang met je kop in het zand van de sahara gezeten ?
Leer eerst Marokkaan schrijven
niet vaak eens met wilders... maar dat koningshuis is toch een grote schijn... wat mij betreft doeken ze die toko meteen op
userIcon
quote:
Op donderdag 27 december 2007 @ 15:47 schreef lf2 het volgende:

[..]

sumerian alweer gastarbeiders die op fok komen denk dat ze te oud daarvoor zijn he
Schrijf eens een reactie zonder smilies. Mischien dat mensen dan wel jouw reacties lezen zonder jou uit te lachen.
userIcon
quote:
Op donderdag 27 december 2007 @ 15:52 schreef sumerian het volgende:

[..]

Schrijf eens een reactie zonder smilies. Mischien dat mensen dan wel jouw reacties lezen zonder jou uit te lachen.
nee ik schrijf hoe ik dat wil,hoezo zou ik me moeten aanpassen :S omdat ik dan niet pas in jou boekje ofzo ??

je laat me lachen,werkelijk!! dus hoe ik mijn bericht verpak is belangrijker dan de inhoud

nee nee ik geloof dat mensen het liefst een slechte marokkaan/islamiet zien dan een goede...zo hoeven ze minder na te denken
userIcon
Nederland is wilders zat!! Eruit ermee!!
userIcon
quote:
Op donderdag 27 december 2007 @ 12:10 schreef ikletgoedop het volgende:

[..]

* proest * een geweldig stukje tekst van een gefrustreerde moslim....... heb deze kul met veel plezier gelezen.

Even voor jullie beeldvorming........ de vredige islam in beeld...... we moeten ons niet druk maken er is niets aan de hand.

** en dan volgen weer de bekende teksten en plaatjes die iedereen al 273465 keer gezien heeft **
We maken ons ook niet druk, er is idd niks aan de hand

Wordt jij nou nooit eens moe van jezelf? Ben bang van niet, maar je weet maar nooit he
userIcon
quote:
Op donderdag 27 december 2007 @ 15:58 schreef lf2 het volgende:

[..]

nee ik schrijf hoe ik dat wil,hoezo zou ik me moeten aanpassen :S omdat ik dan niet pas in jou boekje ofzo ??
Nee, gewoon een tip.
quote:
je laat me lachen,werkelijk!! dus hoe ik mijn bericht verpak is belangrijker dan de inhoud
Alweer nee. De inhoud gaat al helemaal nergens over dus luister nou eens naar mijn tip.
quote:
nee nee ik geloof dat mensen het liefst een slechte marokkaan/islamiet zien dan een goede...zo hoeven ze minder na te denken
Vreemd dat het in de grote boze mensenwereld ook zo is. Anders zouden deze problemen er ook niet zijn, Sherlock.
quote:
Op donderdag 27 december 2007 @ 03:53 schreef Jazoist het volgende:
En wat is dan het alternatief voor 'multiculti' ? Als je niet iedereen wil afvoeren c q vergassen in ieder geval. Nou ?
Simpel: maak een regeling die terugkeer naar het land van herkomst aantrekkelijk maakt. Geef bijvoorbeeld iedereen die teruggaat 1 of 2 ton mee. Lijkt een hoop geld, maar hier blijven en handje ophouden is duurder voor Nederland. Die 2 ton heb je binnen 2 jaar terugverdiend.
userIcon
quote:
Op donderdag 27 december 2007 @ 16:04 schreef sumerian het volgende:

[..]

Nee, gewoon een tip.
[..]

Alweer nee. De inhoud gaat al helemaal nergens over dus luister nou eens naar mijn tip.
[..]

Vreemd dat het in de grote boze mensenwereld ook zo is. Anders zouden deze problemen er ook niet zijn, Sherlock.
het feit dat jou opmerking nergens op slaat : de paar gastarbeiders doen stoer op fok over hun opleiding

er zit een diep gewortelde haat in jou,dude zeik wat minder en leef eens wat meer
Speech van Bea is eigenlijk 10 jaar geleden door Ad Melkert geschreven en weer te voorschijn getoverd.
userIcon
Ik begin echt een beetje Anti-Wilders moe te worden....

Allemaal lopen janken over dingen die Wilders nooit gezegt heeft maar ondertussen exact hetzelfde Wilders toewensen waarvan ze hem vals beschuldigen.....
userIcon
quote:
Deze mensen moeten hun uitspraken voor eigen rekening gaan nemen.
Een beter Nederland begint bij jezelf, Geertje
Beetje lopen klagen dat de moslims zo boos zijn terwijl je alleen maar zei dat ze achterlijk zijn, boehoe
quote:
Op donderdag 27 december 2007 @ 14:58 schreef King_of_cubes het volgende:
Ook hier heeft Geert weer een punt.
hoofd??
userIcon
quote:
Op donderdag 27 december 2007 @ 16:08 schreef lf2 het volgende:

[..]

het feit dat jou opmerking nergens op slaat : de paar gastarbeiders doen stoer op fok over hun opleiding

er zit een diep gewortelde haat in jou,dude zeik wat minder en leef eens wat meer
Inderdaad, het zijn ook geen arbeiders aangezien ze niet eens 1 dag in hun leven gewerkt hebben. Laten we het houden op parasieten....dat dekt de lading veel beter.
quote:
Op donderdag 27 december 2007 @ 14:22 schreef Pineut het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat het koningshuis in stand was gehouden om als waarborg te dienen voor als het op de democratische manier een keer gruwelijk mis zou lopen.
Als er bijvoorbeeld door wat voor omstandigheden dan ook ineens een gevaarlijke gek de dienst zou uitmaken in het land, dat er dan een koning(in) zou zijn die hem gewoon kon wegsturen.

Het koningshuis kan niet gekozen worden, hun plaats is erfelijk gegarandeerd, en ze zijn daardoor dus onafhankelijk van alle politieke spelletjes en gerommel.
Op zich ergens wel een goed idee. Anders heb je een "Turkse" oplossing nodig, waarbij het leger de democratie waarborgt.

En ik denk dat er in dit tijdsgewricht, waarbij het oost-west conflict is verdwenen, de persvrijheid meer en meer onder druk komt te staan door vercommercialisering van de media, en allerlei extreme groeperingen op internet elkaar ineens vinden op obscure websites en fora. er misschien extra behoefte is aan een instituut met zo'n waakhondfunctie.

Je moet er toch niet aan denken dat bijvoorbeeld zo'n ontspoord warhoofd als Wilders ineens de baas zou zijn in Nederland?

O wacht...... nou snap ik waarom hij de koningin weg wil hebben!
Hij wil haar niet weg hebben....

hij wil haar politieke rol beperken omdat ze wél politieke uitspraken mag doen, maar geen verantwoording over die uitspraken hoeft af te leggen.

L E Z E N....

userIcon
quote:
Op donderdag 27 december 2007 @ 16:18 schreef sumerian het volgende:

[..]

Inderdaad, het zijn ook geen arbeiders aangezien ze niet eens 1 dag in hun leven gewerkt hebben. Laten we het houden op parasieten....dat dekt de lading veel beter.
die mogen van mij ook wegwezen, het liefst de autochtonen ook
userIcon
quote:
Op donderdag 27 december 2007 @ 16:25 schreef lf2 het volgende:

[..]

die mogen van mij ook wegwezen, het liefst de autochtonen ook
De autochtonen betalen jouw opleiding. Sla jij altijd de hand die jouw voedt?
userIcon
quote:
Op donderdag 27 december 2007 @ 16:35 schreef sumerian het volgende:

[..]

De autochtonen betalen jouw opleiding. Sla jij altijd de hand die jouw voedt?
de allochtonen hebben geen belasting-vrije leven hoor dus wat sta je nou zo dom te lullen!!

je doet alsof de allochtonen leven in een droom wereld zonder belasting en dergelijke

btw VRIEND: ik krijg geen stufie en ov, de 117.000 moest ik zelf neerleggen

ben dus niemand wat schuldig
userIcon
quote:
Op donderdag 27 december 2007 @ 16:37 schreef lf2 het volgende:

[..]

de allochtonen hebben geen belasting-vrije leven hoor dus wat sta je nou zo dom te lullen!!

je doet alsof de allochtonen leven in een droom wereld zonder belasting en dergelijke

btw VRIEND: ik krijg geen stufie en ov, de 117.000 moest ik zelf neerleggen

ben dus niemand wat schuldig
quote:
Op Thursday 27 December 2007 @ 16:25 schreef lf2 het volgende:

[..]

die mogen van mij ook wegwezen, het liefst de autochtonen ook
Over dom lullen gesproken.
117.000? Geloof jij het zelf?
userIcon
He wtf? Is onze koningin een moslim
userIcon
quote:
Op donderdag 27 december 2007 @ 16:44 schreef sumerian het volgende:

[..]


[..]

Over dom lullen gesproken.
117.000? Geloof jij het zelf?
lachwekkende gozer donder op als je niet weet waar ik het over heb

zoek het bedrag op dan praten we verder
userIcon
quote:
Op donderdag 27 december 2007 @ 16:47 schreef lf2 het volgende:

[..]

lachwekkende gozer donder op als je niet weet waar ik het over heb

zoek het bedrag op dan praten we verder
Verder praten over wat? Dadelijk ga je zeggen dat jij dit werkelijk betaald zou hebben. Maak je vmbo eerst maar eens af. Dan mag je weer verder dagdromen.
userIcon
quote:
Op donderdag 27 december 2007 @ 17:01 schreef sumerian het volgende:

[..]

Verder praten over wat? Dadelijk ga je zeggen dat jij dit werkelijk betaald zou hebben. Maak je vmbo eerst maar eens af. Dan mag je weer verder dagdromen.
op je teentjes getrapt,sukkeltje

agh nee ik heb het niet zelf betaald, het zal wel de drugs smokkel uit Marokko zijn of wacht ! misschien kwam het door dat ene krabbeltje bij de bank die ik samen met .... heb getekend

ja dat zou het moeten zijn

btw: wrm haal je het vmbo erbij (heb het zelf niet gedaan maar toch) ??

het-type-vmbo'ers-zijn-dom-omdat-ik-wat-anders-heb-gedaan kansloze nicht
koningin = marketing tool

strip de monarchie tot minimale kosten en koppel het los van de regering (zoals wilders aangeeft)

ze is inderdaad de sleutel geweest tot vele handelsverdragen.

* ze moet losgekoppeld worden van de regering DUS NIET VERVANGEN!! Lezen en luisteren is het belangrijkste wat er is in een discussie iedereen die dus beweert dat onze regering qua vorm veel zou moeten veranderen lult en ze bevestigen hierbij dat ze de discussie krampachtig willen sturen door leugens te verspreiden.

jammer


* Maxima Mabel en de Majesteit kennen de ware identiteit van de nederlander niet omdat ze nooit over straat zullen lopen zoals normale burgers. Overal waar ze komen te staan kinderen te zwaaien met vlaggetjes.

De toespraken van de koningin zitten vol goeie bedoeling maar zijn vaak niet realistisch, net zoals in een bedrijf moeten er soms minder prettige beslissingen genomen worden om gezond te blijven.

*Helaas voor de mensen die zich verheven voelen qua iq boven de wilders stemmers, ik heb zo een vermoeden, nee ik weet wel zeker, dat dhr Wilders een hoger iq heeft dan 90 % van die salon socialisten.

*Persoonlijk vind ik de Multiculturele samenleving niet gewenst. Al die culturen die zich op dit moment opdringen aan de Nederlandse samenleving hebben wel een thuisbasis hun thuisland een plek waar hun cultuur bewaart en beschermd wordt. Nederland is een heel klein land met een rijke geschiedenis laten wij hier trots op zijn en dit ook beschermen want er is nergens een 2de Nederland te vinden.

*Dat de multiculturele samenleving niet gewenst is betekend niet dat allochtonen niet gewenst zijn. Alleen zoals alles moet het met mate en moet er zeer zeker goed gekeken worden naar de integratie kansen van de nieuwkomers.

PS: waarom kunnen linkse partijen altijd demonstreren tijden werktijden, moeten ze dan niet werken??
quote:
Op donderdag 27 december 2007 @ 17:08 schreef fokgeenstijl.nu het volgende:
koningin = marketing tool

strip de monarchie tot minimale kosten en koppel het los van de regering (zoals wilders aangeeft)

ze is inderdaad de sleutel geweest tot vele handelsverdragen.

* ze moet losgekoppeld worden van de regering DUS NIET VERVANGEN!! Lezen en luisteren is het belangrijkste wat er is in een discussie iedereen die dus beweert dat onze regering qua vorm veel zou moeten veranderen lult en ze bevestigen hierbij dat ze de discussie krampachtig willen sturen door leugens te verspreiden.

jammer


* Maxima Mabel en de Majesteit kennen de ware identiteit van de nederlander niet omdat ze nooit over straat zullen lopen zoals normale burgers. Overal waar ze komen te staan kinderen te zwaaien met vlaggetjes.

De toespraken van de koningin zitten vol goeie bedoeling maar zijn vaak niet realistisch, net zoals in een bedrijf moeten er soms minder prettige beslissingen genomen worden om gezond te blijven.

*Helaas voor de mensen die zich verheven voelen qua iq boven de wilders stemmers, ik heb zo een vermoeden, nee ik weet wel zeker, dat dhr Wilders een hoger iq heeft dan 90 % van die salon socialisten.

*Persoonlijk vind ik de Multiculturele samenleving niet gewenst. Al die culturen die zich op dit moment opdringen aan de Nederlandse samenleving hebben wel een thuisbasis hun thuisland een plek waar hun cultuur bewaart en beschermd wordt. Nederland is een heel klein land met een rijke geschiedenis laten wij hier trots op zijn en dit ook beschermen want er is nergens een 2de Nederland te vinden.

*Dat de multiculturele samenleving niet gewenst is betekend niet dat allochtonen niet gewenst zijn. Alleen zoals alles moet het met mate en moet er zeer zeker goed gekeken worden naar de integratie kansen van de nieuwkomers.

PS: waarom kunnen linkse partijen altijd demonstreren tijden werktijden, moeten ze dan niet werken??
Tja wilders heeft een puntje en Balki kan alleen maar meegaan met het koningshuis want tja anders is het afgelopen met Balki!
Anyway Ik ga er nog op schatten dat die vent door een of andere gek wordt neergemaaid en dan is het hek echt van de dam. Dan heeft ie namelijk PRECIES dat gewild wat ie wilden zoals wilders denkt: Mensen opzetten tegenover de Moslims en ze laten zien hoe gek sommige kunnen zijn. Wilders dood maar wel 1:0 voor hem en zijn gedachtegang.

Alle partijen zullen zich dan moeten gaan verantwoorden over tegenspraken en goedmakerij praatjes! Een soort Pim Fortuijn Deja Vu?
Verder ben ik voor een multi cult samenleving maar wel zal met moeten kijken of immigranten die hier komen GOED onderwijs hebben gehad en kunnen meedraaien in de maatschappij! ( gebeurd overigens al wel )
Kijk naar de VS! Dit is zowat de wereld bij elkaar en iedereen zoekt toch altijd zijn eigen groep op. Zoals hierboven staat zijn uitspraken van de koningin niet altijd erg realisties.
userIcon
De koningin vertegenwoordigt het standpunt van het kabinet, niet andersom.
userIcon
Contradictions in the NOT so perfect Quran

http://www.youtube.com/watch?v=km3x35aJDqU
quote:
Op donderdag 27 december 2007 @ 04:00 schreef speknek het volgende:
Wilders is een knuppel. Hij wordt gepiepeld en gelijk moet de grondwet aangepast worden. Dit schreeuwgedrag in de politiek wordt nog eens de dood van de democratie, en is de reden dat die dweil van een Balkenende voortdurend tot premier wordt gekozen.

Dat gezegd zie ik het koningshuis liever vandaag dan morgen vertrekken.
En ondertussen wordt er gediscimineerd bij de vlete want een Imam mag geen vrouw de hand schudden, maar ook onze eigen overheid, vezekeringen etc zijn bepalend in het gebied waar je woont wat in mijn ogen ook een ongelijke behandeling is.
En Wilders heeft het niet alleen over de Islam, hij veroordeeld ook de hele dure en geldverslindende bureaucratie die onze overheid kent waarbij ik best wil geloven dat als daar eens goed de bezem doorheen gaat met een goede herstructurering de burger geld kan overhouden.
quote:
Op donderdag 27 december 2007 @ 15:31 schreef Carliano het volgende:
Yep

Is het niet hilarisch ?
Ik vermaak me kostelijk

Hij schijnt nu ook nog een homo-obsessie te hebben. Over archetypisch gesproken
quote:
Op donderdag 27 december 2007 @ 14:40 schreef lf2 het volgende:

[..]

maak je niet te druk, check aub alleen de cijfers van het CBR en bekijk de aflevering over achterban van wilders..

1) persoon met bedrijf: hij trilt helemaal terwijl hij praat, hij weet niet eens wat discriminatie is, LACHWEKKEND!!!

2) vrouw denkt dat iedereen met messen rond loopt ,kijk alleen die argumenten die ze opnoemt.

3) geen woorden voor die man met een kapperszaak!! hij denkt aan zijn kapperszaak WAHAHHA
hahahah, idd, werkelijkwaar, die wildersstemmers zijn net als hun peroxide gif de weg kwijt..
quote:
Op donderdag 27 december 2007 @ 14:47 schreef FraJu het volgende:
Wilders moet voor het einde van het jaar het land verlaten en nooit meer toegelaten worden! Zo´n gevaarlijke idioot mag niet in Nederland verblijven!
userIcon
quote:
Op donderdag 27 december 2007 @ 17:07 schreef lf2 het volgende:

[..]

op je teentjes getrapt,sukkeltje

agh nee ik heb het niet zelf betaald, het zal wel de drugs smokkel uit Marokko zijn of wacht ! misschien kwam het door dat ene krabbeltje bij de bank die ik samen met .... heb getekend

ja dat zou het moeten zijn
Een lening.
quote:
btw: wrm haal je het vmbo erbij (heb het zelf niet gedaan maar toch) ??
Jouw taalbeheersing spreekt voor zich. Mischien moet jij nog meer "lenen".
quote:
het-type-vmbo'ers-zijn-dom-omdat-ik-wat-anders-heb-gedaan kansloze nicht

Nee, daar kan jij alleen maar van dromen.
quote:
Op Thursday 27 December 2007 @ 15:27 schreef ArchEnemy het volgende:
Voor iemand die niet links is, in de politiek zit en desondanks zijn mond niet houdt vind ik dat meneer Wilders wel erg lang doorleeft...

Waar is de mooie sociaal-democratische traditie van het onbeargumenteerd omleggen van de oppositie gebleven?

Waarom wordt Wilders zo weinig gedemoniseerd?

Lieve linkse luitjes, we beginnen toch niet liquidatie-moe te worden? Wie beschermt anders de democratie zolang mensen met uitgesproken, felle kritiek in leven kunnen blijven?

Jullie zitten toch te niet wachten op een gastarbeider die het vuile werk opknapt? Hm?
Hey, mag je je tentoonstelling nou eindelijk laten zien om mee rijk te worden of nie..
quote:
Op donderdag 27 december 2007 @ 15:44 schreef sumerian het volgende:

[..]

Nee, die zitten hier op Fok op te scheppen over hoge opleidingen terwijl ze niet eens een normaal woord kunnen spellen. Jammer dat daar onze belastingcenten naar toe gaan.
hahahha, jij weer.. belastingcenten??? je mag wettelijk nog niet eens werken gabber ...
Ik steel al je belastingcenten tot je werkelijk in de ziektewet belandt. Heerlijk!!
quote:
Op donderdag 27 december 2007 @ 15:52 schreef sumerian het volgende:

[..]

Schrijf eens een reactie zonder smilies. Mischien dat mensen dan wel jouw reacties lezen zonder jou uit te lachen.
Je bent echt lachwekkend... ..
Heb je nog wat te zien, om moeten we steeds naar de stront op je lippen te kijken???
userIcon
quote:
Op Thursday 27 December 2007 @ 17:42 schreef damn81 het volgende:

[..]

Je bent echt lachwekkend... ..
Heb je nog wat te zien, om moeten we steeds naar de stront op je lippen te kijken???
Ach, daar hebben we de kloon weer. Post maar eens onder je werkelijke username.
quote:
Op donderdag 27 december 2007 @ 17:42 schreef damn81 het volgende:

[..]

Je bent echt lachwekkend... ..
Heb je nog wat te zien, om moeten we steeds naar de stront op je lippen te kijken???
Oh daar hebben we de meneer met de 3 zwemdiploma's weer......... wat een niveau en dan vinden ze het nog gek dat ze geen baan kunnen krijgen.........
quote:
Op donderdag 27 december 2007 @ 12:02 schreef Nyrem het volgende:
Wilders moet maar lekker naar Israël verhuizen (z'n grote liefde).
Stop met het vernielen van Nederland Wilders.
Uit welk land kom jij Nyrem ?
userIcon
quote:
Op donderdag 27 december 2007 @ 13:49 schreef ikletgoedop het volgende:

[..]

Ok het is 56%. Sorry voor de 4%. 56% van de niet westerse mannen tussen de 18 en 54 jaar werkt niet. Kan er ook niets aan doen. Bronnen zijn het CBS en de toespraak van Wilders tijdens de algemene beschouwingen.....
Niet werken wil niet zeggen WW/WAO vangen.
Niet werken kan ook betekenen dat men op school zit.
Bijna 40% van de autochtone bevolking werkt niet.
Je verwart arbeidsparticipatie met werkloos zijn.
Je verwart werkloos zijn met uitkeringen vangen.
Je vergeet de beginselen voor het bestaan van een WAO uitkering.
userIcon
De tekst van Bea was idd. erg links. Veel gelul over saamhorigheid, gelijkheid etc. JPB was er natuurlijk wel trots op dat Bea dit vertelde.
userIcon
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 @ 01:08 schreef Elwood1802 het volgende:
De tekst van Bea was idd. erg links. Veel gelul over saamhorigheid, gelijkheid etc. JPB was er natuurlijk wel trots op dat Bea dit vertelde.

Saamhorigheid, gelijkheid etc moet uitgebannen worden zeker?

In dat geval krijg je systemen waarbij een kleine groep mensen lekker niets doen en de rest mag betalen voor hun inkomen.
In zekere zin zijn de allochtonen die op onze kosten leven dus rechts te noemen Als iedereen immers saamhorig en gelijk was zouden ze even hard moeten werken als de gemiddelde Nederlander.
quote:
Op donderdag 27 december 2007 @ 09:44 schreef neegij het volgende:

[..]

Had ze dat maar geroepen. De Islam is zeker een gevaar. Maar dat vind jij van niet. Hoe meer boskeeën hoe beter.
Natuurlijk is de extremistische Islam een groot gevaar. Maar dat is Wilders zelf ook ...
userIcon
Kap eens met zeuren! omfg..
46  van 446 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 ... 7 8 9


Lees ook:

» 05:53 VVD blijft verliezen in peiling68
» 25/05 PvdA, SP: akkoord verlengt de recessie82
» 25/05 Wilders: VVD volledig de weg kwijt108
» 24/05 Pechtold wederom D66-lijsttrekker71


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden