Oplichter misbruikt Georgina Verbaan

Showbizz • Geschreven door Stefan (SunChaser) op 23-11-2007 @ 01:37
print 
Icoon ShowbizzWie zoekt naar postorderbruidjes uit Rusland komt vaak bedrogen uit. Het is algemeen bekend dat oplichters eenzame mannen een poot uit proberen te draaien door zich voor te doen als knappe, jonge en vooral wanhopige vrouw. Een van deze oplichters is min of meer tegen de lamp gelopen omdat hij foto's van Georgina Verbaan heeft gebruikt om zo'n man het hoofd op hol te brengen.

De zaak kwam aan het licht toen een man leuk e-mailcontact dacht te hebben met een Russische vrouw. Toen ze de man na een tijdje enkele foto's opstuurde kwamen die hem wel heel erg bekend voor. Het was Georgina Verbaan, waarvan sommige foto's erg erotisch van aard waren. Verbaan vindt het voornamelijk verdrietig voor mannen die erintrappen. "Doe het niet, doe het niet, stuur geen geld, trap er niet in, anders ben je wel een enorme oetlul. Ga gewoon naar de supermarkt om een leuke vrouw te vinden", aldus de actrice. De oplichter is overigens niet getraceerd. Of de eenzame man inmiddels met een nieuwe 'Russin' e-mailt is niet bekend.

(c) FOK!
Georgina Verbaan doet het ook prima als postorderbruid.




Lees ook:

» 05:58 Keira Knightley is verloofd15
» 25/05 'Constanza Breukhoven zat naakt voor de webcam'30
» 25/05 Ex-pornoster Jenna Jameson met slok op achter stuur15
» 25/05 Selena Gomez nieuw doelwit kussende journalist23


delen | eKudos nujij

33084 views / 106 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 106 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3
userIcon
quote:
"Doe het niet, doe het niet, stuur geen geld, trap er niet in, anders ben je wel een enorme oetlul. Ga gewoon naar de supermarkt om een leuke vrouw vinden."
Krijg je dan korting met je AH kortingskaart!?
userIcon
*blub* ik ben een vis *blub*

wat heeft ze op die foto een goudvissenkop :S
userIcon
Dan had hij toch beter de foto's van Georgina's collega (en showbizz tegenstander) Victoria Koblenko kunnen gebruiken... die komt tenminste nog uit de Oekraine
userIcon
quote:
. Of de eenzame man inmiddels met een nieuwe 'Russin' e-mailt is niet bekend.
Ze leren het ook nooit. 'An E-mail to berlin' ging al te ver.
userIcon
wat een lelijke foto
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 @ 01:41 schreef fisc het volgende:
*blub* ik ben een vis *blub*

wat heeft ze op die foto een goudvissenkop :S
Ziet er inderdaad niet uit. Doet me denken aan:


Er was eens een meisje uit Epe
die had het voltooid deelwoord niet begrepen
Ze vroeg na haar daad
met haar mond vol met zaad
heb ik nu gepijpt of gepepen?
Denk je met een leuke, intelligente vrouw te mailen, dan blijkt het opeens Georgina Verbaan. Dat moet dan toch wel een tegenvaller zijn ja.

userIcon
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 @ 01:42 schreef Paginabeheerder het volgende:
Dan had hij toch beter de foto's van Georgina's collega (en showbizz tegenstander) Victoria Koblenko kunnen gebruiken... die komt tenminste nog uit de Oekraine
Dat wel, maar die is weer dusdanig lelijk dat de man meteen op houdt met het e-mail contact
www.bride.ru is zo'n site om bruidjes te vinden
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 @ 01:52 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dat wel, maar die is weer dusdanig lelijk dat de man meteen op houdt met het e-mail contact
Ach als je het graag op z'n Grieks doet, blijft ze wel in de running met haar dikke memmen. En daarnaast deugt ze denk ik wel, ze is behoorlijk idealistisch (en wordt niet geneukt door Jort Kelder )
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 @ 02:07 schreef Paginabeheerder het volgende:

[..]

Ach als je het graag op z'n Grieks doet, blijft ze wel in de running met haar dikke memmen. En daarnaast deugt ze denk ik wel, ze is behoorlijk idealistisch (en wordt niet geneukt door Jort Kelder )
Ik denk niet dat het het soort chick is die haar bek langer dan 1 minuut kan houden...
Ze lijkt overal wel een mening over te hebben, en die ook te willen delen met anderen.

Ik weet niet, maar ik mag haar gewoon totaal niet, al vanaf de allereerste keer dat ik haar zag en hoorde praten.

Doe mij maar Dionne de Graaf. Lijkt me gewoon veel leuker qua persoonlijkheid, houdt van sport, heeft de mooiste lach van Nederland, en ze is nog razend knap ook
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 @ 02:14 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het het soort chick is die haar bek langer dan 1 minuut kan houden...
Ze lijkt overal wel een mening over te hebben, en die ook te willen delen met anderen.

Ik weet niet, maar ik mag haar gewoon totaal niet, al vanaf de allereerste keer dat ik haar zag en hoorde praten.

Doe mij maar Dionne de Graaf. Lijkt me gewoon veel leuker qua persoonlijkheid, houdt van sport, heeft de mooiste lach van Nederland, en ze is nog razend knap ook
Jammer dat je haar niet mag (ze blogde altijd behoorlijk anti-rechts)... maar ach... de vijanden van onze vijanden hoeven natuurlijk niet onze vrienden te zijn (al blijft het de moeite waard om er alsnog eens objectief naar te kijken.
Ik weet het niet... ik had aanvankelijk hetzelfde gevoel als jij bij haar... ze komt hard over, weinig sociaal... maar ik ben haar toch meer gaan waarderen. Ze komt me nu over als het type 'ruwe bolster, blanke pit'...
En ja, wat verwacht je van BN'ers... als 50 journalisten per week je elk 10 vragen stellen, en je beantwoordt slechts 15% van de gestelde vragen.... dan kun je elke dag de headlines in enige krant of magazine halen.
Als ik zie hoevaak jij of ik hier op Fok reageren, dan halen we het 10-voudige van wat Victoria Koblenko behaalt in de landelijke media.

Zijn elk van jouw of mijn mening steekhoudender dan die van Victoria, wanneer al onze meningen landelijk werden gepubliceerd? No way... (en dan ben jij vaak nog gevoeliger voor argumentatie om rechts te bashen dan ik).
userIcon
Wat een lelijke vrouw is die Georgina toch.

Overigens niets mis met echte slavische dames.
userIcon
Brr door de rimpels ben ik meteen het verhaal kwijt. Een dagje bij mevr. van Breukhoven zou misschien nog iets kunnen oplappen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 @ 02:35 schreef Paginabeheerder het volgende:

[..]

Jammer dat je haar niet mag (ze blogde altijd behoorlijk anti-rechts)... maar ach... de vijanden van onze vijanden hoeven natuurlijk niet onze vrienden te zijn (al blijft het de moeite waard om er alsnog eens objectief naar te kijken.
Ik weet het niet... ik had aanvankelijk hetzelfde gevoel als jij bij haar... ze komt hard over, weinig sociaal... maar ik ben haar toch meer gaan waarderen. Ze komt me nu over als het type 'ruwe bolster, blanke pit'...
En ja, wat verwacht je van BN'ers... als 50 journalisten per week je elk 10 vragen stellen, en je beantwoordt slechts 15% van de gestelde vragen.... dan kun je elke dag de headlines in enige krant of magazine halen.
Als ik zie hoevaak jij of ik hier op Fok reageren, dan halen we het 10-voudige van wat Victoria Koblenko behaalt in de landelijke media.

Zijn elk van jouw of mijn mening steekhoudender dan die van Victoria, wanneer al onze meningen landelijk werden gepubliceerd? No way... (en dan ben jij vaak nog gevoeliger voor argumentatie om rechts te bashen dan ik).
Ik ben het ook niet perse oneens met haar meningen ofzo. Ik weet trouwens ook niet alle meningen en uitspraken van haar. Zij is erg links en anti-rechts, en ik ook, dus dat zal op zich niet zo'n probleem zijn.

Alleen als ik haar hoor praten dan komt ze net iets TE zelfverzekerd en overtuigd van haar gelijk over, en dat geeft dan een beetje een bitchy, kittige nasmaak, als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik ben zelf vrij rustig. Redelijk rustig, en kan normaal gesproken mijn meningen ook goed en rustig onderbouwen, en zij komt me soms net iets te 'fel' en TE serieus over. Een beetje zo'n meid die in d eklas altijd het hoogste en laatste woord moest hebben (ongeacht of ze gelijk had, of dat het terzake doet of ze uberhaubt gelijk heeft )

Ook komt zij regelmatig in de media omdat zij die actief zoekt om haar mening te willen verkondigen enzo.
Persoonlijk zou ik niet puur om mening over een onderwerp te kunnen verkondigen, de landelijke media zoeken zeg maar. Als iemand me zou vragen om mijn mening dan krijgt ie het, maar ik zou niet actief praatprogramma's en bladen langsgaan om even mijn duit in het zakje te doen Tja... dat komt een beetje opdringerig over (op mij) en over het algemeen hou ik daar niet zo van.

Tenslotte weegt dan ook nog in haar nadeel dat ik het nu niet bepaald een extreem getalenteerd figuur vind, dus als je dan steeds als BN'er overal zit terwijl je eigenlijk op je eigen vakgebied niet echt uitblinkt, dan denk je toch al snel: 'wat doet die chick in hemelsnaam op TV!?'

Ik denk gewoon dat zij en ik qua persoonlijkheid elkaar niet echt zouden liggen Dat soort meiden ook op school meegemaakt, en dan kan ik ze, wanneer ik geirriteerd raak, ze vrij snel met 1 harde maar goede opmerking meteen EN stil krijgen, EN op hun plaats zetten

1x zo'n drama chick gehad die mij even dacht haar eigen falen in MIJN schoenen te kunnen schuiven, en laten we zeggen dat ik dat binnen 2-3 zinnen rustig maar keihard gesnoerd heb, waarbij zelfs de leraar erbij zat met een hoofd van 'ooooohhh shit...'

Ik denk dat zo'n chick als Victoria ook haar gelijk wil halen wanneer ze geen gelijk heeft, en dan heb ik al snel aan 2-3 zinnen genoeg om haar ongelijk aan te tonen, en TBH dat werkt soms nogal negatief op een relatie (maar geeft wel een heerlijk gevoel als je iemand in 1x compleet maar dan ook compleet stil krijgt )
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 @ 02:46 schreef Zeitgeist het volgende:
Wat een lelijke vrouw is die Georgina toch.

Overigens niets mis met echte slavische dames.
Wat ik van slavische dames heb gezien, is het vaak veel make-up, haarkleurtje op een slecht kapsel, en hoerige kleding. Niet echt mijn ding dus.
Laat vrouwen maar gewoon lekker minimaal doen met de make-up, en zich lekker normaal en 'relaxed' kleden, wat mij betreft.
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 @ 01:46 schreef 20.45 het volgende:
wat een lelijke foto
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 @ 02:53 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik ben het ook niet perse oneens met haar meningen ofzo. Ik weet trouwens ook niet alle meningen en uitspraken van haar. Zij is erg links en anti-rechts, en ik ook, dus dat zal op zich niet zo'n probleem zijn.

Alleen als ik haar hoor praten dan komt ze net iets TE zelfverzekerd en overtuigd van haar gelijk over, en dat geeft dan een beetje een bitchy, kittige nasmaak, als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik ben zelf vrij rustig. Redelijk rustig, en kan normaal gesproken mijn meningen ook goed en rustig onderbouwen, en zij komt me soms net iets te 'fel' en TE serieus over. Een beetje zo'n meid die in d eklas altijd het hoogste en laatste woord moest hebben (ongeacht of ze gelijk had, of dat het terzake doet of ze uberhaubt gelijk heeft )

Ook komt zij regelmatig in de media omdat zij die actief zoekt om haar mening te willen verkondigen enzo.
Persoonlijk zou ik niet puur om mening over een onderwerp te kunnen verkondigen, de landelijke media zoeken zeg maar. Als iemand me zou vragen om mijn mening dan krijgt ie het, maar ik zou niet actief praatprogramma's en bladen langsgaan om even mijn duit in het zakje te doen Tja... dat komt een beetje opdringerig over (op mij) en over het algemeen hou ik daar niet zo van.

Tenslotte weegt dan ook nog in haar nadeel dat ik het nu niet bepaald een extreem getalenteerd figuur vind, dus als je dan steeds als BN'er overal zit terwijl je eigenlijk op je eigen vakgebied niet echt uitblinkt, dan denk je toch al snel: 'wat doet die chick in hemelsnaam op TV!?'

Ik denk gewoon dat zij en ik qua persoonlijkheid elkaar niet echt zouden liggen Dat soort meiden ook op school meegemaakt, en dan kan ik ze, wanneer ik geirriteerd raak, ze vrij snel met 1 harde maar goede opmerking meteen EN stil krijgen, EN op hun plaats zetten

1x zo'n drama chick gehad die mij even dacht haar eigen falen in MIJN schoenen te kunnen schuiven, en laten we zeggen dat ik dat binnen 2-3 zinnen rustig maar keihard gesnoerd heb, waarbij zelfs de leraar erbij zat met een hoofd van 'ooooohhh shit...'

Ik denk dat zo'n chick als Victoria ook haar gelijk wil halen wanneer ze geen gelijk heeft, en dan heb ik al snel aan 2-3 zinnen genoeg om haar ongelijk aan te tonen, en TBH dat werkt soms nogal negatief op een relatie (maar geeft wel een heerlijk gevoel als je iemand in 1x compleet maar dan ook compleet stil krijgt )


Zonder lullig te willen doen naar jou toe... maar wanneer ik deze tekst los lees van "hoe jij verder op mij overkomt"... dan lees ik toch een man die de vrouw ondergeschikt vind aan de man. Misschien is dit niet zo bedoeld, maar zo voelt het. Namelijk; waarom zouden jij en ik (mannen) wel uitgesproken kunnen zijn... en een vrouw niet. Vrouwen houden vaak veel meer rekening met het sociale dan mannen (en dan ongeacht waar hun belangen liggen, in tegenstelling tot de meeste mannen... ik schat de vrouw doorgaans dan ook eerlijker in dan de meeste mannen)
Als wij vrouwen waren en dezelfde mening verkondigden als nu, dan waren we ook kittig, te zelfverzekerd en te overtuigd van eigen gelijk. Waarschijnlijk met reden... maar waarom zou een vrouw dit niet zijn met reden en wij wel?

En geloof mij; ook jij komt soms radicaal over (ik ben links maar jij streeft me van alle kanten links voorbij)... soms met goede reden, andere keren omdat je even lekker kan bashen naar rechts (iets wat ik soms ook leuk vind, maar me vaker inhoudt... niet dat het extreem rechts iets uitmaakt om me in de extreem linkerhoek te plaatsen... maar dat ligt meer aan het gebrek aan hersenactiviteit van hun dan aan die van mij)
Maar ik zie haar niet als opdringerig, ja natuurlijk ze moet her en der verschijnen om in de schijnwerpers te blijven staan (zonder dat, is ze sowieso uitgerangeerd)

Maar neem elke vrouw zoals ze is, met haar eigen nuances (zou ik als gematigd links persoon alle moslims moeten nemen zoals ze in de media werden afgeschilderd, dan zou ik waarschijnlijk zelf de gore blonde toupet van Wilders dragen).... en ja, jij bent iemand die ik zelf als links persoon soms aanval... maar dat komt misschien wel omdat jij net als Victoria, veel te uitgesproken bent (zonder nuances). Maar persoonlijk denk ik dat jij en ik (wanneer we elkaar zonder voorkennis ergens op straat zouden ontmoeten, elkaar wel zouden mogen... maar stel dat je Victoria (zonder voorkennis) zou ontmoeten... hoe zou je haar dan zien?

Dan vind ik toch vragen die de moeite waard zijn, en zeg je "nee" dan so be it... maar laat je niet gek maken door de media of hoe ze hierin over komt. Misschien zou jij haar irl wel meer mogen dan ik, wanneer we zouden afspreken met ons drieen...
userIcon
quote:
Op Friday 23 November 2007 @ 03:41 schreef Paginabeheerder het volgende:

[..]

[quote]

Zonder lullig te willen doen naar jou toe... maar wanneer ik deze tekst los lees van "hoe jij verder op mij overkomt"... dan lees ik toch een man die de vrouw ondergeschikt vind aan de man. Misschien is dit niet zo bedoeld, maar zo voelt het. Namelijk; waarom zouden jij en ik (mannen) wel uitgesproken kunnen zijn... en een vrouw niet. Vrouwen houden vaak veel meer rekening met het sociale dan mannen (en dan ongeacht waar hun belangen liggen, in tegenstelling tot de meeste mannen... ik schat de vrouw doorgaans dan ook eerlijker in dan de meeste mannen)
Als wij vrouwen waren en dezelfde mening verkondigden als nu, dan waren we ook kittig, te zelfverzekerd en te overtuigd van eigen gelijk. Waarschijnlijk met reden... maar waarom zou een vrouw dit niet zijn met reden en wij wel?
Heeft niets met 'mannen vs vrouwen' te maken. Maar we hebben het nu over Victoria Koblenko, en dat is een vrouw, en zij doet me denken aan die streberige betwetende trutjes die je meemaakt op school en op het werk etc. Opdringerige mannen met een te aanwezige ongenuanceerde mening zijn ook irritant hoor. Dont worry dus dat ik het alleen maar irritant bij vrouwen vind

Ik hou meer van mensen die zichzelf en alles om zich heen wel respecteren, maar je moet ook rustig kunnen nuanceren en soms alles niet TE serieus nemen. Gewoon een beetje relaxed maar reeel naar de zaken kijken. Victoria lijkt me iemand die iets te graag altijd gelijk wil hebben, en dat soort mensen kan irritant zijn.
quote:
Vrouwen houden vaak veel meer rekening met het sociale dan mannen (en dan ongeacht waar hun belangen liggen, in tegenstelling tot de meeste mannen... ik schat de vrouw doorgaans dan ook eerlijker in dan de meeste mannen)
Ben ik het niet mee eens. Al meerdere keren met vrouwen samengewerkt in projecten, en sommigen zijn heel leuk en goed in groepswerk, maar sommigen die proberen zich echt zeg maar naar de 'top' te dringen, met een gigantische 'prestatiedrang', waarbij het belang van het groepsproject ondergeschikt is aan het winnen van persoonlijke 'eisen'. Dus dan heb je als groep een besluit genomen, en dan heeft 'troela' de volgende dag opeens weer hele andere plannen enzo, en moet het opeens weer anders. Tja... dat soort mensen wil je er niet bij hebben, want dan ben je steeds aan het discusseren en moet je steeds overnieuw alles aanpassen etc.
Ik heb toch gemerkt dat mannen iets meer geneigd zijn om zich aan het oorspronkelijke plan-van-aanpak te houden, en ook gewoon hun eigen taken lekker willen uitvoeren en de rest van de dingen gewoon overlaat aan de anderen (zoals het hoort). Minder bemoeizuchtig zeg maar.
quote:
En geloof mij; ook jij komt soms radicaal over (ik ben links maar jij streeft me van alle kanten links voorbij)... soms met goede reden, andere keren omdat je even lekker kan bashen naar rechts (iets wat ik soms ook leuk vind, maar me vaker inhoudt... niet dat het extreem rechts iets uitmaakt om me in de extreem linkerhoek te plaatsen... maar dat ligt meer aan het gebrek aan hersenactiviteit van hun dan aan die van mij)
Maar ik zie haar niet als opdringerig, ja natuurlijk ze moet her en der verschijnen om in de schijnwerpers te blijven staan (zonder dat, is ze sowieso uitgerangeerd)
Ik geloof niet dat ik erg radicaal links ben. Ik ben links, maar niet in alles, en meestal met onderbouwing. Ik ben wel voor hardere aanpak asocialen en criminelen etc, ik ben voor meer snelwegen, beter en goedkoper OV, etc etc. Anyway, dat is allemaal wel bekend intussen

Ik kan uiteraard rechts bashen, maar meestal is dat wel met directe aanleiding, en vaak met een cynische of sarcastische ondertoon. Ik ga natuurlijk niet ALTIJD alles serieus uitleggen en onderbouwen, als ik het met 1 of 2 simpele zinnen ook duidelijk kan maken
quote:
Maar neem elke vrouw zoals ze is, met haar eigen nuances (zou ik als gematigd links persoon alle moslims moeten nemen zoals ze in de media werden afgeschilderd, dan zou ik waarschijnlijk zelf de gore blonde toupet van Wilders dragen).... en ja, jij bent iemand die ik zelf als links persoon soms aanval... maar dat komt misschien wel omdat jij net als Victoria, veel te uitgesproken bent (zonder nuances). Maar persoonlijk denk ik dat jij en ik (wanneer we elkaar zonder voorkennis ergens op straat zouden ontmoeten, elkaar wel zouden mogen... maar stel dat je Victoria (zonder voorkennis) zou ontmoeten... hoe zou je haar dan zien?

Dan vind ik toch vragen die de moeite waard zijn, en zeg je "nee" dan so be it... maar laat je niet gek maken door de media of hoe ze hierin over komt. Misschien zou jij haar irl wel meer mogen dan ik, wanneer we zouden afspreken met ons drieen...
Ik neem iedere persoon zoals ze is, maar dat betekent niet dat ik die persoon dan niet irritant kan vinden
Wellicht als ik Victoria IRL zou ontmoeten, dat ze opeens een heel leuke meid blijkt te zijn met veel humor. Geen idee. Zo komt ze in ieder geval niet over op TV in interviews enzo. Georgina Verbaan bijvoorbeeld lijkt me dan, qua persoonlijkheid, juist weer een 'leuker, spontaner, grappiger en 'relaxtere' chick
Het is ook niet dat mijn mening over Victoria is gebaseerd op een beeld dat door de MEDIA is geschapen, maar door haarzelf en haar eigen gedrag en uitspraken in die media. Ze zit vaak genoeg bij praatprogramma's als Pauw en Witteman en ik geloof vroeger bij Barend en Van Dorp etc...

Ik ben het ook vaak eens met Jan Mulder, maar ik weet niet of ik qua persoonlijkheid goed met hem zou kunnen opschieten. Zijn zoon Youri is dan bijvoorbeeld weer wat rustiger en bedachtzamer en genuanceerder enzo. Terwijl misschien de ideeen van Mulder sr. wel weer beter bij mij horen dan die van Jr. , zou ik wellicht beter kunnen opschieten met een Youri ...
Dat chick is echt zo lelijk.... Kijk even goed naar de foto aub en vraag je af waar alle ophef om is...
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 @ 04:23 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Heeft niets met 'mannen vs vrouwen' te maken. Maar we hebben het nu over Victoria Koblenko, en dat is een vrouw, en zij doet me denken aan die streberige betwetende trutjes die je meemaakt op school en op het werk etc. Opdringerige mannen met een te aanwezige ongenuanceerde mening zijn ook irritant hoor. Dont worry dus dat ik het alleen maar irritant bij vrouwen vind

Ik hou meer van mensen die zichzelf en alles om zich heen wel respecteren, maar je moet ook rustig kunnen nuanceren en soms alles niet TE serieus nemen. Gewoon een beetje relaxed maar reeel naar de zaken kijken. Victoria lijkt me iemand die iets te graag altijd gelijk wil hebben, en dat soort mensen kan irritant zijn.
[..]

Ben ik het niet mee eens. Al meerdere keren met vrouwen samengewerkt in projecten, en sommigen zijn heel leuk en goed in groepswerk, maar sommigen die proberen zich echt zeg maar naar de 'top' te dringen, met een gigantische 'prestatiedrang', waarbij het belang van het groepsproject ondergeschikt is aan het winnen van persoonlijke 'eisen'. Dus dan heb je als groep een besluit genomen, en dan heeft 'troela' de volgende dag opeens weer hele andere plannen enzo, en moet het opeens weer anders. Tja... dat soort mensen wil je er niet bij hebben, want dan ben je steeds aan het discusseren en moet je steeds overnieuw alles aanpassen etc.
Ik heb toch gemerkt dat mannen iets meer geneigd zijn om zich aan het oorspronkelijke plan-van-aanpak te houden, en ook gewoon hun eigen taken lekker willen uitvoeren en de rest van de dingen gewoon overlaat aan de anderen (zoals het hoort). Minder bemoeizuchtig zeg maar.
[..]

Ik geloof niet dat ik erg radicaal links ben. Ik ben links, maar niet in alles, en meestal met onderbouwing. Ik ben wel voor hardere aanpak asocialen en criminelen etc, ik ben voor meer snelwegen, beter en goedkoper OV, etc etc. Anyway, dat is allemaal wel bekend intussen

Ik kan uiteraard rechts bashen, maar meestal is dat wel met directe aanleiding, en vaak met een cynische of sarcastische ondertoon. Ik ga natuurlijk niet ALTIJD alles serieus uitleggen en onderbouwen, als ik het met 1 of 2 simpele zinnen ook duidelijk kan maken
[..]

Ik neem iedere persoon zoals ze is, maar dat betekent niet dat ik die persoon dan niet irritant kan vinden
Wellicht als ik Victoria IRL zou ontmoeten, dat ze opeens een heel leuke meid blijkt te zijn met veel humor. Geen idee. Zo komt ze in ieder geval niet over op TV in interviews enzo. Georgina Verbaan bijvoorbeeld lijkt me dan, qua persoonlijkheid, juist weer een 'leuker, spontaner, grappiger en 'relaxtere' chick
Het is ook niet dat mijn mening over Victoria is gebaseerd op een beeld dat door de MEDIA is geschapen, maar door haarzelf en haar eigen gedrag en uitspraken in die media. Ze zit vaak genoeg bij praatprogramma's als Pauw en Witteman en ik geloof vroeger bij Barend en Van Dorp etc...

Ik ben het ook vaak eens met Jan Mulder, maar ik weet niet of ik qua persoonlijkheid goed met hem zou kunnen opschieten. Zijn zoon Youri is dan bijvoorbeeld weer wat rustiger en bedachtzamer en genuanceerder enzo. Terwijl misschien de ideeen van Mulder sr. wel weer beter bij mij horen dan die van Jr. , zou ik wellicht beter kunnen opschieten met een Youri ...
Yi Long, ... ik ben bang dat we er morgen niet over door kunnen zagen...(ik moet echt zo slapen, en morgen heb ik dermate veel te doen dat ik zowel Georgina als Victoria even links moet laten liggen...
Maar we komen elkaar sowieso nog wel eens tegen... al was het maar omdat we misschien weliswaar beiden links zijn, maar beiden een totaal andere instelling hebben.
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 @ 05:16 schreef Paginabeheerder het volgende:

[..]

Yi Long, ... ik ben bang dat we er morgen niet over door kunnen zagen...(ik moet echt zo slapen, en morgen heb ik dermate veel te doen dat ik zowel Georgina als Victoria even links moet laten liggen...
Maar we komen elkaar sowieso nog wel eens tegen... al was het maar omdat we misschien weliswaar beiden links zijn, maar beiden een totaal andere instelling hebben.
No problem. Slaapze
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 @ 01:46 schreef 20.45 het volgende:
wat een lelijke foto
Nee hoor, Georgina is gewoon lelijk.
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 @ 01:41 schreef fisc het volgende:
*blub* ik ben een vis *blub*

wat heeft ze op die foto een goudvissenkop :S
Wanneer heeft ze dit niet?
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 @ 02:46 schreef Zeitgeist het volgende:
Wat een lelijke vrouw is die Georgina toch.
Eens.
Zou me overigens niets verbazen als ze zelf die foto's gestuurd heeft, ze wil klaarblijkelijk nogal graag wat aandacht de laatste tijd.
En hoe komt iemand anders aan erotische foto's van haar? Over een tijdje op internet te vinden dus waarschijnlijk.
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 @ 01:46 schreef 20.45 het volgende:
wat een lelijke foto
Blub, blub.......
Effe langsgaan bij Marijke Helwegen, misschien dat het goeedkomt..
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 @ 02:46 schreef Zeitgeist het volgende:
Wat een lelijke vrouw is die Georgina toch.

Overigens niets mis met echte slavische dames.
Tot ze 25 zijn of zo niet nee.
Maar met een Nederlandse kun je nog eens oud worden.
't Is niet voor niets dat ze het begrip MILF daar niet kennen.
userIcon
Ik mag Georgina wel om een of andere manier.
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 @ 06:35 schreef santax het volgende:
Slap me silly and call me a bitch, maar Verbaan zou ik ook weleens willen misbruiken
Bitch.
Moggul!
quote:
Ga gewoon naar de supermarkt om een leuke vrouw vinden", aldus de actrice
Kun je die kopen dan? *rent naar de supermarkt.

Overigens gisteren "Bij ons in de PC" zitten kijken. Vermakelijk (vooral voor hoe ik niet wil zijn). Maar helemaal op het einde vroeg Jort K. aan een niet onaantrekkelijke dame of ze vrij was. Zij zei "Ja. En jij?"
Je zag dat hij het moeilijk had. Kan me ook niet indenken dat je voor je intellectuele uitdaging met Verbaan gaat samenwonen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 @ 06:35 schreef santax het volgende:
Slap me silly and call me a bitch, maar Verbaan zou ik ook weleens willen misbruiken
you bitch
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 @ 07:46 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:

[..]

Tot ze 25 zijn of zo niet nee.
Maar met een Nederlandse kun je nog eens oud worden.
't Is niet voor niets dat ze het begrip MILF daar niet kennen.
Ik denk dat de bekendste en mooiste MILF toch wel een slavische is.... of ken je Tatjana niet ????
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 @ 07:51 schreef Bayswater het volgende:
Ik mag Georgina wel om een of andere manier.
Liever een vrouw die er wat natuurlijker uitziet, niet zo'n botoxgezicht
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 @ 02:14 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik weet niet, maar ik mag haar gewoon totaal niet, al vanaf de allereerste keer dat ik haar zag en hoorde praten.
Dan ben ik benieuwd wat haar nick op Fok! is.
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 @ 07:57 schreef E-Lise het volgende:

[..]

Bitch.
Moggul!
Goeiemoggel E-Lise !

Rochel jij ut even dan ?
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 @ 02:53 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik ben het ook niet perse oneens met haar meningen ofzo. Ik weet trouwens ook niet alle meningen en uitspraken van haar. Zij is erg links en anti-rechts, en ik ook, dus dat zal op zich niet zo'n probleem zijn.

Alleen als ik haar hoor praten dan komt ze net iets TE zelfverzekerd en overtuigd van haar gelijk over, en dat geeft dan een beetje een bitchy, kittige nasmaak, als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik ben zelf vrij rustig. Redelijk rustig, en kan normaal gesproken mijn meningen ook goed en rustig onderbouwen, en zij komt me soms net iets te 'fel' en TE serieus over. Een beetje zo'n meid die in d eklas altijd het hoogste en laatste woord moest hebben (ongeacht of ze gelijk had, of dat het terzake doet of ze uberhaubt gelijk heeft )

Ook komt zij regelmatig in de media omdat zij die actief zoekt om haar mening te willen verkondigen enzo.
Persoonlijk zou ik niet puur om mening over een onderwerp te kunnen verkondigen, de landelijke media zoeken zeg maar. Als iemand me zou vragen om mijn mening dan krijgt ie het, maar ik zou niet actief praatprogramma's en bladen langsgaan om even mijn duit in het zakje te doen Tja... dat komt een beetje opdringerig over (op mij) en over het algemeen hou ik daar niet zo van.

Tenslotte weegt dan ook nog in haar nadeel dat ik het nu niet bepaald een extreem getalenteerd figuur vind, dus als je dan steeds als BN'er overal zit terwijl je eigenlijk op je eigen vakgebied niet echt uitblinkt, dan denk je toch al snel: 'wat doet die chick in hemelsnaam op TV!?'

Ik denk gewoon dat zij en ik qua persoonlijkheid elkaar niet echt zouden liggen Dat soort meiden ook op school meegemaakt, en dan kan ik ze, wanneer ik geirriteerd raak, ze vrij snel met 1 harde maar goede opmerking meteen EN stil krijgen, EN op hun plaats zetten

1x zo'n drama chick gehad die mij even dacht haar eigen falen in MIJN schoenen te kunnen schuiven, en laten we zeggen dat ik dat binnen 2-3 zinnen rustig maar keihard gesnoerd heb, waarbij zelfs de leraar erbij zat met een hoofd van 'ooooohhh shit...'

Ik denk dat zo'n chick als Victoria ook haar gelijk wil halen wanneer ze geen gelijk heeft, en dan heb ik al snel aan 2-3 zinnen genoeg om haar ongelijk aan te tonen, en TBH dat werkt soms nogal negatief op een relatie (maar geeft wel een heerlijk gevoel als je iemand in 1x compleet maar dan ook compleet stil krijgt )
Man..., erg onzeker mannetje he?
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 @ 01:46 schreef 20.45 het volgende:
wat een lelijke foto
speciaal voor dit artikel haar knapper maken? Even langs Dhr. Schumacher sturen?

Al draagt een aap een gouden ring het blijft een lelijk ding.....
userIcon
quote:
Op Friday 23 November 2007 @ 08:48 schreef zomaareennaam het volgende:

[..]

speciaal voor dit artikel haar knapper maken? Even langs Dhr. Schumacher sturen?

Al draagt een aap een gouden ring het blijft een lelijk ding.....
explains your bling bling
Waarom zou je nou weer een enorme oetlul zijn als je daar in trapt.
Is iedereen die denkt dat haar borsten echt zijn dan ineens ook een oetlul?
Het is ook echt een schatje he... Het IQ van een goudvis, dat wel, maar haar hart zit op de juiste plek.
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 @ 02:04 schreef LSDsmurf het volgende:
www.bride.ru is zo'n site om bruidjes te vinden
Bedankt! Ga meteen ff lekker rondneuzen!
userIcon
quote:
Op Friday 23 November 2007 @ 07:25 schreef n0uky het volgende:

[..]

Eens.
Zou me overigens niets verbazen als ze zelf die foto's gestuurd heeft, ze wil klaarblijkelijk nogal graag wat aandacht de laatste tijd.
En hoe komt iemand anders aan erotische foto's van haar? Over een tijdje op internet te vinden dus waarschijnlijk.
Het is dus Georgische Ina ...

Hmmm, volgens mij heeft ze enige tijd geleden al in de Playboy gestaan (waardoor er hier op Fok! weer een discussie liep over de echtheid van haar tieten). Dus als je daar naar op zoek bent...

Dat ze aandacht wil, is ook al een overbodige opmerking. Elke BN-er wil aandacht. Waarom zouden ze anders ooit BN-er geworden zijn? En de paparazzi zijn er om je hierbij te helpen.
Het gaat om de mate waarin je je bescheiden opstelt. Ik heb in mijn familie ook een handjevol BN-ers en er is er maar eentje bij die zich normaal gedraagt (en dat is de bekendste van hen notabene).
Tot dusverre stelt Georgina zich wel bescheiden op. Ze is alleen ongelovelijk goed in het maken van niet-zo-slimme opmerkingen, en dat is iets waar weer die paparazzi een zendertje voor hebben. Want wij Nederlanders zijn weliswaar zeer geinteresseerd in het inkomen/leven van de happy few. Maar nog leuker vinden we het om hen op hun bek te zien gaan.
En mijn mening: die hele BN-ers-wereld laat me volledig koud. Als ik Georgina zou tegenkomen, zou ik net zo tegen haar doen, als tegen een willekeurig ander persoon. Niet meer en niet minder. Volgens mijn broertje, die enkele keren met Georgina heeft samengewerkt, is ze wel heel erg aardig.
ik vind Verbaan wel een knappe dame hoor zou me leven wel willen delen met haar
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 @ 01:46 schreef 20.45 het volgende:
wat een lelijke foto
Zo! dan ben je echt eenzaam en wanhopig, als je daar voor gaat.
Ik vind het al zo'n eend dat kind.
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 @ 02:49 schreef Bushmaster het volgende:
Brr door de rimpels ben ik meteen het verhaal kwijt. Een dagje bij mevr. van Breukhoven zou misschien nog iets kunnen oplappen.
Kerel, welke rimpels?
Oppervlakkig type...
vrouw SunChaser (Redactie Frontpage) 23-11-2007 @ 09:05 fotoboek no homepage
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 @ 08:32 schreef ginod het volgende:

[..]

Ik denk dat de bekendste en mooiste MILF toch wel een slavische is.... of ken je Tatjana niet ????
Tatjana kan nooit een MIlf zijn
userIcon
Wat een grafhoofd heeft dat kind zeg
userIcon
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 @ 08:43 schreef sushiwausi het volgende:

[..]

Goeiemoggel E-Lise !

Rochel jij ut even dan ?
Rochelt Georgina even, zal ze blij mee zijn
Ik vind haar helemaal niet lelijk eigenlijk en ze komt lekker spontaan over. Maar ook als een leeghoofd soms
Ik bedoel maar Osama en mensenvlees willen eten
50  van 106 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3


Lees ook:

» 05:58 Keira Knightley is verloofd15
» 25/05 'Constanza Breukhoven zat naakt voor de webcam'30
» 25/05 Ex-pornoster Jenna Jameson met slok op achter stuur15
» 25/05 Selena Gomez nieuw doelwit kussende journalist23


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden