[upd] Nederlander steekt in op drie Polen

Internationaal • Geschreven door Rob (R@b) op 17-11-2007 @ 09:08
Laatste update: 17-11-2007 11:58

print 
Icoon MisdaadIn de Poolse stad Wroclaw heeft een Nederlander een bloedbad aangericht voor een discotheek, zo meldt De Telegraaf vandaag. Het betreft de muzikant Humphrey G.M. die er op los begon te steken toen hij racistisch werd uitgescholden en bedreigd.

Na discriminerende opmerkingen over zijn donkere huidskleur trok hij een mes en stak hij drie Polen neer. Volgens ooggetuigen stak Humphrey G.M. als een bezetene op de dronken Polen in en verwondde hen in gezicht, hals, borst en benen. Twee van hen raakten levensgevaarlijk gewond.

De Polen namen wraak door van een Nederlandse begeleider vrijwel alle vingers af te snijden, zo melden Poolse bronnen. Humphrey G.M. vluchtte daarop met zijn begeleider in een taxi. Ze reden vervolgens naar een ziekenhuis. Daar werd de muzikant gearresteerd.

Volgens de officier van justitie in Wroclaw hebben de slachtoffers door hun racistische leuzen ook schuld aan het bloedige incident.

Update 11.58 uur
Bronnen uit Polen melden dat de vingers van de begeleider van Humphrey er af zijn gesneden toen hij het mes wilde pakken waarmee de muzikant stond te steken.

Eén van de Polen ligt in coma. Hij zou niets te maken hebben met de racistische beledigingen, maar wilde tussen beide komen.

Volgens onbevestigde geruchten betreft het de muzikant/rapper Humphrey Mijland, die ook bekend staat onder de naam 'King Lover'. In de jaren '90 rapte hij mee op de singles 'Sex On The Beach' en 'Message Of Love' van T-Spoon. Zeker is in ieder geval wel dat Mijland geregeld optreedt in Polen. Let wel, een officiële bevestiging dat het daadwerkelijk deze rapper betreft is er nog niet.



T-Spoon met speciale gast King Lover


-
Voor FOK!kers met kennis van de Poolse taal, hier het krantenbericht uit Polen.
Met dank aan ferox voor de submit.



Lees ook:

» 05:59 Dodelijke aardverschuiving in Indonesië3
» 05:57 Kustwacht VS vist 1,2 ton cocaïne uit zee8
» 05:54 Roemeense minister wil banden met Rusland aanhalen0
» 02:27 Verdachte verdwijningszaak VS aangeklaagd6


delen | eKudos nujij

25754 views / 172 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 172 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4
quote:
De Polen namen wraak door van een Nederlandse begeleider vrijwel alle vingers af te snijden.
ziek
alle vingers van een andere nederlander afsnijden..... uit wraak....
""ok people let's get the Nigger Guy..." - Southpark
userIcon
Wat is het verschil tussen een accu en een aspergeveld?

Op een accu zitten maar 2 polen!

Ja, wat moet je daar nou van zeggen?
Polen is nog niet klaar voor nieuwe Europeanen, zoals negers. Ook al zitten de Polen nu bij de EU.

Het bericht zegt trouwens niets of de begeleider zijn vingers kon meenemen. Had ie ze achter moeten laten?
userIcon
Eerst jatten ze onze banen en nu ook nog eens onze vingers
userIcon
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 @ 09:14 schreef Prometheus4096 het volgende:
WTF? Hoe ziek kunnen mensen zijn?

En ook nog iemand die er niet veel mee te maken had, een begeleider?
ik vraag me af waarom die "zanger" (wie kent 'm? Mij zegt het niks) begeleiding nodig had. Was hij zowiezo al gevaarlijk? Of zwakzinnig? Of allebij?
Oh verkeerd gelezen.

Wat een mafkees die kerel. als iemand iets zegt overje huidskleur dan loop je toch lekker door?

3 mensen dan neersteken
Welke gek gaat er nou steken in een ander land?
Dan moet je wel zwakzinnig zijn die Polen bovendien hadden die gast zijn vingers er af moeten snijden en niet die van die andere Nederlander.
In de voormalige oostbloklanden heeft men niet veel op met buitenlanders, of die nou een kleurtje hebben of niet, ze vinden je alleen aardig wanneer je de moeite van het beroven waard bent.
userIcon
Uit wraak zullen bezopen Polen in Nederland wel een paar mensen doodrijden. Of bejaarden in eigen huis neersteken.
Wat een kutvolk
userIcon
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 @ 09:12 schreef padlarf het volgende:
Wat is het verschil tussen een accu en een aspergeveld?

Op een accu zitten maar 2 polen!

userIcon
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 @ 09:16 schreef tazzzzje het volgende:
Eerst jatten ze onze banen en nu ook nog eens onze vingers
Blijven we dit door de vingers zien?
OT Beide waren fout, maar wat een volk die Polen.
=edit geen off-topic discussie gaan uitlokken=
userIcon
Elke aktie is een reaktie dat weet een kind en kan je op je vingers natellen dat dat dan uit de hand loopt.

userIcon
quote:
Op Saturday 17 November 2007 @ 09:31 schreef illog het volgende:
Ja, wij nederlanders zijn ook de vieze buitenlanders buiten onze eigen grenzen.

Doet je denken he, als wij weer eens vies naar onze eigen buitenlanders kijken

Net als je naar ''ik vertrek'' kijkt en een Hollandse vrouw in canada hoort zeggen: ''Ik ben nederlands en voor altijd nederlands en zal me nooit anders gedragen'' INTERGREREN HOER! tegen marokkaantjes durf je het wel te zeggen.
met dat verschil dat een zeer groot deel van de canadezen van oorsprong uit nederland komt en de cultuur wel heel erg op elkaar lijkt. Bovendien sprak ze de taal gewoon en ging ze niet eisen dat ze (met subsidie) een molen zou krijgen in de buurt om zich beter thuis te voelen.
Zo zijn de rollen eens omgedraaid hahaha
userIcon
quote:

Volgens de officier van justitie in Wroclaw hebben de slachtoffers door hun racistische leuzen ook schuld aan het bloedige incident.
Dit is dan weer wel goed geregeld
Polen! Je geeft ze een hand, weliswaar gevuld met een mes en ze nemen gelijk de vingers. En wat moet een neger met een mes bij zijn optreden?
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 @ 09:31 schreef illog het volgende:
Ja, wij nederlanders zijn ook de vieze buitenlanders buiten onze eigen grenzen.

Doet je denken he, als wij weer eens vies naar onze eigen buitenlanders kijken

Net als je naar ''ik vertrek'' kijkt en een Hollandse vrouw in canada hoort zeggen: ''Ik ben nederlands en voor altijd nederlands en zal me nooit anders gedragen'' INTERGREREN HOER! tegen marokkaantjes durf je het wel te zeggen.
Voor een Nederlander in Canada valt er weinig te integreren omdat de cultuur vrijwel hetzelfde is. Daarnaast integreren Nederlandse emigranten 100% in andere westerse landen. De kinderen worden Canadees/Amerikaans/Australisch opgevoed, spreken bijna alleen nog maar Engels, voelen zich 100% burgers van hun nieuwe vaderland. Nederlandse emigranten zijn bijna altijd hardwerkende modelburgers, en dat is ook niet zo gek want in Canada/VS/Australie mag je alleen binnenkomen als je diploma's en geld hebt.

Onvergelijkbaar met Marokkanen in Nederland die hun primitieve middenoostencultuur een paar duizend kilometer verderop onveranderd willen doorzetten, de taal nauwelijks spreken, hun kinderen niet opvoeden... nou ja, je kent het verder wel. Dankzij de gastarbeiders, gezinsherenigingen, huwelijksmigraties en asiel zoekende gelukzoekers zitten we in Nederland opgezadeld met juist met de minst succesvolle immigranten: zeer laag opgeleid, afkomstig uit anti-westerse culturen. Nogal logisch dat we dertig jaar later nog midden in het multiculturele drama zitten.
userIcon
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 @ 09:54 schreef jippii_ het volgende:
Polen! Je geeft ze een hand, weliswaar gevuld met een mes en ze nemen gelijk de vingers. En wat moet een neger met een mes bij zijn optreden?
het was geen optreden van hemzelf volgens mij. Hij werd buiten beledigd en is gaan steken
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 @ 09:32 schreef kwAllochtoontje het volgende:
Elke aktie is een reaktie dat weet een kind en kan je op je vingers natellen dat dat dan uit de hand loopt.

mot je wel je vingers nog hebben
userIcon
Het is schande dat deze "Nederlandse" kut-Afrikaan onze naam zo beschaamd. Die klootzak moeten ze maar in een Poolse cel laten wegrotten. Die Polen mogen dan racistische opmerkingen hebben gemaakt maar dat rechtvaardigd nooit geweld.
userIcon
Tja beetje overdreven reactie, maar tis nou eenmaal de enige taal die (die specifieke) Polen spreken he, dus ik begrijp het wel.
quote:
Het is schande dat deze "Nederlandse" kut-Afrikaan onze naam zo beschaamd. Die klootzak moeten ze maar in een Poolse cel laten wegrotten. Die Polen mogen dan racistische opmerkingen hebben gemaakt maar dat rechtvaardigd nooit geweld.
Ik bespeur minder ironie dan ik zou willen?
Waarom ga je uberhaupt op stap met een mes op zak?! Ik weet het, het is erg, maar een 'beetje' schelden moet je toch gewoon negeren, je zloty's innen en na het optreden gelijk weg en dikke middelvinger?! Nu ga je steken, en dan ook nog eens in Polen, das best wel niet slim! Het heeft niets met Poolse cultuur te maken, als er hier in NL in elke willekeurige boeren discotheek 1 iemand zou gaan steken, dan word hij ook de vernieling ingetrapt tot een gebroken kaak aan toe etc etc! Vingers afsnijden vs Zinloos geweld in Nederland... Welke cultuur is minder geweldadig?
userIcon
Ligt het aan mij of zijn de polen nu het pispaaltje geworden?
userIcon
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 @ 10:24 schreef eCKe het volgende:
Waarom ga je uberhaupt op stap met een mes op zak?! Ik weet het, het is erg, maar een 'beetje' schelden moet je toch gewoon negeren, je zloty's innen en na het optreden gelijk weg en dikke middelvinger?! Nu ga je steken, en dan ook nog eens in Polen, das best wel niet slim! Het heeft niets met Poolse cultuur te maken, als er hier in NL in elke willekeurige boeren discotheek 1 iemand zou gaan steken, dan word hij ook de vernieling ingetrapt tot een gebroken kaak aan toe etc etc! Vingers afsnijden vs Zinloos geweld in Nederland... Welke cultuur is minder geweldadig?
het verschil is dat iemand die een vriend nersteekt neerslaan een reactie is op het steken. Iemand anders (die niet stak) bewust de vingers afsnijden is een vorm van doordachte wraak en sadisme
userIcon
ik las : Sinterklaas steekt in op drie polen
man harry64 (Redactie Frontpage) 17-11-2007 @ 10:40 fotoboek no homepage
userIcon
Ik denk eerder dat deze meneer een buitenlander was met toevallig een nederlands (dubbel) paspoort.
Verder vindt ik dit verhaal een iets te hoog zwart/wit gehalte hebben.
userIcon
Ze hadden bij die "muzikant" zijn fikken er af moeten snijden, de achterlijke mongool.
Tja. als je minmaal licht getint bent, dan heb je in Oost Euopa niks te zoeken.
Zelf keihard werkendre Vietnamezen zijn daar niet veilig.
Van de week nog een docu gezien over Russische Nazies, ze zijn op zoek naar een nieuwe Stalin, maar dan een die alleen de buitenlanders uitmoord.
userIcon
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 @ 09:12 schreef padlarf het volgende:
Wat is het verschil tussen een accu en een aspergeveld?

Op een accu zitten maar 2 polen!

Ik heb net even contact gehad met Polen via chat.
Kennelijk wilde een vriend hem tegenhouden en heeft het mes gepakt waarna per ongeluk zijn vingers zijn afgesneden.
BTW in Polen vinden ze dat de Polen zelf ook schuld hebben het zijn gewoon een paar idioten die niet representatief zijn voor de rest.
Je geeft ze één vinger......en ze snijden de rest er van af
userIcon
Waarschijnlijk zal de EU veel meer problemen met het invoeren van de multicul hebben in Oost-Europa (in het algemeen) dan hier in West-europa.Zij hebben nog een bepaalde trots en laten niet zomaar over zich lopen zoals hier vaak gebeurd,komt ook door de veel harde cultuur waarin ze zijn opgegroeid.
userIcon
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 @ 09:11 schreef Prei het volgende:
alle vingers van een andere nederlander afsnijden..... uit wraak....
Holland style, alle buitenlanders eruit schreeuwen als 1 iemand wat doet.
De opmerking zal niet "Jullie pikken onze baantjes!" zijn geweest.
quote:
Volgens de officier van justitie in Wroclaw hebben de slachtoffers door hun racistische leuzen ook schuld aan het bloedige incident.


Met zo'n politiek correcte opmerking vind ik die officier van justitie meer op een Nederlander lijken dan zo'n stekende teringneger.

Zomaar uitgescholden worden is niet leuk, maar dan haal je je schouders op en loop je door. In het wild om je heen gaan steken is gewoon barbaars!
userIcon
net evengezocht naar dei humprey, maar ik kan hem niet vinden op het net.. ook geen myspace?
userIcon
Dit is gewoon zielig.
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 @ 09:13 schreef plum het volgende:

[..]

Ik zeg eigenschuld.
Als je je mes niet in de schede of zak kunt houden voor wat schelden ben je net zo goed een misdadiger dan die mensen die de begeleider de vingers afsneden.
Maar die polen snijden iemand ANDERS zijn vingers af...
userIcon
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 @ 10:11 schreef ravan het volgende:
Het is schande dat deze "Nederlandse" kut-Afrikaan onze naam zo beschaamd. Die klootzak moeten ze maar in een Poolse cel laten wegrotten. Die Polen mogen dan racistische opmerkingen hebben gemaakt maar dat rechtvaardigd nooit geweld.
Was die begeleider dat ook?Jouw reply is zelf ook een en al racistisch sukkeltje.
userIcon
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 @ 11:06 schreef ferox het volgende:
Kennelijk wilde een vriend hem tegenhouden en heeft het mes gepakt waarna per ongeluk zijn vingers zijn afgesneden.
Per ongeluk???????
userIcon
gelukkig

ik was al bang dat er deze week eens GEEN steekverhalen
geplaatst zouden worden
50  van 172 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4


Lees ook:

» 05:59 Dodelijke aardverschuiving in Indonesië3
» 05:57 Kustwacht VS vist 1,2 ton cocaïne uit zee8
» 05:54 Roemeense minister wil banden met Rusland aanhalen0
» 02:27 Verdachte verdwijningszaak VS aangeklaagd6


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden