'Boycot Vista geen slimme actie'

Digital & Games • Geschreven door Athlon_2o0o op 16-10-2007 @ 00:58
print 
Icoon Digital Het advies van de Consumentenbond om Windows Vista links te laten liggen is 'niet slim'. Dat stelt Niels Huijbregts van internetprovider XS4ALL. Hij vindt dat consumenten blootgesteld worden aan onnodige risico's.

Windows Vista is volgens Huijbregts veel veiliger dan Windows XP. XP had te maken met veel veiligheidsproblemen, waaronder het blastervirus. "Veel onveiligheden op internet (virussen, trojans, etc.) hebben direct te maken met zwakke plekken in Windows XP, die in Vista zijn opgelost", aldus de computerdeskundige. De Consumentenbond stelt dat Vista geboycot moet worden, omdat veel randapparatuur niet werkt. XS4ALL stelt dat de Consumentenbond dan bij hardwarefabrikanten moet klagen en niet bij Microsoft.

Ewald van Kouwen van de Consumentenbond vindt dat "niet zo'n gekke redenatie". Toch blijft hij bij de boycot, omdat veel consumenten Vista-pc's zouden hebben die helemaal niet werken. "Op het moment dat het product het helemaal niet doet, kom je niet eens aan vragen over de veiligheid toe".

Microsoft is verbaasd over de ophef in Nederland over het besturingssysteem. In andere landen zou er veel minder geklaagd worden over Vista. Speciaal voor Nederland heeft Microsoft de website WindowsVistaService.nl gelanceerd. Ook de brancheorganisatie voor computerwinkels herkent zich niet in het beeld van de Consumentenbond. Secretaris Toon Klaassen denkt dat de Consumentenbond bezig is met een 'publiciteitsstunt'.

Bron: NU.nl


Lees ook:

» 24/05 'Topoverleg Apple en Samsung levert niets op'8
» 23/05 Tele2 in beroep tegen uitspraak Pirate Bay20
» 23/05 BREIN klaagt Pirate Bay-uploader aan94
» 21/05 Storing treft DigiD12


delen | eKudos nujij

27532 views / 209 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 209 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4 5
userIcon
Volgens mij spoort die dude niet... als iets in xp werkt, waarom dan ook niet in vista laten werken? Zo moeilijk moet dat toch niet zijn?
Niet slim, maar voor sommige mensen is het altijd gewoon lekker om te zeiken over anderen. Zeker als "die anderen" een groot bedrijf zijn en jij lekker stoer kunt doen dat je daarover durft te zeiken.
userIcon
ik heb geen problemen met Vista... ff je drivers updaten en op een wat oudere pc draait ie misschien niet of slecht... pff, dan ga je over op Vista als je m vervangt
Ik vind Vista eigenlijk stukken beter dan XP, loopt bijna niet meer vast en wordt niet met de maand trager, zoals ik dat bij XP wel evervaren heb.
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 @ 01:01 schreef Schaapherder het volgende:
Volgens mij spoort die dude niet... als iets in xp werkt, waarom dan ook niet in vista laten werken? Zo moeilijk moet dat toch niet zijn?
Als 't echt zo makkelijk en uitwisselbaar zou zijn, dan kon je nu wel kiezen uit tig verschillende besturingssystemen.
userIcon
Als de randapparaturen niet werken dan ligt het toch aan de drivers? Volgens mij worden die drivers geleverd door de hardware fabrikant en niet door Microsoft. Ik zou gewoon voor de Vista gaan
Zegt meer over de Consumentenbond dan over Vista. Veel mensen hebben totaal geen problemen met Vista en als de Consumentenbond het dan boycot heb ik toch mn bedenkingen over de betrouwbaarheid en deskundigheid van de Consumentenbond...
userIcon
wat een dom gelul dit allemaal..

of je koopt een complete pc met vista ( beginners / fams )
of je koopt gewoon onderdelen met een losse xp installatie en flanst dit ff in elkaar ( gevordere user )

MOEILIJK? nee goedzo.

En MS kan er ook helemaal niks aan doen dat sommige zooi niet werkt.. dat doet de fabrikant van het product helemaal zelf. De vista code was al lang voor de release voor fabrikanten te bekijken voor drivers.

fuck de consumentenbond met deze actie
vrouw SunChaser (Redactie Frontpage) 16-10-2007 @ 01:06 fotoboek no homepage
Iik heb op mn nieuwe laptop meteen Vista erafd gepleurd en Xp erop gezet

Trage zoii met veel te veel dingen die je niet nodig hebt
userIcon
blootgelegd???

anyway,
leve Vista,
iedereen een nieuwe PC!
userIcon
Volgens mij heeft die gast gewoon zelf een pc met Vista die zijn randapparatuur niet pakt en hij te stom is om het zelf op te lossen.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 @ 01:05 schreef m0nkm0nk het volgende:
wat een dom gelul dit allemaal..

of je koopt een complete pc met vista ( beginners / fams )
of je koopt gewoon onderdelen met een losse xp installatie en flanst dit ff in elkaar ( gevordere user )

MOEILIJK? nee goedzo.

En MS kan er ook helemaal niks aan doen dat sommige zooi niet werkt.. dat doet de fabrikant van het product helemaal zelf. De vista code was al lang voor de release voor fabrikanten te bekijken voor drivers.

fuck de consumentenbond met deze actie
en zo is het..!
userIcon
Het is gewoon zo simpel!
-> ouwe computer? niet upgraden naar vista
-> nieuwe computer? neem vista, het draait als een zonnetje en ik spreek uit ervaring.
userIcon
Alsof Vista geen lekken heeft .
Toen XP nog "nieuw" was waren er ook geen lekken in de veiligheid, maar die werden na verloop van tijd toch gevonden, en bij Vista zal dat ook gaan gebeuren naar mate het langer bestaat...
geen geld voor vista
userIcon
Wat zijn virussen dan..?

geen last van.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 @ 01:09 schreef Mika25 het volgende:
Alsof Vista geen lekken heeft .
Toen XP nog "nieuw" was waren er ook geen lekken in de veiligheid, maar die werden na verloop van tijd toch gevonden, en bij Vista zal dat ook gaan gebeuren naar mate het langer bestaat...
och dat zal best.. ik vind m anders veel stabieler als XP.. gewoon wekelijks updaten.. het is je belangrijkste stukje software op je pc
userIcon
Het enige wat verbeterd is in Vista. Zijn de bugs die al lang verbeterd zouden moeten zijn in XP. Daarnaast is het een getweakte versie van XP. Onafhankelijk van de randapps. Is Vista gebouwd als of we een stel megolen zijn. Het ziet er mis mooi uit maar je kunt er niets mee. Ik kan niet wachten tot M''sh*t falliet is. Ben ik eindelijk van die fanboys af. MICROSOFT SUCKS !
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 @ 01:13 schreef broodjekipkerrie het volgende:
geen geld voor vista
Vista Home Basic kost maar 90 euro, of zo (OEM versie).

Vista is mijn eerste legale OS.
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 @ 01:15 schreef STGU het volgende:
Het enige wat verbeterd is in Vista. Zijn de bugs die al lang verbeterd zouden moeten zijn in XP.
Bugs moeten niet verbeterd maar verholpen worden
userIcon
Heb een upgrade dvd voor Vista liggen, maar ben nog tevreden met XP. Als het tegenvalt kan je niet zo makkelijk terug, dus ik wacht lekker nog
userIcon
Inderdaad moeten die randapparatuur fabriekanten is beter hun best doen met de driver software. Ik heb nu een TV kaart en voor mijn model die niet eens zo oud is, is gewoon geen Vista support voor. Als ik nou besluit Vista te nemen zou ik dus ook een nieuwe TV kaart moeten aanschaffen, die het wel doet voor Vista. Enigszins komt dat wel door Microsoft, omdat hun met een nieuwe OS komen, maar dat is het gevolg. Oorzaak is meer die driver zooi.

Dus meneer de consumentenbond, verder kijken dan je neus lang is
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 @ 01:19 schreef Cyclonis het volgende:
www.ubuntu.com

quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 @ 01:19 schreef Cyclonis het volgende:
www.ubuntu.com

quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 @ 01:19 schreef Cyclonis het volgende:
www.ubuntu.com

quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 @ 01:19 schreef Cyclonis het volgende:
www.ubuntu.com

quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 @ 01:19 schreef Cyclonis het volgende:
www.ubuntu.com

quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 @ 01:19 schreef Cyclonis het volgende:
www.ubuntu.com

quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 @ 01:19 schreef Cyclonis het volgende:
www.ubuntu.com

quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 @ 01:13 schreef Jappr het volgende:
Wat zijn virussen dan..?

geen last van.
Ook nog nooit een virus gezien op mijn Mac.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 @ 01:19 schreef Cyclonis het volgende:
www.ubuntu.com

Beter kon ik het niet zeggen.
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 @ 01:03 schreef glashalfvol het volgende:
Ik vind Vista eigenlijk stukken beter dan XP, loopt bijna niet meer vast en wordt niet met de maand trager, zoals ik dat bij XP wel evervaren heb.
XP (pro) loopt vast wou je zeggen? en als je al niet in staat was om XP 'schoon' te doen houden, (wat wel iets aan werk is) ben je met jou kennis zeker wel in staat om de complexere problemen in Vista op te doen oplossen zeker?

Als je XP (pro) draait op een goede ATX heb je nergens last van (dus niet een cheapass pc), daarom blijven de meesten ook op XP draaien en stappen niet over op Vista.

Opvallend is trouwens dat steeds meer mensen op Linux of op Mac overstappen en/of deze besturingssystemen naast windows doen gebruiken.
userIcon
Qua veiligheid is Vista gewoon anders dan XP, dat randapparatuur niet werkt door het andere drivermodel van Vista is verre van Microsoft's schuld, ze hebben iedereen ruimschoots de kans gegeven nieuwe drivers te schrijven. Waarom? Omdat het op deze manier veiliger by design is. En dan moeten er dingen ingrijpend veranderen en als fabrikanten daar dan niet op inspringen, werkt het niet meer nee.

Verder heb ik niet zo'n behoefte om Vista te installeren, ik heb het idee dat ik XP installeer en er vervolgens een kilo bakstenen over uitstort. Zodra ik een nieuwe PC koop (deze is alweer 4 jaar oud, dus ergens is Vista geen slim idee ook), installeer ik wel Vista trouwens.

Maar ik ben het niet eens met Microsofts motto dat als je de rekenkracht hebt, dat je die dan ook moet gebruiken. Mijn besturingssysteem moet niets, maar dan ook niets anders doen dan andere programma's managen. Fuck al die fancy menu's, daar kan ik zelf wel voor zorgen. Wat dat betreft is Linux beter met hun modulariteit, dan kun je gewoon een echt kaal OS hebben. Jammer dat ik zoveel game en Windows dus eigelijk een gemaakte keuze voor mij is.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 @ 01:19 schreef Cyclonis het volgende:
www.ubuntu.com

Jaah beter! en sneller! ennn geen gedoe met virusscanners enzo ook
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 @ 01:44 schreef Bab00n het volgende:
Qua veiligheid is Vista gewoon anders dan XP, dat randapparatuur niet werkt door het andere drivermodel van Vista is verre van Microsoft's schuld, ze hebben iedereen ruimschoots de kans gegeven nieuwe drivers te schrijven. Waarom? Omdat het op deze manier veiliger by design is. En dan moeten er dingen ingrijpend veranderen en als fabrikanten daar dan niet op inspringen, werkt het niet meer nee.

Verder heb ik niet zo'n behoefte om Vista te installeren, ik heb het idee dat ik XP installeer en er vervolgens een kilo bakstenen over uitstort. Zodra ik een nieuwe PC koop (deze is alweer 4 jaar oud, dus ergens is Vista geen slim idee ook), installeer ik wel Vista trouwens.

Maar ik ben het niet eens met Microsofts motto dat als je de rekenkracht hebt, dat je die dan ook moet gebruiken. Mijn besturingssysteem moet niets, maar dan ook niets anders doen dan andere programma's managen. Fuck al die fancy menu's, daar kan ik zelf wel voor zorgen. Wat dat betreft is Linux beter met hun modulariteit, dan kun je gewoon een echt kaal OS hebben. Jammer dat ik zoveel game en Windows dus eigelijk een gemaakte keuze voor mij is.
Natuurlijk moeten hardware fabrikanten om de 3 jaar als microsoft weer eens met een nieuw besturingsysteem komt al hun werk omgooien om het op de nieuwe manier te doen en weer allerlei nieuwe dingen moet verzinnen zodat de hardware het het beste doet.

Als microsoft namelijk tegen die fabrikanten zegt jullie moeten voortaan het via een andere manier doen omdat wij nieuw besturing systeem hebben dat veiliger is, is het altijd de schuld van fabrikanten.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 @ 01:06 schreef SunChaser het volgende:
Iik heb op mn nieuwe laptop meteen Vista erafd gepleurd en XpP erop gezet

Trage zooii met veel te veel dingen die je niet nodig hebt
Dingen die je niet nodig hebt? Noem er eens een paar op dan en waarom zie je dat als een minpunt?
Vaak kun je Windows onderdelen gewoon net zo makkelijk verwijderen, en om de schrijfruimte hoef je het tegenwoordig ook niet meer te laten.

Als je gewoon voldoet aan de specificaties die Microsoft vraagt voor vista dan loopt het gewoon vloeiend hoor.. althans hier wel op 3 pc’s en een laptop.

Bovendien merk ik zelf dat veelgebruikte applicaties sneller staren (met name door superfetch.)

Ik vind dat de consumentenbond te hard van stapel loopt bovendien is Microsoft marktlijder en zal dat in de nabije toekomst ook zo blijven.

Dus je kunt wel lekker op XP gaan werken maar op een gegeven moment is de support over en zijn bedrijven, instellingen, scholen en noem maar op genoodzaakt om over te stappen op Vista (of Linux / leopard eventueel maar dat zie ik niet gebeuren.)

Tegen de tijd dat dat gebeurt ben ik al lekker ingeburgerd met Vista, veel plezier nog met je XP enzo .


userIcon
Vorige week een splinternieuwe PC met vista voor mijn vriendin gebruiksklaar gemaakt.
Wat een ongelooflijk trage shit. En nou niet zeuren over de specs want het is een nieuwe medion pc (van de aldi jaja..).
Ook werkt de slaapstand niet. En in plaats van dat de welbekende knop (rondje met streepje dat eruit steekt) de computer uitschakeld, schakeld die de pc in de slaapstand, waar hij dus niet meer uit komt zonder de stroom van de PC af te trekken of te zoeken naar een reset knop die er niet zit .

Geef mij maar XP
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 @ 02:01 schreef Mazora het volgende:

Ook werkt de slaapstand niet. En in plaats van dat de welbekende knop (rondje met streepje dat eruit steekt) de computer uitschakeld, schakeld die de pc in de slaapstand, waar hij dus niet meer uit komt zonder de stroom van de PC af te trekken of te zoeken naar een reset knop die er niet zit .

Geef mij maar XP
Serieus wat heb ik een schijthekel aan mensen die dat soort argumenten voeren die knop kun je gewoon veranderen (onder energiebesparing.)
Al gekeken? nee zeker .

En over de slaapstand waar de computer niet meer uitkomt. Dat ligt waarschijnlijk gewoon aan de voeding van de pc en heeft vrij weinig met Vista te maken.

-edit onnodig-
userIcon
Alles als admin runnen Gamen kan je er ook op vergeten, zo traag als de neten dat vista, kijk ook voor de gein eens wat het aan geheugen gebruikt Voor zakelijk enz leuk, maar om te gamen enz geen fuck waard !
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 @ 02:01 schreef Mazora het volgende:
Vorige week een splinternieuwe PC met vista voor mijn vriendin gebruiksklaar gemaakt.
Wat een ongelooflijk trage shit. En nou niet zeuren over de specs want het is een nieuwe medion pc (van de aldi jaja..).
Ook werkt de slaapstand niet. En in plaats van dat de welbekende knop (rondje met streepje dat eruit steekt) de computer uitschakeld, schakeld die de pc in de slaapstand, waar hij dus niet meer uit komt zonder de stroom van de PC af te trekken of te zoeken naar een reset knop die er niet zit .

Geef mij maar XP
Dat is meer een paar dingetjes veranderen in de bios denk ik zo....
userIcon
quote:
Ook de brancheorganisatie voor computerwinkels herkent zich niet in het beeld van de Consumentenbond.
Ja, hallo.... Computerwinkels hebben nu eenmaal meer aan Vista. Nieuwe verkoop.

Ik zou het graag niet eens zijn met de Consumentenbond, en ik zou het ook graag wel eens zijn met XS4ALL. Helaas kan ik dat niet na mijn ervaringen met Vista.

Belangrijkste probleem tot op heden dat ik heb ondervonden. Mijn vrouw komt thuis met een nieuwe HP Laptop, met Vista pre-installed.
1) Het duurt eeuwen voordat Vista klaar is met opstarten.
2) De Wlan (een standaard Broadcom 802.11g) krijgt wel verbinding met mijn router, maar niet met het internet. Reden: Vista staat ingesteld als DHCP client, maar bedenkt zelf doodleuk een IP-nummer, dat buiten de range van mijn router valt, inclusief een ander subnet. (een 5-tal andere laptops met varierend Linux en XP hadden totaal geen problemen met mijn router).

Daarna nog andere kinderziektes meegemaakt met Vista. Tsja, XP is misschien niet zo veilig, maar wie zegt dat XP het enige alternatief is. Als je toch geld moet uitgeven aan hardware om Vista te draaien, koop dan een console voor je games en installeer een behoorlijke Linux versie (die niet de modegril Ubuntu) op je PC voor het serieuse werk.
userIcon
Lol, al voordat de Consumentenbond met dit advies kwam gaf ik al hetzelfde advies aan iedereen.
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 @ 02:08 schreef KlapMongeaul het volgende:
Alles als admin runnen Gamen kan je er ook op vergeten, zo traag als de neten dat vista, kijk ook voor de gein eens wat het aan geheugen gebruikt Voor zakelijk enz leuk, maar om te gamen enz geen fuck waard !
Inderdaad vista is leuk voor de gebruikers, die slechts het minimale van hun computer (systeem) gebruiken, maar niet voor de serieuzere veeleisende gebruiker.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 @ 02:14 schreef WPA het volgende:

[..]

Ja, hallo.... Computerwinkels hebben nu eenmaal meer aan Vista. Nieuwe verkoop.

Ik zou het graag niet eens zijn met de Consumentenbond, en ik zou het ook graag wel eens zijn met XS4ALL. Helaas kan ik dat niet na mijn ervaringen met Vista.

Belangrijkste probleem tot op heden dat ik heb ondervonden. Mijn vrouw komt thuis met een nieuwe HP Laptop, met Vista pre-installed.
1) Het duurt eeuwen voordat Vista klaar is met opstarten.
2) De Wlan (een standaard Broadcom 802.11g) krijgt wel verbinding met mijn router, maar niet met het internet. Reden: Vista staat ingesteld als DHCP client, maar bedenkt zelf doodleuk een IP-nummer, dat buiten de range van mijn router valt, inclusief een ander subnet. (een 5-tal andere laptops met varierend Linux en XP hadden totaal geen problemen met mijn router).

Daarna nog andere kinderziektes meegemaakt met Vista. Tsja, XP is misschien niet zo veilig, maar wie zegt dat XP het enige alternatief is. Als je toch geld moet uitgeven aan hardware om Vista te draaien, koop dan een console voor je games en installeer een behoorlijke Linux versie (die niet de modegril Ubuntu) op je PC voor het serieuse werk.
Zal allemaal wel kloppen wat je zegt maar ik heb er geen reet verstand van. Mijn laptop beschikt over XP en als die trager wordt dan doe ik de stekker in een andere wandcontactdoos in de hoop dat die stroom verser is.
userIcon
Hoeveel betaalt MS aan Niels Huijbregts voor deze onzin? Vista is helemaal niet veiliger dan XP. Tenminste op dit moment. Zelfs in de UAC hebben applicaties de vrijheid om kernel drivers te laden. En om maar niet van virussen te spreken die men op internet oppikt. De gebruiker wordt al snel moe van als die bevestigings-boxen van UAC en zal deze uitschakelen. Weg veiligheid. Zelfs een "sandbox-omgevig" van Zone-Alarm, waarin je in een virtuele partitie op het net surft, werkt nog beter en gebruiksvriendelijker. Ik beschuldig Huijbrechts dan ook van onnodige bangmakerij a la Steve Ballmer.
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 @ 02:26 schreef SpiekerJozef het volgende:

[..]

Zal allemaal wel kloppen wat je zegt maar ik heb er geen reet verstand van. Mijn laptop beschikt over XP en als die trager wordt dan doe ik de stekker in een andere wandcontactdoos in de hoop dat die stroom verser is.
tip: gebruik eens designers stroom
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 @ 02:30 schreef matisyahu888 het volgende:

[..]

tip: gebruik eens designers stroom
Wie levert dat?
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 @ 02:26 schreef SpiekerJozef het volgende:

[..]

Zal allemaal wel kloppen wat je zegt maar ik heb er geen reet verstand van. Mijn laptop beschikt over XP en als die trager wordt dan doe ik de stekker in een andere wandcontactdoos in de hoop dat die stroom verser is.
Geen verstand hebben van Linux is tegenwoordig ook geen vereiste meer. Het werkt vrij simpel out-of-the-box. Het is puur koud-water-vrees. Weet jij wat Windows allemaal uitspookt als je een update draait? Of als je harddisk zonder dat je weet waarom begint te ratelen.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 @ 02:28 schreef Bushmaster het volgende:
Hoeveel betaalt MS aan Niels Huijbregts voor deze onzin?
Valt me inderdaad pijnlijk tegen van een XS4ALL medewerker.
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 @ 02:32 schreef WPA het volgende:

[..]

Geen verstand hebben van Linux is tegenwoordig ook geen vereiste meer. Het werkt vrij simpel out-of-the-box. Het is puur koud-water-vrees. Weet jij wat Windows allemaal uitspookt als je een update draait? Of als je harddisk zonder dat je weet waarom begint te ratelen.
uhhh windows installeert stiekem linux?
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 @ 02:32 schreef WPA het volgende:

[..]

Geen verstand hebben van Linux is tegenwoordig ook geen vereiste meer. Het werkt vrij simpel out-of-the-box. Het is puur koud-water-vrees. Weet jij wat Windows allemaal uitspookt als je een update draait? Of als je harddisk zonder dat je weet waarom begint te ratelen.
Daar sla je de spijker op z'n kop. Dat vraag ik me nu altijd al af. Waarom moet dat ding draaien als ik helemaal geen dingen doe.
Heb vroeger wel gewerkt met linux en was toen errug enthousiast maarja als je dan je werkzaamheden naar een ander vakgebied verlegd hou je al gauw geen inzicht meer in de ontwikkelingen van dit soort produkten en ga je gewoon mee met wat de markt je bied.

Kan ik dat zo installeren op mijn laptop? I.p.v. XP of Vista?
Heb er zo de schurft aan als ik twee koppen koffie kan drinken tijdens het opstarten van de pc.
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 @ 02:32 schreef SpiekerJozef het volgende:

[..]

Wie levert dat?
WIJ leveren dat, je hebt slechts onze exclusieve blauwe wandcontactdoos (stopcontact) nodig, welke je normale stroom doet veranderen in onze exculsieve blauwe designersstroom.

Een starters pakket kost eenmalig slechts ¤ 150.- per wandcontactdoos,
plus een bedrag van ¤ 110.- per huishouden per maand ongeacht hoeveel KWh u ook verbruikt.

WIJ leveren geen groene maar blauwe stroom, WIJ denken niet aan het milieu maar aan uw portomonee....

http://www.wij.nl


50  van 209 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4 5


Lees ook:

» 24/05 'Topoverleg Apple en Samsung levert niets op'8
» 23/05 Tele2 in beroep tegen uitspraak Pirate Bay20
» 23/05 BREIN klaagt Pirate Bay-uploader aan94
» 21/05 Storing treft DigiD12


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden