Zwangere vrouw van fiets getrapt

Nederland • Geschreven door Laura (_Arual_) op 13-10-2007 @ 14:30
print 
Icoon BinnenlandsEen zwangere vrouw is vrijdag in Groningen door een aantal jongens van haar fiets getrapt. Vervolgens is haar mobieltje gestolen.

De 22-jarige vrouw zat telefonerend op haar fiets toen ze ingehaald werd door drie jongens van ongeveer 16 jaar oud. Twee van de jongens schopten de vrouw totdat ze van haar fiets viel. De derde jongen pakte de mobiele telefoon.

De drie jongens reden vervolgens weg. Ze zijn tot op heden spoorloos. Hoe het met de vrouw is, is onbekend.

Bron: Nieuws.nl


Lees ook:

» 13:20 Oorlogsmisdadiger Faber (90) overleden19
» 07:32 Amsterdam door rovers en inbrekers onveiligste plek51
» 06:03 Politie schiet man dood in Den Haag55
» 05:56 Politie houdt nepmondhygiënist aan3


delen | eKudos nujij

22417 views / 288 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 288 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4 5 6
userIcon
Ongelofelijk dit. Voor een mobiele telefoon ook.
sicko's ..

dat doe je toch niet :S stelletje mafkezen..
Goh, wist niet dat er in groningen ook al van die kansenjongeren waren
userIcon


Fucking tering hufters
userIcon
gaat lekker hier in NL de laaste tijd
userIcon
22 en zwanger..... dat kan ook niet wat zijn....
turken

kan niet anders
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:33 schreef Corne158 het volgende:
turken

kan niet anders
Ongefundeerde uitspraak! Kom op, dat staat er niet eens bij. Waarschijnlijk heb je gelijk, ik vermoed dat dat namelijk ook zo is, maar je kan het op dit punt nog niet zeggen.
userIcon
Wat een schoften.
Als jongens dat bij mijn zwangere vrouw zouden doen en ik zou erachter komen wie het waren zou er niet eens politie aan te pas komen.
userIcon
Doodschoppen die gasten
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:33 schreef bloodacolyte het volgende:
22 en zwanger..... dat kan ook niet wat zijn....
Ah joh dat wij in Nederland nou carrière najagende wezens zijn die eerst een leven op willen bouwen. In alle andere landen van de wereld is dat hartstikke normaal
thee met suiker alsjeblieft
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:34 schreef Jarro123 het volgende:

[..]

Ongefundeerde uitspraak! Kom op, dat staat er niet eens bij. Waarschijnlijk heb je gelijk, ik vermoed dat dat namelijk ook zo is, maar je kan het op dit punt nog niet zeggen.
Het kan van alles zijn maar wat de fok maakt het uit wat de afkomst is. Voor hetzelfde geldt zijn het autochtone Nederlanders, verandert dat iets aan deze daad?
userIcon
Tja, ook in Groningen hebben ze kansenjongeren zo te zien.

Toch raar dat als het Nederlanders waren geweest dat er dan een signalement bij had gestaan omdat ze spoorloos zijn en dus gevonden moeten worden. Nu het om finnen gaat houden we onze mond politiek-correct dicht en boeit het niet of de daders ook gepakt worden, maar is de eerste prioriteit de rust te bewaren...
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:33 schreef bloodacolyte het volgende:
22 en zwanger..... dat kan ook niet wat zijn....
mongool
Dit riekt weer naar criminaliteit van Marokkaanse straatjongens. Een Nederlandse vrouw die zwanger is, is een "Hoer!" en ze mogen iedereen kapottrappen. Zolang het maar niet iemand uit hun arme groep is. Die vrouw droeg zeker geen hoofddoek.

Anyway, in en in-triest. Veel sterkte aan het slachtoffer van deze brute overval. Hopelijk komt het kindje nog goed uit dit misdrijf.

Politie: dit heeft dus prioriteit en niet het radarcontrolleren op de Drentse wegen.
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:35 schreef Pavel het volgende:

[..]

Ah joh dat wij in Nederland nou carrière najagende wezens zijn die eerst een leven op willen bouwen. In alle andere landen van de wereld is dat hartstikke normaal
pfft, das een grapje toch zeker? dat je een baan hebt betekent niet meteen dat je een carriere hebt. carrieres zijn zeldzaam! job hoppen heeft het de das omgedaan.
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:33 schreef Corne158 het volgende:
turken

kan niet anders
nederlanders

kan anders niet
jij bent dom, lomp & unfamous
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:33 schreef bloodacolyte het volgende:
22 en zwanger..... dat kan ook niet wat zijn....
Onzin, sukkel.

Waarom zou je met 22 niet wat zijn. Mijn moeder heeft mij ook met 23 jaar gekregen. En ze was met 21 jaar keurig getrouwd.

Vrouwen hoeven niet allemaal anti-gezinscarrièristen te zijn. En het getuigt zeker niet van hoge opleiding en intelligentie om tot je 40e te wachten met het krijgen van kinderen "omdat het alleen dan misschien uitkomt". Dan is het te laat veelal. Tenzij je van tevoren al kinderen hebt gehad, dan houdt vruchtbaarheid langer aan.
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:34 schreef StyxFlow het volgende:
Wat een schoften.
Als jongens dat bij mijn zwangere vrouw zouden doen en ik zou erachter komen wie het waren zou er niet eens politie aan te pas komen.
Ik ook niet. Maar dit zijn lieve kansjongeren van allochtone afkomst die de dupe zijn van het kapitalisme in onze maatschappij. En deze vrouw was natuurlijk ook wel racistisch bezig door zonder burka over straat te fietsen met een dikke buik.
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:36 schreef StyxFlow het volgende:

[..]

Het kan van alles zijn maar wat de fok maakt het uit wat de afkomst is. Voor hetzelfde geldt zijn het autochtone Nederlanders, verandert dat iets aan deze daad?
Tuurlijk, zelfde straf voor Marokkaan of een Nederlander, helemaal mee eens. Maar waar ik op reageerde was dat hij uit het niets riep dat het 'toch wel turken waren', wat natuurlijk nergens op slaat omdat het er gewoon niet bij staat. Ben helemaal mee eens dat afkomst niet toe doet om deze daad te beoordelen: het is misselijk en die gasten mogen ze van mij vergassen
Waar gaan we heen? :S

Totaal respectloos!!!
Onze vrienden uit het rifgebergte laten weer eens van zich horen.
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:32 schreef WAARHEID het volgende:
De terreur van de ongelovige horden
Je zou het wel verwachten. Maar het zullen wel theoretisch-moslim jochies zijn van Marokkaanse afkomst die op straat rondhangen. Kun je de islam niet kwalijk nemen, buiten het superioriteitsgevoel van veel van deze woestijn-Arabieren uit Noord-Afrika.

In elk geval waren het geen gereformeerde ouderlingen van Schouwen-Duivenland, nee. Da's waar, WAARHEID.
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:36 schreef StyxFlow het volgende:

[..]

Het kan van alles zijn maar wat de fok maakt het uit wat de afkomst is. Voor hetzelfde geldt zijn het autochtone Nederlanders, verandert dat iets aan deze daad?
Eh... ja? Als een groep zich relatief vaak misdraagt, dan probeer je dat niet weg te bagatelliseren met "maar ooit was er ook een blanke die dat deed!".
Tenzij je een racist bent natuurlijk.
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:36 schreef Tarabass het volgende:
Tja, ook in Groningen hebben ze kansenjongeren zo te zien.

Toch raar dat als het Nederlanders waren geweest dat er dan een signalement bij had gestaan omdat ze spoorloos zijn en dus gevonden moeten worden. Nu het om finnen gaat houden we onze mond politiek-correct dicht en boeit het niet of de daders ook gepakt worden, maar is de eerste prioriteit de rust te bewaren...
Jij moet echt minder joints roken vriend
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:32 schreef Ops het volgende:
Goh, wist niet dat er in groningen ook al van die kansenjongeren waren
Meer als je denkt!
Geen signalement? Dan zijn het dus gekleurde buitenlanders uit de lichtbruine groep.

Of Antillianen, maar dat lijkt me sterk in Groningen. Of zitten die daar ook al?

In elk geval verdienen deze jochies écht een werkkamp in de zeepolder bij Den Helder. En ik zal hen eens even in de buik stompen en van een fiets aftrappen. Foei, wat word ik hier kwaad over.

En waren er weer geen omstanders? Of deden die niets? Aan laffe Nederlanders heb ik net zo'n hekel als aan die kansjongeren.
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:39 schreef Jarro123 het volgende:

[..]

Tuurlijk, zelfde straf voor Marokkaan of een Nederlander, helemaal mee eens. Maar waar ik op reageerde was dat hij uit het niets riep dat het 'toch wel turken waren', wat natuurlijk nergens op slaat omdat het er gewoon niet bij staat. Ben helemaal mee eens dat afkomst niet toe doet om deze daad te beoordelen: het is misselijk en die gasten mogen ze van mij vergassen
Ja precies
Jammer dat er elke keer van die domme gasten zijn hier die doen alsof ze alles weten en als achteraf blijkt dat ze het verkeerd hadden verdwijnenen ze bij die topic en verschijnen ze weer bij de volgende om vooraan te staan en te roepen dat het '(vul etnische groep naar keuze in)' waren
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:38 schreef Opus_Iustitiae het volgende:

[..]

Ik ook niet. Maar dit zijn lieve kansjongeren van allochtone afkomst die de dupe zijn van het kapitalisme in onze maatschappij. En deze vrouw was natuurlijk ook wel racistisch bezig door zonder burka over straat te fietsen met een dikke buik.
Jongen, je weet helemaal niet wie het waren. Voor hetzelfde geldt waren het leipe gabbers
userIcon
Hoe haal je het in je hoofd iemand te beroven! Laat staan een zwangere vrouw!
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:34 schreef Jarro123 het volgende:

[..]

Ongefundeerde uitspraak! Kom op, dat staat er niet eens bij. <B>Waarschijnlijk heb je gelijk</B>, ik vermoed dat dat namelijk ook zo is, maar je kan het op dit punt nog niet zeggen.
Je begint zo goed Het is een ongefundeerde uitspraak...
Maar helaas komt er dan een opmerking achteraan die ook weer nergens op gebaseerd is... ja toch wel, op de belevingswereld van de gemiddelde Fok!ker...

ik zal me proberen in te leven in 'jouw soort' met de volgende uitspraak (waar ik trouwens niet achter sta...) :

"waarom begin je nou weer over turken... dat staat toch nergens, het had net zo goed een marokkaan kunnen zijn *zucht*..."

hoor ik nu weer bij de Fok! Cultuur?
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:37 schreef Yondaime het volgende:

[..]

nederlanders

kan anders niet
jij bent dom, lomp & unfamous
Maakt het nou uit wat het zijn?!

het is al erg genoeg
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:32 schreef jbo het volgende:
Ongelofelijk dit. Voor een mobiele telefoon ook.
Die zijn dus makkelijk op te sporen. Als ze "terroristen" thuis kunnen bekijken via hun computer, dan kunnen ze ook via dit mobiele toestel de verblijfplaats van de daders achterhalen.

Of heeft dit gruwelincident weer geen prioriteit bij de koffieslurpers op het politiebureau? Er had een kind kunnen sterven door dit geweldsdelict!
userIcon
Misschien is dat vrouwke net 4 weken zwanger, zie je er niets van en levert een buiteling van je fiets geen risico op.

Wil niet zeggen dat ik dit goedpraat. Maar sommige 'nieuwsberichten' worden wel op een erg dramatische manier gebracht.

De daders zijn vast en zeker geen Nederlanders geweest
Nu zijn ze nog jong en flikken dit al. Wacht maar totdat ze volwassen zijn en zich realiseren dat ze nog veel meer kunnen..
userIcon
=Edit= Verkeerde post, sorry
userIcon
stelletjes leeghoofden zeg...
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:36 schreef StyxFlow het volgende:

[..]

Het kan van alles zijn maar wat de fok maakt het uit wat de afkomst is. Voor hetzelfde geldt zijn het autochtone Nederlanders, verandert dat iets aan deze daad?
Het maakt wel degelijk wat uit of het allochtonen waren.
Weer een geval van misdadigheid op de lange lijst van het wangedrag van de geimporteerde cultuurverrijkers, dat ons doet beseffen, dat het een enorme fout was, dit volk hier permanent binnen te halen.
En weer een stap dichter bij het besef, dat dat gecorrigeerd moet worden.
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:40 schreef 2030rd het volgende:

[..]

Eh... ja? Als een groep zich relatief vaak misdraagt, dan probeer je dat niet weg te bagatelliseren met "maar ooit was er ook een blanke die dat deed!".
Tenzij je een racist bent natuurlijk.
Als er groepen mensen zijn die zich relatief meer aan de onderkant van de samenleving bevinden en dus relatief meer met criminaliteit in aanraking komen zullen daar waarschijnlijk een heleboel verklaringen voor zijn. Dat betekent niet dat je dan iemand anders gaat berechtigen voor de rechter omdat zijn etniciteit X of Y is, maar dan ga je kijken vantevoren welke maatregelen getroffen moeten worden om de criminaliteit bij een bepaalde groep kansarme mensen te verminderen.
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:33 schreef bloodacolyte het volgende:
22 en zwanger..... dat kan ook niet wat zijn....
Mijn zusje was ook op haar 22e zwanger, mijn moeder was ook op haar 22e zwanger van mij,en ik denk dat zij het verder geschopt hebben dan jou

Daarbij zou ik deze jongens eens graag zelf onder handen nemen paupervolk
userIcon
Als je zwanger bent en je rijd op de fiets ga je niet gelijktijdig zitten bellen maar ben je extra alert in het verkeer.
Laffe sloebers, een zwangere vrouw..
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:43 schreef Beetlebum het volgende:

[..]

Je begint zo goed Het is een ongefundeerde uitspraak...
Maar helaas komt er dan een opmerking achteraan die ook weer nergens op gebaseerd is... ja toch wel, op de belevingswereld van de gemiddelde Fok!ker...

ik zal me proberen in te leven in 'jouw soort' met de volgende uitspraak (waar ik trouwens niet achter sta...) :

"waarom begin je nou weer over turken... dat staat toch nergens, het had net zo goed een marokkaan kunnen zijn *zucht*..."

hoor ik nu weer bij de Fok! Cultuur?
Volgens mij praten mensen elkaar hier steeds na inderdaad. Je zult wel erg stoer overkomen op Fok als je op het internet durft te zeggen dat alles wat negatief is een groot complot is van moslims en allochtonen om Nederland te veranderen in sharia en het enige levensdoel van de 1 miljoen moslims in Nederland het leven van autochtonen zuur maken is.
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:43 schreef WAARHEID het volgende:
Je kunt er lang of kort over discuseren maar een KERK-BEZOEKER doet zulke dingen niet! daarvoor moet je bij die anderen zijn....
Whatever. Ik heb zat misdaden gezien die gepleegd zijn door kerkbezoekers.
Mensen die elke zondag in de kerk zitten ijn de ergste.
50  van 288 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4 5 6


Lees ook:

» 13:20 Oorlogsmisdadiger Faber (90) overleden19
» 07:32 Amsterdam door rovers en inbrekers onveiligste plek51
» 06:03 Politie schiet man dood in Den Haag55
» 05:56 Politie houdt nepmondhygiënist aan3


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden