Oppasser waarschuwde slachtoffer Bokito

Nederland • Geschreven door Jeroen (steenz) op 21-05-2007 @ 12:46
print 
Icoon Binnenlands De 57-jarige vrouw die vrijdag in Diergaarde Blijdorp zwaar werd mishandeld door de ontsnapte gorilla Bokito, was door een oppasser gewaarschuwd. Dat heeft de man van het slachtoffer vandaag in het AD bevestigd.

Enkele dagen voor de ontsnapping blijkt een oppasser het slachtoffer gewaarschuwd te hebben voor haar gedrag richting de gorilla. Hij vroeg haar afstand te houden en Bokito niet recht in de ogen aan te kijken. Uit videobeelden van de dag van de ontsnapping blijkt dat de vrouw dit advies niet ter harte heeft genomen, en toch weer direct contact zocht met de gorilla. Volgens deskundigen van de dierentuin kan het dier dit als bedreigend hebben ervaren.

Gerichte actie
Bokito ontsnapte vrijdag door over een gracht van bijna vier meter heen te springen. Hij ging direct op de 57-jarige vrouw af, en begon haar te slaan en te bijten. In totaal werden er op de vrouw meer dan honderd bijtwonden gevonden. Volgens haar man overweegt ze een schadeclaim bij de dierentuin in te dienen. Overigens raakten er ook nog een aantal anderen lichtgewond toen ze door de 180 kilo wegende gorilla aan de kant werden geduwd.

Maatregelen
Volgens het AD denkt de Rotterdamse dierentuin er aan om een bord bij het gorillaverblijf op te hangen met een waarschuwing om de mensapen niet direct aan te kijken. In sommige andere dierentuinen, zoals de dierentuin van Antwerpen, zijn al dergelijke borden geplaatst. Wat voor andere maatregelen Blijdorp zal nemen, zal woensdag op een persconferentie bekend worden gemaakt.

Bokito
Bokito 5 minuten voor zijn ontsnapping.


Met dank aan Aka-Zigor voor de submit.

Bron: NU.nl


Lees ook:

» 07:32 Amsterdam door rovers en inbrekers onveiligste plek47
» 06:03 Politie schiet man dood in Den Haag42
» 05:56 Politie houdt nepmondhygiënist aan3
» 05:55 Giraffe geboren in Gaia Zoo3


delen | eKudos nujij

58980 views / 288 reacties
Reacties op dit bericht
38  van 288 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4 5 6
quote:
Op maandag 21 mei 2007 @ 15:11 schreef guus029 het volgende:
Van mij part op een meter afstand met een (drang)hek tot het glas. Of waarschuwings bordjes.
Ook dieren hebben gevoelens…
Ik zou dit een prima maatregel vinden. Als je kijkt op foto's.. de mensen kunnen gewoon dichtbij komen. Ik geloof dat er al een bordje hangt met niet tikken op het glas. Als er nu gewoon een hek tussenkomt waar mensen niet onderdoor mogen, dat zou al een hoop schelen denk ik.
userIcon
dom wijf!

wie nie wil luisteren moet maar voelen!
De dierentuin heeft zich aan alle richtlijnen gehouden, zo'n gracht moet volgens de richtlijnen maar 3 meter breed zijn, die in blijdorp is 4 meter. Gorillas zijn als de DOOD voor water, je zal niet veel dierentuinen vinden waar ze alleen maar achter glas zitten, en wat denk je nou, dat een aap (een AAP nota bene) niet over een hek kan klimmen ? Ik denk niet dat Blijdorp hier veel te verwijten valt.

Je kan als dierentuin trouwens niet bezoekers zomaar de toegang tot de dierentuin ontzeggen. Ik vind dat het bij die vrouw aan een gigantisch stuk eigen verantwoordelijkheid schort. Ze is gewaarschuwd, meerdere malen, en ze heeft het allemaal in de wind geslagen, want ZIJ had zogenaamd een band met Bokito, en ZIJ wist heus wel beter hoe hij zich voelde dan zijn verzorgers. Shit zeg, als die aap zo naar mij zou 'lachen' zou ik me even naar een flink eind verderop verplaatsen.
userIcon
quote:
Op maandag 21 mei 2007 @ 14:23 schreef Lesouhaitdesou het volgende:
215 reacties? Is die aap allochtoon of zo?

(en nu niet met -2 modden, want ik bedoel het als grapje )
Tja, al draagt de aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
userIcon
200 kilo gorilla dat los gaat....
Die muts mag nog blij zijn dat ze er zo genadig af is gekomen.
userIcon
quote:
Op maandag 21 mei 2007 @ 13:03 schreef IllI het volgende:

[..]

Feit: de dierentuin heeft gevraagd minder aandacht te besteden aan de gorilla
Feit: de dierentuin heeft gevraagd geen direct oogcontact te besteden aan de gorilla
Feit: de dierentuin heeft gewaarschuuwd dat de gorilla agressiever begon te reageren
Feit: de dierentuin heeft vriendelijk doch dringend verzocht niet meer te komen

Nu, ze heeft alle adviezen en verzoeken in de wind geslagen. Ons inziens heeft ze daarmee gezorgd voor een gevaarlijke omgeving voor haarzelf, en dus ook voor medebezoekers.
ik hoop serieus waar dat je het gaat winnen
hoe stóm ben je als je meerdere keren bent gewaarschuwd en dan nóg denken: och, hij vindt me wel lief dit kan geen kwaad
userIcon
quote:
Op maandag 21 mei 2007 @ 14:36 schreef XDaniRR het volgende:

[..]

Nee je begrijpt mijn punt niet helemaal denk ik.
Het gaat mij hier niet om de 'dader' maar om het slachtoffer.
Ik bedoel hier dus mee dat je de schuld niet kan afschuiven op de vrouw.
En zoals je zegt..
De intelligentie van een gorilla is niet gelijk aan dat van een normaal mens.
En ik denk ook niet dat hij doordat hij al jaren lang 'getreiterd' werd door de vrouw kan besluiten om met gevaar voor eigen leven even te gaan ontsnappen en die vrouw te grazen te nemen.
Maargoed daarover kan je natuurlijk alleen maar speculeren.

Bovendien denk ik dat de geestelijke gesteldheid van die jongen ook niet gemiddeld was...
Ik begrijp je punt prima, enkel jij legt het op een hele kromme manier uit.

Daarbij weet een gorilla weldegelijk als die uitgedaagt / getergt wordt. Het feit dat jij dit niet weet, zegt veel over jouw, weinige, kennis van de dierenwereld. Ik zeg: Neem een abo op Nat Geo wild en animal planet, daar steek je wellicht nog wat van op.

In de ogen van de gorilla onsnapte hij trouwens niet, hij overwon enkel een "natuurlijke" drempel, om zijn uitdager te confronteren en ja..echt...mensapen herkennen andere "mensapen" weldegelijk.
userIcon
quote:
Op maandag 21 mei 2007 @ 13:02 schreef gezondverstand het volgende:

[..]

vind ik een goede zaak dat dit gebeurt (die schade claim dan),
een goede tegenhanger van de eis van die vrouw, kan ze haar schadeclaim in elk geval op haar buik schrijven
Helemaal mee eens. Dat stomme wijf heeft iedereen in gevaar gebracht, en dat terwijl ze al nadrukkelijk gewaarschuwd was.
Nog een geluk dat die aap genoeg gezond verstand had om inderdaad alleen haar aan te vallen. (De anderen zijn alleen lichtgewond geraakt omdat hij ze opzij duwde, dus niet aanviel).
De meesten schijnen eraan voorbij te gaan dat het hier om een MENSaap gaat: een dier met hoge intelligentie dat vanzelfsprekend die stomme kop van dat wijf op zijn netvlies gegrifd heeft staan. En als hij inderdaad al een paar dagen tevoren tot zijn knieën in het water stond, zegt dat al genoeg over zijn voornemens. Wat moet hij die stomme muts intens haten!
Ik hoop, dat het die mensen lukt met die schadeclaim. Trut Petronella is met haar (apen)kuren een gevaar voor dier en mens.
Als zulke mensen niet krachtig teruggefloten worden, zullen ze niet stoppen met hun idiote gedrag.

Ze zou zo'n gorilla-carnavalspak moeten kopen en daar haar man in stoppen.
Is ook wel gek, maar in ieder geval niet gevaarlijk
quote:
Op maandag 21 mei 2007 @ 12:47 schreef Aka-Zigor het volgende:

[..]

Zwaai maar naar je schadeclaim dus.
Dat denk ik ook ja, je positie wordt er zo niet beter op nee
userIcon
quote:
Op maandag 21 mei 2007 @ 15:12 schreef Battiboy111 het volgende:
Echt zo n onzin van die dierentuin.

Dan had ze die vrouw maar een verbod moeten geven op het kijken naar die gorilla. Bovendien is het echt ongeloofelijk dat de schuld nu op de vrouw wordt geschoven. Je betaald om naar een aap te kijken, vervolgens sloopt die aap je hele leven. Is het je eigen schuld omdat je gewaarschuwd was. Wat een bullshit. Verantwoordelijkheid van de dierentuin. Die vrouw kan een hoop geld eisen. Maar de geleden schade is niet uit te drukken in geld.
Onzin, een dierentuin (of welke andere organisatie) kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de domheid van sommige mensen...zal ff lekker worden zeg....wat moet die dierentuin naast herhaaldelijk waarschuwen doen? IQ test voor dat je naar binnen mag?

Uiteraard is die vrouw schuldig wat betreft het zo enorm uitdagen van dat beest, dat die zijn eigen leven in de waagschaal legde om _zijn_ uitdager (wat zo ziet zo'n dier dat) te confronteren. Lullig voor die vrouw, maar had ze maar niet zo eigenwijs moeten zijn en moeten luisteren naar de deskundige. (de verzorger in dit geval)

En tja...waarschijnlijk wilde die gorilla haar niet eens zo zwaar verwonden, maar ja...zo'n beestje is toch een tikkeltje sterker dan een mens....helaas voor de vrouw.
userIcon
quote:
schadenvergoedingsclaim
Leuk woord!
userIcon
quote:
Op maandag 21 mei 2007 @ 12:48 schreef JacsReality het volgende:
Dat is bij sommige mensen ook, zodra je oogcontact zoekt voelen ze zich bedreigd
Zie je nou wel dat we van de apen afstammen...
Eerst vertikken te luisteren naar de verzorgers, en vervolgens een aanklacht in willen dienen? De dierentuin zou een aanklacht TEGEN HAAR in moeten dienen! Ze heeft buiten zichzelf ook anderen in gevaar gebracht. Blijft wel straf hoe dat beest ooit heeft kunnen ontsnappen...
quote:
Op maandag 21 mei 2007 @ 13:23 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Wat een onzin. Bokito kon ontsnappen dus het is overduidelijk een feit dat de infrastructuur en beveiliging van de dierentuin niet goed genoeg waren.

Als je iemand wil gaan aanklagen klaag dan de dierentuin aan. De dierentuin had ervoor moeten zorgen dat:

1. Bokito niet kon ontsnappen
2. Ze waren op de hoogte van deze vrouw, dus ze hadden deze vrouw de toegang moeten ontzeggen.

De dierentuin is en blijft verantwoordelijk voor het feit dat een dier kan ontsnappen.

Een bezoeker is natuurlijk nooit verantwoordelijk voor het ontsnappen van een dier (tenzij bezoeker een hek openmaakt o.i.d).
Ja is erg leuk wat ze daar lult, maar helaas door al die kutregeltjes in dit landje is de dierentuin niet in staat mensen verbieden binnen te gaan tenzij ze echt iets strafbaars doen. Daar gaat je theorie. Wat dat ontsnappen betreft, een dierentuin gaat er niet van uit dat zon aap een sprong van 4 meter over water maakt, terwijl die beesten niet in staat zijn te zwemmen. Eigen schuld, dikke bult...
quote:
Op maandag 21 mei 2007 @ 15:14 schreef neegij het volgende:

[..]

Jij kruipt nu door het oog van de naald, je hebt mazzel dat ik bedankt heb voor de eer als mod.
Het is een duitse aap van oorsprong.
userIcon
quote:
Op maandag 21 mei 2007 @ 12:56 schreef Risce het volgende:

[..]

Om die vrouw aan te klagen?! Je had zoiets van: twee vingers eraf, 10 botbreuken en 100 beetwonden, dat is nog niet genoeg. Ik wens je veel succes kerel.

Overigens heb ik vernomen dat de vrouw niet de gorilla treiterde, maar juist een soort intieme band met het dier dacht te hebben.
Dan nog steeds aanklagen natuurlijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jij komt ook niet weg als je 10 mensen plat rijd met drank op en dan zegt is dat nog niet erg genoeg, moet ik nu nog aangeklaagt worden ook.

Verder is een gorilla een wild beest en met wilde beesten kun je geen band kweken, dat krijg je een keer voor de kiezen. (Sigfried en Roy b.v) Net zoals mensen daar kun je ook geen band mee krijgen, want die naaien je ook op een zekere dag (zie vreemdgaan, moordpartijen bij verbroken relaties en ga zo maar ff door). .
userIcon
quote:
Op maandag 21 mei 2007 @ 14:10 schreef XDaniRR het volgende:
Die jongen die pas een hoop mensen neerknalde op die ene school was zeker ook niet schuldig..
Die mensen zullen hem wel gepest hebben..
Dat was dan ook een soort beest of zo.
Wat een vergelijking zeg!
Hoeveel mensen heeft bokito afgeknald?
userIcon
quote:
Op maandag 21 mei 2007 @ 13:25 schreef yavanna het volgende:

[..]


De dierentuin had moeten zorgen dat de aap NOOIT kon ontsnappen, punt uit.

En als die vrouw zo erg was, had de dierentuin haar een bezoek verbod moeten opleggen. Die dierentuin is hoe dan ook fout!
De dierentuin had inderdaad beter voorzorgmaatregelen moeten treffen..

Echter dat van een bezoekverbod is heel erg moeilijk te regelen. Zelfs mensen die een cassiere in elkaar meppen krijgen met veel moeite (en na een paar maanden getouwtrek) een winkelverbod.
Dus als je haar abbo hadden ingetrokken had ze gewoon een nieuwe kunnen kopen en weer van voren af aan beginnen.
userIcon
Bedenk goed wat je met je laatste rolo doet
userIcon
quote:
Op maandag 21 mei 2007 @ 13:23 schreef yavanna het volgende:
Dat mens kan nog 100 x fout zitten door haar gedrag, feit is dat men had moeten zorgen dat die app nooit en te nimmer had kunnen ontsnappen.

Absurd publiek hou je altijd, de dierentuin moet daar rekening mee houden.

Ze mogen nog blij zijn dat die aap dat babytje een meter bij hem vandaan niet heeft gegrepen etc.

Walgelijk hoe de dierentuin af probeerd te zien van hun verantwoording door bezoekers de schuld te geven.
Ze houden zich aan de regels die er voor staan, dus water van minimaal 4 meter om het verblijf heen. Dat die aap dan besluit daar overheen te springen kunnen zij ook niet zo veel aan doen he?

En als je ook na een waarschuwing blijft uitlokken dan vraag je om moeilijkheden.
quote:
Op maandag 21 mei 2007 @ 12:54 schreef IllI het volgende:
Ik was erbij tijdens de bewuste ontsnapping, samen met mijn gezin van 4 kinderen. Alle vier de kinderen zijn nog steeds overstuur en in een soort van shock toestand. We waren ook getuigen van de vrouw die de Gorilla liep te treiteren - en zoals meerdere media al vermeldde, dit deed zij stelselmatig.

We hebben inmiddels een advocaat in de arm genomen om deze vrouw aan te klagen voor het moedwillig creeeren van een onveilige situatie in de dierentuin, en het in gevaar brengen van dierentuinbezoekers. We hebben nog geen officiele reactie van haar ontvangen, maar wat mij betreft kan ze naar haar ziekenbezoek een fikse boete, werkstraf, dierentuinverbod en een schadenvergoedingsclaim tegemoet zien.

Update voor de duidelijkheid: De infrastructuur van de dierentuin (te weten, beveiligingsmaatregelen ed) heeft zeer zeker niet tekort geschoten. De dierentuin zelf heeft naar meer dan behoren gehandeld. Het is echter door het ontbreken van de jurisprudentie dat dit soort ellendige bezoekers (nog) niet geweerd kunnen worden.
We zijn dan ook niet voornemens de dierentuin aan te klagen, maar de handen in een te slaan om deze vrouw haar verdiende straf opgelegd te krijgen door het Nederlands rechtssysteem.
helemaal mee eens.

en zeker omdat al een medewerker had gezegt dat ze niet de hele tijd naar de aap toe moest. ik geef je groot gelijk
userIcon
Een banaan voor deze aap
quote:
Op maandag 21 mei 2007 @ 12:53 schreef M42 het volgende:
Ik zei al eerder dat dat wijf niet spoorde en las het al dat zij al eerder was gewaarschuwd om minder aandacht te geven aan Bokito.

Hoe ziek ben je eigenlijk wel niet als je elke dag naar Blijdorp gaat voor Bokito en hem eigenlijk gestalked hebt vanaf dat hij een baby was in Berlijn!!

Ook als je de stem hoort van de vrouw in dit filmpje: http://www.dumpert.nl/mediabase/15488/c9548999/index.html dan hoor je gewoon dat ze niet helemaal spoort

Er waren ook geen stenen gegooid naar de aap (ik weet niet of die vrouw dit verzonnen had) en het domme is dat zij precies aan die kant stond waar Bokito over het water sprong! ze heeft het dus zien aankomen en is gewoon blijven staan....
misschien dat ze dacht dat ze hem kon aaien
quote:
Op maandag 21 mei 2007 @ 16:30 schreef Vlemert het volgende:

[..]

Ja is erg leuk wat ze daar lult, maar helaas door al die kutregeltjes in dit landje is de dierentuin niet in staat mensen verbieden binnen te gaan tenzij ze echt iets strafbaars doen. Daar gaat je theorie. Wat dat ontsnappen betreft, een dierentuin gaat er niet van uit dat zon aap een sprong van 4 meter over water maakt, terwijl die beesten niet in staat zijn te zwemmen. Eigen schuld, dikke bult...
vraag is ook, hoe ver kan de niet kwade gorilla gewoonlijk springen?
dat vrouw heeft die gorilla gewoon uitgedaagd, anders stond gorilla allang aan de overkant om ijs, banaan etc te eisen.
quote:
Op maandag 21 mei 2007 @ 13:03 schreef IllI het volgende:

[..]

Feit: de dierentuin heeft gevraagd minder aandacht te besteden aan de gorilla
Feit: de dierentuin heeft gevraagd geen direct oogcontact te besteden aan de gorilla
Feit: de dierentuin heeft gewaarschuuwd dat de gorilla agressiever begon te reageren
Feit: de dierentuin heeft vriendelijk doch dringend verzocht niet meer te komen

Nu, ze heeft alle adviezen en verzoeken in de wind geslagen. Ons inziens heeft ze daarmee gezorgd voor een gevaarlijke omgeving voor haarzelf, en dus ook voor medebezoekers.
Is het niet ook de verantwoordelijkheid van de dierentuin om er voor te zorgen dat dat beest in de 1e plaats al zijn verblijf niet uit kan ? Lekker makkelijk om de schuld bij die vrouw te leggen.
quote:
Op maandag 21 mei 2007 @ 13:09 schreef Merkie het volgende:

[..]

Kansloos . Trieste pauper .
Wat ben je?
quote:
Op maandag 21 mei 2007 @ 13:04 schreef NLweltmeister het volgende:
Blijdorp zit gewoon fout, dat beest moet gewoon niet kunnen ontsnappen, hij heeft al vaker de kuierlatten genomen toen ie in de dierentuin van Berlijn zat
Die trut zat ook fout.

4x in de week dat beest treiteren met je lelijke ouwe kop.

En dan denken dat hij naar haar lachtte.....als een mensaap zijn tanden laat zien is hij overduidelijk NIET blij met je. Ze was gewaarschuwd, dus eigen schuld, dikke pols, arm, borst, vingers.... kutwijf
quote:
Op maandag 21 mei 2007 @ 13:04 schreef NLweltmeister het volgende:
Blijdorp zit gewoon fout, dat beest moet gewoon niet kunnen ontsnappen, hij heeft al vaker de kuierlatten genomen toen ie in de dierentuin van Berlijn zat
Die trut zat ook fout.

4x in de week dat beest treiteren met je lelijke ouwe kop.

En dan denken dat hij naar haar lachtte.....als een mensaap zijn tanden laat zien is hij overduidelijk NIET blij met je. Ze was gewaarschuwd, dus eigen schuld, dikke pols, arm, borst, vingers.... kutwijf
quote:
Op maandag 21 mei 2007 @ 12:48 schreef JacsReality het volgende:
Dat is bij sommige mensen ook, zodra je oogcontact zoekt voelen ze zich bedreigd
Hey, wat jij kijken naar mij, jij probleem hebben ?
userIcon
quote:
Op maandag 21 mei 2007 @ 18:03 schreef rena het volgende:

[..]

Is het niet ook de verantwoordelijkheid van de dierentuin om er voor te zorgen dat dat beest in de 1e plaats al zijn verblijf niet uit kan ? Lekker makkelijk om de schuld bij die vrouw te leggen.
Ja zeker en daarom zijn dierentuinen ook aan strenge regels onderhevig.
En naar tot nu toe blijkt voldeed dit dierentuin er ook aan.

Bij gorilla's is een 4 meter gracht eigenlijk al voldoende, daar ze niet kunnen zwemmen en ook niet graag water opzoeken. Het is dus behoorlijk uitzonderlijk dat deze mensaap zover heeft kunnen springen, ik geloof zelfs dat hij het niet eens helemaal redde, maar zichzelf uit het water wist te trekken, aan de ander kant.

In zo verre is het dus de schuld van de vrouw, dat ze in al haar onwetendheid en na waarschuwingen, is die ontwetenheid, domheid geworden, deze gorilla zo heeft getergt dat deze, zijn natuurlijk aversie tegen zoveel water heeft overwonnen en over die gracht heeft weten te komen.

Sowieso een gorilla echt kwaad krijgen is al een prestatie, maar dit is toch wel heel wonderlijk...

Ik denk dat je moeilijk van een organisatie als een dierentuin kan vragen, om elke mogelijkheid wat ontsnappen betreft icm met onwetendheid / domheid van bezoekers niet alleen af te vangen, maar ook beveiligheden voor gaat bedenken en invoeren.

Uit eindelijk zal ook een betalende bezoeker zijn/haar verantwoordelijkheid moeten nemen. Dat je betaald voor iets betekent niet automatisch dat al je verantwoordelijkheid vervalt....dat zou wel heel erg makkelijk zijn.
quote:
Op maandag 21 mei 2007 @ 17:42 schreef Charizma het volgende:
Een banaan voor deze aap
BANAAN!!!!

http://www.yikers.com/video_banana_love.html
userIcon
Eigen schuld. Laat die dierentuin die vrouw maar aanklagen
quote:
Op maandag 21 mei 2007 @ 12:54 schreef IllI het volgende:
Ik was erbij tijdens de bewuste ontsnapping, samen met mijn gezin van 4 kinderen. Alle vier de kinderen zijn nog steeds overstuur en in een soort van shock toestand. We waren ook getuigen van de vrouw die de Gorilla liep te treiteren - en zoals meerdere media al vermeldde, dit deed zij stelselmatig.

We hebben inmiddels een advocaat in de arm genomen om deze vrouw aan te klagen voor het moedwillig creeeren van een onveilige situatie in de dierentuin, en het in gevaar brengen van dierentuinbezoekers. We hebben nog geen officiele reactie van haar ontvangen, maar wat mij betreft kan ze naar haar ziekenbezoek een fikse boete, werkstraf, dierentuinverbod en een schadenvergoedingsclaim tegemoet zien.

Update voor de duidelijkheid: De infrastructuur van de dierentuin (te weten, beveiligingsmaatregelen ed) heeft zeer zeker niet tekort geschoten. De dierentuin zelf heeft naar meer dan behoren gehandeld. Het is echter door het ontbreken van de jurisprudentie dat dit soort ellendige bezoekers (nog) niet geweerd kunnen worden.
We zijn dan ook niet voornemens de dierentuin aan te klagen, maar de handen in een te slaan om deze vrouw haar verdiende straf opgelegd te krijgen door het Nederlands rechtssysteem.
ik vreet mijn schoen op als jij die rechtzaak wint. Zielig hoor. Ik hoop dat jij een keer hetzelfde mee zal maken als die vrouw. Dan piep je wel anders
userIcon
quote:
Op maandag 21 mei 2007 @ 17:59 schreef SCwookie het volgende:

[..]

misschien dat ze dacht dat ze hem kon aaien
Of misschien wilde ze babies van Bokito
Wat een domme trut, hopen dat ze fok leest
userIcon
quote:
Op maandag 21 mei 2007 @ 13:09 schreef Merkie het volgende:

[..]

Kansloos . Trieste pauper .
Overal maar weer een slaatje uit slaan he.. goh, ik vind dit best wel kinderachtig.. Hetzelfde is als je getuige bent van een ruige vechtpartij. ''T is even schrikken, maar verder ook niet dramatisch doen. Net of jullie ook het slachtoffer kennen.

Diep triest
pfff jah dat vrouwtjuhh was gwon en beetjuh lomp besigg nogal erg vaag.
En jah die gorilla kan er nixx aan doen dat hij zo beroemd is om gestalkt te worden door n oud vrouwtjuh met haar man!!
38  van 288 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4 5 6


Lees ook:

» 07:32 Amsterdam door rovers en inbrekers onveiligste plek47
» 06:03 Politie schiet man dood in Den Haag42
» 05:56 Politie houdt nepmondhygiënist aan3
» 05:55 Giraffe geboren in Gaia Zoo3


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden