Brits meisje (3) uit hotelkamer ontvoerd

Internationaal • Geschreven door Moniek (moniek2006) op 06-05-2007 @ 15:27
print 
De Portugese politie is met man en macht op zoek naar een ontvoerde peuter. De driejarige Madeleine McCann werd uit haar hotelkamer ontvoerd waar ze lag te slapen met haar twee broertjes van twee jaar oud in de Portugese stad Praia da Luz. Inmiddels zijn al meer dan 30.000 tips bij de politie binnengekomen.

De hele omgeving rond de Portugese badplaats is inmiddels uitgekamd. De speurders beschikken over een robotfoto -een compositiefoto, gemaakt met de computer- van de ontvoerder. Om Madeleine niet in gevaar te brengen wordt die niet verspreid. Toen het meisje werd ontvoerd waren de ouders aan het eten in een hotel.


De driejarige Madeleine McCann

Bron: HLN


Lees ook:

» 15:30 Doden bij aanval met drone in Pakistan3
» 15:28 Man in Finland opent vuur, twee doden4
» 15:26 Meer dan 90 doden na aanvallen Syrische leger1
» 15:22 Shafiq spreekt nu van 'glorieuze revolutie' Egypte3


delen | eKudos nujij

39032 views / 73 reacties
Reacties op dit bericht
22  van 73 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
quote:
Op zondag 6 mei 2007 @ 19:20 schreef Happy3friend het volgende:
zou ook kunnen dat die ouders perongeluk het kind zijn kwijtgeraakt en het maar een ontvoering noemen.
Jep, want ouders willen graag liegen om hun kind terug te krijgen dan. Hersenen bij een Happy-Meal gekregen, Happy3Friend?
userIcon
quote:
Op zondag 6 mei 2007 @ 17:17 schreef DJSebas het volgende:

[..]

Dat wil ik er niet mee zeggen. Maar het idee om je kind alleen te laten (als die deur open was) is gewoon
[..]

Ik lees nergens dat de deur dicht was, maar je hebt gelijk als die dicht was...
De luiken van de kamer waren geforseerd staat in een ander bericht, dus je kunt er van uitgaan dat ze de deur wel afgesloten hadden.

Ik snap dat je niet 24 uur per dag bij je kinderen bent, maar ik vind het wel vreemd om 100 meter verder te gaan eten en je kinderen maar zo achter te laten, zonder babyfoon of wat dan ook. Je hebt totaal geen controle op die manier...
Maargoed, daar hebben we niks meer aan helaas, nu is het hopen dat ze ongedeerd terug wordt gevonden. Helaas heb ik dit de laatste tijd tevergeefs gehoopt bij ontvoerde meisjes...
userIcon
ik kom liever om van de honger dan dat ik me kids alleen achter laat in een WILDVREEMD LAND in een WILDVREEMD HOTEL !!!!

wat een rare mensen lopen er toch rond op deze aardkloot
quote:
Op zondag 6 mei 2007 @ 15:35 schreef teamlead het volgende:

[..]

ga jij standaard bij je kind zitten als het slaapt dan?
Nee niet zitten maar ik ben wel aanwezig in de hotelkamer of het appartement waar mijn kinderen zijn. Als ik uit ga eten gaan mijn kinderen mee zo simpel is het
userIcon
quote:
Op zondag 6 mei 2007 @ 15:35 schreef teamlead het volgende:

[..]

ga jij standaard bij je kind zitten als het slaapt dan?
Wel als het niet in mijn eigen huis is
quote:
Op zondag 6 mei 2007 @ 20:58 schreef muppetshow het volgende:

[..]

Nee niet zitten maar ik ben wel aanwezig in de hotelkamer of het appartement waar mijn kinderen zijn. Als ik uit ga eten gaan mijn kinderen mee zo simpel is het
Er zijn ook voorbeelden bekend dat een kind werd verkracht terwijl de ouders in de kamer ernaast lagen te slapen. In hetzelfde appartement. Je kan gewoon niet 24/7 bij je kinderen zijn. Een persoon met slechte bedoelingen slaat toe als er een kans tot is. Beetje flauw om die ouders verantwoordelijk te houden. Zeker als je de omstandigheden niet kent. Het lijkt aan de reacties te zien alsof die ouders het bijna verdienden dat dat kind is ontvoerd.
userIcon
je kunt makkelijk je kinderen even alleen laten als ze slapen misschien was dat waar ze aan eht eten waren wel heel dichtbij de hotel kamer? misschien een evrdieping er onder ofzo? bedoel als dat al nie meer kan waarom zou ej dan nog op vakantie gaan? om naast je slapende kinders te zitte?
jullie doen net of het een grote schande/misdrijf what ever is als je je kind even alleen laat moesten ze dan 24/7 er naast zitte?

dit is niet de schuld van de ouders ,maar van de dader!

ik hoop dat het meisje snel gezond en onbeschadigd terug gevonden word.

btw. schattig meisje! grote oogjes
userIcon
quote:
Op zondag 6 mei 2007 @ 21:39 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Er zijn ook voorbeelden bekend dat een kind werd verkracht terwijl de ouders in de kamer ernaast lagen te slapen. In hetzelfde appartement. Je kan gewoon niet 24/7 bij je kinderen zijn. Een persoon met slechte bedoelingen slaat toe als er een kans tot is. Beetje flauw om die ouders verantwoordelijk te houden. Zeker als je de omstandigheden niet kent. Het lijkt aan de reacties te zien alsof die ouders het bijna verdienden dat dat kind is ontvoerd.
precies helemaal mee eens.. ze weten ook de omstandig heden niet misschien wa shet wel heel dichtbij? vind het een beetje onzin om de ouders ervoor verantwoordelijk te houde
userIcon
Dámn.. wie laat z'n kind dan ook alleen achter (op die leeftijd) in z'n hotelkamer!
Natuurlijk verwacht je niet dat dít zou kunnen gebeuren, maar er zouden zoveel andere dingen kunnen gebeuren daarbinnen..
userIcon
robotfoto ze hebben toch een echte foto?

en 30.000 tips is wel heel veel
userIcon
quote:
Op zondag 6 mei 2007 @ 21:55 schreef sillvana1988 het volgende:
je kunt makkelijk je kinderen even alleen laten als ze slapen misschien was dat waar ze aan eht eten waren wel heel dichtbij de hotel kamer? misschien een evrdieping er onder ofzo? bedoel als dat al nie meer kan waarom zou ej dan nog op vakantie gaan? om naast je slapende kinders te zitte?
jullie doen net of het een grote schande/misdrijf what ever is als je je kind even alleen laat moesten ze dan 24/7 er naast zitte?

dit is niet de schuld van de ouders ,maar van de dader!

ik hoop dat het meisje snel gezond en onbeschadigd terug gevonden word.

btw. schattig meisje! grote oogjes
Ze waren niet in hetzelfde gebouw, ze zaten in een restaurant zo'n 100 meter verderop dus ze hadden geen controle. Ook al ga je ieder half uur kijken, als je een half uur weg bent kan er een heleboel gebeuren in een hotel in een vreemd land.
wie laat dan ook hun kinderen alleen achter in een hotel


ja ook ik heb kids
userIcon
Wat een reacties weer.. Iedereen heeft iets anders gelezen en iedereen vindt het belachelijk. Zulke dingen kunnen inderdaad ook gebeuren als je in een kamer ernaast bent. Echt hoor mensen, als je op vakantie bent ga je heus niet de hele tijd denken van "Oh ik moet bij mijn kinderen zijn anders gebeurd er wat". En ga nou niet zeggen dat het zo is, want dat is gewoon niet zo. Ik vind het echt ziek hoe jullie de schuld op die ouders leggen, alsof die dader in zijn recht stond omdat de ouders er niet bij waren!
userIcon
Kind ziet er lief uit

Dat ze de ontvoerder maar afmaken!! Klootzakken! Blijf van een kind af

Nu maar hopen dat het lieve kind heelhuids weer terug naar huis komt
userIcon
quote:
Op zondag 6 mei 2007 @ 22:08 schreef JustDreamy het volgende:
Dámn.. wie laat z'n kind dan ook alleen achter (op die leeftijd) in z'n hotelkamer!
Natuurlijk verwacht je niet dat dít zou kunnen gebeuren, maar er zouden zoveel andere dingen kunnen gebeuren daarbinnen..
Mijn ouders deden dat ook met mij en mij zusje toen we nog klein waren. We wisten wel precies waar we onze ouders konden vinden als we ze nodig hadden en ze bleven wel altijd in de buurt. Ik heb er in elk geval nooit iets van gekregen en je kunt inderdaad niet 24/7 naast je kind blijven zitten.
Na alle reacties zal ik ook maar een even mijn mening ventileren...

NEE natuurlijk is het niet de FOUT van de ouders als iemand je kind ontvoerd dat is het natuurlijk nooit.!
Alleen..... het is niet erg verantwoordelijk om je zeer jonge kinderen lees: 2 en 3 jaar uberhaupt ergens alleen te laten!

er kan idd altijd iets gebeuren en dat hoeft nog niet meteen iets heel vreselijks te zijn maar ze hoeven maar wakker te worden en je niet kunnen vinden dat is voor kinderen echt wel een drama!

Mijn MENING als ouder is dan ook dat je niet even je kinderen ergens laat liggen en zelf weggaat al is het maar voor een kwartier, Ik woon zelf in een app. en ik zou niet eens even naar beneden gaan en een rondje met de hond lopen terwijl mijn zoontje van ook bijna 3 ligt te slapen
en ook al heb je vakantie,zolang je hele jonge kinderen hebt is het voor jou toch niet echt vakantie (leuk voor je als het je wel lukt om uit te rusten e.d.) de vakantie draait net als alle andere dagen ook om de kinderen

ik vind het persoonlijk dus echt helemaal niet oke om je kinderen zo jong alleen te laten
maargoed dat is ieder voor zich denk ik
userIcon
Arm kind.
Ik krijg er net een mailtje van binnen, daar zat deze foto bij.

ik leef met de ouders van madeleine mee ik wou dat ik iets kon doen
ik snap niet waarom iemant een kleine peuter ondvoert wat berijk je ermee
helemaal niks dus? hopelijk word ze levend terug gevonden en dat zeg ik recht uit mijn hart ik hoop dat de genen die madeleine heeft haar terug brengd groetjes demi
ik moet dagen en nachten aan haar denken ik ken der niet maar ik vind het erg zielig
Dit is echt afschuwelijk, een meisje dat verdwijnt, ouders die er totaal kapot van zijn, de media die er als aasgieren bovenop springen en dan al die mensen die een mening hebben die ze nooit recht in het gezicht van de ouders zouden durven uiten maar op het internet met volle overtuiging.
grove beledigingen subtiel gevoed door de media met de meest zwakzinnige argumenten zoals Ik zou mijn kinderen nooit alleen laten, zelfs op vakantie ben ik dacht en nacht bij ze.
Ik kwam zelf een 'verhaal' tegen van een vrouw die beweerde, dat terwijl haar zoon en dochter al 5 en 7 waren, ze ze nog nooit ook maar 1 seconde uit het oog had verloren!
therapie tijd mischien!
Dit kan iedere ouder gebeuren maar de gedachten dat er mensen rondlopen die dit soort dingen kunnen doen is, voor de meesten inclusief mijzelf, ondraagbaar.
Ik hoop echt dat ze gevonden wordt, om weer veilig in bed te kruipen bij haar fantastische ouders en broer en zus
quote:
Op zondag 6 mei 2007 @ 15:29 schreef DJSebas het volgende:

[..]

Inderdaad...lekker slim.
Jammer voor het kind, eigen schuld voor de ouders...
Jammer??? Dit is een drama, GVD WAAROM!!!
Zo'n lief klein bang meisje, ik hoop dat ze nog leeft.
22  van 73 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 15:30 Doden bij aanval met drone in Pakistan3
» 15:28 Man in Finland opent vuur, twee doden4
» 15:26 Meer dan 90 doden na aanvallen Syrische leger1
» 15:22 Shafiq spreekt nu van 'glorieuze revolutie' Egypte3


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden