Website zet Wilders voor gek met nep-kamervragen

Opmerkelijk • Geschreven door Novum op 25-04-2007 @ 07:36 - gepost door Olivier (Blaaskaas)
print 
Icoon OpmerkelijkColumnist Gerard Streling van de website stemhok.nl is er in geslaagd namens Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid een Kamervraag in te dienen. De vraag haalde het tot en met de griffie, die een lijst maakt van de ingediende Kamervragen. Streling stuurde een vraag over "de recente verdubbeling van de aardappelprijs voor de prijs van patates frites en de mogelijkheid om met overheidssteun de betaalbaarheid van frites voor de lage- en middeninkomens te behouden, mede met het oog op a.s. Koninginnedag'' per e-mail aan Kamervoorzitter Gerdi Verbeet. De vragen zouden zijn geaccepteerd en doorgestuurd naar het ministerie van Landbouw.

"Met deze actie heb ik aangetoond dat niet alleen Kamerleden onzinnige vragen kunnen stellen", aldus de columnist. Niemand zou het bedrog hebben ontdekt voordat de site er zelf mee naar buiten trad.

De actie was niet tegen Wilders gericht, hoewel zijn partij wel veel van dit soort eigenaardige vragen stelt, aldus een woordvoerder van de website. Concurrerende partijen zouden zich kostelijk hebben vermaakt om de grap; de site heeft nog niks van Wilders gehoord.

Met dank aan augurk1l voor de submit.

Bron: Novum


Lees ook:

» 25/05 Roemeen betrapt met aanhanger vol drank19
» 25/05 Moeder in Mexico rukt kind ogen uit46
» 25/05 Het is handdoekdag45
» 24/05 Chinees stel begroef vrouw levend na aanrijding11


delen | eKudos nujij

23092 views / 95 reacties
Reacties op dit bericht
45  van 95 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
quote:
Op woensdag 25 april 2007 @ 09:18 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Jij bent zeker ook fan van Ab Normaal?
Ja, ik vind het wel een leuk programma.
Ben ik nou weer zo'n dis smiley waard, ze beginnen een beetje hun effect te verliezen door overmatig gebruik door sukkels zoals jij.

Trieste kankerkneus die je bent om mensen te beledigen die ab normaal grappig vinden.
userIcon
quote:
Op woensdag 25 april 2007 @ 09:16 schreef Paginabeheerder het volgende:

[..]

Ja, ik zou dat moeten snappen... maar goed, ik begon ook niet met te ontkennen dat er humor zat in die grap. Helaas voor jou, moest Wilders er zelf ook om lachen... sta je nu toch helemaal voor lul, nietwaar?
[..]

Tja, op sommige mensen heeft goede humor dat effect, je moet natuurlijk wel enkele intellectuele bagage in huis hebben om het te begrijpen... hoewel ik denk dat zelfs de helft van de vmbo leerlingen de clue wel begrijpt.
Wilders wilde namelijk vorige week de bierprijzen verlagen, omdat het door kartelvorming kunstmatig te hoog was gehouden de afgelopen jaren....
Daarvan was dit afgeleid, niet van zijn allochtonen standpunt, geen demonisering.... nee gewoon een practical joke dat inspeelt op de actualiteit. Maar daarvoor moet je wel het nieuws volgen.
Ja, dat verband is echt duidelijk zeg.
Humor voor de intellectuele elite!
Worden de patates frites duurder met Koninginnedag?
quote:
Trieste kankerkneus
Wat een heerlijk laag niveau hebben bepaalde GW lovers
userIcon
quote:
Op woensdag 25 april 2007 @ 09:26 schreef type_29 het volgende:

[..]

Ja, dat verband is echt duidelijk zeg.
Humor voor de intellectuele elite!
Knul, ik geef je een goede raad: reageer gewoon niet op Fok! en blijf gewoon in de pauze op het schoolplein grapjes maken over Turken.
En als ze jou dan kaaskop noemen, dan mag je best huilen... maar laat die bushokjes heel, die kunnen er ook niets aan doen.
userIcon
quote:
Op woensdag 25 april 2007 @ 08:41 schreef type_29 het volgende:

[..]

"Ongeacht dat het dit keer ten nadele van ons peroxidehoofd is"
Je reactie zegt al genoeg, je bent een Wilders hater.
Eh, nee. Om iemand te haten zou ik er iets voor moeten voelen, maar Wilders laat me koud. En al zou ik hem haten, wat dan nog? Jij spreekt je weerzin voor alles wat niet NL is toch ook wel uit?
Je moet gewoon on topic blijven, reageer nu eens inhoudelijk op het bericht. De website was het niet te doen om je afgod voor paal te zetten, ze wilden alleen bewijzen dat het mogelijk is om op deze manier een Kamervraag in te dienen.
userIcon
quote:
De actie was niet tegen Wilders gericht, hoewel zijn partij wel veel van dit soort eigenaardige vragen stelt, aldus een woordvoerder van de website.
Ik denk dat groenlinks toch wel heel wat meer eigenaardige vragen heeft gesteld
userIcon
quote:
Op woensdag 25 april 2007 @ 09:38 schreef Paginabeheerder het volgende:

[..]

Knul, ik geef je een goede raad: reageer gewoon niet op Fok! en blijf gewoon in de pauze op het schoolplein grapjes maken over Turken.
En als ze jou dan kaaskop noemen, dan mag je best huilen... maar laat die bushokjes heel, die kunnen er ook niets aan doen.
Doe es ff niet sow intellec...eh..intellectueel!
quote:
Op woensdag 25 april 2007 @ 07:40 schreef mdeen het volgende:

[..]

Totdat ze zelf misbruikt worden hiervoor. Niet dat ze verontwaardigd zijn omdat een derde zomaar kamervragen kan indienen, nee, het belangrijkste is dat Wilders voor gek is gezet.
Ik denk dat de toon wel gezet is. Ik hoef het niet met de man eens te zijn, maar deze houding van de andere partijen is wel heel erg zielig.
helemaal mee eens.
userIcon
Ik vind 't wel goed dat aan is getoond hoe makkelijk de zaak te flessen is.

Ik vraag me trouwens wel af of Nederland zich zo erg geïntimideerd voelt door de PVV dat ze niet meer kunnen doen dan grappen maken, klaag-sites opzetten en zeuren dat het een one issue partij is.

Politiek correct Nederland:
Waar blijft de politieke tegenstand?
userIcon
quote:
Op woensdag 25 april 2007 @ 07:50 schreef PersianBoy het volgende:
Nog meer sites die WIlders voor gek houden. http://www.paspoortanderland.nl/
Hoe kansloos
userIcon
quote:
Op woensdag 25 april 2007 @ 09:43 schreef SethGecko het volgende:

[..]

Doe es ff niet sow intellec...eh..intellectueel!
iK b3n nU 33nM44l InT3lL3cTu33l.
Het ontbreekt ze aan argumenten om Wilders aan te pakken en dan doen ze het maar op zo'n kinderachtige manier. Zielig. Al moet ik zeggen dat Verbeet hier meer te kijk wordt gezet. Mevrouw zit duidelijk niet op te letten. Zo'n slechte kamervoorzitter hebben we nog nooit gehad.
LOL


Wat willen ze bewijzen? We weten al wat voor debielen deel uitmaken van de PVV
quote:
Op woensdag 25 april 2007 @ 07:40 schreef mdeen het volgende:

[..]

Totdat ze zelf misbruikt worden hiervoor. Niet dat ze verontwaardigd zijn omdat een derde zomaar kamervragen kan indienen, nee, het belangrijkste is dat Wilders voor gek is gezet.
Ik denk dat de toon wel gezet is. Ik hoef het niet met de man eens te zijn, maar deze houding van de andere partijen is wel heel erg zielig.
userIcon
pff zo gejat van de site www.zomoetdat.nl waar een rubriek staat voor:
1000 ideeën om de politiek voor schut te zetten
userIcon
quote:
Op woensdag 25 april 2007 @ 08:37 schreef Excellence het volgende:

[..]

uh... wilders ..... wie anders?
Die staat echt niet voor gek hoor, die staat hier ver boven en terecht, dus...


Wilders
quote:
Op woensdag 25 april 2007 @ 08:28 schreef GroteKahn het volgende:
Aan dit soort dingen zie je dat de PVV geen serieuze partij is.
LOL. Jij neemt die partij anders maar wat serieus.
Demoniseren van Wilders is begonnen door links net zoals indertijd met Rita Verdonk.
userIcon
quote:
Op woensdag 25 april 2007 @ 10:39 schreef LeviathanNL het volgende:
Demoniseren van Wilders is begonnen door links net zoals indertijd met Rita Verdonk.
En Fortuyn en we weten allemaal hoe dat afliep
quote:
Op woensdag 25 april 2007 @ 10:39 schreef LeviathanNL het volgende:
Demoniseren van Wilders is begonnen door links net zoals indertijd met Rita Verdonk.
Begonnen? Volgens mij is het al een tijdje bezig hoor. Voorbeeldje...
quote:
21 maart Internationale Dag tegen Racisme
WAT IS HET ANTWOORD OP GEERT WILDERS?

Met:
- Ed van Thijn (lid Eerste Kamer, PvdA).
- Peyman Jafari (Internationale Socialisten).
- Miriyam Aouragh (Samen tegen Racisme).
- Jan Dirk de Jong (docent Universiteit van Amsterdam).
- Mohamed Rabbae (één Land, één Samenleving).

Bij de laatste parlementsverkiezingen behaalde Wilders 9 zetels.
Ondertussen groeit zijn aanhang terwijl de rest van de politiek hier
geen antwoord op heeft. Ook in andere landen zien we de opkomst van
politici die met harde uitspraken over moslims stemmen winnen. Is er
sprake van een internationale trend en wat is de verklaring? Kunnen
we spreken van de opkomst van islamofobie als een nieuwe vorm van
racisme? Is er een verband met het problemen rond 'londsdale-
jongeren' en de toegenomen zichtbaarheid van neo-nazi groepen? Wat is
er waar van de 'tsunami van islamisering', 'radicalisering' en
'criminalisering' van 'moslimjongeren'? Dit debat wordt georganiseerd
door de campagne Samen tegen Racisme en Nederland Bekent Kleur in het
licht van de zorgwekkende opkomst van Wilders en de Internationale VN-
Dag tegen Racisme op 21 maart.

- Plaats: Amsterdam.
- Datum: woensdag 21 maart.
- Zaal open: 19:30 uur.
- Aanvang: 20:00 uur.
- Locatie: Universiteit v. Amsterdam, Zaal D1.09 Oudemanhuispoort 4.
- Route:
http://www.studeren.uva.n(...)F46-976ADE53B36AAA48

Meer informatie: http://www.samentegenracisme.nl
quote:
Op woensdag 25 april 2007 @ 10:39 schreef LeviathanNL het volgende:
Demoniseren van Wilders is begonnen door links net zoals indertijd met Rita Verdonk.
Lol, en wat doet Wilders? Hij schoffeert eventjes, tussen de thee en de afwas door, maar liefst even duizenden moslims met zijn "de helft uit de Koran scheuren". Dat is pas demonisering. Hij moet eens ophouden met dat gehuil
quote:
Op woensdag 25 april 2007 @ 11:01 schreef markoootje het volgende:

[..]

Begonnen? Volgens mij is het al een tijdje bezig hoor. Voorbeeldje...
[..]

Ach wat leuk, je bent weer terug met je knip en plak service. En Wilders zelf demoniseert er ook vrolijk op los.
quote:
Op woensdag 25 april 2007 @ 10:43 schreef zure_apple het volgende:

[..]

En Fortuyn en we weten allemaal hoe dat afliep
Fortuyn is doodgeschoten door een EENLING, en zeker niet uit naam van een maatschappelijke stroming. Beetje overdreven dus .
userIcon
quote:
Op woensdag 25 april 2007 @ 11:06 schreef Nejtak het volgende:

[..]

Fortuyn is doodgeschoten door een EENLING, en zeker niet uit naam van een maatschappelijke stroming. Beetje overdreven dus .
Er is natuurlijk ook helemaal geen klimaat gecreeerd waarin dit mogelijk werd en geaccepteerd werd.

Ik zal wijlen dhr. Fortuyn even citeren: "Als er ooit een aanslag op mijn leven wordt gepleegd zijn ZIJ mede verantwoordelijk. Ze kunnen niet hun handen ervan afhouden van: ik heb de aanslag neit gepleegd; ze hebben het klimaat gecreeerd".

Zij=jouw vriendjes zoals zakkenvullers Wim Kok, Marcel van Dam, Paul Rosenluller etc.
quote:
Op woensdag 25 april 2007 @ 11:14 schreef zure_apple het volgende:

[..]

Er is natuurlijk ook helemaal geen klimaat gecreeerd waarin dit mogelijk werd en geaccepteerd werd.

Ik zal wijlen dhr. Fortuyn even citeren: "Als er ooit een aanslag op mijn leven wordt gepleegd zijn ZIJ mede verantwoordelijk. Ze kunnen niet hun handen ervan afhouden van: ik heb de aanslag neit gepleegd; ze hebben het klimaat gecreeerd".

Zij=jouw vriendjes zoals zakkenvullers Wim Kok, Marcel van Dam, Paul Rosenluller etc.
Ja sorry hoor, heeft Folkert van der G instructies ontvangen van Kok, Van Dam of Rosenmuller? Lijkt me niet. Het is dus een uitspraak van Fortuyn die een eigen leven is gaan leiden. Ik kan me wel voorstellen dat Fortuyn vanuit zijn positie , met al die tegengas die hij heeft gehad, en dat in combinatie met de bedreigingen erbij, een bepaalde uitspraak heeft gedaan. Maar te stellen dat Folker van der G. is aangestuurd is door links is vooral een rechtse knuffelmythe
userIcon
quote:
Op woensdag 25 april 2007 @ 07:46 schreef harrie1 het volgende:
8< knip >8

zomaar een paar domme vragen
tja zelfs domme vragen bestaan
ennuh wat is er dom aan ? lijken mij in grote lijnen redelijk vragen.

Als ze er niks mee doen is het niet goed, en als ze er wel wat mee doen is het ook niet goed

tuurlijk er zitten vage vragen bij, maar over zorginstellingen, veiligheid en justitiele dingen vind ik het terrecht dat er kamervragen gesteld worden.
Of zouden ze elkaar moeten vragen wat ze willen eten vanavond en of het biefstukje medium of doorbakken moet zijn
userIcon
quote:
Op woensdag 25 april 2007 @ 07:48 schreef Blik het volgende:
De SP staat trouwens ook bekend om het stellen van vele nutteloze kamervragen
Het CDA staat bekend om de nutteloze antwoorden, dat compenseert natuurlijk..
Wilders heeft geen columnisten nodig om voor lul te staan met zijn ongenuanceerde gejank over de Islam!
userIcon
quote:
Op woensdag 25 april 2007 @ 11:33 schreef Nejtak het volgende:

[..]

Ja sorry hoor, heeft Folkert van der G instructies ontvangen van Kok, Van Dam of Rosenmuller? Lijkt me niet. Het is dus een uitspraak van Fortuyn die een eigen leven is gaan leiden. Ik kan me wel voorstellen dat Fortuyn vanuit zijn positie , met al die tegengas die hij heeft gehad, en dat in combinatie met de bedreigingen erbij, een bepaalde uitspraak heeft gedaan. Maar te stellen dat Folker van der G. is aangestuurd is door links is vooral een rechtse knuffelmythe
Wie is Folkert
userIcon
Kinderachtig zeg. En dat allemaal om iemand zwart te maken waarvan het zijn/haar politiek voorkeur niet heeft.

Laag! typisch links weer
userIcon
Euhhh.. strafbaar? Het zichzelf en/of anderen verrijken of bevoordelen door het aanemen van een valse hoedanigheid ?
userIcon
Dat bedoel ik ds met Wilders en zijn one issue partij,het stelt geen drol voor als het niet over moslims gaat
userIcon
quote:
Op woensdag 25 april 2007 @ 14:02 schreef M42 het volgende:
Kinderachtig zeg. En dat allemaal om iemand zwart te maken waarvan het zijn/haar politiek voorkeur niet heeft.

Laag! typisch links weer
quote:
De actie was niet tegen Wilders gericht
Moeilijk he, lezen.
quote:
Op woensdag 25 april 2007 @ 11:14 schreef zure_apple het volgende:

[..]
Ik zal wijlen dhr. Fortuyn even citeren: "Als er ooit een aanslag op mijn leven wordt gepleegd zijn ZIJ mede verantwoordelijk. Ze kunnen niet hun handen ervan afhouden van: ik heb de aanslag neit gepleegd; ze hebben het klimaat gecreeerd".

Zij=jouw vriendjes zoals zakkenvullers Wim Kok, Marcel van Dam, Paul Rosenluller etc.
Waarom willen mensen altijd bij iets ergs de schuld zoeken bij een een ander dan bij de dader zelf?
userIcon
quote:
Op woensdag 25 april 2007 @ 08:13 schreef santax het volgende:

[..]

Dat heb ik inderdaad gelezen, maar volgens mij was het niet de bedoeling van de site om Wilders voor gek te zetten. Eerder om een kamervraag in te dienen. Dat hebben ze nu in naam van Wilders gedaan, waarschijnlijk omdat zo een vraag van zijn hand niet zou opvallen, integenstelling tot de partijen die vaak toch wat serieuzere vragen aandragen.

Maargoed, het is subjectief, persoonlijk vind ik de titel niet passend, de site wilde Wilders niet voor schut zetten.
Waarom dan uitgerekend onder Wilders zijn naam?. Gewoon weer een linkse actie..
userIcon
quote:
Op woensdag 25 april 2007 @ 14:45 schreef Leffedubbel het volgende:

[..]

Waarom dan uitgerekend onder Wilders zijn naam?. Gewoon weer een linkse actie..
OMDAT Wilders veel Kamervragen stelt.
quote:
De actie was niet tegen Wilders gericht, hoewel zijn partij wel veel van dit soort eigenaardige vragen stelt, aldus een woordvoerder van de website.
Léés het bericht nou eens! In plaats van weer aan te komen zetten met die ''links rechts bla bla'' onzin. Het gaat om een columnist, niet een vertegenwoordiger van een politieke partij.
quote:
Op woensdag 25 april 2007 @ 14:02 schreef M42 het volgende:
Kinderachtig zeg. En dat allemaal om iemand zwart te maken waarvan het zijn/haar politiek voorkeur niet heeft.

Laag! typisch links weer
Ach ja.. al dat geklaag over zwartmakerij! Laag, dat gebrek aan humor, typisch rechts weer
userIcon
quote:
Op woensdag 25 april 2007 @ 14:20 schreef Vader_Aardbei het volgende:

Moeilijk he, lezen.
Blijkbaar is het voor jou moeilijk te snappen
userIcon
quote:
De actie was niet tegen Wilders gericht, hoewel zijn partij wel veel van dit soort eigenaardige vragen stelt, aldus een woordvoerder van de website.
De meest domme vragen kwamen echter uit de linker hoek.
Eerdmans kwam altijd met een top tien en het gros van de domme vragen kwamen van linkse lieden, zo en nu jij weer
userIcon
quote:
Op woensdag 25 april 2007 @ 14:58 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

OMDAT Wilders veel Kamervragen stelt.
[..]

Léés het bericht nou eens! In plaats van weer aan te komen zetten met die ''links rechts bla bla'' onzin. Het gaat om een columnist, niet een vertegenwoordiger van een politieke partij.
De SP stelt ook heel veel kamervragen en ook nog eens heel erg nutteloze vaak maar die heeft hij niet verkozen.

Dat het niets met een linkse politieke motivatie te maken zou kunnen hebben omdat het geen vertegenwoordiger van een linkse partij is dat is natuurlijk een heel erg domme redenatie.
Alsof een columnist geen politieke voorkeur zou kunnen hebben en vanuit die voorkeur iets zou kunnen schrijven/ondernemen.
Je redenatie is te dom voor woorden.
userIcon
Wilders
PVV
Wilders
userIcon
quote:
Op donderdag 26 april 2007 @ 01:33 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
Wilders
PVV
Wilders
Sterk betoog. Het artikel gaat in eerste instantie niet eens over Wilders.
Het wordt echt eens tijd dat de mensen eens gaan inzien wat Wilders echt
bedoelt.
Ik zou de mensen van deze site eens willen uitnodigen te kijken op
de site : badmutsen wilders gaat te ver.
En dan zien hoe erg het gesteld is met de islam in nederland.
Als een islamiet al zegt dat hij zich rotlacht omdat de linkse partijen
precies doen wat de moslims zeggen, wij ons land verkwanselen
en zij hier de sharia willen invoeren, dan ziet u dat wilders gelijk heeft.
De koran verbiedt de islamieten zich te verbinden met christenen of joden,
omdat ze dan worden net als zij en dat mag nooit gebeuren.
Weg met de integratie.
Waarom krijgen honderden islamitische stichtingen subsidies en
is de subsidie van de SGP ingetrokken, omdat ze geen vrouwen op
hoge posities willen.
De koran roept op tot tuchtigen van vrouwen die niet luisteren.
Deze krijgen heel veel subsidies.
Zij willen nederland islamitisch maken, alleen zien velen dat niet.
Het is toch erg dat ze lachen om ons, overal gebruik van maken,
niet werken en op ons neerkijken, dat wij langzaam hun cultuur
boven de onze gaan stellen.
Er zijn ook goede moslims, maar dat zijn er niet erg veel.
De echt goede zitten niet in nederland, die werken en wonen in hun eigen land. Nederland wordt toch eens wakker !
Wilders heeft gelijk.
Het blijkt dat door zo'n aktie wilders weer belachelijk wordt gemaakt.
Wilders houdt van nederland !
45  van 95 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 25/05 Roemeen betrapt met aanhanger vol drank19
» 25/05 Moeder in Mexico rukt kind ogen uit46
» 25/05 Het is handdoekdag45
» 24/05 Chinees stel begroef vrouw levend na aanrijding11


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden