Egypte laat uit Italië ontvoerde imam vrij

Internationaal • Geschreven door ANP op 12-02-2007 @ 11:42
print 
BuitenlandsDe Egyptische autoriteiten hebben zondag imam Hassan Mustafa Osama Nasr vrijgelaten. Hij werd in 2003 uit Italië ontvoerd door vermoedelijke CIA-agenten.

Nasr werd aanvankelijk in Egypte aangeklaagd wegens lidmaatschap van een illegale organisatie en toen deze aanklacht werd ingetrokken, opnieuw vastgezet zonder beschuldiging. Rond Nasr is een internationale rel ontstaan.

De Italiaanse justitie heeft al in 2005 gevraagd om de uitlevering van de Amerikaanse agenten die betrokken zouden zijn bij de ontvoering van de imam. De CIA zou via Europese landen illegaal terrorismeverdachten hebben vervoerd, met medeweten van de plaatselijke overheden.

Nasr werd tijdens zijn detentie in Egypte gemarteld, zo liet zijn advocaat eerder weten. Hij zou ook verscheidene keren hebben geprobeerd zelfmoord te plegen. Het is onbekend of hij terug kan gaan naar Italië.

Bron: ANP


Lees ook:

» 15:30 Doden bij aanval met drone in Pakistan1
» 15:28 Man in Finland opent vuur, twee doden0
» 15:26 Meer dan 90 doden na aanvallen Syrische leger0
» 15:22 Shafiq spreekt nu van 'glorieuze revolutie' Egypte1


delen | eKudos nujij

8075 views / 182 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 182 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4
userIcon
Dank je wel VS ...

Mensenrechten zijn een illusie.
userIcon

Apart verhaal... Zijn Egyptenaren vaker zo raar?
userIcon
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 11:44 schreef WurM het volgende:

Apart verhaal... Zijn Egyptenaren vaker zo raar?
Want ze zijn nu raar omdat ... ?
userIcon
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 11:45 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Want ze zijn nu raar omdat ... ?
quote:
Nasr werd aanvankelijk in Egypte aangeklaagd wegens lidmaatschap van een illegale organisatie en toen deze aanklacht werd ingetrokken, opnieuw vastgezet zonder beschuldiging.
quote:
Nasr werd tijdens zijn detentie in Egypte gemarteld
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 11:45 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Want ze zijn nu raar omdat ... ?
Dat ze hun zgn. "broeders" in opdracht van de CIA gaan martelen
CIA, poten af van onze haatzaaiers
userIcon
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 11:47 schreef WurM het volgende:

[..]


[..]


[..]

shit ja iemand heeft iemand anders gemarteld alle egyptenaren zijn raar en moeten opgeriumd worden!
userIcon
ben ik raar als ik me afvraag wat je te verbergen heb als je zelfmoordpogingen onderneemt..?
userIcon
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 11:55 schreef Bootje84 het volgende:
ben ik raar als ik me afvraag wat je te verbergen heb als je zelfmoordpogingen onderneemt..?
Raar zou ik je niet willen noemen eerder kortzichtig. Wanneer je in een Egyptische cel zit zonder enige vorm van proces is dat een tamelijk uitzichtloze situatie. Als je dan ook nog eens wordt gemarteld zou je eventueel een beetje labiel kunnen worden en een zelfmoordpoging kunnen ondernemen. Ik vind het niet vreemd in ieder geval.
Een imam die zichzelf wilt vermoorden omdat hij gemarteld wordt. Zoiets doet een Imam niet. Die blaast zichzelf alleen op, anders gaat hij naar de hel toe als hij zomaar zelfmoord pleegt.
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 11:44 schreef TiberiuZ het volgende:
Dank je wel VS ...

Mensenrechten zijn een illusie.
Bij zulke mensen gelukkig wel.
userIcon
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 12:18 schreef S911 het volgende:

[..]

Bij zulke mensen gelukkig wel.
. Wat bedoel je met “zulke mensen” Je hebt het wel over onschuldigen hoor. Of is het zijn van moslim voor jou al voldoende?
userIcon
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 11:59 schreef Dynamical het volgende:

[..]

Raar zou ik je niet willen noemen eerder kortzichtig. Wanneer je in een Egyptische cel zit zonder enige vorm van proces is dat een tamelijk uitzichtloze situatie. Als je dan ook nog eens wordt gemarteld zou je eventueel een beetje labiel kunnen worden en een zelfmoordpoging kunnen ondernemen. Ik vind het niet vreemd in ieder geval.
En die bink is imam? Die leest waarschijnlijk maar al te graag voor uit het handboek der islam dat ongelovigen gedood moeten worden omdat ze minder dan niets zijn...dat andersdenkenden onderdrukt moeten worden en gedood als ze zich niet onderwerpen en dat er 72 maagden wachten na een heldendood. Maar nu wordt hij aangepakt en ineens is ie zielig. Dat soort geloof is blijkbaar alleen maar goed als je de macht aan je kant hebt.

En wtf is dat martelen? Mag hij niet dag in dag uit zijn haat rondschreeuwen? Dat zou men ook als martelen kunnen omschrijven. Het lijkt mij niet dat Egypte hem levend de kans geeft om zijn verhaal te doen als hij echt gemarteld is.
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 12:24 schreef Dynamical het volgende:

[..]

. Wat bedoel je met “zulke mensen” Je hebt het wel over onschuldigen hoor. Of is het zijn van moslim voor jou al voldoende?
Iemand die haat predikt naar het westen in een moskee moet opgeruimd worden.
userIcon
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 12:32 schreef S911 het volgende:

[..]

Iemand die haat predikt naar het westen in een moskee moet opgeruimd worden.
Oke, en waar staat dat deze man haat predikt? Of bedenk je dat er zelf bij?
userIcon
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 11:44 schreef WurM het volgende:

Apart verhaal... Zijn Egyptenaren vaker zo raar?
Egypte is geen democtratie. En ze hebben last van extremisten.

Dus ja, ik kijk er niet van op hoe ze de man behandeld hebben....
userIcon
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 12:18 schreef S911 het volgende:

[..]

Bij zulke mensen gelukkig wel.
Wat heeft hij gedaan dan? Zeker omdat hij moslim was ofzo?... Of oordeel ik te snel na het zien van je avatar?
Een haatzaaier die zelfmoord pleegt....dat zouden er meer moeten doen.

Maar ik denk dat deze imam gewoon een heel slecht geweten heeft.
Je gaat natuurlijk geen zelfmoord plegen als je geen vuile handen hebt.
En nu mag deze verlichtende geest van de islam weer domme jongetjes indoctrineren?
userIcon
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 12:32 schreef S911 het volgende:

[..]

Iemand die haat predikt naar het westen in een moskee moet opgeruimd worden.
Opgeruimd? .. je bedoeld vermoorden zeker.
Kom hier niet je haatzaaiende mening geven.
Zoiezo hebben jou argumenten geen basis,.. wie zegt dat hij haat predikte? .. Een imam is iemand die voorgaat in het gebed. Betekent niet dat hij predikte. Zoiezo zie je vaak dat mensen die worden opgepakt een verre familielid heeft die toevallig langs een moskee liep waar een terrorist toen hij 6 was een gebed heeft gelezen,.
userIcon
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 13:03 schreef Colombo het volgende:
Een haatzaaier die zelfmoord pleegt....dat zouden er meer moeten doen.

Maar ik denk dat deze imam gewoon een heel slecht geweten heeft.
Je gaat natuurlijk geen zelfmoord plegen als je geen vuile handen hebt.
En nu mag deze verlichtende geest van de islam weer domme jongetjes indoctrineren?
Wat een achterlijk argument sorry hoor
Dan zouden dus alle gevangenen in die schuldig zijn zelfmoord plegen omdat ze vuile handen hebben?

Hij wilde zelfmoord plegen omdat hij het niet meer aankon gemarteld te worden en vastgehouden te worden zonder aanklacht/proces...
Kijken hoe jij piept als het leven uitzichtloos is
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 13:04 schreef TiberiuZ het volgende:

[..]

Zoiezo zie je vaak dat mensen die worden opgepakt een verre familielid heeft die toevallig langs een moskee liep waar een terrorist toen hij 6 was een gebed heeft gelezen,.
Inderdaad, oppakken die figuren.
Tegen terrorisme kun je niet vroeg genoeg optreden.
En aangezien er op TV trotse moeders foto's van hun zonen laten zien die een aanslag hebben gepleegd waarbij notabene gewoon onschuldige burgers om het leven komen, lijkt mij die gedachte dat men er iets mee te maken heeft niet zo heel vreemd.

Zo als jij het verteld zal het zeker niet zijn gegaan.
Vaak worden er uit voorzorg wat meer mensen opgepakt.
Maar dat is de schuld van de islam en de moslims zelf natuurlijk.
Het blijft allemaal een van de randverschijnselen van de islam.
En zolang de islam op de wereld blijft zijn er bommen leggers en worden er mensen opgepakt.
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 13:06 schreef TiberiuZ het volgende:

[..]
Hij wilde zelfmoord plegen omdat hij het niet meer aankon gemarteld te worden en vastgehouden te worden zonder aanklacht/proces...
Kijken hoe jij piept als het leven uitzichtloos is
Ik sta toch elke keer weer te kijken dat er mensen op deze aardkloot rondlopen die het zo geweldig voor hebben met zelf de meest vreselijke mensen.

Maar om "aan te tonen" dat mensen onschuldig zijn, worden er feiten genoemd die op zijn zachts gezegd nogal vergezocht zijn, vind je zelf ook niet?
userIcon
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 13:14 schreef Colombo het volgende:

[..]

Inderdaad, oppakken die figuren.
Tegen terrorisme kun je niet vroeg genoeg optreden.
En aangezien er op TV trotse moeders foto's van hun zonen laten zien die een aanslag hebben gepleegd waarbij notabene gewoon onschuldige burgers om het leven komen, lijkt mij die gedachte dat men er iets mee te maken heeft niet zo heel vreemd.

Zo als jij het verteld zal het zeker niet zijn gegaan.
Vaak worden er uit voorzorg wat meer mensen opgepakt.
Maar dat is de schuld van de islam en de moslims zelf natuurlijk.
Het blijft allemaal een van de randverschijnselen van de islam.
En zolang de islam op de wereld blijft zijn er bommen leggers en worden er mensen opgepakt.
Volgens mij zou de islam veel gevaarlijker zijn als alle moslims radicaal waren. Wat ik zie is dat de moslims waar ik mee omgaan normaal hun geloof aanhangen zonder anderen lastig te vallen. Extremisten zijn anders...
Het probleem zit hier dat iedereen denkt dat alle islamieten terroristen zijn maar dan hadden we echt een probleem want 1 op de 6 mensen op de wereld zijn blijkbaar moslim...

Ik begrijp dat mensen opgepakt worden. Maar je hoort ze wel normaal te behandelen. We zijn toch geen dieren ook al hebben we dieren in gevangen genomen?
userIcon
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 13:18 schreef Colombo het volgende:

[..]

Ik sta toch elke keer weer te kijken dat er mensen op deze aardkloot rondlopen die het zo geweldig voor hebben met zelf de meest vreselijke mensen.

Maar om "aan te tonen" dat mensen onschuldig zijn, worden er feiten genoemd die op zijn zachts gezegd nogal vergezocht zijn, vind je zelf ook niet?
Vreselijke mensen? .. Het is zo dat ik niet kan aantonen dat deze zogenaamde imam vreselijk is.
Kijk, als bekend is dat hij aanslagen wilde plegen en haat zaaide. Of gewoon iemand had vermoord/verkracht etc. Dan zou ik zelf de strop om zijn nek doen.
Je kan mij iemand noemen die lief is voor anderen. Maar zodra iemand anderen kwaad doet (uitzonderingen uitgezonderd) dan vind ik dat hij wel aan de hoogste boom mag hangen.
Shit, wat hebben mensen weer snel hun mening klaar op deze site.


Dat zien jullie zelf toch ook wel?


Dat het een beetje dom is?
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 13:29 schreef TiberiuZ het volgende:

[..]

Vreselijke mensen? .. Het is zo dat ik niet kan aantonen dat deze zogenaamde imam vreselijk is.
Kijk, als bekend is dat hij aanslagen wilde plegen en haat zaaide. Of gewoon iemand had vermoord/verkracht etc. Dan zou ik zelf de strop om zijn nek doen.
Je kan mij iemand noemen die lief is voor anderen. Maar zodra iemand anderen kwaad doet (uitzonderingen uitgezonderd) dan vind ik dat hij wel aan de hoogste boom mag hangen.
Probleem is dat er juist zo veel van die haatzaaiers rondlopen.
Er is ook geen gematigde islam, het is gewoon allemaal een pot nat.
En die ene gematigde imam is alleen maar gematigt omdat het hem goed uitkomt.

We weten in Nederland wie de haatzaaiers zijn, maar die kunnen zich gesteund door de immer allochtonen knuffelende linkse kliek met een arrogant gezicht op straat begeven.
En dát terwijl ze eigenlijk wel aan de hoogste boom hadden moeten hangen.
Zo zal het met die kloothommel in Egypte ook wel gegaan zijn, iedereen weet het zeker...alleen het definitieve bewijs ontbreekt omdat dit soort mensen geboren leugenaars zijn.
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 12:18 schreef S911 het volgende:

[..]

Bij zulke mensen gelukkig wel.
mt jouw icoontje laat je ook veel zien

america stay on your side of the ocean biatch
userIcon
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 13:34 schreef Colombo het volgende:

[..]

Probleem is dat er juist zo veel van die haatzaaiers rondlopen.
Er is ook geen gematigde islam, het is gewoon allemaal een pot nat.
En die ene gematigde imam is alleen maar gematigt omdat het hem goed uitkomt.

We weten in Nederland wie de haatzaaiers zijn, maar die kunnen zich gesteund door de immer allochtonen knuffelende linkse kliek met een arrogant gezicht op straat begeven.
En dát terwijl ze eigenlijk wel aan de hoogste boom hadden moeten hangen.
Zo zal het met die kloothommel in Egypte ook wel gegaan zijn, iedereen weet het zeker...alleen het definitieve bewijs ontbreekt omdat dit soort mensen geboren leugenaars zijn.
Ja ik begrijp je standpunten, maar wat wil je eraan doen? Gewoon afschieten? Dat is moeilijk omdat we dan zelf verlagen tot die moordenaars...
Het probleem is ook dat het moelijk is om iemand op te pakken en een proces te geven als je geen bewijs hebt, ook al weet je dat hij het gedaan heeft.
Dan zouden we echt zoveel moordenaars/dieven/verkrachters kunnen afschieten want een groot deel gaat vrijuit door gebrek aan bewijs.
Hoe kunnen we al die misdadigers de cel in krijgen zonder dat je het hele land benadeeld en er een politiestaat van maakt?
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 13:46 schreef H-Network het volgende:

[..]

mt jouw icoontje laat je ook veel zien

america stay on your side of the ocean biatch
Vooral je oogkleppen niet afdoen.
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 13:04 schreef TiberiuZ het volgende:

[..]

Opgeruimd? .. je bedoeld vermoorden zeker.
Kom hier niet je haatzaaiende mening geven.
Zoiezo hebben jou argumenten geen basis,.. wie zegt dat hij haat predikte? .. Een imam is iemand die voorgaat in het gebed. Betekent niet dat hij predikte. Zoiezo zie je vaak dat mensen die worden opgepakt een verre familielid heeft die toevallig langs een moskee liep waar een terrorist toen hij 6 was een gebed heeft gelezen,.
Nee, natuurlijk zijn alle moslims heilig! Deze vent loopt 100% haat te prediken maar van die alles toelatende mensen zoals jij willen dat nooit zien, snap nou is dat dit soort mensen een gevaar voor de maatschappij zijn.
userIcon
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 14:05 schreef S911 het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk zijn alle moslims heilig! Deze vent loopt 100% haat te prediken maar van die alles toelatende mensen zoals jij willen dat nooit zien, snap nou is dat dit soort mensen een gevaar voor de maatschappij zijn.
Nogmaals de vraag want blijkbaar heb je hem de vorige keer gemist of kan je niet lezen: Waar haal je vandaan dat hij haat predikt?
userIcon
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 14:05 schreef S911 het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk zijn alle moslims heilig! Deze vent loopt 100% haat te prediken maar van die alles toelatende mensen zoals jij willen dat nooit zien, snap nou is dat dit soort mensen een gevaar voor de maatschappij zijn.
Ik neem aan dat jij hem een keer hebt zien predikken? Je kent hem niet eens man, debiel
userIcon
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 14:05 schreef S911 het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk zijn alle moslims heilig! Deze vent loopt 100% haat te prediken maar van die alles toelatende mensen zoals jij willen dat nooit zien, snap nou is dat dit soort mensen een gevaar voor de maatschappij zijn.
Gevaar voor maatschappij? Tot nu toe gaat het toch redelijk in Nederland? Op een paar moordjes na.. (lees: 1 moord met een islamitisch extremistisch motief)

Lees eens al mijn volgende reacties dan zie je dat ik niet 'alles toelatend' ben zoals jij loopt te schreeuwen.

Je moet oppassen dat je dit land niet in een politiestaat wilt veranderen alleen omdat iemand haat predikt. Natuurlijk moet je hem aanpakken, maar ik zie de CIA niet Klu Klux Clan of de ETA -leden ontvoeren.
userIcon
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 14:04 schreef S911 het volgende:

[..]

Vooral je oogkleppen niet afdoen.
Voor geen korte onnodige onzinreacties plaatsen.
Wat wil je hiermee zeggen?
Dat 'ie in Egypte gemarteld is, wil nog niet zeggen dat het door Egyptenaren gedaan is. Amerika zal daar ongetwijfeld ook CIA-bases hebben.
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 13:33 schreef grijswaarde het volgende:
Shit, wat hebben mensen weer snel hun mening klaar op deze site.


Dat zien jullie zelf toch ook wel?


Dat het een beetje dom is?
als alle moslims zo extreem waren als sommigen hier suggereren dan zou het echt een grote bende zijn in de wereld en niet alleen in irak.
en daar bevechten ze elkaar nu net zo hard als dat ze amerika bevechten.
maar ja dat krijg je als je met je leger in andermans land gaat zitten .
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 14:16 schreef TiberiuZ het volgende:

[..]

Gevaar voor maatschappij? Tot nu toe gaat het toch redelijk in Nederland? Op een paar moordjes na.. (lees: 1 moord met een islamitisch extremistisch motief)

Lees eens al mijn volgende reacties dan zie je dat ik niet 'alles toelatend' ben zoals jij loopt te schreeuwen.

Je moet oppassen dat je dit land niet in een politiestaat wilt veranderen alleen omdat iemand haat predikt. Natuurlijk moet je hem aanpakken, maar ik zie de CIA niet Klu Klux Clan of de ETA -leden ontvoeren.
Denk is wat verder na man, omdat er maar 1 moord met extremistisch motief is gepleegt denk je dat alles wel redelijk gaat? Lekker naief man, maar dat was te verwachten. Al die kleine moslimkindjes die elke week naar de moskee gaan, en ook die van 14/18 worden constant met onzin en haat belaagd. Die gaan naar huis met een instelling van: die vuile blanke islamgrondbezetters! dood moeten ze, dood, en zo krijg je al die criminele marokkanen. Niet allemaal, maar wel veel, en ook veel die geen echte criminelen zijn, maar ondertussen wel gruwelijk op de nederlandse maatschappij haten. Kijk naar cijfers, 90% van de marokkanen erkent onze democratie niet. Vindt jij dat normaal ofzo? Aanpakken dat tuig en hard.
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 14:19 schreef CraZaay het volgende:
Dat 'ie in Egypte gemarteld is, wil nog niet zeggen dat het door Egyptenaren gedaan is. Amerika zal daar ongetwijfeld ook CIA-bases hebben.
die luitjes hier zouden eens moeten nalezen wat die intelligence services zoals de CIA allemaal in vietnam hebben uitgevreten.
om maar wat te noemen: een fosforfakkel bij een vastgebonden vietnamese vrouw in haar vagina steken.ik noem maar iets.er zijn zoveel van die dingen die ze daar deden.
nee amerika is echt niet het land wat ze pretenderen te zijn.dat was al lang niet zo.en waarschijnlijk zij ze dat nooit geweest ook.
amerika is niet alleen maar slecht.maar zeker niet alleen maar goed.
liberty and justice for all.
jaja,
zolang je maar dezelfde richting uitloopt.
alleen al dat dominante toontje waarop ze zeggen dat wij de navo meer dit en dat moeten.fuck off amerika.you are one of the main reasons causing problems.lust for money and oil.
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 14:24 schreef S911 het volgende:

[..]

Denk is wat verder na man, omdat er maar 1 moord met extremistisch motief is gepleegt denk je dat alles wel redelijk gaat? Lekker naief man, maar dat was te verwachten. Al die kleine moslimkindjes die elke week naar de moskee gaan, en ook die van 14/18 worden constant met onzin en haat belaagd. Die gaan naar huis met een instelling van: die vuile blanke islamgrondbezetters! dood moeten ze, dood, en zo krijg je al die criminele marokkanen. Niet allemaal, maar wel veel, en ook veel die geen echte criminelen zijn, maar ondertussen wel gruwelijk op de nederlandse maatschappij haten. Kijk naar cijfers, 90% van de marokkanen erkent onze democratie niet. Vindt jij dat normaal ofzo? Aanpakken dat tuig en hard.
waarom een amerikaanse vlag en een israelische vlag?
je manier van praten verschilt niet veel met de mening van de nationaal socialisten.

generaliseren is niet goed en ook gevaarlijk.
dat deden de nazi's ook.alle joden zijn...
ja dr zullen er wel tussen hebben gezeten die zo waren.maar alles?
doei
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 14:27 schreef 999 het volgende:

[..]

die luitjes hier zouden eens moeten nalezen wat die intelligence services zoals de CIA allemaal in vietnam hebben uitgevreten.
om maar wat te noemen: een fosforfakkel bij een vastgebonden vietnamese vrouw in haar vagina steken.ik noem maar iets.er zijn zoveel van die dingen die ze daar deden.
nee amerika is echt niet het land wat ze pretenderen te zijn.dat was al lang niet zo.en waarschijnlijk zij ze dat nooit geweest ook.
amerika is niet alleen maar slecht.maar zeker niet alleen maar goed.
liberty and justice for all.
jaja,
zolang je maar dezelfde richting uitloopt.
alleen al dat dominante toontje waarop ze zeggen dat wij de navo meer dit en dat moeten.fuck off amerika.you are one of the main reasons causing problems.lust for money and oil.
Die "problemen" onstaan door moslims die elkaar niet kunnen accepteren, daar heeft Amerika niks mee te maken. Conspirciy-freaks hou je altijd he.
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 14:29 schreef 999 het volgende:

[..]

waarom een amerikaanse vlag en een israelische vlag?
je manier van praten verschilt niet veel met de mening van de nationaal socialisten.

generaliseren is niet goed en ook gevaarlijk.
dat deden de nazi's ook.alle joden zijn...
ja dr zullen er wel tussen hebben gezeten die zo waren.maar alles?
doei
Uhu, zeg ik elke moslim? Niet ingaan op de feiten is moeilijk he. De harde feiten onder ogen zien valt bij sommige mensen nou eenmaal zwaar.
userIcon
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 14:24 schreef S911 het volgende:

[..]

Denk is wat verder na man, omdat er maar 1 moord met extremistisch motief is gepleegt denk je dat alles wel redelijk gaat? Lekker naief man, maar dat was te verwachten. Al die kleine moslimkindjes die elke week naar de moskee gaan, en ook die van 14/18 worden constant met onzin en haat belaagd. Die gaan naar huis met een instelling van: die vuile blanke islamgrondbezetters! dood moeten ze, dood, en zo krijg je al die criminele marokkanen. Niet allemaal, maar wel veel, en ook veel die geen echte criminelen zijn, maar ondertussen wel gruwelijk op de nederlandse maatschappij haten. Kijk naar cijfers, 90% van de marokkanen erkent onze democratie niet. Vindt jij dat normaal ofzo? Aanpakken dat tuig en hard.
Het lijkt alsof je over een gevoelige kwestie praat als ik je toon zo zie.
Haat zaaien? Het komt van twee kanten.
Grondbezetters? Is dat een leugen dan.
Of ze dood moeten? Ik ga niet zeggen dat wat zij doen goed is maar van de andere kant is het toch ook zo dat alle tulbanden en baarden dood moeten?

Moslims gebruiken de bezetting om haat te zaaien
Anti-moslims gebruiken islamitich extremistische aanslagen om haat te zaaien.

quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 14:31 schreef S911 het volgende:

[..]

Die "problemen" onstaan door moslims die elkaar niet kunnen accepteren, daar heeft Amerika niks mee te maken. Conspirciy-freaks hou je altijd he.
je bent nogal agressie fin je mondje.
dat duidt ook niet echt op wijsheid he?
jouw manier van denken zorgt alleen maar voor meer oorlog en ellende.
elkaar wantrouwen en haten.geef dick cheney maar een hand.
als er 1 iemand is die ik wantrouw dan is hij het wel .
samen met die cowboy.
alleen een idioot heeft geloof in zulke mensen.
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 14:32 schreef S911 het volgende:

[..]

Uhu, zeg ik elke moslim? Niet ingaan op de feiten is moeilijk he. De harde feiten onder ogen zien valt bij sommige mensen nou eenmaal zwaar.
"Die "problemen" onstaan door moslims die elkaar niet kunnen accepteren, daar heeft Amerika niks mee te maken. Conspirciy-freaks hou je altijd he."

hier generaliseer je al.om maar wat te noemen.je bent een vermoeiend figuur weet je dat?
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 14:33 schreef TiberiuZ het volgende:

[..]

Het lijkt alsof je over een gevoelige kwestie praat als ik je toon zo zie.
Haat zaaien? Het komt van twee kanten.
Grondbezetters? Is dat een leugen dan.
Of ze dood moeten? Ik ga niet zeggen dat wat zij doen goed is maar van de andere kant is het toch ook zo dat alle tulbanden en baarden dood moeten?

Moslims gebruiken de bezetting om haat te zaaien
Anti-moslims gebruiken islamitich extremistische aanslagen om haat te zaaien.

Er zit een verschil tussen haten op een beschaving door een boek, of haten op moslims omdat ze onschuldigen bussen met kinderen opblazen. De moslims gebruiken niet de bezetting om haat te zaaien, die haat is er altijd al geweest, ook voor irak.
userIcon
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 14:31 schreef S911 het volgende:

[..]

Die "problemen" onstaan door moslims die elkaar niet kunnen accepteren, daar heeft Amerika niks mee te maken. Conspirciy-freaks hou je altijd he.
Ach .. Sjieten en Soenieten zien elkaar als vijanden. Dat ze nou samen moslim worden genoemd zegt niets .
Het bezetten van een land onder valse voorwendselen is een misdaad. Eigenlijk zou je verwachten dat ze harder tegen de bezetter zouden vechten. Blijkbaar is het ook de andere bevolkingsgroep die het moet ontgelden.
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 14:34 schreef 999 het volgende:

[..]

je bent nogal agressie fin je mondje.
dat duidt ook niet echt op wijsheid he?
jouw manier van denken zorgt alleen maar voor meer oorlog en ellende.
elkaar wantrouwen en haten.geef dick cheney maar een hand.
als er 1 iemand is die ik wantrouw dan is hij het wel .
samen met die cowboy.
alleen een idioot heeft geloof in zulke mensen.
Ik zie niet in waar ik agressief overkom? Jij daarintegen hebt wel een groot mondje.
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 14:24 schreef S911 het volgende:

[..]

Denk is wat verder na man, omdat er maar 1 moord met extremistisch motief is gepleegt denk je dat alles wel redelijk gaat? Lekker naief man, maar dat was te verwachten. Al die kleine moslimkindjes die elke week naar de moskee gaan, en ook die van 14/18 worden constant met onzin en haat belaagd. Die gaan naar huis met een instelling van: die vuile blanke islamgrondbezetters! dood moeten ze, dood, en zo krijg je al die criminele marokkanen. Niet allemaal, maar wel veel, en ook veel die geen echte criminelen zijn, maar ondertussen wel gruwelijk op de nederlandse maatschappij haten. Kijk naar cijfers, 90% van de marokkanen erkent onze democratie niet. Vindt jij dat normaal ofzo? Aanpakken dat tuig en hard.
Jij snapt hem niet helemaal.

Als er 1 groep NIET naar de moskee gaat dan is het wel de groep 'kutmarokkanen'. Daarmee geef je al aan dat je niet zo veel verstand van zaken hebt.

Als je enge moslimterroristen wil aanwijzen, zoek dan naar Marokkanen zonder strafblad, die hun leeftijdsgenoten verachten omdat ze bier drinken, blowen etc. Die de rust zelfe proberen uit te stralen, die geen Nederlandse meisjes lastig vallen etc.

DAT is de groep waar moslim-extremisme uit voortvloeit.
De gemiddelde nike-spijkerbroek-lerenjas-krulletjeshaarmarokkaan is over het algemeen net zo islamitisch bezig als de gemiddelde Nederlander.

True that.
userIcon
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 13:18 schreef Colombo het volgende:

[..]

Ik sta toch elke keer weer te kijken dat er mensen op deze aardkloot rondlopen die het zo geweldig voor hebben met zelf de meest vreselijke mensen.

Maar om "aan te tonen" dat mensen onschuldig zijn, worden er feiten genoemd die op zijn zachts gezegd nogal vergezocht zijn, vind je zelf ook niet?
Aantonen dat iemand onschuldig is hoeft helemaal NIET. Bewijs jij eerst maar eens dat ´ie schuldig is. En ZONDER martelen graag.
userIcon
quote:
Op maandag 12 februari 2007 @ 14:31 schreef S911 het volgende:

[..]

Die "problemen" onstaan door moslims die elkaar niet kunnen accepteren, daar heeft Amerika niks mee te maken. Conspirciy-freaks hou je altijd he.
Vietnam is een klote bladzijde om te lezen zonder je ongelofelijk kut te voelen, beseffen wat mensen elkaar allemaal aan kunnen doen. Net als Japan tegen China of Serviers tegen Bosniers of [Vul maar in]
50  van 182 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4


Lees ook:

» 15:30 Doden bij aanval met drone in Pakistan1
» 15:28 Man in Finland opent vuur, twee doden0
» 15:26 Meer dan 90 doden na aanvallen Syrische leger0
» 15:22 Shafiq spreekt nu van 'glorieuze revolutie' Egypte1


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden