Vrouw gooit handtasdief door raam

Opmerkelijk • Geschreven door Moniek (moniek2006) op 04-02-2007 @ 17:18
print 
Icoon Domme criminelenEen Poolse dief is vrijdagnacht gewond geraakt toen hij door een raam viel. Dat gebeurde toen hij met een kompaan een 42-jarige vrouw probeerde te beroven van haar handtas op de Turnhoutsebaan in Antwerpen.

De vrouw kwam in een schermutseling terecht toen ze de tas weigerde af te geven. Daardoor viel een dief in het uitstalraam van een internetwinkel. Hij raakte gewond aan zijn handen en hoofd. Omstanders hielden hem en zijn kompaan in bedwang. De politie heeft de dieven gearresteerd. De man die door het raam viel werd na behandeling in het ziekenhuis aangehouden.

Bron: Belga


Lees ook:

» 25/05 Roemeen betrapt met aanhanger vol drank19
» 25/05 Moeder in Mexico rukt kind ogen uit46
» 25/05 Het is handdoekdag45
» 24/05 Chinees stel begroef vrouw levend na aanrijding11


delen | eKudos nujij

21015 views / 69 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 69 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
Over 10 jaar hebben we dezelfde problemen met de Polen als met de Marokkanen, sluit die fokking grens aub! Nee we gaan er steeds meer laten komen, goed bezig!
userIcon
Zo, dat dat gebeurt is zeg
userIcon
quote:
Op zondag 4 februari 2007 @ 17:19 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
Over 10 jaar hebben we dezelfde problemen met de Polen als met de Marokkanen, sluit die fokking grens aub! Nee we gaan er steeds meer laten komen, goed bezig!
Alleen Polen zijn orthodox Katholiek. Toen die belgische jongen werd doodgestoken en een Pool de dader bleek te zijn, organiseerde de poolse gemeenschap een herdenkingsdienst. Die begrijpen dus wel hoe het hoort en beginnen niet te zeiken over stigmatisering. Die begrijpen tenminste wat eigen verantwoordelijkheid is.
Aanpakken die criminelen!
tja wij vrouwen worden steeds sterker
quote:
Op zondag 4 februari 2007 @ 17:22 schreef Tarak het volgende:

[..]

Alleen Polen zijn orthodox Katholiek. Toen die belgische jongen werd doodgestoken en een Pool de dader bleek te zijn, organiseerde de poolse gemeenschap een herdenkingsdienst. Die begrijpen dus wel hoe het hoort en beginnen niet te zeiken over stigmatisering. Die begrijpen tenminste wat eigen verantwoordelijkheid is.
Juist en daarom is 50% van de Polen die we hier hebben al aan het gappen.
userIcon
quote:
Op zondag 4 februari 2007 @ 17:24 schreef Sneeuwbataljon het volgende:

[..]

Juist en daarom is 50% van de Polen die we hier hebben al aan het gappen.
Nou, nou mijn waarde sneeuwbataljon. Sinds wanneer doe jij zulke uitspraken? Als er normaal gesproken ook maar iets over ethnische minderheden wordt geroepen, ben je de eerste die ze met hand en tand verdedigt.

Nee hoor, de meerderheid van de Polen werkt hier voor zijn /haar inkomen. In de bouw, tuinbouw en als kamermeisje. Werk wat nederlandse bijstandstrekkers niet willen doen waaronder de meestal door jou verdedigde ethnische minderheden.

Dat er ook uitschot tussen zit en een hoop alcoholisme (wat enigszins inherent is aan diverse oost europese culturen) dat ben ik met je eens.
userIcon
quote:
Op zondag 4 februari 2007 @ 17:22 schreef Tarak het volgende:

[..]

Alleen Polen zijn orthodox Katholiek. Toen die belgische jongen werd doodgestoken en een Pool de dader bleek te zijn, organiseerde de poolse gemeenschap een herdenkingsdienst. Die begrijpen dus wel hoe het hoort en beginnen niet te zeiken over stigmatisering. Die begrijpen tenminste wat eigen verantwoordelijkheid is.
Laat ze lekker orthodox katholiek zijn in hun eigen land. Het begint er steeds meer op te lijken dat er alleen maar criminelen deze kant op komen.
Zulke figuren , of het nou Marokkanen of Polen zijn , kunnen we missen als kiespijn.
quote:
Op zondag 4 februari 2007 @ 17:27 schreef Tarak het volgende:

[..]

Nou, nou mijn waarde sneeuwbataljon. Sinds wanneer doe jij zulke uitspraken? Als er normaal gesproken ook maar iets over ethnische minderheden wordt geroepen, ben je de eerste die ze met hand en tand verdedigt.

Nee hoor, de meerderheid van de Polen werkt hier voor zijn /haar inkomen. In de bouw, tuinbouw en als kamermeisje. Werk wat nederlandse bijstandstrekkers niet willen doen waaronder de meestal door jou verdedigde ethnische minderheden.
Ik en het verdedigen van etnische minderheden? Nog niet misschien!!
userIcon
quote:
Op zondag 4 februari 2007 @ 17:24 schreef Sneeuwbataljon het volgende:

[..]

Juist en daarom is 50% van de Polen die we hier hebben al aan het gappen.
Juist. Jij kent de getallen, kunt ze interpreteren en hebt álle wijsheid in pacht. Bovendien ben je totaal niet bevooroordeeld en is het heus niet zo dat je ineens rare ideeën krijgt als je een paar berichten over criminele Polen leest...
Het 'uitstalraam van een internetwinkel', is dat nou de etalage van een webshop?
quote:
Op zondag 4 februari 2007 @ 17:19 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
Zo, dat dat gebeurt is zeg
Gebeurd
quote:
Op zondag 4 februari 2007 @ 17:32 schreef Sorcerer8472 het volgende:

[..]

Juist. Jij kent de getallen, kunt ze interpreteren en hebt álle wijsheid in pacht. Bovendien ben je totaal niet bevooroordeeld en is het heus niet zo dat je ineens rare ideeën krijgt als je een paar berichten over criminele Polen leest...
Op hem moet je niet te serieus reageren. Hij heeft alleen wat aandacht nodig, dus hij zal wel blij zijn dat jij dat hebt gegeven.
quote:
Op zondag 4 februari 2007 @ 17:27 schreef Tarak het volgende:

[..]

Nou, nou mijn waarde sneeuwbataljon. Sinds wanneer doe jij zulke uitspraken? Als er normaal gesproken ook maar iets over ethnische minderheden wordt geroepen, ben je de eerste die ze met hand en tand verdedigt.

Nee hoor, de meerderheid van de Polen werkt hier voor zijn /haar inkomen. In de bouw, tuinbouw en als kamermeisje. Werk wat nederlandse bijstandstrekkers niet willen doen waaronder de meestal door jou verdedigde ethnische minderheden.

Dat er ook uitschot tussen zit en een hoop alcoholisme (wat enigszins inherent is aan diverse oost europese culturen) dat ben ik met je eens.
Wat heb jij gerookt? Sneubataljon die etnische minderheden verdedigd? Sneubataljon is consequent in haat zijn jegens minderheden dat kan ik van jou niet zeggen.
quote:
Op zondag 4 februari 2007 @ 17:22 schreef Tarak het volgende:

[..]

Alleen Polen zijn orthodox Katholiek. Toen die belgische jongen werd doodgestoken en een Pool de dader bleek te zijn, organiseerde de poolse gemeenschap een herdenkingsdienst. Die begrijpen dus wel hoe het hoort en beginnen niet te zeiken over stigmatisering. Die begrijpen tenminste wat eigen verantwoordelijkheid is.
Elke Pool en elke Marokkaan is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Dus loop lekker naar de maan met je herdenkingsdienst. Alleen al het feit dat je weer de godsdienst erbij moet betrekken zegt genoeg over je bekrompen stigmatiserende denkbeelden.

Enerzijds schreeuwen dat die Polen, Turken, Marokkanen zich Nederlands moeten voelen en zodra er eentje een crimineel feit begaat moeten diezelfde mensen een herdenkingsdienst gaan houden omdat ze dezelfde roots hebben.

Stommer kan je niet redeneren.
sneubataljon!!
dief bijna dood omdat hij een tasje wilde jatten....aaaaaaaaahhhhh, zielig....Nog een kopje thee?
userIcon
quote:
Op zondag 4 februari 2007 @ 17:27 schreef Tarak het volgende:

[..]

Nee hoor, de meerderheid van de Polen werkt hier voor zijn /haar inkomen. In de bouw, tuinbouw en als kamermeisje. Werk wat nederlandse bijstandstrekkers niet willen doen waaronder de meestal door jou verdedigde ethnische minderheden.
Zwets niet. De meesten zijn nu al werkloos. Ze krijgen een uitkering in Duitsland en ook 1 in Nederland. Hoe ze dat voor elkaar krijgen, weet ik niet.
userIcon
quote:
Op zondag 4 februari 2007 @ 17:22 schreef Tarak het volgende:

[..]

Alleen Polen zijn orthodox Katholiek. Toen die belgische jongen werd doodgestoken en een Pool de dader bleek te zijn, organiseerde de poolse gemeenschap een herdenkingsdienst. Die begrijpen dus wel hoe het hoort en beginnen niet te zeiken over stigmatisering. Die begrijpen tenminste wat eigen verantwoordelijkheid is.
Wat een gelul; waarom zou de hele Poolse (of Marokkaanse) gemeenschap zich verantwoordelijk moeten voelen voor het gedrag van een paar idioten die toevallig uit hetzelfde land komen? Om stigmatisering door anderen tegen te gaan? Om te laten zien 'Kijk, we zijn niet allemaal zo?' Dat is de wereld op zn kop natuurlijk...
userIcon
quote:
Op zondag 4 februari 2007 @ 17:34 schreef CharlieDaSilva het volgende:

[..]

Elke Pool en elke Marokkaan is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Dus loop lekker naar de maan met je herdenkingsdienst. Alleen al het feit dat je weer de godsdienst erbij moet betrekken zegt genoeg over je bekrompen stigmatiserende denkbeelden.

Enerzijds schreeuwen dat die Polen, Turken, Marokkanen zich Nederlands moeten voelen en zodra er eentje een crimineel feit begaat moeten diezelfde mensen een herdenkingsdienst gaan houden omdat ze dezelfde roots hebben.

Stommer kan je niet redeneren.
Ik neem verantwoordelijkheidsgevoel als uitgangspunt voor de moraal dus ja, iedereen spant zich in om zich aan te passen aan de dominante cultuur , en je voelt je ook verantwoordelijk voor diegene met dezelfde achtergrond als die zich onverantwoordelijk gedragen.

In de praktijk zie je meestal het omgekeerde dan roepen mensen dat ze Marokkaan / Turk / Pool / Surinamer zijn en als iemand met dezelfde achtergrond een misstrap begaat dan zijn ze ineen keer Nederlander en voelen ze zich niet verantwoordelijk. Op een misselijkmakende wijze naar het ego redeneren vind ik dat.

Verantwoordelijkheidsgevoel moet de basis zijn voor ieders moraal. Dus ook al ben je niet verantwoordelijk dan moet je je wel verantwoordelijk voelen. Verantwoordelijk naar jezelf, naar de ander en naar de samenleving
userIcon
quote:
Op zondag 4 februari 2007 @ 17:19 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
Over 10 jaar hebben we dezelfde problemen met de Polen als met de Marokkanen, sluit die fokking grens aub! Nee we gaan er steeds meer laten komen, goed bezig!
Helemaal mee eens, ik snap dan ook werkelijk niet dat de VVD wel achter deze polen staan.

Je ziet allang de problemen van deze mensen in NL en Belgie en andere oostbloklanden.

Grenzen dichtzetten en alle illegalen en mensen met dubbel paspoort en anderen niet willen aanpassen of werken het land uit.

Al het vrijgekomen geld gebruiken voor afbetaling van de staatsschuld, investering in onderwijs en zorg, meer geld vrijmaken voor bejaarden en der onderkant van de samenleving (de alleenstaande moeders)
Dat vind ik altijd zo raar klinken..
in het ziekenhuis aangehouden
Polenzijn btw niet orthodox maar Rooms-katholiek
quote:
Op zondag 4 februari 2007 @ 18:02 schreef Opdonder het volgende:
Dat vind ik altijd zo raar klinken..
in het ziekenhuis aangehouden
T is maar wat je raar vindt
userIcon
Van mij mogen er wel wat Polen komen or, die dames zijn echt niet verkeerd. In tegenstelling tot de dames van andere immigranten hier imho.
quote:
Op zondag 4 februari 2007 @ 17:19 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
Over 10 jaar hebben we dezelfde problemen met de Polen als met de Marokkanen, sluit die fokking grens aub! Nee we gaan er steeds meer laten komen, goed bezig!
Er is alleen een groot verschil tussen Polen en Marokanen, om te beginnen zijn veel Polen Rooms katholiek ipv moslim, Polen is een van de voormalige oostblok landen die juist veel gemeen heeft met de west Europese cultuur. Daarnaast willen Polen in Polen blijven wonen, ipv het hele gezin hier te halen, ze werken hier om in Polen een huis te bouwen. Of het nu slecht is dat veel geld van NL naar PL gaat weet ik niet maar het is zeker dat Polen goed werk leveren en ook economische groei mogelijk maken door werk te doen wat anders niet gedaan wordt omdat Nederlanders het niet willen doen.
userIcon
Het is duidelijk dat de bron Belgisch is:
quote:
Daardoor viel een dief in het uitstalraam van een internetwinkel.
In het Nederlands heet dat toch gewoon een etalage?
quote:
Op zondag 4 februari 2007 @ 17:27 schreef Tarak het volgende:

[..]

Nou, nou mijn waarde sneeuwbataljon. Sinds wanneer doe jij zulke uitspraken? Als er normaal gesproken ook maar iets over ethnische minderheden wordt geroepen, ben je de eerste die ze met hand en tand verdedigt.

Nee hoor, de meerderheid van de Polen werkt hier voor zijn /haar inkomen. In de bouw, tuinbouw en als kamermeisje. Werk wat nederlandse bijstandstrekkers niet willen doen waaronder de meestal door jou verdedigde ethnische minderheden.

Dat er ook uitschot tussen zit en een hoop alcoholisme (wat enigszins inherent is aan diverse oost europese culturen) dat ben ik met je eens.
Uhm..... ze nemen die polen ipv bijstandstrekkers omdat ze die nog verder af kunnen knijpen met hun salaris.
Jammer dat hij nog hulp kreeg ook, dat tuig moeten ze gewoon aan hun lot overlaten.
quote:
Op zondag 4 februari 2007 @ 18:00 schreef M42 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, ik snap dan ook werkelijk niet dat de VVD wel achter deze polen staan.

Je ziet allang de problemen van deze mensen in NL en Belgie en andere oostbloklanden.

Grenzen dichtzetten en alle illegalen en mensen met dubbel paspoort en anderen niet willen aanpassen of werken het land uit.

Al het vrijgekomen geld gebruiken voor afbetaling van de staatsschuld, investering in onderwijs en zorg, meer geld vrijmaken voor bejaarden en der onderkant van de samenleving (de alleenstaande moeders)
Jij snapt het ook niet van de VVD? Nou dan krijgt over een paar jaar vast de PvdA de schuld hier weer van, terwijl juist de bedrijfsmensen die polen hier heen willen halen omdat ze ze met een hongerloontje aan het werk kunnen zetten.
quote:
Op zondag 4 februari 2007 @ 18:22 schreef hoosbui-in-juni het volgende:

[..]

Jij snapt het ook niet van de VVD? Nou dan krijgt over een paar jaar vast de PvdA de schuld hier weer van, terwijl juist de bedrijfsmensen die polen hier heen willen halen omdat ze ze met een hongerloontje aan het werk kunnen zetten.
Inderdaad, dezelfde bedrijfsmensen (en partij) die graag de grenzen openzetten voor gastarbeiders vroeger.
quote:
Op zondag 4 februari 2007 @ 17:22 schreef Tarak het volgende:

[..]

Alleen Polen zijn orthodox Katholiek. Toen die belgische jongen werd doodgestoken en een Pool de dader bleek te zijn, organiseerde de poolse gemeenschap een herdenkingsdienst. Die begrijpen dus wel hoe het hoort en beginnen niet te zeiken over stigmatisering. Die begrijpen tenminste wat eigen verantwoordelijkheid is.
wil je daarmee zeggen dat moslims dat niet doen?

selectief naar nieuws luisteren en welke niet, je hebt al heel wat over de hoofd gezien
quote:
Op zondag 4 februari 2007 @ 18:12 schreef ferox het volgende:

[..]

Er is alleen een groot verschil tussen Polen en Marokanen, om te beginnen zijn veel Polen Rooms katholiek ipv moslim, Polen is een van de voormalige oostblok landen die juist veel gemeen heeft met de west Europese cultuur. Daarnaast willen Polen in Polen blijven wonen, ipv het hele gezin hier te halen, ze werken hier om in Polen een huis te bouwen. Of het nu slecht is dat veel geld van NL naar PL gaat weet ik niet maar het is zeker dat Polen goed werk leveren en ook economische groei mogelijk maken door werk te doen wat anders niet gedaan wordt omdat Nederlanders het niet willen doen.
Veel reizen inderdaad op en neer, maar er zijn er ook veel die hier in de foute business zitten en dat worden er steeds meer aangezien wij Nederlanders deze Polen uitmelken en ze dit begeven moment niet meer pikken.
En dat laatste heb je juist maar hoeveel werklozen hebben wij hier nog steeds rondlopen? Dat beleid moet gewoon veranderd worden.
userIcon
quote:
Op zondag 4 februari 2007 @ 18:22 schreef hoosbui-in-juni het volgende:

[..]

Jij snapt het ook niet van de VVD? Nou dan krijgt over een paar jaar vast de PvdA de schuld hier weer van, terwijl juist de bedrijfsmensen die polen hier heen willen halen omdat ze ze met een hongerloontje aan het werk kunnen zetten.
Denk je dat ik dat niet snap
quote:
Op zondag 4 februari 2007 @ 18:34 schreef M42 het volgende:

[..]

Denk je dat ik dat niet snap
Volgens mij toch wel....... gelukkig maar

Waar blijft Calvobbes eigenlijk. The Magical Word is toch al gevallen?
userIcon
quote:
Op zondag 4 februari 2007 @ 17:28 schreef BeamMeUpScotty het volgende:

[..]

Laat ze lekker orthodox katholiek zijn in hun eigen land. Het begint er steeds meer op te lijken dat er alleen maar criminelen deze kant op komen.
Zulke figuren , of het nou Marokkanen of Polen zijn , kunnen we missen als kiespijn.
Ik had bijzonder veel zin om hier een intelligente reactie neer te typen, maar heb achteraf besloten het gebrek hieraan uwerzijds snoeihard uit te lachen. Bij deze dus:

userIcon
quote:
Op zondag 4 februari 2007 @ 18:46 schreef Marcks het volgende:

[..]

Ik had bijzonder veel zin om hier een intelligente reactie neer te typen, maar heb achteraf besloten het gebrek hieraan uwerzijds snoeihard uit te lachen. Bij deze dus:

Typisch voor een linkse rat : als ze geen argumenten kunnen aandragen verwijten ze anderen een gebrek aan intelligentie .
Wauw , wat ben jij toch een " intelligent " figuur
quote:
Op zondag 4 februari 2007 @ 18:57 schreef BeamMeUpScotty het volgende:

[..]

Typisch voor een linkse rat : als ze geen argumenten kunnen aandragen verwijten ze anderen een gebrek aan intelligentie .
Wauw , wat ben jij toch een " intelligent " figuur
Linkse ratten, rechtse vetnekken....... we schieten er allemaal helemaal niks mee op.
quote:
Op zondag 4 februari 2007 @ 18:28 schreef Sneeuwbataljon het volgende:

[..]

Veel reizen inderdaad op en neer, maar er zijn er ook veel die hier in de foute business zitten en dat worden er steeds meer aangezien wij Nederlanders deze Polen uitmelken en ze dit begeven moment niet meer pikken.
En dat laatste heb je juist maar hoeveel werklozen hebben wij hier nog steeds rondlopen? Dat beleid moet gewoon veranderd worden.
Er komen hier Polen werken en er komen hier Polen stelen, de werkende Pool had of in Polen geen werk of is een vakman die hier meer verdiend. De stelende Pool is hoogst waarschijnlijk zo ie zo crimineel en komt hier vanwege de grotere rijkdom en kleinere pakkans.
Veel van het werk en de werkelozen waren hier voor de Polen kwamen al nemen de Polen ook werk van Nederlanders, let wel de SP komt in de regering en die komt eerst op voor de Nederlandse arbeiders.
userIcon
quote:
Op zondag 4 februari 2007 @ 17:28 schreef BeamMeUpScotty het volgende:

[..]

Laat ze lekker orthodox katholiek zijn in hun eigen land. Het begint er steeds meer op te lijken dat er alleen maar criminelen deze kant op komen.
Zulke figuren , of het nou Marokkanen of Polen zijn , kunnen we missen als kiespijn.
Idd je gaat toch steeds meer begrijpen waardoor met name het westen zo welvarend is geworden...
quote:
Op zondag 4 februari 2007 @ 18:44 schreef hoosbui-in-juni het volgende:

[..]

Volgens mij toch wel....... gelukkig maar

Waar blijft Calvobbes eigenlijk. The Magical Word is toch al gevallen?
Oh alsjeblieft niet! Weer zo'n standaard verhaal dat het maar één Pool is en dat de rest van de Polen gewoon hele fijne mensen zijn...
quote:
Op zondag 4 februari 2007 @ 17:19 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
Over 10 jaar hebben we dezelfde problemen met de Polen als met de Marokkanen, sluit die fokking grens aub! Nee we gaan er steeds meer laten komen, goed bezig!
Die Marokkanen hebben we wel zelf uitgenodigd voor klussen waarvoor wij onszelf te goed vonden. De Polen die hier komen, nemen we ook aan als bv. goedkope bouwvakkers: we hebben immers een groot te kort aan bouwvakkers - naar mijn ervaring is hun idee van kwaliteit echter anders dan die van ons. Niets mis met deze Polen.

Verder zijn er de Poolse dames: die zijn inderdaad een aanwinst voor het straatbeeld zoals iemand anders hier al zei. Maar als die dames de prostitutie in gaan - laat het dan maar. In Berlijn veel Poolse dames tegengekomen die via porno-webcams voor Poolse begrippen supersnel hun studiegeld bij elkaar sprokkelden (ik had daar een project om dergelijke webcam setups te realiseren).

Ben ook een paar keer in Polen zelf geweest (errug mooi en interessant land!). Zeer vriendelijke mensen (tenminste als ze zeker zijn dat je geen Duitser bent). Maar de criminelen in Polen zijn echt eng: ze schrikken werkelijk nergens voor terug, gebruiken excessief geweld, de waarde van het leven is voor hen nihiel - ook omdat ze toch niets te verliezen hebben. Ook dit soort criminelen komt naar Nederland maar je kan hen natuurlijk niet als vertegenwoordiger zien van 'De Pool'.
quote:
Op zondag 4 februari 2007 @ 18:46 schreef Marcks het volgende:

[..]

Ik had bijzonder veel zin om hier een intelligente reactie neer te typen, maar heb achteraf besloten het gebrek hieraan uwerzijds snoeihard uit te lachen. Bij deze dus:

Linkse intelligentie, whahahahaha...
userIcon
Wedde dat ie die vrouw kan gaan aanklagen en een slordige som geld weet los te peuteren?
quote:
Op zondag 4 februari 2007 @ 18:15 schreef WurM het volgende:
Het is duidelijk dat de bron Belgisch is:
[..]

In het Nederlands heet dat toch gewoon een etalage?
Ja en nee, het originele woord is uitstalraam en is goed Nederlands, en het door mode overgenomen woord is etalage wat weer uit het Frans komt.

Wat dat betreft zijn de Belgen taal vaster met Nederlands dan de Nederlander zelf.
quote:
Op zondag 4 februari 2007 @ 18:15 schreef WurM het volgende:
Het is duidelijk dat de bron Belgisch is:
[..]

In het Nederlands heet dat toch gewoon een etalage?
Ik vind uitstalraam eigenlijk beter; etalage is misschien opgenomen in het Nederlands maar is eigenlijk gewoon een Frans leenwoord.
quote:
Op zondag 4 februari 2007 @ 19:46 schreef ChaoticPunk het volgende:
Wat dat betreft zijn de Belgen taal vaster met Nederlands dan de Nederlander zelf.
Dan de Nederlander zelf? Hebben die misschien een patent op het Nederlands?
50  van 69 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 25/05 Roemeen betrapt met aanhanger vol drank19
» 25/05 Moeder in Mexico rukt kind ogen uit46
» 25/05 Het is handdoekdag45
» 24/05 Chinees stel begroef vrouw levend na aanrijding11


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden