Geen 'pedopartij' bij verkiezingen

Politiek • Geschreven door Athlon_2o0o op 04-10-2006 @ 19:20
print 
Icoon Politiek De Partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit (PNVD), ook wel de 'pedopartij' genoemd, denkt niet mee te kunnen doen met de Tweede Kamerverkiezingen van 22 november. De partij denkt ondanks alle media-aandacht niet genoeg handtekeningen te kunnen verzamelen.

Dat heeft PNVD-secretaris Norbert de Jonge verklaard in het televisieprogramma Netwerk. Nieuwe politieke partijen moeten 570 handtekeningen verzameld hebben om mee te mogen doen aan verkiezingen. "Ik denk dat we kunnen zeggen dat we niet deel zullen kunnen nemen", aldus de Jonge. "Dus niemand zal zien hoe groot de steun nu echt is. Wat eigenlijk wel jammer is", gaat hij teleurgesteld verder.

De PNVD heeft door enkele extreme standpunten veel ophef veroorzaakt in Nederland en in het buitenland. Zo wil de PNVD seks met minderjarigen legaliseren en moet kinderporno volgens hen niet langer strafbaar zijn. De PvdA en Geert Wilders wilden de partij verbieden. De voorzitter van de PNVD is zelfs ontslagen van zijn baan.

Met dank aan Fester voor de submit.

Bron: NU.nl


Lees ook:

» 05:53 VVD blijft verliezen in peiling22
» 25/05 PvdA, SP: akkoord verlengt de recessie82
» 25/05 Wilders: VVD volledig de weg kwijt108
» 24/05 Pechtold wederom D66-lijsttrekker71


delen | eKudos nujij

13568 views / 96 reacties
Reacties op dit bericht
46  van 96 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
lang leve de democratie
man Ferdo (Eindredactie Frontpage) 04-10-2006 @ 20:34 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 @ 20:19 schreef marthijn het volgende:
Mensen zijn vaak bang om te tekenen maar wie weet gebeurt het nog wel. Men wil ons snel begraven als partij lijkt het wel. 10 oktober zullen we het weten want dan verloopt de tekentermijn die een week duurt.
Snel begraven? Dan had dit bericht de media niet eens gehaald, lijkt me. Maar goed, ik zal deze club nou niet bepaald missen.
vrouw DJMO (Redactie Frontpage) 04-10-2006 @ 20:34 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 @ 20:03 schreef Xebrozius het volgende:
Goh, hoe verrassend . Fijn ook dat al die hysterische mensen daar hun energie in kwijt konden om de partij te verbieden... Alsof de PNVD ook echt een zetel zou krijgen.
als ze niet zoveel media-aandacht hadden gekregen, waardoor mensen bang geworden zijn om hun handtekening te zetten, tja dan had het dus wel kunnen gebeuren!!!

hulde voor alles en iedereen die aan dit resultaat heeft meegewerkt
userIcon
Toch vind ik het zonde van alle emotie en gekrakeel die er zijn geweest naar aanleiding van dit akkefietje.
Allemaal voor niks geweest dus, zoals al bij voorbaat denk ik min of meer duidelijk was.
userIcon
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 @ 20:34 schreef DJMO het volgende:

[..]

als ze niet zoveel media-aandacht hadden gekregen, waardoor mensen bang geworden zijn om hun handtekening te zetten, tja dan had het dus wel kunnen gebeuren!!!

hulde voor alles en iedereen die aan dit resultaat heeft meegewerkt
Ja dame, jij bent ook fantastisch.
Gelukkig maar

Als het allemaal wel was doorgegaan en de PNVD was echt in de politiek gekomen, stond Nederland echt onwijs voor lul. Niemand die dit land dan nog serieus zou nemen.

PNVD
userIcon
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 @ 19:25 schreef MischaDeGrote het volgende:
'Nieuwe politieke partijen moeten 570 handtekeningen verzameld hebben om mee te mogen doen aan verkiezingen. "Ik denk dat we kunnen zeggen dat we niet deel zullen kunnen nemen", aldus de Jonge'

Dus niemand zal zien hoe groot de steun nu echt is. Wat eigenlijk wel jammer is"

de tegenstrijdigheid .
Aan de ene kant heb je gelijk, dit klinkt tegenstrijdig. Maar je moet niet vergeten dat de handtekeningen niet anoniem zijn en je stem wel. Ik kan me best voorstellen dat er genoeg mensen toch op zouden stemmen om minstens 1 zetel te halen. Was toch interessant geweest (met 1 zetel, of zelfs een paar, zouden ze niks uit kunnen halen, niemand gaat ze erbijhalen voor een regeringscoalitie). Ben het verder niet met ze eens maar het maakt de politiek wel wat minder saai
userIcon
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 @ 21:04 schreef Bobbylon het volgende:
Gelukkig maar

Als het allemaal wel was doorgegaan en de PNVD was echt in de politiek gekomen, stond Nederland echt onwijs voor lul. Niemand die dit land dan nog serieus zou nemen.

PNVD
Ach, er zijn wel meer landen die niemand mee serieus kan nemen. Ik noem een Amerika, een middenoosten(heb geen zin alle landen daar te noemen) Engeland.
Dit vooruizicht vind ik onbelangrijk wanneer vrijheid van meningsuiting en democratie in het gedrang is
userIcon
Pedostem: we'll be back


ontopic: Goed voor die nerds. Nu nog een wet om ze te mogen fusileren en ik ben blij
userIcon
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 @ 20:53 schreef minkuukel het volgende:

[..]

Ja dame, jij bent ook fantastisch.
Haal je tong eens gauw uit haar reet.
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 @ 19:30 schreef teknomist het volgende:

[..]

Mag ik je er op wijzen dat het hier niet gaat om pedofilie maar om efebofilie. Dus kinderen met secundaire geslachtskenmerken. Het legaliseren van sex met kleuters is in ieder geval geen idee van de "pedopartij".

Meer info: http://nl.wikipedia.org/wiki/Efebofilie
kan me toch echt herinneren dat meneer wilde dat de minimum leeftijd voor seks met kinderen naar 0 ging en dus niet op 12 bleef steken. maw kleuterneukers. -> onverdoofd castreren dat soort lui.
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 @ 19:31 schreef Philosocles het volgende:

[..]

Daar solliciteerde hij dus echt naar (of hij is echt ongelooflijk dom). Hij zei in een interview met het NRC dat hij in een bejaardentehuis werkt, en dat dat geen probleem was zolang de naam niet bekend was. Dat was uiteraard koren op de molen van GeenStijl, die het uitzochten en publiceerden.

Nu zit-ie werkloos thuis (want een carrière in de politiek zit er blijkens dit bericht ook niet in) en dat lijkt me eerlijk gezegd een tikkeltje linker dan in de spoelkeuken van het bejaardentehuis.
Hulde voor GS
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 @ 20:19 schreef marthijn het volgende:
Mensen zijn vaak bang om te tekenen maar wie weet gebeurt het nog wel. Men wil ons snel begraven als partij lijkt het wel. 10 oktober zullen we het weten want dan verloopt de tekentermijn die een week duurt.
mag toch echt hopen dat de partij inc bestuur en aanhangers nog voor die tijd begraven zijn... dat we niets meer van de partij + aanhangers horen.
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 @ 20:19 schreef marthijn het volgende:
Mensen zijn vaak bang om te tekenen maar wie weet gebeurt het nog wel. Men wil ons snel begraven als partij lijkt het wel. 10 oktober zullen we het weten want dan verloopt de tekentermijn die een week duurt.
nou ja wat ik me afvraag is wat de partij van plan was met kinder (12 jaar is geen tiener) zwangerschappen? verplicht adopteren/aborteren? een kind een kind op laten voeden is in geen geval goed (wat mij betreft gaat hier het 2 sexen 2 schuld neit op omdat een KIND niet goed kan overzien wat de gevolgen zijn van het hebben van een kind)

waar het verhoogde aantal fistelbehandelingen van betaald gaan worden?
wie gaat de hulp voor raarlopende kinderen betalen?
wie gaat de hulp voor baarmoedermisvorming betalen?
wie gaat ouders troosten als een hoogzwanger kind uitscheurt en doodgaat (bijna doodervaring heeft) tijdens de bevalling?

gewoon zo al een paar vraagjes,
waar ik geen antwoord op schijn te kunnen krijgen,
omdat dit soort gevolgen onder tafel worden geveegd

je vind de partij toch zo geweldig,
denk dan eens aan dit soort gevolgen
marthijn geef is antwoord,
hoe ga je om met bovengenoemde problemen?
userIcon
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 @ 20:19 schreef marthijn het volgende:
Mensen zijn vaak bang om te tekenen maar wie weet gebeurt het nog wel. Men wil ons snel begraven als partij lijkt het wel. 10 oktober zullen we het weten want dan verloopt de tekentermijn die een week duurt.
Correct, overigens weet ik niet of ik van plan was op deze partij te gaan stemmen. Maar mijn adres vrijgeven lijkt me zowiezo al de moeite niet waard.
Mogen die handtekeningen er komen. Dan overweeg ik alsnog om te stemmen op deze partij.
man Philosocles (Redactie Frontpage) 04-10-2006 @ 22:00 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 @ 21:45 schreef Agravaine het volgende:

[..]

Hulde voor GS
Ach, hulde - dat is teveel eer voor GeenStijl. Dit was zo'n ontiegelijke open deur die Uittenbogaard ze gaf... En zoals ik al zei: liever dat zo'n kerel een zinnige dagbesteding heeft in een bejaardentehuis dan dat-ie thuis op een houtje zit te bijten en moet verzinnen wat-ie vandaag weer eens zal gaan doen: ... vul zelf maar in.
userIcon
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 @ 21:58 schreef Joy_Division het volgende:

[..]

Correct, overigens weet ik niet of ik van plan was op deze partij te gaan stemmen. Maar mijn adres vrijgeven lijkt me zowiezo al de moeite niet waard.
Mogen die handtekeningen er komen. Dan overweeg ik alsnog om te stemmen op deze partij.
Wat??Ben je nou helemaal??Ben je soms ook een ped??????jij bent gek zeg,wat een weirdo.Jij bent echt een.......Jee dat je dit durft te zeggen.Mompelt wat over debielen en zo
userIcon
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 @ 22:05 schreef janaq het volgende:

[..]

Wat??Ben je nou helemaal??Ben je soms ook een ped??????jij bent gek zeg,wat een weirdo.Jij bent echt een.......Jee dat je dit durft te zeggen.Mompelt wat over debielen en zo
Precies, dit durf ik te zeggen. Dit mag ik zeggen, ik mag op de partij stemmen als ik dat wil. En nee, ik ben geen pedofiel.
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 @ 22:06 schreef Joy_Division het volgende:Precies, dit durf ik te zeggen. Dit mag ik zeggen, ik mag op de partij stemmen als ik dat wil. En nee, ik ben geen pedofiel.
Tuurlijk mag je dat zeggen, maar ik vraag me wel af hoe je een partij kunt steunen die seks met kinderen willen legaliseren...
userIcon
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 @ 20:34 schreef DJMO het volgende:

als ze niet zoveel media-aandacht hadden gekregen, waardoor mensen bang geworden zijn om hun handtekening te zetten, tja dan had het dus wel kunnen gebeuren!!!

hulde voor alles en iedereen die aan dit resultaat heeft meegewerkt
Ja, gefeliciteerd met de angst- en haatcampagnes. Wie zei ook al weer: "... want jullie hebben het klimaat gecreëerd"?
userIcon
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 @ 20:19 schreef marthijn het volgende:
Mensen zijn vaak bang om te tekenen maar wie weet gebeurt het nog wel. Men wil ons snel begraven als partij lijkt het wel. 10 oktober zullen we het weten want dan verloopt de tekentermijn die een week duurt.
Ik wil niet veel zeggen maar.... minderjarigen ontrekken aan het ouderlijk gezag is strafbaar, dus deze partij laat nu al zien wat ze van plan waren.

Begraven is echt niet goed genoeg....ik kan wel wat anders bedenken, maar daar zijn geen smilies voor
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 @ 19:28 schreef Riedel1 het volgende:
Die foto op NU.NL, daar mist die ene gast wat tanden. Zullen ze nou perongeluk een gefotosoepte versie hebben gebruikt, of ziet 'ie er echt zo uit??

[afbeelding]
Vast eruit gemept door een kwade ouder
userIcon
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 @ 19:26 schreef Steffy het volgende:
570 pedo's in dit land, bah zeg dat is eng zeg.
En jij denkt werkelijk dat er MAAR 570 pedo's in Nederland zijn ???
userIcon
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 @ 22:12 schreef oZner het volgende:

[..]

Tuurlijk mag je dat zeggen, maar ik vraag me wel af hoe je een partij kunt steunen die seks met kinderen willen legaliseren...
Hoe? Nou, da's vrij eenvoudig. Gewoon deze week even met de ondersteuningsverklaring en je paspoort naar het gemeentehuis. Is zo klaar. Krijg je er een mooi stempeltje op. En dan het papier snel naar Marthijn sturen.

Verder nog vragen?
userIcon
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 @ 20:19 schreef marthijn het volgende:
Mensen zijn vaak bang om te tekenen maar wie weet gebeurt het nog wel. Men wil ons snel begraven als partij lijkt het wel. 10 oktober zullen we het weten want dan verloopt de tekentermijn die een week duurt.
En ik vind het nog best zielig voor je ook... En bovendien was ik wel benieuwd naar het aantal stemmers. Op een openbare intekenlijst met volledige naw staan is heel wat anders dan de anonimiteit van een stemhokje.
userIcon
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 @ 22:36 schreef 8818 het volgende:

[..]

En jij denkt werkelijk dat er MAAR 570 pedo's in Nederland zijn ???
Dat zijn er inderdaad veel meer. Veeeeel meer. Confronterend meer.
quote:
Volgens schattingen is het aantal pedofielen tussen de 0,2 en 1% van de bevolking, dus in België 20.000 tot 100.000 en in Nederland 32.000 tot 160.000.
( http://nl.wikipedia.org/wiki/Pedofilie )
userIcon
Een goede ouder is een pedofiele ouder. Iemand die niet eens van zijn eigen kind houdt, en het geen liefde geeft, is een slechte opvoeder.
Pedofilia betekent gewoon kindervriendschap, παις+φιλια.

Het zijn m.i. meer de kinderhaters, en de ouders die hun kinderen mishandelen, waar we voor moeten oppassen...
userIcon
Dus niemand zal zien hoe groot de steun nu echt is.

Juist wel; de steun is dus minimaal! Of eigenlijk nog minder
userIcon
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 @ 23:10 schreef xprotagonistx het volgende:

[..]

Dat zijn er inderdaad veel meer. Veeeeel meer. Confronterend meer.
[..]

( http://nl.wikipedia.org/wiki/Pedofilie )
Volgens Amerikaanse studies heeft zelfs +/-20% van de mannen wel eens dit soort gedachten. De meeste gaan daar natuurlijk niet op in en vallen OOK op volwassenen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Pedofilia
userIcon
Had ze stiekem toch wel een ronde verder zien komen in de verkiezens-Idols hadden we leuke debatten kunnen zien, Bos tegen domme Adje vd Berg.. en dan vervolgens gewoon nul stemmen krijgen natuurlijk, maar wel lekker ten overstaan van de hele natie de debatten keihard verliezen..
userIcon
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 @ 01:07 schreef Discoverme het volgende:
Had ze stiekem toch wel een ronde verder zien komen in de verkiezens-Idols hadden we leuke debatten kunnen zien, Bos tegen domme Adje vd Berg.. en dan vervolgens gewoon nul stemmen krijgen natuurlijk, maar wel lekker ten overstaan van de hele natie de debatten keihard verliezen..
En ongelofelijk voor lul staan. Priceless.
userIcon
Wat een verassing
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 @ 20:34 schreef DJMO het volgende:

[..]

als ze niet zoveel media-aandacht hadden gekregen, waardoor mensen bang geworden zijn om hun handtekening te zetten, tja dan had het dus wel kunnen gebeuren!!!

hulde voor alles en iedereen die aan dit resultaat heeft meegewerkt
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 @ 21:14 schreef Burakius het volgende:
Pedostem: we'll be back


ontopic: Goed voor die nerds. Nu nog een wet om ze te mogen fusileren en ik ben blij
als mohammed nu had geleeft hadden we hem dus ook mogen fusileren ? dat was ook een gore pedo (die gelukkig vergiftigd is)
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 @ 22:00 schreef Philosocles het volgende:

[..]

Ach, hulde - dat is teveel eer voor GeenStijl. Dit was zo'n ontiegelijke open deur die Uittenbogaard ze gaf... En zoals ik al zei: liever dat zo'n kerel een zinnige dagbesteding heeft in een bejaardentehuis dan dat-ie thuis op een houtje zit te bijten en moet verzinnen wat-ie vandaag weer eens zal gaan doen: ... vul zelf maar in.
Het is altijd iemands anders fout heh!

gezeik
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 @ 06:36 schreef Winterkont het volgende:

[..]

als mohammed nu had geleeft hadden we hem dus ook mogen fusileren ? dat was ook een gore pedo (die gelukkig vergiftigd is)
Hmm, nee dat niet direct, maar een levenslange gevangenisstraf zou wel goed zijn in dat geval, en als hij vroeg genoeg opgesloten had gezeten waren de twin towers er nu nog.
userIcon
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 @ 19:56 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Je denkt niet dat hun standpunten ook een rol kunnen hebben gespeeld?
Gedeeltelijk, maar 570 handtekeningen op 16 miljoen mensen is absoluut niet veel. Als het anoniem kon, hadden ze die denk ik makkelijk binnen gehaald.
Yes! weg met die smerige beesten

Nu nog een wet die het mogelijk maakt (kinder)verkrachters onverdooft te castreren.
userIcon
Toch jammer dat ze niet meedoen.
Ik was ook benieuwd naar het aantal stemmen dat ze zouden krijgen.
vrouw paddy (Moderator / Kanjer Crewlid '11/'12) 05-10-2006 @ 10:07 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 @ 19:31 schreef Philosocles het volgende:

[..]

Daar solliciteerde hij dus echt naar (of hij is echt ongelooflijk dom). Hij zei in een interview met het NRC dat hij in een bejaardentehuis werkt, en dat dat geen probleem was zolang de naam niet bekend was. Dat was uiteraard koren op de molen van GeenStijl, die het uitzochten en publiceerden.

Nu zit-ie werkloos thuis (want een carrière in de politiek zit er blijkens dit bericht ook niet in) en dat lijkt me eerlijk gezegd een tikkeltje linker dan in de spoelkeuken van het bejaardentehuis.
Ben ik met je eens. Hij zou zich eens kunnen gaan vervelen, of een hobby gaan zoeken waar juist de kinderen nog meer in gevaar komen voor dat soort mensen. (had iets anders willen invullen voor het woord mensen) Ouders hebben nu genoeg foto's van (het) persoon, dus wanneer die verstandig zijn hangen ze de foto in de wc met een soort van waarschuwing. Zal hij het in ieder geval met z'n handen moeten doen.
als het werkelijk waar is dat zij niet mee doen aan de verkiezingen, dan neem ik er nu een borrel op.
vrouw paddy (Moderator / Kanjer Crewlid '11/'12) 05-10-2006 @ 10:29 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 @ 22:18 schreef eu-Robert het volgende:

[..]

Ja, gefeliciteerd met de angst- en haatcampagnes. Wie zei ook al weer: "... want jullie hebben het klimaat gecreëerd"?
Ik zal alles doen om mijn kinderen te beschermen. Een kind van die leeftijd moet eerst maar eens zelf ontdekken wat het lekker vind en kan nog niet alles een plaats geven.

Dat een pedofiel van kinderen houdt? Lariekoek! Hij wil seks met ze en zal nooit en te nimmer van ze houden. Ja, misschien voor een paar jaar..Totdat ze de leeftijd bereiken dat het geen kinderen meer zijn. Ik persoonlijk vind het belachelijk dat een kind van twaalf seks heeft met een volwassen vent. Wanneer ze 18 is en het bed in wil duiken met een 50-jarige zal me niet meer boeien. Maar van kinderen blijf je af als volwassene. Een echte pedo zou helemaal geen probleem hebben met de huidige wetgeving want die zou teveel van het kind houden om seks mee te hebben. Al die mensen die op die partij zouden stemmen staan in feite achter het misbruik van een kind door een volwassen persoon.
userIcon
quote:
"Ik denk dat we kunnen zeggen dat we niet deel zullen kunnen nemen", aldus de Jonge. "Dus niemand zal zien hoe groot de steun nu echt is. Wat eigenlijk wel jammer is"
Als de steun groot genoeg was, hadden ze wel genoeg handtekeningen gekregen, lijkt me.

Blij dat ze iig niet genoeg handtekeningen hebben gekregen.
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 @ 22:06 schreef Joy_Division het volgende:

[..]

Precies, dit durf ik te zeggen. Dit mag ik zeggen, ik mag op de partij stemmen als ik dat wil. En nee, ik ben geen pedofiel.
Het zijn de standpunten die je zo goed bevallen, zoals sex met 12 jarigen legaliseren?
je bent vrij om te stemmen natuurlijk waar je op wil, het geeft alleen een weerspiegeling van je geest als je daarop stemt, en dan is een flame not intended...
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 @ 23:45 schreef eu-Robert het volgende:
Een goede ouder is een pedofiele ouder. Iemand die niet eens van zijn eigen kind houdt, en het geen liefde geeft, is een slechte opvoeder.
Pedofilia betekent gewoon kindervriendschap, παις+φιλια.

Het zijn m.i. meer de kinderhaters, en de ouders die hun kinderen mishandelen, waar we voor moeten oppassen...
mja, als ik vandale erop nasla...
quote:
vandale.nl
pe·do·fiel1 (de ~ (m.), ~en)
1 iem. met voorkeur voor seksueel verkeer met jonge kinderen => pedo, pedoseksueel

pe·do·fiel2 (bn.)
1 (zoals) van pedofielen => pedoseksueel
definitie is misschien uit het grieks of latijns gehaald, maar de betekenis is toch anders... dus jouw stelling is eigelijk dat ouders sex met hun kinderen moeten hebben omdat ze anders niet van ze houden? dacht het effies niet.
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 @ 10:19 schreef egonheart het volgende:
als het werkelijk waar is dat zij niet mee doen aan de verkiezingen, dan neem ik er nu een borrel op.
ik 2... is de lijst openbaar trouwens van wie er steun betuigd aan een partij...??
userIcon
Dachten die perverse smeerlappen echt dat ze op enig moment ook maar kans hebben gemaakt mee te doen aan de verkiezingen?
Hoezo....................kansloos?!?
46  van 96 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 05:53 VVD blijft verliezen in peiling22
» 25/05 PvdA, SP: akkoord verlengt de recessie82
» 25/05 Wilders: VVD volledig de weg kwijt108
» 24/05 Pechtold wederom D66-lijsttrekker71


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden