
Rachel Hazes wil de komende jaren geen herdenkingen of hommages meer zien voor haar, vandaag exact twee jaar geleden,
overleden echtgenoot. Dat zegt ze in een
interview met het Algemeen Dagblad. Pas over een jaar of vijf denkt ze er weer aan toe te zijn. De herdenking van afgelopen 30 juni van André's 55-ste verjaardag in de Amsterdamse Pepsi Stage, georganiseerd door Hazes-adepten (onder wie dochter Nathalie, broer Arie, ex-gitarist Jan Buis), had ze ook liever niet gezien.
''Hoe kun je in hemelsnaam je medewerking verlenen aan dat gebeuren, heb ik gedacht en geroepen. De mensen die dat organiseerden waren in mijn ogen geen fans.''De 36-jarige Rachel zegt de komende tijd pas aan rouw toe te zullen komen. Ze is met haar kinderen Roxy en Dreetje verhuisd van Vinkeveen naar Almere.
''Hier wonen we nu aan de plas en in een normale woonwijk. Als ik zie hoe fijn ze het hier hebben met zoveel andere kinderen van hun leeftijd, ben ik toch heel blij dat we deze stap genomen hebben. Het maakt het voor mij gemakkelijker ze nog vele mooie jaren te geven.''Ze zegt weinig fouten te hebben gemaakt met het beheer van de Hazes' erfenis de laatste twee jaar.
''De vuurpijlceremonie in Hoek van Holland werd door menigeen als bizar ervaren. Maar André had bij de notaris vast laten leggen dat na zijn overlijden een gedeelte van zijn as afgeschoten moest worden over de Noordzee. Als dat iemand zijn wens is moet je daar ook gehoor aan geven. Wij hebben ook een gedeelte van André's as begraven op zijn lievelingsplekken. En er is nog een deel van zijn as verwerkt in onze tatoeages. Wat is er nou mooier dan dat iemand van wie je zielsveel houdt niet alleen in je gedachten en je hart zit, maar ook nog eens in je lichaam.''
Lees ook:
»
09:32 Artiesten rouwen om dood Whitney Houston16
»
07:17 [Upd] Whitney Houston (48) overleden114
»
11/02 Paris op stap met Yolanthe en Afrojack21
»
11/02 Van Lexmond wil alleen kinderen met ware liefde32
|
Heeft ze even genoeg geld?
gaat ze nou mekkeren om het nieuws te halen?,. ik ben die paddestoel zoooooooooooo moe...
Mevrouw... uw kapsel!
OT:
quote:artikel:
Rachel Hazes wil de komende vijf jaar geen herdenkingen of hommages meer zien voor haar, vandaag exact twee jaar geleden, overleden echtgenoot.
Wat een egoist.
Hazes was van iedereen!Als ze het niet wil zien, dan kijkt ze maar niet.
Net alsof zij de bevolking wel rust heeft gegund
Haal die kop eraf, plak er 2 voetjes onder en je hebt een wel erg lelijke wuppie!
Ze zoekt zelf steeds de media op
jammer dat die kinderen zo'n moeder hebben
Kiiijk daar heb je Gert en Rachel, Rachel... Men, dat mens lijkt net op Samson met al dat haar en dat vervelende gejengel...
quote:Op zaterdag 23 september 2006 @ 14:37 schreef faltox het volgende:
Haal die kop eraf, plak er 2 voetjes onder en je hebt een wel erg lelijke wuppie!

idd
Dat die Raggel effe een eindje oppleurt met haar schele gezeik over onze feesten voor onze Hazes! Wij doen wat we willen!!!
Andere artiesten proberen nog een beetje de nalatenschap
van André hazes in stand te houden maar mevrouw gaat overal
tegen in of alles om haar draait.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 @ 14:35 schreef Schnoepfchen het volgende:
Wat een egoist. Hazes was van iedereen!
Spreek voor jezelf
Wijf ga is naar de kapper.Zal het wel te druk hebben gehad met geld opmaken.
Wie denkt ze wel niet dat ze is?!
Dat ze een beetje niet blij is met een herdenking die de
echte familie van andré organiseerd!
Vies mens!

Roggel
ik kan het me wel een beetje voorstellen...
Jonges, jongess... Ey, ey jongess. Ey jongess, jongess! JONGENS!!! EY! EYY!! Jongesss... ik wil voorlopig even rust
Kuthoer is dat wijf
quote:Op zaterdag 23 september 2006 @ 14:59 schreef StevenZen het volgende:Kuthoer is dat wijf

Ze komt intelligenter over dan jij.
Zo, nu al rust?
Waarom dat commentaar op die herdenking van 30 juni? Zij was toch diegene die na zijn overlijden een circus van het hele gebeuren maakte o.a. met een beeld van André Jakkes en het schrijven van een boek, dus niet piepen als iemand anders hem ook wil herdenken Rachel, kom kom
als mevrouw Hazes er zelf geen centjes aan verdient vindt ze het maar slecht
Wat een kut reacties.
Als die vrouw rust wil, wie zijn jullie dan om het tegen te spreken.
egoisten
(en nee ik ben GEEN andré fan.)
Stomme trut . Kreeg ze weer niet genoeg aandacht
quote:En er is nog een deel van zijn as verwerkt in onze tatoeages. Wat is er nou mooier dan dat iemand van wie je zielsveel houdt niet alleen in je gedachten en je hart zit, maar ook nog eens in je lichaam.''
Gadverdamme

Arme kinderen.
eerst een super afscheid in de ArenA waar bijna iedereen kippevel van kreeg, voor de fans, dan zelf een fucking boek schrijven, dan nog een herdenking, dan nog veel geld vangen voor het huis (een slordige anderhalf miljoen) en dan opeens gaan zijken!
Het is niet aan HAAR om dat te eisen! En dan nog dat standbeeld waar mevrouw niet eens een rooie cent aan betaald heeft, want de fans hebben dat betaald!
en dan weer steeds die dingen van 'Andre had het zo gewild' Had i voor dat i overleed soms een hele waslijst gemaakt van dingen die i graag zo zou willen hebben?
Ik krijg toch het gevoel dat altijd zo blijft zijn... Amsterdammers en Rotterdammers gaan nou eenmaal niet zo goed samen..
jammer dat zij bepaalt wanneer ze er genoeg van heeft. Nog vóór de eerste herdenking had ik al genoeg van háár. En alsjeblieft: laat dat mens binnen nu en 5 jaar onder de trein komen, want nóg een herdenking trek ik niet.
Ga lekker emigreren stomme Rachel,
alsof wij zitten te wachten op HAAR aandacht trekkerij.
Zij is juist diegene die constant om aandacht roept, ik was dr eigenlijk alweer vergeten tot nu dus.
dus rot lekker op
vraagt zich af wat ze iedereen hier aangedaan heeft.....
quote:Op zaterdag 23 september 2006 @ 14:35 schreef Schnoepfchen het volgende:
Mevrouw... uw kapsel!
OT:
[..]
Wat een egoist. Hazes was van iedereen!
Als ze het niet wil zien, dan kijkt ze maar niet.
Tja het is het zelfde als met amstel
"ONS BIER"
Ik wist dat Rachel zou verhuizen naar Almere, maar niet dat ze al verhuist was. Ik woon zelf ook in Almere, maar ik zal op haar verzoek niet langs haar huis gaan om een bloemetje te bezorgen.
Ik wens Rachel en haar kinderen mooie jaren toe in ons Almere.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 @ 16:28 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik wist dat Rachel zou verhuizen naar Almere, maar niet dat ze al verhuist was. Ik woon zelf ook in Almere, maar ik zal op haar verzoek niet langs haar huis gaan om een bloemetje te bezorgen.
Ik wens Rachel en haar kinderen mooie jaren toe in ons Almere.
Ik snap waarom jij jezelf kansloos noemt.
Alleen zijzelf was natuurlijk een echte fan. Die dochters en ooms doen alles alleen voor het geld. Die Rachel is gewoon een smerige hoer. Wil alleen geld verdienen over de rug van Andre, en nu dit niet meer lukt doet ze liever niets.
quote:De 36-jarige Rachel zegt de komende tijd pas aan rouw toe te zullen komen.
...na eerst haar zakken te hebben gevuld.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 @ 14:34 schreef ReMCoDijKSTRa het volgende:
Heeft ze even genoeg geld?
bingo!
goh eerst de arena vol laten lopen.. zoonlief volop in de camera zetten.. en nu geen herdenking meer willen.. ze kan daar trouwens niks aan doen, iedereen mag een herdenkingsfeest geven
als je uberhaupt al van Hazes zijn simpele synthesizer liedjes houd ben je een smakeloze boer!
Die Rachel Hazes is echt een ordinaire troela. Zo zie je maar mensen, klasse dat kan je niet kopen.
Rachel is een vieze hoer die alleen maar geld aan die dooie dronkelap over probeert te houden. GADVERDAMME
Niemand weet eigenlijk ook maar een persoonlijk ding over Rachel of Andre Hazes. Jullie zitten allemaal wat te mekkeren over iets waar je eigenlijk niks van weet. Hoe kun je nou ooit weten hoe zij zich voelt? Ze kan een golddigger zijn, ze kan ook echt van hem hebben gehouden,
JE WEET HET NIET!!
En mij intresseert het eigenlijk ook geen zak. Laat ze maar lekker met rust.
Voor een vrouw die van André Hazes wilde scheiden voordat hij omkiepte rouwt ze erg diep om 'm! NOT!
Als ze dan ook eens ophoud om zelf de media op te zoeken prima.
Die kinderen zijn geloof ik een jaar of 10/12, vreemd dat ze dan al een tattoeage hebben genomen. Ik neem aan dat die tattoe wel gaar wordt als ze gaan groeien...
quote:Op zaterdag 23 september 2006 @ 18:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Voor een vrouw die van André Hazes wilde scheiden voordat hij omkiepte rouwt ze erg diep om 'm! NOT!
..en daar heb je helemaal gelijk in ..en als de roddelblaadjes haar met rust laten, en Rachel hun, kan iedereen weer verder....wordt wel tijd ook..
(was een Hazes fan )
quote:Op zaterdag 23 september 2006 @ 18:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Voor een vrouw die van André Hazes wilde scheiden voordat hij omkiepte rouwt ze erg diep om 'm! NOT!
..en daar heb je helemaal gelijk in ..en als de roddelblaadjes haar met rust laten, en Rachel hun, kan iedereen weer verder....wordt wel tijd ook..
(was een Hazes fan )
Had iemand die parasiet iets gevráágd dan? Of dacht ze "kom, ik ben al zo'n tijd niet meer in het nieuws, laat ik weer eens wat roepen!"?
Ze heeft er de kracht niet meer voor.
't Is dubbel. André Hazes kon ik op een of andere manier wel waarderen, maar wat was er op het laatst nog van de man over. Ik herinner me nog een optreden in Villa BVD op een van de grote voetbaltoernooien. OMG wat zag die Hazes d'r uit, zingen leek ook nergens op.
Ik kan me voorstellen dat z'n vrouw er op een gegeven moment ook genoeg van had, maar wat moet je daarvan zeggen. Wie weet nou precies hoe het er thuis bij hen aan toe ging.
De volkszanger gaat dood.. logisch dat mevrouw Hazes in beeld komt. Maar met het scheidingsverhaal in het achterhoofd zie ik mevrouw in de media, diep in rouw gedompeld, enige tijd later met bekendheden om de tafel, intens verdrietig maar delegerend en pratend op een manier over haar André, het herdenken, het aankomende boek... het klopte gevoelsmatig gewoon van geen kant..
Misschien dat ze zelf aan de felle negatieve reakties ten onder dreigde te gaan en wakker werd geschud.
Ik denk zelf dat ze oprecht een nieuw leven buiten alle mediaaandacht probeert op te bouwen. Zou ze zelf de media opzoeken. Zou kunnen, maar ik denk eerder dat men haar vraagt om reakties.
Zijn de opmerkingen van haar over herdenkingen terecht? Er zijn altijd mensen die geld zien in dit soort evenementen, die heb je overal, maar fans hebben mss wel gewoon een goeie organisator nodig voor het opzetten van iets dergelijks. Moet die dan ook fan zijn?
Hoe moet je het eerste zinnetje trouwens interpreteren? Wil Rachel Hazes zelf niet meer kijken naar herdenkingen of hommages of is het een oproep naar anderen om het niet meer te organiseren? Daar zit een groot verschil in.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 @ 17:53 schreef Rhapsody het volgende:Rachel is een vieze hoer die alleen maar geld aan die dooie dronkelap over probeert te houden. GADVERDAMME

Nee, JIJ bent zo'n geweldig mens, he?
Kan eerlijk gezegd ook geen sympathie voor deze vrouw opbrengen...