Hirsi Ali waarschuwt voor 'gevaar' Verdonk

Politiek • Geschreven door ANP op 19-08-2006 @ 13:46
print 
Icoon PolitiekAyaan Hirsi Ali waarschuwt voor het 'gevaar' dat Rita Verdonk in haar ogen vormt. Dat doet ze in het NOVA-televisiedocumentaire 'De Gelukzoeker', dat zaterdag 26 augustus wordt uitgezonden.

Het ex-Kamerlid zegt over de huidige minister van Vreemdelingenzaken: "ze is enorm populair, maar heeft geen partijprogramma. De geschiedenis wijst uit dat het gevaarlijk is als men zoveel macht krijgt."

Kort nadat Hirsi Ali haar paspoort weer terug kreeg, ontving ze een telefoontje van Verdonk. "Ik was verbaasd en kreeg kippenvel. Dit was het laatste wat ik had verwacht. Rita nodigde me uit voor een glas wijn en wilde er nog eens rustig over praten. Ze vertelde me dat ze alles recht ging zetten wat krom was in Nederland."


Toch niet meer zo gek op Rita

Bron: ANP


Lees ook:

» 05:53 VVD blijft verliezen in peiling9
» 25/05 PvdA, SP: akkoord verlengt de recessie82
» 25/05 Wilders: VVD volledig de weg kwijt108
» 24/05 Pechtold wederom D66-lijsttrekker71


delen | eKudos nujij

15055 views / 106 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 106 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3
Ja, wie krijgt er geen kippenvel bij zo'n telefoontje van zo'n iemand
Leugenaars...die zijn ook gevaarlijk.
Verdonk heeft het programma van het kabinet/2e kamer te volgen. En niet anders.
userIcon
Hirsi is zelf net zo'n gevaar, dus ze moet gewoon 'r mond houden.
Ik wist niet dat die 2 trouwens wat met elkaar hadden? Hirsi Verdonk of toch maar Rita Ali? Kan je tenminste Ritaali zeggen
Offtopic: Als de kat van huis is.......

Hey hou eens even op met de <center> tag te spelen!!
En dat zegt een persoon die erop uit was om in Nederland een burgeroorlog te ontketenen.
userIcon
Dat plaatje eronder!


quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:48 schreef MChaser het volgende:
Leugenaars...die zijn ook gevaarlijk.
lol mee eens, fucking nederlandse nationaliteit krijgen omdat je liegt en dan nog commentaar leveren op de gene die dat voor je geregelt heeft, gegeven paard nooit in de bek kijken.
Hier nog een foto van haar

http://www12.georgetown.e(...)raphics/HirsiAli.jpg

Edit Oldenzaaltjuh= Links van gemaakt
userIcon
Ahhhh onze nationale knuffelillegaal met veel te hoog salaris wil weer in het nieuws komen!
userIcon
Link die foto eens. Op deze manier verneuk je de lay-out.
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:49 schreef Super7fighter het volgende:
En dat zegt een persoon die erop uit was om in Nederland een burgeroorlog te ontketenen.
Denk anders dat verdonk daar een stuk beter in zal zijn
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:53 schreef Gary_C het volgende:
Link die foto eens. Op deze manier verneuk je de lay-out.
Nogal jah
userIcon
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:51 schreef AIRmichael het volgende:
Hier nog een foto van haar

[afbeelding]
Tering
die VERDONK BEN IK ECHT SPUUGZAT
niet om dit gedoe met die ali die haar kan me geen hol intereseren maar dat touwTYFUS wijf van een BRINTA Verdonk kickt op macht weetje
het kan haar geen kanker schelen hoe het met het volk gaat ze zijn alleen maar bezig met iets dat net is als een compu ter spel
als je je punten niet kan halen dan maar zorgen dat je op de vieste manieren stemmers pakt terwijl; een politicus juist de hele dag de straten op moet om met mense te praten dit dat
KANKREPOLITIEK HIER IND E WERELD IK WIL ZELF EEN PARTIJ BEGINNEN WIE DOET MEE
userIcon
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:51 schreef AIRmichael het volgende:
Hier nog een foto van haar

[afbeelding]
lieve schat, ik zit te eten...die foto van zo ontzettend dichtbij bevordert nou niet echt me eetlust
En besides, je vernaait idd de layout
quote:
Ze vertelde me dat ze alles recht ging zetten wat krom was in Nederland."
Nou...dan is ze toch lang bezig...
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:55 schreef StreSzLooSz het volgende:
die VERDONK BEN IK ECHT SPUUGZAT
niet om dit gedoe met die ali die haar kan me geen hol intereseren maar dat touwTYFUS wijf van een BRINTA Verdonk kickt op macht weetje
het kan haar geen kanker schelen hoe het met het volk gaat ze zijn alleen maar bezig met iets dat net is als een compu ter spel
als je je punten niet kan halen dan maar zorgen dat je op de vieste manieren stemmers pakt terwijl; een politicus juist de hele dag de straten op moet om met mense te praten dit dat
KANKREPOLITIEK HIER IND E WERELD IK WIL ZELF EEN PARTIJ BEGINNEN WIE DOET MEE
En jij doet je naam ook niet echt eer aan
userIcon
quote:
"ze is enorm populair, maar heeft geen partijprogramma. De geschiedenis wijst uit dat het gevaarlijk is als men zoveel macht krijgt."
Ik snap het niet. Op wie doelt Hirsi Ali nu precies? Met wie maakt ze een historische vergelijking? Dit is zo nietszeggend.
userIcon
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:55 schreef StreSzLooSz het volgende:
die VERDONK BEN IK ECHT SPUUGZAT
niet om dit gedoe met die ali die haar kan me geen hol intereseren maar dat touwTYFUS wijf van een BRINTA Verdonk kickt op macht weetje
het kan haar geen kanker schelen hoe het met het volk gaat ze zijn alleen maar bezig met iets dat net is als een compu ter spel
als je je punten niet kan halen dan maar zorgen dat je op de vieste manieren stemmers pakt terwijl; een politicus juist de hele dag de straten op moet om met mense te praten dit dat
KANKREPOLITIEK HIER IND E WERELD IK WIL ZELF EEN PARTIJ BEGINNEN WIE DOET MEE
ik niet als je het niet erg vind
waar sta je voor?
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:55 schreef StreSzLooSz het volgende:
die VERDONK BEN IK ECHT SPUUGZAT
niet om dit gedoe met die ali die haar kan me geen hol intereseren maar dat touwTYFUS wijf van een BRINTA Verdonk kickt op macht weetje
het kan haar geen kanker schelen hoe het met het volk gaat ze zijn alleen maar bezig met iets dat net is als een compu ter spel
als je je punten niet kan halen dan maar zorgen dat je op de vieste manieren stemmers pakt terwijl; een politicus juist de hele dag de straten op moet om met mense te praten dit dat
KANKREPOLITIEK HIER IND E WERELD IK WIL ZELF EEN PARTIJ BEGINNEN WIE DOET MEE
Misschien is de de Partij voor Analfabeten een idee?
userIcon
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:55 schreef StreSzLooSz het volgende:
die VERDONK BEN IK ECHT SPUUGZAT
niet om dit gedoe met die ali die haar kan me geen hol intereseren maar dat touwTYFUS wijf van een BRINTA Verdonk kickt op macht weetje
het kan haar geen kanker schelen hoe het met het volk gaat ze zijn alleen maar bezig met iets dat net is als een compu ter spel
als je je punten niet kan halen dan maar zorgen dat je op de vieste manieren stemmers pakt terwijl; een politicus juist de hele dag de straten op moet om met mense te praten dit dat
KANKREPOLITIEK HIER IND E WERELD IK WIL ZELF EEN PARTIJ BEGINNEN WIE DOET MEE
Zooo kansloos dit

Oh, je bent serieus?
userIcon
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:51 schreef AIRmichael het volgende:
Hier nog een foto van haar

http://www12.georgetown.e(...)raphics/HirsiAli.jpg

Edit Oldenzaaltjuh= Links van gemaakt
Moest dat echt zo groot? Dag naar de klote...
userIcon
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:58 schreef Wally__ het volgende:

[..]

Misschien is de de Partij voor Analfabeten een idee?
Yeah, en dan stemcomputers met foto's i.p.v. namen!
userIcon
mensen en zeker politici die recht door zee gaan en niet van hun weg willen afslaan zijn ook gevaarlijke mensen. In de politiek moet je leren water bij wijn te doen. Zeker in het politieke stelsel wat wij kennen in Nederland
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:48 schreef Impry het volgende:
Hirsi is zelf net zo'n gevaar, dus ze moet gewoon 'r mond houden.
Das niet al te logisch. Als er iets gevaarlijk voor mij is, wil ik toch wel weten of iets anders ook gevaarlijk voor mij is. Al komt die informatie van het "1e gevaar".
Bewijst maar weer hoe verschrikkelijk hypocriet Hirsi Ali is. Ze heeft al eerder aangegeven het niet eens te zijn geweest met de VVD, maar toch bleef ze maar bij de VVD. En dat allemaal voor de aandacht, totaal onbegrijpelijk. En dan nu naar een conservatieve denktank, een organisatie die geld krijgt van een stel homofobe Bush-aanhangers. Leuke plek voor een voorvechter van vrijheid als Hirsi Ali. Hypocrieter kan eigenlijk niet.
man Philosocles (Redactie Frontpage) 19-08-2006 @ 14:04 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:49 schreef Super7fighter het volgende:
En dat zegt een persoon die erop uit was om in Nederland een burgeroorlog te ontketenen.
Hirsi Ali leverde ongezouten kritiek en was niet het meest tactvolle Tweede Kamer-lid dat het land ooit gekend heeft. Maar het lijkt me dat het stellen dat ze doelbewust op gewapend conflict aanstuurde, meer over jou zegt dan over haar.
userIcon
Ben ik de enige die het vreemd vind? Nova heeft haar eerst bedonderd waardoor al die heisa is begonnen, dan geeft ze weer een interview waarin ze iets heel anders zei dan indertijd, en dan deze uitspraak:
quote:
ze is enorm populair, maar heeft geen partijprogramma.
Maakt dat wat uit? Ze heeft de verkiezing van Rutte toch allang verloren? Is dit oud materiaal van Nova ofzo?
... Aldus zei de vrouw die ook niet bijster veel heeft toegevoegd aan de nederlandse politiek, behalve dan lekker relschoppen.

Boi, is zij goed geintegreerd. Ze heeft precies door hoe het hier werkt.
userIcon
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:08 schreef speknek het volgende:
Ben ik de enige die het vreemd vind? Nova heeft haar eerst bedonderd waardoor al die heisa is begonnen, dan geeft ze weer een interview waarin ze iets heel anders zei dan indertijd, en dan deze uitspraak:
[..]

Maakt dat wat uit? Ze heeft de verkiezing van Rutte toch allang verloren? Is dit oud materiaal van Nova ofzo?
Zembla ( jeweetwel dat Telegraafachtige, linkse programma wat altijd de socialistische heilstaat propageert) heeft haar bedonderd.

Verder vind ik haar opmerking nogal nietszeggend. Ze hint over een soort historische vergelijking die we met Rita Verdonk moeten maken, maar ik heb geen idee met wie of wat.
man Philosocles (Redactie Frontpage) 19-08-2006 @ 14:17 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:08 schreef speknek het volgende:
Ben ik de enige die het vreemd vind? Nova heeft haar eerst bedonderd waardoor al die heisa is begonnen [..]
Het was niet Nova, het was 'de opgewarmde prak van Zembla' (courtesy F. Halsema).
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:57 schreef Tarak het volgende:

quote:
"ze is enorm populair, maar heeft geen partijprogramma. De geschiedenis wijst uit dat het gevaarlijk is als men zoveel macht krijgt."


Ik snap het niet. Op wie doelt Hirsi Ali nu precies? Met wie maakt ze een historische vergelijking? Dit is zo nietszeggend.
FF de uitzending van zaterdag de 26e afw88 lijkt me. Vermoedelijk doelt ze op populisme. Je als volk achter een persoon scharen i.p.v. diens ideeën. Het lijkt me bij Verdonk echter om een enkel idee te gaan: het buitenlanders behoorlijk lastig maken in NL te komen c.q. verblijven. Dat doet het bijzonder goed onder de bevolking.
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:48 schreef Impry het volgende:
Hirsi is zelf net zo'n gevaar, dus ze moet gewoon 'r mond houden.
"
Helemaal mee eens
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:10 schreef raiderxxx het volgende:
Die ontactische en gemaakte Verdonk heeft bewezen niet geschikt te zijn voor de politiek.
Correctie
Die ontactische en gemaakte Hirsi Ali heeft bewezen niet geschikt te zijn voor de politiek.
Ik ben het wel met Hirsi eens.. Maar Hirsi heeft helaas hier geen recht van spreken op.. Ze is zelf netzo fout..
userIcon
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:17 schreef Philosocles het volgende:

[..]

Het was niet Nova, het was 'de opgewarmde prak van Zembla' (courtesy F. Halsema).<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:57 schreef Tarak het volgende:

<sub>quote:
"ze is enorm populair, maar heeft geen partijprogramma. De geschiedenis wijst uit dat het gevaarlijk is als men zoveel macht krijgt."</sub>

Ik snap het niet. Op wie doelt Hirsi Ali nu precies? Met wie maakt ze een historische vergelijking? Dit is zo nietszeggend.</div></blockquote> FF de uitzending van zaterdag de 26e afw88 lijkt me. Vermoedelijk doelt ze op populisme. Je als volk achter een persoon scharen i.p.v. diens ideeën. Het lijkt me bij Verdonk echter om een enkel idee te gaan: het buitenlanders behoorlijk lastig maken in NL te komen c.q. verblijven. Dat doet het bijzonder goed onder de bevolking.
Je zou het ook kunnen interpreteren als een "dit zijn de regels" concept. Verdonk is eerlijk en houdt niet van politiek gekonkel om jank gevallen. Verbazingwekkend is nog steeds de motie van Viezeloes van der Laan waarin Verdonk feiteljk wordt opgeroepen om te handelen in strijd met de wet. Het is vervelend voor Hirsi Ali maar Verdonk had nog steeds gelijk in het beruchte Hirsi Ali debat. Verbazingwekkend is overigens ook dat nooit onderzocht is of een Tweede Kamer met 149 leden eigenlijk wel rechtsgeldige beslissingen mag nemen. Dat is namelijk bijzonder twijfelachtig.
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:55 schreef StreSzLooSz het volgende:
die VERDONK BEN IK ECHT SPUUGZAT
niet om dit gedoe met die ali die haar kan me geen hol intereseren maar dat touwTYFUS wijf van een BRINTA Verdonk kickt op macht weetje
het kan haar geen kanker schelen hoe het met het volk gaat ze zijn alleen maar bezig met iets dat net is als een compu ter spel
als je je punten niet kan halen dan maar zorgen dat je op de vieste manieren stemmers pakt terwijl; een politicus juist de hele dag de straten op moet om met mense te praten dit dat
KANKREPOLITIEK HIER IND E WERELD IK WIL ZELF EEN PARTIJ BEGINNEN WIE DOET MEE
ik kan best begrijpen dat je het niet zo leuk vindt allemaal. maar ik vind het toch wel wat ver gaan dat je met allerlei ziektes gaat smijten, denk niet dat jouw partij veel stemmen krijgt op die manier, je komt namelijk niet bijster intelligent over...
on topic: hirsi Ali heeft denk ik gelijk. Rita is eng
userIcon
heel genuanceerd zeg ik : HIRSI VAL ASJBLIEFT DOOD NEER!
man Philosocles (Redactie Frontpage) 19-08-2006 @ 14:41 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:31 schreef Tarak het volgende:

[..] Je zou het ook kunnen interpreteren als een "dit zijn de regels" concept. [..]
Ja maar stel nou dat dat 'regels zijn regels'' niet om allochtonen ging, maar om autorijden. Verdonk als keiharde verkeersminister die iedereen op de bon laat slingeren die z'n auto 2 graden scheef parkeert of 3 km/u te hard rijdt. Dan was ze volgens mij een stuk minder populair.
quote:
Verbazingwekkend is overigens ook dat nooit onderzocht is of een Tweede Kamer met 149 leden eigenlijk wel rechtsgeldige beslissingen mag nemen. Dat is namelijk bijzonder twijfelachtig.
Eensch. Dat had zeker onderzocht moeten worden. Eigenaardig dat niemand daarover door heeft gedramd - maar de reden ligt vermoedelijk in het feit dat CDA en VVD, en een kamermeerderheid met hen, (al te zeer) vervroegde verkiezingen wilden vermijden. Als dit namelijk was doorgezet was de kans op zeer snelle verkiezingen na de val van Balkenende-2 m.i. een stuk groter, of eigenlijk niet te vermijden.
userIcon
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:29 schreef knight3 het volgende:

[..]

Correctie
Die ontactische en gemaakte Hirsi Ali heeft bewezen niet geschikt te zijn voor de politiek.
Jullie hebben allebij gelijk
userIcon
Waarom zou Verdonk een partijprogramma nodig moeten hebben? Ze is toch gewoon lid van de VVD?
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:41 schreef Philosocles het volgende:

[..]

Ja maar stel nou dat dat 'regels zijn regels'' niet om allochtonen ging, maar om autorijden. Verdonk als keiharde verkeersminister die iedereen op de bon laat slingeren die z'n auto 2 graden scheef parkeert of 3 km/u te hard rijdt. Dan was ze volgens mij een stuk minder populair.
[..]

Eensch. Dat had zeker onderzocht moeten worden. Eigenaardig dat niemand daarover door heeft gedramd - maar de reden ligt vermoedelijk in het feit dat CDA en VVD, en een kamermeerderheid met hen, (al te zeer) vervroegde verkiezingen wilden vermijden. Als dit namelijk was doorgezet was de kans op zeer snelle verkiezingen na de val van Balkenende-2 m.i. een stuk groter, of eigenlijk niet te vermijden.
kuch... De plaats van Hirsi ali is ingenomen door Laetitia Griffith, dus er zitten nog steeds 150 personen in de 2de kamer hoor.
userIcon
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:48 schreef Sannydance het volgende:

[..]

kuch... De plaats van Hirsi ali is ingenomen door Laetitia Griffith, dus er zitten nog steeds 150 personen in de 2de kamer hoor.
Nu, maar het gaat om de periode dat Hirsi Ali in de Tweede Kamer zat. Maar jah, ze hebben nu toch een vreselijk compromis bedacht om de Tweede Kamer niet tegen het hoofd te stoten, iets met somalisch gewoonterecht...... afschuwelijk!!! Verdonk had dus gewoon gelijk.
userIcon
Lati Hirsi dinges lekker teruggaan naar Somalië en daar een grote bek hebben: kijken hoe lang ze dat kan volhouden. Dat noemen ze nu zeemeeuw-management: krijsend binnenkomen, de boel volschijten en weer wegfladderen.
userIcon
Hirsi Ali en Verdonk dansen samen.
userIcon
Is die Hirsi of Magan nou nog niet opgerot naar de VS?
Opsoute, vieze leugenaar!
"Ze vertelde me dat ze alles recht ging zetten wat krom was in Nederland."

Uit de mond van Verdonk inderdaad gevaarlijke woorden, wat een eng mens zeg.
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:57 schreef Tarak het volgende:

[..]

Ik snap het niet. Op wie doelt Hirsi Ali nu precies? Met wie maakt ze een historische vergelijking? Dit is zo nietszeggend.
Als je die verklaring niet snapt zou ik nog maar eens de geschiedenisboeken induiken.
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:55 schreef StreSzLooSz het volgende:
die VERDONK BEN IK ECHT SPUUGZAT
niet om dit gedoe met die ali die haar kan me geen hol intereseren maar dat touwTYFUS wijf van een BRINTA Verdonk kickt op macht weetje
het kan haar geen kanker schelen hoe het met het volk gaat ze zijn alleen maar bezig met iets dat net is als een compu ter spel
als je je punten niet kan halen dan maar zorgen dat je op de vieste manieren stemmers pakt terwijl; een politicus juist de hele dag de straten op moet om met mense te praten dit dat
KANKREPOLITIEK HIER IND E WERELD IK WIL ZELF EEN PARTIJ BEGINNEN WIE DOET MEE
en dat noemt zich stressloos...
userIcon
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:55 schreef StreSzLooSz het volgende:
die VERDONK BEN IK ECHT SPUUGZAT
niet om dit gedoe met die ali die haar kan me geen hol intereseren maar dat touwTYFUS wijf van een BRINTA Verdonk kickt op macht weetje
het kan haar geen kanker schelen hoe het met het volk gaat ze zijn alleen maar bezig met iets dat net is als een compu ter spel
als je je punten niet kan halen dan maar zorgen dat je op de vieste manieren stemmers pakt terwijl; een politicus juist de hele dag de straten op moet om met mense te praten dit dat
KANKREPOLITIEK HIER IND E WERELD IK WIL ZELF EEN PARTIJ BEGINNEN WIE DOET MEE
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:55 schreef StreSzLooSz het volgende:
die VERDONK BEN IK ECHT SPUUGZAT
niet om dit gedoe met die ali die haar kan me geen hol intereseren maar dat touwTYFUS wijf van een BRINTA Verdonk kickt op macht weetje
het kan haar geen kanker schelen hoe het met het volk gaat ze zijn alleen maar bezig met iets dat net is als een compu ter spel
als je je punten niet kan halen dan maar zorgen dat je op de vieste manieren stemmers pakt terwijl; een politicus juist de hele dag de straten op moet om met mense te praten dit dat
KANKREPOLITIEK HIER IND E WERELD IK WIL ZELF EEN PARTIJ BEGINNEN WIE DOET MEE
hey klootviool,

sodermieter nou is op met die taal van je, heb je dat al eerder gezegd, dat soort taal hoeft niet
krijg t maar is, dan piep je wel anders

gewoon dimmen!


en daarbij komt.

ik heb 1000 x liever verdonk dan de leugenachtige H ali... of wat was haar echte naam nou ook al weer?


en
50  van 106 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3


Lees ook:

» 05:53 VVD blijft verliezen in peiling9
» 25/05 PvdA, SP: akkoord verlengt de recessie82
» 25/05 Wilders: VVD volledig de weg kwijt108
» 24/05 Pechtold wederom D66-lijsttrekker71


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden