'Duitsland ontsnapt aan terreuraanslag'

Internationaal • Geschreven door ANP op 19-08-2006 @ 03:41
print 
TerrorismeDuitsland is eind vorige maand hoogstwaarschijnlijk aan een terroristische aanslag ontsnapt. De Duitse politie meldde gisteren dat kofferbommen die op 31 juli in twee regionale treinen bij Koblenz en Dortmund waren aangetroffen, alleen door een constructiefout niet zijn ontploft.

De politie heeft twee verdachten weten te identificeren door opnamen van bewakingscamera's op stations. Op de beelden zijn de donkerharige mannen te zien die de koffers perrons van een station in Keulen oprijden. De twee treinen reden daarvandaan richting Koblenz en Dortmund. De politie heeft 50.000 euro uitgeloofd voor de gouden tip die leidt tot de arrestatie van het duo.

Libanon
Het Openbaar Ministerie, dat eerder wees op de mogelijkheid van afpersing, meldde vrijdag zeer sterke aanwijzingen te hebben dat het ging om een mislukte terroristische aanslag. ''We werken momenteel met de aanname dat dit het werk was van een terroristische groepering in Duitsland en dat het de bedoeling was een groot aantal mensen te doden'', aldus de openbaar aanklager in de zaak.

Uit het onderzoek van justitie blijkt een mogelijk verband met Libanon. In één van de koffers is een briefje met een Arabisch opschrift en een Libanees telefoonnummer aangetroffen.

De twee identieke zwarte koffers waren gevuld met flessen met propaangas, ontstekingsmechanismen, metaaldraad, batterijen en flesjes gevuld met een ontvlambare vloeistof. De kofferbommen zouden tien minuten voor aankomst in de stations hebben moeten ontploffen, blijkt uit onderzoek.

Met dank aan RuL0R voor de submit.

Bron: ANP


Lees ook:

» 13:26 Acht arrestaties in onderzoek Britse media0
» 13:19 'Griekenland moet vervroegd naar stembus'1
» 12:19 Duizenden Japanners straat op om kernenergie11
» 10:36 Iran schermt met nucleaire prestatie56


delen | eKudos nujij

14209 views / 137 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 137 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3
userIcon
Godzijdank dat er niks is gebeurt!
Apart... weer een terreuraanslag die voorkomen is..

Het is de laatste tijd wel vaak raak, waarbij ik me begin af te vragen wat nou nog echt is en wat niet. Bedoel.. dit soort berichten boezem je wel angst in bij de mensen.

Aan de andere kant hou je de mensen wel actief in het opletten van vreemde zaakjes/gebeurtenissen en het melden ervan.

Mja.. en toch blijft 't veel voorkomen, verijdelde aanslagen.
'k Ben benieuwd op de volgende..
userIcon
Ze hadden zwart haar?? Ook vast een broek en schoenen aan. Gaap.
Verder wel intressant, wel vaag dat ze daar nu pas mee komen. T riekt een beetje naar de angst zaai hype van de laaste jaren. Maar alles weer onbevooroordeeld onderzoeken. We zullen zien.
userIcon
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 03:46 schreef 10011984 het volgende:
Apart... weer een terreuraanslag die voorkomen is..

Het is de laatste tijd wel vaak raak, waarbij ik me begin af te vragen wat nou nog echt is en wat niet. Bedoel.. dit soort berichten boezem je wel angst in bij de mensen.

Aan de andere kant hou je de mensen wel actief in het opletten van vreemde zaakjes/gebeurtenissen en het melden ervan.

Mja.. en toch blijft 't veel voorkomen, verijdelde aanslagen.
'k Ben benieuwd op de volgende..
Hij is niet voorkomen. De kofferbommen waren niet goed gemaakt, en zijn dus niet afgegaan.

Shit happens, wen er maar aan.
userIcon
Inplaats van dat die moslims gewoon naar een islamitisch land gaan en daar een normaal leven nemen gaan ze hier een beetje dom doen

zal het nooit begrijpen, wat een domheid
userIcon
Gewoon in scene gezet....
userIcon
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 04:21 schreef Alert het volgende:
Gewoon in scene gezet....
Ja dat denk ik ook en dat in Engeland ook en Twin towers ook Madrid ook en zelfs in Irak elke dag, allemaal in scene gezet zodat wij bang worden van moslims.
En zo gerechtvaardigt onzelf kunnen verdedigen.
Tegen de onschuldige niet bestaande terroristen die ons helemaal niet dood willen, gewoon omdat wij niks meer zijn als varkens in hun ogen.
En wie dit niet gelooft moet zijn oogjes maar eens openen.
Er is geen Islamitisch terrorisme, onwerkelijk idee.
Islam is het geloof van vrede.
Het zijn de zionisten en de westerlingen die alleen macht en olie willen.
En dat alles over de rug van arme onschuldige ver ontwikkelde moslims.
Die overigens nooit iemand een vlieg kwaad doen vanwege spotprentjes of uitgesproken meningen in hun nadeel.


Op mensen zoals jij!
userIcon
Nog een geluk dat er geen Nederlands telefoon nummer is gevonden, anders waren wij nu de lul geweest in het extra geaccentueerd kopje "libanon" ipv Nederland.
userIcon
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8184253307321536024&q=Alex+Jones+warns+about+attacks+before+911&hl=nl is een video van 25 juli 2001.
Waarin Alex Jones aan de hand van klokkeluiders, wetgeving, propaganda en motief zijn 1e en enige voorspelling ooit doet. Er zijn miljoenen getuigen van en het is live uitgezonden in zijn programma.(Zelfs de mainstream media ontkent het niet)
Sindsdien is ie zeg maar wereldberoemd buiten het nieuws om en heeft hij vele zeer informatieve documentaires gemaakt: o.a.: http://video.google.nl/videoplay?docid=-5948263607579389947&q=terrorstorm

NU heeft hij zijn 2e voorspelling in 10 jaar gedaan aan de hand van de ontwikkelingen, inside info, propaganda en motief nml:
Een nieuwe 9-11 om het volk deze keer mee te slepen in de Iran oorlog(PNAC documents)

Alex is een specialist op het gebied van "Government sponsored terrorisme to blame it on the political enemies or as a pretext for war", wat overigens uitgebreid gedocumenteerd is.(bv. Operation Northwoods)

Nu heeft hij gasten als senaatslid Ron Paul, Cinthia Mckenney, senior cia analist Ray mcgovern, reagans top advisor/uitvinder van "reaganomics" etc etc


This is no bullshit... unfortunatly....
het lijkt erop dat dat soort moslims enkelt uit zijn op macht
bah wat een rot volk.
(ik bedoel dus enkelt die bommen enzo laten ontploffen in naam van)
ik bedoel ieder zo zijn eigen geloof maar dit gaat veels te ver en ik, geloof echt niet dat dit in welk geloof dan ook thuis hoort
userIcon
''In één van de koffers is een briefje met een Arabisch opschrift en een Libanees telefoonnummer aangetroffen.''

mooie setup dan?

constructiefouten kan je ook express maken..
ik bedoel zoals we al eerder gemerkt hebben blaast zo een koffertje een half station op...
dus als het lukte dan vind niemand dat briefje ooit terug..en zelfs al vinden ze het kunnen ze nooit meer nawijzen dat het in dat koffertje heeft gezeten...

mijns inziens....Gotcha!
userIcon
Was dat tijdens Nature-one toevallig?
Wat zich dus daar in de buurt afspeelt......
(Een van de grotere festivals in duitsland.)
'Mannschaft-bomber'

http://www.bild.t-online.(...)bomben-fahndung.html

Hier staat een video, gek genoeg zie je ze niet in de trein stappen
userIcon
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 03:46 schreef 10011984 het volgende:
Apart... weer een terreuraanslag die voorkomen is..

Het is de laatste tijd wel vaak raak, waarbij ik me begin af te vragen wat nou nog echt is en wat niet. Bedoel.. dit soort berichten boezem je wel angst in bij de mensen.

Aan de andere kant hou je de mensen wel actief in het opletten van vreemde zaakjes/gebeurtenissen en het melden ervan.

Mja.. en toch blijft 't veel voorkomen, verijdelde aanslagen.
'k Ben benieuwd op de volgende..
Er worden geen terreuraanslagen geplanned door de overheden. Wie beweerd van wel is een conspiracy-theoriste en wordt toch door mij genegeerd. (net zoals de meeste mensen met dergelijken doen gelukkigerwijs)
De geheime diensten en beveiliging is gewoon veel beter geworden.
userIcon
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 05:13 schreef pietje77 het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8184253307321536024&q=Alex+Jones+warns+about+attacks+before+911&hl=nl is een video van 25 juli 2001.
This is no bullshit... unfortunatly....
Alex "buy my DVD's and books" Jones
De FBI , CIA , Mossad en tig andere waarschuwde voor een aanslag op korte termijn in 2001 , helaas was de precieze manier , de plaats en zeker de datum niet duidelijk.
Jones analyseerd dat roept er vervolgens bij dat het de US gov. is die ze geplant heeft en opeens is ie een geloofwaardige bron en moet het wel de US gov geweest zijn .....
Waarschuwwingen die o.a. in 2001 uitgingen http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/1992852.stm
userIcon
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 05:13 schreef pietje77 het volgende:
NU heeft hij zijn 2e voorspelling in 10 jaar gedaan aan de hand van de ontwikkelingen, inside info, propaganda en motief nml:
Een nieuwe 9-11 om het volk deze keer mee te slepen in de Iran oorlog(PNAC documents)
Ok kom maar op met die pnac documenten die dat zeggen , heb je ze überhaupt wel gelezen of blaat je maar wat ?
Om precies te zijn zijn er namelijk 2 documenten die specifiek over Iran gaan en geen van beide vind dat de US in een oorlog met Iran moet stappen.
Komt nog bij dat de Pnac een denktank is en niet het US beleid.
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 04:52 schreef pokoF het volgende:
blablabla behhhh behhhh blablabla
En ik op mensen zoals jij waarbij de feiten maar niet willen doordringen terwijl ze al genoeg informatie voorgeschoteld hebben gekregen. Lekker in je ontkenningsfase blijven hangen. Mensen zoals jij zijn medeschuldig aan het verder verkankeren van deze wereld.

Alex Jones' latest film covers in detail the proven history of government sponsored terrorism, and focuses on the 7-7 London Bombings and 9-11
Terrorstorm: http://video.google.com/videoplay?docid=-5948263607579389947
userIcon
"Uit het onderzoek van justitie blijkt een mogelijk verband met Libanon. In één van de koffers is een briefje met een Arabisch opschrift en een Libanees telefoonnummer aangetroffen."

Tuuuuuurlijk joh.

Gewoon false flag operation van Israel dus. Zoals ze al tientallen (bewezen) keren hebben geflikt.
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 09:00 schreef Shakkara het volgende:
"Uit het onderzoek van justitie blijkt een mogelijk verband met Libanon. In één van de koffers is een briefje met een Arabisch opschrift en een Libanees telefoonnummer aangetroffen."

Tuuuuuurlijk joh.

Gewoon false flag operation van Israel dus. Zoals ze al tientallen (bewezen) keren hebben geflikt.
Precies:

A Historical Look At Israeli False Flag Operations

http://www.libertyforum.org/showflat.php?Cat=&Board=news_international&Number=293786448
ik denk dat het echt ee opzetje is on de Duitsers angst in te boezemen, en meteen een groot deel van de Duitsers verdacht te maken, wie heeft er nou geen Duitslandshirt tegenwoordig in D.

Verder is het natuurlijk vreemd dat die beelden niet in een NL politiebericht verspreidt zijn, grotere kans dat die lui in NL zitten dan in bv Berlijn.
quote:
''We werken momenteel met de aanname dat dit het werk was van een terroristische groepering in Duitsland en dat het de bedoeling was een groot aantal mensen te doden'',
Daar zijn de meningen over verdeeld.
Hoorde net op de radio dat de bommen niet in de spits zouden afgaan en ook niet op het station.
Oftewel, het was niet gepland om zoveel mogelijk slachtoffers te veroorzaken.
userIcon
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 05:13 schreef pietje77 het volgende:
<erg lange link> is een video van 25 juli 2001.
Waarin Alex Jones aan de hand van klokkeluiders, wetgeving, propaganda en motief zijn 1e en enige voorspelling ooit doet. Er zijn miljoenen getuigen van en het is live uitgezonden in zijn programma.(Zelfs de mainstream media ontkent het niet)
Sindsdien is ie zeg maar wereldberoemd buiten het nieuws om en heeft hij vele zeer informatieve documentaires gemaakt: o.a.: <erg lange link 2>

NU heeft hij zijn 2e voorspelling in 10 jaar gedaan aan de hand van de ontwikkelingen, inside info, propaganda en motief nml:
Een nieuwe 9-11 om het volk deze keer mee te slepen in de Iran oorlog(PNAC documents)

Alex is een specialist op het gebied van "Government sponsored terrorisme to blame it on the political enemies or as a pretext for war", wat overigens uitgebreid gedocumenteerd is.(bv. Operation Northwoods)

Nu heeft hij gasten als senaatslid Ron Paul, Cinthia Mckenney, senior cia analist Ray mcgovern, reagans top advisor/uitvinder van "reaganomics" etc etc


This is no bullshit... unfortunatly....
Die tweede link van je begint al met de mythe dat M. van der Lubbe de Reichstagbrand niet heeft aangestoken. Sorry, maar als zoiets al zo begint heb ik de neiging om op de rood-witte X in de rechterbovenhoek van mijn browservenster aan te klikken.
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 05:14 schreef patricia72 het volgende:
het lijkt erop dat dat soort moslims enkelt uit zijn op macht
bah wat een rot volk.
(ik bedoel dus enkelt die bommen enzo laten ontploffen in naam van)
ik bedoel ieder zo zijn eigen geloof maar dit gaat veels te ver en ik, geloof echt niet dat dit in welk geloof dan ook thuis hoort
Dat soort moslims.... rotvolk.... Generaliseren?
Of toch weer niet, want je bedoeld alleen diegene die bommen laten ontploffen.

Er zijn dus geen bommen ontploft. Lekker onduidelijke reactie van je.

enkelt? Ik enkel, jij enkelt en wij enkelen?
Veels? Veel, veels en veelst?
Vertel... wat heb ik gemist op school?

Ik ken moslims die beter Nederlands spreken en schrijven dan jij.

Of in jouw waarschijnlijke woordkeuze:
Ik ken moslims die beter Nederlands praten of schrijven als jou.
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 04:21 schreef Alert het volgende:
Gewoon in scene gezet....
Laten we voor the sake of argument nu eens aannemen dat 9/11 een inside job was. Dan NOG kun je niet stellen dat alle aanslagen (gelukt en mislukt) daarna OOK inside jobs waren.

Elke bijzondere misdaad trekt copy cats aan. Een paar jaar geleden hadden we daarvan in NL een goed voorbeeld toen er opeens relatief veel ouders hun kinderen doodden.

Je moet wel bijzonder naief zijn om te denken dat terrorisme GEEN copy cats aan zou trekken.
als ik op die trein had gezeten ging ik echt gelijk een lotto-lot kopen...
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 09:09 schreef ericeric het volgende:

[..]

Laten we voor the sake of argument nu eens aannemen dat 9/11 een inside job was.....
Aannemen? Was je nog niet op de hoogte van de feiten dan? Nog maar een feit:
9/11: Bush "Administration" Official Declares 9/11 an "Inside Job" (KIJKEN):
http://video.google.com/videoplay?docid=-8180123292618944278
userIcon
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 04:21 schreef Alert het volgende:
Gewoon in scene gezet....
Yep, er zijn de laatste tijd teveel zogezegd fantastisch verijdelde aanslagen ... binnenkort a real one ... a big one ...
userIcon
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 09:05 schreef calvobbes het volgende:
Daar zijn de meningen over verdeeld.
Hoorde net op de radio dat de bommen niet in de spits zouden afgaan en ook niet op het station.
Oftewel, het was niet gepland om zoveel mogelijk slachtoffers te veroorzaken.
Tuurlijk niet ... het is dan ook opgezet terrorisme ...
quote:
In één van de koffers is een briefje met een Arabisch opschrift en een Libanees telefoonnummer aangetroffen.
Hahahahaha.......... weer een stel domme terroristen?!
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 09:28 schreef plum het volgende:

[..]

Heb U niks anders als die NEP verhaaltjes op video in zeer slechte beeldkwaliteit?
Reageert u dan als 't u belieft niet.
Het is zo achterhaald.
Mensen die het eindspel niet begrijpen zijn achterhaald.
Het gepeupel is helaas goed door de media afgericht en reageren repressief op afwijkende meningen. De massa had de kans om te begrijpen wat er werkelijk gaande is, maar ze verkiezen blindheid boven kennis.

userIcon
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 09:11 schreef T2012 het volgende:

[..]

Aannemen? Was je nog niet op de hoogte van de feiten dan? Nog maar een feit:
9/11: Bush "Administration" Official Declares 9/11 an "Inside Job" (KIJKEN):
http://video.google.com/videoplay?docid=-8180123292618944278

l'histoire ce repete

Alle overduidelijke waarschuwingen door bv. Eisenhouwer in zijn afscheidsspeech, JFK(vele audio waarschuwingen), Franklin etc etc of de huidige experts/insiders etc etc zoals Ron Paul, Cinthia Mckenney, top adviseur reagon-uitvinder reagonomics, senior cia analyst Ray mcgovern etc etc gaan er bij de "anti-conspiracy freaks" niet in hoeveel bewijs er ook gepresenteerd word.
Want ze zijn totaal gebrainwashed door de ScrewLC en andere totaal debiele propaganda.

"Government sponsored terrorisme to blame it on there political enemies or to get the people behind a war" is gewoon standaard procedure door heel de geschiedenis heen.
En je kunt letterlijk verzuipen in het bewijs, smoking guns, onbeantwoorde vragen, voorkennis etc etc etc

goeie link nogmaals
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 09:32 schreef plum het volgende:

Dat was zeker radio Iraque en de licht getinte berichten berichten in het arab en Frans nietwaar?
Wat een domme vooroordelen weer...
Gewoon radio3 nieuws...

En het is ook gewoon zelf na te gaan. Aan het begin van de middag moesten die bommen ontploffen en ook ver voor een station.

Die blinde haat van jou waardoor je iedereen die een andere mening heeft meteen wantrouwt, begint wel ziekelijke vormen aan te nemen. Misschien moet je er eens over gaan praten met je psychiater.
userIcon
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 09:36 schreef pietje77 het volgende:

[..]


l'histoire ce repete

Alle overduidelijke waarschuwingen door bv. Eisenhouwer in zijn afscheidsspeech, JFK(vele audio waarschuwingen), Franklin etc etc of de huidige experts/insiders etc etc zoals Ron Paul, Cinthia Mckenney, top adviseur reagon-uitvinder reagonomics, senior cia analyst Ray mcgovern etc etc gaan er bij de "anti-conspiracy freaks" niet in hoeveel bewijs er ook gepresenteerd word.
Want ze zijn totaal gebrainwashed door de ScrewLC en andere totaal debiele propaganda.

"Government sponsored terrorisme to blame it on there political enemies or to get the people behind a war" is gewoon standaard procedure door heel de geschiedenis heen.
En je kunt letterlijk verzuipen in het bewijs, smoking guns, onbeantwoorde vragen, voorkennis etc etc etc

goeie link nogmaals

Laten ze eerst maar eens met verifeerbaar bewijs komen dat niet binnen 3 seconden of zelf 1 seconde logish denken weerlegt kan worden.
je kan leterlijk verzuipen in tegen bewijs , laten blijken dat de smoking gun alleen maar een peukje rookt , de vragen beantwoorden en de voorkennis verklaren en nog komen de conspiracy freaks met wederom een makelijk te weerleggen kut filmpje in een kwaliteit om van te huilen of je wordt totaal genegeerd omdat je 'gebrainwashed' bent
wie is er hier nou gebrainwashed oh wacht daar is een brain voor nodig , never mind .....
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 05:14 schreef patricia72 het volgende:
het lijkt erop dat dat soort moslims enkelt uit zijn op macht
bah wat een rot volk.
(ik bedoel dus enkelt die bommen enzo laten ontploffen in naam van)
ik bedoel ieder zo zijn eigen geloof maar dit gaat veels te ver en ik, geloof echt niet dat dit in welk geloof dan ook thuis hoort
Ooit gehoord van de kruistochten, de roof van kunstschatten, de exploitatie van olie, de eeuwenlange onderdrukking van uit het rijke westen. Ze komen nu uit de kast (holen) en slaan terug naar het westen?
Gelukkig dat ze nog in de middeleeuwen leven en het buskruit nog moeten uitvinden anders waren een aantal aanslagen ongetwijfeld inmiddels gelukt.
userIcon
hebben jullie gezien wat er op het 'briefje met arabische teksten' stond?

dat was gewoon een boodschappenbriefje! op de hierboven ergens gelinkte site van bild kun je het briefje zien met als onderschrift: 'brood, olijven, joghurt'. en die zijn ook nog eens alledrie doorgestreept.

je moet wel een hele erge amateur bomber zijn als je dat in je koffer laat zitten dus ik vermoedt dat ze met opzet niet ontploft zijn en dat ze dit 'signaal' wel genoeg vonden.

ik ben overigens erg blij dat ze niet ontploft zijn want ik zat die dag in de trein van berlijn naar praag...
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 09:48 schreef plum het volgende:

[..]

Ik haat?
Ik BLIND??????
Ga nu gauw naar je terreurlandje terug.
Ik plaats geen enkele bom.
Ik vermoord geen onschuldige mensen vanuit mijn geloof.
Ik geloof in mensen maar dan moeten ze niet zo extreem en fanatiek zijn.
Goeden zal ik helpen, kwaden zal ik bestrijden, en er is geen enkele goede extremistische moslim.
Dus denk ik dat jouw goede raad, bedankt overigens daarvoor, echt wel op je zelf slaat.
Hmmm... Jij zegt nu dus dat ik bommen plaats en onschuldige mensen dood?
Waar basseer je dat allemaal op?
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 04:03 schreef dodegod het volgende:
Inplaats van dat die moslims gewoon naar een islamitisch land gaan en daar een normaal leven nemen gaan ze hier een beetje dom doen

zal het nooit begrijpen, wat een domheid
Gelukkig kunnen heel veel mensen wel een normaal leven, leven in bijv. Libanon..


userIcon
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 09:49 schreef florisje het volgende:
hebben jullie gezien wat er op het 'briefje met arabische teksten' stond?

dat was gewoon een boodschappenbriefje! op de hierboven ergens gelinkte site van bild kun je het briefje zien met als onderschrift: 'brood, olijven, joghurt'. en die zijn ook nog eens alledrie doorgestreept.

je moet wel een hele erge amateur bomber zijn als je dat in je koffer laat zitten dus ik vermoedt dat ze met opzet niet ontploft zijn en dat ze dit 'signaal' wel genoeg vonden.

ik ben overigens erg blij dat ze niet ontploft zijn want ik zat die dag in de trein van berlijn naar praag...
en als dat zo is dan lijkt het me juist tegen een conspiracy werken want zou de "nwo" 'illuminatie' 'reptilians' 'bilderbergers' 'etc' daar ook echt een boodschappen briefje in douwen ipv een duidelijk verwijzing naar al qaeda of Iran oid als dat de bedoeling was..
userIcon
Wat een onzin om te bedenken dat de overheid er achter zit om moslims een slechte naam te bezorgen.
De overheid hoeft dat niet te doen daar kunnen ze prima zelf voor zorgen.
Overal op de wereld hebben moslims problemen met anderen.
En als die simpele conspiracy theoristen nu eens daarna gaan kijken ik plaats van oeverloos te dimdammen over wie iets doet.
Bommen leggen doet volgens mij maar een soort op deze aardbol.
Wat een geweldig geloof is de islam toch.
Het zal mij benieuwen wanneer de eerste moskee de hens in gaat, ik kan mij zo langzamerhand voorstellen dat de mensen het spuugzat worden.
In Nederland wordt moslim nieuws niet meer getoond op radio en televisie maar in de ons omringende landen staan de kranten en web sites er vol mee.
Uitstel van executie.
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 09:49 schreef florisje het volgende:
hebben jullie gezien wat er op het 'briefje met arabische teksten' stond?

dat was gewoon een boodschappenbriefje! op de hierboven ergens gelinkte site van bild kun je het briefje zien met als onderschrift: 'brood, olijven, joghurt'. en die zijn ook nog eens alledrie doorgestreept.
En dat word dus gezien als één van de bewijzen dat het als een terorristische aanslag bedoeld zou zijn....
Lekker overtuigend.
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 09:55 schreef TiSNiX het volgende:
Wat een onzin om te bedenken dat de overheid er achter zit om moslims een slechte naam te bezorgen.
De overheid hoeft dat niet te doen daar kunnen ze prima zelf voor zorgen.
Overal op de wereld hebben moslims problemen met anderen.
En als die simpele conspiracy theoristen nu eens daarna gaan kijken ik plaats van oeverloos te dimdammen over wie iets doet.
Bommen leggen doet volgens mij maar een soort op deze aardbol.
Wat een geweldig geloof is de islam toch.
Het zal mij benieuwen wanneer de eerste moskee de hens in gaat, ik kan mij zo langzamerhand voorstellen dat de mensen het spuugzat worden.
In Nederland wordt moslim nieuws niet meer getoond op radio en televisie maar in de ons omringende landen staan de kranten en web sites er vol mee.
Uitstel van executie.
Hou toch eens op met dat gehuil... Er is nog helemaal niks duidelijks laat staan zeker over de achtergrond van de daders....
Maar nee, er wordt nu al geschreeuwd dat de daders zeker Moslim zijn
Zo praat je jezelf wel aan dat Moslims overal ter wereld problemen veroorzaken
userIcon
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 09:52 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Gelukkig kunnen heel veel mensen wel een normaal leven, leven in bijv. Libanon..


Omdat moslims besluiten vanuit een moslim land een niet moslim land aan te vallen en hun niet moslim mensen ontvoeren daarom kunnen veel mensen nu geen normaal leven in Libanon hebben.
simpel toch , als Hezbolla niks had gedaan dan had Israel Libanon met rust gelaten
userIcon
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 03:46 schreef 10011984 het volgende:
Apart... weer een terreuraanslag die voorkomen is..

Het is de laatste tijd wel vaak raak, waarbij ik me begin af te vragen wat nou nog echt is en wat niet. Bedoel.. dit soort berichten boezem je wel angst in bij de mensen.

Aan de andere kant hou je de mensen wel actief in het opletten van vreemde zaakjes/gebeurtenissen en het melden ervan.

Mja.. en toch blijft 't veel voorkomen, verijdelde aanslagen.
'k Ben benieuwd op de volgende..
Mja en ik vraag mij af wat voor nieuws jij wél gewoon voor waar aan neemt.
Maar laat mij raden....
Alles wat anderen als ongeloofwaardig bestempelen.
Je wilt zeker een echte bomaanslag en dan zal je nog lopen te beweren dat er geen overtuigend bewiijs is.
Vreemde gedachtengang....
50  van 137 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3


Lees ook:

» 13:26 Acht arrestaties in onderzoek Britse media0
» 13:19 'Griekenland moet vervroegd naar stembus'1
» 12:19 Duizenden Japanners straat op om kernenergie11
» 10:36 Iran schermt met nucleaire prestatie56


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden