Groningse peuter op de bon voor wildplassen

Opmerkelijk • Geschreven door Rob (R@b) op 24-07-2006 @ 13:13
print 
PolitieIn Veendam is een peuter bekeurd wegens wildplassen. De 3-jarige wetsovertreder werd in de kraag gevat toen hij zijn blaas leegde in de bosjes van het plaatselijke Borgerswold-park .

De boete van 75 euro is overigens overhandigd aan de moeder van de peuter, die naast haar zoontje stond.

De politie wil niet op de zaak ingaan. De moeder heeft protest aangetekend. Het Openbaar Ministerie zal uiteindelijk beslissen of de moeder de boete wel of niet moet betalen.

Met dank aan Sonic19, Xanthe, stefan1187, YubYub, Beuzebelder en Plonzer voor de submit.

Bron: NU.nl


Lees ook:

» 25/05 Roemeen betrapt met aanhanger vol drank19
» 25/05 Moeder in Mexico rukt kind ogen uit46
» 25/05 Het is handdoekdag45
» 24/05 Chinees stel begroef vrouw levend na aanrijding11


delen | eKudos nujij

18485 views / 184 reacties
Reacties op dit bericht
33  van 184 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4
userIcon
quote:
Op maandag 24 juli 2006 @ 15:20 schreef ChaoticPunk het volgende:

[..]

zeker een vmbo-er die het heeeel goed kan vinden met zijn pappie en mammie....

Joh ventje...normaal helpt men elkaar, zeker met kind dat moet plassen, of is helpen je niet geleerd? En kleine kinderen (meisjes nog meer dan jongetjes) kunnen hun plas niet lang ophouden als zo'n stoere pik als jij. Waar denk je dat jij allemaal niet (behalve hier) tegen aan gezeken hebt toen je (nog) kleiner was.
Heel komisch, al je insinuaties. Het feit dat je eerste bewering niet op waarheid berust doet zeker geen goed aan de geloofwaardigheid van je betoog en jouw persoon in het algemeen. Ik geef slechts aan dat ouders veel meer verantwoordelijkheid moeten nemen voor hun kinderen in plaats van alles op anderen af te schuiven. Als ik verantwoording voor een kind wil nemen, dan maak ik er zelf wel één in plaats van andermans inferieure genetisch materiaal te ondersteunen.
userIcon
voor alle ouders hier met een mening dat het maar moet kunnen....
Laten jullie je kinderen ook overal in de bosjes poepen of is dat ineens anders ??

mijn hond kan ook niet altijd en overal zijn behoefte ophouden net als een kleuter, maar toch krijg je dan in diezelfde parken maar ook in woonwijken commentaar van diezelfde ouders
quote:
Op maandag 24 juli 2006 @ 13:23 schreef Plofkotje het volgende:
De politie is soms echt zo zielig.. Get a life en ga boeven vangen..
Dat kost wel geld en dit leverd geld op !!!!uitermate belangrijk natuurlijk!!! De Nederlandse Politie is zum Ze blinken voornamelijk uit in pietluttigheden, verder hebben zij een grote voorliefde voor mieren met wie zij regelmatig van bil gaan!!!
userIcon
vast al een oudje:



goed voorbeeld doet goed volgen?
userIcon
ja blauw op straat zielig je maar agent zijn en bekeurd zo iemand op deze manier sterk staaltje werk agent moron
userIcon
quote:
Op maandag 24 juli 2006 @ 13:16 schreef Domenica het volgende:

[..]

Consequent
Het beleid wat de Verdonk knuffelaars zullen waarderen. Recht door zee. Regels zijn regels.
userIcon
quote:
Op maandag 24 juli 2006 @ 13:23 schreef Plofkotje het volgende:
De politie is soms echt zo zielig.. Get a life en ga boeven vangen..
Nog een naïeveling die denkt dat de politie alleen boeven gaat vangen
Die waren er denk niet te vangen...(come on we hebben het hier over Veendam...)
quote:
Op maandag 24 juli 2006 @ 16:52 schreef NatasTriplesix het volgende:
voor alle ouders hier met een mening dat het maar moet kunnen....
Laten jullie je kinderen ook overal in de bosjes poepen of is dat ineens anders ??

mijn hond kan ook niet altijd en overal zijn behoefte ophouden net als een kleuter, maar toch krijg je dan in diezelfde parken maar ook in woonwijken commentaar van diezelfde ouders
Laat me raden...jij hebt geen kinderen? Een kind van 3 kan zijn plas niet ophouden en het kan weleens gebeuren dat je ergens loopt waar geen toilet in de buurt is, dus logisch dat je dat kind dan in de bosjes laat plassen, maar dat wil niet zeggen dat je dat iedere keer moet doen, er zijn nu eenmaal momenten waarbij je niet anders kan, belachelijk dat daar een boete voor gegeven wordt, maar ja, had niet anders verwacht van een NL politie agent
quote:
Op maandag 24 juli 2006 @ 16:52 schreef NatasTriplesix het volgende:
voor alle ouders hier met een mening dat het maar moet kunnen....
Laten jullie je kinderen ook overal in de bosjes poepen of is dat ineens anders ??
Dat is inderdaad heel wat anders. Een peuter die net zindelijk is, is dat meestal al veel langer v.w.b. zijn grote boodschap. Bovendien is dat (ook voor een peuter) veel beter op te houden. Mijn kinderen (3 stuks) hebben allemaal als peuter wel eens minstens een keer in de bosjes geplast, maar nooit gepoept!
quote:
Op maandag 24 juli 2006 @ 14:58 schreef vbmot het volgende:

[..]

Nogal asociaal, vind je niet? Jouw blaag is jouw verantwoordelijkheid. Jij moet zorgen dat ze ergens kan plassen, niet de ijssalon. Kan dat niet, dan neem je het misbakseltje gewoon niet mee. Nu zadel je anderen op met jouw rotzooi, erg onverantwoordelijk en getuigend van een enorm (misplaatst) egocentrisme. Leer eens dat je verantwoordelijkheid verder gaat dan die van broedmachine! Tienermoeder met uitkering ofzo?
Ik neem aan dat jij nooit eens nodig moest als klein ventje. Jij hebt zeker daarvoor veel klappen gekregen daarom ben je nu aan het 'zeiken'
quote:
Op maandag 24 juli 2006 @ 16:51 schreef vbmot het volgende:

[..]

Heel komisch, al je insinuaties. Het feit dat je eerste bewering niet op waarheid berust doet zeker geen goed aan de geloofwaardigheid van je betoog en jouw persoon in het algemeen. Ik geef slechts aan dat ouders veel meer verantwoordelijkheid moeten nemen voor hun kinderen in plaats van alles op anderen af te schuiven. Als ik verantwoording voor een kind wil nemen, dan maak ik er zelf wel één in plaats van andermans inferieure genetisch materiaal te ondersteunen.
Nieuwsflash:
Voorburg's plaatselijk sufferdje, 24 juli 2012

De heer Tom N. te V. is het gelukt om bij zichzelf een perfect geschapen kind te verwekken dat bovendien gelijk zindelijk blijkt te zijn!!!

Junior zal naar verwachting na het afronden van zijn promotieonderzoek (op 12-jarige leeftijd) in dienst treden bij de politie als rechercheur zedendelicten met een speciale opdracht.
quote:
Op maandag 24 juli 2006 @ 16:52 schreef NatasTriplesix het volgende:
voor alle ouders hier met een mening dat het maar moet kunnen....
Laten jullie je kinderen ook overal in de bosjes poepen of is dat ineens anders ??

mijn hond kan ook niet altijd en overal zijn behoefte ophouden net als een kleuter, maar toch krijg je dan in diezelfde parken maar ook in woonwijken commentaar van diezelfde ouders
Deze vergelijking gaat inderdaad voor geen meter op.

Ten eerste laat je een hond uit om te laten plassen en/of poepen. Dat doe je niet met een kind, die probeer je uiteraard zo veel mogelijk op een WC te poepen en/of plassen.

Ten tweede zijn peuters nog niet goed in staat hun plas op te houden. Met poepen gaat dat veel makkelijker (sterker nog, vaak kunnen ze niet eens poepen in de bosjes zelfs als ze moeten, maar wel plassen).

Ik neem het je niet kwalijk dat je zo'n domme vergelijking maakt, je hebt zeker ook geen kinderen maar denkt wel te weten hoe die 'werken'.
userIcon
nou meneer agent... ik ben trots op je..
quote:
Op maandag 24 juli 2006 @ 15:28 schreef VaderJacob het volgende:

[..]

Wil je aub niet alle vmbo'ers met hem vergelijken

Ik heb dan geen kinderen maar ik kan me indenken dat je op somige momenten gewoon niet anders kan, en in zo'n park heeft toch eigenlijk niemand er last van!
VaderJacob, excuus....je hebt helemaal gelijk. Ik had het jong niet met een scholier vergelijken...ik heb zo'n vermoeden dat zijn IQ te laag is voor welke school dan ook.

Nogmaals excuus
quote:
Op maandag 24 juli 2006 @ 16:51 schreef vbmot het volgende:

[..]

Heel komisch, al je insinuaties. Het feit dat je eerste bewering niet op waarheid berust doet zeker geen goed aan de geloofwaardigheid van je betoog en jouw persoon in het algemeen. Ik geef slechts aan dat ouders veel meer verantwoordelijkheid moeten nemen voor hun kinderen in plaats van alles op anderen af te schuiven. Als ik verantwoording voor een kind wil nemen, dan maak ik er zelf wel één in plaats van andermans inferieure genetisch materiaal te ondersteunen.
Geweldige uitspraak...nu nog iets steekhoudends zeggen, en je mag van je driewieler af...

Heb je al bij je mammie geinformeerd waar je allemaal geplast hebt?
Of is die dat slappe gelul van je ook al een tijdje zat....
userIcon
Whahhahahahhaahahhaha wat is de justitie/politie/overheid toch lekker bezig!

Er is nu een actie op Slam fm en daar kun je geld storten om dat mannetje zijn bekeuring van ¤75 te betalen, alles erboven gaat naar de KIKA..

Slam fm, zeer goed gedaan!!!!!

userIcon
Als ik wild plas krijg ik ook een bekeuring.. dat kind ook simpel.
quote:
Op maandag 24 juli 2006 @ 13:22 schreef TheJewishGuy het volgende:
In mijn woonplaats krijg je een boete van 37 Eurie als je op de straat voetbalt
Ga je toch lekker in het gemeentehuis voetballen met je vrienden?
quote:
Op maandag 24 juli 2006 @ 13:19 schreef M1t het volgende:

[..]

En verboden wildplassen is verboden wildplassen!!
Als ouder weet je zelf ook wel dat je kind moeilijk kan ophoude, en daar moet je dan ook op voorbereiden (zakje/potje mee, niet teveel laten drinken voordat je naar het park gaat etc.) ipv dan maar in de bosjes te laten zeiken.

En ik ga er ook vanuit dat de vrouw erop is aangesproken en beboet ipv dat meneer agent tegen het jongentje zijn verhaal ging houden.
en jij hebt vast ook geen kinderen!!!zakje/potje mee,ben je wel helemaal lekker??
Tja geld moet rollen he.
Dat's nu typies nederland!
Wat een enorme grote LUL die agent.....

Te schijterig om zwembad en bioscoop terroristjes aan te pakken. Hebben ze daar geen NATO's (Noord Afrikaanse Teringleiers op Scooters) die aangepakt moeten worden? Om dan toch maar je quotum te halen pak je een ventje van 3.

Als ik de vader was had ik die agent voor zo'n laffe actie een enorme lel verkocht.....daar heb ik wel een vette prent voor over!!
Nee he!? Zijn de kaaskoppies al zó zielig geworden?!?!?!?
userIcon
tsjah als je een streven moet halen van een bep. aantal boetes per maand en je hebt nu nog niks uitgevoerd.... dan moet je aan het einde van de maand nu eenmaal elk klein kurtdingetje bekeuren om dat streven te halen...

ot:
schijtbiggen!
userIcon
quote:
Op maandag 24 juli 2006 @ 20:28 schreef Piles het volgende:
Het was een nep-agent
Zie: http://teletekst.nos.nl/?412-01
Hé, dat wilde ik al meedelen ja
userIcon
Waar moet het heen met dat kindje, als de moeder zelfs wildplassen accepteert. Ik zou hem flink aanpakken en in de gaten houden!
quote:
Op maandag 24 juli 2006 @ 20:28 schreef Piles het volgende:
Het was een nep-agent
Zie: http://teletekst.nos.nl/?412-01
Wel een goede grap dan, heel Nederland heeft het erover.
Het blijkt een "grap" te zijn. Gelukkig maar.

Vaak is het met dit soort dingen even een paar dagen wachten en dan komt er meer informatie naar boven, nu dus ook. SBS had er ook een leuk stukje van op tv... dat was natuurlijk sensatie van de bovenste plank.
userIcon
quote:
Op maandag 24 juli 2006 @ 13:23 schreef HeartCore het volgende:

[..]

Wat je hebt duidelijk gemaakt hiermee is dat je zelf geen kinderen hebt.

Mocht je er ooit aan beginnen, succes met de door jou zo rooskleurig voorgestelde planning. Je kunt een peuter 10 keer laten plassen voor je weg gaat, op het moment dat het niet kan, moeten ze plassen. Dit is een ongeschreven wet die veel ouders zullen beamen.

Enne goed plan, je kind minder laten drinken met dit weer
Ben ik het helemaal mee eens.En als ik dan moet kiezen tussen een natte broek en een verdrietig kind dan kies ik toch voor het plassen in de bosjes.
quote:
Op maandag 24 juli 2006 @ 13:20 schreef SunChaser het volgende:
Ja dames en heren, daar houdt de sterke arm van Nederland zich mee bezig. Belachelijk. Een kind van drie.
een kind van drie mag alles, omdat het nog maar drie jaar is?
quote:
Op maandag 24 juli 2006 @ 22:01 schreef A.West het volgende:

[..]

een kind van drie mag alles, omdat het nog maar drie jaar is?
Nee tuurlijk niet, die geef je een flinke boete... Als die met 3 jaar nog niet weet waar hij mee bezig is... Wat denkt ie wel... Gewoon flink beboeten!

Lul...
userIcon
quote:
Op maandag 24 juli 2006 @ 20:28 schreef Piles het volgende:
Het was een nep-agent
Zie: http://teletekst.nos.nl/?412-01
Kan dat ook niet even in het bericht gezet worden?
Scheelt weer wat frustratie bij mijn mede-Fokkers
33  van 184 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4


Lees ook:

» 25/05 Roemeen betrapt met aanhanger vol drank19
» 25/05 Moeder in Mexico rukt kind ogen uit46
» 25/05 Het is handdoekdag45
» 24/05 Chinees stel begroef vrouw levend na aanrijding11


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden