Deense imam Laban wil debat met Hirsi Ali

Politiek • Geschreven door Gertjan (Kozzmic) op 11-02-2006 @ 11:37
print 
Ayaan Hisri AliDe Palestijns-Deense imam Aboe Laban, verantwoordelijk voor de verspreiding van de omstreden Deense cartoons in het Midden-Oosten, wil in debat met de Nederlandse politica Ayaan Hirsi Ali. "Ayaan Hirsi Ali verergert de ellende door Europeanen te bedriegen", liet de omstreden imam tijdens een bijeenkomst in een moskee in Kopenhagen weten.

Hij reageerde op een lezing die Nederlands beroemdste Kamerlid donderdag in Berlijn hield. Hirsi Ali betoogde daar het 'noodzakelijk en belangrijk' te vinden om de islam en de leer van Mohammed te bekritiseren, ook als volgelingen van de profeet zich daardoor beledigd voelen. "Ik sta klaar om met haar in debat te gaan", stelde de Deense provocateur in een reactie.

Jan Peter Balkenende
Ook Balkenende reageerde gisteren gepikeerd door de woorden van Hirsi Ali. Hij viel met name over de stelling van de VVD'er dat ze zou willen dat de Nederlandse premier net zo veel lef had als zijn Deense collega Rasmussen, die in tegenstelling tot Balkenende de druk uit de moslimwereld om de persvrijheid te beknotten tot dusver zou hebben weerstaan. "Ik vraag me af of dit het debat in Nederland verder helpt", reageerde Balkenende, die zei te geloven 'dat we niet veel hebben' aan de bijdrage van Hirsi Ali in het debat over de cartoons.

De uitspraken van de VVD-politica verbaasde Balkenende, omdat tijdens een eerder Kamerdebat er een 'breed draagvlak' bleek voor het kabinetsstandpunt, ook bij VVD-fractievoorzitter Jozias van Aartsen en Hirsi Ali. Volgens Van Aartsen vertolkte zijn fractielid het VVD-standpunt in Berlijn. "En die ene opmerking over Balkenende? Nou ja, dat is Ayaan."

Bron: Het Parool


Lees ook:

» 05:53 VVD blijft verliezen in peiling1
» 25/05 PvdA, SP: akkoord verlengt de recessie82
» 25/05 Wilders: VVD volledig de weg kwijt108
» 24/05 Pechtold wederom D66-lijsttrekker71


delen | eKudos nujij

11013 views / 215 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 215 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4 5
Woei!
Leuke uitdaging voor Hirshi.

Ik ben heel benieuwd wat ervan komt
Pfff zegt de man die zelf de tekeningen heeft aangepast
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 11:38 schreef KOD het volgende:
Pfff zegt de man die zelf de tekeningen heeft aangepast
Dat heeft die man NIET gedaan
quote:
"Ayaan Hirsi Ali verergert de ellende door Europeanen te bedriegen"
Wie is hier nou de werkelijke bedrieger?? Met z'n zelfgemaakte haatcartoons!
Overigens is Hirshi Ali net zo goed omstreden en een provocateur als de Imam.

Haar uitspraken zijn ook niet even positief ontvangen.
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 11:40 schreef fadrian01 het volgende:

Wie is hier nou de werkelijke bedrieger?? Met z'n zelfgemaakte haatcartoons!
Die "cartoons" heeft die niet zelf gemaakt.
Dat zijn cartoons uit de krant, en foto's die Imams in Denemarken kregen toegestuurd bij dreigbrieven bijvoorbeeld.
Hirsi Ali is een vrouw naar mijn hart! Laat maar komen dat debat, ze laat geen spaan meer over van dat moslim gezeur!!
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 11:42 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Die "cartoons" heeft die niet zelf gemaakt.
Dat zijn cartoons uit de krant, en foto's die Imams in Denemarken kregen toegestuurd bij dreigbrieven bijvoorbeeld.
misschien moeten ze die dreigbrieven doorsturen naar wat extremistische moslim jongeren....kunnen ze misschien ook fatsoenlijk een dreigbrief schrijven

ot: balkenende was idd weer eens heel erg voorzichtig met zijn uitspraken, ik vraag me af of hij (kabinet) wel een duidelijke mening heeft
Ik hoop wel dat ze zn rugzak ff controleren
userIcon
Tsja, zolang Hirsi Ali maar een beetje enorm stomme opmerkingen blijft maken is het prima als er een debat komt eens. Waardeloos mens is het, noodzakelijk om geloofsovertuiging te bekritiseren. Wat denkt dat mens verdomme wel niet, dat ze heilig is of zo
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 11:54 schreef Morthill het volgende:
Tsja, zolang Hirsi Ali maar een beetje enorm stomme opmerkingen blijft maken is het prima als er een debat komt eens. Waardeloos mens is het, noodzakelijk om geloofsovertuiging te bekritiseren. Wat denkt dat mens verdomme wel niet, dat ze heilig is of zo
Ehm nee, andere denken dat iets heiligs is.
userIcon
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 11:42 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Die "cartoons" heeft die niet zelf gemaakt.
Dat zijn cartoons uit de krant, en foto's die Imams in Denemarken kregen toegestuurd bij dreigbrieven bijvoorbeeld.
Dat vertellen ze jouw in de moskee ja, gister de beelden uit Maastricht gezien, nee ze voelen zich beledigd, 4 maanden nadat de cartooons gemaakt zijn, nee hoor, geen hoofddoek op, roken, drinken.. nee hoor die jongens/meiden nemen de islam serieus hoor, ze doen alleen iets in de naam van de islam als het ze uitkomt.
userIcon
Ik vind het geweldig. Laat ze maar praten!
Ayaan = Kuthoer

Wat die mensen lopen uitdagen.. als ze binnekort de pijp uit gaat is t dr eigen schuld
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 11:57 schreef NeoGenic1982 het volgende:

Dat vertellen ze jouw in de moskee ja
Nee hoor. Dat vertellen de verschillende media mij

Gewoon verder kijken dan je neus lang is
gewoon geen aandacht besteden aan die vent, smerige opruier
userIcon
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 11:54 schreef Morthill het volgende:
Tsja, zolang Hirsi Ali maar een beetje enorm stomme opmerkingen blijft maken is het prima als er een debat komt eens. Waardeloos mens is het, noodzakelijk om geloofsovertuiging te bekritiseren. Wat denkt dat mens verdomme wel niet, dat ze heilig is of zo
Waarom zou je iets niet mogen bekritiseren? Door kritisch naar dingen te kijken, doet de wereld juist steeds een stap vooruit.
De dag dat je niks meer mag bekritiseren is de dag dat de wereld blijft stilstaan.
Die uitnodiging zal ze toch niet accepteren....

Dat mens is echt helemaal doorgedraaid...dat kon je gisteren in Nova al wel zien...een groep die de vrijheid en veiligheid van de hele wereld bedreigd...misschien in het midden-oosten in enkele landen ja...maar hier in NL? Angstzaaierij w.m.b.
Dit soort stigmatiserende en polariserende taal zorgt voor veel meer extreme radicalen die zich gaan afzetten tegen de maatschappij. Hierin moet ik hem dus zeker gelijk geven dat AHA ons Nederlanders bedriegd. Over onze ruggen probeert ze gewoon carriere te maken....
En zelfs wanneer onze soldaten mogelijk aangevallen kunnen worden wanneer AHA haar grote bek weer eens opentrekt is voor haar geen reden zich voortaan wat minder provocerend op te stellen. Als dit echt een keer gebeurd, meen ik echt, mogen ze haar op de eerste de beste boot terug naar SOmalie sturen en hopelijk weten ze daar dan wel raad met haar. Haar vrijheid van meningsuiting/krenken belangrijker vinden dan de levens van een stel jonge millitairen. Ik kots er echt van.
In de Volkskrant stond van de week de mooiste headline die ik in deze kwestie heb gezien:

'Je laten beledigen door een potlood'
userIcon
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:00 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nee hoor. Dat vertellen de verschillende media mij

Gewoon verder kijken dan je neus lang is
Welke media? Raar want overal krijg ik toch andere signalen van de media. Kom eens met linkjes? Anders steek je kop verder in het zand bij ome bin, met je 100 postings in een moslim nieuwstopic, ik wou dat je eens zo positief mee deed posten in andere nieuwstopics, maar ja onze SuperMoslim vecht alleen in de naam van de Islam...
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:03 schreef Mdk het volgende:

Waarom zou je iets niet mogen bekritiseren? Door kritisch naar dingen te kijken, doet de wereld juist steeds een stap vooruit.
De dag dat je niks meer mag bekritiseren is de dag dat de wereld blijft stilstaan.
Je mag best dingen bekritiseren. Maar de manier waarop Hirshi Ali dat doet is imo niet zo fris.
Dat is pure provocatie. Als je perse iets aan de kaak wilt stellen, dan kan dat ook op een andere manier.

Dus ik ben dan ook wel heel benieuwd wat ze hier mee gaat doen. In het verleden heeft ze laten zien niet echt te willen luisteren naar anderen.
userIcon
Ach het blijft toch allemaal lood om oud ijzer.
Over twintig jaar mogen we blij zijn als we nog zelf uit kunnen maken naar welke tv programma's we kijken.
Laat ieder voor zich uitmaken wat hij laat zien binnen de regels die wij hebben.
Maar voor moslims zijn die regels veel te open, er is veel te veel mogelijk, dat moet ingeperkt.
Die hele kwestie met die belachelijke prentjes, die geeft daar een mooi voorbeeld van.
Als het aan die imam had gelegen was heel Europa al islamitisch geweest.
De man is bovendien een grote leugenaar, op tv zegt hij dat hij niets heeft gezegd, maar op tv beelden van Al Jazeera zegt hij iets heel anders .
Als er een schuldig is aan die belachelijke ophef, dan is het deze imam wel.
Hij had maar liefst een half jaar nodig om iedereen in arabie te overtuigen.
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:05 schreef NeoGenic1982 het volgende:

Welke media? Raar want overal krijg ik toch andere signalen van de media. Kom eens met linkjes?
http://www.nrc.nl/krant/article212086.ece
quote:
In Denemarken krijgt de imam veel kritiek omdat de delegaties die naar het Midden-Oosten reisden behalve de twaalf gepubliceerde cartoons, ook andere exemplaren meenamen. Om de boel aan te dikken, luidt het verwijt. „We hebben een uitgebreide documentatie meegenomen, met ook andere cartoons inderdaad. Dat waren plaatjes die sommige imams als dreigbrief hadden ontvangen. We hebben dat er in onze notitie nadrukkelijk bij vermeldt.”
En kom jij dan maar eens met linkjes waaruit blijkt dat die ze zelf gemaakt heeft.
quote:
Anders steek je kop verder in het zand bij ome bin, met je 100 postings in een moslim nieuwstopic, ik wou dat je eens zo positief mee deed posten in andere nieuwstopics, maar ja SuperMoslims vecht alleen in de naam van de Islam...
Denk jij dat ik een Moslim ben

_O-
"Omstreden imam Laban wil debat met Hirsi Ali"


Ja, hij kan zoveel willen met z'n A.D.D. .

Ik zou ook wel in bad willen met Hirsi Ali.

Maar dan zou je toch zoiets als een goede relatie met elkaar moeten hebben.
van Aartsen speelt ook weer een laf spelletje, je bent het met Balkenende eens of met Hirsi Ali, nu likt ie weer aan beide kanten, om het pluche warm te houden.
userIcon
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:05 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Je mag best dingen bekritiseren. Maar de manier waarop Hirshi Ali dat doet is imo niet zo fris.
Dat is pure provocatie. Als je perse iets aan de kaak wilt stellen, dan kan dat ook op een andere manier.

Dus ik ben dan ook wel heel benieuwd wat ze hier mee gaat doen. In het verleden heeft ze laten zien niet echt te willen luisteren naar anderen.
Leuk dat je dat zo stelt, want ik ben al 1000x geprovoceerd door de islam, en ik voel me persoonlijk aangevallen, ow nee dat mag niet he in de naam van de Islam mag alles, en wij moeten maar luisteren en ons aan de wetten houden van de Islam.

Het duurt niet meer lang dan print ik een foto van Mohammed uit, pak een camera, en schijt op die foto, en zet ik dat filmpje eens op het internet, kijken achter hoeveel maanden het hele midden oosten daarom beledigd is.
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 11:59 schreef aso1987 het volgende:
Ayaan = Kuthoer

Wat die mensen lopen uitdagen.. als ze binnekort de pijp uit gaat is t dr eigen schuld
We hebben hier nog steeds de vrijheid van meningsuiting zonder risico dat je daar je leven bij verliest. Voor de sharia moet je ergens anders gaan wonen.

/on-topic
Hirsi Ali zoekt geen debat, zij wil slechts een monoloog.
Tegenspraak kan ze slecht tegen.
Overigens heeft Laban ook leugens verspreid, dus iets met potten en ketels.
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:05 schreef NeoGenic1982 het volgende:

[..]

Welke media? Raar want overal krijg ik toch andere signalen van de media. Kom eens met linkjes? Anders steek je kop verder in het zand bij ome bin, met je 100 postings in een moslim nieuwstopic, ik wou dat je eens zo positief mee deed posten in andere nieuwstopics, maar ja onze SuperMoslim vecht alleen in de naam van de Islam...
Gevoelige snaar geraakt?
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 11:54 schreef Morthill het volgende:
Tsja, zolang Hirsi Ali maar een beetje enorm stomme opmerkingen blijft maken is het prima als er een debat komt eens. Waardeloos mens is het, noodzakelijk om geloofsovertuiging te bekritiseren. Wat denkt dat mens verdomme wel niet, dat ze heilig is of zo
Nee, dat denken dat ze heilig zijn, is gewoonlijk voorbehouden aan bepaalde gelovigen, die hun fantasieverbintenis met een opperwezen als vrijbrief beschouwen voor alles wat datzelfde opperwezen verboden heeft.
Zoals de betreffende beroepsoplichter Aboe Laban bijvoorbeeld.

Overigens kun je slechte reclame voor de islam maken rustig aan islamieten zelf overlaten. Werkelijk niemand kan dat beter



Iemand die zich door andermans woorden gekrenkt voelt, heeft geen relativeringsvermogen en vooral een gebrek aan zelfbewustzijn.

Als er iets of iemand de Europeanen bedriegt dan wel de islam en zijn imams.
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:07 schreef NeoGenic1982 het volgende:

Leuk dat je dat zo stelt, want ik ben al 1000x geprovoceerd door de islam, en ik voel me persoonlijk aangevallen, ow nee dat mag niet he in de naam van de Islam mag alles, en wij moeten maar luisteren en ons aan de wetten houden van de Islam.
Waar zeg ik dat?
Als jij je aangevallen voelt, moet je maar naar de politie stappen ofzo.
Of ga het debat aan met die die Moslims die jou provoceren.
Niet zo in de slachtofferrol kruipen hoor....
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:08 schreef Reliegniet het volgende:

[..]

We hebben hier nog steeds de vrijheid van meningsuiting zonder risico dat je daar je leven bij verliest. Voor de sharia moet je ergens anders gaan wonen.

/on-topic
Hirsi Ali zoekt geen debat, zij wil slechts een monoloog.
Tegenspraak kan ze slecht tegen.
Overigens heeft Laban ook leugens verspreid, dus iets met potten en ketels.
Grappig... ik heb haar anders vaak genoeg in discussies gezien. De meeste mensen kunnen overigens slecht tegen tegenspraak. Met de aanhangers van een bepaald geloof met stip op nummer 1.
userIcon
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 11:42 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Die "cartoons" heeft die niet zelf gemaakt.
Dat zijn cartoons uit de krant, en foto's die Imams in Denemarken kregen toegestuurd bij dreigbrieven bijvoorbeeld.
Bron?
userIcon
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:05 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Je mag best dingen bekritiseren. Maar de manier waarop Hirshi Ali dat doet is imo niet zo fris.
Dat is pure provocatie. Als je perse iets aan de kaak wilt stellen, dan kan dat ook op een andere manier.
Maar ik had het niet alleen over haar, ook over de de andere manieren waarmee je dingen kan bekritiseren.
Humor is ook een manier waarmee je de aandacht op bepaalde punten kan vestigen. Sommige van die cartoons vond ik ook grappig, maar blijkbaar mag je ook op die manier niet de 'moslim-wereld' bekritiseren.
Hoe mag het dan nog wel?
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:11 schreef watchers het volgende:

Grappig... ik heb haar anders vaak genoeg in discussies gezien. De meeste mensen kunnen overigens slecht tegen tegenspraak. Met de aanhangers van een bepaald geloof met stip op nummer 1.
Mja, ik heb een tijdje terug anders ook een discussie gezien tussen Hirshi Ali en 3 Moslim vrouwen.
Ali wilde niet luisteren naar hun ervaringen en wilde alleen maar haar mening doordrukken.
Wat dat betreft dulde zijn echt geen tegenspraak.
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:13 schreef ExTec het volgende:

Bron?
Die bron heb jij allang kunnen zien in eerdere discussies
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:13 schreef Mdk het volgende:

[..]

Maar ik had het niet alleen over haar, ook over de de andere manieren waarmee je dingen kan bekritiseren.
Humor is ook een manier waarmee je de aandacht op bepaalde punten kan vestigen. Sommige van die cartoons vond ik ook grappig, maar blijkbaar mag je ook op die manier niet de 'moslim-wereld' bekritiseren.
Hoe mag het dan nog wel?
Er zijn al zat manier waarop de Moslims zin bekritiseerd.
In andere spotprenten, op TV in Kopspijkers, in Krantenartikelen, columns, Cabaret (Najib Amali) keuze genoeg.
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 11:59 schreef aso1987 het volgende:
Ayaan = Kuthoer

Wat die mensen lopen uitdagen.. als ze binnekort de pijp uit gaat is t dr eigen schuld
hallo!!! krijgt deze persoon een normale moderatie

En aso1987, ik mag hopen voor jou dat intelligentie met de jaren komt... maar ik denk zelf dat je IQ niet hoger is dan die 87 nu.
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:14 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Die bron heb jij allang kunnen zien in eerdere discussies
jij vraagt ook anders constant om bronnen en ontken je zaken... terwijl die bronnen al 10miljard uit onderzoeken en nieuwsberichten naar voren kwamen... maar dan opeens waren die bronnen niets anders dan leugens
Gisteren bij nova was het wel duidelijk dat ayaan liever aan monologen doet als aan iets anders.De vraag die die man stelde was erg goed :hoe komt het dat paul scheffer ook de islam en de moslims bekritiseerd terwijl hij gewoon zonder bewaking over straat kan lopen ?En ayaan niet.
Blijft toch schattig dat die radicale gelovigen denken een discussie over democratie enzo te winnen. Net zoiets als een peuter die denkt een potje schaak te winnen van een geoefend speler.
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:16 schreef piazzo het volgende:
Gisteren bij nova was het wel duidelijk dat ayaan liever aan monologen doet als aan iets anders.De vraag die die man stelde was erg goed :hoe komt het dat paul scheffer ook de islam en de moslims bekritiseerd terwijl hij gewoon zonder bewaking over straat kan lopen ?En ayaan niet.
Simpel omdat Ayaan een vrouw is
userIcon
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:15 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Er zijn al zat manier waarop de Moslims zin bekritiseerd.
In andere spotprenten, op TV in Kopspijkers, in Krantenartikelen, columns, Cabaret (Najib Amali) keuze genoeg.
Stereotypen persifleren is imo iets anders dan op een grappige manier een 'kritische noot' uiten.
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:16 schreef sogghartha het volgende:
Blijft toch schattig dat die radicale gelovigen denken een discussie over democratie enzo te winnen. Net zoiets als een peuter die denkt een potje schaak te winnen van een geoefend speler.
En blijft ook schattig hoe die extreme linksen hier op FOK blijven geloven in het gelijk van al die terroriserende moslims en andere crimineel tuig en het ongelijk van de westerlingen.
userIcon
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:14 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Die bron heb jij allang kunnen zien in eerdere discussies
Die mooie bron van jou heb ik eens nagelezen, heb je nog meer zo'n bronnen want er staat niks in hoor dat hij de beschuldigingen ontkent aan zijn adres van het bijwerken van de cartoons of het opjutten van de moslims in het middenoosten. Dan mag jij je eigen bron nog maar eens nalezen, van die bron van jou klopt niks.. ik ben zo terug met mijn bronnen.. een moment ..
userIcon
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:14 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Die bron heb jij allang kunnen zien in eerdere discussies
ja, zoals jij in andere discussies had kunnen zien, dat dat kranteartikel alleen laat zien dat die imam dat zegt.

Voor de rest wordt er 0,0 bewijs geleverd

Sinds wanneer geloof jij blind wat er in de krant staat, Calv?

Als het in je straatje past?

What else is new
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:18 schreef Mdk het volgende:

Stereotypen persifleren is imo iets anders dan op een grappige manier een 'kritische noot' uiten.
Dan waren die cartoons ook geen uiting van een kritische noot....

Overigens zie ik in krantenberichten en columns doorgaan weinig persiflages op stereotypes....
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:18 schreef ExTec het volgende:

Voor de rest wordt er 0,0 bewijs geleverd
En jij hebt -1 bewijs geleverd dat het iets anders is
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:04 schreef rayteon het volgende:
Die uitnodiging zal ze toch niet accepteren....

Dat mens is echt helemaal doorgedraaid...dat kon je gisteren in Nova al wel zien...een groep die de vrijheid en veiligheid van de hele wereld bedreigd...misschien in het midden-oosten in enkele landen ja...maar hier in NL? Angstzaaierij w.m.b.
Dit soort stigmatiserende en polariserende taal zorgt voor veel meer extreme radicalen die zich gaan afzetten tegen de maatschappij. Hierin moet ik hem dus zeker gelijk geven dat AHA ons Nederlanders bedriegd. Over onze ruggen probeert ze gewoon carriere te maken....
En zelfs wanneer onze soldaten mogelijk aangevallen kunnen worden wanneer AHA haar grote bek weer eens opentrekt is voor haar geen reden zich voortaan wat minder provocerend op te stellen. Als dit echt een keer gebeurd, meen ik echt, mogen ze haar op de eerste de beste boot terug naar SOmalie sturen en hopelijk weten ze daar dan wel raad met haar. Haar vrijheid van meningsuiting/krenken belangrijker vinden dan de levens van een stel jonge millitairen. Ik kots er echt van.
Man, man, man. Dat je na de afgelopen weken dit soort Chamberlain-idioterie nog hier neer durft te zetten, zeg. Ja, die extreme radicalen (beetje dubbelop, vind je niet?) keren zich tegen de Westerse maatschappij door de uitspraken van Hirsi Ali Deze lieden krijgen die haat al ingepompt vanaf hun geboorte, inclusief de haat tegen iedereen die ook maar durft te twijfelen aan de profetieën van ene Mohammed (zie de straffen op afvalligheid). Maak je maar geen illusies over jouw status voor hen, hoe diep je ook voor hen buigt.
userIcon
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:20 schreef calvobbes het volgende:

[..]

En jij hebt -1 bewijs geleverd dat het iets anders is
Nee, wat inhoudelijker, Calv.

Geef ens bewijs, aub.

En bewijs is niet dat die imam dat zegt.

Want als bv Verdonk iets zegt, ga jij dat ook niet bind voor de waarheid aannemen.

Kom maar op met die bronnen.
50  van 215 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4 5


Lees ook:

» 05:53 VVD blijft verliezen in peiling1
» 25/05 PvdA, SP: akkoord verlengt de recessie82
» 25/05 Wilders: VVD volledig de weg kwijt108
» 24/05 Pechtold wederom D66-lijsttrekker71


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden