Jaar cel voor seks-afperser

Nederland • Geschreven door Novum op 10-02-2006 @ 17:47 - gepost door Peter (oldenzaaltjuh)
print 
b4c0 had ons via de nieuws-submit te melden:

Icoon MisdaadDe twintigjarige man die eind januari vijftien maanden cel tegen zich hoorde eisen wegens het seksueel afpersen van meisjes, is veroordeeld tot een jaar gevangenisstraf. Dit is vandaag door de rechtbank in Breda beslist.

Na eerst het vertrouwen van de meisjes te hebben gewekt via een chatbox zou hij de meiden, in de leeftijd tussen de dertien en achttien jaar, seksueel getinte handelingen hebben laten doen voor de webcam. Daarna dreigde de man de beelden te verspreiden als de meisjes niet deden wat hij van hen verlangde. De rechtbank kwam tot een lagere straf vanwege de jeugdige leeftijd van de man. Ook wordt hij als verminderd toerekeningsvatbaar beschouwd.

Bron: Novum


Lees ook:

» 06:03 Politie schiet man dood in Den Haag0
» 05:56 Politie houdt nepmondhygiënist aan0
» 05:55 Giraffe geboren in Gaia Zoo0
» 05:54 Zeer grote brand in centrum Tiel0


delen | eKudos nujij

14204 views / 54 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 54 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
vind wel mee vallen... die meisjes moeten slim genoeg zijn om zulke dingen niet te doen
Damn, dat is toch best wel wat. Het was natuurlijk al eerder op Fok, maar nu de uitspraak er is, kan de tweede discussie over de strafmaat starten. Bij dezen dus! Ik vind het wel goed. Ik denk niet dat het een onwijze loner was, die heeft niet de social skills om die meisjes in eerste instantie zover te krijgen. Ik denk dat dus dat zijn sociale en economische straf veel groter is, en dat dus dat jaartje gevangenis een beetje in het niet valt daarbij. Kortom: His life is over!
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 17:50 schreef HetMes het volgende:
Damn, dat is toch best wel wat. Het was natuurlijk al eerder op Fok, maar nu de uitspraak er is, kan de tweede discussie over de strafmaat starten. Bij dezen dus! Ik vind het wel goed. Ik denk niet dat het een onwijze loner was, die heeft niet de social skills om die meisjes in eerste instantie zover te krijgen. Ik denk dat dus dat zijn sociale en economische straf veel groter is, en dat dus dat jaartje gevangenis een beetje in het niet valt daarbij. Kortom: His life is over!
Ik denk niet dat zijn leven over is.

Dat zijn leven al niet veel voorstelde kan ik me wel wat bij voorstellen als je zulke dingen gaat doen.
userIcon
Ik vraag me nu af af het afpersings aspect hem de das om heeft gedaan, of het opslaan van filmpjes van meisjes. Gezien het feit dat de websites met webcam filmpjes als paddenstoelen uit de grond schieten, kan ik me niet voorstellen dat het om de filmpjes zelf gaat.

Sterker nog die andere Friesche knaap waarbij zogenaamd 'kinderporno' gevonden was, in hoeverre is een bloot meisje voor een camera porno?
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 17:52 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

Ik denk niet dat zijn leven over is.

Dat zijn leven al niet veel voorstelde kan ik me wel wat bij voorstellen als je zulke dingen gaat doen.
Ik denk het toch wel. Ik denk dat het gewoon een geile jongeman was, die zich onaantastbaar waande. Maar hij zag er blijkbaar wel goed uit, en kon goed babbelen. Ik ken weinig losers met die kenmerken hoor. Maar denk eens aan zijn ouders, de vrienden die hij wel had. Jongemensen kunnen gewoon niet totaal alleen zijn en dan dit soort dingen voor elkaar krijgen. Nou ja, ben benieuwd wat de rest ervan vindt
Belachelijk hoge straf, als je het vergelijkt met de straffen die opgelegd zijn aan die "Rotterdamse boefjes" die meiden daadwerkelijk gang-rapen.

Maar ja, deze meneer behoorde waarschijnlijk niet tot een van de bevolkingsgroepen die door de overheid aangemoedigd worden om zich toch vooral zelf een slachtofferrol aan te meten: "Ja maar, 't is onze cultuur".
userIcon
Je kan zeuren over zijn straf, en die is ook wel te laag.

Maar als je zegt dat hij hoger verdient omdat hij meisjes afperste, die meiden moeten gewoon niet zo gigantisch dom zijn dat ze ook maar iets doen met onbekende mannen via het internet.
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 18:09 schreef Subeta het volgende:
Je kan zeuren over zijn straf, en die is ook wel te laag.

Maar als je zegt dat hij hoger verdient omdat hij meisjes afperste, die meiden moeten gewoon niet zo gigantisch dom zijn dat ze ook maar iets doen met onbekende mannen via het internet.
Dom is een relatief begrip. Houd ook rekening met de leeftijd van de slachtoffers.
userIcon
hoezo minder straf vanwege zn leeftijd??
20 jaar lijkt me oud genoeg om goed te beseffen dat je fout bezig bent en gewoon de rest van je leven moet slijten in de cel of een tijdelijke therapie zodat je niet zo ziek door het leven gaat...

maar een jaartje cel vind ik weinig, gaf hem dan een jaar TBS
userIcon
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 18:06 schreef Zerimar het volgende:
Belachelijk hoge straf, als je het vergelijkt met de straffen die opgelegd zijn aan die "Rotterdamse boefjes" die meiden daadwerkelijk gang-rapen.

Maar ja, deze meneer behoorde waarschijnlijk niet tot een van de bevolkingsgroepen die door de overheid aangemoedigd worden om zich toch vooral zelf een slachtofferrol aan te meten: "Ja maar, 't is onze cultuur".
Mee eens. Er zijn genoeg verkrachtingszaken geweest waar een jaar celstraf genoeg werd gevonden.
En terecht ook dat hij 9 maanden heeft gekregen. Terecht dat ie op de schandpaal staat.

Maarja 9 maanden cel in nederland. Hij zal vast wel weer een computer op zijn cel krijgen met internet kan ie lekker verder gaan vanuit de cel.
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 18:19 schreef Flumina het volgende:

[..]

Mee eens. Er zijn genoeg verkrachtingszaken geweest waar een jaar celstraf genoeg werd gevonden.
Welke....?
wat een kansloze argumenten zeg
ja maar die andere straffen bij verkrachtingen.... ja dan moet je die hoger maken in plaats van deze te hoog vinden en verlagen
ja dan moeten ze maar niet zo dom zijn... wat is dat nou weer voor argument, als je dom ben mag er misbruik van worden gemaakt?
sorry maar ik vind het te triest voor woorden. en dan nog zeggen dat hij een lagere straf krijgt want hij is pas 20 wtf heeft het er mee te maken dat hij 20 is ...
van mij mag hij 8 jaar krijgen ofzo.... en dan geen luxe dat het de staat veel kost, lekker laten werken daar voor alles wat meer is dan een matje, een glas water en droge beschuiten
verkrachters gewoon gelijk 25 jaar hoppa dan leren ze het wel, en dan wordt de burger tenminste eens beschermd, en dat is lijkt mij toch belangrijker dan het straffen opzich



Walgelijk die nerds. Allemaal het land uit. Ze zijn echt het uitschot van Nederland!!!




(Voor degenen die gekwetst, gekrenkt, beledigd of bedreigd voelen, dit was een stukje sarcasme)
userIcon
=Edit= Klopt. Dank je
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 18:19 schreef b4c0 het volgende:
En terecht ook dat hij 9 maanden heeft gekregen. Terecht dat ie op de schandpaal staat.

Maarja 9 maanden cel in nederland. Hij zal vast wel weer een computer op zijn cel krijgen met internet kan ie lekker verder gaan vanuit de cel.
Mieren-neukmodus: Een jaar heeft 12 maanden
userIcon
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 18:20 schreef SuphaZone het volgende:

[..]

Welke....?
Deze. Maar dat is een tijdje terug. Als ik google, moet ik toch concluderen dat meeste verkrachtingszaken een straf kennen van tussen de één a twee jaar. En dat vind ik vrij laag en dan vind ik zo'n straf hier vrij hoog.
userIcon
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 18:23 schreef Metal_Mart het volgende:
=Edit= Klopt. Dank je
quote:
is veroordeelt voor een jaar gevangenisstraf.
Je wordt toch veroordeelt TOT een straf, en veroordeelt VOOR wat je fout hebt gedaan?
zware straf ,,die domme breezersletjes waren er zelf bij ..en owww zo dom!!!!!!!!!!!
quote:
zware straf ,,die domme breezersletjes waren er zelf bij ..en owww zo dom!!!!!!!!!!!
Inderdaad. Heel triest dat het leven van die jongen nu op deze manier verpest wordt. Als je iemand helemaal de vernieling in trapt krijg je een taakstraf van 240 uur, als je een buurt terroriseert krijg je een kopje thee van de burgemeester, maar owee als je een domme doos van 18 zo ver krijgt zich voor de webcam uit te kleden.

Waarschijnlijk zitten de ouders achter de aangifte, en is de zaak behandeld door een vrouwelijke rechter met spinnenwebben tussen d'r benen...
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 18:41 schreef Zerimar het volgende:

[..]

Inderdaad. Heel triest dat het leven van die jongen nu op deze manier verpest wordt. Als je iemand helemaal de vernieling in trapt krijg je een taakstraf van 240 uur, als je een buurt terroriseert krijg je een kopje thee van de burgemeester, maar owee als je een domme doos van 18 zo ver krijgt zich voor de webcam uit te kleden.

Waarschijnlijk zitten de ouders achter de aangifte, en is de zaak behandeld door een vrouwelijke rechter met spinnenwebben tussen d'r benen...
idd zerimar ..te triest voor woorden!!!
jeugdige leeftijd, 20 pffffff
Dat noem ik niet meer jeugdig
userIcon
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 18:30 schreef Jintram het volgende:
Je wordt toch veroordeelt TOT een straf, en veroordeelt VOOR wat je fout hebt gedaan?
Je wordt niet veroordeelt maar veroordeeld! Als je dan zonodig de stoere mierenpomper wilt uithangen, doe het dan goed..

ontopic:

1 jaar is wel redelijk.. Het is een foute gozer omdat hij de meisjes chanteerde. De meisjes zelf zijn echter behoorlijk dom dat ze erin getrapt zijn. Echt recht tot achteraf zeuren hebben ze niet mijns inziens..
userIcon
Wat een onzin. 12 maanden cel!

Waarom? Omdat er stompzinnige br33z4h huppelkutjes zijn die zo graag hun poesjes voor de webcam hangen? Is dat zijn schuld?

Bovendien werden ze nergens toe gedwongen, ze konden te alle tijde besluiten om er mee te stoppen. Domme grietjes.

12 maanden. Belachelijk! Also 16-, 17- en 18-jarigen "kinderen" zijn. Ga toch weg, die zijn bij hun volle verstand.

Laat ze maar eens ECHTE criminelen de cel in flikkeren. Maar nee, die lopen gewoon vrij rond. Nederland, land der helden!
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 18:26 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

Mieren-neukmodus: Een jaar heeft 12 maanden
Als je de bron bekijkt en kan tellen: 12 - 3 (voorwaardelijk) = 9 maanden in de cel. Goedzo :-)
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 18:41 schreef Zerimar het volgende:

[..]

Inderdaad. Heel triest dat het leven van die jongen nu op deze manier verpest wordt. Als je iemand helemaal de vernieling in trapt krijg je een taakstraf van 240 uur, als je een buurt terroriseert krijg je een kopje thee van de burgemeester, maar owee als je een domme doos van 18 zo ver krijgt zich voor de webcam uit te kleden.

Waarschijnlijk zitten de ouders achter de aangifte, en is de zaak behandeld door een vrouwelijke rechter met spinnenwebben tussen d'r benen...
quote:
bron:
De verdachte kwam met de meisjes, tussen de 13 en 17 jaar oud, in contact via chatboxen.
Je hebt de vorige post dus niet gelezen. Het gaat om 13 TOT18 jaar. Er zitten meisjes bij van 13 jaar. En let op de TOT anders zijn het namelijk geen minderjarige meisjes meer.

Moeilijk lezen.....
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 18:41 schreef Zerimar het volgende:

[..]

Inderdaad. Heel triest dat het leven van die jongen nu op deze manier verpest wordt. Als je iemand helemaal de vernieling in trapt krijg je een taakstraf van 240 uur, als je een buurt terroriseert krijg je een kopje thee van de burgemeester, maar owee als je een domme doos van 18 zo ver krijgt zich voor de webcam uit te kleden.

Waarschijnlijk zitten de ouders achter de aangifte, en is de zaak behandeld door een vrouwelijke rechter met spinnenwebben tussen d'r benen...
Je probeert de hele zaak te bagatalliseren. Je hebt het over een domme doos van 18?
Lees voortaan ffe aandachtig voordat je je nerd-mening verkondigt: "Na eerst het vertrouwen van de meisjes te hebben gewekt via een chatbox zou hij de meiden, in de leeftijd tussen de dertien en achttien jaar, seksueel getinte handelingen hebben laten doen voor de webcam"

En ook al was ze 18, het is bedreiging, afpersing en exploitatie.

Of zou jij het zo leuk vinden als 1 van de meisjes (je weet niet dat het een man van 60 is) waarmee jij chat je vraagt uit te kleden op cam, sexuele handelingen op je zelf op allerlei manieren te verrichten, en daarna met de opgenomen beelden je bedreigd voor meer handelingen (flessen en komkommers maken entree) die jij dan doet, en een maand daarna deze beelden alsnog op de schermen van je mede-klasgenoten verschijnen?
userIcon
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 18:52 schreef b4c0 het volgende:

[..]

Als je de bron bekijkt en kan tellen: 12 - 3 (voorwaardelijk) = 9 maanden in de cel. Goedzo :-)
[..]


[..]

Je hebt de vorige post dus niet gelezen. Het gaat om 13 TOT18 jaar. Er zitten meisjes bij van 13 jaar. En let op de TOT anders zijn het namelijk geen minderjarige meisjes meer.

Moeilijk lezen.....
fout het is 15 maanden -3 =12
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 18:59 schreef welkominspace het volgende:

[..]

fout het is 15 maanden -3 =12
Nee, hij hoorde 15 maanden tegen zich EISEN, maar KREEG 12 maanden (1jaar) en 12-3 is inderdaad 9
userIcon
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 19:05 schreef mesvegt het volgende:

[..]

Nee, hij hoorde 15 maanden tegen zich EISEN, maar KREEG 12 maanden (1jaar) en 12-3 is inderdaad 9
damn je hebt gelijk
quote:
Je probeert de hele zaak te bagatilliseren. Je hebt het over een domme doos van 18?
Lees voortaan ffe aandachtig voordat je je nerd-mening verkondigt: "Na eerst het vertrouwen van de meisjes te hebben gewekt via een chatbox zou hij de meiden, in de leeftijd tussen de dertien en achttien jaar, seksueel getinte handelingen hebben laten doen voor de webcam"
Een domme doos van 13, 14, 15 ,16 of 17 dan. En het is "bagatelliseren".
quote:
En ook al was ze 18, het is bedreiging, afpersing en exploitatie.
Als je eerst iemand vertrouwen wint en iemand daarna sexuele handelingen laat doen? Hm, de meeste verkeringen, huwelijken etcetera ontwikkelen zich zo.
quote:
Of zou jij het zo leuk vinden als 1 van de meisjes (je weet niet dat het een man van 60 is)
Als je het verschil niet weet tussen een meisje en een man van 60...
quote:
waarmee jij chat je vraagt uit te kleden op cam, sexuele handelingen op je zelf op allerlei manieren te verrichten
Als je je uitkleedt voor je webcam en sexuele handelingen verricht voor iemand waarvan je de identiteit en het uiterlijk niet kent ben je ONTZETTEND stom. Zo ontzettend stom, dat het schandalig is als het strafrecht jou ook nog eens bescherming biedt voor die stommiteit.
quote:
, en daarna met de opgenomen beelden je bedreigd voor meer handelingen (flessen en komkommers maken entree)
Nóg stommer om op verzoek van iemand die je niet kent en die je niet kunt zien flessen en komkommers in lichaamsopeningen te stoppen. Als dat gebeurd is, horen die meiden thuis in een bloempot voor het raam (niveau geranium).
quote:
die jij dan doet, en een maand daarna deze beelden alsnog op de schermen van je mede-klasgenoten verschijnen?
Daar heb je dan wel om gevraagd hè? In het strafrecht is daar een mooie term voor: "culpa in causa". Ofwel: je hebt zelf schuld aan het ontstaan van de situatie. Zoiets als met een SS-uniform aan een synagoge binnenlopen en je afvragen waarom je klappen krijgt van de aanwezigen....
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 18:06 schreef Zerimar het volgende:
Belachelijk hoge straf, als je het vergelijkt met de straffen die opgelegd zijn aan die "Rotterdamse boefjes" die meiden daadwerkelijk gang-rapen.

Maar ja, deze meneer behoorde waarschijnlijk niet tot een van de bevolkingsgroepen die door de overheid aangemoedigd worden om zich toch vooral zelf een slachtofferrol aan te meten: "Ja maar, 't is onze cultuur".
Daar heb je wel weer gelijk in!
quote:
maar een jaartje cel vind ik weinig, gaf hem dan een jaar TBS
Ja je bent lekker op de hoogte van wat TBS inhoud....

Ennuh... veelste zware straf overigens ! Het zijn gewoon van die stomme sletjes geweest die het helemaal niet erg vonden... de eerste keer dat ze het deden had hij niets om mee te chanteren en deden ze het allemaal vrijwillig !
Eigen schuld, dikke bult...
quote:
Een domme doos van 13, 14, 15 ,16 of 17 dan. En het is "bagatelliseren".
Excuse my French
quote:
Als je eerst iemand vertrouwen wint en iemand daarna sexuele handelingen laat doen? Hm, de meeste verkeringen, huwelijken etcetera ontwikkelen zich zo.
Trouw jij met een 13-jarige? En registreer je dan de sexuele handelingen om ze vervolgens te verspreiden?
quote:
Als je het verschil niet weet tussen een meisje en een man van 60...
Tja het internetgebeuren kan op die manier uitpakken. Vooral als je de ander niet ziet of hoort.
quote:
Als je je uitkleedt voor je webcam en sexuele handelingen verricht voor iemand waarvan je de identiteit en het uiterlijk niet kent ben je ONTZETTEND stom. Zo ontzettend stom, dat het schandalig is als het strafrecht jou ook nog eens bescherming biedt voor die stommiteit.
Of je bent gewoon opgewonden. En niet stom. Stommiteiten worden ook beschermd. Maar misbruik van stommiteiten niet.
quote:
Nóg stommer om op verzoek van iemand die je niet kent en die je niet kunt zien flessen en komkommers in lichaamsopeningen te stoppen. Als dat gebeurd is, horen die meiden thuis in een bloempot voor het raam (niveau geranium).
In dit stadium is het geen stommiteit meer maar angst. Je word door de 60-jarige man bedreigd met naakte beelden en sexuele handelingen van je zelf.
quote:
Daar heb je dan wel om gevraagd hè? In het strafrecht is daar een mooie term voor: "culpa in causa". Ofwel: je hebt zelf schuld aan het ontstaan van de situatie. Zoiets als met een SS-uniform aan een synagoge binnenlopen en je afvragen waarom je klappen krijgt van de aanwezigen....
Hmmm, je vergelijkt appels met peren om je gelijk te krijgen, dat siert je niet.
userIcon
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 18:20 schreef Fok_you het volgende:
wat een kansloze argumenten zeg
ja maar die andere straffen bij verkrachtingen.... ja dan moet je die hoger maken in plaats van deze te hoog vinden en verlagen
ja dan moeten ze maar niet zo dom zijn... wat is dat nou weer voor argument, als je dom ben mag er misbruik van worden gemaakt?
sorry maar ik vind het te triest voor woorden. en dan nog zeggen dat hij een lagere straf krijgt want hij is pas 20 wtf heeft het er mee te maken dat hij 20 is ...
van mij mag hij 8 jaar krijgen ofzo.... en dan geen luxe dat het de staat veel kost, lekker laten werken daar voor alles wat meer is dan een matje, een glas water en droge beschuiten
verkrachters gewoon gelijk 25 jaar hoppa dan leren ze het wel, en dan wordt de burger tenminste eens beschermd, en dat is lijkt mij toch belangrijker dan het straffen opzich
ik blijf het grappig vinden; lui die met celstrafjaren gooien alsof ze een biertje bestellen. fuckin hell man! 8 jaar in de bak! heb je enig idee hoe lang dat is?? ik ben nu 26, dat betekend dus dat ik op mijn 18e de bak in was gevlogen! dat is echt heel erg lang.

tuurlijk is het een sociale nitwit met een misselijke inslag, maar om zoiemand 8 jaar de bak in te gooien slaat werkelijk helemaal nergens op.
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 18:12 schreef SuphaZone het volgende:

[..]

Dom is een relatief begrip. Houd ook rekening met de leeftijd van de slachtoffers.
rekening met de leeftijd ??? Die meisjes waren 13/18 jaar oud. oud genoeg om te weten dat ze zoiets niet moeten doen. We kunnen dus stellen dat die meisjes dom waren.
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 19:38 schreef punchdrunk het volgende:

[..]

ik blijf het grappig vinden; lui die met celstrafjaren gooien alsof ze een biertje bestellen. fuckin hell man! 8 jaar in de bak! heb je enig idee hoe lang dat is?? ik ben nu 26, dat betekend dus dat ik op mijn 18e de bak in was gevlogen! dat is echt heel erg lang.

tuurlijk is het een sociale nitwit met een misselijke inslag, maar om zoiemand 8 jaar de bak in te gooien slaat werkelijk helemaal nergens op.
Hmmm ik weet niet, maar 1 jaar is net ietsje te kort vind ik.
Je moet niet vergeten dat dit best een traumatische ervaring kan zijn voor bepaalde meisjes op die leeftijden. Ze KUNNEN voor hun leven getekend zijn hiermee. En wat dacht je van hun toekomstige relaties, of hun kijk op mannen (of juist hierdoor op vrouwen ). Dit jongentje heeft (mischien onbewust) meer fout gedaan dan dat het op eerste gezicht lijkt.
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 17:50 schreef Bas88 het volgende:
vind wel mee vallen... die meisjes moeten slim genoeg zijn om zulke dingen niet te doen
Je kan nog zo slim zijn, naieviteit doe je wel de das om.
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 18:20 schreef Fok_you het volgende:
wat een kansloze argumenten zeg
ja maar die andere straffen bij verkrachtingen.... ja dan moet je die hoger maken in plaats van deze te hoog vinden en verlagen
ja dan moeten ze maar niet zo dom zijn... wat is dat nou weer voor argument, als je dom ben mag er misbruik van worden gemaakt?
sorry maar ik vind het te triest voor woorden. en dan nog zeggen dat hij een lagere straf krijgt want hij is pas 20 wtf heeft het er mee te maken dat hij 20 is ...
van mij mag hij 8 jaar krijgen ofzo.... en dan geen luxe dat het de staat veel kost, lekker laten werken daar voor alles wat meer is dan een matje, een glas water en droge beschuiten
verkrachters gewoon gelijk 25 jaar hoppa dan leren ze het wel, en dan wordt de burger tenminste eens beschermd, en dat is lijkt mij toch belangrijker dan het straffen opzich
Wat ben jij een diep triest persoon...
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 19:45 schreef Champloo het volgende:

[..]

rekening met de leeftijd ??? Die meisjes waren 13/18 jaar oud. oud genoeg om te weten dat ze zoiets niet moeten doen. We kunnen dus stellen dat die meisjes dom waren.
Of gewoon geil. Heb jij in je geiligheid nooit iets doms of raars gedaan? Heus wel toch? American Pie? Stofzuiger? Je zus dr ondergoed? Dus die meisjes kan je niet straffen voor hun onschuldige lust, of experimenten. Beetje dom mischien, maar geen rechtvaardiging voor wat die jongen heeft gedaan.
Heeft niemand hier ooit gehoord van het woord naïef? Meisjes van die leeftijd zijn vaak erg naïef en zeker als een ´oh zo leuke jongen´ zo lief tegen ze doet. Dan denken ze dat die jongen ze helemaal geweldig vindt en dan zijn ze in staat de raarste dingen te doen om die jongen een plezier te doen.

Ik vind een jaar gevangenis echt veel te weinig voor iemand die moedwillig misbruik maakt van de naïviteit van jonge meisjes. Hetzelfde geldt btw voor de meeste straffen die criminelen in Nederland krijgen opgelegd. De straffen mogen van mij in Nederland minstens verdrievoudigd worden.
quote:
Of gewoon geil. Heb jij in je geiligheid nooit iets doms of raars gedaan? Heus wel toch? American Pie? Stofzuiger? Je zus dr ondergoed? Dus die meisjes kan je niet straffen voor hun onschuldige lust, of experimenten.
Misschien was die jongen ook wel geil en deed hij uit geilheid iets doms. Bij die stomme slettebakken vind je dat een excuus, maar hij wordt er voor gestraft? De manier waarop jij met 2 maten meet is werkelijk subliem.
quote:
Of je bent gewoon opgewonden. En niet stom. Stommiteiten worden ook beschermd. Maar misbruik van stommiteiten niet.
Twee maten dus.
quote:
Trouw jij met een 13-jarige?
Onze vriend Mohammed (ook bekend van de cartoons) trouwde met een 9-jarige. Een 13-jarige is dan al eigenlijk een oud wijf.
quote:
In dit stadium is het geen stommiteit meer maar angst. Je word door de 60-jarige man bedreigd met naakte beelden en sexuele handelingen van je zelf.
Even tussendoor: heb jij een fixatie op 60-jarige mannen? Wil je er over praten?

On topic: het BEGINT toch allemaal ermee dat zo'n stom sletje VRIJWILLIG haar kleren uittrekt voor een onbekende? Jouw 60-jarige zal toch niet onmiddellijk beginnen met dreigementen? En als hij na een "leuk begin" dreigt dat hij de beelden van jou in je blote tieten openbaar gaat maken, is het dan niet (nog steeds) ontzettend stom om dan nog steeds niet de stekker er uit te trekken maar dan ook nog eens een komkommer in je doos te stoppen?
quote:
Je moet niet vergeten dat dit best een traumatische ervaring kan zijn voor bepaalde meisjes op die leeftijden. Ze KUNNEN voor hun leven getekend zijn hiermee. En wat dacht je van hun toekomstige relaties, of hun kijk op mannen (of juist hierdoor op vrouwen)
Nou, ik denk het niet. Ze waren toch zo opgewonden volgens jou? Ik vind dat het gewoon een stelletje stomme sletjes is, dat door deze affaire alleen maar geleerd heeft dat je toch VOORAL de slachtofferrol moet uitbuiten, en dat alle instanties vervolgens achter je gaan staan om jou te ondersteunen in je stommiteit. Het Nederlandse slachtofferisme weer eens ten top.


quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 21:09 schreef Zerimar het volgende:

[..]
Nou, ik denk het niet. Ze waren toch zo opgewonden volgens jou? Ik vind dat het gewoon een stelletje stomme sletjes is, dat door deze affaire alleen maar geleerd heeft dat je toch VOORAL de slachtofferrol moet uitbuiten, en dat alle instanties vervolgens achter je gaan staan om jou te ondersteunen in je stommiteit. Het Nederlandse slachtofferisme weer eens ten top.
Jaja lul er maar om heen. Kromme vergelijkingen, onlogische redenaties.
Ik hou het simpel en op jou niveau: Er schijnt een filmpje op internet in omloop te zijn van je 13-jarig zusje, is ze nu een slet?
Haha, kut voor hem dat ie gepakt is. Ik (als 18 jarige) cam ook wel eens met meisjes, maar ik ga daarna niet zeggen van "als je niet doorgaat, ga ik het filmpje op internet verspreiden"

Zo ben ik niet en ik vind dat je zoiets niet moet doen.
userIcon
NEe dit zal hem leren
quote:
Ik hou het simpel en op jou niveau: Er schijnt een filmpje op internet in omloop te zijn van je 13-jarig zusje, is ze nu een slet?
Dat is afhankelijk van de manier waarop dat filmpje tot stand is gekomen. Het ene uiterste: als een 60-jarige man (ik ga nu even mee in je obsessie voor 60-jarige mannen) haar met het mes op haar keel gedwongen heeft om zich uit te kleden en groenten in een of meer van haar lichaamsopeningen te soppen: nee. Maar als ze uit geiligheid voor haar webcam aan d'r eigen doos heeft zitten frutselen, al dan niet om Jan, Piet of Klaas te behagen: ja.

Ik kan me voorstellen dat het ongeveer zo gelopen is dat vader of moeder onverwachts de kamer van een van die meiden is binnengelopen terwijl ze met een komkommer en een webcam in de weer was. Ongeloof, woede, "Zoiets doet mijn dochter niet". "Die viezerik MOET haar wel gedwongen hebben". Dochter, die wel aanvoelt dat de enige manier om straf te ontlopen meepraten is, bevestigt alles, blij er zo vanaf te komen. Politie onderzoekt de andere webcampartners van de jongen in kwestie. Beetje suggestief ondervragen van die meiden ("Op welke manier dwong hij je hiertoe?") en je hebt een leuke zaak rond.
Terecht! Maar laten we wel wezen. De 13 to 16-jarige camsletjes vragen er zelf om. Hoppa webcam geinstalleerd en eigenlijk is het dan al te laat. The shit happens.

Je moet je wel realiseren dat het daar start, niet bij die klootzak die terecht cel heeft gekregen. Als jij als 15-jarige je tieten laat zien ben je zelf al fout bezig. Nietwaar? Spannend he? Jah, ik laat ze ziennnnnn woezaah! egt geil hoorrrrrr. Tief toch op. BEIDEN zijn fout. De sletjes die het doen en de, in dit geval, 20-jarige gozert die de zooi opnam. Er zijn 2 partijen schuldig maar goed, in dit digitale tijdperk is het anders gesteld.

Goed dat die klootzak gestraft is maar ik zou die camsletjes ook aanpakken. Beter nog, laat de ouders eens wat sociale controle uitvoeren. Want dat zijn de eigenlijke losers en verantwoordelijken.
50  van 54 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 06:03 Politie schiet man dood in Den Haag0
» 05:56 Politie houdt nepmondhygiënist aan0
» 05:55 Giraffe geboren in Gaia Zoo0
» 05:54 Zeer grote brand in centrum Tiel0


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden