Spookrijder rijdt zich dood

Nederland • Geschreven door Nolius op 09-02-2006 @ 14:23
print 
Aka-Zigor had ons via de nieuws-submit te melden:

Icoon VervoerOp de A28 tussen Nunspeet en 't Harde richting Amersfoort is een spookrijder omgekomen. De automobilist botste frontaal op een vrachtwagen. Hij overleed direct, de vrachtwagenchauffeur bleef ongedeerd.

De identiteit van de spookrijder is nog niet bekend. De rechterrijstrook van de A28 in de richting Zwolle is afgesloten tussen Nunspeet en 't Harde. Inmiddels staat er nog vijf kilometer file achter de bergingswerkzaamheden.

Bron: NOS


Lees ook:

» 05:56 Politie houdt nepmondhygiënist aan0
» 05:55 Giraffe geboren in Gaia Zoo0
» 05:54 Zeer grote brand in centrum Tiel0
» 00:29 Sap veruit favoriet bij kiezers GroenLinks28


delen | eKudos nujij

15083 views / 52 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 52 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
Nu is hij zelf een spook!
Hoe je dat toch voor elkaar krijgt he, en ja zo'n vrachtwagen geeft niet mee
Net goed, zo moet je net wegkomen. Moet je maar niet spookrijden.

Geen enkele medelijden mee.
userIcon
Hoe krijgen mensen dat voor elkaar? Volgens mij moet je toch heel stom zijn of er bewust een einde aan willen maken. In dat laatste geval ben je dan een egoitische klootzak; grote kans dat je ook nog anderen meesleurt de dood in.
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:25 schreef swingerandfree het volgende:
Net goed, zo moet je net wegkomen. Moet je maar niet spookrijden.

Geen enkele medelijden mee.
wat ben jij een voor een mongool??? het komt regelmatig voor dat oudere mensen per ongeluk op de verkeerde weghelft geraken, die doen dit niet met opzet.

Maar goed, hopelijk treurt niemand als jij vanmiddag verongelukt.
userIcon
En dat was meteen de laatste keer :'(
userIcon
zou goed zelfmoord kunnen zijn.
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:27 schreef vogeltje het volgende:

[..]

wat ben jij een voor een mongool??? het gebeurd regelmatig dat oudere mensen per ongeluk op de verkeerde weghelft geraken, die doen dit niet met opzet.

Maar goed, hopelijk treurt niemand als jij vanmiddag verongelukt.
Op de snelweg???,
voordat je dr op bent kom je borden tegen met GA TERUG en als je dat niet kan lezen mag je sowieso geen auto meer rijden.
userIcon
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:27 schreef vogeltje het volgende:

[..]

wat ben jij een voor een mongool??? het komt regelmatig voor dat oudere mensen per ongeluk op de verkeerde weghelft geraken, die doen dit niet met opzet.

Maar goed, hopelijk treurt niemand als jij vanmiddag verongelukt.
Op de verkeerde weghelft raken op de snelweg? :') Dan moet het al vrij vroeg verkeerd zijn gegaan.
Zie je nou wel dat die auto nooit door de APK-keuring mocht komen. Al die garagehouders zijn malafide oplichters...

Aan de andere kant is het misschien wel een bejaarde met macula degeneratie. Die willens wel eens spookrijden. Dan is het ook handig als je airbags niet 6 seconden later uitploppen.
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:27 schreef vogeltje het volgende:

[..]

wat ben jij een voor een mongool??? het komt regelmatig voor dat oudere mensen per ongeluk op de verkeerde weghelft geraken, die doen dit niet met opzet.

Maar goed, hopelijk treurt niemand als jij vanmiddag verongelukt.
ik heb nog een zakje pindas aan de boom hangen voor je..
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:29 schreef Brainles het volgende:

[..]

Op de snelweg???,
voordat je dr op bent kom je borden tegen met GA TERUG en als je dat niet kan lezen mag je sowieso geen auto meer rijden.
Dat komt ook voor ja, borden waarschuwen alleen en houden een auto niet fysiek tegen. Zulke mensen zijn inderdaad een gevaar op de weg maar de reactie van diegene hierboven is een beetje vreemd.
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:24 schreef Blue_IJs het volgende:
Nu is hij zelf een spook!
:'(
Zit hard op te lachen, wat eigenlijk niet grappig mag zijn
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:27 schreef vogeltje het volgende:

[..]

wat ben jij een voor een mongool??? het komt regelmatig voor dat oudere mensen per ongeluk op de verkeerde weghelft geraken, die doen dit niet met opzet.

Maar goed, hopelijk treurt niemand als jij vanmiddag verongelukt.
Die moeten ze dan ook het rijbewijs afnemen.
Je wordt zoveel gewezen op het feit dat je de verkeerde kant oprijdt met borden langs de weg.
userIcon
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:29 schreef Brainles het volgende:

[..]

Op de snelweg???,
voordat je dr op bent kom je borden tegen met GA TERUG en als je dat niet kan lezen mag je sowieso geen auto meer rijden.
Ik heb het zelf een keer hier in de stad mee gemaakt, stond af te rekenen bij een tank station toen we plots een auto aan de verkeerde kant (er zat een grasveld tussen dus viel meteen op) tegen het verkeer in zagen rijden. Een dappere bestuurder reed héél langzaam met groot licht aan naar de spookrijder toe en dwong hem zo tot stoppen. Het bleek een man van minimaal 75 te zijn die onwel werd in de auto. Hij had geen idee meer waar hij was of wat hij aan het doen was.

Kan best zo zijn dat de boven genoemde situatie ook voor deze bestuurder opgaat. Maar mocht het een zelfmoord poging zijn is dit de (als de schade wordt vergoed) beste oplossing. Verder niemand gewond en de zelfmoordenaar dood, hij wat hij wil en verder niemand gewond. Alleen wel heel veel sterkte aan de vrachtwagen chauffeur, gaat je denk ik niet in je kouwe kleren zitten.
userIcon
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:27 schreef vogeltje het volgende:

[..]

wat ben jij een voor een mongool??? het komt regelmatig voor dat oudere mensen per ongeluk op de verkeerde weghelft geraken, die doen dit niet met opzet.

Maar goed, hopelijk treurt niemand als jij vanmiddag verongelukt.
Sorry hoor, maar als je geen idee hebt dat je aan het spookrijden bent moet je je ogen eens na laten kijken. Er staan weetikhoeveel borden VOORDAT je op de snelweg bent (GA TERUG etc) en als je dan ook nog eens enkel auto's op je af ziet komen zou er toch een belletje moeten gaan rinkelen....

Natuurlijk gun je dit niemand maar die 'ouderen' waar je het over hebt zouden niet eens een rijbewijs mogen hebben.
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:36 schreef RetepV het volgende:

[..]

Zeker geen rijbewijs...? Als je in Nederland op de verkeerde weghelft van de snelweg terecht komt, dan ben je eigenlijk al een tijdje rijp voor een verzorgingstehuis. En als je op de snelweg rijdt en je ziet alleen maar tegemoetkomend verkeer op je af komen, dan moet je wel al flink dement zijn als er geen belletje bij je gaat rinkelen. Hoe kan het dan dat je nog een rijbewijs hebt?
Amen
Mensen weten niet wat ze moeten doen als ze spookrijden. Door rijden de auto stoppen midden op de weg, draaien op de weg of aan de zijkant proberen te gaan.

userIcon
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:32 schreef swingerandfree het volgende:
Die moeten ze dan ook het rijbewijs afnemen.
Je wordt zoveel gewezen op het feit dat je de verkeerde kant oprijdt met borden langs de weg.
En dus heb je er maar geen medelijden mee dat ie dood is omdat hij een fout gemaakt heeft.

Harteloze sukkel
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:24 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
Hoe je dat toch voor elkaar krijgt he, en ja zo'n vrachtwagen geeft niet mee
Dat is het recht van de sterkste
userIcon
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:36 schreef RetepV het volgende:
Zeker geen rijbewijs...? Als je in Nederland op de verkeerde weghelft van de snelweg terecht komt, dan ben je eigenlijk al een tijdje rijp voor een verzorgingstehuis. En als je op de snelweg rijdt en je ziet alleen maar tegemoetkomend verkeer op je af komen, dan moet je wel al flink dement zijn als er geen belletje bij je gaat rinkelen. Hoe kan het dan dat je nog een rijbewijs hebt?
Zeker geen bril op? hij brult nergens over wel / geen rijbewijs, maar alleen over per ongeluk / opzet n.a.v. die prima-dat-ie-dood-is reactie
userIcon
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:36 schreef Rhapsody het volgende:
Sorry hoor, maar als je geen idee hebt dat je aan het spookrijden bent moet je je ogen eens na laten kijken.
En dus is het niet erg dat ie dood is?
en ja dat zei jij niet, maar jij reageerde dan ook op die reactie...
Als iedereen nu aan de verkeerde kant gaat rijden, dan rijdt iedereen weer goed. In engeland doen ze dat al jaren.
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:36 schreef RetepV het volgende:

[..]

Zeker geen rijbewijs...? Als je in Nederland op de verkeerde weghelft van de snelweg terecht komt, dan ben je eigenlijk al een tijdje rijp voor een verzorgingstehuis. En als je op de snelweg rijdt en je ziet alleen maar tegemoetkomend verkeer op je af komen, dan moet je wel al flink dement zijn als er geen belletje bij je gaat rinkelen. Hoe kan het dan dat je nog een rijbewijs hebt?
omdat die medische keuring een lachertje is... mn oma is er met 2 kunstkniën doorheen gekomen zonder opmerkingen of wat
een engels man? :S

r.i.p.
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:37 schreef SwordMen het volgende:
Mensen weten niet wat ze moeten doen als ze spookrijden. Door rijden de auto stoppen midden op de weg, draaien op de weg of aan de zijkant proberen te gaan.
Dus rijdt men maar gewoon door... jaja.

Je weet dondersgoed na tien meter snelweg dat je verkeerd zit. En dus als de wiedeweerga die bak in zijn achteruit.

Liever die spookrijder dood, dan een ander! Mongolen
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

En dus heb je er maar geen medelijden mee dat ie dood is omdat hij een fout gemaakt heeft.

Harteloze sukkel
sorry maar ik ben het er mee eens.

mensen die spookrijden zijn waarschijnlijk al jaren een groot gevaar op de weg. Erg jammer wat er gebeurd is, maar voor hetzelfde geld rijd deze persoon een vrouw met haar 2 kinderen dood en stapt ie zelf zo uit de auto..

dan piep jij wel anders
userIcon
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:49 schreef XzX_JointVenture het volgende:
sorry maar ik ben het er mee eens.

mensen die spookrijden zijn waarschijnlijk al jaren een groot gevaar op de weg. Erg jammer wat er gebeurd is, maar voor hetzelfde geld rijd deze persoon een vrouw met haar 2 kinderen dood en stapt ie zelf zo uit de auto..

dan piep jij wel anders
En DUS is het totaal niet erg dat ie dood gaat omdat ie een fout maakte?
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:36 schreef Rhapsody het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar als je geen idee hebt dat je aan het spookrijden bent moet je je ogen eens na laten kijken. Er staan weetikhoeveel borden VOORDAT je op de snelweg bent (GA TERUG etc) en als je dan ook nog eens enkel auto's op je af ziet komen zou er toch een belletje moeten gaan rinkelen....

Natuurlijk gun je dit niemand maar die 'ouderen' waar je het over hebt zouden niet eens een rijbewijs mogen hebben.
Lastig kijken waar je heen moet met al die richtingsborden die verkeerd om staan...
userIcon
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

En DUS is het totaal niet erg dat ie dood gaat omdat ie een fout maakte?
hij heeft lang genoeg de verkeerde richting in gereden om een 'spookrijder-melding' op 3fm te worden alvorens hij de vrachtwagen terug probeerde te koppen. Noem ik geen fout, noem ik een deadwish.
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:53 schreef EWL het volgende:

Lastig kijken waar je heen moet met al die richtingsborden die verkeerd om staan...
Die "Ga terug" borden staan juist zo dat een spookrijder ze ziet. Jij hebt zeker nog geen rijbewijs?
quote:
De identiteit van de spookrijder is nog niet bekend.
Vast een Engelsman
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

En dus heb je er maar geen medelijden mee dat ie dood is omdat hij een fout gemaakt heeft.

Harteloze sukkel
Nee niet echt nee. Hij had ook een ander dood kunnen rijden. Nu was het een vrachtwagen, maar hij had ook een ander dood kunnen rijden. Nee geen medelijden mee.
userIcon
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:01 schreef swingerandfree het volgende:
Nee niet echt nee. Hij had ook een ander dood kunnen rijden. Nu was het een vrachtwagen, maar hij had ook een ander dood kunnen rijden. Nee geen medelijden mee.
zoals ik al zei: harteloze sukkel
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:55 schreef Billy_daKid het volgende:

[..]

Die "Ga terug" borden staan juist zo dat een spookrijder ze ziet. Jij hebt zeker nog geen rijbewijs?
Er staat ook duidelijk RICHTINGSBORDEN en niet GA TERUG BORDEN. Pannenkoek....
Sneu voor de vrachtwagen chauffeur..
die zit de rest van zn leven met een trauma door een of andere blinde gek..
1 spookrijder maar ? toen ik laatst de A9 opreed kwam ik er wel honderden tegen...
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:21 schreef punt.nl het volgende:
1 spookrijder maar ? toen ik laatst de A9 opreed kwam ik er wel honderden tegen...
De rechterrijstrook afgesloten?

Dus naast spookrijden reed hij ook nog aan de verkeerde kant van de weg...

Bejaard, in de war of kamikaze actie.

Nu is tie zelf een spook haha, sorry je mag er inderdaad niet om lachen maar dit is wel erg droog opgemerkt.
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:27 schreef vogeltje het volgende:

[..]

wat ben jij een voor een mongool??? het komt regelmatig voor dat oudere mensen per ongeluk op de verkeerde weghelft geraken, die doen dit niet met opzet.

Maar goed, hopelijk treurt niemand als jij vanmiddag verongelukt.
Pfff voor t zelfde geld had die spookrijder iemand anders doodgereden!
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:12 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

zoals ik al zei: harteloze sukkel
Nee, realist
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:49 schreef XzX_JointVenture het volgende:

[..]

sorry maar ik ben het er mee eens.

mensen die spookrijden zijn waarschijnlijk al jaren een groot gevaar op de weg. Erg jammer wat er gebeurd is, maar voor hetzelfde geld rijd deze persoon een vrouw met haar 2 kinderen dood en stapt ie zelf zo uit de auto..

dan piep jij wel anders
Dus als een vrouw met 2 kinderen dood gaan is het erger als een man met 2 kinderen? Waarom nou weer alleen een vrouw en / of kinderen... een man (al dan niet met kinderen) is net zo erg!
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

En DUS is het totaal niet erg dat ie dood gaat omdat ie een fout maakte?
Hee Muts, je valt in herhaling
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:54 schreef TheAkito het volgende:

[..]

Dus als een vrouw met 2 kinderen dood gaan is het erger als een man met 2 kinderen? Waarom nou weer alleen een vrouw en / of kinderen... een man (al dan niet met kinderen) is net zo erg!
Ach ach wat een prietpraat, ging om het feit dat die debiel zich beter te pletter kon rijden dan dat er onschuldigen op een hoop werden gereden.
userIcon
Kan er eerlijk gezegd geen medelijden mee hebben.. Okeej, je weet niet wat het motief is geweest (per ongeluk of expres)..

Magoed.. ik mag er vanuit gaan dat er wel een lampje gaat branden wanneer je ziet dat op BEIDE banen het verkeer zich in de tegenovergestelde richting beweegt..
jezus, sterkte voor dei vrachtwagenchauffeur.
man Danny (Administrator) 09-02-2006 @ 22:02 fotoboek homepage
userIcon
ik reed daar vanmiddag rond 12 uur dus langs. auto zag er niet uit en de vrachtauto stond in het bos. Die is dus ook goed van de weg geraakt. Lag al een lijkwade over het slachtoffer heen in wat er nog van de auto over was.
Not a pretty sight.
50  van 52 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 05:56 Politie houdt nepmondhygiënist aan0
» 05:55 Giraffe geboren in Gaia Zoo0
» 05:54 Zeer grote brand in centrum Tiel0
» 00:29 Sap veruit favoriet bij kiezers GroenLinks28


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden