President Iran: 'holocaust is een 'mythe''

Internationaal • Geschreven door ANP op 14-12-2005 @ 10:30 - gepost door Bart (veekeend)
print 
Algemeen Voor de derde keer binnen korte tijd heeft de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad de aanval geopend op Israël en de joden. Ditmaal stelt de president dat de holocaust een 'mythe' is en dat de joodse staat maar moet worden verplaatst naar Europa of Noord-Amerika.

"Ze hebben hebben een verhaal verzonnen onder de naam 'Slachting van de Joden' en ze hebben dat boven God, religie en de profeten zelf geplaatst", aldus Ahmadinejad vandaag tijdens een toespraak voor een grote menigte. Dit werd live uitgezonden op de Iraanse staatstelevisie.

Israël heeft de uitlatingen van het Iraanse staatshoofd al scherp veroordeeld. Volgens een woordvoerder van het Israëlische ministerie van Buitenlandse Zaken wordt het tijd dat de wereld de "ogen open doet voor de perverse zienswijze van dit regime."

Sinds Ahmadinejad in augustus aan de macht kwam, veroorzaakte hij enkele malen een internationale rel. In oktober noemde hij Israël een 'tumor' dat 'van de kaart geveegd moet worden'. Vorige week riep de Iraanse president nog dat er maar een joodse staat op het grondgebied van Oostenrijk of Duitsland moet komen als deze landen zich verantwoordelijk voelen voor genocide op de joden tijdens de Tweede Wereldoorlog.


Ahmadinejad: 'holocaust is een 'mythe''

Bron: ANP


Lees ook:

» 02:27 Verdachte verdwijningszaak VS aangeklaagd4
» 25/05 Breivik prijst optreden politie op Utøya28
» 25/05 Japanse 'tsunamimotor' naar museum VS14
» 25/05 Dikke Britse tiener uit eigen huis bevrijd22


delen | eKudos nujij

26990 views / 245 reacties
Reacties op dit bericht
45  van 245 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4 5
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:54 schreef Lyr het volgende:

[..]

[

Dat zou me niets verbazen. De meeste bankiers waren nu eenmaal joods. En als staat moet je toch ergens geld van lenen.
[..]

Zionisten wilden een eigen staat voor joden, Hitler wilde joden weg hebben uit het Duitse Rijk. Dan kan je inderdaad gemeenschappelijke belangen hebben. En wat wilde je hiermee nu precies zeggen?
Het zijn slechts heel weinig joden die de weg naar Palestina via Duitsland hebben kunnen bewandelen, en dan vaak als uitwisseling tegen Duitse gevangenen.
Het doel van Hitler was de totale uitroeiing van de joden wereldwijd.
Niet voor niets zijn er 2e helft 1944 nog 800.000 Hongaarse joden naar de gaskamer gestuurd.....
userIcon
quote:
Op woensdag 14 december 2005 16:07 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:
a) god is een mythe
b) hoe kan je iets ontkennen wat feitelijk is vastgelegd op media als video, geluidsopnames en egschriften. anne frank zal vast en zeker ook een heel dagboek uit haar neusgaten gepeuterd hebben
Als jij een film of foto van een vergassing hebt........ geef even een link.

Volgens de geschiedenis werden mannen en vrouwen gescheiden op het perron van Auschwitz.
Daarna werden vrouwen en kinderen vergast en mannen mochten zich doodwerken.
Anne Frank, haar zus en haar moeder zijn na Auschwitz naar Bergen Belsen getransporteerd.
Alwaar ze aan de tyfus zijn overleden.
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:43 schreef morgenrodeo het volgende:

[..]

Ik denk dat het een openlijke confrontatie gaat worden vanwege een mandaat van meerdere bevolkingsgroepen : de stemmers in Iran - de stemmers in de VS.Als de Vs daar een boycot voor denkt nodig te hebben dan zal dit wel worden ingezet (modern equivalent van 'belegering' tenslotte)
Maar ben jij voor of tegen een boycot van Iran?
Geloof jij ook dat de holocaust een verzinsel is?
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:47 schreef COLAIUTA het volgende:

[..]

Als jij een film of foto van een vergassing hebt........ geef even een link.

Volgens de geschiedenis werden mannen en vrouwen gescheiden op het perron van Auschwitz.
Daarna werden vrouwen en kinderen vergast en mannen mochten zich doodwerken.
Anne Frank, haar zus en haar moeder zijn na Auschwitz naar Bergen Belsen getransporteerd.
Alwaar ze aan de tyfus zijn overleden.
Het Auschwitz Album, reportage van een transport.
Het verhaal van de toen 18 jarige Lili Jacob.

Betreft transport Hongaarse joden gefotografeerd door Duitse militairen
in Auschwitz vanaf aankomst op het perron, totdat ze de gaskamers binnenliepen.
Lili Jacob vond de foto's, als één van de weinige overlevenden van dat transport, bij de spullen van een Duitse militair, direct na de bevrijding.

Ze herkende zichzelf en vele van haar omgekomen transportgenoten, waaronder familieleden en vrienden op de foto's.

A chilling fotostory.

ISBN 90-808858-7-8

Als jij het e-mailadres van Ahmedinejad hebt zou je dat wilen linken, dan kunnen we deze Hitler2 in spé ook enig onderricht bijbrengen.
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:49 schreef rightso het volgende:

[..]

Maar ben jij voor of tegen een boycot van Iran?
Geloof jij ook dat de holocaust een verzinsel is?
Ik weet dat de holocaust geen verzinsel is
Maar het heeft weinig zin om de huid van de beer te verkopen voordat deze geschoten is.
Iran is nog half niet op weg naar een nucleaire bom en een boycot zou een grotendeels niet-verantwoordelijke bevolking schaden.
(een electorale -meerderheid is namelijk nog geen absolute meerderheid)
En nationale maatregelen zullen zijn positie enkel kunnne voeden ,waarmee een boycot slechts de eerste uitputtingsslag voor een militaire campagne zal blijken.
Wil jij een militaire campagne ?


quote:
Op woensdag 14 december 2005 18:08 schreef morgenrodeo het volgende:

[..]

Ik weet dat de holocaust geen verzinsel is
Maar het heeft weinig zin om de huid van de beer te verkopen voordat deze geschoten is.
Iran is nog half niet op weg naar een nucleaire bom en een boycot zou een grotendeels niet-verantwoordelijke bevolking schaden.
(een electorale -meerderheid is namelijk nog geen absolute meerderheid)
En nationale maatregelen zullen zijn positie enkel kunnne voeden ,waarmee een boycot slechts de eerste uitputtingsslag voor een militaire campagne zal blijken.
Wil jij een militaire campagne ?
Militaire campagne, als daarmee voorkomen wordt dat er een tweede holocaust onstaat, zeker.

De redenen die jij nu aangeeft om niets te doen waren dezelfde redenen die de tegenstanders van het aanpakken van Hitler gebruikten in de jaren dertig van de vorige eeuw.
And look what a mess that made.
De bevolking van Iran is nu zwaar de dupe van een islamo fascistisch regime.
Als vrouw ben je in Iran verplicht om het teken van je minderwaardigheid ten opzichte van de man te dragen, de hoofddoek inderdaad en misbruik wordt zwaar gestraft.
Meisjes die verkracht zijn, worden gestraft in plaats van geholpen.
Praktizerende homo's worden er opgehangen.
Lekker land, lekker leven voor deze mensen.
Dan ben je als onderdrukte vrouw, homo of verkracht meisje toch blij als de stars and stripes je bevrijden.
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:09 schreef SchnappiSchnap het volgende:

[..]

Goh, toch grappig he, dat er dan aan de lopende band archelogische vondsten in Israel zijn die bewijzen dat tot duizenden jaren terug er Joden hebben geleefd.

Maar ach, dat soort 'documentaires' worden in Iran ook over de Holocaust uitgezonden. Natuurlijk denk jij dat als iets op TV verschijnt en er het woord 'documentaire' bij staat, het onomstootbaar waar is.


Grappige van je bewering is trouwens wel dat Syrië nu dus´'bezet gebied' zou zijn en zij dus moeten oprotten. Want dat is geloof ik je punt over Israël..
Oohh, wat zeg je? Syrië is 'anders' met jouw redenering? Ligt het dus toch aan gewoon anti-Joodse denkbeelden koppelen aan geschiedsvervalsing en vooringenomen redeneringen...
De Joden kwamen oorspronkelijk helemaal niet uit Israel. Ze zijn daar destijds binnengevallen toen de joodse god aan Mozes vertelde dat Israel het heilige land was. Mozes kreeg de opdracht van de joodse god om alle andere stammen die daar woonden uit te moorden. Mozes schreef de opdracht ook op; ziedaar de bijbel. En wat in de bijbel staat is waar.
Dat uitmoorden is niet gelukt. Wel waren de joden slechts een paar honderd jaar de machtigste stam in het gebied. 2000 jaar geleden.

Je kunt het vergelijken met de Vikingen bij ons. Ook die kwamen hier niet vandaan. Ook die waren hier in Nederland een paar honderd jaar de machtigste stam. 1000 jaar geleden.

Het zionisme is dus de bron van deze ellende. Wat een onzin om 2000 jaar later land op te eisen en de daar wonende Palestijnen hun huizen/land uit te zetten.

Worden wij over 1000 jaar door de Vikingen onze huizen en Nederland uitgezet?
userIcon
quote:
Op woensdag 14 december 2005 18:19 schreef rightso het volgende:

[..]

Militaire campagne, als daarmee voorkomen wordt dat er een tweede holocaust onstaat, zeker.

De redenen die jij nu aangeeft om niets te doen waren dezelfde redenen die de tegenstanders van het aanpakken van Hitler gebruikten in de jaren dertig van de vorige eeuw.
And look what a mess that made.
De bevolking van Iran is nu zwaar de dupe van een islamo fascistisch regime.
Als vrouw ben je in Iran verplicht om het teken van je minderwaardigheid ten opzichte van de man te dragen, de hoofddoek inderdaad en misbruik wordt zwaar gestraft.
Meisjes die verkracht zijn, worden gestraft in plaats van geholpen.
Praktizerende homo's worden er opgehangen.
Lekker land, lekker leven voor deze mensen.
Dan ben je als onderdrukte vrouw, homo of verkracht meisje toch blij als de stars and stripes je bevrijden.
Dat het in Iran foute boel is, is voor iedereen hier toch wel duidelijk, mag ik hopen. Een vergelijking met het Duitsland van de jaren '30 loopt echter mank.

- Het Duitse leger was een oppermachtig apparaat geworden. Dat zie ik bij Iran niet zo snel gebeuren.
- Iran heeft geen etnische bevolkingsgroep die als zondebok (waarvoor?) wordt aangewezen.
- Iran valt geen andere landen binnen (alhoewel er natuurlijk wel een dreiging aan het adres van Israël is geuit).
- Hitler was wél charismatisch.

Waarbij het voor een genocide vooral van belang is dat er geen etnische bevolkingsgroepen onderdrukt worden in Iran.
"Ze hebben hebben een verhaal verzonnen onder de naam 'Slachting van de Joden'
typo hebben hebben
userIcon
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:58 schreef rightso het volgende:

[..]

Het Auschwitz Album, reportage van een transport.
Het verhaal van de toen 18 jarige Lili Jacob.

Betreft transport Hongaarse joden gefotografeerd door Duitse militairen
in Auschwitz vanaf aankomst op het perron, totdat ze de gaskamers binnenliepen.
Lili Jacob vond de foto's, als één van de weinige overlevenden van dat transport, bij de spullen van een Duitse militair, direct na de bevrijding.

Ze herkende zichzelf en vele van haar omgekomen transportgenoten, waaronder familieleden en vrienden op de foto's.

A chilling fotostory.

ISBN 90-808858-7-8

Als jij het e-mailadres van Ahmedinejad hebt zou je dat wilen linken, dan kunnen we deze Hitler2 in spé ook enig onderricht bijbrengen.
Nogmaals ik heb genoeg ooggetuigen verslagen gelezen.
Heb je een link naar foto's of video's van vergassingen?
De holocaust heeft in ieder geval 4 jaar geduurd, miljoenen zijn vergast.
Daar moet bewijsmateriaal van zijn.
quote:
Op woensdag 14 december 2005 18:32 schreef Lyr het volgende:

[..]

Dat het in Iran foute boel is, is voor iedereen hier toch wel duidelijk, mag ik hopen. Een vergelijking met het Duitsland van de jaren '30 loopt echter mank.

- Het Duitse leger was een oppermachtig apparaat geworden. Dat zie ik bij Iran niet zo snel gebeuren.
- Iran heeft geen etnische bevolkingsgroep die als zondebok (waarvoor?) wordt aangewezen.
- Iran valt geen andere landen binnen (alhoewel er natuurlijk wel een dreiging aan het adres van Israël is geuit).
- Hitler was wél charismatisch.

Waarbij het voor een genocide vooral van belang is dat er geen etnische bevolkingsgroepen onderdrukt worden in Iran.
Er zitten enkele onjuistheden in je verhaal
Het Duitse leger was gedurende 1935 tot 1939 nog geen oppermachtig apparaat.
Juist omdat men Duitsland zijn gang liet gaan kon het sterk worden en zijn leger meer en meer versterken.


De Koerden worden ook in Iran wel degelijk onderdrukt.

En wat gaan we doen als Iran met deze president over atoomwapens beschikt?
Iran is in staat de hele regio in de as te gooien door Israel te verrassen met een first strike.
Ahmedinejad is nu de wereld aan het uitdagen om te kijken hoever hij kan gaan en let op mijn woorden de wereld en de VN zal hem heel ver laten gaan.
Wat hij ook doet is het verder voeden van de jodenhaat in het Midden-Oosten en hij doet natuurlijk aan geschiedsvervalsing.
Fijn voor hem dat jij hem uit de wind houdt.

Chamberlain pleegde btw in 1940 zelfmoord na de Duitse invasie van het Westen.
Kunnen we deze vent niet opdragen voor een gouden beeld ofzo?
Ik vind hem in ieder geval lachwekkender dan Raymann
userIcon
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:37 schreef COLAIUTA het volgende:

[..]

Tot 1989 stond dit bij het Auschwitz monument; 4 miljoen doden.
[afbeelding]

Na 2000 werd het dit; 1,5 miljoen doden.
[afbeelding]

Een reductie van 2,5 miljoen doden.
Wat dacht je van de volgende verklaring; de 4 miljoen is waarschijnlijk een oudere schattting van de uiteindelijk bepaalde 6 miljoen.

De 1,5 miljoen zijn de joden die daar TER PLEKKE gedood of geweest zijn.

Goed lezen voor je onzin begint te blaten.

En trouwens, of het er nu anderhalf miljoen of zes waren, what difference does that make? Wat is je punt? Maakt dat het minder erg ofzo?

Alsof meneer de president WO2 heeft meegemaakt...
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:57 schreef Zero2Nine het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

vriendelijke man toch?
Hij zegt wat hij denkt. Dat is voor een leider te bewonderen. Daarmee heeft hij niet altijd gelijk. Een Joodse staat in Duitsland/Oostenrijk is een idee. Kunnen de Palestijnen weer terug naar hun huizen. De Holocaust was echter afschuwelijk.

Interessant is om naar de achtergronden te kijken van de opkomst van Hitler. Vooral naar WO 1 en de mensen die ruim voor het begin van WO 1 alle wapenindustrie, staal- en grondstofbedrijven opkochten. Kortom schathemeltje rijk zijn geworden zijn ten kostte van miljoenen en miljoenen doden.

-Hitler kwam mede aan de macht via IG Farben (een idee van Warburg (adviseur Duitse keizer in WO 1) en Rothschild (belangrijkste financier WO 1))
-In 1917 (midden in WO 1) schreef de Engelse minister Balfour een brief aan Rothschild; het zionisme werd ondersteund. Was dat in ruil voor leningen? In ieder geval is duidelijk geworden dat WO 1 is gewonnen doordat de financiers uit de USA achter Engeland zijn gaan staan.
Pluis de Engelse regering tijdens WO 1, de ambassadeurs in de USA en de Engelse machthebbers inzake Palestina maar eens uit . Je zult verrast staan van de connecties met het zionisme en de hedendaagse problemen in de wereld.
De Engelse premier raakte zelfs betrokken in een omkoopschandaal waarin een vriendje hem meetrok. Dat vriendje werd later beloond? Was de Engelse premier destijds chantabel?

Zouden dezelfde financiers ook achter WO 3, the war on terror, zitten? Halliburton en Carlyle Group verdienen miljarden aan Irak. Herhaalt de geschiedenis zich?

Anyway. Het zionisme en de bezetting door Israel is een belangrijke oorzaak van het oplaaiend moslimextremisme.
Nog een kleine toevoeging:

Direct na WO 2 werd in 1947 de staat Israel en haar grenzen goedgekeurd door de VN. Een kleine commissie van landen bracht dat advies uit. Onder zeer zware druk van de USA.
De Palestijnen mochten niet worden verjaagd en moesten in hun huizen kunnen blijven wonen. Er leven nu nog steeds miljoenen Palestijnen onder erbarmelijke omstandigheden in vluchtelingenkampen.

Ondertussen zijn ze verdreven en heeft Israel ook buiten de officiele grenzen van 1947 grote stukken grond illegaal bezet (uit een klein stukje, Gaza, heeft men zich nu teruggetrokken).

Je kunt mij niet uitleggen dat de Palestijnen zich niet mochten en mogen verzetten tegen het kolonialisme van de zionisten. Voor de vrede in de wereld is het wellicht beter dat Duitsland en Oostenrijk een stuk grond aanbieden aan de zionisten. Dan kunnen de Palestijnen ook weer terug naar hun huizen en hun leven weer opbouwen.
Zijn we ook af van het snel groeiend moslimterrorisme.
userIcon
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:42 schreef rightso het volgende:

[..]

Zou mooi zijn als inderdaad je vrienden de Iraanse ayatollah's voorjaar 2006 aangepakt gaan worden....mannetje....want een vrouw kun je niet zijn..die zijn in Iran ongewenst namelijk
Mijn Vrienden ?
userIcon
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:32 schreef Sarah-de-Vries het volgende:

[..]

Zouden dezelfde financiers ook achter WO 3, the war on terror, zitten? Halliburton en Carlyle Group verdienen miljarden aan Irak. Herhaalt de geschiedenis zich?
Jazekers! En het vreemde is er zijn bewijzen genoeg, maar de "onafhankelijke"media schijnt het maar niet bij de massa te kunnen overbrengen
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:45 schreef Sarah-de-Vries het volgende:
Nog een kleine toevoeging:

Direct na WO 2 werd in 1947 de staat Israel en haar grenzen goedgekeurd door de VN. Een kleine commissie van landen bracht dat advies uit. Onder zeer zware druk van de USA.
De Palestijnen mochten niet worden verjaagd en moesten in hun huizen kunnen blijven wonen. Er leven nu nog steeds miljoenen Palestijnen onder erbarmelijke omstandigheden in vluchtelingenkampen.

Ondertussen zijn ze verdreven en heeft Israel ook buiten de officiele grenzen van 1947 grote stukken grond illegaal bezet (uit een klein stukje, Gaza, heeft men zich nu teruggetrokken).

Je kunt mij niet uitleggen dat de Palestijnen zich niet mochten en mogen verzetten tegen het kolonialisme van de zionisten. Voor de vrede in de wereld is het wellicht beter dat Duitsland en Oostenrijk een stuk grond aanbieden aan de zionisten. Dan kunnen de Palestijnen ook weer terug naar hun huizen en hun leven weer opbouwen.
Zijn we ook af van het snel groeiend moslimterrorisme.
En nog steeds is er anti semitisme zoals hieruit weer blijkt.
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:32 schreef Sarah-de-Vries het volgende:

[..]

Hij zegt wat hij denkt. Dat is voor een leider te bewonderen.
Echt zum kotzen, je zegt dat de holocaust een verzinsel is en je wordt bewonderd omdat je zegt wat je denkt.
En ondertussen geeft Sarah de joden de schuld van het moslimextremisme, dat is exact wat Hitler deed, je geeft de joden de schuld van alle ellende.

Zo'n uitspraak is natuurlijk niet netjes op zijn zachts gezegd, maarja het is een land wat niet positief staat ten opzichte israel en de vraag of de joden recht hebben op het gebied waar ze nu zitten blijft voor sommige gewoon discutabel...

De holocaust ontkennen is natuurlijk niet goed, maar het is gebeurd en blijft gebeuren... Er zijn in die oorlog zoveel slachtoffers gevallen waaronder een grote groep joodse mensen die de boeman waren volgens sommige hoge duitsers toen en dat op zich is het al erg, maar zeker ook al die zinloze doden, van welke afkomst dan ook.

Al met al geloof ik de bijbel niet, dat zijn verhalen opgetekend in een verleden en zijn waarschijnlijk aangedikt in de loop der tijd, zoals veel verhalen gaan. Om dan uit te gaan van het bewijs de bijbel, nee de bijbel is ontvankelijk in deze zaak van het toegewezen grondgebied toendertijd. Maar dat is mijn mening, voor zover ik weet zijn er geen echte wetenschappelijke bewijzen gevonden die het staven, wat toevallige gelijkenissen en niet meer.
userIcon
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:22 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Wat dacht je van de volgende verklaring; de 4 miljoen is waarschijnlijk een oudere schattting van de uiteindelijk bepaalde 6 miljoen.

De 1,5 miljoen zijn de joden die daar TER PLEKKE gedood of geweest zijn.

Goed lezen voor je onzin begint te blaten.

En trouwens, of het er nu anderhalf miljoen of zes waren, what difference does that make? Wat is je punt? Maakt dat het minder erg ofzo?
Het gaat mij om de feiten.
Niet om voorgeprogrammeerde antwoorden..... blaaaaaaat.
In mijn geschidenis boek staat ook dat Columbus het eerste persoon was om Amerika te ondekken.

Toch vreemd dat daar al ruim 300 miljoen mensen aanwezig waren.

Moeten we geschidenis boeken altijd vertrouwen?
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:38 schreef Johan24 het volgende:
In mijn geschidenis boek staat ook dat Columbus het eerste persoon was om Amerika te ondekken.

Toch vreemd dat daar al ruim 300 miljoen mensen aanwezig waren.

Moeten we geschidenis boeken altijd vertrouwen?
Niet als die je wijsmaken dat er toen Columbus Amerika ontdekte al 300 miljoen mensen woonden

Het is inmiddels overigens wel duidelijk dat er voor die tijd mensen Amerika hadden ontdekt (waarschijnlijk via de Beringstraat) en waarschijnlijk waren de Vikingen Columbus ook voor.

Maar ik neem aan dat je hiermee probeert te suggereren dat de holocaust niet heeft plaatsgevonden omdat dat ook in geschiedenisboekjes staat?
quote:
Op woensdag 14 december 2005 18:59 schreef COLAIUTA het volgende:

Heb je een link naar foto's of video's van vergassingen?
Ben je nu echt zo dom?
userIcon
Wat 'n verontwaardiging allom.
Nl drijft ook handel met dit land en met wel meer landen die het met de mensenrechten niet te nauw nemen. Hypocriete Nlse Regering.
http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/ir.html
Exports - partners IRAN:

Japan 18.4%, China 9.7%, Italy 6%, South Africa 5.8%, South Korea 5.4%, Taiwan 4.6%, Turkey 4.4%, Netherlands 4% (2004)

Eerst ff flink profiteren, en dan bombarderen.
userIcon
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:32 schreef Sarah-de-Vries het volgende:

Anyway. Het zionisme en de bezetting door Israel is een belangrijke oorzaak van het oplaaiend moslimextremisme.
Fout. Het Israel-Palestina probleem wordt aangegrepen door enge machtswellustige baardapen zoals de ayatollahs om hun haat te spreidden over de wereld en om de wereldoverheersing door de islam (althans; hún variant daarop) te bewerkstelligen.

De domme massa's slikken dit voor zoete koek. Zie de kansloze Marokkaantjes die hier weer anti-westers en anti-semitisch gaan trollen zodra het hier gaat over dit onderwerp.

Even voor alle duidelijkheid: ik ben het ermee eens dat de Palestijnen een zware last dragen en in dat kader is hun gewapend verzet begrijpelijk. Maar de zogenaamde steun door hun arabische buren is hypocriet, die Palestijnen kunnen de arabische leiders een rotzorg zijn; het Palestijnse probleem wordt door hen misbruikt om de joodse zondebok te creeeren en om een zogenaamde arabische eenheid te scheppen. Als het Israel/Palestina probleem zou zijn opgelost, hebben die arabieren een groot probleem.
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:04 schreef rightso het volgende:

[..]


Chamberlain pleegde btw in 1940 zelfmoord na de Duitse invasie van het Westen.
Hiermee betreedt je het pad van je eigen fantasie.....
Het was een natuurlijke dood :

http://en.wikipedia.org/wiki/Neville_Chamberlain

quote:
Op woensdag 14 december 2005 23:30 schreef morgenrodeo het volgende:

[..]

Hiermee betreedt je het pad van je eigen fantasie.....
Het was een natuurlijke dood :

http://en.wikipedia.org/wiki/Neville_Chamberlain
Okay, sorry en jebt in deze gelijk.O+ Maar wat ik begrepen heb wel als een gebroken man en vol met gewetenswroeging omdat hij achteraf inzag welk een immense catastrofe zich nog aan het ontvouwen was.
quote:
Op woensdag 14 december 2005 18:59 schreef COLAIUTA het volgende:

[..]

Nogmaals ik heb genoeg ooggetuigen verslagen gelezen.
Heb je een link naar foto's of video's van vergassingen?
De holocaust heeft in ieder geval 4 jaar geduurd, miljoenen zijn vergast.
Daar moet bewijsmateriaal van zijn.
[sarcasm on]

'tuurlijk, ik zou als Duits kampsoldaat ook halverwege die gaskamer binnenstappen om ff een paar sfeerplaatjes te schieten.
Kan je moeder ook eens zien wat zoal de hele dag doet

[sarcasm off]

Artikel in de Israëlische krant Ha-aretz van woensdag bevat dit artikel waarin Defensie van Israël melding doet over de status van nucleaire dreiging uit Iran. Dit, gecombineerd met het uitlokken door Iran met uitspraken als "er was geen holocaust" leiden er m.i. toe dat, mocht de USA Iran niet binnenvallen, het leger van Israël zijn pijlen erop richt en er een nieuwe golfoorlog uitbreekt waarvan de gevolgen niet zijn te overzien. Immers, toen de oorlog in Irak in aanloop was, kwam Sharon met de woorden naar Amerika, "als jullie Irak niet aanvallen, doe ik het.". En Israël mag klein zijn, maar het leger van Israël is super georganiseerd en iedereen, male en female, die niet in het leger zit is wel het leven lang reservist.
userIcon
quote:
Op donderdag 15 december 2005 00:24 schreef Stalen_Snuitje het volgende:

[..]

[sarcasm on]

'tuurlijk, ik zou als Duits kampsoldaat ook halverwege die gaskamer binnenstappen om ff een paar sfeerplaatjes te schieten.
Kan je moeder ook eens zien wat zoal de hele dag doet

[sarcasm off]

Er zijn genoeg films van massa executies door Duitse soldaten.......... vergassing is ook massaexecutie.
Waarom is elke denkbare horror op film en foto vastgelegd, maar vergassingen niet?
We slikken alles voor zoete koek.
userIcon
quote:
Op woensdag 14 december 2005 21:04 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ben je nu echt zo dom?
Inhoudelijke reactie graag.
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:12 schreef rightso het volgende:

[..]

En nog steeds is er anti semitisme zoals hieruit weer blijkt.
wat een onzin. ik ben alleen tegen de bezetting van Palestijns gebied.
anti zionisme is geen anti semitisme!
quote:
Op woensdag 14 december 2005 21:14 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Fout. Het Israel-Palestina probleem wordt aangegrepen door enge machtswellustige baardapen zoals de ayatollahs om hun haat te spreidden over de wereld en om de wereldoverheersing door de islam (althans; hún variant daarop) te bewerkstelligen.

De domme massa's slikken dit voor zoete koek. Zie de kansloze Marokkaantjes die hier weer anti-westers en anti-semitisch gaan trollen zodra het hier gaat over dit onderwerp.

Even voor alle duidelijkheid: ik ben het ermee eens dat de Palestijnen een zware last dragen en in dat kader is hun gewapend verzet begrijpelijk. Maar de zogenaamde steun door hun arabische buren is hypocriet, die Palestijnen kunnen de arabische leiders een rotzorg zijn; het Palestijnse probleem wordt door hen misbruikt om de joodse zondebok te creeeren en om een zogenaamde arabische eenheid te scheppen. Als het Israel/Palestina probleem zou zijn opgelost, hebben die arabieren een groot probleem.
Geloof vertroebelt de discussie. Natuurlijk is de mening van veel islamitische baardapen discutabel. Dat wil nog niet zeggen dat Israel en de bezetting door Israel van Palestijns gebied niet het probleem is.

De Israelische baardapen zijn in deze de kolonialisten/de bezetters!
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:18 schreef rightso het volgende:

[..]

Echt zum kotzen, je zegt dat de holocaust een verzinsel is en je wordt bewonderd omdat je zegt wat je denkt.
En ondertussen geeft Sarah de joden de schuld van het moslimextremisme, dat is exact wat Hitler deed, je geeft de joden de schuld van alle ellende.
Zum kotzen is de Israelische bezetting.
Zum kotzen is het hun land uitzetten van miljoenen Palestijnen.

Na de ellende van Hitler/WO 2 mochten de Joden terug naar hun huizen/geboortegrond in de diverse europese landen. Na tientallen jaren bezetting mogen de miljoenen Palestijnen nog steeds niet terug van de Israelische Hitler en de Israelische bevolking.
userIcon
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:45 schreef Sarah-de-Vries het volgende:
Nog een kleine toevoeging:

Direct na WO 2 werd in 1947 de staat Israel en haar grenzen goedgekeurd door de VN. Een kleine commissie van landen bracht dat advies uit. Onder zeer zware druk van de USA.
De Palestijnen mochten niet worden verjaagd en moesten in hun huizen kunnen blijven wonen. Er leven nu nog steeds miljoenen Palestijnen onder erbarmelijke omstandigheden in vluchtelingenkampen.

Ondertussen zijn ze verdreven en heeft Israel ook buiten de officiele grenzen van 1947 grote stukken grond illegaal bezet (uit een klein stukje, Gaza, heeft men zich nu teruggetrokken).

Je kunt mij niet uitleggen dat de Palestijnen zich niet mochten en mogen verzetten tegen het kolonialisme van de zionisten. Voor de vrede in de wereld is het wellicht beter dat Duitsland en Oostenrijk een stuk grond aanbieden aan de zionisten. Dan kunnen de Palestijnen ook weer terug naar hun huizen en hun leven weer opbouwen.
Zijn we ook af van het snel groeiend moslimterrorisme.
Tuurlijk Sarah-de-Vries...
De eerste vraag is Waarom die stukken land door Israel werden bezet?
- Mischien omdat de omliggende Arabische landen tot 2 maal toe een oorlog begonnen om Israël te vernietigen?
- Waarom is het Palestijnse probleem zo groot geworden? Mischien omdat Syrië tegen de vluchtelingen zei dat ze in de kampen moesten blijven zitten tot dat Israël vernietigd was?
- Waarom zei Churchill al in de jaren '30 dat het hem opviel dat in het van oorsprong zeer gemixte (van geloof uit) Israël plotseling een abnormale stijging van het aantal arabieren te zien viel? Mischien omdat deze Arabieren de Joden weg wilden "fokken" ?

De Palestijnen hadden al lang een eigen staat kunnen hebben, als ze niet telkens zouden terugvallen op geweld. En nee... geweld tegen mensen die een pizza-tje pakken of willen gaan dansen, shoppen... op de bus wachten. Zelfmoord aanslagen en haat televisie....

Soms vraag ik me af of we zo'n volk nu echt tolereren moeten op deze aardkloot.
quote:
Op donderdag 15 december 2005 09:55 schreef Shelbourne het volgende:

[..]

Tuurlijk Sarah-de-Vries...
De eerste vraag is Waarom die stukken land door Israel werden bezet?
- Mischien omdat de omliggende Arabische landen tot 2 maal toe een oorlog begonnen om Israël te vernietigen?
- Waarom is het Palestijnse probleem zo groot geworden? Mischien omdat Syrië tegen de vluchtelingen zei dat ze in de kampen moesten blijven zitten tot dat Israël vernietigd was?
- Waarom zei Churchill al in de jaren '30 dat het hem opviel dat in het van oorsprong zeer gemixte (van geloof uit) Israël plotseling een abnormale stijging van het aantal arabieren te zien viel? Mischien omdat deze Arabieren de Joden weg wilden "fokken" ?

De Palestijnen hadden al lang een eigen staat kunnen hebben, als ze niet telkens zouden terugvallen op geweld. En nee... geweld tegen mensen die een pizza-tje pakken of willen gaan dansen, shoppen... op de bus wachten. Zelfmoord aanslagen en haat televisie....

Soms vraag ik me af of we zo'n volk nu echt tolereren moeten op deze aardkloot.
De landen in de regio kwamen in opstand tegen de Britten. Die hebben een uiterst dubieuze rol gespeeld in de ondersteuning van het zionisme en de totstandkoming van Israel. Vooral de Britse regering in WO 1. Onderzoek mijn hierboven geschreven stukje maar eens.

Verzet en aanslagen komen door de kolonialisatie, de uitzetting van Palestijnen uit hun huizen en de nu al tientallen jaren durende bezetting van gebied buiten de officiele VN grenzen van 1947.
Israel overtreedt het internationaal recht al tientallen jaren. De Israelische leiders moeten voor het internationaal strafhof verschijnen.
userIcon
De Britten trokken zich in de jaren 40-50 terug uit het Midden Oosten. De oorlog tegen Israël door de Arabische landen was o.a. in 1967!!! Dat is JAREN LATER !!!
Ik weet niet wie je al je propaganda riedeltjes heeft aangepraat maar er klopt geen zak van!

Al in de jaren '80 was er sprake van een wens voor een twee staten oplossing. Barak bood de Palestijnen 90% (!!!) van de bezette gebieden aan...
Arafat (( ) weigerde!
Als je de PLO vlag bekijkt, zie je 1 groot Palestina... zonder Israël. Zelfs in de VN wisten de terro...eh palestijnen een kaart opgehangen te krijgen van de regio. Met 1 groot Palestina... geen Israël.

En verzet kan op vele wijzen! Om echter met spijkerbommen om je lijf kinderen te gaan opblazen, scholen te gijzelen, bushaltes, pizzeria's en winkelcentra als doelwitten te gaan nemen is ZIEK! De propaganda filmpjes voor kinderen waarin het martelaarschap wordt aangeprezen zijn ZIEK!

En jij, Sarah. In plaats van als een hersenloze trut achter Greta Duisenberg aan te rennen, zou eens wat meer over het desbetreffende conflict moeten lezen, voor je hier als een anti-semiet rondrent... (Zionisme, HAH! Dat is door de Israëlische regering zo'n 40 jaar geleden al opgegeven!)
quote:
Op donderdag 15 december 2005 02:07 schreef COLAIUTA het volgende:

[..]

Inhoudelijke reactie graag.
Goed. Hoe kom je op het idee dat er films van zouden moeten bestaan?
quote:
Op donderdag 15 december 2005 10:11 schreef Shelbourne het volgende:
De Britten trokken zich in de jaren 40-50 terug uit het Midden Oosten. De oorlog tegen Israël door de Arabische landen was o.a. in 1967!!! Dat is JAREN LATER !!!
Ik weet niet wie je al je propaganda riedeltjes heeft aangepraat maar er klopt geen zak van!

Al in de jaren '80 was er sprake van een wens voor een twee staten oplossing. Barak bood de Palestijnen 90% (!!!) van de bezette gebieden aan...
Arafat (( ) weigerde!
Als je de PLO vlag bekijkt, zie je 1 groot Palestina... zonder Israël. Zelfs in de VN wisten de terro...eh palestijnen een kaart opgehangen te krijgen van de regio. Met 1 groot Palestina... geen Israël.

En verzet kan op vele wijzen! Om echter met spijkerbommen om je lijf kinderen te gaan opblazen, scholen te gijzelen, bushaltes, pizzeria's en winkelcentra als doelwitten te gaan nemen is ZIEK! De propaganda filmpjes voor kinderen waarin het martelaarschap wordt aangeprezen zijn ZIEK!

En jij, Sarah. In plaats van als een hersenloze trut achter Greta Duisenberg aan te rennen, zou eens wat meer over het desbetreffende conflict moeten lezen, voor je hier als een anti-semiet rondrent... (Zionisme, HAH! Dat is door de Israëlische regering zo'n 40 jaar geleden al opgegeven!)
Verleg de aandacht maar na de periode Wo 1 en WO 2. Het kolonialisme en de bezetting zijn echter feitelijk begonnen door het zionisme. In WO 1 kreeg het zionisme steun van de Britten. De Balfour declaration uit 1917 is daarvan het bewijs. In ruil voor leningen van Rothschild en consorten?
Feit is dat WO 1 is gewonnen door leningen uit de VS aan Engeland en Frankrijk. Na WO 1 moesten de Duitsers dit terug betalen.


nteressant is om naar de achtergronden te kijken van de opkomst van Hitler. Vooral naar WO 1 en de mensen die ruim voor het begin van WO 1 alle wapenindustrie, staal- en grondstofbedrijven opkochten. Kortom schathemeltje rijk zijn geworden zijn ten kostte van miljoenen en miljoenen doden.

-Hitler kwam mede aan de macht via IG Farben (een idee van Warburg (adviseur Duitse keizer in WO 1) en Rothschild (belangrijkste financier WO 1))
-In 1917 (midden in WO 1) schreef de Engelse minister Balfour een brief aan Rothschild; het zionisme werd ondersteund. Was dat in ruil voor leningen? In ieder geval is duidelijk geworden dat WO 1 is gewonnen doordat de financiers uit de USA achter Engeland zijn gaan staan.
Pluis de Engelse regering tijdens WO 1, de ambassadeurs in de USA en de Engelse machthebbers inzake Palestina maar eens uit . Je zult verrast staan van de connecties met het zionisme en de hedendaagse problemen in de wereld.
De Engelse premier raakte zelfs betrokken in een omkoopschandaal waarin een vriendje hem meetrok. Dat vriendje werd later beloond? Was de Engelse premier destijds chantabel?

Zouden dezelfde financiers ook achter WO 3, the war on terror, zitten? Halliburton en Carlyle Group verdienen miljarden aan Irak. Herhaalt de geschiedenis zich?

Anyway. Het zionisme en de bezetting door Israel is een belangrijke oorzaak van het oplaaiend moslimextremisme.
userIcon
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:20 schreef Sarah-de-Vries het volgende:

[..]

Verleg de aandacht maar na de periode Wo 1 en WO 2. Het kolonialisme en de bezetting zijn echter feitelijk begonnen door het zionisme. In WO 1 kreeg het zionisme steun van de Britten. De Balfour declaration uit 1917 is daarvan het bewijs. In ruil voor leningen van Rothschild en consorten?
Feit is dat WO 1 is gewonnen door leningen uit de VS aan Engeland en Frankrijk. Na WO 1 moesten de Duitsers dit terug betalen.


nteressant is om naar de achtergronden te kijken van de opkomst van Hitler. Vooral naar WO 1 en de mensen die ruim voor het begin van WO 1 alle wapenindustrie, staal- en grondstofbedrijven opkochten. Kortom schathemeltje rijk zijn geworden zijn ten kostte van miljoenen en miljoenen doden.

-Hitler kwam mede aan de macht via IG Farben (een idee van Warburg (adviseur Duitse keizer in WO 1) en Rothschild (belangrijkste financier WO 1))
-In 1917 (midden in WO 1) schreef de Engelse minister Balfour een brief aan Rothschild; het zionisme werd ondersteund. Was dat in ruil voor leningen? In ieder geval is duidelijk geworden dat WO 1 is gewonnen doordat de financiers uit de USA achter Engeland zijn gaan staan.
Pluis de Engelse regering tijdens WO 1, de ambassadeurs in de USA en de Engelse machthebbers inzake Palestina maar eens uit . Je zult verrast staan van de connecties met het zionisme en de hedendaagse problemen in de wereld.
De Engelse premier raakte zelfs betrokken in een omkoopschandaal waarin een vriendje hem meetrok. Dat vriendje werd later beloond? Was de Engelse premier destijds chantabel?

Zouden dezelfde financiers ook achter WO 3, the war on terror, zitten? Halliburton en Carlyle Group verdienen miljarden aan Irak. Herhaalt de geschiedenis zich?

Anyway. Het zionisme en de bezetting door Israel is een belangrijke oorzaak van het oplaaiend moslimextremisme.
Als die domme arabieren Israel nou niet aangevallen, dan hadden we dit probleem niet gehad. Sinds de oprichting van de staat Israel hebben arabieren Israel al willen vernietingen. Zoals Shelbourne al aangeeft. Kijk eens in een Palestijnse geschiedenis boek. Daar bestaat alleen maar een Palestijnse staat en geen Israelische.

Tijdens een oorlog worden wapenhandelaars altijd steenrijk. Zij leveren nu eenmaal wapens die nodig zijn om oorlog te voeren.
userIcon
quote:
Op woensdag 14 december 2005 @ 11:27 schreef pomtiedom het volgende:
Het mooiste bewijs is het plakkaat bij de ingang van Auschwitz. Die is sinds 1995 aangepast van 4 mlj naar 1.5 mlj
userIcon
quote:
Op woensdag 14 december 2005 @ 19:22 schreef EdvandeBerg het volgende:
quote:
Op woensdag 14 december 2005 @ 19:22 schreef EdvandeBerg het volgende:
Nee maar heel heel heel toevallig waren er ook al 6 miljoen joden dood in de Eerste Wereld oorlog.
45  van 245 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4 5


Lees ook:

» 02:27 Verdachte verdwijningszaak VS aangeklaagd4
» 25/05 Breivik prijst optreden politie op Utøya28
» 25/05 Japanse 'tsunamimotor' naar museum VS14
» 25/05 Dikke Britse tiener uit eigen huis bevrijd22


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden