Bridget Maasland misschien naakt in Playboy

Showbizz • Geschreven door Mark (Mark-B) op 06-12-2005 @ 00:20
print 
Icoon Showbizz Als het mannenblad Playboy uiterlijk dinsdagavond 150.000 euro op de rekening van Bridget Maasland bijschrijft, gaat zij als tegenprestatie uit de kleren. Het geld gaat naar een goed doel. De actie is in het kader van het BNN-programma Katja vs. Bridget.

In dat programma krijgen Bridget en Katja Schuurman wekelijks een opdracht die zij zo goed mogelijk moeten volbrengen. Eerder namen de twee een single op met respectievelijk Jan Smit en De Jeugd Van Tegenwoordig.

De presentatrice heeft geen idee of haar voorstel wordt ingewilligd, al heeft Playboy wel oren naar een overeenkomst. Het geld dat zij voor haar eventuele naaktreportage krijgt, komt ten goede aan een stichting die zich inzet voor mishandelde honden in het voormalig Oostblok. Het is nog niet bekend in welk nummer Bridget eventueel zal verschijnen.

Bron: RTL Nieuws


Lees ook:

» 25/05 'Constanza Breukhoven zat naakt voor de webcam'23
» 25/05 Ex-pornoster Jenna Jameson met slok op achter stuur15
» 25/05 Selena Gomez nieuw doelwit kussende journalist23
» 24/05 Illusionist Roy aangeklaagd om aanranding16


delen | eKudos nujij

53407 views / 100 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 100 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
hmm .. poeh .. wat een nieuws
als ik het me goed herinner kreeg kikkerbekkie verbaan er 60.000 voor.
Zou bridget werkelijk 90.000 euri meer waard zijn??

of zou de PB zich voor 90.000 euri bekommeren om die hondjes?

of beide?

ik denk in ieder geval dat het niet voor 150.000 euro zal gaan, en dat het niet bekenbaar wordt gemaakt voor hoeveel dan (concurrentie tussen babes etc).
wat een stomme reacties ook weer.

moet een goed doel dan per se met mensen te maken hebben?
userIcon
Toffe actie van d'r maar ik ga die Playboy echt niet kopen, zo mooi is ze niet
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:25 schreef IronMikey het volgende:
Wat een kutwijf een beetje geld voor hondjes inzamelen terwijl er tienduizenden mensen in pakistan zullen sterven.
tja, als hondenliefhebber heb ik toch liever dat dat geld naar die beestjes daar gaat. kijk maar eens een docu over honden in het oostblok. te triest voor woorden...
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:53 schreef TeRRoRiTe het volgende:
Bridget Maasland.. Ik weet niet eens meer hoe die doos er uitziet, ik kijk nooit naar prut zenders als BNN.
ik vind dat BNN de laatste tijd juist de beste programma's heeft van alle nederlandse omroepen...

compleet vernieuwend
userIcon
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:23 schreef Maugrim het volgende:
Echt een goed doel ja, mishandelde honden..
ja dat is een goed doel!!
Oh YEAH! Giggedy giggedy!
Tietuhhhhhhhhhhhhhhhh
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:23 schreef Maugrim het volgende:
Echt een goed doel ja, mishandelde honden..
Ja, had je er wat op tegen?
userIcon
Wat een doel zeg: kunnen die mutsen niet een doel verzinnen dat er wel toe doet?
Of zijn ze bang in een politieke discussie verzeild te raken over de politieke correctheid van hun keuze? Dat is dan knap laf vindt ik.
mjah hoop dat er bij die goeie doelen es wat minder aan al die vingers blijft plakken.
Wel orgineel goed doel hoor had er nog nooit van gehoord
Wat krijgen we straks iemand die geld inzameld voor vissen met watervrees?
j/k toch btje respect dan.
goede actie dit. die arme beesies zijn vele malen weerlozer dan mensen. daar moet dus eerst ALLE hulp die wij kunnen bieden heen. alles voor de dieren!
userIcon
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:27 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
As good as any...
Moeten het per se tsunami of aardbeving slachtoffers zijn?
Vraag me ten zeerst af of er genoeg geld op de wereld is om alle ellende op de wereld op te lossen, dusse...
Go bridget
Nou ja, mensen helpen vind ik toch wel iets beter dan dieren helpen. En dan gaat het hier niet eens over met uitsterven bedreigde dieren... Voor mij heeft dit een te hoog tehuis-voor-bejaarde-bijziende-postduiven-zonder-richtingsgevoel-gehalte (of noem maar een andere variant van de goede doelen van de jonge woudlopers of Katriens dameskrans uit de Donald Duck).
userIcon
Ik heb nog nooit een Playboy gekocht, maar Bridget stond er dan ook nooit in. Dit moet echt wel doorgaan, ik wil die hebben. En iedere gozer die hier loopt te beweren dat Bridget niet lekker is mag zijn piemel bij de slager om de hoek inleveren!
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 09:40 schreef DaanA het volgende:

[..]

Nou ja, mensen helpen vind ik toch wel iets beter dan dieren helpen. En dan gaat het hier niet eens over met uitsterven bedreigde dieren... Voor mij heeft dit een te hoog tehuis-voor-bejaarde-bijziende-postduiven-zonder-richtingsgevoel-gehalte (of noem maar een andere variant van de goede doelen van de jonge woudlopers of Katriens dameskrans uit de Donald Duck).
onzin , dieren zijn weerlozer dan mensen. alle hulp die wij kunnen bieden meot eerst daarheen alvorens hulp aan mensen te bieden. Hulde aan die arme beesies. hulde aan Bridget dat zij goed heirover nadenkt.
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 09:43 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb nog nooit een Playboy gekocht, maar Bridget stond er dan ook nooit in. Dit moet echt wel doorgaan, ik wil die hebben. En iedere gozer die hier loopt te beweren dat Bridget niet lekker is mag zijn piemel bij de slager om de hoek inleveren!
ooit al eens van smaak gehoord? smaken verschillen nu eenmaal
userIcon
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 09:45 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:ooit al eens van smaak gehoord? smaken verschillen nu eenmaal
Smaken verschillen absoluut. Maar beweren dat Bridget lelijk is, is een toonpunt van onmanlijkheid. Je kunt haar misschien niet mooi vinden, maar ronduit lelijk, nee dat gaat er bij mij niet in.
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 09:49 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Smaken verschillen absoluut. Maar beweren dat Bridget lelijk is, is een toonpunt van onmanlijkheid. Je kunt haar misschien niet mooi vinden, maar ronduit lelijk, nee dat gaat er bij mij niet in.
bij jou niet nee. ik vind haar niet lelijk maar er kunnen best mensne zijn die haar niets aantrekkelijks vinden hebben en op een ander type vrouw vallen. dit is geen toppunt van onmanlijkheid maar simpelweg een kwestie van smaak.
userIcon
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:28 schreef Fox1976 het volgende:

[..]

Wees blij dat er mooie vrouwen zijn die zich inzetten tegen dierenleed
Publiciteit
Paar maanden terug, herhaling van een herhaling ... mevrouw maasland aan het kamelenracen ....... "geweldig" zei ze. Hele tragische beelden van prachtige dieren die heen en weer geschopt werden en tijdens de "race" voortdurend met een stok werden geslagen (en ik bedoel hard!!) om als eerste aan te komen. Onze leeghoofdige heldin vond het allemaal prachtig .... en dan nu opeens zielige hondjes?? Tuurlijk
userIcon
Als je nou heel erg van heel erg dikke vrouwen met super kleine tietjes houdt, die ook nog eens een huid hebben zoals het oppervlak van de maan, goed dan kan ik snappen dat Bridget niet je smaak is. Maar ik neem even voor het gemak aan dat er niet zo heel veel mannen zijn die hier komen die dat als hun ideale vrouw zien.

Bridget voldoet aan alle kanten aan de algemene westerse schoonheidsidealen.
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 08:53 schreef sjerren het volgende:
hmm .. poeh .. wat een nieuws
mja! bridget is lekker
userIcon
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:23 schreef Maugrim het volgende:
Echt een goed doel ja, mishandelde honden..
Ik zag die muts onlangs nog met haar eigen kuitenbijtertje op tv. Dat beest werd ook maar meegesleept naar de studio, moest wachten in een kleedkamer, werd tussendoor even snel uitgelaten...Ook niet een geweldige manier om een hond te houden.
userIcon
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 01:08 schreef discomagic het volgende:

[..]

Echt, ik struikel niet echt snel. Maar werd met "dt"? Dit moet een grapje zijn anders is het wel heel erg gesteld met je.

edit:
ja, het is dus echt met "dt" geschreven. Niet te geloven....

edit2:
"structurele minder bedeelden" Zeg minderbedeelde, het is nog altijd: "structureel minder bedeelden". Kan je dan echt nou niks goed spellen? Ga lekker buitenspelen en blijf van dat computerd av gasdt.
M.I.E.R.E.N.N.E.U.K.E.R goed gespeld sjonge sjonge get a life
userIcon
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:24 schreef Tarak het volgende:
Kunnen ze dan ook eens een Victor Reinier versus Viggo Waas doen o.i.d.?
Liever niet! Ik hoef én Victor én Vigo niet naakt te zien!
userIcon
belachelijke actie. Beetje ons geld naar Pools honden sturen.
Wat voor een actie is dat nu weer?
Ik kan zo 10 doelen in eigen land opnoemen die meer recht op dat geld hebben.
Bovendien, ze wilde toch nooit in de PB? Dan hoeft het wat mij betreft ook niet voor Poolse honden.
userIcon
Lekker boeiend waar het geld heen gaat. Als Bridget maar in de Playboy komt.
userIcon
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 09:44 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:
[..]
onzin , dieren zijn weerlozer dan mensen. alle hulp die wij kunnen bieden meot eerst daarheen alvorens hulp aan mensen te bieden. Hulde aan die arme beesies. hulde aan Bridget dat zij goed heirover nadenkt.
Zelfs dan, als het om weerloosheid gaat, dan lijkt me toch dat Unicef of het AIDS-fonds (Afrikaanse kindjes die volkomen buiten hun schuld om aan AIDS lijden) heel wat meer prioriteit hebben dan dit papegaaien-met-een-slecht-vocabulaire-en-een-Brabants-accent-tehuis, of wat het ook precies voor onzin was.
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:23 schreef Aurelium het volgende:
Mishandelde honden? Kon ze niks beters verzinnen....

Maar ze mag van mij best uit de kleren, hoewel Katja in der tijd natuurlijk leuker was !
Ik zie toch liever Bridget dan Katja

En: "kon ze niks beter verzinnen"???? Ik vind dit een goed doel. Er zijn zeker meer goede doelen ja, voor arme mensen etc etc maar hieraan wordt weinig aandacht aan geschonken, het is eens goed dat er nu aandacht aan geschonken gaat worden

Goede actie Bridget!! ik denk ook dat zij het van katja gaat winnen. Alleen al die shirt actie bij Big Brother
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 02:09 schreef Mazza9 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Waarom zouden organisaties als deze minder goed zijn als anderen? Omdat het om honden gaat? moeten honden dan maar allemaal langzaam en pijnlijk sterven? zijn mensen dan zo verschikkelijk veel beter?!
precies mijn gedachten,
alleen voor de gemiddelde fokker, is zo te zien, het leven van een dier minderwaardig en onbeduidend. Die dieren sterven daar een gruwelijke dood, of leven een nog gruwelijker, en pijnlijker leven. Iets wat veel al niet onder de aandacht word gebracht. Klasse bridget
userIcon
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:56 schreef John_Gotti het volgende:
[...] alleen voor de gemiddelde fokker, is zo te zien, het leven van een dier minderwaardig en onbeduidend. [...]
Doe nou niet net of het volstrekt achterlijk is om het leven of het welzijn van een dier als ondergeschikt aan dat van een mens te beschouwen. De algemene christelijke filosofie, die in Nederland nog steeds door 80 % of zo aangehangen wordt, gelovig of niet, is dat een dier ondergeschikt is aan de mens. Dat heeft niets met dommigheid of zo te maken. Ook veel zeer grote filosofen waren het daar gewoon mee eens. Dieren gelijk stellen aan mensen is iets dat onze maatschappij zich inmiddels misschien kan veroorloven, maar dat maakt het niet dom om dat onzin te vinden.

Tehuis voor mishandelde honden met een minderwaardigheidscomplex. Gewoon afmaken die beesten, zijn ze ook van hun zielige verleden verlost. Het zijn geen mensen!
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:23 schreef Aurelium het volgende:
Mishandelde honden? Kon ze niks beters verzinnen....

Maar ze mag van mij best uit de kleren, hoewel Katja in der tijd natuurlijk leuker was !
.....doodgeschoten duifjes? mus??
userIcon
Ik heb mevrouw Maasland wel eens anders gehoord:

"De glamour is gewoon van de Playboy af. Vroeger was het écht een prestige om erin te staan. Als je überhaupt al gevraagd werd. Maar na een transseksueel en een paar gestopte soapies, hoef ik niet zo nodig. Mijn carrière gaat nu heel erg goed, dus ik laat het voorlopig liever bij mijn kop."

Blijkbaar moet en zal ze winnen van Katja. En principes vervagen daarbij blijkbaar.

userIcon
Wat een heldin. Ik zit er wel op te wachten hoor.
userIcon
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 03:13 schreef OldSchoolFool het volgende:

[..]

Errrr... ja?

Errr...nee

Mensen maken elkaar wel af, honden zijn weerloos. Mensenleed boeit mij in dit geval niet zo. Goede actie
userIcon
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 10:19 schreef skippy22 het volgende:

[..]

M.I.E.R.E.N.N.E.U.K.E.R goed gespeld sjonge sjonge get a life
Het is Mierenneuker zonder puntjes en hoofdletters, zo is het een afkorting....

OT Ik vind het een hardstikke goed doel! Mensen kunnen zichzelf wel redden, in elk geval beter dan dieren!"
Wij hebben al de hele wereld voor ons, wij kunnen met alle beesten in principe doen wat we willen.
Stelletje egoïsten die vinden dat al het geld naar de mensen moet gaan.
userIcon
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:53 schreef TeRRoRiTe het volgende:
Bridget Maasland.. Ik weet niet eens meer hoe die doos er uitziet, ik kijk nooit naar prut zenders als BNN.
Maar jij wil zeker wel weten HOE haar doos eruit ziet?
userIcon
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 01:55 schreef DJMarcel.nl het volgende:

[..]

Eh nee, een paar weken geleden zag je haar in een uitzending met een van die vrouwen van dat opvangcentrum. Dat geld komt echt wel op zijn plek terecht.
en dat is nu net de reden dat ik aan dat soort doelen niet geef, er is genoeg ellende in eigen land, dan ga je toch niet je geld in een of andere notabene Poolse joekel steken?
userIcon
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:28 schreef Fox1976 het volgende:

[..]

Wees blij dat er mooie vrouwen zijn die zich inzetten tegen dierenleed
Zonder haar zou dit in Nederland waarschijnlijk geen aandacht gekregen hebben...
Pakistan komt wel voldoende onder de aandacht van de gemiddelde mens lijkt mij
Pakistan krijgt van mij geen cent. Die geven me iets te veel uit aan oorlogen.
Deden ze dat niet, dan nog niet trouwens. Daarmee zet je NL op de kaart en zitten er zo weer 5000 extra op schiphol-oost/
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 09:36 schreef zomaareennaam het volgende:
Wat een doel zeg: kunnen die mutsen niet een doel verzinnen dat er wel toe doet?
Of zijn ze bang in een politieke discussie verzeild te raken over de politieke correctheid van hun keuze? Dat is dan knap laf vindt ik.
Wat lul je nou kneusje,

De dieren moeten elke dag aanzien hoe wij de planeet verneuken die net zo goed van hun is. Ze kunnen er niks tegen doen en toch houden ze van ons en geven ze ons liefde en jij vind dat geen goed doel??

Ik zeg, eerst alle hulp naar de dieren en dan pas de mensen.

ECHT boeiend zeg, en nog blond ook..
Dieren-vriendin ,Die net het licht hebt gezien zeker, 8)
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 09:26 schreef -AFCA- het volgende:
Tietuhhhhhhhhhhhhhhhh
ik moest serieus lachen om deze reactie, tussen al die serieuze posts of het WEL of NIET een goed doel is


Niet verkeerd nee.
Typisch gevalletje plork: Prachtig Lichaam, Ontzettende RotKop.

(wat een ongelooflijk lelijke kikkerbek)
userIcon
Ik regel nog eens 150.000,- voor haar mishandelde honden als ze haar kleren aanhoudt.

En nee, ik ben geen homo, maar ik zie blijkbaar niet wat anderen in haar zien.
Vindt haar zeker niet knap, nooit gevonden ook.
Kan me btw haar frustraties nog herinneren toen ze nog samen met Fabienne bij TMF zat.
Mocht Fabienne nou in de playboy gaan staan, tja...
userIcon
Gaat het nou door of niet?
userIcon
Volgens geenstijl is de deal rond, Bridget gaat bloot.
50  van 100 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 25/05 'Constanza Breukhoven zat naakt voor de webcam'23
» 25/05 Ex-pornoster Jenna Jameson met slok op achter stuur15
» 25/05 Selena Gomez nieuw doelwit kussende journalist23
» 24/05 Illusionist Roy aangeklaagd om aanranding16


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden