Bridget Maasland misschien naakt in Playboy

Showbizz • Geschreven door Mark (Mark-B) op 06-12-2005 @ 00:20
print 
Icoon Showbizz Als het mannenblad Playboy uiterlijk dinsdagavond 150.000 euro op de rekening van Bridget Maasland bijschrijft, gaat zij als tegenprestatie uit de kleren. Het geld gaat naar een goed doel. De actie is in het kader van het BNN-programma Katja vs. Bridget.

In dat programma krijgen Bridget en Katja Schuurman wekelijks een opdracht die zij zo goed mogelijk moeten volbrengen. Eerder namen de twee een single op met respectievelijk Jan Smit en De Jeugd Van Tegenwoordig.

De presentatrice heeft geen idee of haar voorstel wordt ingewilligd, al heeft Playboy wel oren naar een overeenkomst. Het geld dat zij voor haar eventuele naaktreportage krijgt, komt ten goede aan een stichting die zich inzet voor mishandelde honden in het voormalig Oostblok. Het is nog niet bekend in welk nummer Bridget eventueel zal verschijnen.

Bron: RTL Nieuws


Lees ook:

» 25/05 'Constanza Breukhoven zat naakt voor de webcam'23
» 25/05 Ex-pornoster Jenna Jameson met slok op achter stuur15
» 25/05 Selena Gomez nieuw doelwit kussende journalist23
» 24/05 Illusionist Roy aangeklaagd om aanranding16


delen | eKudos nujij

53406 views / 100 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 100 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
Echt een goed doel ja, mishandelde honden..
Goede actie van Bridget!
userIcon
Mishandelde honden? Kon ze niks beters verzinnen....

Maar ze mag van mij best uit de kleren, hoewel Katja in der tijd natuurlijk leuker was !
Nice, krijgen we dr eindelijk eens naakt te zien... maareh, jezus, een stichting die zich inzet voor mishandelde honden in het voormalig oostblok?
userIcon
Kunnen ze dan ook eens een Victor Reinier versus Viggo Waas doen o.i.d.?
Wat een kutwijf een beetje geld voor hondjes inzamelen terwijl er tienduizenden mensen in pakistan zullen sterven.
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:23 schreef Maugrim het volgende:
Echt een goed doel ja, mishandelde honden..
As good as any...
Moeten het per se tsunami of aardbeving slachtoffers zijn?

Vraag me ten zeerst af of er genoeg geld op de wereld is om alle ellende op de wereld op te lossen, dusse...

Go bridget
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:25 schreef IronMikey het volgende:
Wat een kutwijf een beetje geld voor hondjes inzamelen terwijl er tienduizenden mensen in pakistan zullen sterven.
Wees blij dat er mooie vrouwen zijn die zich inzetten tegen dierenleed
Zonder haar zou dit in Nederland waarschijnlijk geen aandacht gekregen hebben...
Pakistan komt wel voldoende onder de aandacht van de gemiddelde mens lijkt mij
userIcon
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:25 schreef IronMikey het volgende:
Wat een kutwijf een beetje geld voor hondjes inzamelen terwijl er tienduizenden mensen in pakistan zullen sterven.
Misschien kan Miss Pakistan in de Amerikaanse versie van Playboy. Kan zij daar geld voor inzamelen. Betaalt ook een stuk beter. Er wonen heel veel hele rijke mensen in Pakistan die daarvoor geld kunnen inzamelen.
userIcon
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:25 schreef IronMikey het volgende:
Wat een kutwijf een beetje geld voor hondjes inzamelen terwijl er tienduizenden mensen in pakistan zullen sterven.
Net als al die mensen die geld geven aan hulporganisaties in Afrika! Wat een sukkels. [/sarcasme] Al deze stichtingen hebben geld nodig. Of het nou Pakistan is, de Tsunami van vorig jaar of heel lokaal een of andere dierencreche.

Als iedereen dacht zoals jij werdt al het geld op rampen gegooid en werden de structurele minder bedeelden nooit geholpen, dus ga even tegen een andere paal staan pissen, ja?
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:25 schreef IronMikey het volgende:
Wat een kutwijf een beetje geld voor hondjes inzamelen terwijl er tienduizenden mensen in pakistan zullen sterven.
Zeker allemaal terroristjes opleiden van dat geld?

Laat de rijke oliestaatjes maar hun moslim broeders helpen.

Hondjes in het oostblok hoe verzint ze het.

Er is heel wat meer ellende onder de mensen daar.
userIcon
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:25 schreef IronMikey het volgende:
Wat een kutwijf een beetje geld voor hondjes inzamelen terwijl er tienduizenden mensen in pakistan zullen sterven.
Er zijn maar twee dingen waar ik niet tegen kan. Dierenleed en dat van kinderen. Beide zijn afhankelijk van anderen en moeten geholpen worden. In het geval van Katja en Bridget zijn beide doelen dus erg goed en vind ik niet dat je zo moet reageren.
Waar kunnen we storten zodat ze de kleren aan houd.....
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:31 schreef typtypo het volgende:

[..]

Zeker allemaal terroristjes opleiden van dat geld?

Laat de rijke oliestaatjes maar hun moslim broeders helpen.

Hondjes in het oostblok hoe verzint ze het.

Er is heel wat meer ellende onder de mensen daar.
Dan moeten die mensen er wat aan doen i.p.v. hun honden gaan mishandelen
userIcon
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:25 schreef IronMikey het volgende:
Wat een kutwijf een beetje geld voor hondjes inzamelen terwijl er tienduizenden mensen in pakistan zullen sterven.
Als jij je TV verkoopt kan je er levens mee redden, als jij de computer waar je achter zit verkoopt kan je levens redden, als je minder uit gaat kan je levens redden.

Kortom beetje hypocriet om te gaan lopen zeiken op mensen die nog iets voor het goede doel doen ipv niets.
userIcon
komop playboy, ophoesten dat geld..... bridget
Bridget Maasland.. Ik weet niet eens meer hoe die doos er uitziet, ik kijk nooit naar prut zenders als BNN.
Die actie wil ik wel steunen
khep me jonkheer al in me hand! im ready
userIcon
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:51 schreef ZI_Predcaliber het volgende:
gadverdamme
heaumeau
De beste prestatie zou ik vinden als Playboy het geld aan een goed doel geeft zonder dat ze erin komt te staan. Dat noem ik pas strijden voor een goed doel.
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:30 schreef miekd het volgende:
[..]Als iedereen dacht zoals jij werdt al het geld
Echt, ik struikel niet echt snel. Maar werd met "dt"? Dit moet een grapje zijn anders is het wel heel erg gesteld met je.

edit:
ja, het is dus echt met "dt" geschreven. Niet te geloven....

edit2:
"structurele minder bedeelden" Zeg minderbedeelde, het is nog altijd: "structureel minder bedeelden". Kan je dan echt nou niks goed spellen? Ga lekker buitenspelen en blijf van dat computerd av gasdt.
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:25 schreef IronMikey het volgende:
Wat een kutwijf een beetje geld voor hondjes inzamelen terwijl er tienduizenden mensen in pakistan zullen sterven.
Jij bent dus ook een slap kutwijf? Doe normaal gast, je spoort niet.
userIcon
Laten we hopen dat ze er op in gaan
Dus, koop de playboy en je steunt het goede doel... Weer een excuus erbij
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 01:21 schreef The_Order het volgende:
Dus, koop de playboy en je steunt het goede doel... Weer een excuus erbij
Nee dus, Playboy heeft namelijk al betaald voordat jij het blad koopt.
Stelletje uitzuigers daar: van iedere 1,50 per sms gaat er maar 1 hele eu naar het goede doel. Als het die fuckers echt om het goede doel ging zouden ze de eventuele gemaakte kosten wel voor hun rekening nemen.
userIcon
Ik vind het wel wat ironisch hebben. Playboy en andere porno is eigenlijk net zoiets als honden die mekaar onder de staart snuffelen.
userIcon
quote:
mishandelde honden in het voormalig Oostblok.
Lekker controleerbaar ook... die centjes gaan dus naar haar bankrekening in het buitenland.


quote:
Op dinsdag 6 december 2005 01:37 schreef Vampier het volgende:

[..]

Lekker controleerbaar ook... die centjes gaan dus naar haar bankrekening in het buitenland.
Eh nee, een paar weken geleden zag je haar in een uitzending met een van die vrouwen van dat opvangcentrum. Dat geld komt echt wel op zijn plek terecht.
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:30 schreef miekd het volgende:

[..]

Net als al die mensen die geld geven aan hulporganisaties in Afrika! Wat een sukkels. [/sarcasme] Al deze stichtingen hebben geld nodig. Of het nou Pakistan is, de Tsunami van vorig jaar of heel lokaal een of andere dierencreche.

Als iedereen dacht zoals jij werdt al het geld op rampen gegooid en werden de structurele minder bedeelden nooit geholpen, dus ga even tegen een andere paal staan pissen, ja?
Helemaal mee eens! Waarom zouden organisaties als deze minder goed zijn als anderen? Omdat het om honden gaat? moeten honden dan maar allemaal langzaam en pijnlijk sterven? zijn mensen dan zo verschikkelijk veel beter?!
Ik zag die trut laatst eens in een flits ergens voorbijkomen. Ze liet een hond ergens een muur van een huis onderschijten en die muts zei: Dat doet ie altijd
userIcon
Tsss goedkoper kan niet ......
Jarenlang mijn favoriete Nederlande vrouw geweest en dan eindigt het zo...
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 02:09 schreef Mazza9 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Waarom zouden organisaties als deze minder goed zijn als anderen? Omdat het om honden gaat? moeten honden dan maar allemaal langzaam en pijnlijk sterven? zijn mensen dan zo verschikkelijk veel beter?!
Errrr... ja?

userIcon
Dit is nou niet echt iets waar ik op zit te wachten, want Bridget is echt een lelijk mormel met een kop die wel iets van een mongooltje weg heeft.
quote:
Wat een kutwijf een beetje geld voor hondjes inzamelen terwijl er tienduizenden mensen in pakistan zullen sterven
Was pakistan niet dat land die zoeen hekel aan het westen met zijn ongelovige honden had, en daarom ook niks deed aan de terroristische trainings kampen?? Jammer joh
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:25 schreef IronMikey het volgende:
Wat een kutwijf een beetje geld voor hondjes inzamelen terwijl er tienduizenden mensen in pakistan zullen sterven.
Boeiend, dieren zijn vele malen hulpelozer dan mensen en daar mag van mij als eerste alle hulp naartoe.
Mensen zijn er toch al genoeg van en zolang dat aantal hard zal blijven stijgen net als nu zullen menselijke rampen alleen maar omvangrijker worden, dat is de schuld van de mens zelf.

Al met al erg goede actie dit!
userIcon
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:25 schreef IronMikey het volgende:
Wat een kutwijf een beetje geld voor hondjes inzamelen terwijl er tienduizenden mensen in pakistan zullen sterven.
dus iedereen moet zich alleen maar op de grote problemen richten terwijl er talloze andere problemen zijn die in totaal voor meer leed zorgen?
Lelijke teringtrol. Ze is nog te lelijk om het te laten onweren.
Bridget is inderdaad NIET lekker
userIcon
stelletje heaumeaux! Bridget is kei lekker ja !!
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:25 schreef IronMikey het volgende:
Wat een kutwijf een beetje geld voor hondjes inzamelen terwijl er tienduizenden mensen in pakistan zullen sterven.
Je had het vast anders geschreven als je had nagedacht voordat je dat schreef.
Hoeveel geeft nederland als geheel aan pakistan en hoeveel krijgen deze honden?
ow en ze ziet er nog lekker uit ook!
Ik vind het juist wel een mooie vrouw, alleen jammer dat ze haar eigen zo gaat verlagen.
userIcon
¤150.000 voor mishandelde honden, ik bedoel ik ben een enorm honden persoon, maar 150k is wel verdomd veel. Geef een deel ook aan Unicef of zo.
Je poes laten zien voor een hond.....?
userIcon
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 08:11 schreef Morthill het volgende:
¤150.000 voor mishandelde honden, ik bedoel ik ben een enorm honden persoon, maar 150k is wel verdomd veel. Geef een deel ook aan Unicef of zo.
150.000 euro is niks. als je weet hoe weinig je kan doen voor dat geld. bedenk dat je met dat geld niet alleen de honden moet helpen, maar ook het assiel waar de honden in zitten. en geloof mij, dat kost bij elkaar wat meer dan 150.000 euro.
userIcon
Vanmorgen op 538 heeft de PB toegezegd dat het vandaag in spoedberaad wordt genomen, en dat ze zeker wel interesse hebben in een mooie vrouw als Bridget.

Ik ben voor, in elk geval.
50  van 100 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 25/05 'Constanza Breukhoven zat naakt voor de webcam'23
» 25/05 Ex-pornoster Jenna Jameson met slok op achter stuur15
» 25/05 Selena Gomez nieuw doelwit kussende journalist23
» 24/05 Illusionist Roy aangeklaagd om aanranding16


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden