quote:Hét democratisch model? Er hier één duidelijk model voor dan? Kun je me vertellen waar ik dat kan vinden? Verder ben ik het er mee eens, niet veroordeeld is onschuldig voor de wet. Hoe wij er ook over denken als mensen.Op dinsdag 11 oktober 2005 14:12 schreef Dampo het volgende:
Dat is onderdeel van een democratisch model.....
quote:Leer is lezen...er staat een en niet het... 'een' wil zeggen dat er meerdere zijn inderdaad...Op dinsdag 11 oktober 2005 14:23 schreef Tarot het volgende:
[..]
Hét democratisch model? Er hier één duidelijk model voor dan? Kun je me vertellen waar ik dat kan vinden? Verder ben ik het er mee eens, niet veroordeeld is onschuldig voor de wet. Hoe wij er ook over denken als mensen.
quote:Voel je je achtergestelt ofzo? Gepasseerd wellicht? Of hebbie gewoon niets te doen?Op dinsdag 11 oktober 2005 14:33 schreef HarryLaatvegers het volgende:
Ik heb 2 maal de onderstaande reactie op deze site gezet, maar werd steeds verwijderd~....~want ja, ook MIJN mening telt, en ik heb hier niemand mee voor de kop gestoten lijkt mij.
B.V.D.
quote:Nee, niet achtergesteld. Maar ik vond, en vind nog steeds dat het bericht volledig ten onrechte van de site gehaald werd tot 2x toe. Ik heb niemand voor z'n hoofd gestoten met mijn reactie, en ook niemand beledigt.Op dinsdag 11 oktober 2005 14:37 schreef zooodannn het volgende:
[..]
Voel je je achtergestelt ofzo? Gepasseerd wellicht? Of hebbie gewoon niets te doen?
quote:Volgens mij is het in de VS zo dat je stemrecht tijdelijk vervalt als er een strafrechterlijk onderzoek naar je loopt. Maar ik kan het mis hebben.Op dinsdag 11 oktober 2005 14:11 schreef Sorcerer8472 het volgende:
In Nederland en zelfs in Amerika zou hetzelfde gebeuren, en terecht.
quote:Meerdere modellen, die volgens Dampo allemaal voldoen aan dat standaard onderdeel. Ik had het over dat onderdeel.... dat moet dan toch onderdeel zijn van hét uniforme model dat hij beschrijft. Oftewel, je hebt mijn opmerking verkeerd begrepen (niet goed gelezen)Op dinsdag 11 oktober 2005 14:31 schreef zooodannn het volgende:
Leer is lezen...er staat een en niet het... 'een' wil zeggen dat er meerdere zijn inderdaad...![]()
quote:En wat is een 2-troll?Op dinsdag 11 oktober 2005 14:39 schreef sop het volgende:
[..]
Volgens mij is het in de VS zo dat je stemrecht tijdelijk vervalt als er een strafrechterlijk onderzoek naar je loopt. Maar ik kan het mis hebben.
@harrylaatvegers: je reacties zijn niet weg, alleen gemodereerd naar -2 troll
quote:@harrylaatvegers: je reacties zijn niet weg, alleen gemodereerd naar -2 troll
quote:Echte humorOp dinsdag 11 oktober 2005 14:44 schreef HarryLaatvegers het volgende:
[..]
En wat is een 2-troll?
quote:als je dat nou wel had gedaan mocht die mischien blijven staanOp dinsdag 11 oktober 2005 14:39 schreef HarryLaatvegers het volgende:
[..]
Nee, niet achtergesteld. Maar ik vond, en vind nog steeds dat het bericht volledig ten onrechte van de site gehaald werd tot 2x toe. Ik heb niemand voor z'n hoofd gestoten met mijn reactie, en ook niemand beledigt.
quote:Anders zet je gewoon onder fok>instellingen dat is dus linksboven, je "Verberg reacties met minder punten dan: " op -2 ofzo en dan zie je ze nog staan hoor...Op dinsdag 11 oktober 2005 14:39 schreef HarryLaatvegers het volgende:
[..]
Nee, niet achtergesteld. Maar ik vond, en vind nog steeds dat het bericht volledig ten onrechte van de site gehaald werd tot 2x toe. Ik heb niemand voor z'n hoofd gestoten met mijn reactie, en ook niemand beledigt.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:11 schreef Sorcerer8472 het volgende:
een winkeldief
quote:Dat hij een dictator was zegt toch niets over zijn kwaliteiten. Moest Balkenende ook een dictator zijn zou er niet veel veranderen met nu behalve dat dat we Balkenende langer als leider zouden hebben.Op dinsdag 11 oktober 2005 16:57 schreef tiedel het volgende:
[..]
![]()
ja joh.
ik vergelijk saddam hussein ook met een winkeldief![]()
![]()
![]()
het is saddam waar we het over hebben hoor, ik vindt dat hij niet meer mag stemmen, because hij hoort nooit meer vrij te komen.
hij is een dictator van de bovenste plank en hij zou nog mogen stemmen.
en dat irak hem wil laten stemmen ook al staat dat in de grondwet, zegt mij persoonlijk genoeg.
de man hoort achter gesloten deuren tot zijn dood, alleen dat rechtvaardigt het leed dat hij heeft aan gericht....
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:17 schreef Westermarck het volgende:
[..]
Dat hij een dictator was zegt toch niets over zijn kwaliteiten. Moest Balkenende ook een dictator zijn zou er niet veel veranderen met nu behalve dat dat we Balkenende langer als leider zouden hebben.
quote:Hij is zoooooo onschuldig die arme Saddam(n) Hoessein en zooooo zielig.Op dinsdag 11 oktober 2005 14:23 schreef Tarot het volgende:
[..]
Hét democratisch model? Er hier één duidelijk model voor dan? Kun je me vertellen waar ik dat kan vinden? Verder ben ik het er mee eens, niet veroordeeld is onschuldig voor de wet. Hoe wij er ook over denken als mensen.
quote:Groen (s)links wel hoor....Op dinsdag 11 oktober 2005 14:33 schreef DsKvEnLo het volgende:
sjongejonge ik vind het onzin....
als hitler nog geleefd had onveroordeeld voor tig miljoen moorden zou je hem toch ook niet vragen om te stemmen voor Europese Grondwet
quote:Wie zegt dat allemaal? De amerikanen? Het valt me op dat we historische figuren vaak heel zwart-wit bekijken. Ofwel is die goed ofwel slecht. En dan worden de goede/slechte dingen die de persoon verwezelijkt heeft vaak vergeten of bewust genegeerd.Op dinsdag 11 oktober 2005 18:10 schreef tiedel het volgende:
[..]
![]()
de enigste kwaliteiten die hij had waren grotendeels onthoofding, foltering, nekschot, gewoon complete families uitgevaagd enzo, en jij hebt het over zijn kwaliteiten en dat je balkenellende noemt in 1 vindt ik als tegenstander van balkenellende toch ook niet op zijn plaats.
quote:HalabjaOp dinsdag 11 oktober 2005 22:06 schreef Westermarck het volgende:
[..]
Wie zegt dat allemaal? De amerikanen? Het valt me op dat we historische figuren vaak heel zwart-wit bekijken. Ofwel is die goed ofwel slecht. En dan worden de goede/slechte dingen die de persoon verwezelijkt heeft vaak vergeten of bewust genegeerd.
quote:http://www.ericblumrich.com/thanks.htmlOp dinsdag 11 oktober 2005 14:09 schreef XeriuM het volgende:
Dat die kerel nog enige vorm van recht heeft!