Zeker 85 doden bij aanslagen Irak

Irak • Geschreven door Jorrit (Flem) op 30-09-2005 @ 00:53
print 
In de Iraakse plaats Balad zijn donderdag zeker 85 mensen omgekomen door drie aanslagen met autobommen. Meer dan 110 mensen raakten gewond in één van de bloedigste aanslagen in Irak van de afgelopen jaren. De overwegend sjiitische plaats Balad ligt zo'n tachtig kilometer ten noorden van hoofdstad Bagdad.

De aanslagen vonden kort achter elkaar plaats. De eerste twee auto's explodeerden in een centrale winkelstraat in Balad, de derde tien minuten later in een andere buurt, waar een markt plaatsvond. Onder de doden zijn zeker 22 kinderen.

Bron: AFP


Lees ook:

» 24/10 Bomaanslagen op hotels Bagdad eisen tien levens60
» 21/10 Ontvoerde advocaat proces Saddam vermoord49
» 20/10 Ontvoerde Ierse journalist Bagdad vrijgelaten50
» 19/10 Ierse journalist ontvoerd in Bagdad24


delen | eKudos nujij

6302 views / 32 reacties
Reacties op dit bericht
32  van 32 reacties op deze pagina. Pagina  1
Wat een honden!
Leren ze nu nooit wat respect en liefde betekend?
Gaap.. Kunnen jullie niet een soort Irak countertje maken in plaats van steeds afzonderlijke nieuwsberichten?
userIcon
laat die moslims daar eens tegen protesteren in plaats van de amerikaanse aanwezigheid die alleen maar orde en veiligheid proberen te creeëren
userIcon
=weg=

'T blijft een zootje daar.
calvobbis, waar ben je als we je nodig hebben??
userIcon
Jezus man, zometeen blijven daar geen mensen meer over..
die honden vermoorden hun eigen landgenoten gewoon...echt bij de beesten af.

Meer heb ik er niet over te zeggen. Allah Ackbar.. yeah right.
Niks nieuws onder de zon dus en de USA kijkt er na en heeft niet de middelen om al het geweld te doen stoppen.

Voor de inval in Irak werd het complete Pentagon ingezet om de oorlog in Irak te winnen en welgeteld 10 personen waren bezig met Irak na de oorlog.
(misdadige onnozelheid)

Deze 10 wisten ook nog eens aan te geven dat er precies hetzelfde zou gebeuren als tijdens de Israelische inval in Libanon, namelijk dat iedere zichzelf respecterende terreurgroep zich zou vestigen in Irak. (toen in Libanon)

Het enigste resultaat is nu dat er 1 dictator weg is en dat het Midden-oosten afglijdt naar een burgeroorlog waar Turkije en Iran rechtstreeks bij betrokken kunnen worden, met alle ellende vandien.

Je weet het, je kijkt erna en je kunt er verder niks meer mee.

Wanneer blazen ze zichzelf nou eens op vlakbij degene die hun ertoe leid om te moorden, zonder onschuldig bloed te vergieten.
Mentale manipulaties en militaire plannen worden nu voorbereid en afgerond teneinde een oorlog tegen Iran te realiseren. De manipulaties van het grote publiek lijken sterk op die bij het voorbereiden van de huidige Irakoorlog. Verder aandacht voor een mogelijk militaire schijnbeweging, want terwijl de roep om troepen uit Irak terug te trekken groter wordt, stuurt de VS juist een groot legeronderdeel ernaartoe, mogelijk om later in te zetten tegen Iran. De komende Iranoorlog wordt volgens auteur Webster Tarpley vooraf gegaan aan een false flag operatie (een aanslag gepleegd door partij a die slachtoffer en dader is, maar de schuld geeft aan partij b).
asfal.... oeps dat mag je natuurlijk niet zeggen .

userIcon
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 01:02 schreef Esc het volgende:
laat die moslims daar eens tegen protesteren in plaats van de amerikaanse aanwezigheid die alleen maar orde en veiligheid proberen te creeëren
Dat zou niet eens zo gek zijn, aangezien het hier veelal ook om moslims gaat.

Ik heb zelf al een punt bereikt van, ze maken elkaar maar lekker af daar in Irak, stelletje respectloze honden wat daar woont. Zelfs de Moslims kunnen elkaar niet luchten. Idioten.
userIcon
Uiteindelijk moet iedereen daar toch wel een keer dood zijn lijkt me of niet?
Elke dag zijn er wel aanslagen daar
Sjezus, nou hebben ze zo'n mooie grote woestijn waar ze zich in alle rust kunnen opblazen. Waarom moet dat toch altijd weer in de buurt van onschuldige mensen. Kinderen nog wel gloeinde g*dver!!!!
=edit=
allemaal de schuld van de VS

VS grote terroristen
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 08:12 schreef Mr.Tear het volgende:

[..]
Dat zou niet eens zo gek zijn, aangezien het hier veelal ook om moslims gaat.

Ik heb zelf al een punt bereikt van, ze maken elkaar maar lekker af daar in Irak, stelletje respectloze honden wat daar woont. Zelfs de Moslims kunnen elkaar niet luchten. Idioten.
Protestanten en katholieken zijn (en zeker in het verleden) lekker lief voor elkaar. Ik vraag me dan ook af of veel van die mensen weten hoe het is om zonder terreur te leven.
userIcon
Muur om ze heen klaar }:O :')
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 09:28 schreef Meki het volgende:
allemaal de schuld van de VS

VS grote terroristen
Ja want daarvoor was het een heel vredig landje :')
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 09:28 schreef Meki het volgende:
allemaal de schuld van de VS

VS grote terroristen
Jij snapt er weer geen ene klote van met je anti-VS standpunt... Deze aanslagen zijn waarschijnlijk weer een "protest" tegen de nieuwe Iraakse regering.. Er staat nergens dat de aanslagen zijn opgeist door een bepaalde groepering met de mededeling dat de VS zich terug moet trekken om verdere aanslagen te voorkomen..

Voortaan niet gelijk je bek opentrekken als je van nix weet
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 09:28 schreef Meki het volgende:
allemaal de schuld van de VS

VS grote terroristen
Volgens mij zou jij je wel thuis voelen daar in Irak tussen je extremistische geloofsgenoten. Ik zou zeggen: blaas jezelf op in een verlaten stukje zandbak. The world would be a better place then.
Nu zijn de Soenieten nog een minderheid, maar het lijkt erop dat binnenkort de sjiiten deze plaats overnemen, gezien de grote aantalen die er vermoord worden.
Leuk al die kinderen dood, denken ze nou echt dat ze naar hun "paradijs" gaan?
Denken ze echt dat Allah dat goedkeurt? Kindermoordenaars....
userIcon
Is dit nog nieuws tegenwoordig?
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:14 schreef Sunrise het volgende:

[..]

Jij snapt er weer geen ene klote van met je anti-VS standpunt... Deze aanslagen zijn waarschijnlijk weer een "protest" tegen de nieuwe Iraakse regering.. Er staat nergens dat de aanslagen zijn opgeist door een bepaalde groepering met de mededeling dat de VS zich terug moet trekken om verdere aanslagen te voorkomen..

Voortaan niet gelijk je bek opentrekken als je van nix weet
Goh, en hoe zou die nieuwe Iraakse regering nou aan de macht gekomen zijn..
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 11:18 schreef GekkePakistaan het volgende:

[..]

Goh, en hoe zou die nieuwe Iraakse regering nou aan de macht gekomen zijn..
Dus jij vind het terecht dat de minderheid ( Soeniten ) hun wil op wil leggen aan de meerderheid net als tijdens het regime van Saddam?
En jij hebt er zeker ook begrip voor dat die minderheid dan maar onschuldige burgers met auto bommen gaat bestokken?
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 09:28 schreef Meki het volgende:
allemaal de schuld van de VS

VS grote terroristen
Jaja, ok, en verklaar nu eens waarom al die extremisten zo erg zijn om iedereen over één kam te scheren, onschuldige mensen de keel door te snijden, of zichzelf bij een groep kinderen op te blazen?
Alsof dat geen terroristen zijn
userIcon
Waarom stoppen hun medemensen hen niet. Ze doen het hun eigen volk aan.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 09:28 schreef Meki het volgende:
allemaal de schuld van de VS

VS grote terroristen
Inderdaad! Een moslim mag helemaal geen bomaanslagen plegen. Het zijn vast kapitalisten-zionisten geweest die zich hebben verkleed om de islam in een kwaad daglicht te stellen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:55 schreef zodiac het volgende:
Leuk al die kinderen dood, denken ze nou echt dat ze naar hun "paradijs" gaan?
Denken ze echt dat Allah dat goedkeurt? Kindermoordenaars....
Iets wat niet bestaat kan niets goed of afkeuren..

Die gasten zijn gewoon zwaar gestoord. Ik zou iedereen terugtrekken uit het land.. alle oorspronkelijke emigranten (die iets tegen het westen/ usa hebben), terugpleuren en het ze zelf laten uitvechten..
Er is geen land te bezeilen met dat volk lijkt wel. Verspilde moeite.. verspild geld.. verspilde tijd...
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:03 schreef DoctorFaustus het volgende:

[..]

Inderdaad! Een moslim mag helemaal geen bomaanslagen plegen. Het zijn vast kapitalisten-zionisten geweest die zich hebben verkleed om de islam in een kwaad daglicht te stellen.
Jij snapt er echt helemaal NIKS van

Net zoals bij het Cristendom heb je extremistische vormen die erg gevaarlijk zijn.
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 09:28 schreef Meki het volgende:
allemaal de schuld van de VS

VS grote terroristen
Ja alles is de schuld van de VS!!! lekker kortzichtig ben je..
32  van 32 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 24/10 Bomaanslagen op hotels Bagdad eisen tien levens60
» 21/10 Ontvoerde advocaat proces Saddam vermoord49
» 20/10 Ontvoerde Ierse journalist Bagdad vrijgelaten50
» 19/10 Ierse journalist ontvoerd in Bagdad24


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden