
De 58-jarige Annie Dijkstra, de eerste vrouw van André Hazes, heeft gisteren ook een tweede kort geding verloren om de publicatie van het boek van Rachel Hazes te voorkomen. Volgens de rechter is er geen reden om tot een publicatieverbod over te gaan. Dat komt overeen met een
uitspraak van vorige week.
Dijkstra, al sinds tijden getrouwd met André's broer Joop, is
boos over passages in het boek over haar. Zo staat er in dat zij André al met Joop bedroog toen ze nog getrouwd was met de volkszanger. Ook zou ze gokverslaafd zijn geweest ten tijde van het huwelijk. Dijkstra ontkent de aantijgingen.
Rachel Hazes heeft vanochtend het eerste exemplaar van het onthullende boek aangeboden aan burgemeester Job Cohen van Amsterdam. Dat deed ze na de onthulling door Johnny Kraaykamp sr. van het standbeeld van André Hazes op de Albert Cuypmarkt in de Amsterdamse Pijp.
15Gisteren zond de TROS een documentaire uit over het leven van Hazes. Daarin gaf Rachel Hazes nog openheid over het tijdstip wanneer ze voor het eerst genegenheid voor de volkszanger voelde. Dat was niet op haar 12e, zoals
eerder deze maand een oude kennis van André stelde, maar op haar 15e. Toen was ze oppas bij André en zijn toenmalige vrouw Ellen voor hun zoon Melvin. Volgens haar was het leeftijdsverschil toen echter veel te groot. Pas toen ze op haar 19e André weer ontmoette sprong de vonk echt over, zo zei ze.
Lees ook:
»
25/05 'Constanza Breukhoven zat naakt voor de webcam'23
»
25/05 Ex-pornoster Jenna Jameson met slok op achter stuur15
»
25/05 Selena Gomez nieuw doelwit kussende journalist23
»
24/05 Illusionist Roy aangeklaagd om aanranding16
|
Het schijnt dat ex-mevrouw Hazes ook niet zo'n geweldig mens is, maar het feit dat de rechter vorige week te kennen heeft gegeven dat (plat gezegd) "ze niet moet zeuren, aangezien ze met een bekend persoon getrouwd is geweest en dus weet dat ze daarom ook in de media kan verschijnen", vind ik echt een NON argument.
Er zijn (gelukkig nog) aardig wat BN'ers die en vriend of vriendin hebben die NIET bekend is en dit ook zo probeert te houden. Je kan dus blijkbaar niet verliefd op iemand worden, als iemand een BN'er is omdat je daarmee automatisch (zelfs wettelijk :')) je recht op privacy opgeeft... daar komt het op neer.
quote:
Ach en waarom ook niet. Zij moet toch voor brood op de plank zorgen voor zijn kids.
Overigens ging gisteren in die documentaire een andere broer van André ook in op een ander hot issue in dat boek, het seksueelmisbruik vroeger. Veel zei hij er niet over, maar wel dat het had plaatsgevonden, ook bij hem meen ik. Dus hier en daar zal Rachel wel ware dingen schrijven.
Blij zal ik zijn als dit ook weer overgewaaid is. Die Andre komt mij veel te vaak in de media. Een dronken sukkel is het, laatst nog een interview met zijn dochter waarin ze verteld dat ze papa zo graag weer een biertje wilde brengen. Wat een gezeur om een overleden alcoholist.
Ze hadden dat boek beter "Rachel" kunnen noemen.
quote:
Ik

op die Rachel. Gadverdamme zeg.
vond dat ze in de reportages er echt als een kutwijf afkwam.
ik vind andre hazes ook maar een smerige egoistische kloothommel als ik zo al die verhalen hoorde!
zeker dat hij besloot om zijn eigen zoon niet meer te zien!
die gast is om te
Als ik dat boek ooit ergens tegenkom dan zal ik het ook even 'ten doop houden'
in de PLEE
Verbazend hoe volksstammen zich laten meeslepen in de verhalen van overleden personen en ze zo populairder maken dan toen ze nog in leven waren.
En het dan nog constant in het nieuws komt ook....
Rachel is een HOER
quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:40 schreef Jenga het volgende:Ze hadden dat boek beter "Rachel" kunnen noemen.
Of ik verdien aan Andres dood. Smerige lijkenpikster dat het is.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:40 schreef harlingen het volgende:
Blij zal ik zijn als dit ook weer overgewaaid is. Die Andre komt mij veel te vaak in de media. Een dronken sukkel is het, laatst nog een interview met zijn dochter waarin ze verteld dat ze papa zo graag weer een biertje wilde brengen. Wat een gezeur om een overleden alcoholist.
Geloof me ik heb liever zo'n alcoholist dan zo'n idioot die gewoon in zijn auto stapt en wel iemand meeneemt het graf in ....
quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:40 schreef harlingen het volgende:
Blij zal ik zijn als dit ook weer overgewaaid is. Die Andre komt mij veel te vaak in de media. Een dronken sukkel is het, laatst nog een interview met zijn dochter waarin ze verteld dat ze papa zo graag weer een biertje wilde brengen. Wat een gezeur om een overleden alcoholist.
Precies, ik begrijp al dit gedoe niet. hoe kan je nou iemand verheerlijken die alcoholist was? Het lijkt wel of het stoer is om 50+ biertjes per dag te drinken!
Die kerel is het grootste deel van zijn leven bezig geweest om langzaam aan zelfmoord te plegen.
Stoer hoor als je bij je (half) volle verstand je zelf doodzuipt en twee jonge kinderen achterlaat. Laten we een standbeeld voor hem oprichten, zo geweldig was hij.
Heel kort: ik
HAAT haar.

. Helemaal na die docu gisteren, wát een....
Een standbeeld voor die zuiplap? Moet niet gekker worden

En die Rochel is ook maar een aandachttrekkend hoertje
Gaat het artikel nou om dat boek of om Hazes z'n drankprobleem????
Als ik een keer in Adam ben, en dat standbeeld zie, zal ik er uitgebreid tegen aan gaan pissen, nadat ik de nodige biertjes op heb
Ik vind Rachel een sm3rige publiciteitsh*3R.
Die hele schoonfamilie van André deugt niet...
Natuurlijk staat ze zelf weer groter op de kaft dan haar man :/
(excuus voor het taalgebruik, dit is zo fatsoenlijk mogelijk)
quote:Rachel Hazes heeft vanochtend het eerste exemplaar van het onthullende boek aangeboden aan burgemeester Job Cohen van Amsterdam.
Die populistische pvda-er laat ook weer zien dat hij over lijken gaat voor een beetje publiciteit
Hebben ze Dre intussen al in die raket gestopt en afgeschoten ??
Is André dood ?
die gast produceerde ontzettende kutbagger. muziek die alleen leuk was als je ontzettend bezopen bent tijdens carnaval!
gast was arrogant, egoistisch, slechte ouder, alcoholist en een eikel.
medelijden met iemand die zichzelf dood zuipt en zijn kinderen verwaarloosde.
hoe simpel kun je zijn!
Weet je waar ik me zo aan erger.
Voordat Andre dood was, was hij niet zoveel in de media, Alleen als de relatie weer over was tussen dre en rachel.
Maar nu een jaar later, wordt andre helemaal in de hemel geprezen, andre dit andre dat... maar als ik alles zo hoor was andre ook niet zo'n lieverdje.
Ik vind dit echt om te

en laat die man nou eindelijk eens met rust.
Die Raggel Hazes mogen ze wat mij betreft vanavond met een vuurpijl de lucht in schieten. Wat een vreselijk mens
quote:Rachel Hazes heeft vanochtend het eerste exemplaar van het onthullende boek aangeboden aan burgemeester Job Cohen van Amsterdam.
Is niet waar, want eerder deze week op tV was in een docu te zien hoe de hele familie in de drukkerij 2 boeken per persoon (?!?) meekreeg. Dus dit was zeker niet de eerste. Maar goed, laten we het spelletje lekker meespelen.
Ik ben die Hazes nu behoorlijk zat...zijn dood was een klap voor velen, alleen hoe mevrouw Hazes er mee omgaat is ronduit irritant en belachelijk.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:35 schreef Darklight het volgende:
Als ik een keer in Adam ben, en dat standbeeld zie, zal ik er uitgebreid tegen aan gaan pissen, nadat ik de nodige biertjes op heb
Wildplassen
Zelden zo'n interessant en onthullend topic op FOK gelezen......ik kijk nu met andere ogen naar het leven...
Zoekt Marco Bakker nog een vrouw?
Ik krijg de kak van dat geouwehoer over die Hazes.
Sommigen vonden hem geweldig, anderen vonden hem walgelijk.
Ik hoor bij de laatste groep, maar vind het wel tijd worden om de zaak eindelijk eens te laten rusten.
Jupz vond Hazes ook niks, maar zijn weduwe is 3 maal zo erg....
Is "Rachel" niet West-Fries voor "fluim"?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:40 schreef blonchi het volgende:
Is "Rachel" niet West-Fries voor "fluim"?
Bijna, maar dat is rochel 'dacht' ik

(niet zeker)
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:47 schreef Mannee het volgende:
waar blijven de Hazes fans met hun reactie op de weblog??

de niet-fans overheersen nu....
http://weblog.fok.nl/blog/8483
Zit het boek te lezen, dus kop dicht
Verschrikkelijk mens, die Rachel Hazes. Tevens vond ik het concert vorig jaar de grootste onzin ooit. Als het nu iemand was als Marco Borsato, dan heb ik zoiets van oke, die verdient het wel. Andre deed tijdens zijn leven (bijna) allemaal foute dingen (drinken, roken) waardoor ik er geen spijt mee kan hebben dat hij is overleden. Dan had hij maar beter op moeten letten.
Stelletje sukkels...
Beetje lopen zeiken over dat jullie andré niet mogen...
Als je t nie mooi vind, lees dan niet dat boek, luister niet naar zijn muziek en hou verder je bek
En zing ook niet mee als weer eens de vlieger ofzow erop komt.. Kansloos..
Hazes had talent, kun je niet omheen, spijtig dat ie dood is..
Ben je het niet me me eens, laat dan iig die man in zijn waarde.
En wat Rachel doet is iig beter dan bijv. Bono.. Ik lees liever een biografie dan een auto-biografie.
Ennee.. voor alle kortzichtige mensen.. Rachel hoeft t niet voor het geld te doen, ze hebben genoeg. Rachel komt Andre's leven na.. Hij leefde vooral voor zijn fans. Hij had niet anders gewild
quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:37 schreef alfooo het volgende:
Stelletje sukkels...
Beetje lopen zeiken over dat jullie andré niet mogen...
Als je t nie mooi vind, lees dan niet dat boek, luister niet naar zijn muziek en hou verder je bek
En zing ook niet mee als weer eens de vlieger ofzow erop komt.. Kansloos..
Hazes had talent, kun je niet omheen, spijtig dat ie dood is..
Ben je het niet me me eens, laat dan iig die man in zijn waarde.
En wat Rachel doet is iig beter dan bijv. Bono.. Ik lees liever een biografie dan een auto-biografie.
Ennee.. voor alle kortzichtige mensen.. Rachel hoeft t niet voor het geld te doen, ze hebben genoeg. Rachel komt Andre's leven na.. Hij leefde vooral voor zijn fans. Hij had niet anders gewild
mee eens, ben geen fan van Hazes ofzo, maar hij had zeker wel talent, en al die vmbo-ers hier die hier lopen blaten als een kip zonder kop dat Rachel een geldwolf is, ze heeft zeker geld genoeg hoor
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:44 schreef ZI_Predcaliber het volgende:[..]
mee eens, ben geen fan van Hazes ofzo, maar hij had zeker wel talent, en al die vmbo-ers hier die hier lopen blaten als een kip zonder kop dat Rachel een geldwolf is, ze heeft zeker geld genoeg hoor
Wat heeft "een VMBO-er zijn" nou weer te maken met dat Rachel een geldwolf is? Er zijn nou eenmaal meer mensen die haar publiciteits- en geldgeil vinden dan die denken dat ze het oprecht uit zijn naam doet.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:44 schreef ZI_Predcaliber het volgende:[..]
mee eens, ben geen fan van Hazes ofzo, maar hij had zeker wel talent, en al die vmbo-ers hier die hier lopen blaten als een kip zonder kop dat Rachel een geldwolf is, ze heeft zeker geld genoeg hoor
Zucht....
Iedereen mag zijn mening geven en die hoeft niet alleen positief te zijn, dat die mening jou niet ligt is niet mijn probleem...
quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:37 schreef alfooo het volgende:
Stelletje sukkels...
Beetje lopen zeiken over dat jullie andré niet mogen...
Als je t nie mooi vind, lees dan niet dat boek, luister niet naar zijn muziek en hou verder je bek
En zing ook niet mee als weer eens de vlieger ofzow erop komt.. Kansloos..
Hazes had talent, kun je niet omheen, spijtig dat ie dood is..
Ben je het niet me me eens, laat dan iig die man in zijn waarde.
En wat Rachel doet is iig beter dan bijv. Bono.. Ik lees liever een biografie dan een auto-biografie.
Ennee.. voor alle kortzichtige mensen.. Rachel hoeft t niet voor het geld te doen, ze hebben genoeg. Rachel komt Andre's leven na.. Hij leefde vooral voor zijn fans. Hij had niet anders gewild
Na je eerste regel nam ik je al niet meer serieus, blaatze vanavond bij het vuurwerk...
Ik ben ook zeker geen fan van André maar het is een fenomeen met zeker wel kwaliteiten. Maar dat gedoe er omheen is volgens mij vet over the top, hij was zelf heel eenvoudig wat blijkt uit diverse bronnen. Dat boek is ván Rachel en niet van André zoals ze zelf beweerd. Je kan nooit vóór iemand spreken, het blijft nu zéér subjectief. Nu hij het zelf niet heeft kunnen schrijven had zij het daarbij moeten laten of hoogstens over haar, André en zijn muziek moeten hebben, punt.