Philosocles (Redactie Frontpage) 12-02-2005 @ 08:58
quote:Dat is dus een speciale doelgroep, net zoals islamitische vrouwen die d8 ik ook een aparte blijf-van-mijn-lijf opvang hebben.Op zaterdag 12 februari 2005 08:54 schreef DeKeuv het volgende:
Goed initiatief alleen jammer dat het tot moslims beperkt blijft, al zijn die wel degenen die het nodig hebben. [..]
quote:Het zou eigenlijk opgezet moeten worden vanuit de moskee/islamitische gemeenschap, maar ja daar preken ze vaak juist haat tegen homo's.Op zaterdag 12 februari 2005 08:58 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Dat is dus een speciale doelgroep, .
Philosocles (Redactie Frontpage) 12-02-2005 @ 09:05
quote:Dat kan je van die vrouwenopvanghuizen ook zeggen. Hopelijk gebeurt dat op den duur ook. Dit is een (noodzakelijk) begin.Op zaterdag 12 februari 2005 09:00 schreef R@b het volgende:
[..] Het zou eigenlijk opgezet moeten worden vanuit de moskee/islamitische gemeenschap, [..]
quote:Alsof je erover struikelt elke dag. Wat ben jij een kortzichtige L.!Op zaterdag 12 februari 2005 09:03 schreef Edwaldo het volgende:
Ja, goed initiatief NOT!!!!!!!
ik word echt schijtziek van dat omdat wij een stelletje idiote barbaren hebben geïmporteerd, en IK dat met mijn belastinggeld marok vader projecten, gebouw bewaking, opvanhguizen voor eerwraak-vrouwen en nu weer moslim homo's moet lopen opbrengen.
En dan nog niet gesproken over die politieke 2e kamer import nitwits die ik de afgelopen tijd over het tv scherm voorbij zie trekken.
quote:Dus als ik het niet ZIE, IS het er niet?Op zaterdag 12 februari 2005 09:08 schreef P0RN het volgende:
[..]
Alsof je erover struikelt elke dag. Wat ben jij een kortzichtige L.!
quote:Je eigen grapjes metOp zaterdag 12 februari 2005 09:28 schreef Krijgnouwat het volgende:
Ja je kan moslimhomo's natuurlijk niet bij gewone homo's plaatsen...stel je voor dat ze per ongeluk geïntregeerd raken!!![]()
Philosocles (Redactie Frontpage) 12-02-2005 @ 10:06
quote:Die lui hebben nu kennelijk een veilig heenkomen nodig. Acceptatie, daar zullen enkele generaties overheen gaan (net als bij het christendom).Op zaterdag 12 februari 2005 09:55 schreef doeka het volgende:
Top! En fijn hoor en alles! Maar misschien is het een beter idee om te zorgen dat moslims homosexualiteit accepteren [..]
quote:in sommige steden en wijken heb je er wel dagelijks last van jaOp zaterdag 12 februari 2005 09:08 schreef P0RN het volgende:
[..]
Alsof je erover struikelt elke dag. Wat ben jij een kortzichtige L.!
quote:zolang die mensen hier heen blijven komen zal het nooit over gaanOp zaterdag 12 februari 2005 10:06 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Die lui hebben nu kennelijk een veilig heenkomen nodig. Acceptatie, daar zullen enkele generaties overheen gaan (net als bij het christendom).
quote:Ze betalen ook belasting eikel. Ze betalen het dus zelf.Op zaterdag 12 februari 2005 09:03 schreef Edwaldo het volgende:
Ja, goed initiatief NOT!!!!!!!
ik word echt schijtziek van dat omdat wij een stelletje idiote barbaren hebben geïmporteerd, en IK dat met mijn belastinggeld marok vader projecten, gebouw bewaking, opvanhguizen voor eerwraak-vrouwen en nu weer moslim homo's moet lopen opbrengen.
En dan nog niet gesproken over die politieke 2e kamer import nitwits die ik de afgelopen tijd over het tv scherm voorbij zie trekken.
quote:ik denk dat er ook genoeg christelijke opvanghuizen zijn naast de openbare. helemaal niet zo raar dus. denk ff na voor dat je lultOp zaterdag 12 februari 2005 09:08 schreef Sander_K het volgende:
Waarom nu in godsnaam weer een moslim homo opvang tehuis??
wat is er met NL aan de hand.. aan de ene kant horen we allemaal bij elkaar als het uitkomt, en de andere keer zijn we als NL burger toch weer verschillend en moeten er aparte scholen komen enz enz... en dan ouwehoeren over integratie FLIKKER TOCH OP!!![]()
Je gaat mij niet wijsmaken dat er geen Nederlandse homojongeren zijn die dezelfde hulp behoeven. Dus ook voor hen zou er opvang moeten zijn toch? en mocht die er al zijn, dan kunnen de moslims die hetzelfde probleem hebben ook daar naartoe
maargoed, al met al wel een goed initiatief maar of dit nu de media moet halen?? is dit nu zo spannend dat heel f*kking NL het moet weten?
o, ik snap het al, dit bericht is natuurlijk om de integratie te bevorderen < hoezo FOK = rechts?
quote:je hebt ook christenen die homo zijn. Ook iets wat niet mag. Toch zijn ze er. echt waarOp zaterdag 12 februari 2005 10:55 schreef BeamMeUpScotty het volgende:
wat ik niet goed begrijp is dat je beide kunt zijn , namelijk moslim EN homo , past dat dan wel bij de ieshlaam ?
of zijn dat jongeren van moslimouders die genoeg hebben van dat achterlijke geloof en gewoon hun eigen weg gaan ..
ik kan me niet voorstellen dat zo'n geloof dat goedkeurt
quote:Is het wel eens tot je door gedrongen dat homo zijn wellicht geen KEUZE is?Op zaterdag 12 februari 2005 10:55 schreef BeamMeUpScotty het volgende:
wat ik niet goed begrijp is dat je beide kunt zijn , namelijk moslim EN homo , past dat dan wel bij de ieshlaam ?
of zijn dat jongeren van moslimouders die genoeg hebben van dat achterlijke geloof en gewoon hun eigen weg gaan ..
ik kan me niet voorstellen dat zo'n geloof dat goedkeurt
quote:Daarvoor is http://www.different.nl: bekering helpt!Op zaterdag 12 februari 2005 11:01 schreef Marcelloz het volgende:
[..]
je hebt ook christenen die homo zijn. Ook iets wat niet mag. Toch zijn ze er. echt waar
quote:TendenzieusOp zaterdag 12 februari 2005 09:00 schreef R@b het volgende:
[..]
Het zou eigenlijk opgezet moeten worden vanuit de moskee/islamitische gemeenschap, maar ja daar preken ze vaak juist haat tegen homo's.
quote:En dat noem jij "on-topic"??Op zaterdag 12 februari 2005 11:09 schreef ErsR het volgende:
[..]
Daarvoor is http://www.different.nl: bekering helpt!
On topic: als moslimshomo's zich hier niet veilig voelen, kunnen ze toch gewoon terug naar hun eigen shariaanse heilstaat?
quote:geen keuze zeg je ?Op zaterdag 12 februari 2005 11:06 schreef frutser het volgende:
[..]
Is het wel eens tot je door gedrongen dat homo zijn wellicht geen KEUZE is?
quote:Sorry, als ik te weinig woorden heb gebruikt voor je om je de achtergrond te laten zien. Met een beetje meer actieve en open mind, had je misschien wel kunnen zien dat dit project riekt naar selectief shoppen: aan de ene kant te mohammedaans om gebruik te maken van bestaande voorzieningen, aan de andere kant niet genoeg om zich als goed moslim te gedragen.Op zaterdag 12 februari 2005 11:11 schreef frutser het volgende:
[..]
En dat noem jij "on-topic"??
Waarom ga jij niet terug naar je hol, bewoner.
quote:Er zijn ook genoeg niet "moslims" homo jongeren die op straat worden gezet door hun ouders. Ik was één van die opstraat gezette homo's door NIET moslims. Je hebt geen idee waar je het over hebt.Op zaterdag 12 februari 2005 09:03 schreef Edwaldo het volgende:
Ja, goed initiatief NOT!!!!!!!
ik word echt schijtziek van dat omdat wij een stelletje idiote barbaren hebben geïmporteerd, en IK dat met mijn belastinggeld marok vader projecten, gebouw bewaking, opvanhguizen voor eerwraak-vrouwen en nu weer moslim homo's moet lopen opbrengen.
En dan nog niet gesproken over die politieke 2e kamer import nitwits die ik de afgelopen tijd over het tv scherm voorbij zie trekken.
quote:Onder welk geloof of wat dan ook zijn een even groot aantal homo's. Onder dieren zijn homo's. Één eige tweelingen hebben ALTIJD de zelfde geaardheid. Wil je nog meer horen ?Op zaterdag 12 februari 2005 11:11 schreef BeamMeUpScotty het volgende:
[..]
geen keuze zeg je ?
wat een BS , natuurlijk maak je die keuze ...
ik heb er toch ook voor gekozen GEEN homo te zijn
en uiteraard zijn er ook christelijke homo's maar we praten nu over de ieshlaam en moeshliemjongeren .
ik respecteer homo's en als je van je geloof geen homo mag zijn dan spoort het geloof niet .
quote:Vind ik ook.Op zaterdag 12 februari 2005 11:43 schreef Duck-Twacy het volgende:
Treurig dat dit nodig is.
Philosocles (Redactie Frontpage) 12-02-2005 @ 11:57
quote:Ik heb toch echt het gevoel geboren te zijn als hetero. Derhalve geloof ik dat homo's dat ook zo ervaren. Geen keuze dus.Op zaterdag 12 februari 2005 11:11 schreef BeamMeUpScotty het volgende:
[..] geen keuze zeg je ?
wat een BS , natuurlijk maak je die keuze ...
ik heb er toch ook voor gekozen GEEN homo te zijn
quote:Tja, zowat geen enkel geloof accepteert homoseksualiteit. Dat is ook niet zo vreemd omdat homoseksualiteit als een bedreiging van de gemeenschapsgroei werd gezien. Een onvruchtbare bedreiging om precies te zijn.als je van je geloof geen homo mag zijn dan spoort het geloof niet.
quote:Waarom is een gewoon opvanghuis, of een opvanghuis voor homo's niet genoeg dan? Waarom moet het speciaal voor moslims zijn? Zijn er soms ook opvanghuizen voor Christenen, waar moslims niet welkom zijn?Op zaterdag 12 februari 2005 11:50 schreef Dskedar het volgende:
Wat een domme reacties hier. Het is gewoon een speciaal opvanghuis voor moslim jongeren die homo zijn en door hun ouders worden mishandeld/uit het huis worden gezet. Het is toch hartstikke goed dat er zo'n opvanghuis komt? Als er zo'n opvanghuis zou komen voor Nederlanders dan zou het opeens een heel goed initiatief zijn maar nu het woord moslim erbij staat is het opeens slecht voor de integratie en weet ik veel wat voor onzin.
quote:a) hullie -christenen, atheisten, marsmannetjes- doen het ook ©Op zaterdag 12 februari 2005 10:22 schreef Camille_Noire het volgende:
Jaarlijks worden in de stad tientallen jonge islamitische homo's vanwege hun geaardheid lichamelijk en/of geestelijk mishandeld door mensen uit hun naaste omgeving. Op het moment dat ze het huis uit worden gezet, is de familie-eer gered.
en wat hebben alle moslims en moslim knuffelaars zoals kaleflobbes hier op te zeggen! }:O
quote:Ja en?Op zaterdag 12 februari 2005 11:45 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg niet "moslims" homo jongeren die op straat worden gezet door hun ouders. Ik was één van die opstraat gezette homo's door NIET moslims. Je hebt geen idee waar je het over hebt.
quote:Niets aan toe te voegen!Op zaterdag 12 februari 2005 12:42 schreef watchers het volgende:
En mijn eigen mening: droevig dat zo'n opvanghuis blijkbaar nodig is. Maar droevig is dan helaas ook de manier waarop binnen het grootste deel van de islamitische gemeenschap tegen homo's wordt aangekeken.
quote:Ja je hebt zo'n gelijk.. ik irriteer me eerlijk gezegd gewoon aan mensen die nogal afgeven op moslims. ALLE MOSLIMS. Maarja dat is mijn fout.Op zaterdag 12 februari 2005 10:24 schreef Camille_Noire het volgende:
[..]
in sommige steden en wijken heb je er wel dagelijks last van ja
als je dat niet wilt inzien dat andere mensen daar wel dagelijks last van hebben is dat behoorlijk kortzichtig
quote:Ja, dan moet je ook geen cockring-frituurvetfeestjes in de slaapkamer van je ouders houden natuurlijk. Dat spul was je verdomd moeilijk weg uit de lakens, laat staan het behang.Op zaterdag 12 februari 2005 11:45 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg niet "moslims" homo jongeren die op straat worden gezet door hun ouders. Ik was één van die opstraat gezette homo's door NIET moslims. Je hebt geen idee waar je het over hebt.
quote:Amsterdam glijdt uit over het frituurvet dat uit de darkrooms druipt maar deze ventjes hebben een speciaal -gesubsidieerd- isslamitisch opvanghuisje nodig.Op zaterdag 12 februari 2005 11:50 schreef Dskedar het volgende:
Wat een domme reacties hier. Het is gewoon een speciaal opvanghuis voor moslim jongeren die homo zijn en door hun ouders worden mishandeld/uit het huis worden gezet. Het is toch hartstikke goed dat er zo'n opvanghuis komt? Als er zo'n opvanghuis zou komen voor Nederlanders dan zou het opeens een heel goed initiatief zijn maar nu het woord moslim erbij staat is het opeens slecht voor de integratie en weet ik veel wat voor onzin.