Darts: Barney opnieuw tegen Taylor

Sport • Geschreven door Johan (LWaS) op 12-02-2005 @ 01:14
print 
Raymond van Barneveld heeft zich ternauwernood weten te plaatsen voor de halve finales van het Masters of Darts toernooi in Hengelo. Barney won in zijn partij van vrijdag van Wayne Mardle met 4-3 na met 1-3 achter te hebben gestaan. Daardoor was Barney wel afhankelijk van de partij tussen Phil Taylor en Co Stompé of hij door zou gaan naar de halve finales.

Taylor was echter op zijn beurt met 4-0 duidelijk te sterk voor Stompé die daardoor uitgeschakeld is. Barney werd door de winst van Taylor tweede in de BDO-groep en moet het zaterdag opnemen tegen de nummer één van de PDC-groep. Die nummer één is diezelfde Taylor. De Brit heeft nog geen partij verloren dit toernooi en droogde donderdagavond Barney nog met 4-0 af.

Zaterdagavond strijden in totaal vier darters om een plek in de finales en daarmee ook om de hoofdprijs van 150.000 euro.

De halve finales zien er als volgt uit:

Phil Taylor - Raymond van Barneveld
Andy Fordham - Roland Scholten

Meer sportnieuws vind je op de FOK!sportsite!

Bron: FOK!


Lees ook:

» 23/05 Grote sporttoernooien schaden economie20
» 13/05 Nederland naar finale jeugd-EK8
» 07/05 Hockeyster dodelijk getroffen door bal36
» 02/05 Amsterdam al vol met Ajaxfans52


delen | eKudos nujij

9582 views / 56 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 56 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
En toch geloof ik dat Barney kan winnen. Verder blijft hij een arrogante zelfingenomen zak.
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 01:23 schreef kalano het volgende:
Met stijve tepels naar de overwinning.
Eeeuw. Barney met stijve tepels? Althans dat zie ik nu voor me. Erg smerig. Vond het al een vieze vent...

Maar goed. Hopelijk wint Taylor. Hoeven we dat sjaaltje goddank niet te zien.
userIcon
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 01:25 schreef Otmeister het volgende:


Maar goed. Hopelijk wint Taylor. Hoeven we dat sjaaltje goddank niet te zien.
ik geloof dat ie na het debacle in dat embassy jaar dat sjaaltje ritueel heeft verbrand. Tenminste, dat hoop ik
Die Barney hé..>Heb 'm vanavond gezien hoor..."Ik speelde lekker ontspannen" (na een 3-1 achterstand) "Ik voel me goed"....."Denk dat ik nu wel van 'm kan winnen"...

Hij is niet alleen arrogant....hij is nog lomp ook.
Barney heeft nu 'slechts' 2x tegen die Phil Taylor gespeeld. En beide keren heeft ie een ongenadig pak op z'n flikker gekregen (sportief gesproken dan). Maar hij denkt dat ie nu wel kan winnen...Yeah right
userIcon
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 01:44 schreef Whimpey het volgende:
Die Barney hé..>Heb 'm vanavond gezien hoor..."Ik speelde lekker ontspannen" (na een 3-1 achterstand) "Ik voel me goed"....."Denk dat ik nu wel van 'm kan winnen"...

Hij is niet alleen arrogant....hij is nog lomp ook.
Barney heeft nu 'slechts' 2x tegen die Phil Taylor gespeeld. En beide keren heeft ie een ongenadig pak op z'n flikker gekregen (sportief gesproken dan). Maar hij denkt dat ie nu wel kan winnen...Yeah right
jezelf goed laten informeren voor je iets roept. Ze hebben nu 4 keer tegen elkaar gespeeld. De balans is 1-3 in het voordeel van The Power. Barney heeft van Taylor gewonnen in een grijs verleden op een klein toernooitje in Zwitserland:)
de finale wordt dus: Taylor - Fordham
userIcon
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 01:59 schreef BOOR_TBL het volgende:
de finale wordt dus: Taylor - Fordham
de winaar wordt dus Taylor
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 02:01 schreef skizmo het volgende:

[..]

de winaar wordt dus Taylor
Wouldn't care less.

Als de "Legend" maar niet wint. Geen sjaaltjes meer. Geen rare Haagsche taferelen voor een vent die goed pijltjes kan gooien a.u.b.
userIcon
ik hoop alleen dat Taylor nog beter gooit dan eergister.
barney goed op zijn flikker geven dat ie nooit meer zo arrogant durft te gedragen.
Alsof het nog niet duidelijk was wie nou echt de beste darter is. Die dikke koe uit Den Haag heeft gewoon niks te vertellen tegen Phil Taylor.
Hij kan écht wel gooien. Maar verder is het een opgeblazen arrogante teringlijer. Alleen als 't goed gaat kan er een schamel lachje af. Zogauw het tegenzit staat er een nog grotere kutkop op. Gaat ie enorm zweten. Stinken waarschijnlijk ook. Praktijken als, geen interview voor en na de wedstrijd, alleen op komen dagen 2 minuten voor de wedstrijd en erna gelijk pleituh zijn, daar moet elke "fan" toch ook van kotsen.

Wanneer ie verliest gooit ié het vast op de problemen met zijn stiefzoon, het publiek, de rook, de herrie, de onrust, slaaptekort, beginnende griep, slaaptekort, enz. enz. ... Rot toch op...

Professioneel darten houd niet alleen in goed kunnen gooien. Ook interactie met het publiek e.d. (fans) is zeer belangrijk.

Wat dat betreft heeft ie nog veel te leren, met name van Wayne Mardle !

Taylor doet trouwens niet eens zijn best, hij kán nog véél beter. Hij weet gewoon dat ie de beste is en alleen wanneer ie achter komt in de legs, gaat ie er is goed voor staan, en rammeld ie iedereen eraf.

En over de eeuwige klote commentatoren ga ik nie eens beginnen... elke 2e zin van hun moet blijkbaar met 't woord barney beginnen...
sjesses, lekker positieve reacties over barney hier. je mag hem arrogant vinden, maar is dat het belangrijkste? hij is een kampioen. die vent heeft in zijn eentje een hele sport op de kaart gezet hier in nederland, en gigantisch aan holland-promotie gedaan in zijn vak.

om nog maar te zwijgen over al die gasten die goed boeren in de slipstream van barney, zoals dartbordfabrikanten, toernooiorganisators, tv-programmamakers, noem maar op. dat hele toernooi in hengelo was er nooit geweest zonder barney. een beetje trots mag je daar wel op zijn, vind ik.

en ik heb zomaar het idee dat hij morgen gaat winnen. hij heeft de hel gezien in zijn eerste partij tegen taylor en is langs de rand van de afgrond gegaan tegen mardle. die gozer heeft nu een momentum van hier tot tokyo. hij kan niet meer slecht gooien tegen taylor. of het genoeg is om te winnen weet ik niet, maar morgen wordt een totaal andere partij dan gisteren. mark my words
Barney kan gewoon simpelweg de druk niet aan, dat is zijn zwakke punt. Ik gun het hem van harte!!! Maar denk toch dat taylor gaat winnen .
Waarom kraakt iedereen Barney zo af? Je bent toch zeker wel voor je eigen land!!
Altijd als een nederlander iets bereikt is hij gelijk arrogant!

Volgens mij is dat afgekraak gewoon pure jalozie, omdat Barney wel iets bereikt heeft en jullie nog helemaal niks, ook al is het met pijltjes gooien het is toch een hele prestatie om 7 WK's op je naam te zetten, dat zie ik die negatievelingen hier nog niet doen.

Barney kan makkelijk winnen van Taylor imho, maar zoals Taylor vanavond zelf al zei is de druk te hoog bij Barney .
Als Barney in Engeland tegen Taylor zou spelen was het precies andersom.

Vanavond was iig een superwedstrijd!

Lul maar wat je wilt maar ik blijf hem supporten! Of hij nou wint of verliest ik sta aan de kant van degene die NL vertegenwoordigd en dat is in dit geval Barney!

Ik hoop iig dat het een spannende partij gaat worden en dat de beste moge winnen!
userIcon
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 04:31 schreef Marve het volgende:
Waarom kraakt iedereen Barney zo af? Je bent toch zeker wel voor je eigen land!!
Altijd als een nederlander iets bereikt is hij gelijk arrogant!
Het is gewoon een stugge, onsympathieke man. Dat hij nederland vertegenwoordigd doet me niets. Ik gun het Taylor, als persoon meer dan barney.
Het is weer te hopen dat phil die arrogante lul uit den haag weer een pak slaag geeft weer met een nulletje of vier
ik moet ook nix hebben van die arrogante barney, maar aangezien hij Nederland vertegenwoordigt, sta ik natuurlijk achter hem.
userIcon
echt weer iets voor hollanders....... (zeuren dat barney arrogant is etc..)

ONZIN!

Taylor is beter ok... maar hij kan ook wel us een slechte dag hebben.

hijs nie superieur.....
Ik ben over het algemene voor Barney. Het is een hele goede darter en hij werkt heel hard voor zijn sport. Toch zou een klein beetje media-training hem niet misstaan. Barney heeft een beetje wat King ook heeft. Net op de verkeerde momenten foute publieksinteractie. Het gekke is dat ie het zelf niet ziet. Zo zij hij gisteravond weer: "nu win ik en juicht het publiek weer voor me", daar waar hij gisteravond uitgejouwed werd. Het gaat helemaal niet om het winnen Barney. Kijk naar Co Stompe die snapt dat veel beter. Die verliest met 4-0 en blijft populair omdat het een aardige gozer is en die bovendien ook verdomd goed zijn best deed.

Anyway Barney vs Taylor dan ben ik voor Taylor. Niet omdat ik Barney niet zou mogen, maar Phil the Power Taylor is voor mij gewoon DE beste darter ter wereld. Prachtig om die man te zien spelen. En ja hij kan nog beter dan ie tot nu toe heeft laten zien. Als die man echt los gaat dan wow.
Hé hé hé, scholten doet ook nog mee hoor, iedereen heeft het maar over barney, maar de finale word gespeeld door scholten tegen taylor, en scholten gaat zondag winnen
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 02:01 schreef skizmo het volgende:

[..]

de winaar wordt dus Taylor
De viking rules 8)
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 08:51 schreef Jnk18 het volgende:
echt weer iets voor hollanders....... (zeuren dat barney arrogant is etc..)


Barney + Arrogant = Fact!

Een hele grote aansteller die het geluk heeft dat hij op hoog niveau een goed pijltje kan gooien, thats it!
userIcon
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 02:46 schreef horenzienzwijgen het volgende:
Hij kan écht wel gooien. Maar verder is het een opgeblazen arrogante teringlijer. Alleen als 't goed gaat kan er een schamel lachje af. Zogauw het tegenzit staat er een nog grotere kutkop op. Gaat ie enorm zweten. Stinken waarschijnlijk ook. Praktijken als, geen interview voor en na de wedstrijd, alleen op komen dagen 2 minuten voor de wedstrijd en erna gelijk pleituh zijn, daar moet elke "fan" toch ook van kotsen.
Hoe kom jij hierbij? Hij is idd mentaal niet echt sterk, maar toen hij had verloren tegen Taylor een paar dagen geleden, bedankte hij netjes het publiek , hoewel dat hem uitfloot...
En hij was gewoon enorm ruim van tevoren aanwezig hoor...
quote:
Wanneer ie verliest gooit ié het vast op de problemen met zijn stiefzoon, het publiek, de rook, de herrie, de onrust, slaaptekort, beginnende griep, slaaptekort, enz. enz. ... Rot toch op...
Wat voor excuus heeft hij dan gebruikt? Hij zei : Taylor is geweldig en ik bakte er nix van toen ik op het podium stond..
quote:
Professioneel darten houd niet alleen in goed kunnen gooien. Ook interactie met het publiek e.d. (fans) is zeer belangrijk.
Daarin is ie de afgelopen jaren dus enorm vooruit gegaan...
quote:
Wat dat betreft heeft ie nog veel te leren, met name van Wayne Mardle !
Barney moet mentaal gewoon sterker worden...als het slecht gaat, heeft ie voor zichzelf al verloren...
quote:
Taylor doet trouwens niet eens zijn best, hij kán nog véél beter. Hij weet gewoon dat ie de beste is en alleen wanneer ie achter komt in de legs, gaat ie er is goed voor staan, en rammeld ie iedereen eraf.
Taylor steekt idd met kop en schouders boven de rest uit..maar hij is mentaal erg goed en heeft geen last van zenuwen ofzo als ie uit moet gooien..
quote:
En over de eeuwige klote commentatoren ga ik nie eens beginnen... elke 2e zin van hun moet blijkbaar met 't woord barney beginnen...
De commentatoren vind ik persoonlijk niet zo erg, waar ik me enorm aan erger, is de regie.
In plaats van rustig te laten zien hoe er gegooid wordt enzo, wordt er de hele tijd onrustig van camera naar camera geschakeld...dan zien we weer de mond van de darter in beeld, daarna de armen, dan opeens het bord..en vlak daarna wordt nog geprobeerd om te laten zien dat het pijltje het bord raakt...is erg onrusig..volgens mij hadden ze dat op SBS6 beter geregeld...
Voor de afkrakers van Barney:

1. Jullie zijn jaloers.
2. Jullie zijn een stel domme aapjes die het niet kunnen uitstaan dat Barney geen 'ik-lik-kont-van-het-publiek-om-populair-te-worden' persoon is.
3. Krijg de tyfus.

userIcon
Typisch Nederlands ja, om je eigen land af te kraken. Stel je voor dat je toch boven het maaiveld uitsteekt, zeg. En als Barney wint, is hij weer de held zeker?
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 04:31 schreef Marve het volgende:
Waarom kraakt iedereen Barney zo af? Je bent toch zeker wel voor je eigen land!!
Altijd als een nederlander iets bereikt is hij gelijk arrogant!


Barney kan makkelijk winnen van Taylor imho, maar zoals Taylor vanavond zelf al zei is de druk te hoog bij Barney .
Als Barney in Engeland tegen Taylor zou spelen was het precies andersom.


Lul maar wat je wilt maar ik blijf hem supporten! Of hij nou wint of verliest ik sta aan de kant van degene die NL vertegenwoordigd en dat is in dit geval Barney!
Ten eerste vertegenwoordigd hij niet zijn land maar puur zichzelf en ten tweede wilde hij helemaal niet tegen Taylor spelen daar was ie te laf voor,wist van te voren waarschijnlijk al dat ie geen schijn van kans had maar door de rechter is hij gedwongen te spelen.
Wat een eikels hier op FOK!

Wat is er arrogant aan om te roepen dat je misschien wel kunt winnen van Taylor?
Je gaat bij voorbaat toch niet zeggen dat je geen kans maakt?

Dat eeuwige gezever over wel of niet aanwezig zijn voor/na wedstrijden... hij zit GVD elke keer in die stoel na afloop van de partij! Dat je daarvoor geen interview wilt lijkt me duidelijk omdat je bezig bent met ingooien en daarom niet gestoort wilt worden.

Dat andere darters dat wel doen is allemaal leuk en aardig maar je ziet wat het oplevert: niks nada noppes! En met de goodwil van het publiek alleen verdien je geen centen!

ik herhaal: wat een eikels hier op FOK!
userIcon
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 02:46 schreef horenzienzwijgen het volgende:
Professioneel darten houd niet alleen in goed kunnen gooien. Ook interactie met het publiek e.d. (fans) is zeer belangrijk.

Wat dat betreft heeft ie nog veel te leren, met name van Wayne Mardle !

En over de eeuwige klote commentatoren ga ik nie eens beginnen... elke 2e zin van hun moet blijkbaar met 't woord barney beginnen...
Helemaal mee eens

Deze avond zat ik weer prachtig te genieten van Wayne Mardle, hij staat gewoon lekker te gooien en te genieten. Hij heeft altijd bij zijn 180's leuke glimlach en fokt het publiek lekker op door te zien hoe blij hij is. Van Barneveld staat als een dood persoon op het publiek, die arrogantie als hij 170 uitgooit zonder een glimlach op ze gezicht of zonder ook maar te laten zien aan het publiek dat hij ook voor hun gooit.

En van die 2 commentators wordt je gewoon gestoord, die praten weinig over de tegenstander en zeggen alleen maar op: komop barney komop!

Erg jammer dat Hawaiii 501 er nu al uit ligt, met hem geniet je echt van darts. Taylor laat ook zijn enthousiasme zien op het podium, en hij verdient het voor de volle 100% om de masters of darts te winnen, dus zet hem op!

Tot nu toe leuke matches gezien
userIcon
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 01:55 schreef LWaS het volgende:

[..]

jezelf goed laten informeren voor je iets roept. Ze hebben nu 4 keer tegen elkaar gespeeld. De balans is 1-3 in het voordeel van The Power. Barney heeft van Taylor gewonnen in een grijs verleden op een klein toernooitje in Zwitserland:)
Ahum, volgens mij hadden ze vóór dit toernooi al 4x gespeeld en stond het al 3-1; correct me if I'm wrong
[quote][b]Op zaterdag 12 februari 2005 10:38 schreef Magic666 het volgende:

Dat eeuwige gezever over wel of niet aanwezig zijn voor/na wedstrijden... hij zit GVD elke keer in die stoel na afloop van de partij! Dat je daarvoor geen interview wilt lijkt me duidelijk omdat je bezig bent met ingooien en daarom niet gestoort wilt worden.

Ahum, de vorige keer dat hij verloor, koos meneer van barneveld er voor om niet te reageren voor de camera hoor, als je niet weet waar je over praat, hou dan gewoon je mond magic

en je opmerking: ==>>ik herhaal: wat een eikels hier op FOK!<<== als wij allemaal eikels zijn, wat ben jij dan wel!?
iig niet zo'n "ik kraak Barney af meeloper"
userIcon
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 11:21 schreef Magic666 het volgende:
iig niet zo'n "ik kraak Barney af meeloper"
Van darts moet je als kijker van kunnen genieten, zoals al eerder werd vermeld: Interactie met publiek (laten zien dat jij niet alleen voor jezelf daar staat maar ook voor die 4000 man die in de zaal zit).

Van Barneveld zal van binnen vast wel blijdschap voelen als hij 170 uitgooit, maar zolang hij dat niet laat zien aan het publiek krijg je zulk soort reacties als hier op FOK! dat hij arrogant is.

Neem nu eens als voorbeeld: Fordham - Taylor. Taylor die de leg kan winnen door the bull te gooien maar toch besluit het op safe te spelen, waarop Fordham dan een grappige opmerking maakt van: Lafaard dat je het niet uitgooit En dan beiden nog even lachen erom. Dan pas geef je darts een leuk beeld, niet alleen maar pijlen gooien in het bord en voor de rest mond dichthouden, geen glimlach op je gezicht en geen vreugdeuitbarsting.

Wil je het niet laten zien, dan vinden mensen je blijkbaar arrogant, en daar ben ik het volledig mee eens

Ik geniet liever van een potje echt darts met Wayne/Fordham/David/Co/Taylor/Lloyd
Barney veel succes vanavond, gister heb ik van je genoten. Zeer spannende partij.

Voor de kinders die vanmorgen al zo vroeg op waren, als jullie ook alle grote dartprijzen winnen en er miljonair mee worden mag je van mij ook zeggen dat je goed kan darten. Waar zijn jullie eigenlijk goed in? Iemand de grond instampen? Of jaloers zijn? Of niet trots op je stad zijn?

ooit wel eens aan gedacht dat het hem uit zijn concentratie kan halen als hij interactief met het publiek bezig MOET zijn?
Ik dart ook en tijdens een wedstrijd zeg ik ook weinig tot niks, maakt me dat arrogant?
Als ik verloren heb, van iemand waarvan ik weet dat ik hem kan hebben, hoef ik na de wedstrijd ook niet gelijk iemand bij me te hebben om te vragen hoe of wat, maakt me dat arrogant?

Dat Fordham zegt dat Taylor een "lafaard" is om die bull niet te gooien zal waarschijnlijk te maken hebben met het Painter/Taylor incident van de PDC.

Die man is in een wedstrijd gewoon geconcentreerd, de een heeft dat niet nodig (Mardle b.v.) en een ander wel.

Maar ja dan ben je gelijk arrogant.....
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 11:58 schreef Magic666 het volgende:
ooit wel eens aan gedacht dat het hem uit zijn concentratie kan halen als hij interactief met het publiek bezig MOET zijn?
Ik dart ook en tijdens een wedstrijd zeg ik ook weinig tot niks, maakt me dat arrogant?
Als ik verloren heb, van iemand waarvan ik weet dat ik hem kan hebben, hoef ik na de wedstrijd ook niet gelijk iemand bij me te hebben om te vragen hoe of wat, maakt me dat arrogant?

Dat Fordham zegt dat Taylor een "lafaard" is om die bull niet te gooien zal waarschijnlijk te maken hebben met het Painter/Taylor incident van de PDC.

Die man is in een wedstrijd gewoon geconcentreerd, de een heeft dat niet nodig (Mardle b.v.) en een ander wel.

Maar ja dan ben je gelijk arrogant.....

Op dit niveau ben je wel arrogant bezig dan ja, het publiek is erg belangrijk voor de darter die staat te spelen, dan moet je dus niet alleen als je gewonnen hebt het publiek bedanken en je laten interviewen, op dit niveau hoort het er minimaal bij dat je OOK na verlies even voor de camera verschijnt, zoniet, dan krijg je dat het publiek je uitfluit bij volgende wedstrijden, en DAT werkt dus weer door in het spel van dat moment, met alle gevolgen van dien, erg onproffesioneel van de heer barneveld dus
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 10:17 schreef ChiChi het volgende:
Typisch Nederlands ja, om je eigen land af te kraken. Stel je voor dat je toch boven het maaiveld uitsteekt, zeg. En als Barney wint, is hij weer de held zeker?
Zo zal het gaan ja, ik denk dat je met zo een publiek wel arrogant móet zijn, hij speelt voor zichzelf en alleen voor zichzelf, zo hoort het. Men denkt niet aan Barney en zijn prestaties, hij is vermaak tijdens drank en gelag, een zijvertoning volledig in dienst van de schransende proleten die met een stemverheffing het lot van de dartende slaaf bepalen.

Dat hij geen interview wil afgeven heb je maar te respecteren, zuip wat bier, vreet wat friet en hou verder je kop dicht als mensen hun sport aan het boefenen zijn.




Hij is niet arrogant, hij is zelfverzekerd. En dat mag ook wel als je de afgelopen jaren zoveel titels hebt gewonnen.
userIcon
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 04:22 schreef snekfuel het volgende:
Barney kan gewoon simpelweg de druk niet aan, dat is zijn zwakke punt. Ik gun het hem van harte!!! Maar denk toch dat taylor gaat winnen .
Dat lijkt me weer wat kort door de bocht. Als je de finale van de Embassy meerdere keren kan winnen dan heb je al bewezen dat je met druk om kunt gaan hoor.
De meesten hier die Barney af zitten te zeiken zitten er ook volkomen naast.

Zo word er gezegd dat er interactie met het publiek moet zijn?! ......dat lees je niet terug in de spelregels.

Dat Stompé het beter doet dan Barney omdat hij verliest maar toch altijd zijn fans behoud en niemand commentaar op hem heeft?! .......ik denk toch echt dat je als professioneel darten een toernooi wilt winnen, geld wil verdienen. En aangezien darts voor het grootste gedeel tussen je oren zit pakt Barney het toch het slimst aan om NIET teveel met het publiek te spelen en zich te concentreren op zijn werk. En dat blijkt ook wel als je kijkt naar wat Barneveld bereikt heeft in de dartssport.
barney wint dat toch niet, hij stond de vorige zeker niet goed te spelen maar ook als hij goed zou spelen zou hij waarschijnlijk veel moeite hebben om taylor te verslaan, want ook taylor stond niet op z'n best te gooien.

Ik vond het wel goed dat barney is een keer op z'n plaats werd gewezen, taylor is toch echt wel een maatje te groot voor hem. Hij denkt echt dat hij heel wat is omdat hij 4 keer de embassy heeft gewonnen.

En dan dat sjaaltje hij denkt echt dat hij nu al een legende is, taylor die mag zich pas een legende noemen.
Taylor Ik gun die Barneveld helemaal nix meer met zn arrogante houding Hij kan beter weer gewoon de post gaan lopen, toen deed ie tenminste normaal.....
userIcon
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 04:31 schreef Marve het volgende:
Waarom kraakt iedereen Barney zo af? Je bent toch zeker wel voor je eigen land!!
Altijd als een nederlander iets bereikt is hij gelijk arrogant!

Volgens mij is dat afgekraak gewoon pure jalozie, omdat Barney wel iets bereikt heeft en jullie nog helemaal niks, ook al is het met pijltjes gooien het is toch een hele prestatie om 7 WK's op je naam te zetten, dat zie ik die negatievelingen hier nog niet doen.

Barney kan makkelijk winnen van Taylor imho, maar zoals Taylor vanavond zelf al zei is de druk te hoog bij Barney .
Als Barney in Engeland tegen Taylor zou spelen was het precies andersom.

Vanavond was iig een superwedstrijd!

Lul maar wat je wilt maar ik blijf hem supporten! Of hij nou wint of verliest ik sta aan de kant van degene die NL vertegenwoordigd en dat is in dit geval Barney!

Ik hoop iig dat het een spannende partij gaat worden en dat de beste moge winnen!
Bedoel je dit nou serieus? _O-
userIcon
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 01:55 schreef LWaS het volgende:

[..]

jezelf goed laten informeren voor je iets roept. Ze hebben nu 4 keer tegen elkaar gespeeld. De balans is 1-3 in het voordeel van The Power. Barney heeft van Taylor gewonnen in een grijs verleden op een klein toernooitje in Zwitserland:)
Het klopt gelukkig ook niet wat jij zegt.

Voor donderdag stond het 3-1 voor Taylor in onderlinge ontmoetingen, maar de laatste ontmoeting in 2000 won Barney. Dus niet in een ver grijs verleden.

Nu staat het dus 4-1 voor Taylor en dat wordt waarschijnlijk 5-1 zoals het er nu uitziet
Toch lullig voor co.
userIcon
Je kan alles zeggen over van Barneveld.
Punt is dat hij diegene is die het darten groot heeft gemaakt.
Dit maakt hem de meest invloedrijke darter die ooit heeft bestaan.

Niet Eric Bristow en dus geen Phil Taylor... ook al is hij beter dan Barney.
userIcon
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 15:45 schreef BB-King het volgende:
Punt is dat hij diegene is die het darten groot heeft gemaakt.
Dit maakt hem de meest invloedrijke darter die ooit heeft bestaan.
Darten groot gemaakt in Nederland ja. En fyi er is meer op de wereld dan alleen dit flutlandje. Bristow en Lowe etc waren in hun tijd grotere volkshelden dan Barney ooit zal zijn.
userIcon
Zou leuk zijn als hij nu toch wint
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 14:01 schreef twente het volgende:
barney wint dat toch niet, hij stond de vorige zeker niet goed te spelen maar ook als hij goed zou spelen zou hij waarschijnlijk veel moeite hebben om taylor te verslaan, want ook taylor stond niet op z'n best te gooien.

Ik vond het wel goed dat barney is een keer op z'n plaats werd gewezen, taylor is toch echt wel een maatje te groot voor hem. Hij denkt echt dat hij heel wat is omdat hij 4 keer de embassy heeft gewonnen.

En dan dat sjaaltje hij denkt echt dat hij nu al een legende is, taylor die mag zich pas een legende noemen.
Rot nou eens op met dat sjaaltje man, dat is 6 jaar geleden.
50  van 56 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 23/05 Grote sporttoernooien schaden economie20
» 13/05 Nederland naar finale jeugd-EK8
» 07/05 Hockeyster dodelijk getroffen door bal36
» 02/05 Amsterdam al vol met Ajaxfans52


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden