Winnaar verkoopt 3FM-kaartjes door

Opmerkelijk • Geschreven door Nolius op 11-02-2005 @ 21:00
print 
Radio 3FM"Ik wilde toch liever met mijn vriendin valentijn vieren. Ik ga nu naar een musical toe met haar." Dat was het verweer van Tim de Raad op de vraag waarom hij zijn vorige week gewonnen kaartjes voor het concert van The Chemical Brothers in de Heineken Music Hall voor ruim het dubbele van het normale bedrag verkocht had op Marktplaats.nl. Dj's Coen Swijnenberg en Sander Lantinga van het vrijdagavondprogramma op 3FM waren dan ook niet blij. "Wat een schoft, ik vind het echt heel a-sociaal dat hij de kaarten verkoopt", zo zegt Lantinga.

De Raad won de kaarten vorige week vrijdagavond. Hij zong in de uitzending mede-reizigers toe om de kaartjes te krijgen. "Je kunt het niet tegenhouden", zegt Swijnenberg in een reactie. "We doen het wel voor de fans, we willen dat zij de kaartjes winnen. En in de uitzending klonk Tim toch echt als fan. We kunnen echter geen rechercheteam inzetten om te controleren of dat klopt." En dat er veel fans zijn bleek wel uit het aantal reacties op de prijsvraag. De telefoon stond de hele actieweek op 3FM roodgloeiend en de sms'jes stroomden binnen.

Het is de eerste keer dat Coen het verhaal tegenkomt. "Ik werd er nu over getipt, dus nu zie ik het. Maar ik geloof absoluut dat die mafkezen die het gaan doorverkopen tussen de bellers zitten."
______________________
Het fragment van de uitzending van vorige week is hier terug te luisteren.

Vanaf morgen is de uitzending van vanavond ook hier terug te luisteren.



Lees ook:

» 25/05 Roemeen betrapt met aanhanger vol drank19
» 25/05 Moeder in Mexico rukt kind ogen uit46
» 25/05 Het is handdoekdag45
» 24/05 Chinees stel begroef vrouw levend na aanrijding11


delen | eKudos nujij

16669 views / 84 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 84 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
Wat een gelul, als je zelf niet kunt kan je toch gewoon de kaarten verkopen........
userIcon
Goh natuurlijk klinkt hij als een fan.

Als je je gedraagt als een zak stront krijg je die kaarten ook minder snel dunkt mij
userIcon
Beetje lullig, maar die kaarten zijn wel van die gast.
Eerlijk gewonnen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 21:01 schreef Selious het volgende:
Wat een gelul, als je zelf niet kunt kan je toch gewoon de kaarten verkopen........
idd vind ik ook
quote:
Ik ga nu naar een musical toe met haar.
gaat hij naar een musical met haar of naar een musical met Hair?
Je weet van te voren echt wel of je wel of niet kan gaan. En als je al weet dat je niet gaat, laat dan iemand anders de kaartjes winnen die wel wil gaan.

Zulke mensen moeten ze gewoon oppakken en nog eens een fikse boete (1000 euro ofzo) geven, dan doen ze het geen tweede keer.
Zo het zelfde met de kaartjes van het concert van U2. Mensen die 8 kaartjes kopen, om er 6 door te verkopen voor het dubbele (of meer) aan mensen die wel ECHT FAN zijn.

En als je de kaartjes GRATIS hebt gekregen, kan je ze toch ook GRATIS geven aan iemand die wel wil en kan gaan ???
Waarom meteen de dubbele vraagprijs vragen ???
Het is ook a-sociaal dat 3FM van de kaarten koopt en die met rare acties wil verpatsen, zodat de echte fan bij het ticketbureau misschien net misgegrepen heeft
3FM----=> OWN3D

damm, wat een sukkels om daar over te gaan klagen.

(het blijven socialisten he, die publieken)
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 21:03 schreef Beach het volgende:
Beetje lullig, maar die kaarten zijn wel van die gast.
Eerlijk gewonnen.
Eerlijk gewonnen of niet. Een gegeven paard mag je niet in de bek schijten. Zonder dollen. Kaartjes doorverkopen voor eigen winst, mag niet. Simple as that. Daarnaast is het heel lullig voor al die andere kandidaten die wel wilden en zouden gaan als ze gewonnen hadden. Als je een echte vent bent, dan zeg je als je gewonnen hebt dat je helemaal geen zin hebt en liever met je vriending naar een musical gaat met Valentijn en dat je een ander veel plezier wenst en tevreden bent met een ceedeetje ofzo.
hehehe. 3FM helemaal flippen natuurlijk (onze kaartjes wat doe je?)

jij zo van ja heb ze toch gekregen he! hehehehe

userIcon
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 21:07 schreef Spyrootjuh het volgende:
Je weet van te voren echt wel of je wel of niet kan gaan. En als je al weet dat je niet gaat, laat dan iemand anders de kaartjes winnen die wel wil gaan.
[..]
Ja grapjas.. het is echt niet strafbaar om concertkaartjes te verkopen.
Ze moeten bij 3FM niet zo kinderachtig reageren.
Zij hadden die kaartjes toch opgekocht; en daardoor heeft een échte liefhebber ze niet zelf kunnen kopen.
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 21:07 schreef Spyrootjuh het volgende:
Je weet van te voren echt wel of je wel of niet kan gaan. En als je al weet dat je niet gaat, laat dan iemand anders de kaartjes winnen die wel wil gaan.

Zulke mensen moeten ze gewoon oppakken en nog eens een fikse boete (1000 euro ofzo) geven, dan doen ze het geen tweede keer.
Zo het zelfde met de kaartjes van het concert van U2. Mensen die 8 kaartjes kopen, om er 6 door te verkopen voor het dubbele (of meer) aan mensen die wel ECHT FAN zijn.

En als je de kaartjes GRATIS hebt gekregen, kan je ze toch ook GRATIS geven aan iemand die wel wil en kan gaan ???
Waarom meteen de dubbele vraagprijs vragen ???
Ik raad jou aan om naar Noord Korea of Cuba te verhuizen! Veel succes met je carriere daarzo
userIcon
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 21:09 schreef kobold het volgende:
Ze moeten bij 3FM niet zo kinderachtig reageren.
Zij hadden die kaartjes toch opgekocht; en daardoor heeft een échte liefhebber ze niet zelf kunnen kopen.
Precies.. de meesten gaan naar die lowlifes die de hele dag niks te doen hebben en maar wat bij de radio hangen en de hele tijd zitten te bellen. Mensen die een hele nacht lang voor het loket hebben gelegen voor hun favo bandje lopen de kaartjes mis.
userIcon
Lekker boeiend als ik een smart win verkoop ik die ook. Wat moet je nl. nou met een Smart?
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 21:07 schreef Kapmes het volgende:
Het is ook a-sociaal dat 3FM van de kaarten koopt en die met rare acties wil verpatsen, zodat de echte fan bij het ticketbureau misschien net misgegrepen heeft
Precies!!!
Spijker op z'n kop! 3fm is net zo slecht bezig
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 21:11 schreef HPoi het volgende:
Lekker boeiend als ik een smart win verkoop ik die ook. Wat moet je nl. nou met een Smart?
wat een dom antwoord en je zit nog bij de crew ook :')

quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 21:09 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ja grapjas.. het is echt niet strafbaar om concertkaartjes te verkopen.
Ik zeg ook niet dat het strafbaar is, maar zeg wel dat het A-SOCIAAL is...
lullig voor de "echte fans" maar ik kan niet anders zeggen dan "strakke actie"
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 21:08 schreef SevenWonders het volgende:
Kaartjes doorverkopen voor eigen winst, mag niet. Simple as that.
Onzin, mag wel. Dat het lullig is is een heel ander verhaal, maar dit is gewoon gelul.
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 21:10 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Precies.. de meesten gaan naar die lowlifes die de hele dag niks te doen hebben en maar wat bij de radio hangen en de hele tijd zitten te bellen. Mensen die een hele nacht lang voor het loket hebben gelegen voor hun favo bandje lopen de kaartjes mis.
Uhmmm, die kaartjes die ze bij 3FM en andere stations weggeven worden nooit of te nimmer in de verkoop gegooid. Dat zijn kaarten apart gelegd voor de "sponsors". Dus erg aardig van ze om de luisteraars te laten gaan en niet zelf te gaan naar het concert. 8)
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 21:11 schreef HPoi het volgende:
Lekker boeiend als ik een smart win verkoop ik die ook. Wat moet je nl. nou met een Smart?
Goedkoopste SMART heb je al voor 10.000 euro, als jij die SMART zou winnen, krijg jij die NOOOIT verkocht voor 20.000 euro
man pberends (Redactie Frontpage) 11-02-2005 @ 21:18 fotoboek no homepage
userIcon
Iedereen die iets wint heeft de volledige vrijheid om die kaartjes door te verkopen voor welke prijs dan ook. Laat 'm toch lekker.
userIcon
Ik zou de kaartjes weggeven als ik niet kon....
En dan nog eens.....

Erg stom van diegene die ze kocht voor de dubbele prijs. Zou ik NOOIT gedaan hebben. Lees eens goed......

Dat was het verweer van Tim de Raad op de vraag waarom hij zijn vorige week gewonnen kaartjes voor het concert van The Chemical Brothers in de Heineken Music Hall voor ruim het dubbele van het normale bedrag verkocht had op Marktplaats.nl.

Ten eerste, je gaat toch niet naar The Chemical Brothers
Ten tweede, je gaat toch niet naar de Heiniken Music Hall

Tis allebei klote
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 21:01 schreef Selious het volgende:
Wat een gelul, als je zelf niet kunt kan je toch gewoon de kaarten verkopen........
Wat een gelul....als je echt fan van die band bent, kun je altijd, anders moet je niet meedoen met die prijsvraag.....hij wist op welke dag het was, hij wist dat hij die dag niet kan (of hij zit onder de plak en zijn vriendin dreigde met opstappen). Maar deze droplul heeft gewoon meegedaan om ze door te verkopen
userIcon
Als Peijnenburg mag bepalen hoe hoog de prijs van hun schijthoek in de winkel wordt, mag van mij 3FM bepalen dat winnaars hun kaartjes niet doorverkopen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 21:17 schreef Spyrootjuh het volgende:

[..]

Uhmmm, die kaartjes die ze bij 3FM en andere stations weggeven worden nooit of te nimmer in de verkoop gegooid. Dat zijn kaarten apart gelegd voor de "sponsors". Dus erg aardig van ze om de luisteraars te laten gaan en niet zelf te gaan naar het concert. 8)
Kaarten die als 3FM er niet naar gevraagd had gewoon in de verkoop waren gegooid ja... Komt op hetzelfde neer.
man Ferdo (Eindredactie Frontpage) 11-02-2005 @ 21:25 fotoboek homepage
userIcon
Dus je wint een kaartje, ten koste van een echte fan die maar niet aan kaartjes kon komen, en deelname aan een radiospelletje als laatste strohalm aangreep om tóch aan die kaartjes te komen. En vervolgens verkoop je die kaartjes gewoon doodleuk met honderd procent winst door. Dan ben je èn volkomen legaal bezig èn je bent ook nog eens een ontzettende hork!

Moet voor je tegenstander ook ontzettend leuk zijn om zoiets te vernemen.
userIcon
Wat 'n trieste grafmongool....
userIcon
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 21:22 schreef RemCOW het volgende:
Ik zou de kaartjes weggeven als ik niet kon....
Wel aan een bekende dan.
Niet aan een willekeurig iemand op marktplaats ofzo
Dergelijke acties in de toekomst voorkomen ???

Doe pas op de dag zelf de kaartjes de deur uit ofzo

En ook pas op de dag zelf de prijsvraag waarmee je de kaartjes kan winnen. Echte fans kunnen die avond ECHT WEL gaan naar dat concert
userIcon
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 21:01 schreef Selious het volgende:
Wat een gelul, als je zelf niet kunt kan je toch gewoon de kaarten verkopen........
als je zelf niet kan, doe je niet mee en laat je een échte fan winnen
userIcon
beetje laffe actie
wel slim natuurlijk .
gratis?
Doe maar 2 .
userIcon
Is het meestal niet zo dat als je zoiets wint je naam op de "gastenlijst" wordt gezet van het concert, dus dat alleen jij mag komen? Met losse kaartjes lijkt het me anders wel erg fraudegevoelig om die dingen weer door te verkopen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 21:22 schreef Spyrootjuh het volgende:
Ten eerste, je gaat toch niet naar The Chemical Brothers
Ten tweede, je gaat toch niet naar de Heiniken Music Hall

Tis allebei klote
the chemical brothers, dat klinkt nogal neger... idd, geen reet aan (voor mij)
maar de HMH is toch wel 1 fijne plek. lekker bierdrinken en Jtjes roken enzo
userIcon
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 21:39 schreef marq het volgende:

[..]

the chemical brothers, dat klinkt nogal neger... idd, geen reet aan (voor mij)
maar de HMH is toch wel 1 fijne plek. lekker bierdrinken en Jtjes roken enzo
Lekkere combo zeg bier en jonkos
userIcon
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 21:39 schreef Beach het volgende:

[..]

Lekkere combo zeg bier en jonkos
hela, mijn ervaring zegt dat de combo in andere volgorde wel werkt..
anders wat oppeppende shit dan maar

sorry, ik deug vandaag niet helemaal.. en morgne ook niet

daarbij, consuminderen kan ook he.. smoorbezopen en knetterleip hoeft niet
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 21:08 schreef SevenWonders het volgende:

[..]

Eerlijk gewonnen of niet. Een gegeven paard mag je niet in de bek schijten. Zonder dollen. Kaartjes doorverkopen voor eigen winst, mag niet. Simple as that. Daarnaast is het heel lullig voor al die andere kandidaten die wel wilden en zouden gaan als ze gewonnen hadden. Als je een echte vent bent, dan zeg je als je gewonnen hebt dat je helemaal geen zin hebt en liever met je vriending naar een musical gaat met Valentijn en dat je een ander veel plezier wenst en tevreden bent met een ceedeetje ofzo.
Ach als je ze eenmaal gewonnen heb zijn ze van jou
Maar voor dat laatste wat je zegt valt inderdaad ook wel wat te zeggen
En trouwens, de kandidaten die niet gewonnen hebben, konden wel een deal met de winnaar sluiten natuurlijk
userIcon
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 21:34 schreef zjosken het volgende:
Is het meestal niet zo dat als je zoiets wint je naam op de "gastenlijst" wordt gezet van het concert, dus dat alleen jij mag komen? Met losse kaartjes lijkt het me anders wel erg fraudegevoelig om die dingen weer door te verkopen.
Dat lijkt me veel beter. Maar ik snap die gratis kaartjes ook nooit: fans komen wel aan een kaartje lijkt mij. Desnoods met een slaapzak voor de deur met -15 graden, alles beter dan met duizenden tegelijk naar hilversum 3 bellen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 21:46 schreef Wild_Weasel het volgende:

[..]

Ach als je ze eenmaal gewonnen heb zijn ze van jou
Maar voor dat laatste wat je zegt valt inderdaad ook wel wat te zeggen
En trouwens, de kandidaten die niet gewonnen hebben, konden wel een deal met de winnaar sluiten natuurlijk
Soppen en onder de tafel zuigen.
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 21:22 schreef Spyrootjuh het volgende:

Ten tweede, je gaat toch niet naar de Heiniken Music Hall
Een overeenkomst tussen Heineken en sex in een kano?

Tis allebei fucking close to water!
userIcon
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 21:09 schreef kobold het volgende:
Ze moeten bij 3FM niet zo kinderachtig reageren.
Zij hadden die kaartjes toch opgekocht; en daardoor heeft een échte liefhebber ze niet zelf kunnen kopen.
Eens waar ik me dan nogmeer aan stoor is dat er dan gesmsd of gebeld moet worden tegen een hoog tarief, 90 cent per ontvangen bericht ofzo
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 21:22 schreef Spyrootjuh het volgende:

Ten eerste, je gaat toch niet naar The Chemical Brothers
Ten tweede, je gaat toch niet naar de Heiniken Music Hall

Tis allebei klote


Chemical Brothers lopen alleen de echte liefhebbers voor warm, het is lang niet zo populair als bijv. U2 of Madonna een optreden geeft. En in de Heineken Music Hall ga ik alleen heen als er Amstel word geschonken
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 21:48 schreef Beach het volgende:

[..]

Soppen en onder de tafel zuigen.
+200 % voor de kaartjes natuurlijk...
Ow...we dwalen af
userIcon
Alsof die kneus Lantinga zo'n lieverdje is met z'n gescheld en foute grappen .

Als die prijswinnaar toch niet wil gaan, tsja, wie is 3FM om hem te dwingen?
Wheheh, heb zelf al zo vaak meegedaan aan prijsvragen op internet om de prijs later weer te verkopen op marktplaats.nl...

(heb ook wel es wat aan vrienden weggegeven hoor)

Maar ja als je daarvoor voor andere mensen moet zingen op de radio gaat me dan toch een beetje ver
userIcon
Men organiseert een prijsvraag..je doet mee en wint. Dan zullen die organisatoren wel even bepalen wat jij met je kaartje dient te doen? Of staat dat in de bepalingen?
Moet die jongen toch zelf weten.
Wat een trieste huilies die plaatjesdraaiers van 3fm.
quote:
Dj's Coen Swijnenberg en Sander Lantinga van het vrijdagavondprogramma op 3FM waren dan ook niet blij. "Wat een schoft, ik vind het echt heel a-sociaal dat hij de kaarten verkoopt", zo zegt Lantinga.
Ene Tim de Raad is beschuldigd, veroordeeld en hierbij bestraft door Coen Swijnenberg en Sander Lantinga, judge jury and executioner .

Buiten dat hij het voordeel van de twijfel geniet is het zijn goedrecht de kaarten te verkopen, ook als dat níet uit noodzaak is.
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 22:14 schreef bramiozo2002 het volgende:

[..]

Ene Tim de Raad is beschuldigd, veroordeeld en hierbij bestraft door Coen Swijnenberg en Sander Lantinga, judge jury and executioner .

Buiten dat hij het voordeel van de twijfel geniet is het zijn goedrecht de kaarten te verkopen, ook als dat níet uit noodzaak is.
ja precies het is gewoon zijn eigendom geworden. als je de postcode loterij miljoenen cheque gebruikt om je reet af te vegen dan is dat je goed recht (hoewel het misschien wel op wat onbegrip zal stuiten )
50  van 84 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 25/05 Roemeen betrapt met aanhanger vol drank19
» 25/05 Moeder in Mexico rukt kind ogen uit46
» 25/05 Het is handdoekdag45
» 24/05 Chinees stel begroef vrouw levend na aanrijding11


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden