Van Barneveld kansloos ten onder

Sport • Geschreven door Rob (R@b) op 11-02-2005 @ 09:23
print 
kameleonje, Merctam en Ali Salami hadden ons via de nieuws-submit onderstaand herschreven bericht te melden:

Darter Raymond van Barneveld heeft gisteravond op het Masters of Dartstoernooi in Hengelo kansloos verloren van de Brit Phil Taylor. Barney kon met een 4-0 stand in sets zijn pijltjes weer inpakken. Door de ruim vierduizend toeschouwers werd hij vervolgens uitgefloten.

In de wedstrijd, tussen de regerend wereldkampioenen van de twee rivaliserende dartsbonden BDO (Barney) en PDC (Taylor), kwam Van Barneveld niet op gang. Zowel de triples als de doubles wist de Nederlander niet te gooien, waardoor Taylor gemakkelijk kon winnen.

Hoewel Taylor lovende woorden voor zijn tegenstander had, was Van Barneveld zelf minder tevreden. ''Tijdens het ingooien raakte ik wel vijf 180'ers en ik ga het podium op en het is weg. Vanavond was het mijn avond niet,'' aldus de Hagenaar.

-
Zie voor meer sportnieuws Sport.Fok!

Bron: Trouw


Lees ook:

» 23/05 Grote sporttoernooien schaden economie20
» 13/05 Nederland naar finale jeugd-EK8
» 07/05 Hockeyster dodelijk getroffen door bal36
» 02/05 Amsterdam al vol met Ajaxfans52


delen | eKudos nujij

11950 views / 78 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 78 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
Jammer, maar je kunt ook niet alles winnen he
userIcon
ben ik blij dat ik dat arogante gebaartje eens niet te zien krijg(hoe die achterover buigt) word er niet goed van
userIcon
Haha

Kijk dat hij werdt uitgefloten is gewoon terecht en dat had echt niet alleen met het waardeloos spel van hem te maken
lees dit en leer Barney : HET IS DIE ARROGANTIE VAN JE !!!!

zo en daarbij " The Power " IS gewoon een heel stuk beter
-

[ Bericht gewijzigd door Chunseye op dinsdag 4 januari 2011 @ 20:50 ]
userIcon
Tja, het is nog steeds Phil Taylor, dan ik dan een hele tijd niets, en dan pas Barneveld en de rest
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 09:27 schreef GalaxyMan het volgende:
Kijk dat hij werdt uitgefloten is gewoon terecht en dat had echt niet alleen met het waardeloos spel van hem te maken


Schandalig onsportief, bewijst maar weer eens dat Hollanders kut-publiek zijn bij het darten (niet voor niets moest Phil Taylor 3 keer vragen of het wat zachter kon).
Ben geen Barney fan (en ben het er mee eens dat hij enorm arrogant overkomt), maar uitfluiten hoort niet !
userIcon
En al die 4000 mensen (hooligans?) die daar naar toe zijn gegaan om de wedstrijd van het jaar te zien kwamen ook bedrogen uit. Hij was zo weer van het podium af.

Phil is toch een niveau hoger Barney
hahaha , goed voor dat haags zwijngeval , hij dacht echt dat hij een kans maakte , wat een looser is die papzak zeg . Is zijn eigen schuld , als je zo een kapsoneslijer bent dat als je na 1 keer winnen van de Embassy komt met zo een groen geel gaysjaaltje met "Return of the legend" er op dan heb je het echt hoog in je bol . Sukkel had gewoon geen kans tegen de enigste echte Wereld Kampioen Phil "The Power" Taylor . Echt zo en slap haags gevalletje , altijd klagen en niks ligt aan hem , je kent dat wel .
quote:
ben ik blij dat ik dat arogante gebaartje eens niet te zien krijg(hoe die achterover buigt) word er niet goed van
Dit is geen arrogantie maar een gebaar naar boven waar ondertussen een goede vriend van hem resideert.
Zijn eerste Lakeside winst heeft hij opgedragen aan hem aangezien hij vlak voor dat toernooi overleed. Sinddien doet hij alles "met hem".
Ik vind dit een mooi streven ook al lijkt het arrogant als je er nix van weet.
Dus laten we hem maar ff lekker met rust
Mooizo!!! Misschien gaat mijn stadsgenoot nu dan eens een toontje lager zingen. Plaatsvervangende schaamte krijg ik van die engerd.
Ik zie hem nog staan een aantal jaren geleden, toen hij voor de eerste keer de Embassy won. Prachtig, ik kreeg er kippevel van. Wat is daar nu nog van over gebleven?
userIcon
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 09:31 schreef Chunseye het volgende:
Zal allicht ook het een en ander te maken hebben met het feit dat de recente gebeurtenissen met zijn zoontje nog in z'n achterhoofd hangen...
Wat een noncese
Als dat al zo is dan legt hij het zich zelf veel te dik op door GEEN intervieuws te geven voor en na de wedstrijden ( behalve gisteren dan ) en ook geen REACTIE voor de game .Maar we zagen het wel aankomen dat DIT zijn excuus zou worden en dat vind ik dus een zeer zwak excuus
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 09:37 schreef Trek_Hand het volgende:
hahaha , goed voor dat haags zwijngeval , hij dacht echt dat hij een kans maakte , wat een looser is die papzak zeg . Is zijn eigen schuld , als je zo een kapsoneslijer bent dat als je na 1 keer winnen van de Embassy komt met zo een groen geel gaysjaaltje met "Return of the legend" er op dan heb je het echt hoog in je bol . Sukkel had gewoon geen kans tegen de enigste echte Wereld Kampioen Phil "The Power" Taylor . Echt zo en slap haags gevalletje , altijd klagen en niks ligt aan hem , je kent dat wel .
Wat heeft Den Haag nou hier mee te maken? Je mag toch wel gewoon trots zijn op je eigen stad. Je heet zeker niet voor niets Trek Hand. Stumpert!
Dat kutpubliek is pas arrogant door te fluiten. Beetje triest, ga dan lekker zelf een paar jaartjes goed oefenen en ga tegen Taylor.
Als je er een beetje verstand van hebt dan weet je vantevoren al dat Barney alleen een klein kansje heeft als hij geen zenuwen heeft en in supervorm is.
Kansloos publiek.
Hahaha.. goeie opmerking.
Je bent vast ook een collega van Barney en mij.
Ik kijk niet naar darten. 1 keer zapte ik erlangs en wat zie ik. "Barney" met een sjaal boven zijn hoofd met de tekst: "The Return Of The Legend"

Nou sorry hoor.. Een legende... Ik moest even lachen.
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 09:26 schreef maxson het volgende:
ben ik blij dat ik dat arogante gebaartje eens niet te zien krijg(hoe die achterover buigt) word er niet goed van
Die ene dochter van Phil Taylor
14-jarige zoon topdarter in seksfilm'

Waarschijnlijk nog te veel stress
quote:
Door de ruim vierduizend toeschouwers werd hij vervolgens uitgefloten.
Kansloos, ondankbaar publiek, vind je het gek dat hij altijd zo zuur kijkt.
Flikker toch met die domme "hij arrogant" opmerkingen, Taylor heeft verdomme met koeienletters "The Power" op zijn arm getatoeerd .

Geen enkel beetje loyaliteit, dat is Nederlands publiek pur sang .
Iedereen heeft zijn dag weleens niet, je kan niet altijd presteren, soms gaat het wat minder, kortom het beste paard struikeld weleens!
tjonge wat zitten hier een stel domme gasten
blaten over barney en zelf niet gepresteerd hebben
barney is de top van de wereld
het hoofd achterover armen opzij heeft niets met zijn overleden vriend te maken
maar met highlander (als er een hoofd af wordt gehakt in de film)
phil is een klasse apart!
absoluut de beste darter
barney kan alleen winnen als phil een slechte dag heeft (sorry)
userIcon
krijg je met zo'n arrogante houding
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 09:40 schreef GalaxyMan het volgende:

[..]

Wat een noncese
Als dat al zo is dan legt hij het zich zelf veel te dik op door GEEN intervieuws te geven voor en na de wedstrijden ( behalve gisteren dan ) en ook geen REACTIE voor de game .Maar we zagen het wel aankomen dat DIT zijn excuus zou worden en dat vind ik dus een zeer zwak excuus
Neem nog een pilletje joh, het is een dartsport, er wordt niemand onthoofd als er wordt verloren en hij hoeft zich hoe dan ook niet te excuseren, zeker niet naar een stel domme boeren dat bij de eerste de beste tegenslag de andere partij kiest .


quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 10:06 schreef skunkah het volgende:
Iedereen heeft zijn dag weleens niet, je kan niet altijd presteren, soms gaat het wat minder, kortom het beste paard struikeld weleens!
Geef het nou toe!!
Barneyveld is gewoon een maatje te klein!
Ik gunde die vuile steenpuist deze nederlaag van harte!
Net goed voor dat hopje! The Power!!!
Het is jammer dat het zo heeft moeten lopen. Ik had er wat meer wedstrijd van verwacht. Barney loopt het hele toernooit al te prutsen met z'n dubbels en dat is iets wat je de kop kost tegen phil taylor. Barney kan als hij in vorm is ook makkelijk het gemiddelde van taylor halen. Wie weet staan ze nog een keer tegenover elkaar dit toernooi
Phil won omdat Barney zijn triples en dubbles niet gooide.....
Maar ja dat dwing je dus ook af he... heeft niks met Barney te maken heeft met de enige echte kampioen Phil Taylor te maken!!
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 10:04 schreef mrdoctor het volgende:
Die ene dochter van Phil Taylor
foto

jammer, maar als je niet je ritme op het podium zijn.
userIcon
Hoe professioneel hij ook lijkt, hij komt inderdaad enorm arrogant over. Hij heeft nooit een glimlach of een vreugde moment op het podium, het lijkt er net op alsof hij denkt; damn, moet ik weer pijltjes in het bord gooien ZzZz ... Zijn uitstraling is enorm triest, en daarbij komt nog bij dat bij het winnen van de lakeside niet eens een goeie glimlach op zijn gezicht komt.

Phil "the power" Taylor daartegenover grapt nog wel eens op het podium, hij leeft voor darts. Hij is professioneel en gedraagt zich altijd leuk. Ook bij het gesprek met die presentator van RTL5 maakt die leuke grappen, laat zien hoe enthousiast hij is en doet vervolgens 2 heineken-toeters op de hoofd van de presentator..

Verdiende win, en ik hoop dat hij het tournooi wint. Hij leeft voor darts en dat uit hij op een zeer goeie manier. Iets wat van Barneveld duidelijk nog niet heeft.

Zet hem op Taylor
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 10:13 schreef RetepV het volgende:
Jongens, nou ben ik toch al weer een aardig tijdje terug in Nederland. Het is best zuur om te zien dat jullie er nog steeds niks bij hebben geleerd. De eerste voorwaarde om iets te kunnen winnen is mentaal sterk zijn, jezelf goed vinden. Dat is geen arrogantie, dat is strategie.
HAHA. Strategie met darten. HAHAHA. Maakt dat de kat wijs.
quote:
Misschien zouden jullie azijnpissers ook eens wat meer winnen als jullie jezelf goed zouden vinden. Natuurlijk moet je wel de daad bij het woord voegen, anders sta je gewoon voor lul. Tja, Barney heeft al een paar keer de daad bij het woord gevoegd. Is dat jullie wel eens gelukt?
Ik weet eigenlijk niets van darten, behalve dat het een kroegsport is. Maar wat ik ervan heb begrepen is dat er 2 dartbonden zijn. 1 officiele en 1 officieuse. En dat deze Talor bij de officiele zit en Barney bij de amateurs. Wat ik dan niet begrijp is waarom Barney dan doet voorkomen dat hij 's werelds beste pijltjesgooier is. Redelijk arrogant, zeg maar.
quote:
Zo niet, dan is het toch juist arrogant om iemand die WEL zijn woorden waar heeft gemaakt (maar alleen dit keer niet) als arrogant af te schilderen?
Waarom zou je niet arrogant kunnen zijn als je "wel je woorden waar maakt"? Ik zie geen connectie.
quote:
Door Barney arrogant te noemen toon je alleen maar dat je zelf nog veel arroganter bent dan hij. Hij heeft iets gepresteerd, jullie oordelen over hem maar hebben nog nooit iets gepresteerd. Dat is looser gedrag.
Wat heeft hij gepresteerd? Dat hij na jaren en jaren oefenen wat pijltjes op een bepaalde plek kan gooien? Om vervolgens met "Return of the Legend"-sjaaltje als een ware held verwacht binnen te worden gehaald?
quote:
Loohoohooooooserrrrrrs
Arrogante opmerking...
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 10:13 schreef RetepV het volgende:
Jongens, nou ben ik toch al weer een aardig tijdje terug in Nederland. Het is best zuur om te zien dat jullie er nog steeds niks bij hebben geleerd. De eerste voorwaarde om iets te kunnen winnen is mentaal sterk zijn, jezelf goed vinden. Dat is geen arrogantie, dat is strategie.

Misschien zouden jullie azijnpissers ook eens wat meer winnen als jullie jezelf goed zouden vinden. Natuurlijk moet je wel de daad bij het woord voegen, anders sta je gewoon voor lul. Tja, Barney heeft al een paar keer de daad bij het woord gevoegd. Is dat jullie wel eens gelukt?

Zo niet, dan is het toch juist arrogant om iemand die WEL zijn woorden waar heeft gemaakt (maar alleen dit keer niet) als arrogant af te schilderen?

Door Barney arrogant te noemen toon je alleen maar dat je zelf nog veel arroganter bent dan hij. Hij heeft iets gepresteerd, jullie oordelen over hem maar hebben nog nooit iets gepresteerd. Dat is looser gedrag.

Loohoohooooooserrrrrrs
op elk bericht reageren als of je alles beter weet maar zelf geen leven hebben en van de steun leven dat s pas een looser , dus kijk alsjeblieft naar jezelf .
userIcon
Jammer dat Barney in deze titanenstrijd het onderspit moest delven. Er kan helaas maar één van beide heren "topatleten" winnen.
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 09:36 schreef tismij het volgende:

[..]

[afbeelding]

Schandalig onsportief, bewijst maar weer eens dat Hollanders kut-publiek zijn bij het darten (niet voor niets moest Phil Taylor 3 keer vragen of het wat zachter kon).
Ben geen Barney fan (en ben het er mee eens dat hij enorm arrogant overkomt), maar uitfluiten hoort niet !
Ik lees nergens dat hij tijdens het interview op RTL5 4000 man "barney barney" hoorde roepen. Uitfluiten is niet leuk, maar vervolgens moedigen ze hem wel weer allemaal aan. Het viel wel mee dus.
userIcon
Waarschijnlijk was de druk toch te groot.
Ik denk dat Phil Taylor ook wel beter is, maar dit is wel een erg groot verschil.
userIcon
Nou zeg wat een loser die Barney, hij verdient zijn geld met een spelletje wat hij leuk vindt, zodanig dat hij er een huis in Spanje van heeft gekocht, 4x het meest prestigieuze toernooi van de wereld gewonnen, sowieso ALLES gewonnen de afgelopen 2 jaar , staat al jaren op 1....

Idd,,, WAT een loser

Met het uitfluiten van het publiek viel het wel mee denk ik, ik denk dat dat eerder gebeurde omdat ze een spannendere wedstrijd hadden verwacht. Tijdens de interviews riep iedereen weer vrolijk 'Barney, Barney, Barney'.

Ik vind hem ook niet geweldig sympathiek, maar zoals Taylor zei: 'yeah we're not the two most popular darters in the world, but he's making sure his family has as good life, plenty of wealth, he's just a professional. I respect him A LOT for that'

Overigens, foutje in de tekst, hij zei toch echt '50 x 180 tijdens het ingooien, niet 5'
userIcon
Als je naar Barney kijkt weet je ook altijd gelijk weer waarom Den Haag een ooievaar in het wapen heeft,... Hoog op de poten en altijd een grote bek. Barney ten voeten uit. Uitfluiten hoeft niet maar dat hij nu eens flink op zn muil is gegaan doet hem misschien wel eens goed.
userIcon
Hoi Barney...Dag Barney Was er nog wel tijd voor reclame? Het ging zo snel. Ik knipperde met mijn ogen en hij had de eerste leg al verloren
userIcon
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 11:20 schreef Kamphuys het volgende:
Nou zeg wat een loser die Barney, hij verdient zijn geld met een spelletje wat hij leuk vindt, zodanig dat hij er een huis in Spanje van heeft gekocht, 4x het meest prestigieuze toernooi van de wereld gewonnen, sowieso ALLES gewonnen de afgelopen 2 jaar , staat al jaren op 1....

Idd,,, WAT een loser

Met het uitfluiten van het publiek viel het wel mee denk ik, ik denk dat dat eerder gebeurde omdat ze een spannendere wedstrijd hadden verwacht. Tijdens de interviews riep iedereen weer vrolijk 'Barney, Barney, Barney'.

Ik vind hem ook niet geweldig sympathiek, maar zoals Taylor zei: 'yeah we're not the two most popular darters in the world, but he's making sure his family has as good life, plenty of wealth, he's just a professional. I respect him A LOT for that'

Overigens, foutje in de tekst, hij zei toch echt '50 x 180 tijdens het ingooien, niet 5'
Juist, wat een waardeloze reacties hier. Deze gast heeft juist DOOR zijn professionele insteek meer bereikt dan menigeen in zijn leven zal bereiken. Hij is dik miljonair, alleen omdat hij uren en uren met die pijltjes bezig is geweest en bovendien ook een stukje aanleg heeft.

Ik sta niet gek te kijken als hij vanavond met 4-0 wint, zodat hij alsnog in de finale een wedstrijd kan gooien tegen Taylor.

Ik snap overigens niet waarom hij juist bij deze wedstrijd die tri-darts uit ging proberen. Om dan weer terug te switchen zal ook niet lekker zijn. Waar elke gram in je pijl scheelt, zal de vorm van de flight ook zeker invloed hebben op je gooien....
userIcon
prut·ser (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die erg onhandig en knoeierig werkt => kluns
userIcon
voor zo ver ik weet is darten toch enigsinds een gentlemens sport. en normaal gesproken word er voor beide (de winnende maar ook de verliezende) respect getoont door middel van nog een paar mooie woorden en een groot applaus. iig als het toernooi in engeland gehouden word.
ik gun het barney iig niet om te verliezen net als ik het taylor niet zou gunnen. het is gewoon may the best man win.
maar dat iedereen op zo'n negatieve manier reageerd vind ik nogal flauw.. als ie wint dan staan we allemaal te juichen en te roepen hij is de beste en nu verliest ie en dan is het een eikel en een arrogante lul die het verdient om te verliezen..

ach ja nederland op zijn smalst maar weer
Ja, het was een tegenvallende match.
Ja, Barney was niet in zijn beste doen.
Ja, Phil Taylor is MET AFSTAND de beste darter ter wereld.

Maar het was WEL een hele ervaring om de 2 tegen elkaar te zien spelen, en om te zien dat Barney nog heel wat kan leren van de ervaren rot.
PT weet zich voor dit soort super-media momenten optimaal op te laden, terwijl bij Barney juist hele hordes mental coaches aan moeten rukken, alsmede liters baco om m rustig te houden. Hij is gewoon nog lang niet zo ver als The Power.
Maar ik hoop dat hij nog een herkansing krijgt, en dat hij dan WEL in zijn gebruikelijke vorm is. Denk dan NOG dat PT wint, maar denk wel dat het dan veeeel spannender zal worden.
En over het arrogante en saaie van Barney: PT heeft dat arrogante ook, ALLE besten der wereld hebben dat, alsmede een helehoop die daar onder staan (Shumi, Romario in zijn beste dagen, Lance Armstrong).
En qua saaiheid? Hoe saai was Pete Sampras wel niet? En zo kun je er nog heel veel noemen. Zegt niets over de prestaties die al deze personen geleverd hebben. Net als de prestaties van Barney, die spreken VOOR hem. Hij is ervoor verantwoordelijk dat de dartsport in Nederland zo'n enorme vlucht heeft genomen. Met een aantal anderen, op afstand, in zijn kielzog (Co, Roland, Francis, Mieke en nu ook een beetje Andre).
Maar voorlopig kan hij dus nog niet aan Phillie tippen!
Wat kan dartsport toch mooi zijn!
Barney
The Power
Klein foutje....Van Barneveld zei: "Tijdens het ingooien vandaag gooide ik zo´n 40 tot 50 180-ers".

Als hij bij het ingooien maar 5 180-ers wist te raken had hij zich waarschijnlijk wel stil gehouden, dat is niet iets om trots op te zijn als regerend wereldkampioen.
man pberends (Redactie Frontpage) 11-02-2005 @ 12:18 fotoboek no homepage
userIcon
Barney

Ik bleef achter 'm staan.
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 11:50 schreef Coelho het volgende:

[..]

Juist, wat een waardeloze reacties hier. Deze gast heeft juist DOOR zijn professionele insteek meer bereikt dan menigeen in zijn leven zal bereiken. Hij is dik miljonair, alleen omdat hij uren en uren met die pijltjes bezig is geweest en bovendien ook een stukje aanleg heeft.

Ik sta niet gek te kijken als hij vanavond met 4-0 wint, zodat hij alsnog in de finale een wedstrijd kan gooien tegen Taylor.

Ik snap overigens niet waarom hij juist bij deze wedstrijd die tri-darts uit ging proberen. Om dan weer terug te switchen zal ook niet lekker zijn. Waar elke gram in je pijl scheelt, zal de vorm van de flight ook zeker invloed hebben op je gooien....
Als je echt had gekeken dan wist je dat hij juist weer zijn oude flights had genomen . Maar ik vind het lekker voor hem , mijn dag kan niet meer stuk .
Het is gewoon een vieze vuile naar zweet stinkende hagenees die op en nijlpaard begint te lijken , ze moesten hem ook met een heftruck naar het podum rijden dat zwijn .
userIcon
Jammer voor Van Barneveld.

Hij zal toch echt beter moeten gaan gooien als hij van Phil Taylor wil winnen.
en hij zal dan ook echt standaard 11 - 12 darts legs moeten gaan gooien.

I.m.o. was de wedstrijd tussen Andy Fordham en Phil Taylor een stuk aantrekkelijker, Andy kon behoorlijk meekomen en ging betere scores gooien, maar vooral het finishen ging hem goed af.
Daar schort het bij Barney nog wel eens aan.

De betere van de twee heeft iig gewonnen

userIcon
Waar ik me aan erger is die blik in zijn ogen zodra het wat minder gaat. Hij straalt gewoon moedeloosheid en onzekerheid uit. En dat noemt zich dan professional.

Phil Taylor behoudt te allen tijde een pokerface en is alleen daarom al een klasse beter dan van Barneveld.
Barneveld is een arrogante bloedmaai...

Die gozer denkt dat alles om hem draait. Als ie een keer verliest is het iedereens fout, behalve die van hemzelf. Zal wel weer het publiek zijn ofzo. Want ik weet niet waar jullie het vandaan halen dat 4000 man zijn naam scandeerde, maar dat gebeurde dus echt niet hahaha... Bij het interview werd ie flink stijf gescholden en werd m duidelijk gemaakt wat voor n vieze Haagse blufbek het is. De hele zaal was anti-Barney en pro-Power... En niet omdat The Power aan t winnen was

Ik was gister in Hengelo voor deze partij en wat een GEWELDIGE avond heb ik gehad. Die arrogante loser is flink afgestraft. En terecht ook nog eens! Nou wordt wel duidelijk waarom hij deze wedstrijd helemaal niet wilde spelen... Hij doet zo link dat ie de beste ter wereld is, maar hij wist dat ie door de mand zou vallen tegen Taylor.

De rechter heeft hem verplicht dit toernooi wedstrijd te spelen... Zegt genoeg over die pudding dacht ik zo...
50  van 78 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 23/05 Grote sporttoernooien schaden economie20
» 13/05 Nederland naar finale jeugd-EK8
» 07/05 Hockeyster dodelijk getroffen door bal36
» 02/05 Amsterdam al vol met Ajaxfans52


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden