Verbod op string boven jeans

Internationaal • Geschreven door Ramon (rmn) op 09-02-2005 @ 13:43
print 
Het Huis van Afgevaardigden van de Amerikaanse staat Virginia ging deze week akkoord met een wet om mensen te beboeten bij wie de slip, boxer of string "op obscene wijze" boven de afzakkende broek uitsteekt. De Senaat moet zich er nog over uitspreken.

De Democratische tegenstander van de wet Lionell Spruill, vroeg de afgevaardigden zich te herinneren hoe zij er zelf in hun tienerjaren bij liepen. Hij noemde de wet een ongrondwettelijke aanval op jongeren en zei dat talloze ouders gedwongen zullen worden vrij te nemen om met hun kinderen naar de rechtbank te gaan, alleen maar omdat die er modieus uit willen zien. Maar de indiener van de wet Algie Howell, die met een ruime meerderheid werd aangenomen, zei dat zijn achterban aanstoot nam aan de aanblik van het ondergoed.

Bron: Telegraaf


Lees ook:

» 02:27 Verdachte verdwijningszaak VS aangeklaagd4
» 25/05 Breivik prijst optreden politie op Utøya28
» 25/05 Japanse 'tsunamimotor' naar museum VS14
» 25/05 Dikke Britse tiener uit eigen huis bevrijd22


delen | eKudos nujij

22941 views / 79 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 79 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
En dat kan aleen in america..
Maarja al die dikke reten daar.. dat wil je ook niet zien
man pberends (Redactie Frontpage) 09-02-2005 @ 13:44 fotoboek no homepage
userIcon
Das jammer voor de negers met baggy-pants .
Mogen ze hier ook doen... ZO onwijs goor gezicht vind ik het. Ordinair en cheap

En ook al die bouwvakkers waar hun kontgleuf boven de broek uitsteekt

ps: 90% van FOK vindt natuurlijk dat het wel moet kunnen (pubertjes he )
Wanneer laten we dat hele godvergeten k*t Amerika nou eens afzinken naar de bodem van de Oceaan...
userIcon
En ik pleit voor een verbod op lange baarden aangezien ik en mijn achterban (?) deze verafschuw.
userIcon
Bij het overgrote deel van de meisjes zeg ik een volmondig JA. Maar soms...
Amerikanen :')

Toch blijft het bizar... Je kan met 2 *bijna* onbedekte tieten rondlopen, als er maar een stickertje op je tepels zit... Als dan toevallig per ongeluk wel in 1x een tepel te zien is doet heel amerika

en nu DIT WEER!

Amerikanen: GET A LIFE!
De gehele wereld is zotter en zotter aan het worden met stomme onnozele regels in te voeren. Begin hier echt wel het schijt te krijgen, wie wil mee met mij naar Mars ofzo?


Domme kutbol!
Sjonge jonge, wat een onzin!

Hulde aan de persoon die het bedacht heeft om een stringetje boven de rand van zo'n heupbroek uit te laten komen!

Van die (wannabe)-rappers met hun broek op de enkels en hun boxer tot aan hun tepels zijn gewoon lachwekkend.

Ik zie dus alleen maar voordelen aan het dragen van deze kleding op deze manier.

Achterlijke Amerikanen ook altijd...
wat maakt het uit als ze de ondegoed tot onder hun oksels willen op trekken, moeten zij weten.

Amerika, wat een land.

komt er ook een verbod op legging, das daar ook nodig voor de extra grote vrouwen.
Achjeh wij mannen worden altijd helemaal gek gemaakt door die vrouwen... die overdreve korte riemen.. o nee das een rokje... die dikke push up.. die overdreve opvallende strings!! Om gek van te worden en als je dan een blik drop zou werpen wat onze hormonen dan maar bepalen (amper tegen te gaan dus) dan ben je een vetzak
Zelfs de 'Whale Tale' wordt met uitsterven bedreigd!! Kunnen ze daar geen gewichts-criterium aan vastzetten. Alleen strakke dames mogen nog...
preutse Amerikanen, echt té gek voor woorden

't is maar kleding/lingiere, BOEIEND

kan je wel meer dingen verbieden (truitjes met inkijk etc.)
userIcon
Sjonge jonge, laat mensen nou gewoon lekker doen waar ze zich fijn bij voelen. Zo ernstig is het nou ook weer niet zeg.
Ok, het ziet er soms echt niet uit. Maar dat nu meteen te verbieden gaat wel erg ver vind ik.
userIcon
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 13:44 schreef pberends het volgende:
Das jammer voor de negers met baggy-pants .
Ooit een kerel met een string gezien shaft ?
Het eerste waar ik aan moest denken...

The difference between Europe and the USA


edit:
image fixed
dat ze er aanstoot aan nemen zegt meer over die sexueel gefrustreerde achterban dan over de jeugd lijkt mij... dacht dat Amerika land van vrijheid ofzoiets was???
userIcon
Waar mensen zich allemaal druk om maken.
userIcon
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 13:44 schreef Relexer het volgende:
Mogen ze hier ook doen... ZO onwijs goor gezicht vind ik het. Ordinair en cheap

En ook al die bouwvakkers waar hun kontgleuf boven de broek uitsteekt
Wat tolerant zijn we toch weer, dat iets goor eruit ziet is ten eerste afhankelijk van de persoon die er naar kijkt en die het draagt (ik vindt het bijvoorbeeld niet erg, zelfs zou ik het aanmoedigen, bij mooie dames).
Ten tweede kan je dan gewoon de andere kant opkijken, jouw tijdelijke ongemak weegt niet op tegen de boete die gegeven zou worden.
Dan kunnen we net zo goed burka's gaan beboeten, die zijn ook aanstootgevend, toch?
userIcon
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 13:50 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Ooit een kerel met een string gezien shaft ?
quote:
Het Huis van Afgevaardigden van de Amerikaanse staat Virginia ging deze week akkoord met een wet om mensen te beboeten bij wie de slip, boxer of string "op obscene wijze" boven de afzakkende broek uitsteekt.
Nee, maar wel met boxer of slip!!!!!!!!!!
userIcon
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 13:44 schreef Relexer het volgende:

ps: 90% van FOK vindt natuurlijk dat het wel moet kunnen (pubertjes he )
Ik geloof dat ik al een paar decennia in mijn puberteit ben blijven hangen. Ik vind idd dat het moet kunnen, ook het bildecollete van de stratenmaker. Laat iemand lekker zelf weten hoe hij/zij erbij loopt.
Soms, heel soms denk ik wel eens dat Amerika een 8terlijk land is.

userIcon
De aandelen in de bretels-industrie zullen nu wel gaan stijgen...
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 13:44 schreef Relexer het volgende:
Mogen ze hier ook doen... ZO onwijs goor gezicht vind ik het. Ordinair en cheap

En ook al die bouwvakkers waar hun kontgleuf boven de broek uitsteekt

ps: 90% van FOK vindt natuurlijk dat het wel moet kunnen (pubertjes he )
Dus uit die laatste zin mag ik opmaken dat je eigenlijk van jezelf al weet dat je een saaie ouwe lul ben
Nou ja zeg, die Amerikanen overdrijven altijd alles hè!!
userIcon
Bij sommige mag het idd ja.. Maar eigenlijk is dit zo belachelijk als wat en natuurlijk kan dit alleen maar in het grote vrije Amerika
Wat een onzin! Moet je zien hoe vroeger die hippies enzo rond liepen! Echt een onzin dit. Iedereen mag er toch zo bij lopen als ie wil! Inde zomer loopt iedereen in mijn zwembroek of bikini :S
Stel nu dat ik in Virginia rondloop zonder onderbroek, en je ziet mijn kontgleuf als ik ga zitten, dan ben ik veronderstel ik niet strafbaar?
Ik vind dit echt overdreven!! Maarja dit kan natuurlijk alleen maar in het achterlijke land genaamd Amerika. Meiden mogen toch zelf weten of ze ondergoed boven hun jeans laten zien. Maar nee hoor Amerika moet er weer een Bush wetje van maken. Wat die tegenstander van die wet zegt vind ik een hele goede. Die voorstanders van deze wet moeten idd maar is eerst bij hunzelf nagaan hoe ze er vroeger in hun tienerjaren bij liepen. Overheid moet zich daar niet mee bemoeien!
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 13:58 schreef Meeh het volgende:

[..]

Dus uit die laatste zin mag ik opmaken dat je eigenlijk van jezelf al weet dat je een saaie ouwe lul ben
Ik ben wel het tegendeel van saai... maar jij kent mij niet dus maak svp niet zo een domme opmerking. En oud ben ik ook niet al ben ik waarschijnlijk wel ouder dan jij.

Het is gewoon totaal onsmakelijk. Stel dat iedereen 90 KG weegt of meer, wil je het dan ook nog zo graag zien ??? vind je het smakelijk als een bouwvakker zijn bilspleet toont aan jou?
waarschijnlijk is het antwoord hierop "nee"; dan betekent dat dit voor iedereen moet gelden, je kan niet zeggen alleen "lekkere meiden" mogen er wel bij zo lopen, maar als ik een "vet wijf" zie die er zo bijloopt dan lach ik haar uit en scheldt ik haar uit (kom op ik weet hoe jullie zijn).

Daarnaast is het gewoon totaal slutty en cheap.
Als we dan toch bezig zijn:
Laten we meteen de navel-Tshirtjes verbieden bij vrouwen
die er NIET het figuur voor hebben.

Je weet wel, wanneer er nog net lekker zo`n rol vet over de
broekrand hangt. GADVER!
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 13:44 schreef Relexer het volgende:
Mogen ze hier ook doen... ZO onwijs goor gezicht vind ik het. Ordinair en cheap

En ook al die bouwvakkers waar hun kontgleuf boven de broek uitsteekt

ps: 90% van FOK vindt natuurlijk dat het wel moet kunnen (pubertjes he )
wat dacht je van vrijheid om je te kleden op de manier dat je zelf wil?..
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 13:51 schreef pinkelmans het volgende:
Het eerste waar ik aan moest denken...

The difference between Europe and the USA
[afbeelding]

edit:
image fixed
userIcon
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 14:16 schreef Relexer het volgende:

[..]

Ik ben wel het tegendeel van saai... maar jij kent mij niet dus maak svp niet zo een domme opmerking. En oud ben ik ook niet al ben ik waarschijnlijk wel ouder dan jij.

Het is gewoon totaal onsmakelijk. Stel dat iedereen 90 KG weegt of meer, wil je het dan ook nog zo graag zien ??? vind je het smakelijk als een bouwvakker zijn bilspleet toont aan jou?
waarschijnlijk is het antwoord hierop "nee"; dan betekent dat dit voor iedereen moet gelden, je kan niet zeggen alleen "lekkere meiden" mogen er wel bij zo lopen, maar als ik een "vet wijf" zie die er zo bijloopt dan lach ik haar uit en scheldt ik haar uit (kom op ik weet hoe jullie zijn).

Daarnaast is het gewoon totaal slutty en cheap.
Dan kijk je toch gewoon de andere kant op ofzo

volgens vind jij die bouwvakkers stieken wel lekker
Gut, de vrouwen van de afgevaardigen zijn wel gauw jaloers zeker?
userIcon
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 14:16 schreef Relexer het volgende:

[..]

Ik ben wel het tegendeel van saai... maar jij kent mij niet dus maak svp niet zo een domme opmerking. En oud ben ik ook niet al ben ik waarschijnlijk wel ouder dan jij.

Het is gewoon totaal onsmakelijk. Stel dat iedereen 90 KG weegt of meer, wil je het dan ook nog zo graag zien ??? vind je het smakelijk als een bouwvakker zijn bilspleet toont aan jou?
waarschijnlijk is het antwoord hierop "nee"; dan betekent dat dit voor iedereen moet gelden, je kan niet zeggen alleen "lekkere meiden" mogen er wel bij zo lopen, maar als ik een "vet wijf" zie die er zo bijloopt dan lach ik haar uit en scheldt ik haar uit (kom op ik weet hoe jullie zijn).

Daarnaast is het gewoon totaal slutty en cheap.
Ze bestaan dus echt, mensen zoals jij......

Omdat er een paar tussen zitten die er inderdaad niet uitzien, moet er een verbod komen voor iedereen….. als je het ff over rechtvaardigheid hebt
only in america }:O
userIcon
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 14:04 schreef Josthebosss het volgende:
Inde zomer loopt iedereen in mijn zwembroek of bikini :S
Ik weet niet wat jij in de zomer doet, maar IK loop niet JOUW zwembroek of bikini hoor.....
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 14:19 schreef Keerzijde het volgende:
Als we dan toch bezig zijn:
Laten we meteen de navel-Tshirtjes verbieden bij vrouwen
die er NIET het figuur voor hebben.

Je weet wel, wanneer er nog net lekker zo`n rol vet over de
broekrand hangt. GADVER!

goed plan, hoewel het op sommige momenten best vermakelijk kan zijn hoor. Observatiehumor op z'n tijd is best leuk
En als je nou je string vast naait op de juiste "verbode" ordinaire hoogte aan je broek, dan heet de string geen onderbroek meer maar is het een deel van je broek en loop je officieel zonder onderbroek en lijkt me dat je dan ook geen wet overtreed. Opgelost !

ik vind deze wet een beetje slapjes inelkaar steken.
van mij hoeft die string ook niet, weer iets minder om uit te trekken, en vanaf nu kijken we in Amerika dus rechtstreeks in de bilnaad?
Typisch die Amerikanen weer, als je met een 9mm achter je riem rondloopt schreeuwt er geen kraai naar.. maar owee als er een stringetje boven een lekkerkontje uitsteekt.. is iedereen van streek daar
userIcon
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 13:51 schreef pinkelmans het volgende:
Het eerste waar ik aan moest denken...

The difference between Europe and the USA
[afbeelding]

edit:
image fixed
Inderdaad ook het eerste waar ik aan moet denken..Dit plaatje mm dat linker meisje
En dan heb je gewoon je broek op de normale hoogte, ga je zitten, trekt je broek strak, steekt je string er tóch bovenuit. En dan? String uitdoen?

Belachelijke wet. Wel zeiken dat ze in (bepaalde) islamitische landen een burka verplicht stellen ("hoe kan je nou kleding verplichten", "belachelijk dat je geen blote armen mag tonen", etc) en dan in eigen land (Amerika dus) zoiets belachelijks invoeren? Lekker dubbel weer
userIcon
quote:
de indiener van de wet Algie Howell, die met een ruime meerderheid werd aangenomen, zei dat zijn achterban aanstoot nam aan de aanblik van het ondergoed


zegt dit nou iets over de drager van het ondergoed of over degene die er aanstoot aan neemt? Ik weet uit ervaring dat Amerikanen niet veel kunnen hebben en al rood aanlopen als ze een pak maandverband moeten kopen voor hun vrouw, maar dit is dan wel weer typisch... Maar wees eens eerlijk: dit soort verhalen zijn toch niet nieuw over Amerika voor jullie? daar kijk je toch niet écht meer van op hè?
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 14:16 schreef Relexer het volgende:

Ik ben wel het tegendeel van saai... maar jij kent mij niet dus maak svp niet zo een domme opmerking. En oud ben ik ook niet al ben ik waarschijnlijk wel ouder dan jij.

Het is gewoon totaal onsmakelijk. Stel dat iedereen 90 KG weegt of meer, wil je het dan ook nog zo graag zien ??? vind je het smakelijk als een bouwvakker zijn bilspleet toont aan jou?
waarschijnlijk is het antwoord hierop "nee"; dan betekent dat dit voor iedereen moet gelden, je kan niet zeggen alleen "lekkere meiden" mogen er wel bij zo lopen, maar als ik een "vet wijf" zie die er zo bijloopt dan lach ik haar uit en scheldt ik haar uit (kom op ik weet hoe jullie zijn).

Daarnaast is het gewoon totaal slutty en cheap.
Kom maar van de kast af, ik zat gewoon wat te dollen. Gelukkig weegt niet iedereen 90KG. En nee ik vind een bouwvakker z'n bilspleet niet smakelijk. Maargoed ik zou er om moeten lachen/grinneken al kom iemand tegen waarbij het "not done" is om die string boven de broek uit te dragen. Ik ga er geen probleem van maken door te zeggen "het zou verboden moeten worden" omdat er een paar mensen rondlopen die het niet van zichzelf zien dat het er niet uit ziet.
Wheheehhe

Domme amerikanen ... hebben toch echt n plank voor de kop
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 14:22 schreef RicXDesign het volgende:

[..]

Dan kijk je toch gewoon de andere kant op ofzo

volgens vind jij die bouwvakkers stieken wel lekker
op punt 1: dat gaat meestal niet als je aan komt rijden met auto oid en er 5 van die gasten op een rijtje begukt zitten... lijkt wel een zwart gat man!

punt 2: LOL eigenlijk wel ja

quote:
Op woensdag 9 februari 2005 14:27 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ze bestaan dus echt, mensen zoals jij......

Omdat er een paar tussen zitten die er inderdaad niet uitzien, moet er een verbod komen voor iedereen….. als je het ff over rechtvaardigheid hebt
Goedzo, jij snapt mij dus niet! en neemt dus niet eens de moeite werkelijk te LEZEN wat ik schrijf...

Ik vind het dus sowieso NIET kunnen... het is slutty en cheap (had ik al gezegd) en jullie pubertjes zoals ik in het voorbeeld al beschreef vinden het alleen lekker bij een mooie slanke meid. Maar zodra een "dik wijf" (let op de aanhalingstekens... net als bij mij vorige post om aan te geven dat dit NIET mijn woorden zijn maar JULLIE denkwijze ) ziet dan worden dit soort personen belachelijk gemaakt en/of uitgescholden.

Ik vind dat dus niet kunnen, voor IEDEREEN gelden dezelfde regels... dus als jullie het niet aanvaarden van iedereen dan moet het simpelweg voor niemand gelden. Daarnaast blijft het onsmakelijk om iedereen halfnaakt over straat te laten lopen. Wat als kinderen dit gaan doen... dan is het nl ook niet goed, dan is het kinderporno.

Snap je het nu nog steeds niet
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 14:59 schreef Meeh het volgende:

[..]

Kom maar van de kast af, ik zat gewoon wat te dollen. Gelukkig weegt niet iedereen 90KG. En nee ik vind een bouwvakker z'n bilspleet niet smakelijk. Maargoed ik zou er om moeten lachen/grinneken al kom iemand tegen waarbij het "not done" is om die string boven de broek uit te dragen. Ik ga er geen probleem van maken door te zeggen "het zou verboden moeten worden" omdat er een paar mensen rondlopen die het niet van zichzelf zien dat het er niet uit ziet.
Agree verboden vind ik zelf ook een groot woord, maar men mag toch wel beter de etiquete naleven...
50  van 79 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 02:27 Verdachte verdwijningszaak VS aangeklaagd4
» 25/05 Breivik prijst optreden politie op Utøya28
» 25/05 Japanse 'tsunamimotor' naar museum VS14
» 25/05 Dikke Britse tiener uit eigen huis bevrijd22


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden