Christen vermoordt atheïst met hakbijl

Internationaal • Geschreven door Bart (veekeend) op 23-12-2004 @ 15:38
print 
Simko had ons via de nieuws-submit te melden:

Icoon misdaad nieuws In Australië is een christelijke zwerver veroordeeld tot achttien jaar cel, nadat hij een atheïst met een hakbijl had vermoord. De 40-jarige man kreeg de straf wegens doodslag en ernstige mishandeling opgelegd door de rechtbank in Brisbane, zo meldden Australische media.

De zwervende man had van een echtpaar een lift gekregen en kreeg vervolgens twee dagen onderdak plus eten aangeboden van het vrijgevige stel. Uiteindelijk bleek hij van de gunsten absoluut niet gediend te zijn.

Toen het echtpaar namelijk tijdens een gesprek liet vallen dat ze beiden atheïstisch waren, sloegen alle stoppen totaal door bij de christelijke zwerver. Vervolgens ging hij compleet door het lint en hakte met een bijl in op het paar. De man overleed, de vrouw raakte zwaargewond.

Bron: De Telegraaf


Lees ook:

» 10:38 Russen straat op voor en tegen regering3
» 10:38 Manning moet voor krijgsraad om WikiLeaks4
» 09:18 VN: recordaantal burgerdoden in Afghanistan15
» 02:26 'Ruim 200 doden door geweld in Syrië'4


delen | eKudos nujij

17380 views / 137 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 137 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3
Lang leve het geloof zal ik maar zeggen! Dus dit is wat God wil?
Alweer uit zijn naam, het gaat lekker... Zal wel een keer wat anders en voor het eerst zijn als er een moord wordt gepleegt uit de naam van Satan omdat ze niet in hem geloven......
er gaat iets door mijn hoofd als "de barmhartige sameritaan"
Is dat niet een van de verhalen van de bijbel?
userIcon
Niet alleen de islam kan dus gevaarlijk zijn...
en toen was ie niet meer dakloos
userIcon
Zo erg christelijk ben je niet als je mensen ombrengt omdat ze atheist zijn he?
userIcon
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:42 schreef Scorpie het volgende:
Niet alleen de islam kan dus gevaarlijk zijn...
Ik zat net te denken "Ik mis de reactie 'het had ook wel een moslim kunnen zijn'.".

:'( . .
geloofsfanatieke kutmongolen.

allah akbar! In de naam van god/allah/jehova slachten wij u af want het is niet genoeg om te branden in de hel voor een atheist, je moet ook nu meteen al dood om eerder de eeuwige straf in te gaan.
userIcon
Als er geen geloven zouden zijn, zouden er heel wat minder slachtoffers vallen. KLinkt cliché, maar het lijkt me waar.
userIcon
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:41 schreef d.R.C het volgende:
Lang leve het geloof zal ik maar zeggen! Dus dit is wat God wil?
Nee. En Allah wil ook niet dat er filmregisseurs worden vemoord. Het welbekende verhaal van de eenling/minderheid die het voor de rest verziekt.
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:44 schreef zomaareennaam het volgende:
Zo erg christelijk ben je niet als je mensen ombrengt omdat ze atheist zijn he?
Er staat in de bijbel wel het een en ander genoemd over wat je moet doen met mensen die het geloof niet aanhangen. Dat is ook niet zo fris.
Damn, wat kunnen mensen wreed zijn ....
userIcon
Het ware gezicht van het Christendom?
(of is dit wel toevallig een incident?)
Hoe kun je nou zeggen dat God dit wil.. wat deed God toen David de man van Batsheba opzettelijk in de frontline plaatste om zo Bathseba vor zich te kunnen winnen?

Wij mensen zijn het probleem niet God. Mensen die dingen fout doen. ZONDE!. Dit is totaal in de lijn van de christelijke leer!. Ik zeik toch ook niet als een atheist mensen vermoord omdat deze zwart zijn. begin ik dan te generaliseren?
userIcon
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:41 schreef thispicture het volgende:
woah, sick :|
Yep hier kan Nederland nog wat van leren 18jaar de bak in.
Hier maar 5 denk ik.
userIcon
Aaah, kijk waarden en normen

De barmhartige goedbedoelende atheïsten

De zwerver moordenaar, de Christ
userIcon
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:47 schreef erik-69 het volgende:
Het ware gezicht van het Christendom?
(of is dit wel toevallig een incident?)
Dit is geen incident. Christenen hebben wel vaker het idee dat ze zelf God moeten spelen.

Kruistochten? .
userIcon
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:47 schreef erik-69 het volgende:
Het ware gezicht van het Christendom?
(of is dit wel toevallig een incident?)
Ben bang dat waar het geloof een rol gaat spelen het niet uitmaakt welk geloof het is. OT Totaal ziek om een paar dat jou gunstig is met zo'n ongunstige afloop te belonen! :'(
Toen had ie ineens onderdak, elke dag eten, en een ( voor hun ) goed bed.
Goede straffing
userIcon
Lang leve het ware geloof, welk geloof dan ook.
Zoals ik altijd maar zeg NO GOOD DEED EVER GOES UNPUNISHED...
Wat een achterlijk cultuur .
Zucht, als je een doorgedraaide zwerver gaat vergelijken met goed georganiseerde islamitische terreurcellen dan vraag ik me af of men wel zinnig kan nadenken.
userIcon
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:50 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Dit is geen incident. Christenen hebben wel vaker het idee dat ze zelf God moeten spelen.

Kruistochten? .
Stalin Noord Korea enz
userIcon
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:47 schreef erik-69 het volgende:
Het ware gezicht van het Christendom?
(of is dit wel toevallig een incident?)
Misschien een incident. Of de australische overheid verzwijgt alle andere moorden gepleegd door christenen en de bedreigingen met de dood, de weggepeste families, de vermoorde leraren en winkeliers, etc

En zoals je ziet "wordt dat hier goedgepraat" en "vooral niet veroordeeld".

Toch erik-69?

fijne reclame, er wordt het tegenovergestelde geleerd in de Bijbel, maar die zwerver wist kennelijk niet beter...

maar Fok gaat zeker ook dagelijks de berichtgeving over christenen die vermoord en vervolgd worden plaatsen ? tenzij je niet van plan bent objectief het nieuws weer te geven natuurlijk.
Wat een negatieve reacties ineens. Ik geloof ook.

Ben ik nu slecht ofzo?
userIcon
Wat is er gebeurd met "Heb uw naaste lief" en "Gij zult niet doden"?
Geef die Murat ook is zoiets!
userIcon
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:41 schreef d.R.C het volgende:
Lang leve het geloof zal ik maar zeggen! Dus dit is wat God wil?
Nee de duivel had bezit genomen van hem God wil alleen maar liefde dus dat
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:56 schreef Techno het volgende:
Wat is er gebeurd met "Heb uw naaste lief" en "Gij zult niet doden"?
Tegen/over wie heb je dit nu? Spreek je overigens in het algemeen of..
Het geloof dat snijdt als een tweesnijdend zwaard
userIcon
Hmm, direct in opleiding doen bij Crocodile Hunter deze gek!
Dit is dus net zo erg als dat mensen vermoord worden door een moslim. Dat gebeurt hier en wij krijgen allemaal een hekel aan de Islam. Maar eigenlijk moeten we nu ook een hekel aan het Christendom krijgen.

Mijn opa was ook Atheist en ik ben zelf niet gelovig maar ik respecteer wel ieder geloof en dat moeten mensen die geloven ook eens gaan doen. Zowel de christenen als de islamieten.
De duivel schuilt in iedereen... Maar bedwingen kan niet iedereen...de eeuwige strijd tussen de geloven. It will never end...
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:57 schreef Dominator2050 het volgende:

[..]

Nee de duivel had bezit genomen van hem God wil alleen maar liefde dus dat
Schiep God de mens niet met een vrije wil. In alle religies?
quote:
Op donderdag 23 december 2004 16:00 schreef joostingh het volgende:
Dit is dus net zo erg als dat mensen vermoord worden door een moslim. Dat gebeurt hier en wij krijgen allemaal een hekel aan de Islam. Maar eigenlijk moeten we nu ook een hekel aan het Christendom krijgen.

Mijn opa was ook Atheist en ik ben zelf niet gelovig maar ik respecteer wel ieder geloof en dat moeten mensen die geloven ook eens gaan doen. Zowel de christenen als de islamieten.
Dus als het ik het goed begrijp, beweer jij dat ik geen respect voor andere mensen heb
heilige oorlog 2

idd. als t een islamiet was.. zouden alle stoppen zijn doorgeslagen..

maar t gaat hier niet om geloof. maar hoe ziek sommige mensen zijn... ik wil dat dat ook duidelijk is bij gevallen van islamtische mensen.. die zijn ook ziek en de meesten zijn arm.. dus meer incidenties vanuit islamitische kant..
userIcon
quote:
Op donderdag 23 december 2004 16:03 schreef Kratilim_Valqui het volgende:
De duivel schuilt in iedereen... Maar bedwingen kan niet iedereen...de eeuwige strijd tussen de geloven. It will never end...
Klopt wat je zegt jij begrijpt het
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:42 schreef Scorpie het volgende:
Niet alleen de islam kan dus gevaarlijk zijn...
Als een islamiet iemand vermoordt met een hakbijl is dat geen nieuws meer omdat dat dagelijks gebeurt. Moorden in naam van de islam komen dagelijks voor bij hondertalen; als het een christelijk motief heeft is het gelijk "heftig nieuws".
Beetje domme reactie dus van jou om zo te generaliseren. Als hier elke keer gepost moet worden wanneer iemand uit islamitisch oogpunt is vermoord, is de database binnen een week vol en overbelast.
Alsof het superbijzonder is dat dit gebeurt, er zijn genoeg gekken op de wereld, dus ook Christelijke, en er zijn meer atheisten die moorden plegen dan Christenen
Nu ze bij elk bericht ook het geloof vermelden krijg je wel heel andere reactie's.
"Zwerver vermoord echtpaar" had hele andere opgeleverd, ben ik 100% van, maar oke, de media beslist, het zij zo !
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:48 schreef ikkemem het volgende:

[..]

Yep hier kan Nederland nog wat van leren 18jaar de bak in.
Hier maar 5 denk ik.
Nou jah... 5 jaar waar van twee jaar voorwaardelijk want hij heeft een moeilijke jeugd gehad enzo je kent t verhaaltje wel.

Dat zijn echt betere straffen 18jaar
Nu is die zwerver wel voor de eerste 18 jaar van onderdak verzekerd
Moet toch wel een geruststelling voor m zijn
quote:
Op donderdag 23 december 2004 16:07 schreef Zigor het volgende:
Nu ze bij elk bericht ook het geloof vermelden krijg je wel heel andere reactie's.
"Zwerver vermoord echtpaar" had hele andere opgeleverd, ben ik 100% van, maar oke, de media beslist, het zij zo !
Inderdaad, ik weet niet wat fok.nl daarmee wil bereiken
quote:
Op donderdag 23 december 2004 16:10 schreef XanaduNL het volgende:

[..]

Inderdaad, ik weet niet wat fok.nl daarmee wil bereiken
juist
Het lijkt nu net of ik als christen medeverantwoordelijk ben voor wat er is gebeurt...
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:45 schreef Harmen1984 het volgende:

[..]

Nee. En Allah wil ook niet dat er filmregisseurs worden vemoord. Het welbekende verhaal van de eenling/minderheid die het voor de rest verziekt.
Blijkbaar wil Allah dat wel. in zijn naam werd die filmregisseur namelijk vermoord. En als Allah zo almachtig is, en hij wil NIET dat dat gebeurd, waarom houdt ie het dan niet tegen?? Wanneer zag jij het laatste nieuwsbericht dat een atheist een gelovige vermoordde omdat ie gelovig was? Mensen die niet geloven zijn altijd de slachtoffers. Wij bemoeien ons met niemand, laten de gelovigen gewoon geloven. En de gelovigen gaan ons dan lastig vallen met hun bullshit. Wij bemoeien ons pas met hun als wij last van hun krijgen, anders niet. En als God zo almachtig was geweest had ie dat heus wel tegengehouden. God bestaat niet dus hij heeft niets te willen. En als ie wel bestaat is ie grootste klootzak uit de geschiedenis, want hij heeft de macht om die mensen te stoppen die in zijn naam dood en verderf zaaien, maar dat doet ie niet. Dank je wel voor de Holocaust God, dank je wel voor Stalin en Lenin God, dank je wel voor AIDS, dank je wel voor SARS, dank je wel voor kanker, dank je voor het WTC, dank je wel voor voetballers die in Italie en Spanje en Engeland MILJOENEN euros verdienen en als ze scoren dan het gore kut-lef hebben om JOU te bedanken, oh en ook dank je wel voor die mensen in Afrika die de hele dag hun ogen uit hun kop bidden naar jou maar die je toch laat verhongeren en de mensen die niet eens in jou geloven laat je het goed hebben. Dank je God, dank je wel! Gelovigen zijn dom in mijn ogen. Ik heb geen respect voor die mensen.
quote:
Op donderdag 23 december 2004 16:11 schreef d.R.C het volgende:

[..]

Blijkbaar wil Allah dat wel. in zijn naam werd die filmregisseur namelijk vermoord. En als Allah zo almachtig is, en hij wil NIET dat dat gebeurd, waarom houdt ie het dan niet tegen?? Wanneer zag jij het laatste nieuwsbericht dat een atheist een gelovige vermoordde omdat ie gelovig was? Mensen die niet geloven zijn altijd de slachtoffers. Wij bemoeien ons met niemand, laten de gelovigen gewoon geloven. En de gelovigen gaan ons dan lastig vallen met hun bullshit. Wij bemoeien ons pas met hun als wij last van hun krijgen, anders niet. En als God zo almachtig was geweest had ie dat heus wel tegengehouden. God bestaat niet dus hij heeft niets te willen. En als ie wel bestaat is ie grootste klootzak uit de geschiedenis, want hij heeft de macht om die mensen te stoppen die in zijn naam dood en verderf zaaien, maar dat doet ie niet. Dank je wel voor de Holocaust God, dank je wel voor Stalin en Lenin God, dank je wel voor AIDS, dank je wel voor SARS, dank je wel voor kanker, dank je voor het WTC, dank je wel voor voetballers die in Italie en Spanje en Engeland MILJOENEN euros verdienen en als ze scoren dan het gore kut-lef hebben om JOU te bedanken, oh en ook dank je wel voor die mensen in Afrika die de hele dag hun ogen uit hun kop bidden naar jou maar die je toch laat verhongeren en de mensen die niet eens in jou geloven laat je het goed hebben. Dank je God, dank je wel! Gelovigen zijn dom in mijn ogen. Ik heb geen respect voor die mensen.
Amen! _O-
quote:
Op donderdag 23 december 2004 16:11 schreef d.R.C het volgende:

[..]

En de gelovigen gaan ons dan lastig vallen met hun bullshit.
Denk eens heel goed na, klopt dit?
50  van 137 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3


Lees ook:

» 10:38 Russen straat op voor en tegen regering3
» 10:38 Manning moet voor krijgsraad om WikiLeaks4
» 09:18 VN: recordaantal burgerdoden in Afghanistan15
» 02:26 'Ruim 200 doden door geweld in Syrië'4


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden