Helft moslims Nederland wil moslimpartij

Politiek • Geschreven door Bart (veekeend) op 11-12-2004 @ 00:18
print 
pegakemi, typtypo en Rolfxx hadden ons via de nieuws-submit te melden:

Icoon politiek binnenland nieuws Uit een representatief onderzoek door het bureau Foquz Etnomarketing blijkt dat meer de helft van alles moslims in Nederland vindt dat er een moslimpartij moet komen. Eenvijfde van de islamieten is hierop tegen. Het onderzoek werd gehouden in opdracht van Nova.

Indien de moslims die een Nederlandse moslimpartij zeggen te steunen, ook daadwerkelijk op die partij zouden stemmen, zou deze partij op acht zetels in de Tweede Kamer kunnen rekenen.

Opvallend is dat drie op de tien moslims in Nederland van mening is dat het partijprogramma van de moslimpartij gebaseerd moet zijn op de islamitische wetgeving, de sharia. Ruim eenderde (34,2 procent) is juist de tegenovergestelde mening toegediend. Van de islamieten die een moslimpartij wensen, vindt ruim de helft dat de partijbeginselen op de sharia gebaseerd moeten zijn. Twintig procent vindt dat niet.

Met name de linkse partijen hebben van de moslims bij de laatste verkiezingen hun stem gekregen. Bij de PvdA bedroeg hun aandeel 32,4 procent, GroenLinks 12,5 procent en het CDA 6,8 procent. 31,8 procent stemde niet. Zouden er nu verkiezingen worden gehouden, dan stemt 44,3 procent van de moslims op de PvdA.
_
Meer onderzoeksresultaten van het uitgebreide onderzoek lees je hier.

Bron: ANP / Nova


Lees ook:

» 26/05 Roemer wil premier worden126
» 26/05 VVD blijft verliezen in peiling71
» 25/05 PvdA, SP: akkoord verlengt de recessie82
» 25/05 Wilders: VVD volledig de weg kwijt108


delen | eKudos nujij

15895 views / 168 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 168 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4
userIcon
Hmm gebaseerd op de Sharia... gezellig...
userIcon
Het begin van het einde?
userIcon
Mwah... niet echt lekker onderzoekje.. ben zelf ook moslim (geboren in Ned), maar k heb niets van een enquête ofzo gezien.. En zo ook vele anderen niet..

Maja.. generalisatie zijn we gewend tegenwoordig
userIcon
Niet meer dan logisch. De Christenen wilden het ook dus waarom Moslims niet.
userIcon
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Mwah... niet echt lekker onderzoekje.. ben zelf ook moslim (geboren in Ned), maar k heb niets van een enquête ofzo gezien.. En zo ook vele anderen niet..

Maja.. generalisatie zijn we gewend tegenwoordig


een onderzoek gebeurd via een representatieve steekproef..
userIcon
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:21 schreef Trancentral het volgende:
Het begin van het einde?
Nee, juist het begin. Vooral de (s)linksen moeten het ontgelden. Wat ruimte maakt voor rechts (en de nieuwe moslim partij). En als deze groter wordt zullen de rechtse alleen maar groter worden.

Dus ja het begin van het einde. Voor de linksen en moslims wel te verstaan.
userIcon
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nee, juist het begin. Vooral de (s)linksen moeten het ontgelden. Wat ruimte maakt voor rechts (en de nieuwe moslim partij). En als deze groter wordt zullen de rechtse alleen maar groter worden.

Dus ja het begin van het einde. Voor de linksen en moslims wel te verstaan.
denk het ook, de moslims groeien gigantisch in aantal terwijl de nederlandse jeugd steeds rechtser wordt .. soort van tweede bosnië krijgen we dan
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:21 schreef Pracissor het volgende:
Hmm gebaseerd op de Sharia... gezellig...
Kan men hieruit ook concluderen dat de Islamieten vinden dat het gedachtengoed van de PvdA het dichtst bij de Sharia-wetgeving komt??? (Partij van de Allah)
HEEL Nederland wil geen moslimpartij!!!

Of terwijl de moslims horen (nog) niet bij Nederland.


Generalisatie is het woord.

De media is kut, het blaast alles op. Zo ga je dus 2 pertijen tegenover elkaar zetten.
ik zie het echt gebeuren dat heel Europa nog 'n keer weggejaagd wordt door moslims
Maar dat laat ik niet zonder slag of stoot gebeuren!!!
userIcon
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:25 schreef valenwolf het volgende:

Kan men hieruit ook concluderen dat de Islamieten vinden dat het gedachtengoed van de PvdA het dichtst bij de Sharia-wetgeving komt??? (Partij van de Allah)
Nee maar PvdA maakt het pad vrij voor een islamitische beweging
Een moslimpartij? Het moet niet veel gekker worden.
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Mwah... niet echt lekker onderzoekje.. ben zelf ook moslim (geboren in Ned), maar k heb niets van een enquête ofzo gezien.. En zo ook vele anderen niet..

Maja.. generalisatie zijn we gewend tegenwoordig


Nooit van representatief onderzoek gehoord? 'representatieve populatie' etc.
Er wordt zo vaak iets gezegd over wat wij denken of wij willen...
Meestal kijkt men hoe groot de groep is waarvan men iets wil meten. Vervolgens kiest men uit die groep een representatief aantal mensen. Hetgeen die mensen zeggen kan dan worden beschouwd als mening voor de hele groep. Stukje onderzoeksmethode en statistiek liggen hier ten grondslag aan. Dat ze jou niets gevraagd hebben betekend niet dat het onzin is of dat je het er mee eens moet zijn!!

Overigens:

Opvallend is dat drie op de tien moslims in Nederland van mening is dat het partijprogramma van de moslimpartij gebaseerd moet zijn op de islamitische wetgeving, de sharia.

Van de islamieten die een moslimpartij wensen, vindt ruim de helft dat de partijbeginselen op de sharia gebaseerd moeten zijn. Twintig procent vindt dat niet.

Wat is het nu? 3 op de 10 = 30% of ruim de helft dus minimaal 50% ??

Ik neem aan dat Islamiet en Moslim het zelfde behelzen...




Ik kan dat alleen maar toejuichen een islamitische overheersing.
Beter dan die Christelijke fanaten.
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:26 schreef JohR het volgende:

[..]



Nooit van representatief onderzoek gehoord? 'representatieve populatie' etc.
Er wordt zo vaak iets gezegd over wat wij denken of wij willen...
Meestal kijkt men hoe groot de groep is waarvan men iets wil meten. Vervolgens kiest men uit die groep een representatief aantal mensen. Hetgeen die mensen zeggen kan dan worden beschouwd als mening voor de hele groep. Stukje onderzoeksmethode en statistiek liggen hier ten grondslag aan. Dat ze jou niets gevraagd hebben betekend niet dat het onzin is of dat je het er mee eens moet zijn!!

Overigens:

Opvallend is dat drie op de tien moslims in Nederland van mening is dat het partijprogramma van de moslimpartij gebaseerd moet zijn op de islamitische wetgeving, de sharia.

Van de islamieten die een moslimpartij wensen, vindt ruim de helft dat de partijbeginselen op de sharia gebaseerd moeten zijn. Twintig procent vindt dat niet.

Wat is het nu? 3 op de 10 = 30% of ruim de helft dus minimaal 50% ??

Ik neem aan dat Islamiet en Moslim het zelfde behelzen...
Je hebt alles moslims in NL: daarvan vind 30% dat de sharia de leidraad moet zijn.

Je hebt moslims die een moslimpartij willen: daarvan vindt de helft de sharia de leidraad moet zijn.
userIcon
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:27 schreef Twijfelaar het volgende:
Ik kan dat alleen maar toejuichen een islamitische overheersing.
Beter dan die Christelijke fanaten.
Precies, tenslotte is het in Pakistan, Iran of Afghanistan veel beter geregeld dan in Europa of Amerika.
Als ze zich houden aan de strikte islamitische wetgeving (de Sharia) houden is het snel gedaan met deze partij.
Deze zal namelijk snel verboden worden, fascistische partijen zijn niet gewenst in Nederland namelijk.
En de Islam en het fascisme heeft namelijk heel veel raakvlakken.

Het idee al dat morgen de NVU, NNP etc etc die óók het nazisme in hun handvest hebben morgen een partij willen beginnen in de landelijke politiek.
Ondenkbaar en onhoudbaar.
Ik maak geen verschil tussen blank fascisme en islamitisch fascisme.

Het zou sommige sieren om dat ook in te zien
userIcon
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:25 schreef Robbie007 het volgende:
HEEL Nederland wil geen moslimpartij!!!

Of terwijl de moslims horen (nog) niet bij Nederland.


Generalisatie is het woord.

De media is kut, het blaast alles op. Zo ga je dus 2 pertijen tegenover elkaar zetten.
Nee SGP of CDA is feest. Heel Nederland wil ze ook niet en toch zijn ze er.....

Accepteer je verlies nou maar....misschien komt er nog iets positiefs uit
Overigens, laat die moslimpartij maar komen. Geef de 'kolonisten' een gezicht! Dan zullen we nog wel eens zien hoe gematigd de gematigden zijn...
Als een groot deel al voor de Sharia gaat zal het mij benieuwen!!

userIcon
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:28 schreef useroid het volgende:
Als ze zich houden aan de strikte islamitische wetgeving (de Sharia) houden is het snel gedaan met deze partij.
Deze zal namelijk snel verboden worden, fascistische partijen zijn niet gewenst in Nederland namelijk.
Net als in 1933 bedoel je
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:27 schreef veekeend het volgende:

[..]

Je hebt alles moslims in NL: daarvan vind 30% dat de sharia de leidraad moet zijn.

Je hebt moslims die een moslimpartij willen: daarvan vindt de helft de sharia de leidraad moet zijn.
Ahzo
Niet goed gelezen van mijn! Tis ook laat hè!
Thanks voor de verduidelijking.
userIcon
Ja laten we weer lekker gaan verzuilen mensen... maar ach je hebt nu ook een SGP... waar maken we ons to allemaal druk om
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:27 schreef Twijfelaar het volgende:
Ik kan dat alleen maar toejuichen een islamitische overheersing.
Beter dan die Christelijke fanaten.

Wat n onzin kraam jij uit zeg!! Die 'Christelijke fanaten' staan in ieder geval nog voor een beetje morele waarde. Dat kan je wel vergeten met islamieten.
Of je bent zelf een extremist, of je leeft met een enorme plaat voor je kop!
userIcon
Niets op tegen.. zoveel macht zullen ze met 8 zetels niet krijgen..

userIcon
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:33 schreef Skinkie het volgende:
Ja laten we weer lekker gaan verzuilen mensen... maar ach je hebt nu ook een SGP... waar maken we ons to allemaal druk om
Om het feit dat een (radicale) moslimpartij potentieel meer aanhangt heeft dan SGP struisvogel.
Dit gaat niet goed in Nederland. Dadelijk stemmen zelfs GL en SP stemmers op zo'n moslimpartij en moeten we ook verplicht de koran lezen in Nederland

Dit is het einde van Nederland ben ik bang

Er zit niks anders op dan een burgeroorlog
userIcon
Kijk iedereen hier op fok mekkert dat er strenger gestraft moet worden en nu die handjes er bijna afgehakt worden staat alles op ze kop hiero. / sarcasmode
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:33 schreef Skinkie het volgende:
Ja laten we weer lekker gaan verzuilen mensen... maar ach je hebt nu ook een SGP... waar maken we ons to allemaal druk om
Altijd weer die politiek correcte dooddoeners van "we hebben nu toch ook een SGP."

Ik vraag me serieus af hoeveel last de samenleving heeft van de christen fanaten ook wel in bargoens de christenhonden genoemd.
Blazen die lui scholen met kinderen op, schieten ze vrijdenkers dood, verkrachten ze vrouwen uit naam van hun geloof of geven ze ze geen hand, verplichten ze jonge meisjes in een jurk te lopen tot hun enkels omwille van straf als besproeien met zoutzuur, weigeren ze Nederlands te spreken roepen ze op tot haat tegen de ongelovigen door ze te vuur en te zwaard waar dan ook te treffen en dan vooral in den nek.

Nee nee nee driewerf nee.
Er is geen last van wat zwarte kousen die kilometers naar de kerk lopen drie keer per dag op zondag.
Het is politiek gezever om daar omwille van een miljoen moslims problemen in te zien
Ik heb problemen met de moslims die de sharia hier denken te mogen/willen invoeren. De meeste moslims denk ik willen gewoon zekerheid dat naar hun stem geluisterd word als het gaat om veiligheid/ geloof aantasting etc maar diegenen die denken hier Islamgeinspireerde wetten in te gaan voeren kijken niet verder dan hun neus lang is..... Jammer dat dat er 30%, maar 34 % is dat gelukkig niet van mening. Zo kan je zien dat een deel wel verder kijkt dan hun neus lang is, zolang ze (denk ik) maar goed geintegreerd zijn. Just my 2 cents.
userIcon
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:25 schreef Hayek het volgende:
[..]
denk het ook, de moslims groeien gigantisch in aantal terwijl de nederlandse jeugd steeds rechtser wordt .. soort van tweede bosnië krijgen we dan
Mhh ik hoop het niet. Maar als de sharia voor die burgeroorlog komt dan maak ik die burgeroorlog in elk geval niet mee, want als hier de sharia wordt ingesteld ga ik emigreren.
Als de islam invloed gaat uitoefenen op nederlandse politiek dan gaat er iets fout. Dat er partijen als de ChristenUnie zijn is al erg genoeg.
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:49 schreef Sessy het volgende:

[..]

Mhh ik hoop het niet. Maar als de sharia voor die burgeroorlog komt dan maak ik die burgeroorlog in elk geval niet mee, want als hier de sharia wordt ingesteld ga ik emigreren.
Gaat hier echt niet gebeuren gezien maar paar moslimlanden van de x aantal dat daadwerkelijk ook hebben in de rechtsstelsel... Nogmaals, het is een groep die niet verder kijkt dan hun neus lang is.
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:44 schreef useroid het volgende:

[..]

Altijd weer die politiek correcte dooddoeners van "we hebben nu toch ook een SGP."

Ik vraag me serieus af hoeveel last de samenleving heeft van de christen fanaten ook wel in bargoens de christenhonden genoemd.
Blazen die lui scholen met kinderen op, schieten ze vrijdenkers dood, verkrachten ze vrouwen uit naam van hun geloof of geven ze ze geen hand, verplichten ze jonge meisjes in een jurk te lopen tot hun enkels omwille van straf als besproeien met zoutzuur, weigeren ze Nederlands te spreken roepen ze op tot haat tegen de ongelovigen door ze te vuur en te zwaard waar dan ook te treffen en dan vooral in den nek.

Nee nee nee driewerf nee.
Er is geen last van wat zwarte kousen die kilometers naar de kerk lopen drie keer per dag op zondag.
Het is politiek gezever om daar omwille van een miljoen moslims problemen in te zien
Helemaal mee eens, kan er niks aan toevoegen

Dat kortzichtige gedoe om af te geven op Christenen slaat echt nergens op. De moslims (aantal) zijn het probleem. Ga dan niet afgeven op andere (vredelievende) gelov(en)/(igen).
userIcon
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:40 schreef TimmyAsd het volgende:
Niets op tegen.. zoveel macht zullen ze met 8 zetels niet krijgen..
Hét antwoord imo..

Geef ze een stem, een gezicht, een democratische uitlaatklep. Dan komen de extremisten ook aan de oppervlakte
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:53 schreef Herion het volgende:
Als de islam invloed gaat uitoefenen op nederlandse politiek dan gaat er iets fout. Dat er partijen als de ChristenUnie zijn is al erg genoeg.
Dat moslims het willen is het een, of het daadwerkelijk komt is een ander ...
userIcon
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:30 schreef Eye_of_god het volgende:
In Nederland mag iedereen een politieke partij oprichten, ongeacht geloof, ras of afkomst.
Dus ja, ook moslims mogen een eigen (moslim-)partij oprichten, daar is niets mis mee noch iets op tegen.
Iedereen mag een nieuwe partij oprichten, maar geen fascistische partij.
Geen partij die gebaseerd is op 'Mein Koran'

En dat is wat de islam is: moslimofascisme!


Voor de idioten, die niet weten wat ze met hun leven aanmoeten, klinkt het misschien leuk (eigenlijk niet), maar kijk wat voor armoede, achterlijkheid, etc het is in de landen waar ze 'allah' hebben.


quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:54 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Hét antwoord imo..

Geef ze een stem, een gezicht, een democratische uitlaatklep. Dan komen de extremisten ook aan de oppervlakte
Al die extremisten z.s.m. eruit voordat er verkiezingen komen
userIcon
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:44 schreef useroid het volgende:

[..]

Altijd weer die politiek correcte dooddoeners van "we hebben nu toch ook een SGP."
........................................................
Er is geen last van wat zwarte kousen die kilometers naar de kerk lopen drie keer per dag op zondag.
Het is politiek gezever om daar omwille van een miljoen moslims problemen in te zien
Mee eens, nooit gedacht dat ik het voor de zwarte kousen zou opnemen, bij deze.
Verder is het toch altijd weer fascinerend dat (sommige)moslims met de sharia aan komen zetten. Is dat alles wat jullie te bieden hebben?. Een verzameling achterhaalde en weerzinwekkende regeltjes uit het donker der middeleeuwen?
Wie neemt dat nu serieus, je moet toch wel een ongelooflijke debiel zijn als je daar nu nog mee komt aanzetten. Verklaring van de rechten van de mens, Verenigde Naties , democratie, 21e eeuw, en ja hoor daar komen de Fundi's met hun bijdrage aan de wereldbeschaving; de sharia

Begin alsjeblieft een moslimpartij, kenne we lache.


Kunnen al die Moslims niet gewoon kanker krijgen en gewoon doodgaan?

Rap4Peace
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:40 schreef TimmyAsd het volgende:
Niets op tegen.. zoveel macht zullen ze met 8 zetels niet krijgen..
Precies. Iedere niet moslim zal niet op deze partij stemmen. Daarnaast zullen niet alle moslims die een moslimpartij willen op deze partij stemmen. De meeste niet moslims zullen ook niet op deze partij stemmen, tenzij deze partij maar weinig moslim trekjes toont.

Ik zie dus niet in hoe deze partij gevaarlijker zou kunnen zijn als de huidige christelijke partijen.
userIcon
De sharia is een wrede, fascistoide discriminerende wetgeving waar marteling, moord en intimidatie een normale functie hebben.

Ik vind het zo typisch dat je daar niemand over hoort, blijkbaar is het gevaarlijker dat een hollandse jongen met een bomberjack en een nederlands vlaggetje rondloopt dan met de wens de "ongelovigen" te zien "branden"...

Ik zou het persoonlijk erg fijn vinden als de moslims nederland zullen gaan verlaten zonder de kolonisatie af te kunnen/mogen maken, maar de linkse partijen in dit land willen perse dat Nederland binnen een korte tijd een arabische kolonie wordt, en zonder hun electorale hulp kunnen we dit land niet redden, zeker niet aangezien het vooral de socialisten zijn -en haar media- die met hysterische praatjes over discriminatie en dergelijke die dit mogelijk gemaakt hebben.

Een groot gedeelte van de moslims wil mij als ongelovige een status van slaaf (koeffaar) geven in dit land.

Laat ik de dienst retoureneren door ze de status van "repatriant" toe te wensen, hoe eerder dit fascistoide systeem -en haar onmondige malloten- terug naar zand van herkomst gaat hoe beter.

Zal me een lieve duit belastinggeld kosten aan levenslange bijstandsuitkeringen, maar dat is een moslim-vrij Nederland me wel waard. Liever arm en vrij dan laag-modaal en koeffaar..
userIcon
Misschien dat met zo'n partij een wat betere dialoog op gang kan komen met de moslims, niet allemaal organisaties die maar wat aanklooien maar een partij die weet wat leeft onder de moslims.

Van mij mogen ze het proberen, met 8 zetels komt er echt niet een andere wetgeving hoor
Quote van de bron:
quote:
Dit blijkt uit representatief onderzoek door het bureau Foquz Etnomarketing onder 488 moslims.
Jongens.. niet om wat, maar moet ik nieuws al zodanig napluizen om enigzins een voor mij redelijk inzicht te verkrijgen in de maatschappij..?
Dit is toch geen onderzoek meer..

Dit is nieuwsvergaring, oftewel, sensatie en aandacht..
Oprotten met die Moslims !!!!!!!!!!!!

Nederland gaat ten onder ....... over 5 jaar RULEN hier de Moslims ....... moet niet gekker worden.....

Maar goed dat ik het niet voor het zeggen heb hier in Nederland .... ik flikkerde ze zo over de grens !!!!!!!!!!
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 01:02 schreef One22 het volgende:
Rap4Peace
Marokkaantjes. Niet om aan te zien, maar het word er niet beter op om een hoop mensen de kanker te wensen....
userIcon
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 01:04 schreef RalphSmeets het volgende:

Ik zie dus niet in hoe deze partij gevaarlijker zou kunnen zijn als de huidige christelijke partijen.
Ik zal je proberen een beetje vooruit te helpen:

Men wil de democratie vervangen door een theocratie, in hun geval die van de sharia.

Het christendom is allang geliberaliseerd -voor zover dat mogelijk is- in het CDA (met Donner als trietse uitzondering), de islam bestaat nog in haar oervorm.

Punt is dat de sharia een wreed en uiterst discriminerende wetgeving is, en dat het gevaarlijk is dat zoveel inwoners van dit land zo'n extremistische (bloeddorstige) ideologie met geweld wil opleggen aan de notabene oorspronkelijke bewoners.

Zoiets noemen mensen die dat kunnen deduceren een 'kolonisatie', en als je geschiedenis kunt volgen zul je zien dat over de hele wereld in alle tijden volkeren het erg vervelend vinden om door een ander volk onderdrukt te worden. Is misschien even nieuws voor je, maar het is echt waar.

Lees het nog eens rustig na. Zoek eens uit wat een 'sharia' is, wat 'fascisme' betekent, wat een 'theocratie' is, wat 'kolonisatie' inhoudt, en verdiep je eens in de geschiedenis van europa, ookal vind je dat misschien wel heel verkeerd met haar wetenschapscultuur en haar afkeer van totalitaire religies.

En anders ben je een prachtige zhimmi, een brave huisslaaf van de oprukkende shariakolonne.

Ik vind het alleen een beetje te vroeg om nu al te buigen voor je toekomstige kolonisator, riekt een weinig naar collaboratie.

Zoek ook maar eens op dat woord ('collaboratie') en dan zul je zien dat weinig volkeren over de hele wereld, van alle tijden erg sympathiek staan tegenover de helpers van wrede kolonisatoren.

Met een beetje goeie wil is dat ook best wel te snappen. Toch?
Alsof ' wij' het voor elkaar zouden krijgen om Christen-partij in ,bv. marokko, op te zetten...........
Ik ben niet gelovig in de zin dat het meestal bedoeld wordt. Ik geloof in mijzelf, dat vind ik genoeg.
Maar ik zeg het maar 1 keer: geloof is bron van alle ellende !!

Dat iemand gelooft in een of andere god is prima, wil je het samen met andere gelovigen doen ook best. Laat het daar verder lekker bij. Ik vind dat het geen recht is te bepalen wat anderen moeten doen.
userIcon
Mag ik hier als ras echte gematigd links stemmer alle moslims die voor de sharia kiezen oproepen, binnen een half jaar dit land te verlaten....

Als julie een sharia willen, ga dan naar een land waar de sharia is.
Tja, je kunt kiezen voor de welvaart of de sharia, kies je voor de sharia, dan heb je hier niets te zoeken. Voor zulke mensen zal links ook niet opkomen.... dus 1/3 e van jullie moslims mag vertrekken.... en de 2/3e andere moslims zijn geen "jullie", maar wat mij betreft "ons! "

Samen op weg naar een toekomst zonder extremisten.
50  van 168 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4


Lees ook:

» 26/05 Roemer wil premier worden126
» 26/05 VVD blijft verliezen in peiling71
» 25/05 PvdA, SP: akkoord verlengt de recessie82
» 25/05 Wilders: VVD volledig de weg kwijt108


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden