In Uden (Noord-Brabant) woedt momenteel een middelgrote brand bij de islamitische basisschool
Bedir. Deze is gelegen aan de Landschrijversveld. Op de school zitten 140 leerlingen. De brandweer is ter plaatse met volledig materieel. Er zijn geen gewonden.
De brand brak iets voor negen uur uit. Waarschijnlijk is het vuur aangestoken. Op enkele muren van de school zijn volgens ooggetuigen. racistische leuzen geschreven, waaronder 'White Power', 'Rest in peace, RIP' en 'kut-marokkanen'. Een woordvoerder van het schoolbestuur reageert geschokt: "
Dat dit in Uden kan gebeuren. Niet te geloven!" Andere leuzen verwijzen naar Theo van Gogh: 'Theo ruste in vrede.'
Burgemeester Kersten zei tegenover het NOS journaal nog niet te weten of het om een aanslag gaat. Volgens haar waren de afgelopen dagen enkele ruiten gesneuveld en was een moskee beklad. In het nabijgelegen Veghel is vorige week eveneens een moskee beklad met racistische teksten. De veiligheid ging dan ook al uit naar de islamitische eigendommen.
Maandagochtend werd een aanslag gepleegd op een islamitische basisschool in
Eindhoven. Mogelijk is daarbij ook een verband met de moord op Van Gogh.







Eerste beelden van de brand. Foto: Maanvis
Update 22:38
De school lijkt geheel verwoest te zijn door de vlammen. FOK!users melden ons dat er opvallend veel jeugd aanwezig is. De aanwezige allochtonen zijn aangeslagen.
Update 23:34
De school is niet meer te redden. Omdat het vuur te heet is, kan de brandweer de brandhaard niet dichtbij naderen. Inmiddels verleent de brandweer uit Oss assistentie.
Update 00.08
Op een persconferentie heeft de politie bevestigd dat er leuzen waren gekalkt op de muren. Beelden van NOS laten duidelijk zien dat er met verf R.I.P Theo op de ramen staat, alsmede het logo van white power. Over de daders tast zij vooralsnog in het duister.
RTL Nieuws meldt zojuist in haar uitzending dat even verderop in Boxmeer een kerk in brand staat. Ook daar wordt brandstichting vermoed.
Update 00.49
De brand in de Pauluskerk aan de Kardinaal Tooropstraat in Boxmeer is inmiddels geblust. Over de oorzaak, schade en omvang van de brand is nog niets bekend.
Lees ook:
»
00:29 Sap veruit favoriet bij kiezers GroenLinks26
»
25/05 Aangifte krakers tegen politie over geweld19
»
25/05 Notoire zwartrijdster loopt tegen de lamp25
»
25/05 Zeker anderhalf miljoen euro schade door noodweer17
|
quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:45 schreef Jenga het volgende:
Da's een nieuwe voor scrabble:
antimoslimfundamentalisten.
HAHAAHAHA!!!!!
ontopic: ze pakken de verkeerde, ze moeten diegene pakken die niet willen leren
quote:Op woensdag 10 november 2004 00:33 schreef Haspel33 het volgende:
Van iedereen die dit goedkeurt op Fok per direct het IP traceren, oppakken, en een jaar vastzetten.
Allemaal potentiele stinkende WhitePower terroristen.
Maak je niet ongerust. Dat gaat volautomatisch via het Echelon netwerk. Ik ben nooit echt voorstander geweest van het Echelon netwerk omdat er geen politieke controle op is. Maar voor dit soort dingen bewijst het wel zijn nut (als er tenminste vlot iets uitrolt en de AIVD er ook wat mee doet).
Cohen had bij het Marokkaanse fiets-protest in Amsterdam een hele mooie toespraak. Het kwam erop neer dat hij de samenleving in twee groepen deelde: enerzijds de extremistische moslims en de mesjogge opgefokte idioten die reageren op de acties van de extremistische moslims, hiermee zichzelf verlagend tot exact hetzelfde extreem lage nivo van de moslim extremisten. De andere groep is iedereen, moslim en niet-moslim, die tegen al deze acties zijn, die de huidige ontwikkeling tot staan wil brengen enz. Het is nu wij tegen zij.
quote:Op woensdag 10 november 2004 02:21 schreef pe1oop het volgende:
Volgens mij worden op die moslim scholen, terreur, dood en verderf gedoceerd, evenals in de moskeeen, je huis wordt minder waard in zo,n buurt, en de nederlanders zijn die moslim terreur meer dan spuug zat.
Inderdaad, volgens jou... Jij hebt -helaas voor jou- niet gelijk. Op
sommige religieuze (dus niet alleen Islamitische) scholen wordt idd haat e.d. gedoceerd. Wat mij betreft sluiten
alle religieuze scholen hun deuren, maar dat kan niet omdat Dhr. Bakellende dat niet wil.
In
sommige moskeeën wordt er idd haat e.d. gepredikt, maar betekent dat dat in iedere moskee gebeurt? Nee. Anders kan ik ook zeggen dat alle kerken weg moeten omdat er in sommige kerken pedo's zijn.

Owja, ook de
normale moslims zijn het zat.
quote:Op woensdag 10 november 2004 02:39 schreef blieb het volgende:
Het is nu wij tegen zij.
Inderdaad.
Non-Extremisten (zo'n beetje iedereen, waaronder ook de
normale moslims) VS Extremisten (moslimfundamentalisten, stormfrontgasten, nationalisten etc.)
quote:
Idd, beide extremistische kanten van de samenleving dienen aangepakt te worden.
Het is tegenwoordig een soort levensstijl geworden om met lonsdale, kale koppen en kisten te lopen. Ook gewoon een voorbeeld van een subcultuur die echt steeds meer aanhang begint te krijgen.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:47 schreef WestSide het volgende:
Je kan het ook zo zien.
We pakken nu de mensen die net zo onschuldig zijn als de mensen die mohamed, ali, ahmed weet ik veel wie hebben gepakt.
Dan staan we binnenkort quitte ...
Geweldig.
Het probleem met dit soort geweld is dat je nooit quitte komt te staan. Het lokt alleen maar meer geweld uit.
en komop zeg, wat heeft het voor nut om een SCHOOL aan te vallen. Dan is je doel dus bewust kinderen?
8)
Theo gedachtegoed wordt zo ook vermoord,
vieze rotrascisten = nepnederlanders.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:49 schreef Jozzy het volgende:
Kloterige van dit soort acties, is dat het gewroken wordt op kerken, die er helemaal geen fuck mee te maken hebben.
En hier zit een verontschuldiging in voor het aanvallen van moslim 'doelen' ook scholen en moskeeen hebben niets met het geweld te maken.
Moskeeen en scholen die wel het extremisme ondersteunen dienen gesloten te worden en strafrechtelijk aangepakt te worden.
Daders van aanslagen met welk oogmerk dan ook dienen opgesloten te worden.
Als je alleen zegt dat kerken er niets mee te maken hebben laat je de mogelijkheid open dat dat met moskeeen wel eens anders kan zijn en dat werkt weer acties van idioten in de hand. Dan ben je dus even schuldig als de moslim die wel begrijpt waarom 11-9 en de moord op TvG konden gebeuren.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:21 schreef lennardn het volgende:
Gelukkig zit ik hier veilig in een Venixwijk ten zuiden van verRotterdam.
Heerlijk safe op een wooneiland omgeven door water, we kunnen ook nog de enige toegangsbrug hijsen als de 6e colonne moslims langskomt.
Kan ik me trouwens al ergens melden bij het leger om ons land te verdedigen ?
Ja natuurlijk, en als je dat meende was je al lang beroepsmilitair en had je je al lang in Irak gezeten. Alleen maar woorden lijkt me ....
Wanneer houdt het eens op? Moeten er eerst doden vallen?
*&%$#@
Islamitische kinderen op een basisschool kunnen er toch niks aan doen dat een of andere gek Theo van Gogh vermoord? Hou nou toch es op zeg...
quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:59 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Theo van Gogh vermoorden was ook een trieste daad.....
En dus moet je jezelf ook maar als randdebiel gaan gedragen? Mensen die dit soort acties ondernemen hebben ook niet echt veel respect voor andermans eigendommen/leven.... er zal maar toevallig net WEL iemand in die school aanwezig zijn.
Die reclame die er bij mij onder het bericht verschijnt....
Bij een offerte gratis een rituals verwenpakket....
Waar kan ik mijn nederlands paspoort inleveren. Ik hoor hier niet bij, ik wil hier niets van weten en wil asl helemaal niet op ook maar enige wijze een verband zien tussen mij en deze geiteneukers. En dan heb ik het niet over de Moslims, maar over de brandstichters.
Ik weet nog wel een Islamitisch-extremistische kinderopvang, waar ze kinderen van 0 - 3 leren schijten in de richting van niet-gelovigen...

WAT EEN KLOTE WERELD, het onbesef bij de extremisten dat ze het verpesten voor een hele groep is echt een teken van hoe dom veel van ons eigenlijk zijn... (en dan heb ik het over extremisten die zeggen namens Moslims te handelen EN over extremisten die namens niet-Moslims handelen)
Het gevolg is dat "wij" blanke niet-gelovigen als een groep worden gezien door de extreme Moslims (is niet gelijk aan Moslims) en daarom een makkelijke vijand. Echter wie is onze vijand? Een handje vol kut-Moslims (is niet gelijk aan Moslims) die niet te herkennen zijn.
Dus niet-Moslims vechten tegen iemand die ze niet kunnen identificeren, dat frustreert, maar om ze dan op een hoop te gooien...
Echter... Even wat info voor de extremistische-kut-Moslims-fundamentalisten, die hufters die scholen in de fik steken, daar willen wij niet-Moslims ook NIET mee worden geassocieerd!
waar slaat dit nou weer op??
tuurlijk moet er iets gedaan worden aan een BEPAALDE groep moslims, maar dat betekend niet dat je alles wat er ook maar iets mee te maken hebt kapot moet maken, want dan verlaag je je tot hetzelfde niveau!! En je schiet er geen ruk mee op.
waar zou het eindigen, als het uberhaupt eindigd
Mensen, nadenken!!!
laat dit volk met rust!!
de moord op van gogh
is het werk van een
kleine groepering
extremisten, maar nu
wordt het hele volk
bedreigd!!, waar moet
dat heen met deze
wereld?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:59 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Theo van Gogh vermoorden was ook een trieste daad.....
Het gaat niet alleen om Theo! Begrijp dat dan!
het gaat om jarenlang gezeik met die gasten.....
Of zijn we het allemaal al weer vergeten......leraren wordt afgeschoten, junkies worden doodgetrapt, hoogste cijfers in de criminaliteit, bedreigingen, moord, broedermoord, eerwraak, groepen die zwembaden terroriseren, eigenaren van strandhuisjes die moet vechten voor zijn leven......moet ik nog even door gaan? weet je hoeveel van die gasten in de WW lopen? weet je hoeveel er een uitkering hebben? Moet ik nog even doorgaaN?
Nee.....ze ( de islamieten ) hebben met de moord op Theo de hoofdprijs gewonnen......en ik beweerde het al zolang......De burgeroorlog zit er aan te komen.....
Ik hoop dat de moderator ij nou eens een keer met rust laat.
Want telkens weer krijg ik een ban omdat ik te racistisch zou zijn.....niks racistisch......ik ben een realist.....en ik blijk nog gelijk te krijgen ook......we staan aan de vooravond van een burgeroorlog.......Pim zij dat het 5 voor 12 was........het is nu 1 minuut voor voor 12.......wacht maar af........
Hoor net dat er bij een politieinval drie agenten zwaar gewond zijn geraakt. waarschijnlijk is er een handgranaat gebruikt.......dat bedoel ik maar.....we staan met 1 been in Bosnie.......you'll see.......
Betreurenswaardig en bovendien lost het niets op.
Ik sluit een burgeroorlog binnen 5 jaar niet uit.
Dit alles is met name de schuld van Paars en Links, die al die jaren dit probleem gecreeerd hebben en niet naar de bevolking luisterden. Ieder onderzoek naar Ani-westerse ideeen, Jihad, of criminaliteit werd onder het motto "rascisme" onbespreekbaar gemaakt. Regelmatig hoorde ik op het nieuws over Terroristische bewegingen die overal ter wereld verboden zijn, behalve in Nederland. Onbespreekbaar en dus laat we het maar uit de hand lopen, omdat niemand er iets aan durft te doen. Nu is het te laat en reageren mensen hun frustraties zelf wel af. Onze tolerantie wordt nog eens ons einde.
Overigens gaan er door heel het land ook kerken in de fik, maar daar hoor je minder over, waarschijnlijk om de boel niet te laten "escaleren" en alles "bij elkaar te houden"
Ik vind dat dit gezeik nu lang genoeg geduurd heb, maar dit zal nooit stoppen,
De nederlanders word verweten dat we niet tolerant genoeg zijn, terwijl we wel met ze alle bedreigd worden.
In die brief van mohammed stond letterlijk:
"Ik weet zeker dat jij, O Europa, ten onder gaat."
"Ik weet zeker dat jij, O Nederland, ten onder gaat."
"Ik weet zeker dat jij, O Hirshi Ali, ten onder gaat."
"Ik weet zeker dat jij, O ongelovige fundamentalist, ten onder gaat."
In die laatste zin word er dus min of meer geeist dat we allemaal moslim worden!
Wie is er nou niet tolerant!!!
quote:Op woensdag 10 november 2004 07:08 schreef sloopkogel het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om Theo! Begrijp dat dan!
het gaat om jarenlang gezeik met die gasten.....
Of zijn we het allemaal al weer vergeten......leraren wordt afgeschoten, junkies worden doodgetrapt, hoogste cijfers in de criminaliteit, bedreigingen, moord, broedermoord, eerwraak, groepen die zwembaden terroriseren, eigenaren van strandhuisjes die moet vechten voor zijn leven......moet ik nog even door gaan? weet je hoeveel van die gasten in de WW lopen? weet je hoeveel er een uitkering hebben? Moet ik nog even doorgaaN?
Nee.....ze ( de islamieten ) hebben met de moord op Theo de hoofdprijs gewonnen......en ik beweerde het al zolang......De burgeroorlog zit er aan te komen.....
Ik hoop dat de moderator ij nou eens een keer met rust laat.
Want telkens weer krijg ik een ban omdat ik te racistisch zou zijn.....niks racistisch......ik ben een realist.....en ik blijk nog gelijk te krijgen ook......we staan aan de vooravond van een burgeroorlog.......Pim zij dat het 5 voor 12 was........het is nu 1 minuut voor voor 12.......wacht maar af........
Hoor net dat er bij een politieinval drie agenten zwaar gewond zijn geraakt. waarschijnlijk is er een handgranaat gebruikt.......dat bedoel ik maar.....we staan met 1 been in Bosnie.......you'll see.......
Het erge is, dat je nog best wel eens gelijk zou kunnen hebben....
Waar gaat dit heen met nederland??
In Eindhoven was het nog een beetje ver van me bed show.
Maar nu 2 minuten bij me vandaan staat die school het komt nu allemaal akelig dichtbij.
Maar wat willen ze eigenlijk nu bereiken met deze branden?
Onschuldige kinderen snappen er niks van.
Weet je wat je nu gaat krijgen de moslims gaan zeggen tegen hun kinderen.
"Nou schat de christenen hebben onze school in brand gestoken" wat voor haat gaat door dat hoofdje heen
Echt diep diep diep triest heb er geen woorden voor,
quote:Op woensdag 10 november 2004 02:51 schreef sylvesterrr het volgende:Inderdaad, volgens jou... Jij hebt -helaas voor jou- niet gelijk. Op
sommige religieuze (dus niet alleen Islamitische) scholen wordt idd haat e.d. gedoceerd. Wat mij betreft sluiten
alle religieuze scholen hun deuren, maar dat kan niet omdat Dhr. Bakellende dat niet wil.
In
sommige moskeeën wordt er idd haat e.d. gepredikt, maar betekent dat dat in iedere moskee gebeurt? Nee. Anders kan ik ook zeggen dat alle kerken weg moeten omdat er in sommige kerken pedo's zijn.

Owja, ook de
normale moslims zijn het zat.
[..]
Inderdaad.
Non-Extremisten (zo'n beetje iedereen, waaronder ook de
normale moslims) VS Extremisten (moslimfundamentalisten, stormfrontgasten, nationalisten etc.)
In hoeveel kerken wordt er HAAT gepredikt? In hoeveel katholieke basisscholen wordt er verteld dat homo-zijn gewoon niet kan? Dat vrouwen mogen worden geslagen als ze "hun werk (??!?!?!)" niet geoed doen? 't Is absoluut waar dat natuurlijk niet in alle islamitische scholen of moskeeen deze onzin wordt verteld, maar het feit dat het op redelijke schaal gebeurt is al te zot voor woorden.
Vanmorgen las ik een stuk over een Turk in Nederland (Eindhovens Dagblad), welke zij dat er heel veel Turken NU pas horen wie Van Gogh is... hebben ze nog nooit van gehoord, want ze kijken geen Nederlandse televesie en lezen geen Nederlandse kranten. Er zijn gewoon nog steeds Turken die NOG niet weten dat Theo van Gogh door zo'n randdebiel is omgelegd.
't Lijkt me dus niet echt overdreven om te zeggen dat ze op een "wat andere manier" in de Nederlandse samenleveing staan...
Dit is nou hoe oorlogen beginnen. Als de overheid de boel niet snel onder controle krijgt, slaat de vlam definitief in de pan
Ongelofelijk. Alsof dit helpt...
we hebben weer een gesprek van de dag op school....
De media zit dit wel weer helemaal op te ruien over de in de fik gestoken kerken zie of hoor je bijna niets!!!
quote:Op woensdag 10 november 2004 07:38 schreef ONNE023 het volgende:
Ik vind dat dit gezeik nu lang genoeg geduurd heb, maar dit zal nooit stoppen,
De nederlanders word verweten dat we niet tolerant genoeg zijn, terwijl we wel met ze alle bedreigd worden.
In die brief van mohammed stond letterlijk:
"Ik weet zeker dat jij, O Europa, ten onder gaat."
"Ik weet zeker dat jij, O Nederland, ten onder gaat."
"Ik weet zeker dat jij, O Hirshi Ali, ten onder gaat."
"Ik weet zeker dat jij, O ongelovige fundamentalist, ten onder gaat."
In die laatste zin word er dus min of meer geeist dat we allemaal moslim worden!
Wie is er nou niet tolerant!!!
ja, die moslimsextremisten natuurlijk, wat dacht jij dan?
DIT MOET STOPPEN...NU. Als deze soort actie niet gestopt word gaan wij ten gronden. Balkenende met zijn zakkenvullende clubje moet NU actie ondernemen...Zo niet, hebben mijn kinderen en die van ons allemaal geen toekomst meer. Nostradamus heeft voorspeld dat de derde wereld oorlog onstaat in het midden-oosten...ik denk dat we met z'n alleen al flink opweg zijn. Nogmaals als dit blijft doorgaan breekt de pleures uit!!!....ik voorspel: Overal brandhaarden...pleudering, aanslagen, terreur, enz..alleen de rijke onder ons kunnen dan het strijdtoneel verlaten. En wij klootjes volk zijn het haasje
[edit] o ja, ik ben vandaag jarig...tjonge wat ben ik vrolijk
quote:Op woensdag 10 november 2004 07:08 schreef sloopkogel het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om Theo! Begrijp dat dan!
het gaat om jarenlang gezeik met die gasten.....
Of zijn we het allemaal al weer vergeten......leraren wordt afgeschoten, junkies worden doodgetrapt, hoogste cijfers in de criminaliteit, bedreigingen, moord, broedermoord, eerwraak, groepen die zwembaden terroriseren, eigenaren van strandhuisjes die moet vechten voor zijn leven......moet ik nog even door gaan? weet je hoeveel van die gasten in de WW lopen? weet je hoeveel er een uitkering hebben? Moet ik nog even doorgaaN?
Nee.....ze ( de islamieten ) hebben met de moord op Theo de hoofdprijs gewonnen......en ik beweerde het al zolang......De burgeroorlog zit er aan te komen.....
Ik hoop dat de moderator ij nou eens een keer met rust laat.
Want telkens weer krijg ik een ban omdat ik te racistisch zou zijn.....niks racistisch......ik ben een realist.....en ik blijk nog gelijk te krijgen ook......we staan aan de vooravond van een burgeroorlog.......Pim zij dat het 5 voor 12 was........het is nu 1 minuut voor voor 12.......wacht maar af........
Hoor net dat er bij een politieinval drie agenten zwaar gewond zijn geraakt. waarschijnlijk is er een handgranaat gebruikt.......dat bedoel ik maar.....we staan met 1 been in Bosnie.......you'll see.......
Get a life.
Toch van de zotte dat je dit gewoon zeggen mag.
Dat aansteken van die school is helemaal niet de schuld omdat er zoveel gasten in de ww lopen of omdat ze zoveel nederlandertje pesten.
Het is de schuld van die MEGA DEBIELE KLOTE NEDERLANDER die gewoon niet het fatsoen in zijn flikker heeft om een dialoog aan te gaan omdat dit in zijn ogen niet helpen zal.
Dus grijpt hij maar naar een doosje zwaluws.
Komop mensen get a life en probeer het niet af te schuiven, de homos die dit doen zijn geen haar beter als die andere extremisten, en mogen wat mij betreft ook gewoon naast die gasten opgeknoopt worden.
Niks rechtvaardigt dit geweld, vind je dat wel dan is het TREIST met je gesteld.
Dit loop echt uit de hand! :'(
Het wordt alleen maar erger zo. }:O Hoe kan je nou denken dat zoiets helpt???
Die leeghoofden die deze brand hebben gesticht kijken duidelijk niet naar het nieuws. Ik heb nog nooit gehoord dat een blanke persoon zichzelf heeft opgeblazen om wraak te nemen, maar elke dag hoor ik wel dat een of andere gekke moslim terrorist het wel doet. Wat als deze gasten hier zichzelf gaan opblazen tussen onschuldige mensen om wraak te nemen op deze acties??? Vraag me af of ze daarover hebben nagedacht of of ze uberhaupt wel nadenken voordat ze zoiets doen???
Ze kunnen natuurlijk ook zelf alles aansteken en de rest de schuld geven

.
Mooi, opgeruimd staat netjes!!
Mooi om te zien dat FOK! echt 24 uur per dag mensen aantrekt..dat er zelfs mensen zijn die om half vijf in de ochtend een discussie aangaan!

Maar goed...tussen die inmiddels 433 reacties zitten gelukkig nog een paar hele verstandigen, maar sommige opmerkingen geven toch wel aan dat de trots van ons Nederlands extremisme dus drastisch gebruik maakt van FOK!
Als het aan sommige mensen ligt begint vandaag de burgeroorlog al. En dat vind ik geen prettig idee...dacht dat wij als Nederlanders wel een van de intelligenste landen/volken ter wereld waren...
Als er NU aliens landen en die lezen hier de reacties na dan OF ze vertrekken om nooit meer terug te keren OF ze roeien ons in 10 minuten uit...deze toestand is echt te belachelijk voor woorden.
quote:Op woensdag 10 november 2004 09:07 schreef Ajnabi het volgende:Dit loop echt uit de hand! :'(
Het wordt alleen maar erger zo. }:O Hoe kan je nou denken dat zoiets helpt???
Die leeghoofden die deze brand hebben gesticht kijken duidelijk niet naar het nieuws. Ik heb nog nooit gehoord dat een blanke persoon zichzelf heeft opgeblazen om wraak te nemen, maar elke dag hoor ik wel dat een of andere gekke moslim terrorist het wel doet. Wat als deze gasten hier zichzelf gaan opblazen tussen onschuldige mensen om wraak te nemen op deze acties??? Vraag me af of ze daarover hebben nagedacht of of ze uberhaupt wel nadenken voordat ze zoiets doen???
Dat boeit deze mensen niets joh. Ze willen gewoon wraak. Ze denken heus wel over de gevolgen. Ze willen juist de gevolgen. Dat is de pest. Net zoals Mohammed B. Die wil ook gevolgen. En hij heeft gekregen wat hij wil.
quote:Op woensdag 10 november 2004 08:59 schreef Tha-Skunk het volgende:
[..]
Get a life.
Toch van de zotte dat je dit gewoon zeggen mag.
Dat aansteken van die school is helemaal niet de schuld omdat er zoveel gasten in de ww lopen of omdat ze zoveel nederlandertje pesten.
Het is de schuld van die MEGA DEBIELE KLOTE NEDERLANDER die gewoon niet het fatsoen in zijn flikker heeft om een dialoog aan te gaan omdat dit in zijn ogen niet helpen zal.
Dus grijpt hij maar naar een doosje zwaluws.
Komop mensen get a life en probeer het niet af te schuiven, de homos die dit doen zijn geen haar beter als die andere extremisten, en mogen wat mij betreft ook gewoon naast die gasten opgeknoopt worden.
Niks rechtvaardigt dit geweld, vind je dat wel dan is het TREIST met je gesteld.
Vrijheid van meningsuiting heet dat.
Ga maar lekker een jointje roken in je krakerspand en stem lekker op een weg met ons partij.
Nederlanders de schuld. Waar haal je het vandaan. NSBer
Laten we niet vergeten dat de brandstichters uitdrukking geven aan een een scherp gevoel van wrevel wat leeft onder een brede laag van de bevolking.Het is niet alleen maar een vergelding voor de moord op van Gogh.De aanslag op van Gogh is slechts de kathalysator die zo`n proces versneld doet plaats vinden.Het is een uiting van machteloos onbehagen wat te lang geen stem heeft gekregen.
PFF sukkels.
Nu gaan van die domme relschoppers het voor ons verneuken?
quote:Op woensdag 10 november 2004 09:32 schreef lentebuitje het volgende:
Laten we niet vergeten dat de brandstichters uitdrukking geven aan een een scherp gevoel van wrevel wat leeft onder een brede laag van de bevolking.Het is niet alleen maar een vergelding voor de moord op van Gogh.De aanslag op van Gogh is slechts de kathalysator die zo`n proces versneld doet plaats vinden.Het is een uiting van machteloos onbehagen wat te lang geen stem heeft gekregen.
OMFG iets om trots op te zijn hoor

Sensatiegeile blanke pubers denken de Kristallnacht na te kunnen spelen ... stelletje triestelingen kruip SNEL terug onder jullie steen !!
quote:Op woensdag 10 november 2004 09:41 schreef nuffniet het volgende:[..]
OMFG iets om trots op te zijn hoor

Sensatiegeile blanke pubers denken de Kristallnacht na te kunnen spelen ... stelletje triestelingen kruip SNEL terug onder jullie steen !!

Wat stel jij voor om dit op te lossen dan. Dat dit niet helpt is duidelijk. Maar wat wel?
Nou ik woon dus in Uden...
Altijd gedacht...uden is niet zo heel groot, dus hier gebeurt dat niet...
Het is toch gewoon te erg voor woorden dat ik gewoon blij ben dat mijn stage 5 min. fietsen is en dat het naast het centrum ligt, dus niet bij de "bewoonde" wereld...
Ik ben echt niet snel bang...maar nu begint het bij mij toch wel te kriebelen, straks gaan ze mij nog raar aankijken, omdat ik er anders uit zie dan de rest...(jullie zouden me bestempelen als gothic)...
Ik ben geen racist, maar heb wel altijd de mening gehad, dat de buitenlanders die alleen maar herrie komen schoppen en zich niet aanpassen, maar snel op moeten rotten, maar heb dat ook over al die neo-nazi's hier in dit land...
Ze zouden martelen weer als straf moeten inzetten en al die radicale moslims en neo-nazi's een langzame ZEER pijnlijke dood moeten geven...misschien dat het dan ooit nog normaal wordt in Nederland...
Ze moeten ze gewoon allemaal aanpakken.
Die white power mongolen, moslim extremisten en alle andere malloten die weer ergens anders voor denken te strijden moeten ze gewoon allemaal vast/uit zetten.
Wat heb je er nou aan om zo'n school in de fik te steken!? Dan steekt de "vijand" gewoon 1 van je eigen scholen in de fik dat lost dus weer helemaal niets op.
Als er nou gewoon 1 groep zo slim was om op te houden met dit onzinnige en kinderachtige gedrag.
Om met hun eigen woorden te spreken: ik ben het er niet mee eens, maar ik heb er wel begrip voor.
quote:Op woensdag 10 november 2004 08:59 schreef Tha-Skunk het volgende:
[..]
Het is de schuld van die MEGA DEBIELE KLOTE NEDERLANDER die gewoon niet het fatsoen in zijn flikker heeft om een dialoog aan te gaan omdat dit in zijn ogen niet helpen zal.
Dus grijpt hij maar naar een doosje zwaluws.
De dialoog met wie eigenlijk? Het nu eenmaal zo dat de moslimextremist tamelijk slecht is in dialogen (understatement van de eeuw).
Da's trouwens een kenmerk van extremistische acties, het ontbreken van dialogen.
Ik denk dat de schoolbrand in Uden een uit de hand gelopen actie van kwajongens is. De leuzen (TvG in combinatie met white power

wat een onzin) en dan een fikkie, waarschijnlijk onder het motto: dat hebben ze zo uit, hahaha en iedereen maar denken dat Uden vol racisten zit, hahaha. Die jongens die zitten nu in de rats om de uit de klauw gelopen sjit die ze veroorzaakt hebben. Ik hoop dat ze zichzelf aangeven.
quote:Op woensdag 10 november 2004 11:26 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ik denk dat de schoolbrand in Uden een uit de hand gelopen actie van kwajongens is.
Ik heb zo'n vermoeden dat dat niet het geval is

...want het is al een tijdje onrustig in uden...moskee beklad en dat soort dingen...
het is gewoon helemaal uit de hand aan het lopen, want eerst bleef het altijd bij een vechtpartijtje of bij elkaar thuis "wraak" nemen...
en aangezien het feit dat in eindhoven en boxmeer ook scholen "slachtoffer" zijn geworden van dit soort onzin, denk ik dat er gewoon een netwerk achter zit van die kut neo-nazi's...
Een kleine opsomming:
- leraren worden vermoord
- gezinnen worden uit hun buurt weggetreiterd
- zwembaden worden geterroriseert
- strandtenten zijn niet meer veilig
- samir A. beraamt een aanslag
- Nederlands meisje wordt in brand gestoken
- Theo van Gogh is vermoord
- hoogste criminaliteitscijfer (percentueel gezien)
- bn-ers worden bedriegd
- kerken worden in brand gestoken
- homo's moeten met het hoofd naar beneden van een flat gegooid worden
- ongelovigen mogen van het leven berooft worden
- westerlingen zijn lager dan honden (volgens sommige imaams)
....... moet ik nog even doorgaan??
Dit doen/zeggen onze vredelievende moslims.
WIJ, NEDERLANDERS, zijn het meer dan zat en krijg je deze actie's.
Maar dit kan niet! Hoe je het ook wendt of keert. Kunnen we niet een vredesactie gaan houden? Een kaarsje voor het raam zetten als je het hier niet mee eens bent ofzo?
Islamitische scholen horen hier gewoon NIET te zijn ! , om diverse redenen.
Nou.... hier in Nederland lijkt het net Ivoorkust, burgeroorlog.........
Christenen tegen Moslims (niet racistisch bedoelt).
Kunnen we gewoon niet normaal doen ??????