Uitwerpselen bij Marokkaans consulaat naar binnen gegooid

Nederland • Geschreven door Jorrit (Flem) op 09-11-2004 @ 18:01
print 
Stefkuh, Fonetic en FrEeZzE hadden ons via de nieuws-submit te melden:

In Rotterdam is het Marokkaanse consulaat aan de Calandstraat afgelopen nacht slachtoffer geworden van vandalen. Door onbekenden werd een zak met uitwerpselen naar binnen gegooid.

Volgens een woordvoerder van de politie werd de zak dwars door de ruit heen geworpen. Er zijn nog geen aanhoudingen verricht.

In Rotterdam-West waren vannacht ook twee Christelijke kerken het doelwit van brandstichters. Zowel in de christelijke gebedsruimte aan De Bruijnstraat als een kerk aan de Jagthuisstraat werd een poging tot brandstichting gedaan. De schade bleef beperkt tot zwartgeblakerde deuren.

Ondertussen is er een waar draaiboek voor moskeeën in de maak. Hierin is vastgelegd wat een moskee moet doen als er sprake is van een bedreiging. Het is een initiatief van het Contactorgaan Moslims en Overheid (CMO), het krijgt de steun van minister Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratie). Alle moskeeën in Nederland zullen dit draaiboek spoedig krijgen.



Lees ook:

» 12:25 Anonymous waarschuwt Alberto Stegeman38
» 10:50 Gladde week op komst door dooi15
» 10:47 Patiënten willen garantie winstplan ziekenhuizen25
» 10:43 Eis: 7 jaar voor cokesmokkel in tropische vissen3


delen | eKudos nujij

14582 views / 78 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 78 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
Dit gaat uit de hand lopen als je het mij vraagt.....
Heen en weer de verkeerde meppen als je met de scholen loopt te fucken ook.

Edit: Ik neem dus ook maar even mijn statement van gisteren terug, waar ik meende dat kerken geen gevaar lopen omdat ze geen macht hebben.
Ik zat er viest naast :-|
taalfoutje: "christelijke twee kerken"!
overigens een raar idee dat mensen hun kak opsparen.....
en nou maar hopen dat die idioten die dat geflikt hebben hun eigen schijt hebben gebruikt en dat ze worden opgepakt door DNA identificatie

Varkensstront.
En krijgen de andere kerken ook z'n draaiboek? Of alleen zij ?
Dit werkt alleen maar averechts en waar is dit nou weer goed voor? Nu is het een zak uitwerpselen, er zijn al gebouwen vernield afgelopen week en straks gaat het nog eens escaleren. Ik walg van extremisten, moslim/rechts extremisten, welke extremist dan ook. Maar dit is wel weer een ondoordachte actie van een stelletje randfiguren.

En nee ik weet ook niet hoe de situatie in Nederland veranderd moet worden maar dit soort acties helpen in ieder geval niet...

* btw, mooie plechtigheid van Theo *
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 18:04 schreef FlyRacer het volgende:
En krijgen de andere kerken ook z'n draaiboek? Of alleen zij ?
Alleen die arme Moslims.
userIcon
Typisch iets voor fantasieloze laagopgeleide Nederlanders...
Een zak stront, hoe verzin je het?

Het contra-terrorisme word onze ondergang, hoewel over een maandje dit soort acties wel schaarser worden, van beide kanten.
Gelukkig plegen westerlingen geen aanslagen op moslims. Zo beschaaft zijn ze dan wel weer.
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 18:07 schreef sanniejj het volgende:
Gelukkig plegen westerlingen geen aanslagen op moslims. Zo beschaaft zijn ze dan wel weer.
ahum
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 18:07 schreef sanniejj het volgende:
Gelukkig plegen westerlingen geen aanslagen op moslims. Zo beschaaft zijn ze dan wel weer.
Wij mogen het vergeldingen noemen
userIcon
Wij gooien een zak stront, zij gooien molotov coctails...
Dalijk gooien wij handgranaten, blazen zij een schoolbus op...
En dan hebben we Israel in ons landje
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 18:09 schreef Dskedar het volgende:

[..]

ahum
Wat hij bedoelt is dit: beter een zak stront door je raam dan ritueel geslacht worden. Simpel!
userIcon
! weer een actie van niet nadenkende mofo's!
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 18:07 schreef sanniejj het volgende:
Gelukkig plegen westerlingen geen aanslagen op moslims. Zo beschaaft zijn ze dan wel weer.
Of het moet natuurlijk aangeleerd zijn door de moslims.
Er ontstaat nu een soort wij tegen hullie gevoel... En dat is nou net wat voorkomen moet worden, anders krijg je een tweede Indonesie, (waar ook aanslagen over en weer worden gepleegd, goed iets meer door Moslims, maar christenen aldaar plegen ook aanslagen op moskeeen)...

Ik zeg niet dat we door moeten gaan op de oude voet pappen en nathouden, maar de rotte appels moeten we eruit halen, het extremisme tegengaan, maar als er aanslagen blijven worden gepleegd is dat een voedingsbodem voor het extremisme, daar de normale moskeegangers ook vinden dat het moet worden vergolden...

Rare wereld leven wij tegenwoordig, en dan te bedenken dat het in Moslimlanden zoals Maleisie juist minder streng aan het worden is qua etnische conflicten, althans aan de oppervlakte dan...
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 18:07 schreef sanniejj het volgende:
Gelukkig plegen westerlingen geen aanslagen op moslims. Zo beschaaft zijn ze dan wel weer.
Met zakken vol uitwerpselen toon je pas beschaving.
userIcon
Niet echt een hoogstaand idee, nee.... Maar goed, dit gaat wel "lekker" heen en weer: eerst de moskeeën, toen kerken, nu weer iets Marokkaans. 't Moet niet op een grotere schaal gaan plaatsvinden.
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 18:04 schreef FlyRacer het volgende:
En krijgen de andere kerken ook z'n draaiboek? Of alleen zij ?
ja, die zielige Moslims alleen... :'(
userIcon
Gewoon schijt aan hebben !!
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 18:16 schreef Gelderland het volgende:

[..]

ja, die zielige Moslims alleen... :'(
Bespeur ik enige sarcasme in je post?

Wilde je beweren dat moslims zich niet de paria van de samenleving op dit moment voelen? Doe eens normaal.
Grappig.. Nut heeft het alleen niet echt \o/
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 02:09 schreef sylvesterrr het volgende:
De vicieuze cirkel heet u allen van harte welkom!

Deze vicieuze cirkel werd (mede) mogelijk gemaakt door extremisten.

Waarom heb ik weer eens gelijk?
Ondertussen is er een waar draaiboek voor moskeeën in de maak. Hierin is vastgelegd wat een moskee moet doen als er sprake is van een bedreiging. Alle moskeeën in Nederland zullen dit draaiboek spoedig krijgen.



Daar in staat zeker dat ze anderen kerken en westerlingen moeten aanvallen of doden.?

Wat in hun geloof wordt er rekening gehouden met vergelding.
1+1=2
Dat is hun motto
het wordt nu echt een wij tegen zij strijd, en dat meen ik

wij: eerlijke burgers die gewoon normaal een leven proberen te lijden
zij: radicale nederlanders en fundamentalistische moslims

het zijn nu elke keer kleine groepjes mensen die lopen te fucken
dan is het weer een groepje mensen die een moslimschool in de fik zetten
dan is het weer een groepje mensen die zo nodig een kerk in de fik moeten zetten

dit loopt uit op een BURGEROORLOG, en ik denk niet dat er nu nog mensen zijn die gaan roepen: het is de eigen schuld van die moslims, want we zien nu ook wel dat dit totaal de verkeerde kant op gaat
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 18:07 schreef sanniejj het volgende:
Gelukkig plegen westerlingen geen aanslagen op moslims. Zo beschaaft zijn ze dan wel weer.
Alleen kaas wordt beschaaft. Let eens wat beter op bij je inburgeringscursus sanniej.
(hint: beschaafd)

Mensen die simpele Nederlandse woorden niet correct kunnen spellen zouden niet moeten mogen stemmen.

PS: Er zijn vele miljoenen islamitische westerlingen dus waar HEB je het over.
Nederland, soms grondtroepen of luchtsteun nodig vanuit België?, we komen jullie graag helpen hoor

Laat jullie a.u.b.niet afmaken door de allochtonen want wij zijn de makke lammetjes in hun ogen, de andere zijn de tijgers die denkelijk doen en mogen wat ze willen.
Ze denken dan wel iets ergs fout
Nou misschien was het wel extremistische stront!
En die moeten we uitzetten!!

Die gingen vast voor een visum naar het consulaat!

Alle fundamentalistische stront terug naar de eigen hoop!

userIcon
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 18:22 schreef iiyame het volgende:
Ondertussen is er een waar draaiboek voor moskeeën in de maak. Hierin is vastgelegd wat een moskee moet doen als er sprake is van een bedreiging. Alle moskeeën in Nederland zullen dit draaiboek spoedig krijgen.



Daar in staat zeker dat ze anderen kerken en westerlingen moeten aanvallen of doden.?

Wat in hun geloof wordt er rekening gehouden met vergelding.
1+1=2
Dat is hun motto
Aangezien dat draaiboek waarschijnlijk door de overheid gemaakt wordt, zal er niet instaan dat ze kerken en westerlingen aan moeten vallen.
userIcon
quote:
Door onbekenden werd een zak met uitwerpselen naar binnen gegooid.
Jackass fans ?
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 18:29 schreef SIE het volgende:
Nederland, soms grondtroepen of luchtsteun nodig vanuit België?, we komen jullie graag helpen hoor

Laat jullie a.u.b.niet afmaken door de allochtonen want wij zijn de makke lammetjes in hun ogen, de andere zijn de tijgers die denkelijk doen en mogen wat ze willen.
Ze denken dan wel iets ergs fout
Domme belg...
userIcon
quote:
Ondertussen is er een waar draaiboek voor moskeeën in de maak. Hierin is vastgelegd wat een moskee moet doen als er sprake is van een bedreiging. Alle moskeeën in Nederland zullen dit draaiboek spoedig krijgen.
Daar is inmiddels het een en ander van uitgelekt:
Het verdient aanbeveling om na bedreiging ogenblikkelijk de slachtofferrol aan te nemen. Hoe U dit dient te doen is ongetwijfeld bij U bekend.
Direct na de bedreigingen dient U contact op te nemen met alle actualiteitenrubrieken (met uitzondering van de E.O) en dagbladen (met uitzondering van de Telegraaf).

Spreek vervolgens uw afschuw uit, waarbij de woordvoerder geschokt moet kijken. Indien zijn baard daarbij een belemmering vormt, mag op gezag van de Groot-Moefti te Amsterdam, de baard getrimd worden. Publiekelijk dient U op te roepen tot verdraagzaamheid, doch tijdens de vrijdagse preek dient U de nadruk te leggen op de heilige schriften van de ongelovige honden, waarin letterlijk wordt gesproken van "Oog om oog, tand om tand".

In vertrouwen U voldoende te hebben geïnformeerd,

O. bin Laden.
stelletje provocerende relschoppers oprotten ermee...
@dadoc: Er zijn nederlanders die 1 maal problemen hebben met simple woorden correct te schrijven. Niet zal waarschijnlijk niet aan 't opleidings nivo liggen. Maar simple dat de hersenen van de mensen. Niet kunnen werken met een emotinele taal.

Ik zelf bv. Ik begrijp van de menselijke taal werkelijk geen bal of woorden nu met d, t, dt of td eindigen. Ik zal ze geheid verkeerd schrijven. Niet omdat ik dom ben ofzo. Maar mijn taalent ligt niet bij de menselijke taal.

Dus volgende keer eerst nadenken voor dat je wat op je toetsenbord ramt.
Om het in jouw egen woorden te zeggen. "Mensen die zeuren om de kleine gebreken van een ander, zouden van mij niet mogen stemmen"
userIcon
Gatver, dit is echt TRIEST man. Ik hoop dat de politiek met echt goede maatregelen komt. Mensen worden steeds intoleranter, niet normaal.
userIcon
Het wordt onderhand echt tijd om te emigreren. Jezus wat een debielenland is dit toch.
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 18:18 schreef Christian_Fighter het volgende:

[..]

Bespeur ik enige sarcasme in je post?

Wilde je beweren dat moslims zich niet de paria van de samenleving op dit moment voelen? Doe eens normaal.
Die voelen zich altijd achtergesteld.
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 18:30 schreef DjDev het volgende:

[..]

Domme belg...
Dom mens...
Ken uw vrienden!! Vergeet niet wie je bondgenoten zijn in (de verdediging van) onze Westerse beschaving!

Ik ben zelf overigens Nederlander, maar ik vond dit zo'n flauwe opmerking...
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 18:36 schreef speknek het volgende:
Het wordt onderhand echt tijd om te emigreren. Jezus wat een debielenland is dit toch.
Naar Irak?
userIcon
Stomme hufters... de Marokkaanse regering heeft meer gedaan tegen terrorisme en extremisme dan wij, en dan heb je weer een stel onbenullen die geen lood verstand hebben van politiek.... ach, laat ik me maar stil houden Domheid heerst in Nederland.
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 18:13 schreef ozzietukker het volgende:
Er ontstaat nu een soort wij tegen hullie gevoel... En dat is nou net wat voorkomen moet worden, anders krijg je een tweede Indonesie, (waar ook aanslagen over en weer worden gepleegd, goed iets meer door Moslims, maar christenen aldaar plegen ook aanslagen op moskeeen)...
Laatste week meer aanslagen in Nederland vergeleken met Indonesie. Overigens zijn christenen daar ver in de minderheid, 95% is moslim. :'(
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 18:40 schreef erik-69 het volgende:
Stomme hufters... de Marokkaanse regering heeft meer gedaan tegen terrorisme en extremisme dan wij, en dan heb je weer een stel onbenullen die geen lood verstand hebben van politiek.... ach, laat ik me maar stil houden Domheid heerst in Nederland.
Ja, daarom willen ze ook zo graag naar Nederland! In Maroc verdwijn je gewoon!
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 18:23 schreef djmurcielago het volgende:
[..]
dit loopt uit op een BURGEROORLOG, en ik denk niet dat er nu nog mensen zijn die gaan roepen: het is de eigen schuld van die moslims, want we zien nu ook wel dat dit totaal de verkeerde kant op gaat
Burgeroorlog? Overdrijven is ook een kunst..
quote:
Die voelen zich altijd achtergesteld.
Ja, 'zij' spelen vaak het slachtoffertje. En ja, veel criminelen zijn moslim. En ja, veel moslims maken gebruik van sociale voorzieningen. En ja, het islamitische jeugd maakt een schuif naar de radicale islam. En ja, veel moslimjongeren, veelal marokkaantjes, misdragen zich in de samenleving. Maar ze zijn niet ALLEMAAL ZO!
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 18:37 schreef JohR het volgende:

[..]

Dom mens...
Ken uw vrienden!! Vergeet niet wie je bondgenoten zijn in (de verdediging van) onze Westerse beschaving!

Ik ben zelf overigens Nederlander, maar ik vond dit zo'n flauwe opmerking...
Inderdaad, alle hulp is welkom. De maat is vol.
En wat hebben we nu geleerd "politiek Den Haag" : Luister in de toekomst naar het volk (in dit geval immigratie) dan naar je stropdas
Iets doet me denken aan Noorwegen in de jaren 90... Zometeen denk ik ff Mayhem en Emperor luisteren
50  van 78 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 12:25 Anonymous waarschuwt Alberto Stegeman38
» 10:50 Gladde week op komst door dooi15
» 10:47 Patiënten willen garantie winstplan ziekenhuizen25
» 10:43 Eis: 7 jaar voor cokesmokkel in tropische vissen3


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden