Groep Marokkanen terroriseert politie Ede

Nederland • Geschreven door Bart (veekeend) op 28-09-2004 @ 10:26
print 
Een anonieme FOK!ker had ons via de nieuws-submit te melden:

Icoon Binnenlands nieuws In Ede gaat de politie sinds zes maanden gebukt onder de terreur van een groep jongeren. Daarbij zijn inmiddels een aantal agenten, onder wie de allochtonencoördinator, met de dood bedreigd. Ook zijn banden van politieauto's tijdens de inzet bij calamiteiten lekgestoken. Met name een groep Marokkaanse jongens pleegt de terreur.

De districtschef A. Kloosterman van de politie West-Veluwe Vallei zei dit gisteren tijdens een beraad in de Edese politiek in over de aanpak van overlastveroorzakende jeugdgroepen in de gemeente. De bedreigingen en vernielingen zijn volgens Kloosterman het gevolg van onder meer het geschonden vertrouwen tussen de Marokkaanse gemeenschap en autoriteiten als de politie en de gemeente. Het gezag van de politie neemt af, zo luidt Kloostermans conclusie.

In Ede is de afgelopen jaren een criminele bende van ongeveer veertig Marokkaanse jongeren ontstaan, met daaromheen circa 200 meelopers. De harde kern is een groep waaraan B&W geen hulp meer willen verlenen. Zij bleken de afgelopen vijf jaar voor geen enkel verbeterplan vatbaar. In Ede zelf wonen 2500 Marokkanen. "De meesten van hen lijden onder die 10 procent", zei Kloosterman. Velen van hen voelen zich gebrandmerkt door de negatieve publiciteit over hen en de islam.

"De bedreigingen zijn niet te tolereren", zo zei burgemeester R. Robbertsen. "Maar we herstellen het gezag van de politie met lik- op-stuk-beleid, niet met bruut geweld. We maken onderscheid tussen criminele jongeren en degenen die dreigen af te glijden. De laatste groep proberen we de helpende hand aan te reiken, de eerste pakken we hard aan." Inmiddels zijn zeven agenten van het speciale Puma-team al een jaar bezig met de jongens. Daarbij zijn een aantal jonge Marokkanen aangehouden voor diverse vergrijpen, zei Kloosterman.

_
De Marokkanen in Ede kwamen al eerder in het nieuws, vanwege hun 'feestje' na aanleiding van de aanslagen op het WTC. Later werd dit genuanceerd.



Lees ook:

» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as15
» 26/05 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 26/05 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos3
» 26/05 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon3


delen | eKudos nujij

20109 views / 154 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 154 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4
Zeer triest , mensen van marokaanse afkomst die wel goed meedraaien in nederland zijn weer de dupe van dit groepje.
Dat er drastische maatregelen in nederland moeten komen is allang duidelijk , en dit keer geen pardon beleid maar lik op stuk en desnoods uitzetten die handel
userIcon
neer knuppelen dat tuig.... of mag dat weer niet
Ongelofelijk dit weer he, je hebt 2500 marrokanen totaal, van die 2500 marrokanen zullen er schat ik 750 jeugd zijn (tot 25 jaar), en van die 750 terroriseren er 250 de politie. Dat is gewoon 1/3 van de Marrokaanse jeugd!

Vooroordelen worden echt bevestigd, en het begint er telkens meer op te lijken dat die vooroordelen over Marrokanen niet onterecht zijn!
Wat "Geen bruut geweld".

Juis wel, en goed opsluiten.
Ze moeten maar eens weten wat hun plaats in de samenleving is en wat ze verzieken.
userIcon
die 250 jongeren een enkeltje marrokko geven, mogen ze proberen daar de politie te terroriseren.
quote:
In Ede zelf wonen 2500 Marokkanen. "De meesten van hen lijden onder die 10 procent", zei Kloosterman. Velen van hen voelen zich gebrandmerkt door de negatieve publiciteit over hen en de islam.
In andere gevallen hoeven ze echt niet met 10 t.o.v. 1 te staan om "aktie" te ondernemen. Maar nu het "mede-moslims" betreft, zijn het plots brave dutskes die buiten hun wil om ocharme mee gestigmatiseerd worden....
userIcon
quote:
Inmiddels zijn zeven agenten van het speciale Puma-team al een jaar bezig met de jongens
"Veldwachter ! Let jij even op die 240 jongens die buiten de auto vernielen ?" :')
Hahahahaha ik weet wel welke discussie er hier nu weer ontstaat. Maar ja die marokkanen doen het toch zelf weer he (kut-marokkaantjes??).

trouwens dat gefeest na het WTC incident was al om te kotsen.

Ik stel voor dat er razzia's gehouden worden en gaskamers gebouwd worden om nederland te verlossen. Monumentenzorg onderhoudt toch nog een aantal kampen die zouden we best weer in gebruik kunnen nemen.
Tien procent is niet niks. Stel je voor dat 10% van de Nederlandse bevolking zo doet... dat zijn dan ruim 1,6 miljoen mensen...

Waar zijn de ouders van die 10%? Waar zijn de imams, de ooms, tantes, neven, nichten, broers, zusters, vrienden en vriendinnen van die 10%? Het enige dat die andere 90% doet, is blaten dat wij ze stigmatiseren etc., maar staan ze zelf op tegen die 'rotte appel'? Nee, dat dan weer niet. Dat moeten wij doen, de autochtoon die er verder niets mee te maken heeft. Wij moeten het oplossen en wij zijn schuldig aan dit gedrag want wij plakken ze een stickertje op en wij vinden alle Marokkanen slecht en wij maken het alleen erger.

Ik denk dat zij het eens heel duidelijk moeten maken dat ze die onzin van hun jongeren niet pikken. Dan is het zo afgelopen. Ik bedoel, in Marokko moeten ze dit niet proberen, want dan worden ze door familie, vrienden en politie keihard aangepakt. Waarom hier dan niet?
stoppen met het lik op stuk beleid en het nieuwe "tik ze stuk" beleid invoeren. met een honkbalknuppel kom je een heel eind lijkt mij.
userIcon
Waarom dit wordt toegelaten is mij een volslagen raadsel....Dat het wordt toegelaten dat er gewoon over de politie en de autoriteiten wordt heengelopen, snapt iemand dit????
Als ik het te zeggen had zou er gelijk een ME peleton op afgaan die dan al die relschoppers naar een heropvoedingskamp kan escorteren waarna ze 5 jaar onder toezicht komen te staan....
Leuk dat zo'n groep het verziekt voor de rest van de allochtonen, en het beeld van Nederlanders jegens hen..

Stel dat een stel van die Marocs die de sfeer verzieken dit lezen: jullie zijn altijd welkom om het even te 'bepraten' in Rotterdam
grof geweld gebruiken alsjeblieft, al slaan ze d'r een paar het ziekenhuis in
en dan kunnen ze van het ziekenhuis gelijk retour afzender
userIcon
Het kan aan mij liggen maar 10% van een hele bevolkingsgroep vind ik wel redelijk veel. :'(
Die ettertjes hebben ouders, ooms, neven etc. Zijn die nou niet in staat die jongens eens flink op de flikker te slaan, desnoods onder toezicht van de politie?
userIcon
Is dat nu zo moeilijk om zo'n bende pubertjes de kop in te drukken ?
Als wij nog maar een verkeerd woord tegen een agent zeggen mogen we ons direct aan een gevolg verwachten.

Ach, ze doen maar ...
Eigenlijk weten ze niet beter want dat gedrag zit er gewoon ingebakken.
Dat ze maar terug naar hun zandbak gaan spelen, zullen wij hun 1-way-ticket wel betalen, np.
userIcon
Die ouders zouden eens moeten leren wat opvoeding is, en is een keer nee zeggen tegen die kutkinderen.
Waar ik nog het meest van baal is dat de "goeien" in de gemeenschap niet het lef/de kunde hebben om hun eigen jeugd tot de orde te roepen. Alles wordt getolereerd, en zoals zovaak, de gematigden laten zich niet horen. Dat je dan over een kam wordt geschoren, is dan je eigen fout.
"Maar we herstellen het gezag van de politie met lik- op-stuk-beleid, niet met bruut geweld. We maken onderscheid tussen criminele jongeren en degenen die dreigen af te glijden. De laatste groep proberen we de helpende hand aan te reiken, de eerste pakken we hard aan."

Ja, dat hard aanpakken is nu wel bekend! Wie neemt nu wie in de maling?
Wordt een ander verhaal als ze het over fout parkeren of over te snel rijden hebben..
Zet die families uit hun huis en bied ze een alternatief huis aan : Kliko container , daar horen ratten immers thuis
userIcon
Zet er gewoon een troep militairen neer... Die hebben toch niks te doen op de basis, kunnen ze net zo goed even leuk gaan intimideren.

Met een tank door de Marokkaanse buurten heenrijden etc.
userIcon
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 10:44 schreef osmo het volgende:
Het kan aan mij liggen maar 10% van een hele bevolkingsgroep vind ik wel redelijk veel. :'(
10% is de harde kern. Met de meelopers eromheen kom je op een nog veel hoger percentage.

Wordt langzamerhand wel onleefbaar op die manier. Want je moet harder actie voeren tegen die 10%, waardoor die anderen zich weer gediscrimineerd voelen, en zich ook weer meer gaaan afzetten
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 10:46 schreef Solido het volgende:
Die ettertjes hebben ouders, ooms, neven etc. Zijn die nou niet in staat die jongens eens flink op de flikker te slaan, desnoods onder toezicht van de politie?
Das nou juist het probleem, als ouders de kinderen straffen volgens hun cultuur dan worden ze aangemeld voor kindermishandeling.
Dat was vroeger een grote discussie onder alogtone en de wet , de alogtonen sloegen de kjnderen met een riem en dergelijke wat in hun land de normale opvoeding is bij ongehoorzaamheid.
Dankzij de kinderbescherming mogen deze ouders hun kinderen niet meer slaan , dus wat verwacht je dan dat alogtonen moeten doen om hun kinderen in het gereel te houden , simpel als wij onze kinderen niet mogen corriceren volgens ons cultuur dan lost de politie het maar op


quote:
Op dinsdag 28 september 2004 10:42 schreef lios het volgende:
Waar zijn de ouders van die 10%? Waar zijn de imams, de ooms, tantes, neven, nichten, broers, zusters, vrienden en vriendinnen van die 10%?
Moeders, tantes, nichten, zusters en vriendinnen hebben het "verkeerde geslacht" om in deze "cultuur" van enige betekenis te zijn.

Neven en broers doen gewoon mee.

Imams zijn te druk bezig met het neerpoten van zoveel mogelijk moskeeen.

Blijven dus alleen de vaders en de ooms. Maar die liggen constant met hun gat in de lucht en hun neus op hun matje, waardoor ze niet in de gaten hebben wat hun "lieve kindertjes" allemaal uitspoken....
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 10:52 schreef Thrackan het volgende:
Zet er gewoon een troep militairen neer... Die hebben toch niks te doen op de basis, kunnen ze net zo goed even leuk gaan intimideren.
Mijn idee ook ja, tijd dat sommige commando's wat training krijgen in hand to hand combat... dit kan gewoon echt niet!
userIcon
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 10:52 schreef R@b het volgende:

[..]

10% is de harde kern. Met de meelopers eromheen kom je op een nog veel hoger percentage.

Wordt langzamerhand wel onleefbaar op die manier. Want je moet harder actie voeren tegen die 10%, waardoor die anderen zich weer gediscrimineerd voelen, en zich ook weer meer gaaan afzetten
Nee, 40 is de harde kern en 200 eromheen. Dat samen is net geen 10%.
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 10:42 schreef Bosui het volgende:
stoppen met het lik op stuk beleid en het nieuwe "tik ze stuk" beleid invoeren. met een honkbalknuppel kom je een heel eind lijkt mij.
Niet "politiek correct"!!!
Maar wel leuk gevonden!
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 10:42 schreef lios het volgende:
Tien procent is niet niks. Stel je voor dat 10% van de Nederlandse bevolking zo doet... dat zijn dan ruim 1,6 miljoen mensen...

Waar zijn de ouders van die 10%? Waar zijn de imams, de ooms, tantes, neven, nichten, broers, zusters, vrienden en vriendinnen van die 10%? Het enige dat die andere 90% doet, is blaten dat wij ze stigmatiseren etc., maar staan ze zelf op tegen die 'rotte appel'? Nee, dat dan weer niet. Dat moeten wij doen, de autochtoon die er verder niets mee te maken heeft. Wij moeten het oplossen en wij zijn schuldig aan dit gedrag want wij plakken ze een stickertje op en wij vinden alle Marokkanen slecht en wij maken het alleen erger.

Ik denk dat zij het eens heel duidelijk moeten maken dat ze die onzin van hun jongeren niet pikken. Dan is het zo afgelopen. Ik bedoel, in Marokko moeten ze dit niet proberen, want dan worden ze door familie, vrienden en politie keihard aangepakt. Waarom hier dan niet?
Simpel,

In nederland hebben wij "slappe" wetten...

Zouden wij zuid-europese politie methodes gebruiken dan was het probleem veel minder... maar goed...

Die jongen blijven knuffelen dan zal het zeker goed komen
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 10:32 schreef THA-PIETERT het volgende:
neer knuppelen dat tuig.... of mag dat weer niet
Ik stel voor om met een grote groep (helaas is dat nodig, omdat zij ook nooit alleen over straat lopen) even bij hen te gaan buurten. Als ik de reacties lees bij Fok! zijn er genoeg vrijwilligers!!
Is het uberhaupt mogelijk om deze groep marokkanen (of moet ik ze Nederlanders noemen,anders worden er dadelijk weer een paar linkse rakkers kwaad, en jullie (De Linkse) zijn hier trouwens voor een groot gedeelte debet aan, maar dat terzijde) terug te sturen. Ik ben bang van niet.
Kunnen we geen kunstmatig eiland maken, als EU en ergens in de oceaan een nieuwe wereld voor alle criminele scheppen. Kost misschien een paar miljard maar dat zou me meer dan waard zijn. En dan leven we hier in Nederland met goedwillende allochtonen een prettig bestaan. De goede moeten hier niet onder lijden.
Gewoon een keer flink met de knuppel eroverheen! Dat helpt uitstekend.
userIcon
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 10:52 schreef R@b het volgende:

[..]

10% is de harde kern. Met de meelopers eromheen kom je op een nog veel hoger percentage.

Wordt langzamerhand wel onleefbaar op die manier. Want je moet harder actie voeren tegen die 10%, waardoor die anderen zich weer gediscrimineerd voelen, en zich ook weer meer gaaan afzetten
Die 10% is het totaal, hoor... De harde kern bestaat uit zo'n 40 Marokkanen, en er zijn nog eens zo'n 200 meelopers. Dat zijn 240 ettertjes op een bevolkingsgroep van 2500, dus 10%.

Maar goed, da's verder niet 't probleem. Er moet gewoon keihard opgetreden worden tegen die jongeren, eventueel met een three-strikes systeem zoals in de VS. Dit wordt gewoon te gek voor woorden!
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 10:56 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Nee, 40 is de harde kern en 200 eromheen. Dat samen is net geen 10%.
En dan gaat het uiteindlijk om die 40. En waarom lopen die gewoon rond terwijl het kennelijk bekend is dat het om die mensen gaat? Als je de rotte appels eruit vist kan de rest weer normaal gaan doen.
userIcon
Geef ze een baan bij een bank kunnen ze een callcenter opzetten..
userIcon
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 10:56 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Nee, 40 is de harde kern en 200 eromheen. Dat samen is net geen 10%.
Ja over ALLE Marokkanen.

Maar als er 2.500 Marokkanen wonen, is de helft vrouw, ga ik van uit. Hou je 1.250 over. Hoeveel zal daar onder de 25 jaar van zijn? Zeg de helft????, kom je op 625 jongeren. Daarvan zijn er 40 harde kern, en 200 meeloper. Rekent u maar uit. Kom je op schokkende percentages uit.

Inclusief meelopers zit je al snel op 1/3.
voor een wietpalntage in het noorden sturen ze de politie + 150 man ME daar opaf, en in Ede niets. Burgemeester zei "Inmiddels zijn zeven agenten van het speciale Puma-team al een jaar bezig met de jongens." en hier moet ik nu errug om lachen. Waar zijn we mee bezig, gewoon retour sturen naar camelenland die gasten. Als ze Nederlander willen zijn, gedraag je dan ook zo. Ga anders daar de boel verzieken.
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 10:58 schreef deek het volgende:
Is het uberhaupt mogelijk om deze groep marokkanen (of moet ik ze Nederlanders noemen,anders worden er dadelijk weer een paar linkse rakkers kwaad, en jullie (De Linkse) zijn hier trouwens voor een groot gedeelte debet aan, maar dat terzijde) terug te sturen. Ik ben bang van niet.
Kunnen we geen kunstmatig eiland maken, als EU en ergens in de oceaan een nieuwe wereld voor alle criminele scheppen. Kost misschien een paar miljard maar dat zou me meer dan waard zijn. En dan leven we hier in Nederland met goedwillende allochtonen een prettig bestaan. De goede moeten hier niet onder lijden.
Weg sturen kan niet want de meeste zijn zeker "Nederlandse staatburgers" in andere woorden hebben zij het recht om hier te wonen.

Misschien zou het handig zijn om allochtonen aan te nemen bij de politie....
userIcon
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 10:56 schreef detulp050 het volgende:

Nee, 40 is de harde kern
Sterker nog das 1,6 % , hoe moeilijk kan het zijn om die aan te pakken...
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 10:50 schreef Cheese het volgende:
Die ouders zouden eens moeten leren wat opvoeding is, en is een keer nee zeggen tegen die kutkinderen.
Waar ik nog het meest van baal is dat de "goeien" in de gemeenschap niet het lef/de kunde hebben om hun eigen jeugd tot de orde te roepen. Alles wordt getolereerd, en zoals zovaak, de gematigden laten zich niet horen. Dat je dan over een kam wordt geschoren, is dan je eigen fout.
Wat inresseert het die ouders (sorry verwekkers\) wat die jong doen, ik denk dat ze het zelfs wel leuk vinden, ze lachen er gewoon om hoe wij ons daar kwaad over maken, Zij denken hoe meer mensen het niet meer aan kunnen zien hoe het hier afglijd des te meer vertrekken er uit dit land, Met andere woorden ze nemen dit land niet in 50 jaar over maar in 15 of 20 jaar.
Tuurlijklaten de gematigen zih niet horen, je gaat toch niet je eigen volk aanvallen ten kosten van die Nederlandse varkens, anderzijds is het weer die altijd overheersende angswat die mensen voelen, voor de eer en voor allah, (allah met zijn dikke lul)
userIcon
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 11:07 schreef IPdaily het volgende:

[..]

Sterker nog das 1,6 % , hoe moeilijk kan het zijn om die aan te pakken...
40 is de harde kern van hoeveel Marokkaanse jongens tussen zeg de 8 en 25 jaar ???

Reken dat maar eens uit, kom je op een schokkend percentage. En de meelopers zijn ook geen lieverdjes.
enkeltje Marokko. Einde discussie.

graag op de Argentijnse manier zijn ze daar ook van dat tuig af.
"Flying without wings"
userIcon
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 10:59 schreef CyberBinky het volgende:
Gewoon een keer flink met de knuppel eroverheen! Dat helpt uitstekend.
Helpt uitstekend? leg eens uit.
Probleemjeugd treitert politie Ede

EDE - Een groep probleemjongeren uit Ede treitert al enige tijd de politie in die plaats. Verschillende agenten, onder wie de allochtonencordinator, zijn ernstig bedreigd. Ook worden regelmatig banden van priv-auto's lekgestoken. De probleemgroep bestaat voornamelijk uit Marokkaanse jeugd.


Dat heeft districtschef A. Kloosterman gezegd bij een gemeentelijke commissievergadering. Volgens Kloosterman gaat de politie de leden van de probleemgroep keihard aanpakken. Ook justitie werkt daar aan mee. Het gaat om de groep jongeren, van wie burgemeester Robbertsen van Ede eerder al zei dat de gemeente er geen geld voor hulpverlening meer aan wil besteden, omdat de jongens onverbeterlijk blijken te zijn.



Dit is toch een heel ander nieuwsbericht.
userIcon
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 11:13 schreef Marokkaan het volgende:
Dit is toch een heel ander nieuwsbericht.
Vind je ?
userIcon
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 11:11 schreef the-innocent het volgende:
enkeltje Marokko. Einde discussie.

graag op de Argentijnse manier zijn ze daar ook van dat tuig af.
"Flying without wings"
Meeste zijn waarschijnlijk Nederlanders van Marokkaanse afkomst, jouw ondoordachte plan gaat dus niet door, zal toch echt het probleem hier moeten oplossen. Politie is gewoon triest.
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 11:15 schreef Freemondo het volgende:

[..]

Meeste zijn waarschijnlijk Nederlanders van Marokkaanse afkomst, jouw ondoordachte plan gaat dus niet door, zal toch echt het probleem hier moeten oplossen. Politie is gewoon triest.
ben het ook wel gedeeltelijk met je eens maar het er staat toch duidelijk in het bericht dat het om marokkaanse mensen gaat. en mochten ze een dubbel paspoort hebben dan word het snel tijd dat de wet wordt gewijzigd. altijd die tyfus mannetjes van 15 tot 24 die te lopen te kloten.
userIcon
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 10:42 schreef lios het volgende:
Tien procent is niet niks. Stel je voor dat 10% van de Nederlandse bevolking zo doet... dat zijn dan ruim 1,6 miljoen mensen...

Waar zijn de ouders van die 10%? Waar zijn de imams, de ooms, tantes, neven, nichten, broers, zusters, vrienden en vriendinnen van die 10%? Het enige dat die andere 90% doet, is blaten dat wij ze stigmatiseren etc., maar staan ze zelf op tegen die 'rotte appel'? Nee, dat dan weer niet. Dat moeten wij doen, de autochtoon die er verder niets mee te maken heeft. Wij moeten het oplossen en wij zijn schuldig aan dit gedrag want wij plakken ze een stickertje op en wij vinden alle Marokkanen slecht en wij maken het alleen erger.

Ik denk dat zij het eens heel duidelijk moeten maken dat ze die onzin van hun jongeren niet pikken. Dan is het zo afgelopen. Ik bedoel, in Marokko moeten ze dit niet proberen, want dan worden ze door familie, vrienden en politie keihard aangepakt. Waarom hier dan niet?
Ik ben het volledig met je eens. Probleem is echter dat die klootzakken het over het algemeen niet alleen met de politie aan de stok hebben, maar eveneens met de welwillende leden van hun eigen familie. Zo'n relatief grote groep (10 procent van het totaal, dat zal idd zo'n 30% van het aantal jongeren zijn) is eigenlijk als een verloren generatie te beschouwen, want ook de imaam, buurtvader, etc, is de greep op deze gasten al lang kwijt.

Deze groep pronkt aan de ene kant met hun 'moslim-trots', maar komt aan de andere kant niet of nauwelijks meer in de moskee, juist omdat ze daar door hun 'broeders' worden aangesproken op hun wangedrag, dan wel met de nek worden aangekeken. Ze gedragen zich machismo naar de vrouwen toe in onze maatschappij, maar terroriseren thuis hun moeder en zussen. Hun vaders, vaak laag-geschoold, verliezen de greep op hun zonen en gooien vermoeid de spreekwoordelijke handdoek in de ring. De marokkanen die er wel in slagen om tegen alle vooroordelen in een opleiding af te maken en een baan te vinden hebben vaak te leiden onder de ziekelijke jaloezie van deze 'verloren generatie'.

Wat daaraan te doen? Ik denk dat een vorm van 'heropvoeding', á la Glenn Mills, uiteindelijk de enige vorm van soelaas zal bieden die iig nog een aantal van deze jongeren op het rechte pad zal brengen. Het probleem hier is echter dat zo iemand eerst heel erg vaak en voor ernstige feiten in aanraking met justitie moet zijn geweest, willen ze voor dergelijke maatregelen in 'aanmerking' komen. Persoonlijk zou ik er voor pleiten zelfs alle school-dropouts hier eens een jaartje verplicht onder te brengen.
userIcon
quote:
[OT]De Marokkanen in Ede kwamen al eerder in het nieuws, vanwege hun 'feestje' NAAR aanleiding van de aanslagen op het WTC. Later werd dit genuanceerd.[/OT]
Te triest voor woorden. Ik ben voor een harde aanpak: het gezag van de politie is te ver ondermijnd. Het probleem is alleen dat je wel de onverbeterlijke harde kern moet kunnen onderscheiden van de meelopers, omdat die laatste groep mogelijk nog voor "verbetering" vatbaar is
Heren agenten... wapenstok en pepperspray behoren niet voor niets tot de standaarduitrusting.
Die marokkanen moeten ze terugschoppen naar hun Marokko. Ook als ze hier geboren zijn. Als je in NEDERLAND wil wonen moet je je aan onze regels houden en je daaraan aanpassen. Doe je dat niet dan is t gelijk oprotten.

Overigens zijn er gelukkig ook Marokkanen die dat wel doen.
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 11:07 schreef G_Unit_2004 het volgende:

[..]

Weg sturen kan niet want de meeste zijn zeker "Nederlandse staatburgers" in andere woorden hebben zij het recht om hier te wonen.

Misschien zou het handig zijn om allochtonen aan te nemen bij de politie....
Ze hebben meestal twee paspoorten. Niet toch?! Ontneem ze het Nederlandse en ze piepen heel snel anders. Eruit met dat smerige tuig dat het verziekt voor de anderen. Uitzetten!!!
50  van 154 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4


Lees ook:

» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as15
» 26/05 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 26/05 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos3
» 26/05 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon3


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden