Vliegtuig aan grond wegens Cat Stevens

Opmerkelijk • Geschreven door Rob (R@b) op 22-09-2004 @ 09:52
print 
ferdo11 had ons via de nieuws-submit te melden:

De in de jaren zestig en zeventig wereldberoemde popster Cat Stevens heeft terreuralarm veroorzaakt tijdens zijn vlucht van Londen naar Washington. De nu 56-jarige Stevens, die zich eind jaren zeventig bekeerde tot de islam en de naam Yusuf Islam aannam, mag uit veiligsoverwegingen de VS niet betreden.

Veiligheidsfunctionarissen ontdekten dat hij op de passagierslijst stond terwijl het vliegtuig al in de lucht was. De autoriteiten dwongen de piloot van het vliegtuig tot een tussenlanding in de Amerikaanse staat Maine. Daar werd Stevens van boord gehaald. Vandaag wordt hij op een vlucht terug naar Engeland gezet.

Yusuf Islam werd geboren als Stephan Georgiou en als zanger noemde hij zich Cat Stevens. Grote hits van zijn hand zijn onder meer 'Lady d'Arbanville', 'Wild World', 'Matthew and son' en 'Morning has Broken'. Stevens verkocht indertijd 40 miljoen LP's en stopte in 1978, nog geen 30 jaar oud abrupt met zijn carriere. Hij bekeerde zich tot de islam, werd Imam en richtte in 1983 in Londen een moslimschool op.

Stevens wekte later grote woede op toen hij zich indirect achter de fatwa schaarde die de Iraanse Ayatollah Ruhollah Khomeini in 1989 uitsprak over de schrijver Salman Rushdi, naar aanleiding van diens boek 'De Duivelsverzen'. Veel radiostations in de VS deden toen zijn liedjes in de ban.


Stevens, voor oude lp-hoezen



Lees ook:

» 25/05 Roemeen betrapt met aanhanger vol drank19
» 25/05 Moeder in Mexico rukt kind ogen uit46
» 25/05 Het is handdoekdag45
» 24/05 Chinees stel begroef vrouw levend na aanrijding11


delen | eKudos nujij

11454 views / 53 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 53 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
vroeger maakte ie "bommen" van hits... nu een ander soort
userIcon
Pffff....Beetje paranoïde van de VS dat hij de VS niet in mag alleen vanwege zn naam. Niet goed uiteraard dat hij zich achter de fatwa schuilde.

Vind zn muziek wel goed
Morning has broken (8)
Niet echt slim dat ze hem zo laat pas ontdekken
quote:
Op woensdag 22 september 2004 09:55 schreef iiyame het volgende:Goeie zaak
Deze reactie verdient de prijs voor de meest stompzinnige en nutteloze opmerking van het jaar.

Anyway, hiermee is nog maar eens bevestigd wat voor geweldige vooroordelen er zijn. Dat iemand als hij meteen op de zwarte lijst gezet wordt omdat hij moslim is geworden.

Vrijheid van meningsuiting en zo blijkt niet belangrijk meer te zijn. BAH!
En terecht! Geen tolerantie voor intolerantie!
userIcon
als ik in een vliegtuig zou zitten met iemand die er zo uitziet zou ik zelf al uitstappen

btw, staken er soms lontjes uit zijn schoenen?
quote:
mag uit veiligsoverwegingen de VS niet betreden.
Hoezo veiligheidsoverwegingen? Wat voor gevaar levert die man dan op?
VS een democratie waar je vrij je mening kan uiten? MY ASS
quote:
Op woensdag 22 september 2004 10:04 schreef Zarathustra het volgende:
En terecht! Geen tolerantie voor intolerantie!
Enig idee hoe dubbelzinnig en DOM dit klinkt?
userIcon
quote:
Op woensdag 22 september 2004 10:03 schreef Herman het volgende:
[..]
Deze reactie verdient de prijs voor de meest stompzinnige en nutteloze opmerking van het jaar.
Anyway, hiermee is nog maar eens bevestigd wat voor geweldige vooroordelen er zijn. Dat iemand als hij meteen op de zwarte lijst gezet wordt omdat hij moslim is geworden.
Vrijheid van meningsuiting en zo blijkt niet belangrijk meer te zijn. BAH!
Die van jou is dan met stip doorgeschoten naar nummer twee...
Vrijheid van meninsuiting houdt niet in dat je alles mag zeggen wat je wilt. Oproepen tot moord, zoals in het geval Rushdie, mag dus niet! Het feit dat Stevens moslim is is niet de oorzaak van het oppakken, maar het feit dat hij zich achter bepaalde opvattingen geschaard heeft. Denk eerst eens na of lees het artikel voor je je stupide mening geeft.

"Pffff....Beetje paranoïde van de VS dat hij de VS niet in mag alleen vanwege zn naam."

Vanwege zijn naam? 't Lijkt me toch echt een meer persoonsgebonden actie, hoor. Raar gedoe, btw
userIcon
Kent de Islam eigenlijk een 'Year of the Cat'?

K vond zijn liedjes over het algemeen niet zo denderend, bleven wel lang in je hoofd hangen.
userIcon
quote:
Op woensdag 22 september 2004 10:23 schreef Knip het volgende:
Kent de Islam eigenlijk een 'Year of the Cat'?

K vond zijn liedjes over het algemeen niet zo denderend, bleven wel lang in je hoofd hangen.
Ken je klassiekrs !! 'Year of the cat' is van Al Stewart, niet van Cat Stevens ...
Doorgeflipte actie weer ... bah ! De hele familie Bin Laden jarenlang doodknuffelen, en dan een vliegtuig dwingen tot landen ( $$$ ! ) vanwege een baard . .
userIcon
Kom op hee, met zo'n naam (Yusuf Islam ) en kop vraag je ook om problemen HAd hij zich maar niet moeten bekeren naar de extremistise kant van de islam.
Mensen die anderen willen dooden om hun mening ben je als land liever kwijt dan rijk. Volledig te begrijpen dat ze deze lui niet toelaten.
userIcon
Nooit van gehoord.

Anyway die vent lijkt op een terrorist, als ik met zo'n figuur in een vliegtuig zou zitten zou ik me ook niet veilig voelen.
userIcon
quote:
Op woensdag 22 september 2004 10:04 schreef Zarathustra het volgende:
En terecht! Geen tolerantie voor intolerantie!
Two wrongs don't make a right
quote:
Op woensdag 22 september 2004 10:13 schreef nweenink het volgende:

[..]

Die van jou is dan met stip doorgeschoten naar nummer twee...
Vrijheid van meninsuiting houdt niet in dat je alles mag zeggen wat je wilt. Oproepen tot moord, zoals in het geval Rushdie, mag dus niet! Het feit dat Stevens moslim is is niet de oorzaak van het oppakken, maar het feit dat hij zich achter bepaalde opvattingen geschaard heeft. Denk eerst eens na of lees het artikel voor je je stupide mening geeft.
Dus omdat hij achter een fatwa stond mag hij een land niet betreden?

Dus ieder persoon wie zijn ideologie niet overeen komt met jouw land ga je dus weigeren?

Dus moeten men een test afleggen bij aankomst ofzo?
quote:
Op woensdag 22 september 2004 10:41 schreef D-FENS het volgende:

[..]

Two wrongs don't make a right
Zarathustra snapt dat niet....
Dit gaat wel heel ver, dat die vent de VS niet in mag omdat hij radicaal Islam aanhanger is, dat gaat mij wel iets te ver!
userIcon
Meer info hier over de Islamia School in Londen...

Krijgt zelfs openlijk steun van Prince Charles !

Als ik het zo lees, krijgt die man, ook van gematigde moslims, veel steun en respect.
Het feit dat ze daarnaast ook nog 's subsidies krijgen van de Engelse staat, doet me geloven dat we het "extremistisch zijn" wat in het artikel gesuggereerd wordt met een korreltje zout moeten nemen.

Waarschijnlijk de USA die volledig flippen.... as usual.
userIcon
quote:
Op woensdag 22 september 2004 10:53 schreef skunkah het volgende:
Dit gaat wel heel ver, dat die vent de VS niet in mag omdat hij radicaal Islam aanhanger is, dat gaat mij wel iets te ver!
Mensen, er staat alleen dat hij uit veiligheidsoverwegingen niet de VS binnen mag. Wat precies deze overwegingen zijn is niet in het artikel te lezen. Dus voordat bekend is over het hoe en waarom is het misschien verstandig om te wachten met de VS te beschuldigen van allerlei dingen.
En terecht
Die bekeerden zijn het fanatiekst en het radicaalst zoals je hier wederom weer eens de bevestiging van ziet.
Ik snap ook niet wat je er toe beweegt om je tot de Islam te bekeren, dan moet er wel een steekje bij je los zitten, BTW ook als je je bekeert tot een andere sekte dan de Islam zoals Kabalah, Scientology, Jahovah's, Tsa, Amish, Voo-Doo en nog vele anderen ziekmakende sektes.
userIcon
Even voor alle duidelijkheid,
Meneer is niet geweigerd omdat hij een baard heeft en in een jurk naar zijn werk gaat, maar omdat hij op de zwarte lijst van de CIA staat, en je moet iets meer uitvreten dan wildplassen om daar op te komen.

Zo is er onder andere bekend dat meneer Yusuf Islam op 11 september 1995 ( what's in a date ) te gast was op een conventie van de ISNA, waar onder andere gesproken werd over de volgende zaken:
quote:
"Addressing the convention, Dr. Israr Ahmed said: "The process of the revival of Islam in different parts of the world is real. A final show-down between the Muslim world and the non-Muslim world, which has been captured by the Jews, would soon take place. The Gulf war was just a rehearsal for the coming conflict."
Daarnaast stond hij bekend als een actief contactpersoon van de Taliban, en voorvechter van de Jihad, en dus inderdaad iemand die je liever niet op de koffie vraagt.
'Rockt' hij tegenwoordig ook in de moskeen of doet hij daar nu niet meer aan?
quote:
Op woensdag 22 september 2004 11:19 schreef qwerner het volgende:
Even voor alle duidelijkheid,
Meneer is niet geweigerd omdat hij een baard heeft en in een jurk naar zijn werk gaat, maar omdat hij op de zwarte lijst van de CIA staat, en je moet iets meer uitvreten dan wildplassen om daar op te komen.

Zo is er onder andere bekend dat meneer Yusuf Islam op 11 september 1995 ( what's in a date ) te gast was op een conventie van de ISNA, waar onder andere gesproken werd over de volgende zaken:
[..]

Daarnaast stond hij bekend als een actief contactpersoon van de Taliban, en voorvechter van de Jihad, en dus inderdaad iemand die je liever niet op de koffie vraagt.
Wooooow hoe bedoel je "uit het verband trekken"?!

In zijn qoute geeft hij iets aan dat de rest van de wereld ook weet, 9 jaar later heeft hij gelijk.

Je zou wel erg dom moeten zijn om niet te zien dat er alleen maar meer conflicten ontstaan tussen moslims en niet-moslims.

Zijn analyse (dat waar blijkt te zijn) is geen bewijs dat hij een "gevaar is".

Tjonge, nu kun je zien hoe een popster zo laag kan zakken. En begrijp me niet verkeerd. Ik bedoel hiermee dat hij zich achter bepaalde "belachelijke" opvattingen schaard.
Ik heb wel eens een toespraak gehoord van hem, en hij is volgens mij helemaal niet extremistisch. Ik snap dit dan ook niet. Klinkt als discriminatie..
PS, ja hij brengt nog steeds CDs uit, met islamitische teksten voor kinderen.
quote:
Op woensdag 22 september 2004 11:19 schreef qwerner het volgende:
Even voor alle duidelijkheid,
Meneer is niet geweigerd omdat hij een baard heeft en in een jurk naar zijn werk gaat, maar omdat hij op de zwarte lijst van de CIA staat, en je moet iets meer uitvreten dan wildplassen om daar op te komen.

Zo is er onder andere bekend dat meneer Yusuf Islam op 11 september 1995 ( what's in a date ) te gast was op een conventie van de ISNA, waar onder andere gesproken werd over de volgende zaken:
[..]

Daarnaast stond hij bekend als een actief contactpersoon van de Taliban, en voorvechter van de Jihad, en dus inderdaad iemand die je liever niet op de koffie vraagt.
Kijk, jij snapt het! (Geen sarcasme hier, ik ben het echt volledig met je eens!)
userIcon
quote:
Op woensdag 22 september 2004 11:17 schreef useroid het volgende:
En terecht
Die bekeerden zijn het fanatiekst en het radicaalst zoals je hier wederom weer eens de bevestiging van ziet.
Ik snap ook niet wat je er toe beweegt om je tot de Islam te bekeren, dan moet er wel een steekje bij je los zitten, BTW ook als je je bekeert tot een andere sekte dan de Islam zoals Kabalah, Scientology, Jahovah's, Tsa, Amish, Voo-Doo en nog vele anderen ziekmakende sektes.
Kabala en Amish zijn afsplitsingen van gewone geloven (resp jodendom en christendom), net zoals de Katholieke kerk een afsplitsing is. De Amish zijn een extreme vorm van Gereformeerden, hun geloofsbeleving is hetzelfde, maar daarnaast geloven ze dat een goed Christen geen gebruik mag maken van het comfort van de huidige maatschappij. Kreten als "Ledigheid is des duivels oorkussen." en "Om God te dienen moet je werken, niet luieren." zijn hun motto. Technologisch zitten ze in het midden van de 19e eeuw. Dat maakt ze nog geen sekte, hooguit zwaar gelovig.
Hoe dan ook,is dit al niet heel oud nieuws?
Dit las ik 2 maanden geleden al in de krant.
quote:
Op woensdag 22 september 2004 13:06 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Kabala en Amish zijn afsplitsingen van gewone geloven (resp jodendom en christendom), net zoals de Katholieke kerk een afsplitsing is. De Amish zijn een extreme vorm van Gereformeerden, hun geloofsbeleving is hetzelfde, maar daarnaast geloven ze dat een goed Christen geen gebruik mag maken van het comfort van de huidige maatschappij. Kreten als "Ledigheid is des duivels oorkussen." en "Om God te dienen moet je werken, niet luieren." zijn hun motto. Technologisch zitten ze in het midden van de 19e eeuw. Dat maakt ze nog geen sekte, hooguit zwaar gelovig.
De Katholieke kerk een afsplitsing? Waarvan? Die is door Petrus, apostel van Jezus, opgericht. Maar dat terzijde.

Kabalah is nu toevallig hip, waardoor al die debiele celebs massaal rode bandjes om hun pols gaan dragen. Dat moet je niet al te serieus nemen. Over Amish daarentegen heb je wel gelijk.

In ieder geval, als hij iets fouts heeft gedaan, gewoon opsluiten, en anders die gast gewoon door laten vliegen.

quote:
Op woensdag 22 september 2004 11:17 schreef useroid het volgende:
En terecht
Die bekeerden zijn het fanatiekst en het radicaalst zoals je hier wederom weer eens de bevestiging van ziet.
Ik snap ook niet wat je er toe beweegt om je tot de Islam te bekeren, dan moet er wel een steekje bij je los zitten, BTW ook als je je bekeert tot een andere sekte dan de Islam zoals Kabalah, Scientology, Jahovah's, Tsa, Amish, Voo-Doo en nog vele anderen ziekmakende sektes.
sek·te (de ~, ~n/~s)
1 [pej.] gesloten religieuze groepering met een sterke leider

Nu zie ik niet bij elk geloof dat jij noemt direct zo'n sterke leider. Wel bijvoorbeeld bij de rooms-katholieke kerk, maar of die nou echt sterk is.
Daarnaast zie ik je veel geloven noemen die absoluut geen leider hebben, dus is het gewoon zwartmakerij en meer niet. Erg laag.
userIcon
quote:
Op woensdag 22 september 2004 13:59 schreef TLL het volgende:

[..]

De Katholieke kerk een afsplitsing? Waarvan? Die is door Petrus, apostel van Jezus, opgericht. Maar dat terzijde.
Wel eens gehoord van het grote schisma, en het Westers Schisma? Dat zijn repsectievelijk de scheiding tussen de Katholieke en Orthodoxe kerk, en de scheiding tussen de katholieke en de Protestantse kerken. Jouw redenatie volgend heeft Petrus ze allemaal opgericht, ze stammen immers allemaal van de grote gemeenschappellijke moederkerk af.
quote:
Kabalah is nu toevallig hip, waardoor al die debiele celebs massaal rode bandjes om hun pols gaan dragen. Dat moet je niet al te serieus nemen. Over Amish daarentegen heb je wel gelijk.

In ieder geval, als hij iets fouts heeft gedaan, gewoon opsluiten, en anders die gast gewoon door laten vliegen.
Kabalah bestond al. dat het nu hip is is niet de schuld van Kabalah
Vliegtuig aan grond wegens USA......

Als hij echt iets met de terroristen te maken had hadden ze hem gewoon gearesteerd en beschuldigt..
Maar nee..
Amerika,leader of the free world
YEAAHHH RIGHHHT..
mischien moet Iran dan maar de Amerikanen(zogenaamd) bevrijden.
Dta hebben ze zo te zien wel nodig
quote:
Op woensdag 22 september 2004 10:39 schreef Notorious het volgende:
Nooit van gehoord.

Anyway die vent lijkt op een terrorist, als ik met zo'n figuur in een vliegtuig zou zitten zou ik me ook niet veilig voelen.
Haha, je denkt toch niet echt dat terroristen zo in een lviegtuig gaan zitten.
dude... trieste zaak.. dit is echt de meest pure vorm van rascisme. iemand weigeren omdattie moslim is. een veiligheidsrisico, laat me niet lachen
quote:
Op woensdag 22 september 2004 10:36 schreef Grijns het volgende:
Mensen die anderen willen dooden om hun mening ben je als land liever kwijt dan rijk. Volledig te begrijpen dat ze deze lui niet toelaten.
Dus dan kan je vrij wel alle mensen weigeren die je land binnen willen komen ....

quote:
dude... trieste zaak.. dit is echt de meest pure vorm van rascisme. iemand weigeren omdattie moslim is. een veiligheidsrisico, laat me niet lachen
Wat doen mensen toch altijd hun uiterste best alles verkeerd te begrijpen zodra het over de VS gaat....

Er zijn massa's moslims in de VS en er vliegen er dagelijks ook plenty van en naar de VS. Ik zat zelf zondag nog in een vliegtuig naar de VS met verschillende moslims (afgaand op de kleding van die medepasagiers)

Het gaat er dan natuurlijk ook niet om dat Cat Stevens (of Yusuf Islam) moslim is (geworden), maar blijkbaar zijn er aanvullende zaken over hem bekend waardoor hij wordt geacht een veiligheidsrisico te zijn.
quote:
Haha, je denkt toch niet echt dat terroristen zo in een lviegtuig gaan zitten.
Dat IS al gebeurd.

Je herinnert je de man toch nog wel die met een bom in zijn schoen een vliegtuig naar de VS probeerde op te blazen? Hij werd door medepassagiers tegengehouden.

Zijn uiterlijk voldeed aan alle cliche's over de moslimterrorist.
quote:
Op woensdag 22 september 2004 14:34 schreef KraghZyl het volgende:

[..]

Haha, je denkt toch niet echt dat terroristen zo in een lviegtuig gaan zitten.
Nee idd he, die springen gewoon vanaf een hoog gebouw zo in het vliegtuig.
Ze gaan niet in een vliegtuig zitten, oordopjes bestellen, filmpje kijken, wat eten en dan eventjes hun schoenbom laten ploffen, nope...
Goh is moslim zijn nu al een reden om het land niet meer binnen te mogen
Alsof een zelfmoordterrorist zich zo uit zou dossen wanneer hij het vliegtuig binnenstapt.
quote:
Alsof een zelfmoordterrorist zich zo uit zou dossen wanneer hij het vliegtuig binnenstapt.
Voor de 2e keer: Ja dus. Dat IS al eens gebeurd. Die terrorist die enige jaren met een bom in zijn schoen een vliegtuig naar de VS op wilde blazen (en door medepassagiers werd tegengehouden) zag er inderdaad uit als de eerste de beste terrorist uit een Hollywood film.
quote:
Goh is moslim zijn nu al een reden om het land niet meer binnen te mogen
Nee, dat is het niet. Zoals ik hierboven al zei zijn er veel moslims in de VS en vliegen er ook dagelijks een heleboel van en naar de VS. In het vliegtuig waarmee ik zondag naar de VS vloog zaten er ook verschillende. Er zal dus wel wat meer aan de hand zijn denk je niet?
quote:
Op woensdag 22 september 2004 14:19 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Wel eens gehoord van het grote schisma, en het Westers Schisma? Dat zijn repsectievelijk de scheiding tussen de Katholieke en Orthodoxe kerk, en de scheiding tussen de katholieke en de Protestantse kerken. Jouw redenatie volgend heeft Petrus ze allemaal opgericht, ze stammen immers allemaal van de grote gemeenschappellijke moederkerk af.
[..]

Kabalah bestond al. dat het nu hip is is niet de schuld van Kabalah
Ja, ja, maar het Grote Schisma was in feite gewoon het excommuniceren van een patriarch, die vervolgens zijn eigen weg ging (de orthodoxe kerk). Dit werd door de paus gedaan. Ook al betrof het een scheiding van de christelijke kerk, je kunt dan nog steeds moeilijk de Katholieke kerk een afscheiding noemen. En het Westers schisma betreft hetzelfde, alleen dan met protestanten.
userIcon
quote:
Op woensdag 22 september 2004 15:54 schreef ericeric het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet. Zoals ik hierboven al zei zijn er veel moslims in de VS en vliegen er ook dagelijks een heleboel van en naar de VS. In het vliegtuig waarmee ik zondag naar de VS vloog zaten er ook verschillende. Er zal dus wel wat meer aan de hand zijn denk je niet?
Er zijn wel juist sterke klachten over de luchtvaart-authoriteiten in de VS:
Juist bij mensen afkomstig uit arabische en/of aziatische landen, ofwel ze krijgen zonder reden geen visa, moeten hiervoor extra kosten betalen ofwel missen hun vliegtuig door extra controles...

specifiek Evenementen-organisatoren hebben al aangegeven de VS steeds vaker te meiden vanwege problemen bij het inreizen van buitenlandse gasten:
zakenmannen en bedrijven melden problemen hiermee.

Natuurlijk is veiligheid een goed iets, maar dat hou je echt niet met zo'n uniform-mannetje aan de poort: bij de aanslagen van 11 september waren de terroristen allang in het land, ondanks inreisverboden (slechts één mogelijke kaper kon tegengehouden worden) en de FBI wist daarvan, wist zelfs de verblijfsplaats van een groep verdachte mannen, maar greep niet in:
De FBI had toen ook al een informant binnen Al Qaeda die informatie had doorgegeven over wat stond te gebeuren, maar de FBI verkoos kennelijk bewust hier niks mee te doen, net zoals ze bij de eerste aanslag op het WTC op de hoogte waren wat stond te gebeuren, maar specifiek opdracht gaven aan hun informant de aanslag te laten doorgaan (deze informant had hen aangeboden de te gebruiken explosieven te vervangen door non-explosief spul, dit werd hem door een FBI-chef niet toegestaan, de informant was Emad Salem) ...

DE VS gebruiken momenteel voornamelijk hun inreisbeleid ook op een corrupte manier, om kritische mensen tegen te houden (de paranoide schizofrene Bobby Fisscher, ex-wereldkampioen schaken bv., een treurig figuur, maar ook typisch slachtoffer van een politiek/diplomatiek spelletje met Japan, rondom zijn amerikaanse passport):
Het wordt gebruikt om buitenalndse handlaren dwars te zitten, zodat binnelandse opdrachten makkelijke intern aangeboden kunnen worden...

Gelijk hebben ze!
quote:
Op woensdag 22 september 2004 11:17 schreef useroid het volgende:
En terecht
Die bekeerden zijn het fanatiekst en het radicaalst zoals je hier wederom weer eens de bevestiging van ziet.
Ik snap ook niet wat je er toe beweegt om je tot de Islam te bekeren, dan moet er wel een steekje bij je los zitten, BTW ook als je je bekeert tot een andere sekte dan de Islam zoals Kabalah, Scientology, Jahovah's, Tsa, Amish, Voo-Doo en nog vele anderen ziekmakende sektes.
Daar heb je gelijk in, maar dan vraag ik me toch af wat hij gedaan heeft waarom hij niet de VS in mag, want je moet toch iets hebben gedaan om op de zwarte lijst te komen en alleen een fatwa (hoe erg dat ook moge zijn) lijkt me toch niet echt genoeg...
quote:
Op woensdag 22 september 2004 15:50 schreef ericeric het volgende:

[..]

Voor de 2e keer: Ja dus. Dat IS al eens gebeurd. Die terrorist die enige jaren met een bom in zijn schoen een vliegtuig naar de VS op wilde blazen (en door medepassagiers werd tegengehouden) zag er inderdaad uit als de eerste de beste terrorist uit een Hollywood film.
Dat was een militante dwaas, geen professionele terrorist.
50  van 53 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 25/05 Roemeen betrapt met aanhanger vol drank19
» 25/05 Moeder in Mexico rukt kind ogen uit46
» 25/05 Het is handdoekdag45
» 24/05 Chinees stel begroef vrouw levend na aanrijding11


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden