'12 ontvoerde Nepalezen geëxecuteerd in Irak'

Irak • 31-08-2004 @ 14:23 •   dm Jeroen (steenz)
print 
Ome.Fleer had ons via de nieuws-submit te melden:

Icoon Irak nieuws Uit foto's op een islamitische website blijkt dat twaalf in Irak ontvoerde Nepalezen geëxecuteerd zijn. De twaalf mannen werden eerder deze maand gegijzeld toen ze vanuit Nepal naar Irak kwamen om daar als koks en schoonmakers voor een Jordaanse onderneming te werken. De ontvoering was het werk van de Ansar al-Sunna groepering.

Volgens Ansar al-Sunna werkten de Nepalezen samen met Amerikaanse troepen in Irak. "We hebben de straf van God uitgevoerd op 12 Nepalezen die vanuit hun land hier naartoe kwamen om tegen de moslims te vechten en om de christenen en de joden te dienen," stond in een gedeelte van de verklaring.

Op de website stond naast de verklaring ook een serie foto's van gemaskerde mannen met de gijzelaars. Op de foto's is te zien hoe de gemaskerde mannen de keel van één van de ontvoerden doorsnijden en vervolgens zijn losgesneden hoofd omhoog houden. Andere slachtoffers zijn liggend op de foto's te zien met kogelgaten in hun rug.

Bron: Reuters


9312 views / 81 reacties
Reacties op dit bericht
81  van 81 reacties op deze pagina. Pagina  1
userIcon
Afschuwelijk en ontzettend laf. Ik word er misselijk van.
heel erg verschrikkelijk.
"We hebben de straf van God uitgevoerd op 12 Nepalesen die vanuit hun land hier naartoe kwamen om tegen de moslims te vechten en om de christenen en de joden te dienen,"

Mmja ik snap ook wel dat je een 12 mensen met pannen en schoonmaak artikelen als bedreiging ziet

Stel je voor zeg een koekenpan levensgevaarlijk wapen
Die lui daar zijn echt ziek.
god straft niet met kogels en zwaarden alleen vreemde mensen doen dat
userIcon
:'( Laat ons alsjeblieft weggaan uit dat land, hoeveel onschuldigen moeten er nog sterven voordat de regeringen van Europa en de VS inzien dat de Irakezen helemaal geen hulp willen en verdienen. FUCK die kloteolie, en fuck deze barbaren. Bouw er een hek omheen en kijk er nooit meer naar om. Laat deze idiote minderwaardige varkens in hun eigen sop gaarkoken.
en zo gaat het nog wel even door daarzo.... :'(
Het wordt tijd dat de goede moslims dit gespuis van kant maakt.... shoot to kill.... bommen erop !
Gewoon afschieten en begraven in varkenshuiden
schaamteloos mensen afmaken... of het nu fransen, italianen of nepalesen zijn. wat is dat voor geloof???
userIcon
Heerlijk kan ik weer mijn kotsmilies gebruiken wat een tering landen. Schijt eraan wat ik nu allemaal zeg. Heb het helemaal gehad met die achterlijke cutluur als je het al een cultuur kunt noemen.

Bush druk aub die rode knop and NUKE THEM ALL FUCKERS!!!!!!!!
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 14:35 schreef stfufool het volgende:
Het wordt tijd dat de goede moslims dit gespuis van kant maakt.... shoot to kill.... bommen erop !
Welke goede moslims? Een echte moslim beschouwt homo's en vrouwen als minderwaardig..

userIcon
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 14:35 schreef stfufool het volgende:
Het wordt tijd dat de goede moslims dit gespuis van kant maakt.... shoot to kill.... bommen erop !
De "goede" moslims gaan niets doen, a) omdat ze er volledig achterstaan of b) de angst voor de verregaande macht van deze extreme idi0ten
userIcon
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 14:35 schreef stfufool het volgende:
Het wordt tijd dat de goede moslims dit gespuis van kant maakt.... shoot to kill.... bommen erop !
Goede moslims? Ik begin me zo langzamerhand af te vragen of ze bestaan. Het nieuws halen ze in ieder geval niet echt de laatste tijd.
userIcon
Ooow heerlijk zeg wat kan ik me hier toch altijd lekker uitleven in dit soort nieuwsberichten.

Iedereen terugtrekken uit het middenoosten laat ze elkaar maar afslachten.
Vuile moslimschoften!
Ik weet niet... maar ik zou toch al héééééééééééél hopeloos moeten zijn, en écht geen andere uitweg meer zien, vooraleer ik als niet-mosselman in Irak zou gaan werken hoor.

Bij de eerste slachtoffers van deze laffe, beestachtige praktijken had ik nog zeer veel medelijen. Maar nu begint mijn sentiment voor de "slachtoffers" toch stilaan over te gaan naar wat ik voel wanneer iemand die in een krokodillenvijver gaat zwemmen wordt opgepeuzeld...
Die gasten durven alleen maar mensen te pakken die niet worden beschermd door militairen of onbewapend zijn.

En vallen ze wel een keer een groep militairen aan, dan is dat altijd van een afstand of vanuit een heilige plaats.

Een grote dijk op de grens met de aanliggende landen bouwen en vol laten lopen met water

greetinzz erik
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 14:35 schreef Aeacos het volgende:
Gewoon afschieten en begraven in varkenshuiden
Neuneu, inhoud van een koelichaam leeghalen,moslim erinsteken en dan vlak in de zon leggen, moehahahaa revenge will be sweet.
Nee hoe meer ik zo'n berichten hoe meer zin ik krijg om eens een paar moslims goed af te rammelen kan mij niet schelen of ze goed of kwaad zijn, ze moeten maar zorgen dat hun eigen ras eens beschaafd wordt.

back to normal: bleh ziekelijk actie alsof die pannen en potten bedreigend overkomen.
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 14:35 schreef stfufool het volgende:
Het wordt tijd dat de goede moslims dit gespuis van kant maakt.... shoot to kill.... bommen erop !
idd wat zit ik nou dom te lullen.... met je goede moslims...
userIcon
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 14:33 schreef LSS het volgende:
:'( Laat ons alsjeblieft weggaan uit dat land, hoeveel onschuldigen moeten er nog sterven voordat de regeringen van Europa en de VS inzien dat de Irakezen helemaal geen hulp willen en verdienen. FUCK die kloteolie, en fuck deze barbaren. Bouw er een hek omheen en kijk er nooit meer naar om. Laat deze idiote minderwaardige varkens in hun eigen sop gaarkoken.
als wij daar weggaan dan wordt het er een NOG grotere puinhoop omdat dan al die militante roepjes de macht willen.
blijven,
uitzitten,
opbouwen
dan komt de rust vanzelf
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 14:40 schreef TopGunTom het volgende:

[..]

Welke goede moslims? Een echte moslim beschouwt homo's en vrouwen als minderwaardig..
Een echte Christen volgens mij ook.
userIcon
Iedereen maakt in z'n keuken vanaf nu Bio-Diesel

Weg uit dat apeland omwille van die olie! Die lui WILLEN gewoon geen hulp, en dat moeten we inzien... Als we dan nog 's allemaal Bio-Diesel gaan maken zijn ze ook nog 's al hun inkomsten kwijt.
userIcon
Tering! wat een mongolen die klote moslims daar. Allemaal PLATBOMBEN.
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 14:55 schreef datwilwel het volgende:

[..]

Een echte Christen volgens mij ook.
Gelijk heb je. Het geloof is maar triest..
userIcon
Tering, dit lijkt wel een slaughter party uit één of andere ranzige horrorfilm...
userIcon
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 14:33 schreef LSS het volgende:
:'( Laat ons alsjeblieft weggaan uit dat land, hoeveel onschuldigen moeten er nog sterven voordat de regeringen van Europa en de VS inzien dat de Irakezen helemaal geen hulp willen en verdienen. FUCK die kloteolie, en fuck deze barbaren. Bouw er een hek omheen en kijk er nooit meer naar om. Laat deze idiote minderwaardige varkens in hun eigen sop gaarkoken.
Dat zou niet zo slim zijn. Heb je binnen de kortste keren een tweede Afganistan met overal Al-Kaida kampen. Die hufters staan al te trappelen om daar de boel over te nemen. Wat is die Bush toch een domme eikel! Onder Saddam Hoessein had de wereld (op Israel na dan) weinig te vrezen van Irak. Wie weet wie er nu aan de macht komen? Misschien zijn er 1 keer democratische verkiezingen en dan worden de fundamentalisten gekozen; einde democratie. Of ze sluiten zich aan bij Iran, nog een enger scenario!
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 14:40 schreef TopGunTom het volgende:

[..]

Welke goede moslims? Een echte moslim beschouwt homo's en vrouwen als minderwaardig..
och man denk toch eens na, jullie doen precies dat iedereen daar zo is terwijl het een klein groepje extremisten is die de boel zo wil oplaaien dat ze eindelijk hun heilige oorlog eens kunnen uitvechten . Iets wat de meerderheid ginder duidelijk niet wil anders had het allang gebeurd en op een veel grotere schaal dat een paar terroristische aanslagen .
Geloof, cultuur en opvoeding zijn slechts invloeden op je moraliteit, de meeste van die mensen ginder zijn even vredelievend als hier, anders zo het zo zijn dat elke baby/kind zomaar dieren express pijn doet of vermoord en jij moet het hun afleren . Goed of fout zit voor een groot deel ingebakken in je hersenen en bij hun is dat net hetzelfde. Ik kan zo het schijt krijgen van die generaliserende opmerkingen , het is juist door die domme houding dat die extremisten ginder al die shit voor zichzelf kunnen goedpraten .

editje: misschien niet helemaal de juiste persoon gequote hier ;]
Ik ben het nou ook helemaal zat met die zogenaamde kut moslims die vechten in naam van Allah. Ze zijn geen knip voor hun neus waard stelletje randdebielen zijn het en elke moslim die ook maar enige symphatie voor die eikels heeft moet gewoon levend verbrand worden samen met mongolen.

Ik ben blij dat er ook mensen zijn die op het internet die websites van die eikels te lijf gaat. Dankzij liberty unite is de site uit de lucht gehaald.

zo voel ik me nu en dit wil ik doen
Ik ben het nou ook helemaal zat met die zogenaamde kut moslims die vechten in naam van Allah. Ze zijn geen knip voor hun neus waard stelletje randdebielen zijn het en elke moslim die ook maar enige symphatie voor die eikels heeft moet gewoon levend verbrand worden samen met die in naam der allah vechtende mongolen.

Ik ben blij dat er ook mensen zijn die op het internet die websites van die eikels te lijf gaat. Dankzij liberty unite is de site uit de lucht gehaald.

zo voel ik me nu en dit wil ik doen
Sorry voor de dubbele post was te kwaad en lette niet op
En weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer moslims.

Landgenoten... Maak je borst maar nat, in Nederland gaan we als de moslims aan de macht zijn ook dit soort dingen krijgen. Alles in naam van allah de pedofiel.
waarom toch altijd die klote moslims
opzoeken en afschieten die gaste
Wat ik dan raar vind, je hoort moslims wel zeggen dat ze het absoluut niet mee eens zijn met dit gezeik de hele tijd, maar ze doen er niks tegen, terwijl het hun geloof is wat hier te kak wordt gezet. Ik bedoel, moslims krijgen niet echt een lekkere naam hierdoor.
Ik haat die extreme moslims echt, die god van hun is schijnbaar zo ziek als ik weet niet wat.
al die kloot mongolen met hoofddoekjes en besneden piemeltjes die allahhh brullen en mensen onthoofden die van dat k*t land nog wat proberen te maken voor HUN.... afmaken.... voor elk onthoofd iemand 10 van hun filleren, langzaam en pijnlijk aub.

en weet niet hoe het met jullie zit maar schrik effect raakt een beetje weg van onthoofden, mischien te veel en te vaak gezien ondertussen dat je er inmuum voor raakt.
userIcon
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 14:59 schreef TopGunTom het volgende:

[..]

Gelijk heb je. Het geloof is maar triest..
Egeltjes doodschoppen ook.
De moslims zullen hier nooit aan de macht komen.
Maar een burgeroorlog staat Europa weeral te wachten.
En trouwens al diegenen die Bush een idioot vinden gaan nog zeggen dat hij het meeste gelijk had.De domheid van de US-akties zijn er vooral door het luisteren naar de Europese tegenstanders van de oorlog, namelijk olie-en Saddamliefhebbers .Het ingrijpen met een hand gebonden op de rug.De Nederlandse regering heeft gelijk in hun standpunt van de Irak-invasie wat niet kan gezegd worden van een deel van vooral Islamitische Nederlanders.Al kan ik de tegenstand van moslims t.o.v. de Irak-invasie wel begrijpen,al is het maar angst voor de toekomst in Europa en dus uit eigenbelang (zoals bij iedereen overigens).
Die gasten kennen maar 1 taal. Geweld. Zijn ze mee opgegroeid. Dat krijg je er niet meer uit bij de die-hards. Dit zal pas afgelopen zijn als die gasten opgeruimd zijn, PLUS dat hun kinderen er niet mee geconfonteerd worden, want ook dat gebeurt, het wordt hun kinderen ook nog eens met de paplepel ingegoten.
userIcon
Die gasten kennen helemaal niks. Dit gaat niet meer over een vrijheidsoorlog, dit gaat over godsdienstwaanzin. Bij een vrijheidsoorlog kan ik nog bedenken dat het er vanuit hun oogpunt allemaal anders uitziet dan vanaf mijn oogpunt. Maar godsdienstwaanzin is waanzin en waanzin heeft geen motivatie of redenen nodig. Waanzin moet met wortel en tak uitgeroeid worden.
Net het filmpje proberen te kijken, maar bij de 1e haakte ik al af...

Een walgelijke daad, maar voor moslim extremisten is dit de enige manier om het "kwaad" uit het Westen te bestrijden. De enigen die dit probleem kunnen oplossen zijn de moslims zelf, elke bemoeienis van niet-moslims lijkt het alleen maar te verergeren. Maar welke moslim-leider heeft lef genoeg om op te staan...

R.I.P. voor de omgekomen schoonmakers en koks, die helemaal niks met het hele probleem te maken hebben.
gewoon een paar antoombommetjes erop, heb je er ook geen last meer van
en dat krijg je er nou van als je een geloof heb.
die irakezen kunnen beter zandkastelen gaan bouwen kunnen ze nog ergens in wonen(ze hebben er genoeg zand voor en ze kunnen spuug of pis gebruiken om modder te maken):D

hoezo was de VS deze oorlog ook alweer begonnen???
1. voor de reconstructie van irak:?(zie er nix van)
2. om saddam tegen te houden:D(is miss gelukt)
3. om nucliare/chemiche/biologische wapens te vinden:?(nope ook nog niet gevonden)

en net of dit werkt op een kleedje_O_ (volgens mij willen ze gewoon in de reet genomen worden door allah)
die allah(volgens mij bestaat ie niet) heeft nog nix goed gedaan voor iraq:S
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 14:55 schreef datwilwel het volgende:

[..]

Een echte Christen volgens mij ook.
fout, mischien een doorgeslagen christen.
Pfft. "De straf van God uitgevoerd". God straft zelf wel waar nodig, maar daar zullen deze moordenaars nog wel achter komen.
Allah kan weer trots zijn... .
userIcon
Heb net dat filmpie gezien.... Helemaal ziek, hebben die klote wezens ( als mens beschouw ik ze niet ) dan helemaal geen gevoel.

Wat mij betreft schieten die amerikanen al die extremisten naar de tyfus. Heilige plek of niet, denk je dat zij ons kerk zouden besparen?





Nepalezen notabene.......... die arme mensen proberen een centje te verdienen..... en worden beestachtig afgeslacht door Moslims.
Landen die hun soldaten uit angst weghalen stimuleren islam-terroristen tot dergelijke acties. Namens de families van de twaalf Nepalezen gaat mijn hoon uit naar de linkse Spaanse regering.
userIcon
heb het filmpje bekeken

wat erg moet dat zijn om op de grond te liggen met je gezicht naar de grond, wetende dat je leven binnen no time stopt
of is dit verkiezingspropaganda?

aan de andere kant, er wordt alleen getoond wat zij doen, en niet wat de amerikanen hebben gedaan, die er eigenlijk helemaal niks te zoeken hadden en hebben.. dit had dus nooit hoeven gebeuren..



quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 15:39 schreef plum het volgende:
Diep in de grond zijn deze moslims bovenstbeste jongens.
Zo ongeveer een halve meter diep, met hun kop richting Mekka, bedoel je zeker.
userIcon
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 14:33 schreef LSS het volgende:
FUCK die kloteolie
Helaas heeft de westerse samenleving (in eerste instantie de USA en in tweede instantie ook Europa) die olie nodig... Men zal er nooit weggaan, niet eerder dan dat de olie kwestie stabiel is... Ongeacht het aantal mensen levens wat dat aan welke zijde dan ook gaat kosten...
userIcon
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 17:06 schreef Zarathustra het volgende:
Landen die hun soldaten uit angst weghalen stimuleren islam-terroristen tot dergelijke acties. Namens de families van de twaalf Nepalezen gaat mijn hoon uit naar de linkse Spaanse regering.
Hier ben ik het 100% mee eens. Bah. Vreselijk hypocriet ook van de Spanjaarden, want ze doen al tientallen jaren niet wat de Baskische terroristen willen. Als ik Bask was geweest had ik het aantal bomaanslagen verdubbeld. Kennelijk werkt terrorisme dus wel degelijk.

Overigens vind ik de generalisatie 'links' weer nogal belachelijk. De huidige regering had het terugtrekken als verkiezingsbelofte. Het is gewoon een ongeloofelijk domme belofte geweest die Spanje nog lang gaat voelen...

Anyway, had ik al geschreven dat je wel een hele zielige niks moet zijn als je denkt dat je je God verdedigd door mensen te pakken die zichzelf niet kunnen verdedigen? Waarom ontvoeren ze geen soldaten? Ondanks hun baarden en hun pijpen zijn het gewoon vrouwen (om even in Arabisch idioom te praten).
Ook vreemd, bijna iedereen hier was zwaar voorstander van de oorlog in Irak en nu er dan ook doden valen, zoals in elke oorlog, doet iedereen verontwaardigd.
userIcon
Alweer kwamen er geen ambassadeurs van Allah, de Erbarmer, de Barmhartige in beeld. Kinderen van de sjeitan lieten zijn vruchten in hun leven, hersenloos harteloos gebral, bloederige taferelen, dood en angst zien. Wie het zwaard opneemt, zal erdoor worden getroffen.
userIcon
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 17:40 schreef Stauffenberg het volgende:
Ook vreemd, bijna iedereen hier was zwaar voorstander van de oorlog in Irak en nu er dan ook doden valen, zoals in elke oorlog, doet iedereen verontwaardigd.
Er zijn doden en doden. Nepalezen staan nou niet echt bekend vanwege hun drang om de wereldmacht in handen te krijgen...

Daarbij is dit gewoon een executie. Ze hebben niet eens eisen gesteld maar ze gewoon gexecuteerd uit naam van Allah. Tjah, dat heeft niks meer met oorlog te maken.

Het werkt zo in een democratie: je bent onschuldig tot je schuld bewezen is. Well, deze Iraki's hebben nu wel bewezen dat ze niet bezig zijn met vechten voor hun vrijheid, maar bezig zijn met het koesteren van een waanzin. Iemand die vecht voor zijn vrijheid, daar moet je respect voor hebben, hoe dan ook. Maar een dolle hond moet je genezen of afmaken.
Wat is de site waar die foto's etc staan?
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 18:10 schreef PacinoAllstars het volgende:
Wat is de site waar die foto's etc staan?
Hier staat een berichtje waarbij je het filmpje kan downloaden...


quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 18:21 schreef grunge-metal het volgende:

[..]

Hier staat een berichtje waarbij je het filmpje kan downloaden...





Niet dat iemand dat zou willen...
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 18:28 schreef PiemelSpuitgraag het volgende:

[..]



Niet dat iemand dat zou willen...
Ik heb niets voor niets gelijk naar het filmpje gelinkt
userIcon
tsja ze voeren gewoon uit wat in de Koran staat.. als je vanaf kinds af wordt geintroctineerd met dat achterlijke geloof kweek je vanzelf dit soort figuren
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 18:31 schreef Hayek het volgende:
tsja ze voeren gewoon uit wat in de Koran staat.. als je vanaf kinds af wordt geintroctineerd met dat achterlijke geloof kweek je vanzelf dit soort figuren
Ja ik denk het ook.. ect ziek
vrouw paddy (Moderator / Kanjer Crewlid '11/'12) 31-08-2004 @ 18:39 fotoboek no homepage
userIcon
""We hebben de straf van God uitgevoerd op 12 Nepalezen die vanuit hun land hier naartoe kwamen om tegen de moslims te vechten en om de christenen en de joden te dienen," stond in een gedeelte van de verklaring.""

Jordanië is de opdrachtgever, en dan zeggen ze helpen om tegen de moslims te vechten?
Ik denk toch echt dat die fundamentalisten nog gekker worden. (ik dacht dat dit niet meer kon!
tsssss koks en schoonmakers. MISDADIGERS!
userIcon
quote:
Soera 8: 12-17
Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."
Dit is, omdat zij zich tegen Allah en Zijn boodschapper hebben verzet. En wie tegen Allah en Zijn boodschapper strijdt, (wete) Allah is voorzeker streng in vergelding…[..] Gij dooddet hen niet, doch Allah was het, Die hen doodde. En gij wierpt niet toen gij wierpt, maar Allah was het die wierp, opdat Hij de gelovigen een grote gunst van Zich mocht bewijzen. Voorzeker, Allah is Alhorend, Alwetend.
Hier is deze film rechtstreeks van de site af te bekijken:

http://www.mcnews.nl/inde(...)owcomments=1&id=2222
userIcon
Toen ik dat filmpje keek kreeg ik een inense woede in me.. alsof ik zelf elke marokkaan of moslim die hier in m'n omgeving zo'n asociaal niet menselijk gedrag vertoond te gaan onthoofden..

Waar slaat dit op.. hoe kom ik ineens aan deze haat Noem mij maar meteen triest ofzo.. maar ik ben vast niet de enige die dit denkt..

Schurft moslims


Geloof is geen oorzaak van oorlog.. maar wel het gevolg
Als we eens twee weken zouden wachten, misschien komt het wel weer naar boven dat een of andere Bushfanaat met zijn videoinstallatie heeft zitten hobbyen....... waarom hebben de ontvoerders dit niet eerder aangekondigt.......?

En idd........het is wel verkiezingstijd!!!

Na zo'n daad zou je bijna zeggen dat de legers in Irak moeten blijven, sterker nog, dat er nog meer troepen naar toe moeten, net zolang totdat alle rebellen
gedood zijn......... ware het niet dat er een felle verkiezingscampagne in America aan de gang is en dat het Bush verrekte goed uit zou komen als we vinden dat het leger er zijn vrije gang mag gaan...........
vrouw paddy (Moderator / Kanjer Crewlid '11/'12) 31-08-2004 @ 18:53 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 14:43 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Goede moslims? Ik begin me zo langzamerhand af te vragen of ze bestaan. Het nieuws halen ze in ieder geval niet echt de laatste tijd.
Het nieuws vindt het geen nieuws ( ze zijn er echt wel)
Daarbij helpt het nieuws mee (weliswaar onbewust denk ik)
Het is die fundamentalisten juist te doen om angst en onbegrip te zaaien.
Ik zou het ook graag op het journaal zien hoor, maar de moslim die tegen die fundamentalisten zijn, worden juist uit Nederland geweerd.
Terwijl een moslim met een T-shirt van bin-laden, en haat tegen de westerlingen predikt hier vorig jaar nog een status gekregen heeft. Het gezin (geen geloof) wat door hem werd aangevallen, is terug gestuurd. (oftewel illegaal)
quote:
Ook vreemd, bijna iedereen hier was zwaar voorstander van de oorlog in Irak en nu er dan ook doden valen, zoals in elke oorlog, doet iedereen verontwaardigd.
Jij vind dit hetzelfde? Hier vallen geen doden hier worden onschuldige burgers die er niks en dan ook niks aan kunnen doen gewoon geslacht (letterlijk)
userIcon
http://www.mcnews.nl/inde(...)owcomments=1&id=2222
WALGELIJK... en dan heb ik slechts 5 sec. gezien...
userIcon
net de beelden gezien, ik ben echt zwaar geshockeerd ... dan vragen ze zich af waarom mensen steeds meer en meer anti-islam worden en extreem rechts ... van mij mogen ze allemaal, hup, met het vliegtuig op terug naar eigen land, want er zit niets goed in de islam, 3 keer niets ... en dat mag racistisch klinken, tja, met zulke beelden worden die gevoelens voor mij enkel maar versterkt... buiten met alle schorrie morrie...
Gore psycho's. Enig lichtpuntje is wel dat ze sowieso niet in de hemel komen, al denken ze dat zelf natuurlijk wel..
Shit en dan blijven ze natuurlijk beweren dat Islam vrede betekent ofzo (is mij ooit met nadruk gezegd op school toen ik me enigzins anti-moslim uitliet per ongeluk t flapte eruit met geschiedenis)... Dit is hetzelfde verhaal als de kruisridders dat waren ook misdadigers (letterlijk ze probeerden zo zichzelf in de hemel te vechten) en die slachtten zomaar alle moslims en joden af die ze tegenkwamen. Maar ze werden wel door alle christenen gesteund, en er werd goed over ze gedacht. De kruistochten zijn gewoon precies hetzelfde als je Jihad. veel (niet alle) moslims hebben begrip voor de vrijheidsstrijders zoals zij dat zien net zoals de mensen toen begrip hadden voor de kruisvaarders. echter er is 1 klein verschilletje, de kruisridders zijn dood, de Jihad is er nog.
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 14:33 schreef LSS het volgende:
:'( Laat ons alsjeblieft weggaan uit dat land, hoeveel onschuldigen moeten er nog sterven voordat de regeringen van Europa en de VS inzien dat de Irakezen helemaal geen hulp willen en verdienen. FUCK die kloteolie, en fuck deze barbaren. Bouw er een hek omheen en kijk er nooit meer naar om. Laat deze idiote minderwaardige varkens in hun eigen sop gaarkoken.
Ik zou het er mee eens zijn als het niet te laat daarvoor zou zijn.. "ze" zitten echt overal en ook al laat je ze met rust (Frankrijk) dan komen ze wel "naar je toe deze zomer"!
Ik ben bang dat er niet veel anders meer inzit dat het uit de hand gaat lopen, of dat "we" (west-europa) gaan verliezen en voor het grootste deel moslimstaten worden zoals die amerikaanse wetenschapper voorspeld heeft.

Als ik moet kiezen, en dat moet, dan kies ik voor optie 1.
goh wat zijn die heilsoldaten van allah toch geweldig heh

even oftopic, ik hoop dat zie de arabische moslims in soedan die bezig zijn met een ras zuivering even goed vanuit de lucht platgooien met bommen

moet toch kunnen ?

deden we vroeger ook met de nazi's
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 14:55 schreef DaCode het volgende:
Iedereen maakt in z'n keuken vanaf nu Bio-Diesel

Weg uit dat apeland omwille van die olie! Die lui WILLEN gewoon geen hulp, en dat moeten we inzien... Als we dan nog 's allemaal Bio-Diesel gaan maken zijn ze ook nog 's al hun inkomsten kwijt.
heheh stoer bio diesel
userIcon
Gatverdamme!! Ik moest gewoon zien hoe ziek die klote Irakezen nu zijn, maar achteraf krijg ik daar gewoon spijt van....
Ik laat mij er niet van weerhouden om deze primaire reactie te plaatsen.
Vooropgesteld dat ik deze wezens de term mens onwaardig acht, ben ik van mening dat 'die' (voor het gemak geitenneukers maar afgekort tot die) hun verdiende loon nog gaan vinden in de toorn van Bush en niet in de bebaarde uitgewoonde reet van de ongelovige allah (ook wel verward met een heilig familielid van ene eveneens zwaar dement en overschat wezen genaamd mohammed, die zich zelf profeet kan/mag noemen in een eveneens kansloze cultuur).

Bush is de enige echte man in de wereld. Hij heeft alle problemen die ons te wachten zouden staan, naar voren gehaald in plaats van uitgesteld. Zonder deze, inderdaad op valse voorwendselen gebaseerde, actie zouden wij zelf onthoofd zijn door onze buren, die ook aanhangers plegen te zijn van een soort opvatting die men islam pleegt te noemen. Ik vermijd bewust de term geloof, geloof betekent vertrouwen, rust en heeft te maken met religie. Heiden als ik ben, ben ik principieel tegen ieder geloof, maar zeker tegen deze opvatting van zij die ik 'die' noem.

Wezens zonder ziel, zonder waardigheid, nog dommer dan varkens, de door hen zwaar verafschuwde dieren. Deze dieren zijn overigens zonder twijfel een mogelijkheid om hen goed te straffen (ik zal dit later vertalen en als voorstel doorsturen naar Washington DC, maar dat geheel ter zijde). Baden in varkensbloed, naakt rondjes lopen rondom het homomonument in Amsterdam en met een oranje burka aan op de huishoudbeurs de vloer laten vegen met een tandenborstel in de mond. Dat zou nog eens vernederend zijn...

Goed, terugkomend op Bush. Hij zal hopelijk de verkiezingen verliezen, begrijp me niet verkeerd, ik hoop dat Kerry wint, maar nog voor de verkiezingen ook schurkenstaten als iran en syrië nog even bijvegen. Dit mag, eveneens onder valse voorwendselen, want daar zijn we inmiddels mee vertrouwd, gebeuren en het mag geen enkele twijfel hebben dat wij deze acties ook meer moeten steunen. Nee, het is fout om te zeggen dat wij het zelf uitlokken en dat de alleenheersers daar er voor zorgen dat het veiliger blijft, want eens komt de dag dat we te laat zijn en dat die linkse rukker w. bos gaat roepen dat wij moskeeën bouwen.

Hail Bush, may the killed rest in peace !
userIcon
quote:
"We hebben de straf van God uitgevoerd op 12 Nepalezen die vanuit hun land hier naartoe kwamen om tegen de moslims te vechten en om de christenen en de joden te dienen,"
in 1 woord:
LAF
het gewoon weg laf als je je achter je godsdienst gaat verschuilen en onder de mom van "iedereen die tegen ons is moet dood van god"
ik hoop persoonlijk dat hun god zelf eens in gaat zien dat ze niet helemaal lekker bezig zijn
userIcon
Van CIA world fact book:
quote:
Religions: Hinduism 86.2%, Buddhism 7.8%, Islam 3.8%, other 2.2%
note: only official Hindu state in the world (1995)
Dus behalve dat het niet eens soldaten zijn, zijn het hoogst waarschijnlijk niet eens christenen of joden!
Behalve dat het uberhaupt al een stel asociale beesten zijn, pakken ze ook nog eens de verkeerde mensen!
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 17:40 schreef Stauffenberg het volgende:
Ook vreemd, bijna iedereen hier was zwaar voorstander van de oorlog in Irak en nu er dan ook doden valen, zoals in elke oorlog, doet iedereen verontwaardigd.
Ja, als er koelbloedig met opzet onschuldige burgers worden vermoord reageert men verontwaardigd, ja. Gek he?
userIcon
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 21:51 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Ja, als er koelbloedig met opzet onschuldige burgers worden vermoord reageert men verontwaardigd, ja. Gek he?
Niet alleen dat. Ze worden al beesten afgeslacht. Hier ff een korte beschrijving van de video:

De eerste gedode nepalees wordt op gruwelijke wijze onthoofd. Zijn keel wordt voor 3/4 doorgesneden waarna hij nog blijft ademen zover dat mogelijk is. Vervolgens wordt dat snel beëindigd voor een tweede messteek waarna zijn hoofd op zijn romp wordt gelegd.

De verdere Nepalezen worden door geweervuur met 1 schot door het hoofd doodgemaakt. Waarna de verschillende beulen hun geweren leegschieten op de al reeds gedode slachtoffers.

81  van 81 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 24/10 Bomaanslagen op hotels Bagdad eisen tien levens60
» 21/10 Ontvoerde advocaat proces Saddam vermoord49
» 20/10 Ontvoerde Ierse journalist Bagdad vrijgelaten50
» 19/10 Ierse journalist ontvoerd in Bagdad24
Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
Video's