Motoragent mishandeld door jongeren

Algemeen • Geschreven door ChrisJX op 26-08-2003 @ 13:52
print 
Laydock, Roel's Weblog, nothandy en road66 hadden ons via de newssubmit het volgende te melden:

In Apeldoorn is maandagmiddag een motoragent door een groep jongeren in elkaar geslagen. De agent incasseerde enkele klappen, onder andere in zijn nek. Daarnaast vernielden de jongens de spiegels van zijn motor en schopten tegen de zwaailichten en een stopbord.

De mishandeling was een reactie op een poging tot aanhouding van een 24-jarige scooterrijder uit Apeldoorn. Deze reed zonder helm en probeerde aan de agent te ontsnappen. Tijdens de achtervolging, die ging over voetpaden, door plantsoenen en tussen bergingen van woningen door, passeerde de vluchtende scooterrijder twee keer een groep jongeren. Hieruit werd een jas naar de agent gegooid, die de agent wist te ontwijken.

Toen de scooterbestuurder zijn vluchtpoging opgaf, bemoeide de groep zich met de aanhouding van de man en sloegen de motoragent. Eén van de jongens reed weg op de in beslag genomen scooter.

Pas toen nog vier agenten assistentie kwamen verlenen, kon de 24-jarige Apeldoorner worden meegenomen. De andere jongens zijn niet direct opgepakt. Daarvoor moet eerst duidelijk zijn wie welke strafbare feiten heeft gepleegd. De 46-jarige moeder van één van de jongens werd wel aangehouden, wegens belediging van de motoragent. Zij kreeg een boete van 130 euro.

Bron: Nieuwslink


Lees ook:

» 24/05 [Upd] Studentes Minerva ontgroend in luiers235
» 20/05 Eindejaarsconference Van Rossem weer populair21
» 20/05 Oudste vrouw op Mount Everest26
» 18/05 Verkooppunten tabak in grensstreek onder druk50


delen | eKudos nujij

2481 views / 126 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 126 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
LOL hehe ik zou het niet durven, bang voor strafblad

quote:
De 46-jarige moeder van één van de jongens werd wel aangehouden, wegens belediging van de motoragent. Zij kreeg een boete van 130 euro.

Een pak slaag of iets in die richting, dat had ze haar eigen tuig moeten geven.
-weg-
[ Dit bericht is gewijzigd door ChrisJX ]
Wat nou LOL?
Auw kut, het wordt echt steeds gekker.
userIcon
Waar blijven die heropvoedingskampen?
userIcon
We moeten wetten invoeren voor groeps-verantoowrdelijkheid, zodat ze dat hele zootje ongeregeld kunnen oppakken en opsluiten... zelfs de politie is niet meer veilig..
LOL????
Wat is hier lollig aan??
Treurig is eerder het woord.
Tuig is het!
Scooters scoren hoog op het irritatie lijstje!

En dan nog een vrouw van 46 die ook nog eens het goede voorbeeld geeft.

:edit (ook even mijn irritatie over de vrouw lozen)
[ Dit bericht is gewijzigd door Hypochonder ]
Het triestste van het bericht is nog de moeder die die agent nog uitscheld ook.

Hij had gewoon zijn vuurwapen moeten trekken, zal die schoften wel leren.

Moet je eens bij een Taxi chauffeur doen, dan ben je echt zuur
ik wou ook moter politie worden, toch nog maar even na denken
userIcon
Ouders... tering, vind je het gek dat het tuig van de richel is.. ouders geven goed voorbeeld zeg. Eigenlijk moeten we een eiland in de noordzee maken voor die lui.. net buiten zwemafstand en ze er vanuit een vliegtuig uitgooien..
userIcon
Dubbel.. nou ja, gaan we nog ff door.

Motoragent had ze gewoon neer mogen knallen.. een jas is best wel eng en moeders al helemaal. Dat zal ze leren
[ Dit bericht is gewijzigd door NiGeLaToR ]
Wat een sukkels, erg stoer! Als ik dat over moeder lees weet ik van wie ze het hebben...
Waar gaat het heen als zelfs een moeder er een boete bij krijgt, die staat dus duidelijk achter haar kroost... Moeten we dan ook nog de ouders gaan opvoeden in kampen?
Respect voor politie is echt geheel weg... Slechte zaak
Jezus, wat een stelletje kansloze gasten zeg. Dat soort mensen daar heb je echt niks aan. Ik stel voor om bv. om Texel een groot hek te zetten, om dit soort kneuzen te dumpen zodat je daar in ieder geval geen last meer van hebt.
Een kwik-injectie is op z'n plaats... Oorlog aan de Aso's!
wat een dwazen zeg, je gaat toch niet een strafblad riskeren voor het verdedigen van een mafkees op een waarschijnlijk opgevoerde scooter zonder helm.

Dat is wel erg dom naar mijn idee. En die gozer moet ook niet denken dat die een motoragent er uit kan rijden. tsjonge wat een gekken.
heel hard aanpakken die lui
pfff wat bestaan er toch trieste mensen
Een goede zaak dat nu een keer duidelijk wordt hoe weinig respect er nog voor de politie is in Nederland. Hopelijk trekt de politie er lering uit, en gaat ze nu eens echt optreden ipv laf beleid uit te voeren en alleen maar makkelijke klusjes doen.
Mikken op de romp; dat is het grootste oppervlak

quote:
De 46-jarige moeder van één van de jongens werd wel aangehouden, wegens belediging van de motoragent.

Zo zie je maar weer wat voor opvoeding die kinderen hebben gekregen...
userIcon
Dat gaat nog wel vaker gebeuren in de toekomst. De politie in Nederland heeft immers totaal geen respect meer.

Ben benieuwd of ze nou eindelijk een keer wakker gaan worden daar in Den Haag. Zal wel niet, voordat dat gebeurt moeten er denk ik nog heel wat onschuldige slachoffers door zinloos geweld om het leven komen...

hmmm, ben benieuwd in welke wijk van Apeldoorn dit was?

woon er zelf ook namelijk
userIcon
vind 't wel grappig dat ze dat materiaal keertje een paar schoppen geven..

maar die Agent... Jezus, die man doet zijn werk maar hoor.....
stel voor om bv. om Texel een groot hek te zetten

das zonde van texel kan toch ook wel in de woestijn ofzo.
userIcon

quote:
LOL hehe ik zou het niet durven, bang voor strafblad

Nou lol, een agent in functie in mekaar timmeren.
Jij spoort niet helemaal volgens mij.
Ik vind het belachelijk dat die jongeren zich zo kunnen gedragen en dan ook nog niet eens kunnen worden opgepakt. Ik zou dus wel die jongeren een koekje van eigen deeg geven als ik die agent was.
Maar dat mag weer niet, dan krijgt hij ooknog een onderzoek aan zijn jas hangen.
Wat een verschrikkelijk tuig. Dat groepje moeten ze oppakken wegens mishandeling van een politieagent en poging tot doodslag. Als zo'n vent van zijn motor afvalt doordat hij met enige vaart die jas raakt dan kan hij aardig hard terecht komen. En dan ook nog eens zo'n aso-moeder die hem gaat uitschelden.........
Respectloze lui.
130 euro ???!!!!
In Amerika hadden ze de helft doodgeschoten als ze daar een agent proberen te slaan. Ze moesten in Nederland ook eens wat vaker het pistool pakken. Niemand is bang voor de politie hierzo, slaat werkelijk nergens op.
dood zijn ze meer waard dan levend...
scootermannetjes zijn meestal crimineeltjes.
tja nederland is te mak wat dat betreft
moet je in rusland flikken
dan voelen ze de kracht van de wet tenminste nog.
en die moeder.....tja das een zeug
Benieuwd of er nu ook weer een comité wordt opgericht.
"Stop zinloos geweld tegen de Politie"

En ben benieuwd of er dan ook een vliegtuigje de lucht in gaat met de tekst "de relschoppers hadden gelijk"

Waar gaat het heen in Nederland verontwaardigd zijn dat dit gebeurd en als er wordt ingegrepen iets te hard naar hun mening dan zijn ze ook verontwaardigd, wat willen ze nou eigenlijk
ze moeten alle scooterd gewoon compleet verbieden. sgijt aan die 2 jaar niet brommer rijden. met 18 jaar kun je meteen auto gaan rijden.

levensgevaarlijk die rot dingen.
hmpf..

Hoe ernstig moet het uit de hand lopen voordat Den Haag actie gaat ondernemen?

Agenten moeten weer respect krijgen! Dit soort uitwassen krijg je doordat 'men' geen gezag in de politie ziet..
Waar gaat dit heen, waar gaat dit heen.

Waarom doen mensen dit? Ik begrijp het niet. Ik ben blij dat ik het niet begrijp, denk ik tenminste normaal na..........

Stoer met zn alle in een groep. Maar goed, als moederlief een politieagent uitscheld dan zegt het al genoeg. Gewoon asocialen. Onderste laag van onze samenleving....

userIcon

quote:
Pas toen nog vier agenten assistentie kwamen verlenen, kon de 24-jarige Apeldoorner worden meegenomen. De andere jongens zijn niet direct opgepakt. Daarvoor moet eerst duidelijk zijn wie welke strafbare feiten heeft gepleegd. De 46-jarige moeder van één van de jongens werd wel aangehouden, wegens belediging van de motoragent. Zij kreeg een boete van 130 euro.

Toch niet te geloven Flikker dat hele zootje in de cel en zoek het dán uit
ja net als die studenten toen
de politie treed te hard op.
ja en vernielingen plegen is wel ok zeker
Quote: In Amerika hadden ze de helft doodgeschoten als ze daar een agent proberen te slaan. Ze moesten in Nederland ook eens wat vaker het pistool pakken

Ben het met je eens dat ze in nederland harder zouden mogen optreden maar dan wel op een andere manier dan met een vuurwapen. Bovendien loopt in Amerika verhoudingsgewijs 5 maal zoveel politie op straat, dus gebeurt dit ook minder snel.
userIcon
Zero tolerance!

Van mij mogen ze schieten in deze situaties. Kan er niet wakker van liggen.

Politie moet gewoon harder optreden, als dat betekent meer politiegeweld
Tssk, inderdaad ja. Eerst al die lui oppakken en in een stenen hok opbergen, DAN uitzoeken wie er de volgende dag weer naar huis mag. Met die softe aanpak van nu hou je deze shit

En jas naar een agent gooien op een motor, is dat geen poging tot doodslag? Hop, tien jaar in een werkkamp zou ik zeggen.. maar ze zullen er wel weer vanaf komen met een waarschuwing of 2 dagen voorwaardelijk
Ze moeten agenten gewoon uit rusten met wapenstokken en de toestemming ze flink te gebruiken.
userIcon
Idd heropvoedingskampen. Waar je huilend van blijdschap naar buiten komt als het afgelopen is.
Inderdaad ja, die agent had al rijdende zijn pistool moeten pakken en meteen op die groep in moeten schieten... richtend op de romp

TUIG is het!
Naja bij die politie zitten soms ook een stelletje softe sukkels, en ze worden door allerlei bullshit regeltjes beperkt in hun handelen.

Misschien moeten er wat minder "ambtenaren" bij de politie en wat meer lui met freefighten of kickboxen als hobby, die liever slaan ipv regeltjes na te leven
Zoals iemand anders al opmerkte: misschien is groepsverantwoordelijkheid iets voor dergelijke misdrijven. Als jij duidelijk tot een groep hoort die misdrijven begaat, wordt je opgepakt. Een soort van 'het behoren tot een niet georganiseerde groep die trammelant veroorzaakt is strafbaar'. Dan kun je op basis hiervan het hele zootje oppakken en iig voor een nachtje even vastzetten. Dan kijken we daarna wel wie wat deed. En als jij er bij stond te lachen: straf.
Wil je geen straf? Dan dien je je te distantieren van zo'n groep: weglopen dus. Of de agent helpen, maar dat zal wel te utopisch gedacht zijn.
ja wat ik nou niet begrijp is
iedereen hier vind dat er harder opgetreden moet worden in dit soort situaties( en terecht)
maar waarom gebeurt dat dan niet?
welke mensen partijen blokkeert die mogelijkheid tot harder optreden,want het word toch steeds erger in de huidige maatschappij.
ik snap het niet

quote:
Ben het met je eens dat ze in nederland harder zouden mogen optreden maar dan wel op een andere manier dan met een vuurwapen. Bovendien loopt in Amerika verhoudingsgewijs 5 maal zoveel politie op straat, dus gebeurt dit ook minder snel.

Valt wel mee in 1996 was verhouding politie NL-VS = 254-354 per 100.000

Dus ze moeten er daar heel veel hebben bijbesteld.

bron : http://www.scp.nl/boeken/scrs/scr2000/nl/tab14-19.pdf

edit: oops had ze omgewisseld NL heeft er minder
[ Dit bericht is gewijzigd door Nappy ]
Prachtig schoolvoorbeeld van hoe je als ouders je kinderen dus NIET op moet voeden!
Sjongejonge, te triest voor woorden weer. Sowieso triest als je op je 24 nog stoer loopt te doen op je scootertje natuurlijk.

Zeker weten mensen met een bijzonder laag IQ.

Weer een hint dat de politie meer macht moet krijgen!
Waren het Marokkanen?
Lekker zijn jullie zeg. Een klap uitdelen is volgens jullie goed voor de doodstraf (CQ neerschieten)? Als ze dat invoeren verhuis ik naar Canada :S
Als ik die agent was, had ik meteen m'n pistool getrokken en eventueel wat knieschijven bewerkt met lood.

Een politie-agent moet dit ook gewoon mogen. Dan denken die kanslozen wel 2x voordat ze het in hun halvegare kop halen een agent in elkaar te slaan.

quote:
welke mensen partijen blokkeert die mogelijkheid tot harder optreden,want het word toch steeds erger in de huidige maatschappij.
ik snap het niet

ik snap het wel. links: pvda, groenlinks, sp. als we nou met zn allen volgende x rechts gaan stemmen, dan is binnen een jaar eea flink verandert!
En waarom gebruikte die agent geen pepperspray ter afwering van geweld?

quote:
ik snap het wel. links: pvda, groenlinks, sp. als we nou met zn allen volgende x rechts gaan stemmen, dan is binnen een jaar eea flink verandert!

You know it!
Nu de rest van Nederland nog. Open your eyes.
Een politiestaat is de eerste stap naar een dictatuur. Denk toch eens na

quote:
Lekker zijn jullie zeg. Een klap uitdelen is volgens jullie goed voor de doodstraf (CQ neerschieten)?

Nee joh, da's gewoon zelfverdediging. Die dode Marokkaan van 2 weken geleden had nog geeneens gestoken, terwijl deze hufters die agent daadwerkelijk in elkaar hebben geslagen.

Maar goed, meteen mensen doodschieten gaat misschien weer wat ver, maar een paar knieschijven mogen wel sneuvelen inderdaad.

quote:
ik snap het wel. links: pvda, groenlinks, sp. als we nou met zn allen volgende x rechts gaan stemmen, dan is binnen een jaar eea flink verandert!

Ja, dat zien we nu wel, he?
Wat een KUTJEUGD heeft Nederland toch.
[sarcast mode on]
He hallo, de politie absoluut niet meer macht geven hoor! Stel je voor, voor je het weet heb je
een politie-staat! Krijg je razzia's enzo...
[sarcast mode off]

Zo praatte mijn SP-Collega dus...
Weer een voorbeeld dat de softe linkse aanpak niet werkt. Zelfde als met 'slechte jeugd': oke, jammer dat je geen goede jeugd gehad hebt, maar daarom is wat je gedaan hebt niet minder erg!
Harder aanpakken die hap! En niet zeuren van: "in de VS werkt dat niet". Nee, dit gaat goed zeker?
Groepsverantwoordelijkheid... hmmm, klinkt beter! Wie dat verzonnen heeft mag van mij de nobelprijs!
Maar ja, nederland is het land van de softies...
Als slaan ze die agent helemaal total-loss, dat vind ik nog steeds geen reden voor de dood hoor :/
-weg-
Ik hoop echt dat de overheid eens hardere maatregelen lert nemen

Geef de ouders ook een boete wegens slechte opvoeding
[ Dit bericht is gewijzigd door ChrisJX ]
Hadden ze haar niet gelijk een boete kunnen geven wegens aansporing/slechte opvoeding kinderen? :p
Laat ik nou een gruwelijke hekel hebben aan "de politie". Als ze de boetes voor 3min te lang parkeren en geflitst worden goed gaan verlagen zal ik meedeleven tonen. Nu boeit het me vrij weinig. Iemand slaan is sowieso aso, maar toch.. Ik lig er niet wakker van.
allemaal 3 maanden in een strafinrichting en die moeder een jaar
-weg-
[ Dit bericht is gewijzigd door ChrisJX ]
Door DickTator - dinsdag 26 augustus 2003 @ 14:24 (Unmodded)
En waarom gebruikte die agent geen pepperspray ter afwering van geweld?--------
--------

welke rechtse partijen dan? De VVD zeker? of het CDA?? hahahhahahah...

quote:
Door alien8ed - dinsdag 26 augustus 2003 @ 13:59 (+1 - Normaal)

quote:
LOL hehe ik zou het niet durven, bang voor strafblad

Nou lol, een agent in functie in mekaar timmeren.
Jij spoort niet helemaal volgens mij.
Ik vind het belachelijk dat die jongeren zich zo kunnen gedragen en dan ook nog niet eens kunnen worden opgepakt. Ik zou dus wel die jongeren een koekje van eigen deeg geven als ik die agent was.
Maar dat mag weer niet, dan krijgt hij ooknog een onderzoek aan zijn jas hangen.

hehe, ik flip ook wel eens uit op zo'n wout als hij je weer eens keihard wil naaien... zonder enige aanleiding word je weer aangehouden op je snorscootertje etc. tuurlijk mag het niet, maar ja als je een beetje slechte zin hebt op dat moment en helemaal gefrustreerd van die motorwouten, dan kan ik het me voorstellen... natuurlijk is dit wel een extreem geval, een hele groep die die man aanvalt heh
[ Dit bericht is gewijzigd door Rohs.info ]
nou toch maar ff een berichtje plaatsen
de agent is een bloedzuiger !!!
ik ken hem en de hele buurt ook !
(nee geen slobber buurt)
hij (zal geen naam plaatsen) is bekend door het hele stad en staat bekend als mierenneuker
dit keer hebben ze hem tepakken gehad
strepenjager noemen ze hem hier
ach ik keur het niet goed wat ze gedaan hebben maar het moest er een keer van komen
ook de buurtbewoners hebben een grens en hij zat er altijd overheen
nieuws hier gaat dat hij nu eindelijk overplaatsing heeft aangevraagt
de verwondingen vallen wel mee hoor
een paar blauwe plekken verder niets
nogmaals ik ben het er niet mee eens maar de buurt is het beu!

quote:
De andere jongens zijn niet direct opgepakt. Daarvoor moet eerst duidelijk zijn wie welke strafbare feiten heeft gepleegd

Altijd weer lachen in Nederland.......

Je hebt een groep jongeren die collectief een agent mishandelen..... en nog moet precies worden uitgezocht wie wat heeft gedaan voordat je ze kunt oppakken.
t0n

laat dat materiaal maar heel want jij betaalt zelf ook voor dat materiaal
userIcon
goed voorbeeld van die moeder ook.
en die jongens komen er dadelijk wel met een HALT-strafje of taakstrafje ervanaf ... ze waren immers óf te jong óf ontoerekeningsvatbaar ... enz.


Moet je in Belgie of Spanje proberen bij een agent.
Er is geen respect meer voor de politie.
Het moeten eigenlijk grotere klootzakken zijn en ze meer bevoegdheden krijgen.

quote:
ik snap het wel. links: pvda, groenlinks, sp. als we nou met zn allen volgende x rechts gaan stemmen, dan is binnen een jaar eea flink verandert!

ten eerste hebben groenlinks en de sp nog nooit in de regering gezeten, ten tweede hebben we nu een heel rechtse regering en ten derde zit de VVD al geruime tijd comfortabel op het pluche...
En dan daarbij deze zogenaamde 'geweldige' rechtse regering bezuinigt alleen maar op veiligheid, want dat mag natuurlijk niet teveel geld kosten...
Regelrecht tuig is het. Die man doet enkel en alleen zijn werk .. En het erge - die knaapjes gaan hiermee natuurlijk flink opscheppen tegen hun vriendjes, hoe bruut ze wel niet zijn. Maar god verhoede het, als die agent zijn wapenstok trekt en er 2 een letsel ramt is hij verschikkelijk, crimineel en fout .. Te triest dit.
userIcon
die jongejns hebben wel lef

quote:
Als ze de boetes voor 3min te lang parkeren en geflitst worden goed gaan verlagen zal ik meedeleven tonen

De oplossing hiervoor ligt bij jou!
Niet te GIER zijn met perkeer geld of leren KLOK kijken als de meter is afgelopen!

Als je klok kunt kijken kun je ook de KM teller lezen dat je niet harder rijd als de toegestane snelheid, krijg je ook geen bon...

Ik wordt hier zo schijt ziek van altijd, je krijg alleen een verbaal als je ZELF wat VERKEERD doet, je bent ZELF fout ga dan niet liggen klagen dat je beboed wordt.
De politie doet ook alleen hun werk, zei gaan ook niet voor hun plezier "flitsen", dat wordt ook opgedragen door JOU (jij hebt gestemd en de zo de politiek bepaald in Nederland) want jij hebt het parlement mee gekozen en zo de opdrachten, prioriteiten bepaald voor de politie.
quote:
die jongejns hebben wel lef

Nee die hebben geen lef, die hebben geen verstand.
[ Dit bericht is gewijzigd door B3rt ]
1. pas wetgeving aan...

Indien agent zich bedreigt voelt mag hij gelijk pistool trekken en gebruiken.

Voor hetzelfde geld had ie een mes in zijn rug gehad dus preventief iemand's hersenen eruit schieten is fine by me. Moet je maar niemand bedreigen en/of mishandelen.

2. nationaliteit er graag bij melden?
Het zal GVD je kind maar wezen!! De mijne schopte ik blauw
Vroeger...toen ik nog 16 was, was rijden op een scooter nog cool. Nu ben ik 19 en rij ik natuurlijk auto.

quote:
Ik wordt hier zo schijt ziek van altijd, je krijg alleen een verbaal als je ZELF wat VERKEERD doet, je bent ZELF fout ga dan niet liggen klagen dat je beboed wordt.

Volledig mee eens, men is nogal hypocriet op FoK!
stelletje kampratten
userIcon
Waren trekt hij zijn wapen niet?

Aan dat soort groepen straattuig gaat toch niets verloren?
-weg-
[ Dit bericht is gewijzigd door ChrisJX ]

quote:
-weg-

Ik vind ook dat de politie ruimere bevoegdheden moet hebben.
[ Dit bericht is gewijzigd door ChrisJX ]
userIcon

quote:
-weg-

Loopt dat nou echt licht? Zo zonder hersens? Als je niet weet waar je over praat hou je kop dan dicht sukkel.

ontopic:

Heel erg triest dat dit kan gebeuren in Nederland en het toont maar weer eens hoe weinig respect sommige mensen voor de politie hebben.

Wat mij betreft moet Nederland gewoon een Gendarme/Carabineri/Guarda Civil invoeren die zulke etters met een gummiknuppel bewerken als ze zich zo gaan gedragen. Simpel. De "vriendelijke agent" methode helpt nu eenmaal niet, dus laat ze maar overschakelen naar de harde hand.
[ Dit bericht is gewijzigd door ChrisJX ]

quote:
welke mensen partijen blokkeert die mogelijkheid tot harder optreden,want het word toch steeds erger in de huidige maatschappij.

Ehm, links?
kale_Harry, niet gelijk de vooroordelen uit de kast trekken he? ( politiek correct ) zijn wel een stelletje aso's zeg.. opsluiten voor een jaar of 30

quote:
-weg-

??? Ik heb nergens gelezen dat het marokkanen betrof of heb ik iets gemist??? Niet dat het me zal verbazen, maar ik ken je wel vertellen dat ook Nederlandse gassies NET ZO asso kenne doen

[ Dit bericht is gewijzigd door ChrisJX ]

quote:
Waren het Marokkanen?

Ik zou verbaast zijn als het niet zo was.
Vindt je het wel goed dat een agent door een groep in elkaar wordt geslagen? Van mij mag die agent zich verdedigen met alle middelen die hij heeft. Dat is dus inclusief schieten.
userIcon

quote:
Een pak slaag of iets in die richting, dat had ze haar eigen tuig moeten geven.



Zie het al helemaal voor me wat voor moeder dat geweest moet zijn (Ma Flodder? )
Kijk!!! en dit is nou het resultaat van al die jaren "eerst praten en dan pas aktie ondernemen". De helden van blauw zijn al een tijdje het "respect" kwijt en met dit softie beleid zullen we ze steeds meer als voetveeg gaan gebruiken. Die jeugd hebben lak aan alles tegenwoordig, paps en mams zijn ze liever kwijt dan rijk omdat alles die etterbakken tegenwoordig allemaal een vorm hebben van ADHD die snel omslaat in uiterst agressief gedrag. Mocht ik politie agent zijn en zo'n pikkie gooit een jas naar me toe als ik langs kom op de motor, dan ros ik hem gewoon af.... simpel. Maar ja, daarom mag ik niet bij de politie, omdat we eerst moeten PRATEN!!!!
Ja dit kan natuurlijk niet. Wel lef hebben trouwens. Maareh lezen we nu binnenkort dat onze prins de boete gaat betalen?
userIcon
Je begint als agent met praten en zogauw als er geweld gebruikt word, schieten..

Oprotten, stelletje klieren..
Ik krijg zo een beetje het gevoel dat de kinderen elke generatie een stuk aggressiever en dommer worden, ik kan het mishebben....

En het is niet geheel terecht om de ouders altijd de schuld te geven van de opvoeding, 9 van de 10 keer weten ouders gewoon niet wat ze moeten doen om een kind op te voeden, zouden ze cursussen voor organiseren. Omdat die ouders niet weten wat ze moeten doen, is het vaak wanneer er een probleem is met de kinderen slaan ofzow, niet altijd de beste oplossing.

Maar het komt er gewoon erop neer dat in Nederland te veel mag, bijna niemand heeft een geweten meer zoals de mensen vroeger hadden, vroeger waren ze bang dat ze op hun flikker kregen van god, en nu? Wie veegt ze voor hun harses als ze iets foutdoen? Geen mens, misschien de mensen waarmee je omgaat. Ik ben Atheïst, maar soms hebben godsdiensten goede regels.

Anyways genoeg gefilosofeerd, er zullen meer van deze dingen gebeuren totdat er een grens bereikt is, en iedereen het zat is, en er een hele hoop stront aan de knikker is in nederland waar de politie niets meer aan kan doen. En dat de mensen het zelf op moeten lossen.
ja, er staat niet bij of t autochtonen of alochtonen waren. das wel zo handig voor de "tussenstand"

wie zijn er nu crimineler en geweldadiger
-weg-
[ Dit bericht is gewijzigd door ChrisJX ]

quote:
Een politiestaat is de eerste stap naar een dictatuur. Denk toch eens na

Het feit dat agenten regelmatig mishandeld worden is een eerste stap naar?

Ennuh... Basicly leven we al in een dictatuur. Wordt er naar het volk geluisterd?
Laatst een documentaire gezien over jongeren die de fout in gaan. ze worden (ik dacht in amerika) eens goed discipline bijgebracht in een soort militair strafkamp. dit zou wel een goed idee zijn. dan worden ze eens (her)opgevoed!

quote:
LOL hehe ik zou het niet durven, bang voor strafblad

Een beeje fatsoenlijk mens denkt er geeneens over iets dergelijks te doen en dat is niet voor een strafblad.

quote:
Laatst een documentaire gezien over jongeren die de fout in gaan. ze worden (ik dacht in amerika) eens goed discipline bijgebracht in een soort militair strafkamp. dit zou wel een goed idee zijn. dan worden ze eens (her)opgevoed!

Die heb ik ook gezien. Je zag echt de angst in de ogen van die jongens. De meesten blijven ook op het rechte pad na zo'n "behandeling". Moeten ze hier ook invoeren.
100  van 126 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 24/05 [Upd] Studentes Minerva ontgroend in luiers235
» 20/05 Eindejaarsconference Van Rossem weer populair21
» 20/05 Oudste vrouw op Mount Everest26
» 18/05 Verkooppunten tabak in grensstreek onder druk50


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden