"Al-Qaeda vermoordde Pim Fortuyn"

Algemeen • Geschreven door Jim (twired) op 27-06-2002 @ 08:19
print 
Volkert van der G. is ingehuurd door een terroristische organisatie zoals bijvoorbeeld de Al-Qaeda om Pim Fortuyn te vermoorden. Dit is althans de conclusie van Jim Janssen van Raay, kamerlid van de LPF.

Van Raay zei dit gisteravond in het tv-programma Pauw in Panama. De link met Al-Qaeda noemde hij wel, maar lichtte hij niet verder toe. Hij maakte wel de opmerking dat hij verwacht dat Al-Qaeda binnen een jaar Volkert van der G. heeft bevrijd uit zijn gevangeniscel.

De LPF-er is allerminst verbaasd over dat de verdachte nog steeds geen verklaring heeft afgelegd. "Dat doen huurmoordenaars toch nooit", aldus Janssen van Raay.



Lees ook:

» 24/05 [Upd] Studentes Minerva ontgroend in luiers235
» 20/05 Eindejaarsconference Van Rossem weer populair21
» 20/05 Oudste vrouw op Mount Everest26
» 18/05 Verkooppunten tabak in grensstreek onder druk50


delen | eKudos nujij

2827 views / 144 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 144 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3
Consipiracy theory

of hoe je dat ook schrijft.
Vaag? Hij zal wel enige aanwijzingen daartoe hebben om zoiets te zeggen lijkt mij.
Geloof er helemaal niks van.
userIcon
Ja ik heb het gisteren gezien. Merkwaardig verhaal van Van Raay.
hahahahaha.. zal wel zijn leeftijd zijn .. jezus wat kan die man dom lullen zeg..

ben toch wel erg blij dat ik niet op lpf hebt gestemd

op die partij en ja heb lekker VVD gestemd
tjah als je geen verklaring hebt schuif je het maar af op de grootste terror groep ...zo simpel
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

wat een IDIOOT !!!!!!!

Die vent is ook echt zo dom als een stoeptegel zeg, die sukkels van de LPF zeggn veel domme dingen maar dit slaat echt alles.

Hier moet ik echt van
ja en ik heb bin laden vermoord

die man is echt dom, het heeft geen nut om te zeggen dat ie door al qaeda is vermoord, wat is hun nut daarbij. Nou ja misschien kunnen ze minder makkelijk azielzoekers naar binnen werken die mogelijk aanslagen kunnen plegen. Maar daar zijn ze nog niets mee opgeschoten.

ben blij dat ik geen lpf gestemd hebt, was anders mijn grootste fout geweest
userIcon
Volgens mij is Jim Janssen door de Amerikaanse regering ingehuurd om Nederland enthousiast te maken voor hun oorlog tegen het terrorisme..
wat zal stemmend nederland trots zijn dat ze LPF gestemd hadden.JJ van raay is wel een volksvertegenwoordiger, en bijna was die nog kamer voorzitter ook.En dan komt zo\'n man met zo.n belachelijke theorie.
Hmm die gast roept maar wat.
Maar het zou natuurlijk wel kunnen...
??? huh ???
Jim Jansen van Raay lijkt bush wel

Weet iemand hier soms meer dan in de pers is verschenen?

Zo ja.....speak up

Zo nee....shut the fuck up!!

Zo lang Volkert niets heeft bekend en het definitieve onderzoek nog niet is afgerond kun je ook een link naar Al-Qaeda niet uitsluiten.

Hoe onwaarschijnelijk dat ook is...

Right, wat een onzin zeg.

Gaat wel erg ver om te beweren dat Al-Qaida achter alles zit.

Alsof die niks belangrijkers te doen hebben dan een onbelangrijke politicus te vermoorden.
quote:
Zo lang Volkert niets heeft bekend en het definitieve onderzoek nog niet is afgerond kun je ook een link naar Al-Qaeda niet uitsluiten.

Hoe onwaarschijnelijk dat ook is...

Bij beweet dus niet dat ze MOGELIJK achter de aanslag zitten, maar DAT ze erachter zitten.

Kortom, het onderzoek kan stoppen, want de opdrachtgever is dus volgens van Raaij gevonden nu.
[ Dit bericht is gewijzigd door wildhagen ]
userIcon
Kan dit niet eens ophouden? of is het de strategie van de LPF om zo veel mogelijk onzin in een zo kort mogelijke tijd de wereld in te helpen?
Ga eens politiek bedrijven ofzo...
Het moet niet gekker worden...
Het schijnt van de LPF aanhang niet gezegd te mogen worden, het valt direct onder "demoniseren", maar...
Tering want heeft die LPF een stelletje kneuzen rondlopen. Wanneer gaat de LPF gewoon weg
Beetje ver gezocht vind je niet?!
Haha.. Dat Pim Fortuyn hier een bekend persoon was wil echt nog niet zeggen dat de Al-Qaeda die naam kende of daar uberhaupt interesse in zou hebben.

Als die vent dat echt gezegd heeft en hij zit in de regering dan is het wel erg droevig met de Nederlandse politiek gesteld.
userIcon
Dit geeft een vertekenend beeld vind ik.
Ik heb het gisteren gezien:
Jim Janssen van Raaij zei dat Volkert een huurmoordenaar is.
Toen gevraagd werd door wie hij dan zou zijn ingehuurd zei hij volgens mij: "Door bijvoorbeeld een organistatie als al-qaeda"
Hij insinueerde dat Volkert zich gedroeg als iemand die wist dat hij een jaar later bevrijd word door de organisatie die hem inhuurde en daarom ook zo volhardend is in zijn stilzwijgen.
Hij vertoonde het "standaard gedrag" van een huurmoordenaar. Maar hij heeft niet rechtstreeks gezegd dat Volkert door al-qaeda is ingehuurd.
Het is zo makkelijk om alles maar af te schuiven de Al-Qaeda groep. Het belangrijkste is momenteel dat die Volkert een keer zijn bek opentrekt en wat gaat vertellen.
Sinds de opkomst van LPF is het echt zoveel gekker geworden in Nederland. Het is zo dat een Nederlander Pim neerschoot maar waarom moet er dan meteen een link gemaakt worden met de
Al-Qaeda.
Nederland moet geen
Multiculturele-haat-samenlevng worden.
userIcon
En waarschijnlijk komen Hitler en Stalin hier binnenkort de macht overnemen

Wat een lekkere loze opmerking weer van die gozer.. Beetje jammer, geloofwaardigheid valt weg
Staat het gesprek ergens online?
quote:

Dit geeft een vertekenend beeld vind ik.
Ik heb het gisteren gezien:
Jim Janssen van Raaij zei dat Volkert een huurmoordenaar is.
Toen gevraagd werd door wie hij dan zou zijn ingehuurd zei hij volgens mij: "Door bijvoorbeeld een organistatie als al-qaeda"
Hij insinueerde dat Volkert zich gedroeg als iemand die wist dat hij een jaar later bevrijd word door de organisatie die hem inhuurde en daarom ook zo volhardend is in zijn stilzwijgen.
Hij vertoonde het "standaard gedrag" van een huurmoordenaar. Maar hij heeft niet rechtstreeks gezegd dat Volkert door al-qaeda is ingehuurd.



Kijk!! Daar hebben we wat aan! Bedankt! Ik had het namelijk niet gezien, maar kon me niet voorstellen dat hij gezegd zou hebben dat Al Quada er achter zit. Dit is dus weer typisch een voorbeeld van woordverdraaierij.....iets waar de pers erg goed in is. En soms lijkt het wel of ze, als het om de LPF gaat, nog even extra hun best doen.......

Artikel klopt niet!!
Jansen-Van Raay heeft niet expliciet gezegd dat
Fortuyn door Al-Qaeda vermoord is.
Hij noemde dat als een voorbeeld.

Beetje slecht om zo\'n half verhaal hier
te plaatsen.
Ik dacht dat jullie bij FOK wel beter wisten.
Helaas.....
Ja, en Volkert van der G. was Bin Laden zelf (alleen vermomd)

Whatever gasten!
Oh das ook lekker makkelijk. "Goh ik heb iemand neergeknalt, maar dat was niet mijn schuld hoor, ik moest het doen van de Al-Queda"

Ik vind et gewoon niet logisch, alsof die gasten zich daar druk maken over ene Pim Fortuyn..
userIcon
*Dr. Evil nadoet*
Rrriight.....
Het is vast een groot complot om zo europa over te kunnen nemen.

Die vent ziet spoken, wat een ....

[sub] hou me maar rustig [/sub]
userIcon

quote:
Bron: NOS Teletekst

Dit zegt genoeg!
Hij noemde zelfs niet alleen Al-Quaeda, maar zei: Bijvoorbeeld Al-Quaeda of een links - extremistische groepering, er had dus boven net zo goed kunnen staan: Linkse Extremisten vermoordde Pim. Het bijzondere van het verhaal is dat Van Raay er van overtuigd is dat het om een huurmoordenaar gaat.

quote:
Dit geeft een vertekenend beeld vind ik.
Ik heb het gisteren gezien:
Jim Janssen van Raaij zei dat Volkert een huurmoordenaar is.
Toen gevraagd werd door wie hij dan zou zijn ingehuurd zei hij volgens mij: "Door bijvoorbeeld een organistatie als al-qaeda"
Hij insinueerde dat Volkert zich gedroeg als iemand die wist dat hij een jaar later bevrijd word door de organisatie die hem inhuurde en daarom ook zo volhardend is in zijn stilzwijgen.
Hij vertoonde het "standaard gedrag" van een huurmoordenaar. Maar hij heeft niet rechtstreeks gezegd dat Volkert door al-qaeda is ingehuurd.

sorry, ik moest hem nog een keer quoten, omdat een hoop mensen weer krom zitten te spreken

het lijkt wel of iedereen zit te bleren over lpf terwijl ze het zelf niet gezien hebben ,en blind op een berichtje reageren.
sorry ,maar ik vind dit zooooo naief.
Knal hier een fout verhaaltje over iets raars op fok en een hoop figuren lullen gelijk maar raak

sorry dat moest er even uit
(edit slechte zinsopbouw)
[ Dit bericht is gewijzigd door diomedes ]
Herverkiezingen anyone?

quote:
Volkert van der G. is ingehuurd door een terroristische organisatie zoals bijvoorbeeld de Al-Qaeda om Pim Fortuyn te vermoorden. Dit is althans de conclusie van Jim Janssen van Raay, kamerlid van de LPF.

maar natuurlijk..
falende kut partij

In September maar weer naar de stembus..
"De verkiezingsuitslag van gisteren zorgt voor een aardverschuiving in de Nederlandse politiek. LPF, grote winnaar dit voorjaar, is teruggevallen naar 2 zetels, terwijl de voormalige paarse coalitie partijen weer terug zijn op hun oude omvang. De daling van de LPF is volgens het NIPO vooral toe te schrijven aan het onnozele optreden van diverse LPF kopstukken in de media"

Volkskrant, 20 september 2002
[ Dit bericht is gewijzigd door FG ]

quote:
"De verkiezingsuitslag van gisteren zorgt voor een aardverschuiving in de Nederlandse politiek. LPF, grote winnaar dit voorjaar, is teruggevallen naar 2 zetels, terwijl de de voormalige paarse coalitie partijen weer terug zijn op hun oude omvang. De daling van de LPF is volgens het NIPO vooral toe te schrijven aan het onnozele optreden van diverse LPF kopstukken in de media"

Volkstkrant, 20 september 2002

Laten we het hopen
Wel frappant dat heel Nederland onmiddelijk gelooft dat Fortuyn is vermoord door een eenling ter bescherming van de natuur, maar het huurmoordenaar verhaal achterlijk vindt.......
userIcon
Alien8et en uilebal hebben gelijk, JJ van Raay heeft zeker niet beweerd dat Al-Qaeda achter de moord zit. Het is echter geen stemmingmakerij van/op FOK! want de kop boven dit artikel staat ook zo op Teletekst.

Wel ga ik twijfelen aan de verstandige vermogens van Van Raay. Blijkbaar is hij een volleerd expert in huurmoorden want hij weet het feilloos als zodanig te typeren. En waarom? Omdat de schutter geoefend was en omdat hij volgens JJ niet gepakt zou zijn als De Booy er niet achteraan was gerend. Dat Van der G. niet vermomd was, zijn eigen auto heeft gebruikt, op klaarlichte dag met tal van getuigen opereerde op een plek waar meer camera\'s en journaalploegen te vinden zijn dan waar ook in Nederland, dat hij geen alternatieve vluchtmethode had uitgestippeld voor wanneer ie achtervolgd zou worden, dat ie niet genoeg kogels had om zijn mogelijke achtervolgers af te schudden, dat duidt natuurlijk allemaal ook zonder meer op de perfecte huurmoord. Volgens Van Raay dan. Volgens mij duidt het op amateurisme waar de honden geen brood van lusten.

Als er daadwerkelijk een organisatie achter zou zitten, en zeker van het kaliber al Qaeda, hadden ze wel iemand ingehuurd die wat professioneler te werk was gegaan.
Die seniele oud senator is nu toch echt definitief de weg kwijt. Waarom is er geen voorlichter bij die partij die haar leden vertelt eerst eens na te denken over de consequenties van wat ze zeggen voordat ze zomaar allerlei rare taal uitslaan

quote:
De daling van de LPF is volgens het NIPO vooral toe te schrijven aan het onnozele optreden van diverse LPF kopstukken in de media"

Volkstkrant, 20 september 2002

toch weer een linkse krant die dit schrijft
Wat een onzin!!!
bovendien was de schutter totaal niet geoefend, aldus een artikel een tijdje terug in NRC. Ff kort samengevat: Hij loste van zeer dichtbij een aantal schoten, waarvan er slechts 1 doel trof in het hoofd; en dat pas na enkele schoten. Een professional had, hoe walgelijk het ook klinkt, van die afstand de klus met 1 schot in het hoofd kunnen klaren.
Ook al zei hij "bijvoorbeeld Al Qaeda", dan nog is het maar een vergezochte theorie waar nauwelijks sluitend bewijs voor is. Het zou best kunnen dat Volkert lid was van een radicale actiegroep, maar een huurmoordenaar oid? Een pro zou Fortuyn met explosieven opgeblazen hebben zonder gepakt te worden, imo. Ik vind die hele moord eerder uiterst amateuristisch dan professioneel uitgevoerd.

Laat het detectivewerk voortaan maar aan de experts over, Jimmy.
[ Dit bericht is gewijzigd door Zander ]

quote:
Volkstkrant, 20 september 2002

Wow.. ze kunnen wel in de toekomst kijken daar
Al Qaeda zelf zal er niet achter zitten, maar ik blijf het vreemd vinden dat iedereen ervan uitgaat dat VvdG dit allemaal alleen beraamd en uitgevoerd heeft. Dit zou opmerkelijk zijn.

De meest idiote versie vind ik de volgende: "Ja die man was overspannen, en besloot in keer dat hij Pim Fortuyn vermoord moest worden." Dit is complete nonsense, alles wat bekend is over VvdG bewijst dat hij geen impulsief persoon is. Dus de meest \'belangrijke\' misdaad van zijn leven zou hij niet goed voorbereid hebben, dan onderschat je hem toch wel volgens mij. Als ik hoor dat die gast weigert iets te zeggen, begin ik trouwens toch terug te verlangen naar folterpraktijken uit een vroegere periode (schorem ben je, jij en je hele familie, ook je kind, ja die heeft er in principe niks mee te maken bla bla bla)

Waarom zwijgt hij dan? Omdat er wel degelijk dingen te verbergen zijn. Omdat er wel degelijk andere mensen bij betrokken zijn. Organisatie of individuen, maar er zijn zeker nog mensen betrokken.
[ Dit bericht is gewijzigd door battlesickloner ]
Hij heeft helemaal niet gezegd dat AlQuaida Fortuyn vermoord heeft.

Hij zei dat een terroristische organisatie er achter kon zitten zoals bijvoorbeeld AL Quaida of een linkse terreurgroep.

Waarom staat dus in de titel "Al Quaida" en niet "een linkse terreurorganisatie"?

Beetje zwartmakerij....

quote:
Weet iemand hier soms meer dan in de pers is verschenen?

Zo ja.....speak up

Zo nee....shut the fuck up!!

Zo lang Volkert niets heeft bekend en het definitieve onderzoek nog niet is afgerond kun je ook een link naar Al-Qaeda niet uitsluiten.

Ja, misschien was het toch echt Evil Bert die dit op z\'n geweten heeft. Er is immers nog niks bewezen.

Shut zelluf ff lekker up ajb.
[ Dit bericht is gewijzigd door Nilis ]
Dit is ronduit belachelijk.
Volkert lecht geen verklaring af dus hoe kunnen ze waar dan ook vanuitgaan. Die van Raay is zo gek als een deur. En nu is ie opeens.

Je wordt alleen verkeerd geciteerrd wanneer jij geen goede verwoording kiest. Je moet voorzichtig zijn met de pers en politiek emt betrekking tot de manier waarop je iets verwoord. Dat hadden die LPF-ers onderhand mogen weten stelletje politiek n00bs.
userIcon
Ja, en paulus de boskabouter heeft ervoor gezorgd dat het cda zo\'n winst heeft vehaald en grote smurf zorgde ervoor dat melkert zo\'n saaie *** was.
50  van 144 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3


Lees ook:

» 24/05 [Upd] Studentes Minerva ontgroend in luiers235
» 20/05 Eindejaarsconference Van Rossem weer populair21
» 20/05 Oudste vrouw op Mount Everest26
» 18/05 Verkooppunten tabak in grensstreek onder druk50


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden