'Ik haat Israël' album breekt records

Showbizz • Geschreven door Tim (MeneerTim) op 04-02-2001 @ 12:00
print 
Het muziekalbum 'Ik haat Israël' heeft in Egypte alle verkooprecords verbroken. De zanger van het nummer, Shaban Abdelrahim, was tot nu toe nog onbekend. Van de cd, met als titelsong 'Ik haat Israël, ik haat Barak' zijn al meer dan 100.000 stuks verkocht. Het oude record stond op naam van wijlen Oum Khalsoum, vertolkster van traditionele Egyptische liederen.

Bron: everyday.com


Lees ook:

» 10:07 Selena Gomez nieuw doelwit kussende journalist22
» 24/05 Illusionist Roy aangeklaagd om aanranding16
» 24/05 Journalist heeft spijt van zoenpoging Will Smith9
» 24/05 Nanny sleept Sharon Stone voor de rechter14


delen | eKudos nujij

3865 views / 52 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 52 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
Doen ze in egypte ook aan Carnaval?
2001! Stelletje malloten
Ik haat smurfen!
Hmmzz... hoeland zal die zanger nog van deze aarde kunnen genieten? Of vind Barak het ook een leuk deuntje??
alsof Barak er echt mee zit.
En dan nog al doet hij er wat aan, dan wordt hij er echt niet populairder op ofzo hoor
Ik denk dat het in het buitenland ook wel zal verkopen. Wie is het Israel van vandaag nu eigenlijk niet zat!!
userIcon
Moet je eens proberen om in Nederland een \'\'Ik haat Egypte\'\' album te maken.

Heb je gelijk alle instanties aan je reet hangen. Of zou het MIDI nu ook gaan protesteren hiertegen bij de Egyptische amabassade
userIcon
In dat geval lijkt me `Ik haat de rest van de wereld\' effectiever
Hmmm inderdaad een mooi carnavalsplaat. Vandaag weer kaaise dweildag
Maar israel is dus nu wel het enige land dat in India een noodhospitaal heeft ingericht, dat zie ik de VS nog niet doen
Ik wil dat album. ASAP. Wie heeft et kunnen napsteren, hoe schrijf je dat in het egyptisch?
userIcon
Zoek gewoon naar Shaban Abdelrahim...

Als je het nou kon verstaan was het helemaal mooi geweest
userIcon

quote:
hoe schrijf je dat in het egyptisch?

ik-haat-napsteren
Dit is weer een triest voorbeeld van de kinderachtigheid van Israels tegenstanders. Dit soort initiatieven zijn dus echt niet goed voor de politiek in het Midden Oosten, het is het spreekwoordelijke olie op het vuur.
Op deze manier komt er werkelijk nooit vrede!
Allemaal van die kutmoslims daar in Egypte!!!!!
Overal waar die lui zijn willen ze oorlog.
En dat allemaal natuurlijk volgens allah en zijn jihad.

quote:
Wampie:
Ik denk dat het in het buitenland ook wel zal verkopen. Wie is het Israel van vandaag nu eigenlijk niet zat!!

Wampie ontbeert het duidelijk aan enige vorm van intelligentie. Ik denk niet dat het lied buiten Egypte zo goed zal verkopen. In de meeste andere landen zijn de mensen misschien wat minder haatdragend. Vervolgens stelt Wampie een vraag die hij eindigt met twee uitroeptekens. Is dat een nieuwe vorm van spelling Wampie? Is het misschien als een retorische vraag bedoeld? In ieder geval zouden het vraagtekens moeten zijn.
Om jouw \'vraag\' te beantwoorden: Ik ben het Israel van vandaag niet zat. Is daar enige reden toe? Waarom ben jij \'het Israel van vandaag\' zat? Omdat je moeite hebt met het vormen van een mening die niet strookt met de mening van de massamedia? Om andere redenen?
quote:
R@b:
Moet je eens proberen om in Nederland een \'\'Ik haat Egypte\'\' album te maken.

Heb je gelijk alle instanties aan je reet hangen. Of zou het MIDI nu ook gaan protesteren hiertegen bij de Egyptische amabassade

Zou je misschien het MDI bedoelen R@b? Het Meldpunt Discriminatie Internet? Heb jij ook al zo’n last van het ‘Die gemene mensen van het MDI moeten van Fok! afblijven’-syndroom?
quote:
boogiepimp:
Ik wil dat album. ASAP. Wie heeft et kunnen napsteren, hoe schrijf je dat in het egyptisch?

En waarom wil je dat album zo graag boogiepimp? Is meelopen een belangrijke karaktertrek van je?
quote:
=HellFire=:
Zoek gewoon naar Shaban Abdelrahim...

Als je het nou kon verstaan was het helemaal mooi geweest

Hoezo was dat zo mooi geweest HellFire? Is meelopen ook al een belangrijke karaktertrek van jou?

==

Thomix en Miner hebben duidelijk meer kennis dan de gemiddelde persoon die hier heeft gereageerd.
userIcon

quote:
Hoezo was dat zo mooi geweest HellFire? Is meelopen ook al een belangrijke karaktertrek van jou?

Nou, dan is het downloaden tenminste nog een beetje nuttig. Ik bedoel, wat heb je aan een liedje met teksten die je niet kan verstaan...
Wie weet staat er iets als Israel rules, weet ik veel...

En neej, meelopen is geen belangrijke karaktertrek, thanks for asking.
userIcon
En ik beantwoorde z\'n vraag alleen maar en dat over dat verstaan was niet serieus bedoelt...

geez. some ppl... everyone\'s a critic these days.

Ok en nu weer ontopic.
userIcon
aa, hou je het wel een beetje vriendelijk?
nix te vinden als je op Shaban Abdelrahim zoekt... weet iemand hoe je Ik haat Israel in het egyptisch schrijft ?
userIcon
Niks gevonden? Hmm... er zal wel geen vraag naar zijn, anders had je het allang gevonden.

Maar wees niet getreurd, ik heb de hele cd alvast besteld, ik zal hem wel ff omzetten in mp3.*

----
*: Dit was dus ook niet serieus bedoelt, aa.
Zoek dan een vertaalprogramma op ipv hier vragen
nou aa, Israel-lover nummer 1 has arrived. Shalom!

Je maakt je wel errug druk hoor.
En ook een beetje slap Wampie op die manier aan te vallen, binnen twee zinnen heb je je van het topic afgewend en begin je te zeuren over spelling, in plaats van met feiten te komen die weerleggen dat Israel al 50 jaar land steelt van de Arabieren. Moet je je es indenken dat je al eeuwen ergens woont en dan in 1946 (of 48 mijn geschiedenis is niet zo precies qua jaartallen, maar in elk geval na WO.II) komen er een zooitje lui die zeggen "oprotten hier, dit wordt de staat Isreal".
Om maar in Teeuwen stijl te zeggen: "Iedereen loopt altijd wel te zeiken over die Arabieren, maar de Joden zijn ook geen lieverdjes"
Waarmee ik overigens niet wil suggereren dat ik het eens ben met de titel van dat cd\'tje. Maar enigszinds begrijpelijk is het wel. Pallestijnen hebben net zoveel recht daar te wonen als de Joden.
mossad? (of mossaad kweenie hoe je \'t spelt)

aa schreef :

"Wampie ontbeert het duidelijk aan enige vorm van intelligentie"

Leer eerst eens een fatsoenlijke Nederlandse zin te schrijven voordat je de intelligentie van anderen afkraakt.
trouwens, spelling heeft niets met intelligentie te maken.
maar ik vind wampie ook wel erg dom
arh
egyptisch is geen taal!
je moet het in het arabisch spellen..
vraag aan iemand die arabisch kan (van marokko tot aan iran spreken ze arabisch hoor!)
userIcon

quote:
Zou je misschien het MDI bedoelen R@b? Het Meldpunt Discriminatie Internet?

Ja ik bedoelde het MDI, maar je kunt hier een typefout niet editten.
quote:
Heb jij ook al zo’n last van het ‘Die gemene mensen van het MDI moeten van Fok! afblijven’-syndroom ?

Nee, wel van het niet te veel inmengen in andermas meningen dmv censuur. Wat niet wil zeggen dat alles maar moet kunnen, maar het MDI slaat zeer vaak op hol, met name op USENET. Alwaar ik ieder dag de nodige nieuwsgroepen volg.

userIcon
EDIT Moet zijn:

Nee, wel van het TE veel inmengen in andermas meningen dmv censuur.
Wie haat Israel nou niet ? Al 50 jaar leven er 300.000 vluchtelingen in Libie . En Israel weigert ze terug te nemen !?! Wat een kaffers ! 6 miljoen zijn er van ze vergast , en zelf zijn ze geen haar beter !
hasta-la-pasta heeft z\'n getallen niet helemaal goed. na 1948 zijn een paar honderdduizend palestijnen gevlucht/verdreven. die wil israel wel terugnemen.
maar de palestijnen hebben gemiddeld negen kinderen per gezin (geen grapje --ze zijn wat dat betreft het produktiefste volk ter wereld zegt de vn), en het aantal "vluchtelingen", dus inclusief nakomelingen, is nu 3,7 miljoen palestijnen.
het lijkt me logisch dat israel op z\'n kleine grondgebied en met nog geen 6 miljoen inwoners, niet zomaar bijna vier miljoen mensen kan opnemen.

en de vergelijking met de vergassing van zes miljoen joden in ww2 is erg ongepast, hasta-la-pasta
en ik haat Turkije
userIcon
Tekkel: Maar het blijft een feit dat het land van oorsprong van de Palestijnen was. Israel is een stuk grond dat na WO II door de VN is toegewezen aan de Joden, omdat ze een eigen land moesten hebben (er waren vast wel betere redenen, maar zo goed is mijn kennis van geschiedenis nou ook weer niet )
Anyway, wat mij betreft mogen ze dat hele midden-oosten platbombarderen, die lui die daar wonen zijn allemaal zo snel op hun tenen getrapt dat je er toch constant oorlog blijft houden...
Zijn het niet de Palestijnen en de Joden, dan zijn het wel de Koerden en de Irakezen, Turken en Syriers... En anders wil Egypte en Libie zich er nog wel mee bemoeien (Hoewel dat technisch gezien Noord-Afrika is )
Zeg cryptor, Libanon wil die palestijnen ook niet in hun land hebben dus dat zegt ook iets over die palestijnen lijkt me.
Volgens mij kun je ze beter pa(k)maarstenen noemen i.p.v. palestijnen.
chevalric: het land was (als we het over deze eeuw hebben) van de turken en toen van de engelsen. in 1948 is door de vn (een meerderheid van alle landen in de wereld dus) een verdelingsplan aangenomen: een deel van het gebied was voor de joden, een deel voor de arabieren (palestijnen heetten ze toen nog niet). de joden gingen akkoord met dat plan, de arabieren niet. alle arabische staten vielen de nieuwe joodse staat aan, de "palestijnen" werden verdreven of vluchtten weg.
de arabieren hebben al die jaren sindsdien de palestijnen laten stikken. jordanie, dat eigenlijk een palestijnse staat is, heeft in de zwarte september een jaar of twintig geleden zoveel mogelijk palestijnen het land uitgezet, in libanon zijn ze niet welkom (daar leven ze nog steeds in erbarmelijke vluchtelingenkampen).
dat het niet goed gaat met de palestijnen is niet (alleen) de schuld van israel. israel is een feit, en dat had palestina ook allang kunnen zijn
Wat een leugens wat een bullshit tekkel;1)jordanie is geen palestijnse staat,maar een land waar 3 miljoen palestijnse vluchtelingen proberen te leven.2)palestijnen zijn geen arabieren of omgekeerd,palestijnen het palestijnse volk dus woont al langer in israel dan de joden,en hebben dus op zijn minst even grote rechten/claims op israel/palestina.3)na een jaar in israel gewoont te hebben durf ik rustig te beweren dat het rasisme onder de israelische bevolking er de oorzaak van is dat de palestijnen nog steeds geen menselijk bestaan hebben,laat staan een eigen stukje land,martelingen zijn nog steeds aan de orde van de dag en zoals we allemaal hebben kunnen zien worden er bewust kindertjes vermoord door israelische soldaten.Men gedraagt zich in mijn ogen tegen over de palestijnen op de zelfde manier als de duitsers in 40/45 tegen over de joden alleen de gaskamers/endlosung ontbreken.Ik heb nog wel een paar joodse vrienden de je met schaamte kunnen vertellen wat ze hun collega\'s/superieuren hebben zien doen op melohim in Gaza.Palestina of een onafhankelijke palestijnse staat zal nooit een feit worden als de orthodoxe joden zichzelf blijven zien als een superieur ras.
userIcon
maarja een vredesakkoord kunnen we binnenkort ook wel weer vergeten met sharon aan de macht
nou smaug, over bullshit gesproken.
jordanie bestaat pas sinds 1946 (cadeautje van de engelsen), bezette in \'48/\'49 de westelijke jordaanoever en oost-jeruzalem (wat volgens de vn palestina had moeten worden). de hele bevolking van jordanie is niet veel meer dan drie miljoen, misschien vier miljoen. ruim zestig procent van de jordaniers zijn palestijnen. geen vluchtelingen trouwens, maar gewone inwoners.
in het gebied van het huidige israel hebben altijd joden en arabieren gewoond (die zich tegenwoordig palestijnen noemen), maar heel weinig. het gebied was op wat niet te grote steden na bijna helemaal woestein.
israel misdraagt zich als bezettende macht, maar de palestijnen accepteren israel niet als realiteit, als staat (in het handvest wordt nog steeds als doel gesteld de vernietiging van israel).
en de palestijnen trekken zich altijd op het laatste moment terug bij vredesonderhandelingen.
ik zeg maar zo: waar er twee kijven hebben er twee schuld.

en stop nou eens met die vergelijking met ww2, want die slaat echt nergens op.
Volgens mij ging het om het Ik haat Israel album van ene Egyptische Vader Abraham ik kan me nog herinneren dat er toen in Nederland een plaatje uitkwam met Koeweit, koeweit, kiele kiele Koeweit. En de olieboycot was het resultaat. Schijnbaar scoor je erg makkelijk bij Egyptenaars met domme liedjes en het wordt tijd dat er ook een Palestina komt, inderdaad, en welk land gaat daarvoor grondgebied opgeven, geen enkel land want dan rennen alle moslimbroeders weg want Palestijnen zijn alleen hot als ze gebruikt kunnen worden tegen Israel
userIcon
Wat zal mij heel Jordanië jeuken, zolang ze vrede houden (okay, da\'s moeilijk ) en ons met rust laten, vind ik alles best. Zij hebben hier niks te zoeken, wij hebben daar niks te zoeken.
zeker gedesinformeerd door je rabbi
Ik vind Israel het enige normale land daar in Arabie... de rest zijn net een stelletje kinderen die nog op moeten groeien... (Islam, tja...)
Helemaal mee eens Confuser!!!
userIcon
Nouja, Jordanie is dus ook wel redelijk..
sjees wat een simpele opmerking van smaug zeg, heeft zeker geen zinnige opmerkingen meer, en begint met modder gooien, in mijn ogen heeft tekkel gewoon gelijk, jij gooit alleen met (in mijn ogen) standaard Arabische propaganda. En wil alleen dat jouw waarheid word verteld, de rest liegt. Een probleem wat je veel bij pubers tegen komt. Veel succes met opgroeien
Grappig... De hele wereld dringt aan op vrede in het midden-oosten terwijl als we het er zelf over hebben hier de grootste ruzies uitbreken.

Maar wel blijven zeiken dat ze daar zo kinderachtig zijn....

Bunch of fucking hypocrites..
userIcon
Respect voor die zanger
Respect voor degene die meer dan twee jaar na dato nog replies post

quote:
Respect voor die zanger

Op tijd

quote:
Allemaal van die kutmoslims daar in Egypte!!!!!
Overal waar die lui zijn willen ze oorlog.
En dat allemaal natuurlijk volgens allah en zijn jihad.

Weer je moeder wel dat je aan de drugs bent?
quote:
Respect voor die zanger

Waarom krijgt Deadre 1 punt in mindering terwijl de kerel die ik als eerste heb gequote (Tuxfreak) zoiets gewoon mag zeggen?

Maar ja... Dat hij zoiets zingt vind ik helemaal niet zo gek. Zeker niet na al dat gezeik over Irak. Ik had liever dat hij alleen een liedje had gemaakt over Sharon, maar dat is weer teveel gevraagd.

Edit: Het is een oude lied?? Zow! Ik dacht dat het nieuw was!
[ Dit bericht is gewijzigd door nuk3 ]
50  van 52 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 10:07 Selena Gomez nieuw doelwit kussende journalist22
» 24/05 Illusionist Roy aangeklaagd om aanranding16
» 24/05 Journalist heeft spijt van zoenpoging Will Smith9
» 24/05 Nanny sleept Sharon Stone voor de rechter14


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden