Twan Huys: snijden maarrr

Geschreven door Driek (DriekOplopers) op 09-08-2010 @ 23:00
print 

Helemaal niet zo’n gek idee. Flink snijden in de publieke omroep. Immers, het schrappen van een stel totaal overbodige of ronduit slechte televisieprogramma’s is nog altijd een beter idee dan het nog verder uitkleden van de zorg of de sociale zekerheid. Al moet gezegd: ieder voordeel heeft zijn nadeel: al die ontslagen omroepmedewerkers vreten natuurlijk wel de WW-kas leeg, en al die leegstaande kapsonesvilla’s in het Gooi mogen ook gerust als een ontsierend fenomeen worden gezien. Maar goed, laten we eens een rondje langs het omroepcomplex lopen, om te zien door welke programma’s liefst zo snel mogelijk een streep mag worden gezet.

Om te beginnen natuurlijk NOVA, en zijn opvolger, die naar ik heb begrepen Nieuwsuur gaat heten. Met die lul van een Twan Huys. Die tegen alle afspraken in zijn gasten niet de gelegenheid geeft om ordentelijk hun verhaal te doen, maar ze met smerige trucjes voor gek zet, ter meerdere eer en glorie van De Grote Meneer Twan Zelve. Zoals laatst Job Cohen publiekelijk werd genaaid met idiote vragen over de staatsbegroting, vragen waarop geen hond de antwoorden uit het hoofd had kunnen opdreunen. Knap hoor, dat Twan Huys namens de Arbeidersomroep de Arbeiderspartij de aanstaande verkiezingszege door de neus wist te boren. Maar mijn rechtvaardigheidsgevoel wordt zeer gestreeld: die klootzak werkt dus bij een omroep die wordt gefileerd door een regering die het naar aanleiding van zijn eigen hufterstreken de komende tijd voor het zeggen heeft. Overigens, alle zogenaamd journalistieke programma’s die maling hebben aan de Raad voor de Journalistiek dienen met onmiddellijke ingang van het scherm te worden geweerd.

Ook van het scherm geweerd kunnen al die programma’s over zoekgeraakte mensen. Stuur! dan! een! adreswijziging! Wat een leed. Iedere keer opnieuw een verhaal over hoe een onschuldige-maar-achterlijke vrouw zich nabij de haven van Rotterdam liet bezwangeren door een dronken matroos uit Canada, of hoe een wanhopige-en-puistige middelbare scholier zich liet volpompen door de barkeeper van Peruaanse komaf in dat cafeetje in Playa de Aro. En de kinderen die daar dan uit voortgekomen zijn, worden na een bekentenis van hun mama op haar sterfbed opeens razend nieuwsgierig naar waar papa eigenlijk is. Dus wordt dat op kosten van de publieke omroep eventjes fijn voor ze uitgezocht. Ik kon een valse glimlach niet onderdrukken, toen onlangs in Gran Canaria een teruggevonden vader knaldement bleek te zijn. Althans, dat beweerde zijn zus. Denk nou eens na! Je gewoon van de domme houden is in zo’n situatie toch het allerbeste wat je kunt doen? Schattig hoe zo’n stokoude man dan hologig aan een tafeltje zit met zijn stiekeme dochter…

Ook zo schattig. U weet nog, hoe oude mensen de televisie noemen? Juist. De kijkkast. Zo’n presentator zit dus eigenlijk in de kast. Jeroen Snel dus eveneens. Nou mag Jeroen om nog een heel andere reden niet uit de kast. Want daar houden ze niet zo van, bij de EO. Maar dat potsierlijke programma Blauw Bloed is natuurlijk sowieso het bekijken niet waard. Op zalvende toon een hoop geneuzel, als bruggetje tussen de bij goedkope persbureaus ingekochte filmbeelden van onbelangrijke koningshuizen over heel Europa. Gaat werkelijk helemaal nergens over, en als Jeroen Snel er een keertje in slaagt om bij een evenement van het niveau van de Roozendaalse Folkloristische Banketbakkers Kampioenschappen een of andere aangetrouwde prinses van het B-garnituur te spreken te krijgen, staat op de gezichten van de omstanders de plaatsvervangende schaamte te lezen. Om je te bescheuren.

Of die eikel van dat armoeiige spelletje van de EO. That’s the question. Oninteressant gebabbel van een of andere zenuwlijder met neuzelende kandidaten. Onbenullige vragen en de vormgeving van een goedkoop computerspelletje uit de vroege jaren-90. Of dat familiediner. Intellectueel misdeelden die hun zussen al twaalf jaar niet hebben gesproken wegens een conflict over een geleend klosje garen. Dat hele zooitje wordt dan geacht na een klop op de deur van de geachte EO-Presentator elkaar aan een welvoorziene dis huilend in de armen te vallen. Ik huil ook steeds, als ik dat programma zie. Van het lachen.

Of de Rijdende Rechter van de NCRV. Daarbij houd ik het ook niet droog. Die Meester Visser. Onhandig houterig stottert hij zich van de ene uit het lood staande schutting (ik zie een mevrouw van middelbare leeftijd met een plaatselijk wat viezige joggingbroek aan: ze heeft last van erfafscheiding) naar de volgende lekkende dakgoot. Maar sinds ik Meester Frank in hoogsteigen persoon in zijn interlock en op kousenvoeten zag meehobbelen met een aerobicsles in een lokaliteit waar helaas een onvakkundig kromme spiegel was opgehangen, is mijn respect voor de zittende magistratuur tot het nulpunt gedaald. En al helemaal als hij dan ook nog een hoed op zijn kop zet. Daar heeft ‘ie geen hoofd voor. Eigenlijk heeft ‘ie nergens een hoofd voor.

Dan meneer Villa Felderhof. Die heeft dan weer wél een hoofd voor een hoed. Eerlijk is eerlijk. Maar kolere, wat een geouwehoer in die zonnige gehuurde villa. Van dat doodsaaie genavelstaar. En wat hebben we weer een goede lokale druiven. En wat een héérlijke wijn. Leuke speedboot ook, trouwens, aan de Cote Da’s Duur. Lazer toch op met dat gezeik. Zonde van zo’n erudiete man. Wat een baan. Ben je best een slimme vent, moet je van de baas treurige types als Jantje Smit ontvangen. Ik geef het je te doen.

Ik geef het je ook te doen om langer dan een kwartier naar die geitewollen zweefprograma's van Llink te kijken. Vliegen per smerige 747 naar een ongerept natuurwoud om het milieu te redden... Vervuilend, dat vliegtuig? Nee hoor, want ze hebben aan boord hun eigen veganistische hapjes meegebracht...

Maar pas echt treurig is natuurlijk het Muziekfeest Op Het Plein. Een paar honderd stumpers staan met een blij gezicht en een met doublé behangen rimpelnek enthousiast volkomen uit de maat te klappen als eerdergenoemde Jantje Smit, Hannes of Wolter Kroes het zoveelste polonaiseliedje staan te playbacken. Altijd in wereldsteden als Drachten, Zoeterwoude of Ooltgensplaat. Wel leuk om te zien dat ze in die kleredorpen ook gewoon een Zeeman en een Wibra hebben! Dat zie je aan de mensen op het plein. Sowieso grappig dat ze altijd een plein opzoeken, waarvan de gevelwanden op monsterlijke wijze zijn verpest door een blinde architect.

Kan het nog slechter dan Jantje Smit en consorten? Ja hoor. Vrije geluiden. Van de Intellectuelenomroep VPRO. Vanuit het Muziekgebouw aan het IJ wordt uiterst gewichtig gedaan over muziek voor een klein publiek. Onbegrijpelijke jazzmuziek die wordt voortgebracht op rare instrumenten door toondove negers met gekke brillen. De vijfde van Beethoven, maar dan met figuurzagen en een tondeldoos. En zo’n presentator die het allemaal hoogst gewichtig vindt. Leuk hoor, maar volgens mij een beetje zonde van het geld.

En weet u, voor ondeugdelijke actualiteitenprogramma’s, gelul over koningshuizen en andere BN’ers, fraaie maar nietszeggende vakantieplaatjes, achterlijke spelletjes en slap geouwehoer hebben we de publieke omroep echt niet nodig. Kijk maar naar de commerciëlen.

Eén net eraf? Jammer dat ze in Den Haag nog steeds van plan zijn om veel te voorzichtig te gaan regeren. Twee netten eraf lijkt me een beter idee, eerlijk gezegd.

 




Lees ook:

» 19/05 Tofik Dibi de overlastmarokkaan24
» 18/05 Uitgekleed bij Parkheuvel15
» 13/05 Schop Mohammed het ziekenhuis in (Plat Haags)32
» 11/05 Trompstaetecomplex6


delen | eKudos nujij

3660 views / 33 reacties
Reacties op dit bericht
33  van 33 reacties op deze pagina. Pagina  1
Ik kijk al jaren geen TV meer, boeit nie.

@ Driek: Je schijnt te onderzoeken wat jou boeit. Laat me raden, je kijkt Sesamstraat of ben je op DisneyXD blijven hangen??
man DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 09-08-2010 @ 23:26 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 @ 23:12 schreef groteherman het volgende:
Ik kijk al jaren geen TV meer, boeit nie.

@ Driek: Je schijnt te onderzoeken wat jou boeit. Laat me raden, je kijkt Sesamstraat of ben je op DisneyXD blijven hangen??
Vroeger. Toen keek ik pas veel. Naar het testbeeld. Leuke kleurtjes, aardig motiefje.
SPOILER
Nee hoor, we kijken hier heel graag Engelse detectives.
Wat een onzin. Commerciële TV is ronduit bagger, laten we de enige beetje goede TV niet meteen verpatsen als het wat slechter gaat. Snijden in de NPO ben ik niet op tegen, maar dan wel op amusement- en andere bagger-tv. Dat wordt al genoeg aangeboden bij de commerciëlen. Dat Spoorloos verdwijnt, dat is alleen maar een zegen. Of het kan commercieel worden natuurlijk.
quote:
Twan Huys. Die tegen alle afspraken in zijn gasten niet de gelegenheid geeft om ordentelijk hun verhaal te doen, maar ze met smerige trucjes voor gek zet, ter meerdere eer en glorie van De Grote Meneer Twan Zelve. Zoals laatst Job Cohen publiekelijk werd genaaid met idiote vragen over de staatsbegroting, vragen waarop geen hond de antwoorden uit het hoofd had kunnen opdreunen. Knap hoor, dat Twan Huys namens de Arbeidersomroep de Arbeiderspartij de aanstaande verkiezingszege door de neus wist te boren.
Wat is dit nou weer. Een journalist die de leider van een vergelijkbare politieke ideologie kritisch ondervraagt. Dit is juist de zege van goede journalistiek.
man DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 09-08-2010 @ 23:29 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 @ 23:27 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wat een onzin. Commerciële TV is ronduit bagger, laten we de enige beetje goede TV niet meteen verpatsen als het wat slechter gaat. Snijden in de NPO ben ik niet op tegen, maar dan wel op amusement- en andere bagger-tv. Dat wordt al genoeg aangeboden bij de commerciëlen.
Maar ik heb toch alleen maar amusementsprogramma's genoemd? Ik pleur van de bank van het lachen als ik dat allemaal zie.
man DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 09-08-2010 @ 23:33 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 @ 23:29 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]


Wat is dit voor onzin. Een journalist die de leider van een vergelijkbare politieke ideologie kritisch ondervraagt. Dit is juist de zege van goede journalistiek.
Bij Twan Luys gaat het niet om goede journalistiek, maar om een enorm opgeblazen ego.
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 @ 23:29 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]


Maar ik heb toch alleen maar amusementsprogramma's genoemd? Ik pleur van de bank van het lachen als ik dat allemaal zie.
Ja, die amusementzooi mag zo weg, daar ben ik het helemaal met je eens. Maar iets als Nieuwsuur/NOVA is toch prima? En dat het links is, ach, binnenkort krijgen we Powned en WNL met rechtse standpunten (en de EO, NCRV en KRO die christelijk rechts vertegenwoordigen).
man superjojo (Redactie Frontpage) 09-08-2010 @ 23:35 fotoboek homepage
userIcon
Er zijn dingen die beter kunnen aan de Publieke Omroep in Nederland, de verzuilde structuur die voor veel te veel managers zorgt bijvoorbeeld. Zo slecht als BBC-adepten, Discovery kijkers en 'onzezuurverdiendebelastingcentjes'-criticasters, het voorstellen, is het ook zeker niet. Zo duur is het ook allemaal niet.

Met twee netten eraf moet je nogal ingrijpende keuzes maken. Of je maakt een zender waarop alleen de best bekeken programma's te zien zijn. Daardoor nog minder diepgang, nauwelijks televisie journalistiek, geen beelden die de massa niet eet. Of je kiest voor een model met alleen maar diepgaande programma?s, waardoor je een omroep voor de elite krijgt. Het publieke van de omroep is er dan wel af. Een middenweg is niet echt mogelijk, daarvoor is dan het budget en de zendtijd te weinig. Je kan geen vaste groep kijkers binden met een enkel programma per week dat voor hen interessant is.

Met de zenderverdeling die er nu is (nederland 1 voor breed familie-entertainment, 2 voor diepgang en achtergronden en 3 voor jong en af en toe experimenteel) bereik je een behoorlijk groot aantal doelgroepen. Negentig procent van de programma's die jij noemt kijk ik ook niet (enkel De Rijdende Rechter en een heel enkele keer Vrije Geluiden), maar dat zegt niet dat er geen goede programma's zijn of dat de commerciële omroepen hier tegenover wel iets goeds bieden.
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 @ 23:26 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]


Vroeger. Toen keek ik pas veel. Naar het testbeeld. Leuke kleurtjes, aardig motiefje.
En vergeet de soundtrack niet!
man DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 09-08-2010 @ 23:37 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 @ 23:34 schreef humberto.tan het volgende:
[..]


In dit geval is het denk ik wel handig om enige voorkennis te hebben van de persoonlijke ervaringen van de columnist met de presentator in kwestie, ik kreeg namelijk niet de indruk dat de betreffende passage daadwerkelijk over Cohen ging, maar proefde vooral rancune.
O? Is het niet waar dan, wat ik zeg?

Een béétje ordentelijke journalist vraagt aan een net aangetreden lijsttrekker niet, hoeveel geld er op jaarbasis wordt uitgegeven aan paperclips op het Ministerie van Defensie. (Bespottelijk voorbeeld, maar je begrijpt vast mijn punt wel...)

En is het niet waar dan, dat NOVA weigert te verschijnen bij de Raad voor de Journalistiek? Da's net zoiets als een reisbureau dat niet is aangesloten bij de Geschillencommissie...
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 @ 23:34 schreef humberto.tan het volgende:
[..]


In dit geval is het denk ik wel handig om enige voorkennis te hebben van de persoonlijke ervaringen van de columnist met de presentator in kwestie, ik kreeg namelijk niet de indruk dat de betreffende passage daadwerkelijk over Cohen ging, maar proefde vooral rancune.
Dat dacht ik dus ook. Maar nu Driek het zegt, Twan Huys is idd een klootzak. Leuke column weer Driek
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 @ 23:26 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]


Vroeger. Toen keek ik pas veel. Naar het testbeeld. Leuke kleurtjes, aardig motiefje.
SPOILER
Nee hoor, we kijken hier heel graag Engelse detectives.
Thnx, ik weet nu i.e.g. wat jou vroeger geboeid heeft. Het verklaart je kleurrijke persoonlijkheid en je onderbouwde motiefjes.
Maar....eeuuhhh.....wat bedoel je met een spoiler???
man DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 09-08-2010 @ 23:47 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 @ 23:45 schreef groteherman het volgende:
[..]

Thnx, ik weet nu i.e.g. wat jou vroeger geboeid heeft. Het verklaart je kleurrijke persoonlijkheid en je onderbouwde motiefjes.
Maar....eeuuhhh.....wat bedoel je met een spoiler???
Doe maar een mouseover met ingedrukte linker knop, dan zie je waar ik écht naar kijk.
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 @ 23:47 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]

Doe maar een mouseover met ingedrukte linker knop, dan zie je waar ik écht naar kijk.
Ik zie alleen "Genaaid door Femke Halsema (deel 3)" met een andere hoofdrolspeler.
man DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 09-08-2010 @ 23:54 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 @ 23:52 schreef groteherman het volgende:
[..]

Ik zie alleen "Genaaid door Femke Halsema (deel 3)" met een andere hoofdrolspeler.
Ik kan mijn onschuld niet bewijzen. Maar geloof me: ik heb deze column gisteren puur geschreven om gein te schoppen over een aantal televisieprogramma's. Zonder verdere verborgen agenda. Want in tegenstelling tot o.a. meneer Tan, ben ik wél klaar met dat gedoe.
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 @ 23:54 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]

Ik kan mijn onschuld niet bewijzen. Maar geloof me: ik heb deze column gisteren puur geschreven om gein te schoppen over een aantal televisieprogramma's. Zonder verdere verborgen agenda. Want in tegenstelling tot o.a. meneer Tan, ben ik wél klaar met dat gedoe.
OK, benefit of the doubt.
Ik zit ook nog steeds te wachten op een aflevering van Frost met FH in een bijrol. Daar zet ik mijn TV weer voor aan.

[ Bericht gewijzigd door groteherman op dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:04 ]
man DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 10-08-2010 @ 00:03 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 @ 23:57 schreef humberto.tan het volgende:
[..]


Tsja, ik constateer toch echt een verschil in toon (zelfs binnen een column) wanneer het onderwerp Femke Halsema, Twan Huys of Youp van 't Hek betreft.
Als ik Geert Dales een hypocriete ijdeltuit noem, dan is dat best geinig. Als ik Dion Graus afschilder als een randdebiel is dat lache. Als ik Twan Huys te grazen neem (over een heel andere kwestie) is het opeens een ouwe koe. Man, schei toch uit.

Ik ben door de HOVJ in een nette brief in het gelijk gesteld, heb die brief integraal gepubliceerd en in twee afsluitende columns mijn gram gehaald. Wat wil ik nou nog meer? Niets. Heus.

En pas op! Ik bel zo de Rijdende Rechter!
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:03 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]

Als ik Geert Dales een hypocriete ijdeltuit noem, dan is dat best geinig. Als ik Dion Graus afschilder als een randdebiel is dat lache. Als ik Twan Huys te grazen neem (over een heel andere kwestie) is het opeens een ouwe koe. Man, schei toch uit.

Ik ben door de HOVJ in een nette brief in het gelijk gesteld, heb die brief integraal gepubliceerd en in twee afsluitende columns mijn gram gehaald. Wat wil ik nou nog meer? Niets. Heus.

En pas op! Ik bel zo de Rijdende Rechter!
Joh, relax!! Tan, Twan, what's the fucking difference.
Je eerste titel: "Snijden maarrrrr" vond ik trouwens leuker.
En misschien gaat Twan (of Tan) de Rijdende Rechter wel bellen.
man DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 10-08-2010 @ 09:10 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:08 schreef groteherman het volgende:
[..]
Je eerste titel: "Snijden maarrrrr" vond ik trouwens leuker.
Okee dan.
man Days-Of-Wild (Redactie Frontpage) 10-08-2010 @ 10:05 fotoboek homepage
userIcon
quote:
ze heeft last van erfafscheiding

quote:
Kan het nog slechter dan Jantje Smit en consorten? Ja hoor. Vrije geluiden.
Nu ga je te ver!!
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 @ 23:58 schreef groteherman het volgende:
[..]

OK, benefit of the doubt.
Ik zit ook nog steeds te wachten op een aflevering van Frost met FH in een bijrol. Daar zet ik mijn TV weer voor aan.
Yorick van Wageningen in zijn maffe bijrol als Det. van Hauten in The Commander, die mag nog wel eens vaker terugkomen
Twan is goed!
man Okaht (Redactie Frontpage) 10-08-2010 @ 13:07 fotoboek no homepage
Ik vind het lastig om de overheid te laten bepalen wat goed of slecht is bij de publieke omroep. Je bent dan wel heel erg afhankelijk van de actuele kleur van de regering. Een PVV schrapt meteen alles met een links en/of artistiek luchtje. Andere partijen selecteren weer juist vanuit hun eigen kader en laten wellicht iedere gek toe, die beweert dat Nederland zijn gedachtegoed MOET kennen. De SGP wil zondag een sluiting van alle zenders, met uitzondering van een non-stop uitzending vanuit de plaatselijke gereformeerde gemeente van Babylonienbroek.

Ik vind ook dat er heel wat onzin wordt getoond bij de publieke omroep. Maar daarmee is het nog geen onzin voor anderen en heb ik nog altijd de keuze om er niet naar te kijken.

Ik vrees ook het moment dat alleen de commerciëlen nog bepalen wat goed is. Als zij met 70% kijkdichtheid al voldoende verdienen, kan de overige 30% het wel schudden. Dat betekent non-stop het niveau van SBS6, waarbij de SOA van Jantje Smit het altijd wint van een documentaire over Miles Davis.

Ik kijk overigens heel vaak naar Vrije Geluiden. De ene keer boeit het me totaal niet. De andere keer wordt ik zeer aangenaam verrast. De mate van verrassing bepaalt voor mij dan weer of ik al dan niet door zap. Dat is toch vrijheid?
userIcon
Aanvullende alinea voor Drieks column:

En dan al die Engelse detectives. Bejaarden TV waar zelfs omroep Max zich nog voor zou schamen. Treurigmakende plotwendingen volgens vastgeroeste formules. Dit soort gezapig entertainment kan prima naar de commercielen. Dan kunnen de oudjes tijdens de vele reclameonderbrekingen gezellig met elkaar keuvelen over wie deze keer weer de dader is of anders even van luier wisselen.
man DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 10-08-2010 @ 18:05 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:31 schreef Weakling het volgende:
Aanvullende alinea voor Drieks column:

En dan al die Engelse detectives. Bejaarden TV waar zelfs omroep Max zich nog voor zou schamen. Treurigmakende plotwendingen volgens vastgeroeste formules. Dit soort gezapig entertainment kan prima naar de commercielen. Dan kunnen de oudjes tijdens de vele reclameonderbrekingen gezellig met elkaar keuvelen over wie deze keer weer de dader is of anders even van luier wisselen.
Okee, schrijf maar een column met als titel "Driek kijkt televisie", en PM die maar aan mij. Ik zorg dat die geplaatst wordt.
man Smolderke23 (Redactie Frontpage) 11-08-2010 @ 01:50 fotoboek homepage
userIcon
Meesterijk stukje Driek. Toevallig ergens inspiratie vandaan gehaald

Wat ik tevens zo gek vind: Waarom zie je bij veel interviews ineens DRIE NOS-microfoons in beeld?!? Er zijn dus DRIE journalisten die EEN iemand staan te bevragen. Dan zullen er vast ook wel DRIE redacteurs DRIE exact dezelfde fragmenten uitwerken voor DRIE programma's met een andere naam, die toch alle DRIE exact dezelfde boodschap verkondigen. Dacht ik zo...

De laatste keer dat ik dit fenomeen voorbij zag komen ging de vraag nota bene ook nog over bezuinigingen. (Rutte was de geïnterviewde als ik me niet vergis) "Oké, wie stemt er voor de hypocrietrenteaftrek?"

De kijkbuis. Altijd vol met zeikruis!
userIcon
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 @ 23:33 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]

Bij Twan Luys gaat het niet om goede journalistiek, maar om een enorm opgeblazen ego.
Alsof Cohen daar geen last van heeft.

Voor de rest ga ik enorm met je betoog mee.
userIcon
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 @ 23:29 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]


Maar ik heb toch alleen maar amusementsprogramma's genoemd? Ik pleur van de bank van het lachen als ik dat allemaal zie.
Krachtige column, maar jammer dat je Paul de Leeuw overeind laat staan.

Die ongrappige humorpantalon dient ongegeneerd hard onder de grasmat geschoffeld te worden omdat hij zichzelf een Übermensch vindt...
Allemaal leuk en aardig Driek. Maar de rijdende rechter heeft dus een prima hoofd. Uitermate geschikt voor de radio.

Oh, en Twan Huys is een zelfingenomen eikel. Als ik hem na de bezuinigingen met zijn daklozenblaadje voor de Dirk zie staan, dan koop ik er een, rol het strak op en sla die lul zo de Best Bier blikkenvak door.
userIcon
Hilarisch! Goed geschreven Driek. Zelf kijk ik al jaren geen tv meer, ik voel namelijk elke minuut mijn IQ dalen wanneer ik naar de Nederlandse tv kijk. En ik vind het niet echt om te lachen, meer om te huilen.
33  van 33 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 19/05 Tofik Dibi de overlastmarokkaan24
» 18/05 Uitgekleed bij Parkheuvel15
» 13/05 Schop Mohammed het ziekenhuis in (Plat Haags)32
» 11/05 Trompstaetecomplex6


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden