Even met de Gelderlander Kunstprijs gebeld: “Goedemorgen, Oplopers hier. De heer Blommestijn in de buurt?” Een persoon met een vreemde, verdraaide stem zei dat hij niet aanwezig was. Maar daar trapte ik niet in: “Je bent wél aanwezig, want anders had je de telefoon niet opgepakt.” Inderdaad, waarde lezer, een doordenkertje. Maar de Gelderse kunstpaus trapte er met open ogen in, nam zijn gewone stem aan, en vroeg mij, waar ik het over met hem wilde hebben. Een tamelijk naïeve vraag. Dus ik vervolgde: “Om heel eerlijk te zijn, word ik sowieso een beetje lacherig als het over beeldende kunst gaat. Van die prutsers die afgestudeerd zijn aan de Rietveld, en dan decennialang wanhopig proberen, aan de bak te komen als kinderboekenillustrator, kleurgeoriënteerd zwangerschapstherapeut of posterontwerper. Komt meestal geen moer van terecht, dus eindigen ze als bouwvakker, bardame in een verlopen kroeg of assistent-buurttoezichthouder. En met een beetje mazzel mogen ze dan nog de illustraties in het blaadje van de plaatselijke korfbalvereniging verzorgen. Want ze zijn tenslotte Kunstenaar Met Een Grote K. Maar je kan als geschifte would-be kunstenaar nóg verder zakken. Weet je hoe?” Jacques Blommestijn had geen idee. Dus ik vervolgde: “Je kunt ook nog juryvoorzitter worden van de Gelderlander Kunstprijs, dan onder pseudoniem een of ander broddelwerkje van textiel insturen, en vervolgens jezelf de eerste prijs toekennen. Kijk, dan ben je diep gezakt. Erg diep. Werkelijk onvoorstelbaar diep.” Gepikeerd mompelde de megalomane knoeier nog iets over het bijeenbrengen van hoge en lage kunst. Tijd voor de genadeklap: “Lage kunst? Lage streek zul je bedoelen, mafkees!” Vrolijk lachend verbrak ik de verbinding. Echt, er zit een behoorlijk steekje los aan die Jacques Blommestijn.
Nou zitten er wel meer steekjes los in ons land. Zoals bij de leiding van TBS-inrichting De Corridor in het Brabantse dorp Zeeland. Dat is een long-stay voor TBS’ers die niet behandelbaar zijn, en daar dus hun hele leven moeten doorbrengen omdat ze een groot gevaar vormen voor de samenleving. Maar aan dat veiligheidsaspect heeft De Corridor maling. De levensgevaarlijke gekken die daar zijn opgesloten, zijn helemaal niet opgesloten! Ze mogen gewoon met begeleid verlof. En dan niet naar de crematie van Oma, maar gewoon winkelen. Want dat is leuk. Dat is humaan. Want levensgevaarlijke gekken zijn ook mensen. De rechter heeft besloten dat ze de samenleving niet in mogen, maar de TBS-inrichting stuurt de klanten gezellig uit winkelen. Om een mes te kopen. Om daarna iemand in de HEMA overhoop te steken. Met hartelijke dank aan de directeur van TBS-inrichting De Corridor. Steekje los bij de baas, steekje in de hartstreek van een onschuldige passant. Wat maakt het uit? Maar als ik hier nu zou opschrijven dat ik het toe zou juichen dat een van de cliënten even een mes verstrekt krijgt voordat hij gezellig de directiekamer van De Corridor binnen wandelt, kan ik mij op het politiebureau melden wegens doodsbedreiging, dus dat schrijf ik maar niet. Toch ben ik wel erg benieuwd wat die mevrouw die in de HEMA overhoop werd gestoken, van deze vergelijking vindt. Het blijft een doodenge combinatie, gekken en messen.
Evenmin een gelukkige combinatie: de politie en vertrouwelijke dossiers. Een smeris van het korps Noord-Limburg had een paar gevoelige dossiers in zijn auto laten slingeren. En ja hoor… Gejat! Een woordvoerder verklaarde later met een hete aardappel in zijn keel dat de politie alle omstandigheden rond de diefstal van de dossiers in ogenschouw zou nemen. Tsja. Qua ogenschouw: gevoelige dossiers horen in een goed beveiligde archiefkast op het politiebureau. Ze horen niet onbeheerd in de auto van een of andere smeris rond te slingeren, dus. En wat die hete aardappel betreft: die woordvoerder mag wel oppassen. Want volgens de president van Bolivia wordt men van Nederlandse aardappelen homoseksueel. Wegens bestrijdingsmiddelen. Nou ja, een homosuele smeris heeft in ieder geval nog één pluspunt: sexy pakje… Maar politie en geheime gegevens, het blijft een beroerde combinatie.
Ook een doodenge combinatie: Ron Brandsteder en auto’s. De enige reden dat hij met zijn dronken kop niet steeds de Vecht is ingereden is, dat die weg langs de rivier net zo erg slingert als Ron zelf. Maar ook verder van huis blijft Ron een gevaar op de weg. In Eindhoven reed hij een 15-jarig meisje van haar fiets. Want Ron houdt van lekker pittig optrekken in zijn Jaguar. Jammer voor dat meisje op het fietspad. Zij brak een been. Zo zie je maar weer: snelle auto’s zijn niets voor verlopen bejaarde presentatoren bij dementenomroep Max. Leuke vraag voor de Max Geheugentrainer: hoeveel aanrijdingen maakte Ron Brandsteder in dit filmpje? En dan nu het spelletje Woordweg. Blaaspijpje. Rijontzegging. Slingeren. Vangrail. Hoerenloper. Want als ik de geruchten aan de Amsterdamse Ruysdaelkade mag geloven, hield Dokter Bernard wel van een stevig potje kassaseks. Menig raamprostutiee, eh… raamprotsituee, eh… raampornituee, eh… raamhoer hield een dikbelegde boterham over aan de heer Brandsteder, naar verluidt. Maar dat is wel al een poosje geleden. Toen werd de seks nog in guldens betaald.
Tegenwoordig kost het honderd euro. Althans, als je een vieze, uitgeteerde Groningse stoephoer een beurt wilt geven. Kim Feenstra. Tippelaarster in het Noorden des lands. Beroepsgluiperd Albert Verlinde schijnt de hand te hebben gelegd op de officiële Kim Feenstra-prijslijst van een paar jaar geleden: Kim Feenstra neukt voor 100, en als je seks wilt met nóg een vieze junk erbij, is het 30 euro duurder. Kim vindt nu dat mensen haar het succes niet gunnen. Dat is natuurlijk kletspraat. Is het dan niet waar, dat Magere Kim zich voor geld liet uitwonen? Trouwens, dan is het zeker ook niet waar dat ze is veroordeeld wegens het op zeer laaghartige wijze beroven van een invalide klant? Rot toch op. Daarvoor is ze gewoon veroordeeld tot 80 uur dienstverlening. Een tikkeltje bezorgd vraag ik mij dan wel af, wát voor dienstverlening… Kolere, wat heb ik een hekel aan dat wijf!
Maar één ding moet ik haar nageven: ze is niet stiekem dik. Dat in tegenstelling tot de vrouwen op datingsites. Die schijnen er in hun profiel er gewoon tien kilo af te smokkelen. Of twintig. Of dertig. Met een vette grijns op mijn bek denk ik aan het gezicht van die wanhopige man, wanneer in plaats van een lichtvoetige hinde een soort kamerolifant met een roos in haar rechterhand en een krant onder haar linkerarm uit de trein stapt. Toen ze schreef “36” was dat niet haar kledingmaat (die is 52). Dat “36” sloeg op haar leeftijd. Ze is dus ook niet “29” zoals ze beweerde. Fijne start van een nieuwe liefde… Nu pas blijkt waarom ze niet met de bus wilde komen. Overbelading. Mag niet van de Wegenverkeerswet. O, sorry, mijn fantasie slaat weer eens enorm op hol. Maar ik ben ook een beetje in de war door die Wegenverkeerswet. Ik snap er geen barst meer van. Want ik las dat als je belt op de fiets het risico op een ongeluk enorm toeneemt. Gek. Vroeger heb ik voor mijn verkeersexamen geleerd dat bellen op fietsen juist verplicht waren…
DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 23-04-2010 @ 08:40
quote:Zoals iedere week een keuze. Op het politieke nieuws ga ik zondag uitvoerig in in Plat Haags.Op vrijdag 23 april 2010 @ 08:38 schreef Timmash het volgende:
Het nieuws van week 16 samengevat?
quote:Omdat het kan.Op vrijdag 23 april 2010 @ 09:32 schreef Girly_Canard het volgende:
En ik vind het toch jammer dat er zo'n ophef wordt gemaakt over het feit dat ze postituee is geweest, even los van bestrafbare dingen die ze in de tijd heeft gedaan. Als je het ooit bent geweest dan wordt de rest van je level op je neergekeken. Waarom?
DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 23-04-2010 @ 09:37
quote:Ik maak niet zozeer ophef over het feit dat ze prostituee is geweest, ik gebruik dat als aanloopje om haar nog eens fijn aan te pakken op het feit dat ze toen een invalide man heeft beroofd.Op vrijdag 23 april 2010 @ 09:32 schreef Girly_Canard het volgende:
En ik vind het toch jammer dat er zo'n ophef wordt gemaakt over het feit dat ze postituee is geweest, even los van bestrafbare dingen die ze in de tijd heeft gedaan. Als je het ooit bent geweest dan wordt de rest van je level op je neergekeken. Waarom?
DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 23-04-2010 @ 09:37
quote:???Op vrijdag 23 april 2010 @ 09:27 schreef asusi het volgende:
tl;dr
quote:Wat snap je niet ?Op vrijdag 23 april 2010 @ 09:37 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
???
quote:Eerste keer dat je de vrijdagcolumn van DriekOplopers leest?Op vrijdag 23 april 2010 @ 08:38 schreef Timmash het volgende:
Het nieuws van week 16 samengevat?
quote:Dat betekent "too long; didn't read". Lekker flauw.Op vrijdag 23 april 2010 @ 09:37 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
???
quote:Gek. Vroeger heb ik voor mijn verkeersexamen geleerd dat bellen op fietsen juist verplicht waren...
Xessive (Weblogger) 23-04-2010 @ 10:24
quote:Ach ja. Zolang je anderen maar naar beneden kunt schoppen, hoef je in ieder geval niet te kijken naar je eigen zielige leventje.Op vrijdag 23 april 2010 @ 09:32 schreef Girly_Canard het volgende:
En ik vind het toch jammer dat er zo'n ophef wordt gemaakt over het feit dat ze postituee is geweest, even los van bestrafbare dingen die ze in de tijd heeft gedaan. Als je het ooit bent geweest dan wordt de rest van je level op je neergekeken. Waarom?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 @ 10:24 schreef Xessive het volgende:
[..]
Ach ja. Zolang je anderen maar naar beneden kunt schoppen, hoef je in ieder geval niet te kijken naar je eigen zielige leventje.
Ik heb Kim zichzelf geen slachtofferrol zien aanmeten, als ze dat had gedaan, was het wel goed gekomen. Nederlanders zijn gek op compassie voor mensen die ze minder achten dan zichzelf, maar dan moet die persoon wel met grote betraande ogen van dankbaarheid opkijken naar de immense goedheid die haar overspoelt.
Dat doet Kim niet en dus mag je haar voor alles uitmaken. Vrij logisch toch?
DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 23-04-2010 @ 11:34
quote:co.lumn.le.zer [koolumleezer] de; m,v -s, -essen iemand die gniffelt om columns waarin wordt afgegeven op mensen of organisatiesOp vrijdag 23 april 2010 @ 11:25 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
co·lum·nist [koolumnist] de; m,v -en iemand die afgeeft op anderen om zichzelf te profileren
Xessive (Weblogger) 23-04-2010 @ 11:38
quote:Ik ken haar niet, dus daar kan ik geen zinnig antwoord op geven. Als ik op basis van de mij bekende informatie een uitspraak zou moeten doen, lijkt het me in ieder geval iemand, die verdomd stevig in haar schoenen staat en niet bij de pakken neer gaat zitten. En daar kan ik alleen maar respect voor opbrengen.Op vrijdag 23 april 2010 @ 11:15 schreef basduijn het volgende:
[..]
Maar vind je haar nu wel of geen stoephoer?
DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 23-04-2010 @ 12:19
quote:Nogmaals: lezen! Dat meisje krijgt geen trap na omdat ze prostituee is geweest, maar omdat ze daarbij op een heel laffe en gemene manier een invalide man heeft beroofd. Dat mag nooit worden vergeten, want sommige misstappen zijn onvergeeflijk.Op vrijdag 23 april 2010 @ 12:13 schreef FUFR het volgende:
Waarom de kranten naäpen (want meer is het niet) en die meid een trap na geven? Nergens voor nodig.
Xessive (Weblogger) 23-04-2010 @ 12:29
quote:Een invalide man die naar de hoeren ging en daarna, nadat Kim bekend was geworden, zijn verhaal verkocht aan privé. Ja heeeel erg zielig inderdaad. En heel goed van je dat je dat nadat ze al veroordeeld is en haar straf heeft gehad, nog even aanstipt. Dit mag inderdaad nooit vergeten worden!!Op vrijdag 23 april 2010 @ 12:19 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Nogmaals: lezen! Dat meisje krijgt geen trap na omdat ze prostituee is geweest, maar omdat ze daarbij op een heel laffe en gemene manier een invalide man heeft beroofd. Dat mag nooit worden vergeten, want sommige misstappen zijn onvergeeflijk.
DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 23-04-2010 @ 12:35
quote:Het staat iemand die slachtoffer is geworden van een misdrijf vrij om op welke manier dan ook -mits binnen de regels van onze wetten- genoegdoening, rehabilitatie en vergelding te bewerkstelligen. Dus als die man zijn verhaal verkoopt, dan is dat louter een genoegdoening voor het misdrijf dat hem is aangedaan. Hij is niet de dader. Of ben je voor bescherming van daders en inperking van de rechten van slachtoffers?Op vrijdag 23 april 2010 @ 12:29 schreef Xessive het volgende:
[..]
Een invalide man die naar de hoeren ging en daarna, nadat Kim bekend was geworden, zijn verhaal verkocht aan privé. Ja heeeel erg zielig inderdaad.
quote:Je had gelijk gehad, als het verhaal niet op waarheid had berust. Maar wie heeft er nu een invalide man beroofd nadat ze zich toegang tot zijn huis had verschaft?En heel goed van je dat je dat nadat ze al veroordeeld is en haar straf heeft gehad, nog even aanstipt. Dit mag inderdaad nooit vergeten worden!!
quote:Je had gelijk gehad als mevrouw Feenstra er geheimzinnig over deed en er geen straf voor had gehad. In plaats daarvan ontkent ze het niet, is ze er voor veroordeeld, en heeft ze haar straf ondergaan. Ze doet haar uiterste best om geen recidiviste te worden, en geen goedkoop hoertje te blijven, maar in plaats daarvan een fatsoenlijke boterham te verdienen.Op vrijdag 23 april 2010 @ 12:35 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Je had gelijk gehad, als het verhaal niet op waarheid had berust. Maar wie heeft er nu een invalide man beroofd nadat ze zich toegang tot zijn huis had verschaft?
Ik? Jij? Hijzelf? Kim Feenstra?
Nou?
Xessive (Weblogger) 23-04-2010 @ 13:12
quote:Niets aan toe te voegen.Op vrijdag 23 april 2010 @ 12:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je had gelijk gehad als mevrouw Feenstra er geheimzinnig over deed en er geen straf voor had gehad. In plaats daarvan ontkent ze het niet, is ze er voor veroordeeld, en heeft ze haar straf ondergaan. Ze doet haar uiterste best om geen recidiviste te worden, en geen goedkoop hoertje te blijven, maar in plaats daarvan een fatsoenlijke boterham te verdienen.
Zo iemand verdient in mijn ogen meer respect dan de op senstatie beluste presentator van een roddel-column bij RTL, of het rancuneuze columnistje van een website.
quote:Volgens mij ging dat meer om het feit dat de aardappel aan alle kanten (genetisch) is gemanipuleerd. En daar heeft hij absoluut gelijk in. Niet dat je er homo van zal worden, maar wel dat het niet de bedoeling kan zijn van moeder natuur. Hier (Argentinie) eten we aardappels vaak gewoon met schil en al en zien ze er nog uit zoals aardappels eruit horen te zien
Want volgens de president van Bolivia wordt men van Nederlandse aardappelen homoseksueel. Wegens bestrijdingsmiddelen.
quote:Ja, dat bleek wel uit je verhaal.
Kolere, wat heb ik een hekel aan dat wijf!
quote:Behalve dan dat Kim een verschrikkelijk persoon is.Op vrijdag 23 april 2010 @ 13:12 schreef Xessive het volgende:
[..]
Niets aan toe te voegen.
quote:Wat een geneuzel... vond haar reactie juist erg volwassen, dat viel me nog op toen ik het las. Ze zei ,,"Ik vind het wel vervelend, maar ik kan er verder niks over zeggen. Ik denk dat sommige mensen me mijn succes niet gunnen. Maar ik heb inmiddels zoveel dingen meegemaakt dat ik me hier niet druk om ga maken."Op vrijdag 23 april 2010 @ 09:37 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Ik maak niet zozeer ophef over het feit dat ze prostituee is geweest, ik gebruik dat als aanloopje om haar nog eens fijn aan te pakken op het feit dat ze toen een invalide man heeft beroofd.
Als iemand als eerlijke prostituee aan de kost is gekomen: niets mis mee.
Als iemand een weerloze invalide berooft: mag nooit worden vergeten, want dat is onvergeeflijk.
En dan kan ze nu wel gaan zitten neuzelen dat "niemand haar haar succes gunt", maar ze is gewoon een smerige stoephoer. Punt.
quote:Errr, de Hollandse aardappel is niet "genetisch gemanipuleerd" zoals wij dat nu begrijpen, maar heeft wel kunstmatige selectie door een paar eeuwen landbouw doorgaan. Daardoor geeft deze meer aardappels per plant, zijn de aardappels ronder, etc. etc. dan zijn natuurlijke voorouder, waar vooral op "overlevingskansen in de Andes" geselecteerd werdOp vrijdag 23 april 2010 @ 13:18 schreef flipsen het volgende:
Eindelijk weer eens een ouderwets leuke, gelukkig. Twee puntjes:
[..]
Volgens mij ging dat meer om het feit dat de aardappel aan alle kanten (genetisch) is gemanipuleerd. En daar heeft hij absoluut gelijk in. Niet dat je er homo van zal worden, maar wel dat het niet de bedoeling kan zijn van moeder natuur. Hier (Argentinie) eten we aardappels vaak gewoon met schil en al en zien ze er nog uit zoals aardappels eruit horen te zienSowieso ziet alle groente hier in de supermarkt eruit zoals ?vroeger?, even schrikken als je hier voor het eerst boodschappen doet ipv de AH in Holanda waar alles keurig glimt, even groot is en vooral geen rare flubbertjes, plekjes of verkleuringen heeft. Maar als je hier de groente uiteindelijk op je bordje krijgt smaakt het toch een heel stuk lekkerder!
[..]
Ja, dat bleek wel uit je verhaal.
DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 23-04-2010 @ 20:56
quote:Dat vind jij een erg volwassen reactie? "Ik denk dat sommige mensen mij mijn succes niet gunnen"... Ik vind dat zeer kleinzerig. Er zijn nogal wat mensen die haar die laffe beroving niet willen vergeven; dat is wat anders dan succes niet gunnen. Gewoon een onvolwassen jij-bak richting de mensen die er wat van hebben gezegd.Op vrijdag 23 april 2010 @ 15:20 schreef Marks het volgende:
[..]
Wat een geneuzel... vond haar reactie juist erg volwassen, dat viel me nog op toen ik het las. Ze zei ,,"Ik vind het wel vervelend, maar ik kan er verder niks over zeggen. Ik denk dat sommige mensen me mijn succes niet gunnen. Maar ik heb inmiddels zoveel dingen meegemaakt dat ik me hier niet druk om ga maken."
Hulde aan haar, shame on you dat je toch weer wat te kiften moet hebben.
quote:kern van het verhaal;Op vrijdag 23 april 2010 @ 20:56 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Dat vind jij een erg volwassen reactie? "Ik denk dat sommige mensen mij mijn succes niet gunnen"... Ik vind dat zeer kleinzerig. Er zijn nogal wat mensen die haar die laffe beroving niet willen vergeven; dat is wat anders dan succes niet gunnen. Gewoon een onvolwassen jij-bak richting de mensen die er wat van hebben gezegd.
Xessive (Weblogger) 23-04-2010 @ 21:54
DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 23-04-2010 @ 22:04
quote:Dat dus.Op vrijdag 23 april 2010 @ 21:51 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
kern van het verhaal;
Ze had beter haar excuses kunnen aanbieden. Dat heeft ze echter nagelaten.
DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 23-04-2010 @ 22:10
quote:We delen onze afkeer van kijkcijferhoer Verlinde. Dat zeg ik ook in mijn column. Of bedoel je mij met die kijkcijferhoer? Kan ook, natuurlijk. Anyway: wanneer iemand mij "het rancuneuze columnistje van een website" noemt, en jij als FOK!-collega blij meldt dat je daar niets aan toe te voegen hebt, dan ben ik wel even een paar dagen met je uitgepraat. Volgende column beter.Op vrijdag 23 april 2010 @ 21:54 schreef Xessive het volgende:
Prima. Wat wil je dan dat ze doet? Jij die spreekt voor al die rechtschapen mensen die zich zo vreselijk gekwetst voelen door haar daad (die bestraft is met wel 80 uur dienstverlening!) dat ze het haar nooit kunnen vergeven. Vertel het eens Driek. Wat kan Kim doen, zodat als een of andere kijkcijferhoer weer eens met een nieuw nieuwsfeitje over haar verleden komt, ze niet weer die hele bak stront over haar heen krijgt, waar ze voor de Nederlandse wet al lang voor geboet heeft? Daar ben ik nou echt benieuwd naar.
Xessive (Weblogger) 23-04-2010 @ 22:39
quote:Aan wie?Op vrijdag 23 april 2010 @ 22:04 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Dat dus.
Xessive (Weblogger) 23-04-2010 @ 22:42
quote:Makkelijk.Op vrijdag 23 april 2010 @ 22:10 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
We delen onze afkeer van kijkcijferhoer Verlinde. Dat zeg ik ook in mijn column. Of bedoel je mij met die kijkcijferhoer? Kan ook, natuurlijk. Anyway: wanneer iemand mij "het rancuneuze columnistje van een website" noemt, en jij als FOK!-collega blij meldt dat je daar niets aan toe te voegen hebt, dan ben ik wel even een paar dagen met je uitgepraat. Volgende column beter.
Ik hoop dat je dat ook begrijpt.
quote:Helemaal mee eens; ze heeft niks ontkend en het publiek weet deze dingen al, dus om nou elke keer daar op terug te vallen..Op vrijdag 23 april 2010 @ 09:32 schreef Girly_Canard het volgende:
En ik vind het toch jammer dat er zo'n ophef wordt gemaakt over het feit dat ze postituee is geweest, even los van bestrafbare dingen die ze in de tijd heeft gedaan. Als je het ooit bent geweest dan wordt de rest van je level op je neergekeken. Waarom?
DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 24-04-2010 @ 10:54
quote:Dan wie precies?Op zaterdag 24 april 2010 @ 10:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Helemaal mee eens; ze heeft niks ontkend en het publiek weet deze dingen al, dus om nou elke keer daar op terug te vallen..
Bovendien verdien je daarmee een aardig zak centje, ze was in ieder geval een duurdere hoer dan jij.
quote:Sorry Oplopers, laatste stukje was inderdaad, zoals jij waarschijnlijk al vermoedde, voor jou.Op zaterdag 24 april 2010 @ 10:54 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Dan wie precies?
DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 24-04-2010 @ 11:09
quote:Dat dacht ik al. Duidelijkheid moet, duidelijkheid is goed!Op zaterdag 24 april 2010 @ 10:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sorry Oplopers, laatste stukje was inderdaad, zoals jij waarschijnlijk al vermoedde, voor jou.
DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 24-04-2010 @ 18:31
quote:Dat dus. Maar besteed daar aandacht aan, en je bent opeens een "rancuneus columnistje van een website". Althans, volgens sommigen die dat gedrag normaal vinden, blijkbaar.Op zaterdag 24 april 2010 @ 14:34 schreef Demarest het volgende:
Sommige mensen beweren dat Kim Feenstra haar best doet om een fatsoenlijk bestaan te bewerkstelligen en alle lof verdient. Hoe komen ze erbij?? Behalve prostitutie en diefstal was ze ook betrokken bij vechtpartijen in maart 2008 en maart 2010. Objectief gezien is ze gewoon een stuk uitschot.