Betere tieten dan Patries

Algemeen • Geschreven door Driek (DriekOplopers) op 11-12-2009 @ 06:00
print 

Even met de Haagse Hogeschool gebeld: “Goedemorgen, Oplopers hier. Pim Breebaart in de buurt?” De secretaresse antwoordde in een slecht soort steenkolenengels dat de baas van het internationaal georiënteerde onderwijsinstituut even was lunchen. Zoals u weet, ben ik altijd erg belangstellend naar mijn gesprekspartners, dus ik informeerde: “Waar bestaat zijn lunch eigenlijk uit?”Arabische Liga, verklapte de aardige telefoniste. Of ik later terug wilde bellen. Nee, dat wilde ik niet, dus de lunch van de onderwijsbaas werd wreed verstoord, en ik kreeg de doorgedraaide bovenmeester aan de lijn. Korzelig informeerde hij, wat ik van hem wilde. Dus ik stak van wal. Met een korte vraag: “Zeg Pim, waar is je kerstboom?” Een diepe zucht aan de andere kant van de lijn. De vraag, of ik nou óók al begon. Of ik nou ook al zat te zeuren. Over die storm in een glas water. Want er waren zat kerstbomen in zijn gebouw. En daar had ik de angsthaas tuk: “Nee, grapjas. Allemaal leuk en aardig dat je hier en daar een kerstboom hebt weggemoffeld in het voorraadhok van de conciërge, in het stookhok van de centrale verwarming en achter de balie van de afdeling Gevonden Voorwerpen, maar daar kom je niet mee weg. Een kerstboom hoort op een prominente plek te staan. In de hal van die school van jou. Open en bloot. Op een trotse plek. Waar denk je dat bij mij de kerstboom staat? Op de plee? Man man man, schei toch uit. Je bent gewoon een angsthaas die siddert voor de toorn van de Islamiet.” Deze belediging wenste de opperdocent niet te accepteren. Want ik had het mis. Want hij ging prat op het internationale karakter van zijn school. Weer fout: een van zijn collega’s had zich al laten ontvallen dat een aanzienlijk deel van de leerlingen op zijn school van niet-westerse komaf is. Niet-westerse komaf. Dat is een andere omschrijving van wat wij een Moslim noemen. En internationaal karakter is dus gewoon een eufemisme voor zwarte school. We noemen de Al Achmed Mohammed VMBO-school toch ook niet internationaal? Rot nou gauw een eind op… En laat duidelijk zijn: allochtonen hoeven van mij geen spruitjes te vreten en op 30 april oranjebitter te zuipen. En een Islamitische onderwijsinstelling hoeft heus geen kerstboom neer te zetten. Maar een Nederlandse openbare onderwijsinstelling hoort in december gewoon een kerstboom te hebben. In de hal! En vol lichtjes. En slingers. En kerstballen!

Over kerstballen gesproken. Die zijn dit jaar niet rood. En ook niet zilver. Nee, de kerstballen van dit jaar zijn bejaard. Kijk maar in de Playboy. Kerstballen uit de eerste helft van de vorige eeuw. Van Patricia Paaij. Wát een trieste vrouw. Je hele leven uitgewoond door een of andere arrogante helikopter-DJ, en dan nu doen alsof je nog steeds een soort van onweerstaanbare jonge seksgodin bent. Je moet wel heel erg het spoor bijster zijn, als je zonder een botox-spier te vertrekken durft te roepen dat je iedere man in bed krijgt. Hoe bespottelijk ben je dan? En bij zo’n dweil als een Robert Jensen je ex-echtgenoot genadeloos door het slijk halen, en dan klagen als Theo Maassen in DWDD op zijn beurt eens eventjes genadeloos van leer trekt. Sommige zaken zijn niet weggelegd voor zestigplussers. Topsporter. Ballerina. Presentator bij TMF. Naaktmodel. Nee, echt. Paaij moet niet zo verbolgen doen als ze de wind van voren krijgt van Theo Maassen. En dan die meneer Heemskerk, de hoofdredacteur van dat rukblaadje. Kwaad op Maassen omdat hij bij de andere onderwerpen in DWDD veel minder had te melden. Dat was wel een heel erg flauwe opmerking, natuurlijk. Het is aan Theo Maassen om uit te maken, welke gast hij wel, en welke hij niet de oren wast. En Theo zit bij DWDD op grond van zijn reputatie van grofgebekte flapuit. Dus als hij in dat programma, nadat Paaij hem had gesmeekt om haar tietenplaatjes te bekijken, zegt dat zijn necrofiele kennis het getoonde best zou weten te waarderen, dan is daar niets mis mee. Dat is zijn vak: cabaretiers horen -net als columnisten, trouwens- hardhandig te beledigen waar het nodig is. Maar goed, Patricia Paaij is natuurlijk niets meer dan een aan lagerwal geraakte aandachtshoer. En maar roepen dat er nog nooit een plastisch chirurg aan haar tieten heeft gezeten. Wel frappant dat ik haar niet heb horen roepen dat er ook nog nooit iemand met photoshop aan haar tieten heeft geknutseld. Neem een ander in de maling. Koop je de Playboy, word je nog belazerd. Ik laat dat vieze blaadje bij de tijdschriftenboer gewoon in het rek liggen. Papieren tieten doen mij niets, en Mevrouw Oplopers heeft de mooiste van de hele wereld in haar bloesje! Met vlag en wimpel betere tieten dan Patries. En ze heeft minder last van de zwaartekracht ook.

Die opmerking doet me denken aan de palmeilanden voor de kust van Dubai. Die hebben juist heel veel last van de zwaartekracht. Ze zakken langzaam weg in de zeebodem. Dat betekent dat die oplichters van PalmInvest dus niet meer vervolgd hoeven te worden. Want het maakt voor de deelnemers aan dat beleggingsfonds geen moer uit of hun geld nou op gaat aan dure vrouwen en dito auto’s, of dat hun investering letterlijk in de zeebodem verdwijnt. Zo zie je maar weer: een duidelijk bewijs dat onze mondiale economie is gebaseerd op drijfzand. Mazzeltje voor de oplichters in kwestie. Want die gaan dus vrijuit, als hun advocaat mijn voorzetje een beetje slim inkopt. Maar het blijft natuurlijk tuig.

Netzoals die hooligans die dat strandfeest in Hoek van Holland hebben verknald. Ook tuig. Ik ben nog steeds beduusd van de beelden die we deze week op televisie hebben kunnen zien. Onvoorstelbaar. Een horde randdebielen, die in groepsverband iedereen die de pech heeft dat ‘ie binnen handbereik staat in mekaar trapt. Zomaar. Voor de lol. En in koor scanderen: “Hamas, hamas, de Joden aan het gas.”Zomaar. Voor de lol. Doorgedraaide idioten, die strontlazarus van de drank en stijf van de drugs de op de vlucht geslagen politiemensen achtervolgen tot in de duinen, ver buiten het festivalterrein. Zomaar. Voor de lol. Ik zag politiemensen die letterlijk in levensgevaar verkeerden, en dus noodgedwongen hun vuurwapens gebruikten. Eerst schoten ze waarschuwingsschoten in de lucht, en toen dat ook niet hielp vuurden ze als laatste redmiddel gericht op hun aanvallers. Uit lijfsbehoud. Volkomen terecht, dus. En dan die ouders van zo’n doodgeschoten jongen. Die hun advocaat in NOVA laten zeggen dat de agenten helemaal niet hoefden te schieten. Zodat hun lieve zoon helemaal niet had hoeven te overlijden. Rot toch op! Hun lieve hooliganzoontje maakte deel uit van de wilde horde die een klopjacht op die politiemensen hield, ver buiten het festivalterrein, nadat hij en zijn vriendjes de hekken hadden vernield. Hoe gestoord kun je zijn, om dan nog te beweren dat de fout bij de agenten ligt… Maar ja, die advocaat hè? Ik zie een verband. Die ouders hebben gefaald in hun poging, hun kind op te voeden: Robby van der Leeden werd hooligan. En die advocaat heeft gefaald om zijn zoon tot een fatsoenlijke jurist te maken: Bram Moszkowicz werd maffiamaatje. Dat zeg ik, ik zie een verband. De ene mislukte opvoeder neemt de andere mislukte opvoeder in de arm… Zonet openbaarde ik al een intiem lichamelijk aspect van mijn vrouw. Laat ik dan op dat vlak ook maar wat over mijzelf vertellen. Ik ben gezegend met een meer dan uitstekende stoelgang. Als ik weer eens in de buurt van Rotterdam moet wezen, dan moet ik het graf van die Robby misschien maar eens even flink onderschijten! Met de hartelijke groeten uit die Jodenstad waar ik ben geboren en getogen.




Lees ook:

» 18:00 Vrijwilligerswerk voor PostNL4
» 13:00 Muziek als laatste redmiddel3
» 06:00 Eindelijk openheid bij politici1
» 22/05 Moord en doodslag0


delen | eKudos nujij

1073 views / 46 reacties
Reacties op dit bericht
46  van 46 reacties op deze pagina. Pagina  1
Tip: kom lekker niet in Rotterdam vieze schijt jood .
Ga lekker op het graf van picornie schijten in je eigen graf stad.
Met de groeten uit de stad waar je met opgestroopte mouwen word geboren. (En waar we wel metro tunnels kunnen bouwen)
man Okaht (Redactie Frontpage) 11-12-2009 @ 07:31 fotoboek no homepage
Och. Patries geeft me de hoop dat ik over vijftien jaar nog steeds een strak lijf kan neuken, zonder te vervallen in pedofiele neigingen, of daarvan te worden beschuldigd.
Misschien vals hoop ..... maar toch hoop.

Die Rotterdamse homofie ... euh, hooligans ... slaan dan weer hoop de grond in. De hoop dat het best wel goed komt met dit land. Er zijn er inmiddels enkele tientallen gearresteerd, maar waarschijnlijk loopt een veelvoud van van dat achterlijke tuig nog vrij rond, zonder het risico dat ze ooit verantwoording af hoeven te leggen. Er loopt er vast nog wel eentje tussen die later aan zijn kleinkinderen zijn John de Wolff-tatoeage laat zien en hen verteld over dat geweldige feestje bij Hoek van Holland.

De agenten schoten gericht op de benen van dat tuig. Robby van der Leeden is per ongeluk in het hoofd geschoten omdat je nu eenmaal wat minder goed kunt richten als een paar honderd doorgedraaide hooligans je met de dood bedreigen.

Ik zou willen pleiten voor een zwaarder kaliber vuurwapens voor de Rotterdamse politie. De "vriendjes" van "lieve Robby" waren nog niet onder de indruk toen hij met een gaatje in zijn hoofd neerviel. Als er een paar hoofden als rijpe tomaten uit elkaar waren gespat door verdwaalde kogels, waren een paar schoten al afdoende geweest.
userIcon
weer een mooie, Driek!,, heel scherp!
man DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 11-12-2009 @ 08:52 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 @ 07:18 schreef White-rabbit het volgende:
Ga lekker op het graf van picornie schijten in je eigen graf stad.
Even voor de duidelijkheid: ook met de heer Picornie heb ik totaal geen medelijden. Ook hij zocht willens en wetens het geweld op. Maar er is wel één verschil: tijdens die vechtpartij werden tenminsten geen mensen tegen hun zin erbij betrokken. Afspreken op een grasveldje bij IJmuiden, en timmeren maar...
man Days-Of-Wild (Redactie Frontpage) 11-12-2009 @ 09:14 fotoboek homepage
userIcon
Hij is weer lekker!
quote:
zonder een botox-spier te vertrekken
Je bent me een kop koffie schuldig.
quote:
cabaretiers horen hardhandig te beledigen waar het nodig is
Precies! Wat ik niet snap is dat als hij die opmerking in een theaterconference had verwerkt dat iedereen hem toegejuicht had.
Nu zegt hij het tegen haar, rechtstreeks, dus het argument 'ze kan zich niet verweren' gaat niet op, is het weer niet goed.
Niet om het een of ander maar er staan nu 3 kerstbomen. Gezien het feit dat je dit stuk schrijft op vrijdag is het eigenlijk al non nieuws, probleem is al opgelost. Er staan kerstbomen en nu klaar.

Ik verbaas me erover dat je hierover valt, maar dat er zelfs kamervragen(!) zijn geweest over kerstbomen op een HBO opleidingen, daar hoor ik je niet over. Uiteraard bemoeit de PVV zich met de inrichting van een school (!). Kabinet, houdt u bezig met ECHTE zaken die er toe doen!
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 @ 09:45 schreef jeminee het volgende:
En om te kunnen oordelen wie de mooiste tieten heeft, je vrouw of PP, (ja Driek, je begint er zelf over) zal je toch een foto moeten plaatsen, zodat we kunnen vergelijken.
Ik denk dat ik 'm zo wel geloof...
quote:
Ben bang dat ik die van PP het mooist zal vinden. Qua formaat en stevigheid zeg ik joepie!
Necrofiel
man Stefan (Redactie Frontpage) 11-12-2009 @ 10:21 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Mevrouw Oplopers heeft de mooiste van de hele wereld in haar bloesje!
Pics or it didnt happen, ik bedoel die van Patries hebben we gezien, kom maar op met de tieten van je vrouw, Driek
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 @ 10:18 schreef Reservebelg08 het volgende:

[..]

Driek heeft elke week een column over feiten van afgelopen week, dus je argument slaat nergens op

Zaken die er toe doen? GOTVERDOMME dit doet er zeker toe! het is toch van de ratten besnuffeld dat we in Nederland tradities moeten laten varen omdat we eventueel mensen er mee beledigen? Ik ben absoluut geen PVV-er maar ik vind het te ziek dat ieder jaar de discussie weer komt over zwarte pieten, nieuwe dit jaar: het kruis op de mijter, en nu weer een belediging naar de anders gelovenden door een KERSTBOOM! houd toch op

Trouwens: een kerstboom heeft NIETS met het Christelijke geloof te maken, het is een 1000-en jaren oude germaanse traditie! Net als de oliebollen.
Echt hier zakt mn broek vanaf. Hoe heb jij er in godsnaam last van dat er geen kertboom op de Haagse Hogeschool staat? Misschien als je er daadwerkelijk op school zit dat je je er aan kunt storen... er vanuitgaande dat je niet op school zit daar, zou je er niet eens vanaf weten als het niet in de media kwam.

Er zijn toch veel belangrijkere dingen om je druk over te maken? Het intereseert mij geen reet of een commerciele organisatie een kerstboom neerplant of niet.
userIcon
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 @ 09:14 schreef Days-Of-Wild het volgende:

Precies! Wat ik niet snap is dat als hij die opmerking in een theaterconference had verwerkt dat iedereen hem toegejuicht had.
Nu zegt hij het tegen haar, rechtstreeks, dus het argument 'ze kan zich niet verweren' gaat niet op, is het weer niet goed.
Er is een grens tussen mensen voor gek maken tijdens een cabaretier voorstelling (wat altijd met een korreltje zout wordt genomen natuurlijk) en het daadwerkelijk beledigen van mensen waar ze erbij staan. In dat geval is het geen show meer, maar asociaal gedrag.

en hoe in godsnaam kan je je zinnig verweren als iemand je uitmaakt voor wandelende lijk?!
wat ben ik het toch ontzettend eens met reservebelg08!

die C.L. Werner komt wel vaker over als een gefrustreerd mannetje die hele dagen bij zijn PC zit en niks snapt van sociale zaken zoals een kerstboom die op school hoort te zijn, het is de sfeer die zo een school mee geeft aan de leerlingen en jou boeit het niks, wss heb je zelf ook geen kerstboom thuis staan??

verdere goede column, hoewel ik het niet helemaal eens ben over Paay en Maassen, maar aan die discussie komt toch geen einde dus daar begin ik niet aan
Ouderwets goed Driek. Mooi dat er weer zoveel discussie is!
userIcon
December = kerst
Kerst = Kerstboom

Zo was het altijd, zo is het nu nog steeds. Gemeente Den Haag dient die school te straffen, door op het trottoir voor de school een rij van minstens 5 kerstbomen te planten, volledig opgetuigd.

Mjah wat Theo roept daar in DDWD ... Ach ik ben het wel met em eens, alleen de manier waarop is gewoon onnodig kwetsend. mensen van 60+ dienen niet in de playboy te staan. Volgens mij wilde ze gewoon een record op haar naam hebben.(oudste playmate)

Agenten volledig terecht geschoten. Ze zouden die gasten allemaal moeten oppakken en taakstraf van een x-aantal maanden.
Of de rollen omdraaien. Honderen ME agenten die dan ff achter een tiental van die hooligans aanrennen, met losse knuppeltjes.

Edit: Goeie column.
Typische fok reacties. Gezien het feit dat ik een andere mening heb over een Kerstboom ben ik dom om andere standpunten te snappen en kom ik over als een gefrustreerd mannetje die hele dagen achter de PC zit en niks snapt van sociale zaken zoals een kerstboom die op school hoort te zijn.

Goede inhoudelijke argumenten. Ga zo door jongens.
userIcon
quote:
Maar ja, die advocaat hè? Ik zie een verband. Die ouders hebben gefaald in hun poging, hun kind op te voeden: Robby van der Leeden werd hooligan. En die advocaat heeft gefaald om zijn zoon tot een fatsoenlijke jurist te maken: Bram Moszkowicz werd maffiamaatje.
De advocaat van die ouders is Bram Moszkowicz jr. De broer van Bram Moszkowicz dus.

Vader Max is 84 jaar en volgens mij niet bijster lang meer onder ons, laat staan dat hij de afgelopen jaren nog als advocaat actief was. Misschien voortaan echt even NOVA meepikken.
userIcon
"Nee, grapjas. Allemaal leuk en aardig dat je hier en daar een kerstboom hebt weggemoffeld in het voorraadhok van de conciërge, in het stookhok van de centrale verwarming en achter de balie van de afdeling Gevonden Voorwerpen, maar daar kom je niet mee weg. Een kerstboom hoort op een prominente plek te staan. In de hal van die school van jou. Open en bloot. Op een trotse plek. Waar denk je dat bij mij de kerstboom staat? Op de plee?"

Beetje onscherp die collumn.

Laten we ten eerste vast stellen dat iedereen die op DWDD verschijnt een aandachtshoer is. Zeker mensen die hun geld verdienen in het entertainen van anderen. Tja of iemand op zijn 60'ste dr tieten in de uitverkoop doet of je leuke grapjes verteld op een podium...er is publiek voor. Het is verder een kwestie van smaak wat je ervan vindt. Niemand verplicht je die playboy te kopen.

Dat Theo een een mening heeft over Paay is ook niets mis mee.
Echter de lompe onintelectuele wijze waarop hij het bracht liet nou niet bepaald een scherp cabaretier zien. Eerder een triest mannetje wat leuk probeerde te doen. Jammer, zelf had ik het echt wel leuk gevonden hoor om te zien hoe Paay het onderspit delft, in een verbale woordenwisseling met Theo. Maar hierin toonde Theo zich absoluut geen meerdere...eerder kreeg ik voor het eerst eens sympathie voor die oude doos. Best knap want die Paay interesseert me normaal gesproken voor geen reet.

Theo had beter de eer aan zichzelf kunnen houden en pas zn bek openen als hij echt iets scherps had te zeggen.
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 @ 11:29 schreef C.L.Werner het volgende:
Typische fok reacties. Gezien het feit dat ik een andere mening heb over een Kerstboom ben ik dom om andere standpunten te snappen en kom ik over als een gefrustreerd mannetje die hele dagen achter de PC zit en niks snapt van sociale zaken zoals een kerstboom die op school hoort te zijn.

Goede inhoudelijke argumenten. Ga zo door jongens.
Lekker makkelijk. Je krijgt twee reacties op je post (eentje van 10:41 en eentje van 10:49), en je valt over degene die niet inhoudelijk is. Hierbij de inhoudelijke die je even gemist hebt, Reservebelg08 op 10:41:
quote:
Blijkbaar ben jij te dom om te snappen dat het mij niet zozeer om de kerstboom gaat maar om het feit dat wij in Nederland alles maar moeten aanpassen op onze Medelanders (die er vaak zelf niet eens om vragen trouwens, maar pro multiculti figuren bedenken iedere keer wel weer wat nieuws!!) terwijl ik mij straks over 20 jaar in NL ook nog wil kunnen gedragen zoals ik nu doe, of als 20 jaar geleden al deed.

Dat zijn wel degelijk dingen waar je je druk om moet en mag maken. Je eigen vrijheid! Vieren wij dat niet ieder jaar op vij mei? Vrijheid heeft geen betekenis als dit soort dingen steeds vaker voorkomen.
En daar sluit ik me bij aan. Deze discussie gaat verder dan een boom op een school. Deze discussie gaat over dat Sinterklaas zijn mijter moet afzetten en dat ik op school geen Kerstboom heb, maar dat we respect moeten hebben voor de nieuwe (Islamitische) tradities. Fuck dat, ik heb geen reet te maken met een suikerfeest en het gaat in tegen mijn Atheistische overtuiging maar mij hoor je ook niet klagen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 @ 10:41 schreef Reservebelg08 het volgende:

[..]

Blijkbaar ben jij te dom om te snappen dat het mij niet zozeer om de kerstboom gaat maar om het feit dat wij in Nederland alles maar moeten aanpassen op onze Medelanders (die er vaak zelf niet eens om vragen trouwens, maar pro multiculti figuren bedenken iedere keer wel weer wat nieuws!!) terwijl ik mij straks over 20 jaar in NL ook nog wil kunnen gedragen zoals ik nu doe, of als 20 jaar geleden al deed.

Dat zijn wel degelijk dingen waar je je druk om moet en mag maken. Je eigen vrijheid! Vieren wij dat niet ieder jaar op vij mei? Vrijheid heeft geen betekenis als dit soort dingen steeds vaker voorkomen.
Volgens mij draaien we een beetje panisch door hier in Nederland, door te denken dat we onze vrijheden gaan verliezen door een beetje rekening te houden met onze multiculturele vrienden.

Ieder instelling heeft een eigen cultuur, zo ook de haagse hogeschool, als de directie vind dat iets meer past in hun sfeer en cultuur, dan moeten zij dat zelf weten, wanneer mensen daar niet mee eens zijn kunnen zij daar hun protest voor indienen, daar heeft iedereen zijn vrijheid in.

Je bent toch een beetje niet goed bij je hoofd als je denkt dat dit kleine voorval bij een hogeschool een beginnetje is dat we nergens in het land een kerstboom meer mogen plaatsen? en dat we meer en meer van onze vrijheden gaan verliezen!? Of denk je nou echt dat je over 20 jaar stiekem thuis een kerstboom moet neerzetten, en als dat ontdekt wordt je een boete krijgt? hoe paranoide kun je zijn!!
Ben het met Werner eens. Dat men zich opwindt over een kerstboom bij de HBO is tot daar aan toe, maar het heeft absoluut helemaal NIETS met de 2e kamer te maken. Als het al een politieke aangelegenheid zou moeten zijn, dan de gemeente Den Haag, maar de 2e kamer zou zich NIET bezig moeten houden met of er al dan niet een kerstboom in de HBO zou moeten staan. Gaan we trouwens nu verplichten elke commerciele instelling een kerstboom neer te zetten? En met pasen moeten verplicht paaseieren verstopt worden? Lijkt me fijn om in zo'n land met zoveel vrijheden te wonen!

Of die HBO een kerstboom plaatst is alleen zaak voor die HBO. Als student/leraar/ouder-van-student/medezeggenschapsraad heb je daar inspraak in. Persoonlijk, als ik op enigerlei manier aan verbonden zou zijn, zou ik ook gaan klagen en misschien is het een krantenberichtje waard. Maar het is NIET en zou NOOIT een politieke aangelegenheid moeten worden.

EDIT: trouwens geen kritiek op de column, een column is WEL de plaats om zoiets aan de orde te brengen
man Days-Of-Wild (Redactie Frontpage) 11-12-2009 @ 13:07 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 @ 10:12 schreef servies het volgende:

[..]

Ik denk dat ik 'm zo wel geloof...

[..]

Necrofiel
*zingt*
Hij is een vriend van Theo Maassen
userIcon
Goed geschreven Driek, zoals vaak sla je weer de spreekwoordelijke spijker op z'n kop!
userIcon
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 @ 07:18 schreef White-rabbit het volgende:
Tip: kom lekker niet in Rotterdam vieze schijt jood .
Ga lekker op het graf van picornie schijten in je eigen graf stad.
Met de groeten uit de stad waar je met opgestroopte mouwen word geboren. (En waar we wel metro tunnels kunnen bouwen)
Ik leef zelf in Rotterdam maar waarom nou zo'n hersenloze reply die nergens op slaat? Het waren toch achterlijke kuthooligans oa uit Rotterdam en Capelle ad IJssel die "voor de gein" zomaar mensen aanvallen in zeer laf groepsverband? Als je dat met "opgestroopte mouwen" bedoeld weet je niets van Rotterdam.
userIcon
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 @ 09:45 schreef jeminee het volgende:

Ben bang dat ik die van PP het mooist zal vinden. Qua formaat en stevigheid zeg ik joepie!
Wat zijn jullie vrouwen toch makkelijk beet te nemen zeg, neptieten aanzien voor echte. Hoezo naief.
Hoeveel oudere vrouwen ken je met zulke tieten??
Wake-up call: veel mannen vinden die neppe siliconen tieten lelijk.
man DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 11-12-2009 @ 15:32 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 @ 11:40 schreef BertMaalderink het volgende:

Vader Max is 84 jaar en volgens mij niet bijster lang meer onder ons, laat staan dat hij de afgelopen jaren nog als advocaat actief was. Misschien voortaan echt even NOVA meepikken.
Volgens mij zag ik toch echt de oude Max bij NOVA.
man Bakoenin (Redactie Frontpage) 11-12-2009 @ 15:49 fotoboek no homepage
userIcon
Lekkere column Driek. Goed scherp. Maar de Haagse Hogeschool is absoluut geen zwarte school. Ik werkte er naast en je zag toch veel meer blank dan zwart. Dus dat maakt het eigenlijk nog vreemder dat ze geen kerstboom wilden.
man harry64 (Redactie Frontpage) 12-12-2009 @ 00:30 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 @ 10:40 schreef zeon het volgende:

[..]

Er is een grens tussen mensen voor gek maken tijdens een cabaretier voorstelling (wat altijd met een korreltje zout wordt genomen natuurlijk) en het daadwerkelijk beledigen van mensen waar ze erbij staan. In dat geval is het geen show meer, maar asociaal gedrag.

en hoe in godsnaam kan je je zinnig verweren als iemand je uitmaakt voor wandelende lijk?!
Door spontaan de bekritiseerde voorwerpen uit de verpakking te halen, en het de criticus van zeer dicht bij te laten aanschouwen.

edit:fokking keyboard!
man harry64 (Redactie Frontpage) 12-12-2009 @ 00:41 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 @ 12:23 schreef zeon het volgende:

[..]

Volgens mij draaien we een beetje panisch door hier in Nederland, door te denken dat we onze vrijheden gaan verliezen door een beetje rekening te houden met onze multiculturele vrienden.

Ieder instelling heeft een eigen cultuur, zo ook de haagse hogeschool, als de directie vind dat iets meer past in hun sfeer en cultuur, dan moeten zij dat zelf weten, wanneer mensen daar niet mee eens zijn kunnen zij daar hun protest voor indienen, daar heeft iedereen zijn vrijheid in.

Je bent toch een beetje niet goed bij je hoofd als je denkt dat dit kleine voorval bij een hogeschool een beginnetje is dat we nergens in het land een kerstboom meer mogen plaatsen? en dat we meer en meer van onze vrijheden gaan verliezen!? Of denk je nou echt dat je over 20 jaar stiekem thuis een kerstboom moet neerzetten, en als dat ontdekt wordt je een boete krijgt? hoe paranoide kun je zijn!!
Waar het omgaat is dat bobo's wel even denken te kunnen bepalen voor een multicultureel instituut, hoe multicul er uit dient te zien.

Die bobo's zijn daar al een tijdje mee bezig.

Het is iets wat echter alleen in de hoofden van dergelijke bobo's leeft.
De gemiddelde allochtoon maakt het niet zo veel uit, maar hij wordt er wél op aangekeken.

Echter zijn het de bobo's die onverdraagzaamheid aanwakkeren op deze manier, dat is erg schadelijk voor de rust, wederzijds respect, en integratie die zij zeggen voor te staan.

Dat is de reden dat deze bobo's er tot in hun graf op moeten worden aangesproken, anders blijven de arrogante ballen van uit dit soort wanen beslissingen nemen.

Dit soort bobo's zit niet alleen in hbo besturen, maar ook in besturen van gemeentes en bedrijven e.d.

Een top bestuurster communicatie die niet even communiceert met de achterban of ze dit wel of niet wenselijk vinden, hoort gedegradeerd te worden tot toiletjufrouw, daar kan dit arrogante gedrag niet zo veel kwaad.
Jep, jammer van TM, als hij het in zijn show had gezegd was het allemaal grappig geweest, maar de manier waarop hij het nu bracht was het niet leuk. We worden toch niet overmoedig he Theo?

Overigens wisten we allang dat misschien vanaf nu ook Theo, maar vooral PP een enorme aandachtshoer is. Maakt niet uit of ze mooier is dan wie wel of niet. Wel of geen plastic en wel of geen 60, feit is dat compleet Nederland het er weer over heeft en ze zich nergens voor hoeft te schamen en daar doet ze het om.
Het feit dat je zo voor mevrouw Oplopers opkomt geeft trouwens wel iets aan Driek, stiekem is ze toch wel mooi?
En nu geef ik haar toch nog de aandacht die ze zoekt, met deze comment.
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 @ 07:49 schreef jeminee het volgende:

[..]

Hallo zeg. Denk je nu echt dat vrouwen, en in dit geval ik, niet weet wanneer er siliconen zijn geplaatst? Nu ben jij pas echt naïef.
Maar daar ging het mij niet om. Ik hoef ze toch niet in mijn hand te nemen, of wel soms? En het zal mij een zorg wezen waar welke man nu van houdt. Het ging mij er om, hoe ze er op de foto uitzagen. Dat is toch de bedoeling van dat blad, of krijg jij het model er ook bij als je dat blad koopt? (en maar voelen of alles echt is)
Mooi verwoordt. Als je iets natuurlijks wilt hoef je zowiezo geen playboy te komen, iets met plastic en fotoshop:)
userIcon
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 @ 11:40 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

De advocaat van die ouders is Bram Moszkowicz jr. De broer van Bram Moszkowicz dus.
Twee broers die allebei Bram heeten?
Volgens mij snap je niet helemaal wat het werk van een advocaat inhoudt of de rechtsstaat in zijn geheel niet. Wat had je dan gedacht? Ik ben het niets eens met wat hij zegt, maar het is wel logisch gezien zijn positie.
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 @ 07:49 schreef jeminee het volgende:
En het zal mij een zorg wezen waar welke man nu van houdt. Het ging mij er om, hoe ze er op de foto uitzagen. Dat is toch de bedoeling van dat blad, of krijg jij het model er ook bij als je dat blad koopt? (en maar voelen of alles echt is)
De bedoeling van het blad is zoveel mogelijk oplages te verkopen aan een typisch publiek. (mannen)
Stiekem wil Theo maar wat graag met Patricia van bil. maar helaas heeft die gozer een paar sloffen Viagra nodig om een wijf te tijgeren!
man DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 15-12-2009 @ 18:18 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op zondag 13 december 2009 @ 11:53 schreef alpeko het volgende:
Volgens mij snap je niet helemaal wat het werk van een advocaat inhoudt of de rechtsstaat in zijn geheel niet. Wat had je dan gedacht? Ik ben het niets eens met wat hij zegt, maar het is wel logisch gezien zijn positie.
Mijn kritiek is niet in de eerste plaats gericht op die advocaat. Het zijn de ouders die totaal de weg kwijt zijn.
userIcon
Goede column.

Alleen met die sloerie van Paaij sla je de plank mis: de enige manier waarop je die kan treiteren is niet over haar praten.

quote:
Op dinsdag 15 december 2009 @ 18:18 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Mijn kritiek is niet in de eerste plaats gericht op die advocaat. Het zijn de ouders die totaal de weg kwijt zijn.
Precies; als ik hooligan had geweest op de leeftijd van dat brok menselijk vuilnis dan had mijn pa hoogstpersoonlijk naar Ijmuiden gekomen om me een harder pak ransel te verkopen dan 100 politieagenten bij elkaar.
46  van 46 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 18:00 Vrijwilligerswerk voor PostNL4
» 13:00 Muziek als laatste redmiddel3
» 06:00 Eindelijk openheid bij politici1
» 22/05 Moord en doodslag0


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden