Jonge meisjes op het internet

Algemeen • Geschreven door Driek (DriekOplopers) op 12-06-2009 @ 02:00
print 

Even met het Ministerie van Justitie gebeld: “Goedemorgen, Oplopers hier. Kunt u mij doorverbinden met de Centrale Toezichteenheid Tienerporno?” Tot mijn verbazing kreeg ik de heer Hirsch Ballin aan de lijn. In hoogsteigen persoon. Nieuwsgierig informeerde Zijne Excellentie naar de reden van mijn telefonische toenadering. Dus ik stak van wal. Eerst maar eens met een vraag: “Zeg, ouwe rukker, zit je zelf vaak hijgerig voor je beeldscherm? Stukken bekijken? En dan bedoel ik niet de vergaderstukken voor de wekelijkse Ministerraad, maar lekkere jonge meisjes. Viezerik!” Gepikeerd vroeg de bewindsman, waar ik op doelde. Dus ik vervolgde: “Je vindt toch dat exploitanten van pornosites niet hoeven aan te tonen dat de op die site zichtbare personen ouder zijn dan 18 jaar? Seksuele uitbuiting moet toch te vuur en te zwaard worden bestreden? En al helemaal als het om minderjarigen gaat!” Ernst-de-kindervriend sputterde tegen. Met het uiterst zwakke argument dat het voor de exploitant van een pornosite ondoenlijk is om van ieder naaktmodel een kopie van de legitimatie te hebben. Nee, daar was ik het niet mee eens: “Ernst, dat is gelul. Iedere werknemer en free-lancer dient een deugdelijke legitimatie aan diens opdrachtgever te overhandigen. Dat geldt dus ook voor naaktmodellen op het moment dat zij aan de slag gaan in een foto- of filmstudio. En als een exploitant van een pornowebsite vervolgens de afbeeldingen of films van de producent koopt, is het een kleine moeite om te zorgen dat er ook een kopietje van de legitimatie van de schaarsgeklede acteur of actrice naar de exploitant gaat.” Het is natuurlijk een grof schandaal dat het gedogen van een gebrekkige administratie in de praktijk dus neerkomt op het afzien van een serieus toezicht op de minimumleeftijd van sekswerkers. Viezeriken, dat zijn het bij het CDA! Kwijlen bij de gedachte aan jonge meisjes op het internet, die via de 5.800.000 breedbandaansluitingen de Nederlandse huis- studeer- of zolderkamer binnen komen. Met dank aan de Christen-Democratische weigering om dat eens serieus te controleren. Bah! En natuurlijk, het is in de samenleving een veel gehoorde klacht, die papierwinkel waar hardwerkende ondernemers mee worden geconfronteerd. Maar dit gaat te ver.

Maar goed, ze zijn in CDA-kringen sowieso erg bedreven in het wegmoffelen van lastige administratieve oneffenheidjes. U herinnert zich vast nog wel dat er tijdens de renovatie van Jan Peter’s ambtswoning brand uitbrak, met dodelijke afloop. Iets met verboden oplosmiddelen. Een TNO-rapport over brandbare wandbekleding werd door topambtenaren weggestopt in de kluis van de landsadvocaat, en tijdens het onderzoek verborgen voor het Openbaar Ministerie. Het lijkt potdomme wel een Belgische loterij, dat gerotzooi! Maar onze premier wist van niets. Zelf teveel aan de thinner zitten snuffelen? Nee, de gebrekkige denkvermogens van onze premier hebben een heel andere oorzaak. Het komt door die mooie secretaresse op het Ministerie van Algemene Zaken. Want de Radboud Universiteit in Nijmegen heeft na onderzoek vastgesteld dat mannen niet meer zo goed kunnen nadenken als er een mooie vrouw in hun buurt is. In plaats van logisch denken, schakelt hun systeem dan over op allerlei baltsgedrag. Inderdaad, dat zie je bij Jan Peter ook. Meestal heeft ‘ie het over Waarden & Normen, en “dat moeten wij niet willen met elkaar”, maar zodra die ene leuke stenografe in de Tweede Kamer aanschuift, begint ‘ie ineens stoer te lullen over de VOC… Maar ja, ik heb dat ook wel, af en toe. Dat ik niet meer helder kan nadenken als mevrouw Oplopers in de buurt is. Wat een enorm lekker wijf! Maar ja, die term is -wat Balkenende betreft- dan weer te lomp geformuleerd. Want onze premier heeft een pleidooi gehouden voor een wat gematigder woordkeuze op internet. Hij vindt dat mensen “normale taal” moeten bezigen. Alsof dat geneuzel van hem “normaal” is… Nee, doe mij maar “duidelijke” taal! De taal van het volk!

Die taal spreken ze bij de PvdA trouwens ook niet meer. Want daar heeft het elitarisme toegeslagen. Dat vindt Ronald Plasterk. Hij heeft gelijk. De PvdA is een veel te elitaire partij geworden. Gerund door academici. Verkondigt meningen die in arbeiderswijken niet worden begrepen. Neuzelt er vrolijk op los over het grote belang van de multiculturele samenleving, terwijl de dochter van de tramconducteur in Slotervaart wordt uitgescholden voor hoer. Vroeger bestond het kader van de partij uit de timmermannen en kantoorbedienden, tegenwoordig maken antropologen en doctors in de econometrie de dienst uit. Maar dat is oud nieuws. Jaren geleden was het al mis. Toen zag ik hoe een ex-PvdA-wethouder door een doublé-behangen bouwvakker in een bouwvallige Opel wreed werd gesneden bij het inparkeren. Wat waren de wijze woorden, die de PvdA’er tot de autorijdende Tokkie richtte? “Je zou eens naar een cursus sociale vaardigheden moeten gaan.” Kijk, dan ben je qua op één lijn met je achterban en begrijpelijk communiceren behoorlijk het spoor bijster. Doe gewoon! Zoals ik. Ik noem een “Noord-Afrikaanse veelpleger” gewoon een “kut-Marokkaan.” Een “politicus met ruime opvattingen over de verwoording van de waarheid” gewoon een “smerige liegende hufter.” En een “in een echtscheiding verwikkeld geraakte vertolker van de Nederlandse lichte muziek” gewoon “Roel Driesvink.” Zonder omhaal van woorden recht uit het hart. En duidelijke taal heeft niets te maken met de zo verfoeide onderbuik. Mijn hart zit echt een stukkie hoger! En als ik de PvdA kan helpen, weer duidelijke taal te gebruiken die door iedereen wordt gesnapt, dan hoor ik dat graag. Maar één ding snap ik niet aan die Ronald Plasterk. Waarom vertoont ‘ie zich op tv steeds met zo’n belachelijke hoed op? Zo te zien is de PvdA niet alleen verbaal, maar ook qua beeldtaal de aansluiting met zijn achterban volkomen kwijt…

 




Lees ook:

» 13:00 Muziek als laatste redmiddel2
» 06:00 Eindelijk openheid bij politici0
» 22/05 Moord en doodslag0
» 22/05 Vrij Nederland0


delen | eKudos nujij

3372 views / 41 reacties
Reacties op dit bericht
41  van 41 reacties op deze pagina. Pagina  1
userIcon
Het eerste gedeelte slaat nergens op, de tweede paragraaf is een beetje overbodig en het laatste gedeelte is een beetje een open deur intrappen.

ps: de link naar die foto van je vriendin/vrouw is echt totaal overbodig.
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 @ 06:13 schreef Rapaille het volgende:
Het eerste gedeelte slaat nergens op, de tweede paragraaf is een beetje overbodig en het laatste gedeelte is een beetje een open deur intrappen.

ps: de link naar die foto van je vriendin/vrouw is echt totaal overbodig.
Waarom slaat dat eerste gedeelte nergens op? Hier in de VS moet men ook de gegevens van de acteurs/actrices opslaan voor pornos die hier worden opgenomen. Dat zou in Nederland ook best kunnen. Dit kabinet heeft ook al niets gedaan aan de walgelijke productie van pornos met bestialiteit, wat vrijwel nergens is toegestaan behalve in Nederland, dus een trend is het wel een beetje.

De tweede paragraaf is zeker niet overbodig. Het is een enorme schande dat de ambtenaren van Balkenende hem ten koste van een weduwe hebben ingedekt en de ware toedracht van die brand in de doofpot hebben gestopt. Of Balkenende hier van wist dient te worden uitgezocht en de ambtenaren in kwestie dienen stuk voor stuk te worden ontslagen.

Overigens had Driek wel een betere foto van mevrouw Oplopers mogen uitzoeken.

Wat de PvdA betreft. Mij lijkt het onzin dat de partij het contact met het volk verliest omdat er te veel hoog opgeleiden in de top zitten, want dat is bij andere partijen ook zo. De reden is meer dat de bevolking de multikul praatjes en de links draaien, rechts graaien mentaliteit een beetje beu is. Dat is een open deur voor iedereen, behalve het PvdA partij-kader.
userIcon
leuke column alhoewel de link naar de foto van je vrouw m.i. overbodig is
schijnbaar kan iedereen tegenwoordig een column schrijven.. tsk
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 @ 10:47 schreef Freeflyer het volgende:
leuke column alhoewel de link naar de foto van je vrouw m.i. overbodig is
Laat die jongen lekker patsen met z'n "aanwinst"
man Stefan (Redactie Frontpage) 12-06-2009 @ 11:34 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 @ 10:47 schreef Freeflyer het volgende:
leuke column alhoewel de link naar de foto van je vrouw m.i. overbodig is
Ja, tegenvaller als je afgaat op de titel

Dan verwacht je minstens de Milton Twins

Geen leuke column (al is het niet de slechtste die ik hier ooit heb gelezen)...Column leest niet prettig...foto van je vrouw is overbodig...m.i. de titel ervan ook...

Ik zou zeggen...gewoon jezelf richten op andere activiteiten!

Toch leuk geprobeerd though!
userIcon
Paupercolumn

De exploitanten in Nederland zijn natuurlijk afhankelijk van toevoer uit het buitenland. De plaats van herkomst van dit soort materiaal lijkt me in de meeste gevallen niet gereguleerd door allerlei regeltjes omtrent verstrekking van persoonsgegevens. Het gedogen van gebrekkige administratie waar je over spreekt, daar is in dit geval geen sprake van omdat Nederland natuurlijk geen autoriteit heeft buiten de landsgrezen. Zonder deze maatregel zouden alle exploitanten in Nederland failliet gaan doordat ze bijna niets meer kunnen aanbieden.

En die foto van je vrouw ook, wtf
man DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 12-06-2009 @ 12:13 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 @ 07:32 schreef Lagging het volgende:
Overigens had Driek wel een betere foto van mevrouw Oplopers mogen uitzoeken.
Wat is er dan mis met deze foto?
Ik houd zelf niet zo van die braaf geposeerde fotootjes, met iemand die tot de puntjes is bijgeschilderd etc.
man Stefan (Redactie Frontpage) 12-06-2009 @ 12:26 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 @ 12:13 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Wat is er dan mis met deze foto?
Dat het geen reet te maken heeft met je column. Doe dan een ode aan je vrouw ofzo. Ode aan de stoere man-vrouw.
man DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 12-06-2009 @ 12:30 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 @ 11:37 schreef Boomlaars het volgende:
Paupercolumn

De exploitanten in Nederland zijn natuurlijk afhankelijk van toevoer uit het buitenland. De plaats van herkomst van dit soort materiaal lijkt me in de meeste gevallen niet gereguleerd door allerlei regeltjes
(...)
zouden alle exploitanten in Nederland failliet gaan doordat ze bijna niets meer kunnen aanbieden.
O. Dus dan hervatten we ook de invoer van Chinees speelgoed met supergiftige weekmakers, kopen we weer Indiase kleding die door kleuters in elkaar is genaaid en accepteren we vlees uit Uruguay dat bol staat van de hormonen?

Want ja, het is buitenland he? Niets aan te doen. Anders gaat de exploitant failliet...
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 @ 12:13 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Wat is er dan mis met deze foto?
Niks mis met de foto...maar wel met de misleidende titel van de link
En het heeft totaal niks te maken met de inhoud van het artikel.

OT: Wel knap dat de heer Ernst nog steeds aan de lijn bleef ondanks je hem een viezerik noemde HOAX???
man DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 12-06-2009 @ 12:31 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 @ 12:26 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat het geen reet te maken heeft met je column. Doe dan een ode aan je vrouw ofzo. Ode aan de stoere man-vrouw.
Wel waar. De zin daarvoor schrijf ik, dat ik zelf ook de kluts kwijt raak met een lekker wijf in de buurt. Net als Balkenende. Dussss.
man DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 12-06-2009 @ 12:33 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 @ 12:30 schreef SmoothMJ het volgende:

Niks mis met de foto...maar wel met de misleidende titel van de link
Een "enorm lekker wijf" is niet per definitie een stoephoer in blote kleren. Dusss.
een van je beste columns in samenhang tot nu toe. hulde!

ow enne, leuke foto

edit: al lees ik nu net wel (link: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/06/solcon_in_tk.html (oeh gs, huilhuil!)) dat Ballin iig niet in zijn kantoortje op minderjarige meisjes kan fappen.
man Stefan (Redactie Frontpage) 12-06-2009 @ 12:39 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 @ 12:31 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Wel waar. De zin daarvoor schrijf ik, dat ik zelf ook de kluts kwijt raak met een lekker wijf in de buurt. Net als Balkenende. Dussss.
Nee, dat is een excuus om de foto te plaatsen. Het is verder jouw column maar het haalt je hele verdere column onderuit. En het feit dat de meeste reacties over de foto gaan bewijst dat je het niet had moeten doen. Mooie foto, stoere chick, maar geheel offtopic.
man DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 12-06-2009 @ 12:50 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 @ 12:39 schreef Stefan het volgende:

[..]

Nee, dat is een excuus om de foto te plaatsen. Het is verder jouw column maar het haalt je hele verdere column onderuit. En het feit dat de meeste reacties over de foto gaan bewijst dat je het niet had moeten doen. Mooie foto, stoere chick, maar geheel offtopic.
Nee, die reacties zijn -denk ik- ingegeven door teleurstelling, omdat de puisterige pubers in kwestie een blote snol hadden verwacht i.p.v. een leuke vrouw.
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 @ 12:39 schreef Stefan het volgende:

[..]

Nee, dat is een excuus om de foto te plaatsen. Het is verder jouw column maar het haalt je hele verdere column onderuit. En het feit dat de meeste reacties over de foto gaan bewijst dat je het niet had moeten doen. Mooie foto, stoere chick, maar geheel offtopic.
ja of mensen kunnen ervoor kiezen inhoudelijk te reageren ipv alleen iets te zeggen over het enige visuele stukje in zijn column. maarhey, het is fok dus plaatjes klikken > daadwerkelijk iets lezen en er over nadenken/op reageren.
userIcon
Slecht geslapen Driek? Normaal ben je de eerste om toe te geven wanneer een column niet aan je ?standaard? voldoet, maar nu ga je volledig met de hakken in het zand? Ik vind het ook een mindere column dan normaal en vwb de foto ben ik het wel eens met bovenstaande reacties. Leuke foto, zeker, maar nu weten we wel dat jullie getrouwd zijn en oh zo gelukkig
man Stefan (Redactie Frontpage) 12-06-2009 @ 12:56 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 @ 12:50 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Nee, die reacties zijn -denk ik- ingegeven door teleurstelling, omdat de puisterige pubers in kwestie een blote snol hadden verwacht i.p.v. een leuke vrouw.
Dat ze leuk is is subjectief en al helemaal niet van een foto af te lezen natuurlijk. Je maakt een column over jonge meisjes op het internet en plaatst een foto van je eigen vijftigjarige vrouw. Dat is vragen om dergelijke reacties. Nogmaals, tis je eigen column maar doe niet verbaasd als men daarop reageert.
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 @ 12:33 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Een "enorm lekker wijf" is niet per definitie een stoephoer in blote kleren. Dusss.
Je vrouw leest zeker mee dat je dit zegt

Vermakelijke column weer. Een column is een persoonlijke mening dus wat dat betreft is een foto van wat jij een lekker wijf vind best op z'n plaats.

We plaatsen geen kinderfoto'sop FOK!
man TheGrandWazoo (Redactie Frontpage) 12-06-2009 @ 14:45 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 @ 12:56 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat ze leuk is is subjectief en al helemaal niet van een foto af te lezen natuurlijk. Je maakt een column over jonge meisjes op het internet en plaatst een foto van je eigen vijftigjarige vrouw. Dat is vragen om dergelijke reacties. Nogmaals, tis je eigen column maar doe niet verbaasd als men daarop reageert.


Ga heen. En weer.

Toffe column driek!
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 @ 12:30 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

O. Dus dan hervatten we ook de invoer van Chinees speelgoed met supergiftige weekmakers
Neen, want deze voldoen niet aan veiligheidseisen
quote:
, kopen we weer Indiase kleding die door kleuters in elkaar is genaaid
Dat gebeurt inderdaad nog steeds aan de lopende band. Maatschappelijk verantwoord ondernemen is niet onderhevig aan te handhaven regels. Af en toe vind er een boycot plaats wanneer bepaalde zaken aan het licht komen (bijv kinderarbeid), maar niet genoeg om het te stoppen. Het is wel zo dat consumenten steeds meer bewust worden van dit soort praktijken en zich ervan distantieren door dergelijke producten niet meer te kopen, maar dit blijkt afhankelijk te zijn van de economische situatie. In de huidige recessie kan het de gemiddelde consument geen reet schelen door wie bepaalde kleding gemaakt is, als het maar goedkoop is. Daar kun je vraagtekens bij zetten, maar denk dan even door wat er met de kleuters gebeurd die opeens niet meer in de fabriek kunnen werken. Laatst was er een onderzoek naar de omstandigheden van kinderen in een land waar een multinational door media-aandacht stopte met kinderarbeid. Die kinderen werken nu in de lokale prostitutie. Zo zwart-wit is het allemaal niet.
quote:
en accepteren we vlees uit Uruguay dat bol staat van de hormonen?
Zolang het aan de keuringseisen voldoet, waarom niet.
quote:
Want ja, het is buitenland he? Niets aan te doen. Anders gaat de exploitant failliet...
De porno-industrie op internet is nu eenmaal een grijs gebied wat moeilijk te reguleren valt. Maar met je bovenstaande argumenten zie ik al dat je niet vatbaar bent voor enige nuance.
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 @ 12:33 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Een "enorm lekker wijf" is niet per definitie een stoephoer in blote kleren. Dusss.
Blote kleren? Dat moet ik nog zien.

Voor de rest vind ik het een leuke column en het gezeik over de foto vind ik een beetje kleinzerig.
man DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 12-06-2009 @ 20:06 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 @ 12:56 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat ze leuk is is subjectief en al helemaal niet van een foto af te lezen natuurlijk. Je maakt een column over jonge meisjes op het internet en plaatst een foto van je eigen vijftigjarige vrouw. Dat is vragen om dergelijke reacties. Nogmaals, tis je eigen column maar doe niet verbaasd als men daarop reageert.
Veertigjarige!
man DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 12-06-2009 @ 20:34 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 @ 16:01 schreef Boomlaars het volgende:
De porno-industrie op internet is nu eenmaal een grijs gebied wat moeilijk te reguleren valt. Maar met je bovenstaande argumenten zie ik al dat je niet vatbaar bent voor enige nuance.
Juist wél vatbaar voor nuance. Ik leg je uit dat het argument dat buitenlandse producten wél kunnen worden geweerd, ook moet kunnen gelden voro porno die door Nederlandse exploitanten op het net wordt gekwakt. Ik ben ook niet tegen porno als zodanig, want ieder zijn meug, maar ik vind dat kinderen wel moeten worden beschermd tegen (seksuele) uitbuiting. Lijkt me een genuanceerd standpunt.
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 @ 12:13 schreef DriekOplopers het volgende:
Wat is er dan mis met deze foto?
Ik houd zelf niet zo van die braaf geposeerde fotootjes, met iemand die tot de puntjes is bijgeschilderd etc.
Nee, maar een foto waar het gezicht half naar de grond is gericht is nou ook weer niet optimaal. Daarvoor is braaf poseren niet nodig.
userIcon
Whaha, "Oplopers hier" ^^ Hoe verzin je 't..
man Bornfree (Redactie Frontpage) 13-06-2009 @ 07:03 fotoboek homepage
userIcon
Krachtige gedachten in een woordenbrij gevat. Een echte Drieker.
Vond het fijn leesvoer.
man DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 13-06-2009 @ 09:29 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 @ 01:51 schreef Inkspot het volgende:
Whaha, "Oplopers hier" ^^ Hoe verzin je 't..
Twee jaar geleden opeens spontaan opgetiept. Werd een evergreen. Juist dat wereldvreemde, ouderwetse zinnetje geeft precies de (zelf)spot aan, waarmee ik schrijf.
userIcon
quote:
De PvdA is een veel te elitaire partij geworden. Gerund door academici.
Hmm. Op zich wel het overwegen waard, bij de volgende 2e kamer verkiezingen.
userIcon
ik klikte op de link
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 @ 09:29 schreef DriekOplopers het volgende:
Twee jaar geleden opeens spontaan opgetiept. Werd een evergreen. Juist dat wereldvreemde, ouderwetse zinnetje geeft precies de (zelf)spot aan, waarmee ik schrijf.
Nou ja, als je het zelf maar leuk vindt..
precies om die eerste zin erger ik me kapot aan je colums! en zelfspot? zelfspot! (lekker wijf) ZELFSPOT! jij blinkt echt uit in zelfspot! Daarom reageer je ook zoveel bij je eigen columns... jezelf verdedigen omdat je zoveel zelfspot hebt... en altijd het laatste woord hebben...

beter puisterige puber die een lekker wijf wil zien, dan puisterige 40 jarige columnschrijver met zelfspot en superveel talent. adios
man DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 15-06-2009 @ 09:52 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op maandag 15 juni 2009 @ 01:07 schreef freekyfreek het volgende:
precies om die eerste zin erger ik me kapot aan je colums!
Maar je leest ze dus wel, inclusief de reacties.
quote:
jij blinkt echt uit in zelfspot! Daarom reageer je ook zoveel bij je eigen columns... jezelf verdedigen omdat je zoveel zelfspot hebt... en altijd het laatste woord hebben...
Ik sta voor de volle 100% achter wat ik schrijf. Dus dat zal ik als dat nodig is, nog eens uitleggen ook. Vandaar dat ik regelmatig reageer op commentaar onder mijn columns. Niets mis mee, dacht ik zo.

Dus dat je het nogmaals moet uitleggen geeft wel aan dat het de eerste vaak niet duidelijk was!

"Kijk, dan ben je qua op één lijn met je achterban en begrijpelijk communiceren behoorlijk het spoor bijster."

Nee, jij comuniceert lekker! adios
man DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 15-06-2009 @ 11:41 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op maandag 15 juni 2009 @ 11:29 schreef freekyfreek het volgende:
Dus dat je het nogmaals moet uitleggen geeft wel aan dat het de eerste vaak niet duidelijk was!
Of ik schreef niet duidelijk genoeg, óf de lezer in kwestie is geen ster in begrijpend lezen, óf de waarheid ligt daar ergens tussenin...
quote:
"Kijk, dan ben je qua op één lijn met je achterban en begrijpelijk communiceren behoorlijk het spoor bijster."
In tegenstelling tot allerlei omhoog gevallen flutpolitici, neem ik wél de moeite om e.e.a. indien nodig nog een keer uit te leggen. Dát is begrijpelijk (goed) communiceren.
quote:
Nee, jij comuniceert lekker! adios

Ja, ik probeer er wel wat van te maken ja. Het feit dat ik steeds opnieuw de moeite neem, jouw commentaar te beantwoorden mag je ook opvatten als een voorbeeld daarvan. Kritische noten gewoon negeren is laf.
userIcon
Originele opening weer! "Even met ... gebeld"
41  van 41 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 13:00 Muziek als laatste redmiddel2
» 06:00 Eindelijk openheid bij politici0
» 22/05 Moord en doodslag0
» 22/05 Vrij Nederland0


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden