Ik ben geen Disneyland-maagd meer!

Algemeen • Geschreven door Stefan (SunChaser) op 14-09-2008 @ 11:00
print 

 

Aan: Danny
Van: Stefan
Betreft: Ik ben geen Disneyland-maagd meer!

 

 

Goedemorgen Danny,

Nou, de kogel is door de kerk. Eindelijk ben ik geen Disneyland-maagd meer. Twee dagen terug beleefde ik in Parijs mijn eerste dag in een Disneyland pretpark. Momenteel zit ik voor een vakantie in Parijs en aangezien Disney twee haltes verderop ligt hebben we bij het reisbureau meteen twee tickets gekocht. De dame van D-Reizen vroeg nog of ik meer dagen wilde, met de studio’s erbij bijvoorbeeld, maar nee, een dag was voldoende. Je moet toch rustig beginnen.
Voor we naar binnen mochten was er een tassencontrole. Eten en drinken mag je niet meenemen, want dat moet je duur daar kopen. Maar onderin de tas kijken ze niet dus we hadden gewoon eigen eten en drinken mee. We blijven wel Hollanders.

En terwijl mijn vriendin als een klein kind het park in huppelde en Mainstreet oprende, waar ze nog net de met lichtjes versierde straatstenen niet kuste, keek ik mijn ogen uit. Zoveel kitsch had ik nog nooit bij elkaar gezien. Maar tegelijkertijd was het mooi gedaan en zag het er verzorgd uit. Maar goed, we kwamen niet voor Mainstreet, een nagebouwd stadje uit vervlogen Wild West-tijden, we kwamen voor de attracties.
Aangezien het vrijdag was buiten het hoogseizoen viel het met de drukte mee. Ik kon meteen doorlopen bij Space Mountain, een achtbaan in het donker waarbij je zogenaamd in een raket zit. Ingesnoerd door een beugel kon je geen kant meer op en na drie keer mijn hoofd te hebben gestoten was het al voorbij. Het viel tegen. Juist als je iets kunt zien is het enger, nu laat je de rit naar over je heenkomen.

Andere attracties vond ik leuker. Zoals Big Thunder Mountain, het spookhuis en de Piraten-ride. Peter Pan was werkelijk wonderschoon, vliegen boven Londen bij nacht. Toch bekroop me het gevoel dat een en ander sterk was verouderd. De piraten staan er al zolang, de techniek is hopeloos verouderd. Die poppen moeten toch natuurlijker kunnen bewegen? Hetzelfde gold voor de Star Tours. Die deed ik wel eens op de kermis in Schagen 15 jaar terug. Je zit in een ruimteschip en komt in een space-oorlog terecht. Overigens bleek dat je hier niet mocht filmen. Halverwege de ride werd het spektakel stopgezet en kwam een medewerker me in het Frans voorschut zetten. Ik heb nog even een vriendelijke buiging gemaakt waarna de ride opnieuw begon.

Disneyland beleven is er in geloven. Nu heb ik een grote fantasie maar ik kon me toch niet aan de indruk onttrekken dat het personeel er niet erg in gelooft. Overal zag je zure en ongeïnteresseerde blikken, vermoeid bijna om weer tienduizenden debielen die een dagje Disney doen. Ik kan me er wel iets bij voorstellen en het blijven Fransen, maar wat meer glimlachen zou het personeel niet misstaan.
Disneyland geloven is het beleven. En dat beleven wordt je je strot ingeduwd met echt o-ver-al muziek, op straten, in attracties, in restaurants en zelfs in de wc is er muziek. Tot je er gek van wordt. Het hoogtepunt, of dieptepunt, is de muziek van It’s A Small World, waar het glazuur spontaan van je tanden springt. Mierzoeter dan dit vind je het niet in Disneyland.

Overigens had ik nog een moment dat ik het park uitwilde en dat was na veertig minuten wachten voor de Big Thunder Mountain. Mijn vriendin beweerde dat wachten een onderdeel is van Disneyland, maar daar heb ik maling aan. Ik haat wachten. Nu scheen 40 minuten peanuts te zijn. En inderdaad, gezien de hekwerken en routes die deze dag niet werden gebruikt, kunnen wachttijden oplopen tot meer dan drie uur. En zelfs met fastpass, iets waarmee je een kaartje reserveert en later terugkomt en sneller aan de beurt bent, kunnen wachttijden oplopen tot meer dan een uur.

Overigens vind de entree van 50 euro nog meevallen voor wat ze je bieden. Het eten is alleen wel weer loeiduur daar, want geen concurrentie. Een hamburgermenu voor 11 euro en een hotdog voor 5? Over de souveniers nog maar te zwijgen. Overigens hadden ze er ook doorzichtige Minnie Mouse strings. Op de een of andere manier viel dat een beetje uit de toon tussen de Donald Duck-poppen, de Piratenpakjes en de Peter Pan zwaarden.

Maar goed! Uiteindelijk heb ik het natuurlijk erg leuk gehad. Ik ben geen Disneylandmaagd meer en heb nog lang niet alles gezien. Ik ben nu officieel klootjesvolk en wil zelfs wel een keer terug. Maar dan wel op een doordeweekse dag in het laagseizoen. En wat de muziek betreft, de volgende keer neem ik wel een goede koptelefoon mee om eigen muziek te draaien. Zelfs Jan Smit is minder kitsch

Tot volgende week en de groeten uit Parijs 

Stefan

PS: wel klote dat alles in het Frans is. Wat is er mis met ondertitelen?

 

 




Lees ook:

» 22/05 Moord en doodslag0
» 22/05 Vrij Nederland0
» 22/05 House: afscheid van een serie6
» 22/05 Politieke revolutie! De Kuifkrullenpartij9


delen | eKudos nujij

1152 views / 40 reacties
Reacties op dit bericht
40  van 40 reacties op deze pagina. Pagina  1
vrouw SunChaser (Redactie Frontpage) 14-09-2008 @ 11:42 fotoboek no homepage
De efteling is een aftreksel van Disney besef ik nu. Fata Morgana = Pirates of teh Carabean, Carnaval Festival = It's a Small World, Python = elke achtbaan van Disney, Spookhuis = Phantom Manor.
userIcon
Aangezien bijna niets je beviel aan Disneyland (het eten te duur, overal muziek, kitsch, ongeïnteresseerd personeel en aftandse attracties) vraag ik me toch af waarom je je dan zo vermaakt hebt daar...
Persoonlijk zou je me daar nog niet dood vinden, pretparken zijn echt alles wat ik verfoei, maar ben wel nieuwsgierig wat een ánder er dan aan vind)
vrouw SunChaser (Redactie Frontpage) 14-09-2008 @ 11:55 fotoboek no homepage
Het leukste was mensen kijken, vele volwassenen liepen met Micky Mouse oren op en het park zelf zag er verzorgd en sfeervol uit. Je weet dat Disney kitch is dus daar reken ik t ook niet op af. Het was al met al een leuke dagbesteding.

Ik heb t zelf 15 jaar afgehouden, maar als je vriendin t leuk vindt en je zit er 5 minuten vandaan dan moet je er gewoon heen. EN ik kon redelijk doorlopen in alle attracties dus dat was verder prima
userIcon
quote:
Op zondag 14 september 2008 @ 11:55 schreef SunChaser het volgende:
Het leukste was mensen kijken, vele volwassenen liepen met Micky Mouse oren op en het park zelf zag er verzorgd en sfeervol uit. Je weet dat Disney kitch is dus daar reken ik t ook niet op af. Het was al met al een leuke dagbesteding.

Ik heb t zelf 15 jaar afgehouden, maar als je vriendin t leuk vindt en je zit er 5 minuten vandaan dan moet je er gewoon heen. EN ik kon redelijk doorlopen in alle attracties dus dat was verder prima
Ah, mensen kijken... da's inderdaad een leuke hobby, maar om daar nu 50 euro (plus nog eten en drinken) aan te besteden? Doe mij dan maar een terrasje in Montmartre
vrouw SunChaser (Redactie Frontpage) 14-09-2008 @ 12:07 fotoboek no homepage
Monmatre was idd geweldig, we hebben gisteren een uur op de trappen van het Sacre Cour naar een straatartiest gekeken. Bier en wijn erbij, dat was geweldig.
Heb je de Lion King gemist? Dat is een fantastische voorstelling.
Voor kinderen is het park fantastisch.
Probeer altijd buiten het hoogseizoen te gaan, het is iid net de Haagsemarkt dan.
userIcon
Ik wil er ook nog steeds een keer heen! Lijkt me geweldig al dat kitsch
userIcon
quote:
Ik kan me er wel iets bij voorstellen en het blijven Fransen
oppassen nu!
userIcon
quote:
Op zondag 14 september 2008 @ 11:42 schreef SunChaser het volgende:
De efteling is een aftreksel van Disney besef ik nu. Fata Morgana = Pirates of teh Carabean, Carnaval Festival = It's a Small World, Python = elke achtbaan van Disney, Spookhuis = Phantom Manor.
Dit is een grapje, toch?
Ik vond het erg leuk, het is inderdaad erg kitscherig en glad. Maar je loopt er echt in een sprookjesboek rond. Het personeel vond ik toen juist heel goed meespelen, overal vriendelijk en ze bleven best goed in hun rol (dan bedoel ik niet die mickeypoppen maar met name de mensen die bij het begin van de attracties stonden)
userIcon
Tja, ieder zijn smaak, maar je slaat de plank toch wel een aantal keer ernstig mis.
quote:
Voor we naar binnen mochten was er een tassencontrole. Eten en drinken mag je niet meenemen, want dat moet je duur daar kopen.
Onzin; deze regel geldt al jaren niet meer. Deze controle is enkel voor de veiligheid.

quote:

En zelfs met fastpass, iets waarmee je een kaartje reserveert en later terugkomt en sneller aan de beurt bent, kunnen wachttijden oplopen tot meer dan een uur.
Hm, dan heb je volgens mij iets fout gedaan, want normaal wacht je met FastPass maximaal een kwartiertje à 20 minuten, en dat is dan echt wel zo'n beetje het maximum.

quote:

De efteling is een aftreksel van Disney besef ik nu. Fata Morgana = Pirates of teh Carabean, Carnaval Festival = It's a Small World, Python = elke achtbaan van Disney,
Hier kan je enkel bij de vergelijking CF-IASW gelijk geven, Carnaval Festival is inderdaad gebaseerd op It's A Small World in een van de Amerikaanse parken. Pirates en Fata Morgana zijn weliswaar vergelijkbaar maar verschillen een heel stuk meer dan de ongeïnspireerde Pirates of the Caribbean-attracties die je in andere parken aantreft. Voor de rest is het me al helemaal een raadsel hoe je de link legt tussen de Python en alle Disney-coasters. Ik ben toch echt benieuwd welke coaster je hier bedoelt, want de toch wat karige Python lijkt in niets op een van de volop gethematiseerde Disney-achtbanen. Als de Python Disney-jatwerk zou zijn, kan ik me niet voorstellen dat je ooit ergens een originele achtbaan hebt gezien die echt anders is dan de rest.

quote:
Spookhuis = Phantom Manor.
Ook de vergelijking Spookslot-Phantom Manor gaat weer nergens over. Het Spookslot komt uit 1978, Phantom Manor uit 1992. En ook de Haunted Mansion in de Amerikaanse en Japanse parken is compleet anders. Ik snap niet hoe je de link legt tussen een 'angstaanjagende' Spookslotshow en het ritje door het Psycho-achtige huis van Phantom Manor.

Je hebt het park volgens mij verkeerd ingeschat, te veel als een Efteling-achtig park in plaats van een soort totaalbeleving. Dat jij bijvoorbeeld de Main Street USA in 2 minuten doorloopt is jouw keuze, maar je kan hier als je zin hebt makkelijk een uurtje rondlopen, zelfs zonder iets te kopen. En als je zo ziek bent van het kitscherige geloof-en-beleefsfeertje en liever wat meer actie had gewild had je toch beter ook de Studios meegepakt. Die zijn de afgelopen jaren echt flink verbeterd en uitgebreid en je vindt er enkele van de beste en meest gewaardeerde attracties van het resort, zoals Tower of Terror, Rock 'n' Roller Coaster en Cinemagique.

PS: Je hebt nog geluk gehad met 40 minuten wachten bij Big Thunder Mountain, was je in de zomer gegaan dan had het makkelijk 120 minuten kunnen zijn.
PS2: Ik ben benieuwd door welke attracties je dat "Alles is Frans"-idee hebt gekregen. Meestal worden filmpjes en dergelijke omstebeurt Engels en Frans ondertiteld.
userIcon
quote:
Op zondag 14 september 2008 @ 11:42 schreef SunChaser het volgende:
De efteling is een aftreksel van Disney besef ik nu.
Nee, Euro Disney is een aftreksel van de Efteling. Toen Euro Disney opgezet werd in Parijs, was de Efteling het school voorbeeld van een succesvol park in Europa. De Efteling heeft uiteindelijk een adviserende rol gehad in het opzetten van Euro Disney.
Niet zo vreemd dat er dus overeenkomsten zijn.
userIcon
Ik wou net zeggen, POTC lijkt op de Fatamorgana, niet andersom.
vrouw SunChaser (Redactie Frontpage) 14-09-2008 @ 21:41 fotoboek no homepage
quote:
Op zondag 14 september 2008 @ 18:37 schreef Corkscrew het volgende:


Onzin; deze regel geldt al jaren niet meer. Deze controle is enkel voor de veiligheid.
Van de site

Het is niet toegestaan eten en drinken mee te nemen naar de Disney® Parken. Meegebracht eten kunt u nuttigen op de picknickruimte tussen de Gastenparkeerplaats en de Parkingangen..
userIcon
quote:
Op zondag 14 september 2008 @ 18:53 schreef AgitoM het volgende:

[..]

Nee, Euro Disney is een aftreksel van de Efteling. Toen Euro Disney opgezet werd in Parijs, was de Efteling het school voorbeeld van een succesvol park in Europa. De Efteling heeft uiteindelijk een adviserende rol gehad in het opzetten van Euro Disney.
Niet zo vreemd dat er dus overeenkomsten zijn.
quote:
Op zondag 14 september 2008 @ 21:19 schreef Interloper het volgende:
Ik wou net zeggen, POTC lijkt op de Fatamorgana, niet andersom.
Dat is dan ook weer niet helemaal waar. De eerste Pirates of the Caribbean-attractie stond er al in 1967, Fata Morgana aan het eind van de jaren '80. In ieder geval is de EuroDisney-versie meer gebaseerd op die uit de Amerikaanse parken dan op de Fata Morgana, er is maar zeer weinig aan veranderd.

@SunChaser: Hm, da's vreemd, want ik heb het nog nooit zelf meegemaakt, gezien of er van gehoord of gelezen. Ik weet wel dat de regel er ooit was, maar voor zover ik weet is deze al jaren verdwenen.
vrouw SunChaser (Redactie Frontpage) 14-09-2008 @ 22:54 fotoboek no homepage
Het fijne aan DLP is dat alles zo compact is. Van N naar Z en van O naar W is slechts maximaal 4 minuten lopen. In de efteling loop je soms een minuut of 10 naar een nieuwe attractie.
userIcon
Een paar weken geleden ben ik ook voor het eerst in Euro Disney geweest, met m'n vriendin (die al wel es was geweest). Met Fastpass was het wachten bij ons nooit langer dan een half uur overigens, beter dan de anderhalf uur die je er soms zonder zo'n kreng over doet.

Space Mountain: Mission 2 viel zwaar, zwaar tegen (hoe slecht moet Mission 1 wel niet zijn geweest?!), en over de interactieve Stitch show in het movie-park heb ik nog dagen gepraat tegen iedereen die het wilde horen. Daar stonden ook m'n andere 2 favoriete attracties, de Aerosmith Rock 'n Rollercoaster (ge-wel-dig!) en de Twilight Zone Tower of Terror. Compleet met 'role playende' bediende, die de hele tijd spooky stond te kijken, met z'n ogen draaide en op het laatst nog nèt om het hoekje riep: "En als u nog vragen heeft.... is het nu te laat..." *pling!*

Ik heb drie volle dagen in het park rondgelopen, heb niet het idee gehad dat ik asociaal veel heb gewacht en heb niet het idee gehad dat ik m'n tijd liep te verdoen. Ik heb me drie volle dagen meer dan prima vermaakt!

Ik vond die sfeer van het park trouwens geweldig, ik ging er helemaal in op. Terwijl ik toch niet echt een Disney freak ben ofzo. Misschien nog meer fantasie dan jij?
userIcon
quote:
Op zondag 14 september 2008 @ 22:54 schreef SunChaser het volgende:
Het fijne aan DLP is dat alles zo compact is. Van N naar Z en van O naar W is slechts maximaal 4 minuten lopen. In de efteling loop je soms een minuut of 10 naar een nieuwe attractie.
Helemaal waar. Je loopt je niet helemaal de tyfus in, en toch heb ik het idee dat je daar meer attracties hebt. Bovendien ziet het er allemaal VEEL verzorgder uit. Neem alleen als voorbeeld maar die Main Street en dat Doornroosje kasteel. Ik was daar rond kerst, en dan is het hele kasteel verlicht met allemaal kleine lampjes, dat ziet er echt ZO vet uit.

Verder vind ik de attracties ook kwalitatief een stuk beter. Overal zit een thema aan, wat net een beetje extra sfeer geeft, en ze zijn echt leuk. Jammer dat de Studio's er niet bij hebt gedaan, want daar zit inderdaad een hele goede achtbaan met keiharde rockmuziek op de achtergrond (ik heb bij mijn eerste ritje Korn gehad, tweede ritje Metallica).

Wachttijden: tja, lang zat wachten vaak inderdaad, maar dat hou je in elk pretpark.

Heb je trouwens nog zo'n parade gezien? Die zijn ook fantastisch. Ik hou totaal niet van parades, maar deze was echt heel goed verzorgd en mooi.
Qua dat veel lopen geef ik je half gelijk...
Ik vind in de efteling de rust tussendoor juist mooi.
Het maakt het voor abonnementhouders ook aantrekkelijker.
Voor dagjesmensen is het niet praktisch, maar het is mooier.
Veel mensen hebben ook een abonnement omdat ze heerlijk kunnen wandelen.
De qualiteit van de atracties is echt wel hoog.
Vooral een mooie afwerking.
Disney vond ik juist zo jammer dat je het zo snel gezien had.
Wel heerlijk shoppen daar
En de attracties die ze hebben zijn erg leuk.
Het kasteel vind ik erg mooi, vooral de draak onderin.
Qua lange wachtrijen... ik heb veel gebruik gemaakt van de fastpass (een gratis service van disney).
Omdat het niet zo groot is, is het zeker wel fijn om daar gebruik van te maken. Dat vind ik een voordeel ten opzichte van de efteling, ook een puntje wat ik aan disney positiever vind is dat het personeel bij de attracties thema kleding aan had.
Wat dan aan de efteling beter is dat het een eigen bedrijf is...
userIcon
Rock 'n Rollercoaster is inderdaad briljant In de wachtrij hoor je muziek van classic rock tot trash metal, tijdens de rit klinkt Love in a Elevator van Aerosmith uit de speakers naast je stoel. En als je net begonnen bent en je zit in de eerste looping, en je bent net voorbij het hoogste punt... Dan hoor je zo 'GOIINGG DOOOOWN' door je speaker
Het zijn die details die het hem doen bij Disney. Dat en de gewoon perfecte attracties.
Het personeel vond ik trouwens ontzettend sympathiek en behulpzaam SC, misschien dat er net een paar een slechte dag hadden ofzo. Ik vond ze de paar keer dat ik er was echt relaxed.
userIcon
quote:
Op maandag 15 september 2008 @ 15:20 schreef animatiemeisje het volgende:
...
Het kasteel vind ik erg mooi, vooral de draak onderin.
...
Oh die vergat ik nog. Ik heb als kind echt halve dagen in die kelder naar die draak zitten staren. Prachtig was het... We een teleurstelling als je daar dan jaren later weer terug komt, dan ziet het er opeens veel nepper uit enzo
Dat wel maar ik vind hem nog steeds mooi...
Als kind zijnde beleef je alles veel intenser.
Zo vond ik vroeger het doolhof van Alice eng :p
En dacht ik bij peter pan dat we echt uit het raam vlogen.... nja toen ik 20 was keek ik wel anders erna :p
userIcon
quote:
Op maandag 15 september 2008 @ 14:17 schreef TripleM het volgende:
Ik heb drie volle dagen in het park rondgelopen, heb niet het idee gehad dat ik asociaal veel heb gewacht en heb niet het idee gehad dat ik m'n tijd liep te verdoen. Ik heb me drie volle dagen meer dan prima vermaakt!

Ik vond die sfeer van het park trouwens geweldig, ik ging er helemaal in op.
Ben er 3 keer geweest, 2 keer als kind en afgelopen oud -en nieuw.
Erg leuk allemaal en is gewoon echt gezellig enzo. Veel moeten wachten maar dat hadden we dan ook weer verwacht en op gerekend. 45 tot 60 min wachten is redelijk gemiddeld en goed vol te houden. Maar daarna wordt het al snel echt te lang.
Ik heb me ook 3 dagen prima vermaakt maar daarna ben ik het ook echt beu. Natuurlijk wilde ik nog niet weg en kon ik nog uren in de winkeltjes snuffelen maar zodra ik weg was, was ik ook blij dat ik weg was. Heb alleen spijt dat ik die ene tas niet gekocht heb en mokken heb laten staan
Kon na die dagen dus geen Disney meer zien, echt niets.
userIcon
quote:
Op maandag 15 september 2008 @ 15:53 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Rock 'n Rollercoaster is inderdaad briljant In de wachtrij hoor je muziek van classic rock tot trash metal, tijdens de rit klinkt Love in a Elevator van Aerosmith uit de speakers naast je stoel. En als je net begonnen bent en je zit in de eerste looping, en je bent net voorbij het hoogste punt... Dan hoor je zo 'GOIINGG DOOOOWN' door je speaker
Hadden wij in de eerste rit wel, de 2e keer draaide ze ander nummer. Dat viel dan ook gelijk weer op. Verder wel toffe attractie, vond die van Nemo ook erg leuk.
userIcon
wachten? 1 woord: fastpass
Ja zei ik ook al, zo ideaal
userIcon
Ik ben een echte Disneyfan. Ik ben al 5x in DLP geweest en over 1,5 week ga ik weer, maar nu met mijn dochter van bijna 3.
We gaan 4 dagen, 3 nachten en ik kan niet wachten tot het zover is. Ik vind DLP zooo geweldig.
Rock 'n Rollercoaster is wel een van mijn favorieten, vooral die muziek in je oren, echt top!
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 @ 08:56 schreef Vicky het volgende:
Ik ben een echte Disneyfan. Ik ben al 5x in DLP geweest en over 1,5 week ga ik weer, maar nu met mijn dochter van bijna 3.
We gaan 4 dagen, 3 nachten en ik kan niet wachten tot het zover is. Ik vind DLP zooo geweldig.
Rock 'n Rollercoaster is wel een van mijn favorieten, vooral die muziek in je oren, echt top!
Wat ik me zomaar ff afvraag, hoe leuk is Disney nu echt voor kinders van 3 enzo? Is zo'n kind niet net zo gelukkig in een speeltuin enzo? Lijkt me ook doodvermoeiend trouwens, vind het met 5 volwassenen al zo.
userIcon
quote:
Momenteel zit ik voor een vakantie in Parijs en aangezien Disney twee haltes verderop ligt hebben we bij het reisbureau meteen twee tickets gekocht.
Hier stopte ik met lezen, wat een nerd ben jij ouwe, gadverdamme!
vrouw SunChaser (Redactie Frontpage) 16-09-2008 @ 17:02 fotoboek no homepage
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 @ 16:12 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wat ik me zomaar ff afvraag, hoe leuk is Disney nu echt voor kinders van 3 enzo? Is zo'n kind niet net zo gelukkig in een speeltuin enzo? Lijkt me ook doodvermoeiend trouwens, vind het met 5 volwassenen al zo.
Kind van drie heeft er niet zoveel aan, ja, wat kinderrides en een srpookejspark, maar het is doodvermoeiend als je op sjouw moet en verder nergens in kan, dan moet je gewoon de hele tijd op elkaar wachten, dat kan wek
vrouw SunChaser (Redactie Frontpage) 16-09-2008 @ 17:06 fotoboek no homepage
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 @ 16:37 schreef Baserunner het volgende:

[..]

Hier stopte ik met lezen, wat een nerd ben jij ouwe, gadverdamme!
Omdat ik t kaartje al bij D-reizen heb eghkocht om niet in de rij te hoeven staan
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 @ 17:06 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Omdat ik t kaartje al bij D-reizen heb eghkocht om niet in de rij te hoeven staan

Er staat dat je momenteel op vakantie bent. Alleen de heerser der nerds, de oppernerd, de keizer van de nerds, de nerdlord, doet moeite om, notabene in zijn vakantie, een, in het verleden altijd oninteressant gebleken, column neer te krabbelen.

Nerd

NB: vergeet de kansloze reactie dat ik tijd heb genomen om nog te reageren op deze troep.
vrouw SunChaser (Redactie Frontpage) 16-09-2008 @ 17:44 fotoboek no homepage
Hoezo, ik schreef de column tijdens vakantie omdat ik aan de beurt was om een column te schrijven, bovendien, ook als ik m van te voren had geschreven had er gestaan momenteel ben ik op vakantie, maar wel fijn dat je de moeite hebt genomen te lezen wat ik doe op mijn vakantie
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 @ 17:44 schreef SunChaser het volgende:
maar wel fijn dat je de moeite hebt genomen te lezen wat ik doe op mijn vakantie
Ja, waarom doen we die moeite eigenlijk?
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 @ 16:12 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wat ik me zomaar ff afvraag, hoe leuk is Disney nu echt voor kinders van 3 enzo? Is zo'n kind niet net zo gelukkig in een speeltuin enzo? Lijkt me ook doodvermoeiend trouwens, vind het met 5 volwassenen al zo.
de een zegt van wel, de ander zegt van niet. Mijn dochter is momenteel aardig into de prinsessen.
Je hebt babyswitch waarbij eerst de ene ouder en daarna de andere ouder in een attractie kan. Mijn vrien is helemaal niet zo' achtbaan fan dus die zal bij mijn dochter blijven terwijl ik ergen singa.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 @ 19:05 schreef Vicky het volgende:

[..]

de een zegt van wel, de ander zegt van niet. Mijn dochter is momenteel aardig into de prinsessen.
Je hebt babyswitch waarbij eerst de ene ouder en daarna de andere ouder in een attractie kan. Mijn vrien is helemaal niet zo' achtbaan fan dus die zal bij mijn dochter blijven terwijl ik ergen singa.
Ok dan, en ach, met 3 jaar is de toegang toch nog gratis?
userIcon
quote:
Op woensdag 17 september 2008 @ 17:35 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ok dan, en ach, met 3 jaar is de toegang toch nog gratis?
ja klopt... dit jaar zelfs nog tot 6 volgens mij..
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 @ 17:44 schreef SunChaser het volgende:
Hoezo, ik schreef de column tijdens vakantie omdat ik aan de beurt was om een column te schrijven, bovendien, ook als ik m van te voren had geschreven had er gestaan momenteel ben ik op vakantie, maar wel fijn dat je de moeite hebt genomen te lezen wat ik doe op mijn vakantie
Als je vrijwillig in de vakantie aan de beurt bent voor een column, en je vraagt geen "vrij", dan zit er een steekje los, ofwel, je bent een nerd. Als je hem van te voren had geschreven, dan had je nog geen idee hoe Disneyland is, dus dat gaat al niet op.

Ik heb dan ook niet de moeite genomen om je stukje verder te lezen, want zoals ik al zei, ik stopte met lezen na de gequote tekst. Dat ik weet dat het over je eerste keer Disneyland gaat, lijkt me duidelijk.
40  van 40 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 22/05 Moord en doodslag0
» 22/05 Vrij Nederland0
» 22/05 House: afscheid van een serie6
» 22/05 Politieke revolutie! De Kuifkrullenpartij9


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden