Aan: Sunchaser
Van: Danny
Subject: "Rectificatie inzake Yvonne van Hertum-Rabbie"

Hej Sunnieboy!
Zoals je hebt kunnen lezen op die maffe anti-pedosite (niets mis met anti-pedosites, maar dan wel sites die zijn opgezet door mensen die niet pubfliciteitsgeil zijn) van Yvonne huppeldepup heb ik je op staande voet ontslagen een paar dagen geleden, én al je columns verwijderd! Dat je dat even weet, want Yvonne zegt het en dus is het waar!
Wel heb ik even gezorgd dat je officiëel columnist bent, door je naam toe te voegen aan de door Yvonne als vereist bestempelde wikipedia pagina. Volgens Yvonne ben je namelijk helemaal geen columnist als je niet op die pagina staat! "Je moet nl aangesloten zijn bij de Nederlandse columnisten Of aangesloten zijn bij Cozzmoss waar Yvonne ook bij aangesloten is."
Nu vond ik het te ver gaan ons aan te sluiten bij figuren als Cozzmoss - toch de Swordstone geldkloppers van de amateurschrijverswereld. Ik zou mezelf niet meer serieus durven nemen als ik me bij zo'n clubje zou hebben aangesloten, maar dat terzijde. Een naamsvermelding op een wikipediapagina is een ander verhaal. Meteen geregeld dus. Pagina bezoeken, op 'bewerken' drukken en wijziging doorvoeren. Helemaal top!
Maar goed, ze zal niet schromen ons voor de rechter te dagen. Dat we dat even weten! Bij die rechter zal ze duidelijk maken dat ze honderduizend (ja, met slechts één enkele 'd') euro schade heeft geleden en dat ik een rectificatie moet plaatsen die gedateerd is in 2998 (kennelijk was het teveel moeite haar knullig opgestelde schrijfseltje aan mij door iemand te laten controleren die de basisschool heeft afgerond). Ook moet ik een hele rij zoekmachines aanschrijven met het verzoek de pagina uit hun cache te verwijderen. Hieronder ook msm.com. Ik heb gekeken, maar ik kan op msm.com geen zoekmachine vinden. Verder natuurlijk www.vincex.nl (Freudiaanse verspreking van onze Yvonne?)
Overigens zou de rectificatie er volgens de gegeven specificaties als volgt uit moeten zien, ondanks dat niets uit haar mail - dus ook dat stukje - aan derden zou mogen worden doorgegeven:
RECTIFICATIE INZAKE YVONNE VAN HERTUM-RABBIE Op Fok.nl, publiceerden wij een door onze onze columnist SunChaser geschreven artikel, waarin Yvonne van Hertum-Rabbie, iniatiefneemster van STOPKINDERSEX, lasterlijk en onrechtmatig werd beschreven; alsof zij kinderporno zou hebben verzamelen en zou publiceren. Dit artikel van SunChaser is zonder vorm van toepassing enige hoor en wederhoor geschreven, en blijkt nu pure laster te zijn. Fok.nl biedt Yvonne van Hertum-Rabbie midddels deze rectificatie openbaar haar excuses, omdat via Fok.nl haar eer en goede naam is aangetast. Deze rectificatie heeft Fok.nl naar aanleiding van buitenrechtelijke correspondentie hier geplaatst. 25 juli 2998, D.J.G. Roodbol, namens redactie Fok.nl
Ik weet niet in hoeverre dit mens waanbeelden heeft, maar als ze werkelijk denkt dat het 2998 is zou ik voor willen stellen dat ze zich laat opnemen en eens professioneel na laat kijken. Verder dient bovenstaande niet als rectificatie te worden gezien, maar als voorbeeld van domheid. Eigenlijk zou in wiki bij het woord 'domheid' het mailtje van Yvonne van Hertum-Rabbie geplaatst moeten worden. Ow, en kennelijk is ze blind als ze 12 punts pas als leesbaar bestempelt.
Zoals ik je trouwens verteld heb heb ik afgelopen maandag het door onze Yvje gewraakte zinnetje verwijderd, of zoals Yvonne het zelf noemt; 'verwijerd', omdat ik vind dat we dergelijke aandachtshoererij zo min mogelijk aandacht moeten geven. Het is niet aan ons om enig gebrek aan aandacht van anderen in de jeugd te overcompenseren. Een 'torenhoge claim' heeft met die verwijdering van dat zinnetje trouwens, ondanks haar bewering, geenf kont mee te maken, aangezien deze screenshots (met dank aan de website van teamleon) aantoont dat je bewering klopte (de waas eroverheen is van team leon, de balkjes waren van Yvonne, die de plaatjes wel degelijk in bezit moet hebben gehad om de balkjes toe te voegen en deze op haar oude site te plaatsen - en dus verspreiden - destijds. Die uiterst lollige mail van haar had ik toen namelijk nog niet eens ontvangen. Die volgde pas drie dagen later namelijk. Ik ben niet van plan ook maar aan haar minste eis te voldoen natuurlijk. Zeker niet als alles wat ze zegt zo lachwekkend dom is. Maar goed, ik dwaal af.
Weet jij trouwens of dat clubje stiekem een sociale werkplaats is? Zou het gemiddelde intellect daar wel verklaren, maar goed; geen idee of het ook zo is. Vast niet. Ik weet zeker dat er bij die stopkindersex-bobo's slechts hoogopgeleide, integere, intelligente en dappere mensen werkzaam zijn die helemaal geen kinderporno op hun pc hebben. Ook niet de plaatjes die ze door pedo's toegezonden krijgen. Die worden automatisch door hun firewall geblokkeerd zodat ze nooit de pc's in kwestie bereiken. Dat zou namelijk strafbaar zijn omdat ze op dat moment in bezit zouden zijn van kinderporno. Dus daar hebben ze vast en zeker maatregelen tegen getroffen, en het bewijsmateriaal dat ze naar het meldpunt kinderporno en de politie sturen bevat alleen teksten. Als niet officiëel opsporingsbevoegde, het is maar een particulier projectje namelijk, zou ze namelijk zelf opgepakt worden als ze met een laptopje kinderporno bij de politie zou aankloppen.
Nog gelezen van die Fortis-topman trouwens? Yvonne had hem al compleet aan de schandpaal genageld op haar lastersite toen een dag later bleek dat hij onschuldig was. Plaatste ze keurig een rectificatie met als strekking 'oeps, foutje!'. Misschien dat die topman bij haar een paar honderduizend (met één d) euro moet claimen? En heeft ze msm.com en vincex.nl al aangeschreven? Google niet in ieder geval. Daar is het hele verhaal nog eenvoudig terug te vinden. (even scrollen, berichten zijn gehighlight).
O ja, ze wil me ook aanklagen vanwege iets dat op FOK!radio heeft plaatsgevonden. Ik vraag me waarom ze in al haar luiheid haar huiswerk niet doet. Had ze dat wel gedaan had ze geweten dat FOK!radio helemaal niet van FOK! (en dus ook niet van mij) is. Wat zullen ze lachen bij de recherche als ze daar vandaag aangifte gaat doen.
Ach, ik maak me er totaal geen zorgen over. Ze heeft een grote smoel waar niets zinnigs en geloofwaardigs uit komt en de vier vaste bezoekers die steeds reageren op haar blogje (negatief commentaar wordt gewoonweg niet doorgelaten) delen waarschijnlijk één enkele hersencel en komen al niet veel intelligenter over dan Yvonne zelf. Verder heeft ze ongevraagd een foto van mij geplaatst en bewerkt. Als ze de auteurswet erop na zou hebben geslagen zou ze weten dat ze in overtreding is. Ik ga dan ook een leuk factuurtje opmaken. Ongeoorloofd gebruik en verminking van het origineel (ze heeft er balken overheen geplakt). Voor iemand die beweert zo goed op de hoogte te zijn van de wet (ze linkte in haar mailtje namelijk naar rechtspraak.nl) overtreedt ze deze toch met het grootste gemak. Normaliter zou ik er geen aandacht aan schenken, maar hej, als we toch de rechtzaal al in gaan dan pluk ik haar ook compleet kaal, Peter-Vincent Schuld style). Moet wel snel gebeuren want als ik haar foto's bekijk is ze al tussen de honderd en schijndood en ik wil dit wel afgerond hebben voordat ze het loodje legt.
But enough about the mentally-challenged. Tot volgende week gozer!
Danny
PS: Bijgevoegd ter kennisgeving - omdat het ook jou aangaat - de brief van Yvonne. Probeer je lachen in te houden! Ik heb deze mail aan mijn zesjarige dochter laten lezen en die schrok van de vele fouten. Ow, en die rectificatie kan ze natuurlijk royaal in haar rectum krijgen. Vergeet niet meer te lezen over Yvonne en haar praktijken op overvonne...
------------
Van: y.rabbie [mailto:y.rabbie@up......nl]
Verzonden: donderdag 24 juli 2008 18:24
Aan: danny@fok.nl
CC: Lammert de B....; info@rijnmond.politie.nl; beumeradvocaten@beumeradvocaten.com
Onderwerp: SOMMATIE & INGEBREKESTELLING
Urgentie: Hoog
Aan:
D.J.G. Roodbol
Walchersestraat ....
...... .........
Per e-mail en per gewone en aangetekende post verzonden:
Rotterdam, 24 juli 2008
Kenmerk: .........
Heer Roodbol,
SOMMATIE & INGEBREKESTELLING
1. Langs deze weg laat ik u weten dat ik de strafrechtelijke aangifte mijnerzijds tegen u, inzake de lasterlijk en onrechtmatig artikelen van uw columnist SunChaser over mij, niet wil afwachten en u thans aansprakelijk stel voor de materiele- en immateriele schade, door mij begroot op thans ¤ 100.000,00 (zegge: honderduizend euro).
2. Daarnaast vorder ik van u dat u middels een robot.txt – alsmede door het aanschrijven van de zoekmachines: A9 (http://a9.com), Altavista (www.altavista.com), Alltheweb (www.alltheweb.com), AOL (http://aol.search.com), Ask (http://nl.ask.com), Clusty (http://clusty.com), Dogpile (www.dogpile.com), Excite (www.excite.com), Gigablast (www.gigablast.com), Google (www.google.nl), Ilse (www.ilse.nl), Informatiezoeken (www.informatiezoeken.nl), lxquick (www.ixquick.com), Izito (www.izito.co.uk), Metacrawler (www.metacrawler.com), Metago (www.metago.nl), Metaspider (www.metaspider.nl), MSM (http://nl.msm.com), NL-menu (www.nl-menu.nl), Vinden (www.vinden.nl), Vindex (www.vincex.nl), Yahoo (www.yahoo.com), Zoeken (www.zoeken.nl), Zoek Het (www.zoekhet.nl), tot het verwijderen en verwijderd houden van alle zoekresultaten, ook uit het cachegeheugen, waarin melding wordt gemaakt van de titel en/of delen van het door Fok.nl gepubliceerde laster jegens mijn persoon.
3. Daarbij bent u hierbij gehouden – ondanks dat u de inbreuken heeft aangepast en/of verwijerd -, gedurende drie maanden na dagtekening van deze sommatie rechtsboven op de openingspagina (homepage) van Fok.nl zonder pop-ups en zonder toegevoegd commentaar op deze website, omgeven door een zwart kader, in zwarte letters, met lettertype Arial in puntsgrootte 12, op een witte achtergrond, rechtsboven de volgende tekst te ondertekenen en te plaatsen: "RECTIFICATIE INZAKE YVONNE VAN HERTUM-RABBIE Op Fok.nl, publiceerden wij een door onze onze columnist SunChaser geschreven artikel, waarin Yvonne van Hertum-Rabbie, iniatiefneemster van STOPKINDERSEX, lasterlijk en onrechtmatig werd beschreven; alsof zij kinderporno zou hebben verzamelen en zou publiceren. Dit artikel van SunChaser is zonder vorm van toepassing enige hoor en wederhoor geschreven, en blijkt nu pure laster te zijn. Fok.nl biedt Yvonne van Hertum-Rabbie midddels deze rectificatie openbaar haar excuses, omdat via Fok.nl haar eer en goede naam is aangetast. Deze rectificatie heeft Fok.nl naar aanleiding van buitenrechtelijke correspondentie hier geplaatst. 25 juli 2998, D.J.G. Roodbol, namens redactie Fok.nl”.
Op www.rechtspraak.nl kunt u diverse uitspraken vinden deze eisen mijnerzijds legitimeren. Voor de goede orde stuur ik een afschrift naar de politie, advocaat en een eindredacteur welke in kennis van deze kwestie door mij zijn gesteld. Ik wijs u met klem erop dat deze e-mail door u qua inhoud en strekking uiterst vertrouwelijk dient te moeten worden behandeld.
Gaarne ontvang ik binnen 24 uur uw bevestiging dat u aan voorstaande gehoor zult geven.
Yvonne van H.....-R.....
p/a Ranokelstraat ...
...... .........
Tel: 0630599...
Lees ook:
»
22/05 Moord en doodslag0
»
22/05 Vrij Nederland0
»
22/05 House: afscheid van een serie6
»
22/05 Politieke revolutie! De Kuifkrullenpartij9
|
Dat mens spoort echt niet

.
Valt nog mee dat ze er geen Rooibol van gemaakt heeft

Wat een triest mens is het ook

Hulde Danny!
Eet je al droog brood danny? Of heb je nog honderduizend euro liggen ?
Als Yvonne, of haar buurtpedo's, iedere dag op MSN en jeugdwebsites zitten om zogenaamd pedo's te lokken, dan zitten ze toch automatisch ook met jong grut te babbelen!?
Zeer waarschijnlijk sturen ze dan ook die gesprekken een sexuele kant op, om te 'testen' of ze wel met een kind of stiekum een volwassene te maken hebben!?
Ik zou niet graag willen dat opeens blijkt dat mijn kind met een undercover Yvonne zit te chatten, al is het alleen al vanwege de slechte grammatische invloed die dat kreng heeft...
Gewoon een gek, doorgedraaid mens.

Computer afpakken en leuk een kleurboek ofzo geven.
Ik heb opeens een hekel aan de naam "Yvonne"
quote:Op zondag 27 juli 2008 @ 11:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:Eet je al droog brood danny? Of heb je nog honderduizend euro liggen ?

Mja, bedoelt ze honder-duizend of honderd-uizend?
In beide gevallen zegt het mij werkelijk niets
"onze onze columnist SunChaser"
Wat een idiotgirl, hoe belacheklijk kun je jezelf maken!
quote:Op zondag 27 juli 2008 @ 11:54 schreef Ricky... het volgende:
"onze onze columnist SunChaser"
Wat een idiotgirl, hoe belacheklijk kun je jezelf maken!
'iniatiefneemster' is ook zo'n mooie om in een 'officiële' sommatie te zetten
Hmmm, zitten toch wel een paar taalvautjes in haar mailtje zi te zien.
En misschien toch iets meer van de prive info weglaten dan wat je nu hebt gedaan.
Mooie column weer Danny
Ow... volgens
dit stukje gaat Yvonne v. H.-R. vandaag om 13:00 aangifte doen bij de politie Danny

!
Goede column!

De soap gaat door . Valse aangifte is strafbaar , weet Yvonne dat ??
quote:Op zondag 27 juli 2008 @ 12:17 schreef Lord Dreamer het volgende:
De soap gaat door . Valse aangifte is strafbaar , weet Yvonne dat ??
vast wel. ze kent de url van rechtspraak.nl immers...
Duurt nog wel ff voordat je het moet doen

2998, dan ben je volgens mij wel dood

Wat denkt ze trouwens wel niet...echt zo'n kansloos kutwijf die zo gefixeerd is op kinderpornojagen maar daardoor zelf te ver gaat denk ik.
Ik hoor het al: De kindertjes van Danny kunnen dit jaar Sinterklaas en Kerstmis wel vergeten, als het aan Yvonne ligt.
Over kindermishandeling gesproken...
quote:Op zondag 27 juli 2008 @ 12:30 schreef Yi-Long het volgende:
Ik hoor het al: De kindertjes van Danny kunnen dit jaar Sinterklaas en Kerstmis wel vergeten, als het aan Yvonne ligt.
Over kindermishandeling gesproken...
Ik denk dat Sun met liefde sinterklaas wil spelen bij Danny thuis, als ik het zo lees is Sunchaser dol op kinderen.
Ik wacht met smart (of eigenlijk; met Renault) op haar zinloze, ongefundeerde, feitelijk onjuiste, kinderlijke, onzinnige vervolgpost van haar

Gaat ze claimen dat ik de mail niet openbaar mocht maken enzo, terwijl ik natuurlijk mag doen wat ik wil met hetgeen ik ongevraagd in m'n mailbox krijg.
Vooral mooi dat ze een nogal louche prive-onderneming als cozzmoss kennelijk ziet als wettelijk iets. Dat je daar bij moet staan ingeschreven en dat je dan opeens meer rechten hebt. Prachtig. Bij dat soort grenzeloze domheid kan ik een meewarige glimlach maar ternauwernood onderdrukken
Zometeen gaat ze het nog tegen haar mama zeggen Danny, dan zijn de rapen helemaal gaar!
Lol, geweldig stuk, Danny. Laat d'r een peopie ruiken!
Oh, de manadeljkse honderduizend euroos ten behoever van mijn collumaktiviteiten is nog niet gestord op mijn IGN-acount.
quote:Op zondag 27 juli 2008 @ 12:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat Sun met liefde sinterklaas wil spelen bij Danny thuis, als ik het zo lees is Sunchaser dol op kinderen.
Volgens mij denkt Yvonne dat iedereen die het niet eens is met haar en haar praktijken, meteen een pedo is. 'If you're not with us, you're against us!'
Misschien dat ze een reality-soap kan krijgen op SBS6.
Hahaha, Sun een pedo? Af en toe een vervelende zeurneus misschien, maar pedo, hahaha, zet dat mens toch gewoon tegen de ---
Edit, oh ja, dat levert een ban op, dus 1 woord (1 lettergreep, vier letters, klinkt als: "prijzig?" "duur?" "ah! huur?" "buur?") in streepjes veranderd
quote:Op zondag 27 juli 2008 @ 12:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat Sun met liefde sinterklaas wil spelen bij Danny thuis, als ik het zo lees is Sunchaser dol op kinderen.
Ik ben al bezig mijn karadzic-baard te laten staan
quote:Op zondag 27 juli 2008 @ 13:10 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik ben al bezig mijn karadzic-baard te laten staan
Word kinder-gebedsgenezer
Het wordt spannend.
Nou begrijp ik wat Yvonne van Hertum precies met kleine kinderen (al dan niet op haar computer) heeft: ze schrijft zelf als een kleuter...
[ hertum-style ]
Wat een ongelofelluk spanennde gebeurdenis
[ /hertum-style ]
Waar is de collumn van Sun dan? Of heb ik iets gemist en mag die niet geplaatst worden nu??
quote:Op zondag 27 juli 2008 @ 13:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:[ hertum-style ]
Wat een ongelofelluk spanennde gebeurdenis
[ /hertum-style ]
Waar is de collumn van Sun dan? Of heb ik iets gemist en mag die niet geplaatst worden nu??

Ik ben ontslagen omdat ik niet als columnist op wikipedia sta
geniaal
iemand al gezien dat 'midddels' met driedubbel-d is?
kan iemand haar mailtje even spellchecken?
"alsof zij kinderporno zou hebben verzamelen en zou publiceren."
ook zo'n grammaticaal uitstekende zin....
Bah.
quote:Op zondag 27 juli 2008 @ 13:54 schreef Danny het volgende:
iemand al gezien dat 'midddels' met driedubbel-d is?
kan iemand haar mailtje even spellchecken?
Ze geeft zelf al aan dat haar aangifte vals is.: "Dat ik de strafrechtelijke aangifte mijnerzijds"
Er bestaat niet zo iets als 'een strafrechtelijke aangifte' of een niet strafrechtelijke aangifte'.

Je kan aangifte doen en als de aangifte naar justitie gestuurd wordt kan daarna besloten worden een strafrechtelijk onderzoek op te starten.
Een hele spell- en feiten check zit er nu niet in
quote:Op zondag 27 juli 2008 @ 14:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:Een hele spell- en feiten check zit er nu niet in
Begrijpelijk. Dat zou je hele dagtaak meteen vullen
Ja, schattig allemaal, maar hier is email dus voor uitgevonden.
quote:Op zondag 27 juli 2008 @ 14:39 schreef zovty het volgende:
Ja, schattig allemaal, maar hier is email dus voor uitgevonden.
waarom post je het dan hier?
ehh, je praat erover dat je iets in haar rectum wil steken, weet je zeker dat ze meerderjarig is en niet een teenager met progeria ?
En ik ben bang dat die types idd kiddieporn op hun pc hebben staan, omdat ze denken voor een goed doel te werken denken ze ook boven de wet te staan, maar goed, ze zal vast wel mensen in de rechtelijke macht kennen die haar een extra lage straf geven.
[disclaimer]
Natuurlijk is dit mijn mening en wordt dit gepubliceerd onder vrijheid van meningsuiting, wat niet wil zeggen dat quotes of extracten ervan vrijgesteld zijn van auteursrechten, bij gebruik zonder toestemming zal een boete van 10.000 Euro per letter in rekening gebracht worden [/disclaimer]
Hehe, mooi stuk Danny.
Yvonne heeft geloof ik wat jaartjes stilgestaan in haar ontwikkeling....
quote:Op zondag 27 juli 2008 @ 14:41 schreef HitsigeKater het volgende:
[disclaimer]
Natuurlijk is dit mijn mening en wordt dit gepubliceerd onder vrijheid van meningsuiting, wat niet wil zeggen dat quotes of extracten ervan vrijgesteld zijn van auteursrechten, bij gebruik zonder toestemming zal een boete van 10.000 Euro per letter in rekening gebracht worden [/disclaimer]
Die ga ik op m'n weblog posten
Een schadeclaim van ¤ 100.000,= voor materiële en immateriële schade. Nu heeft dat figuur geen firma die de naam van de eigenaar draagt, dus in mijn geval zou die claim nóg vele malen hoger kunnen liggen.
Heb ik in elk geval een indicatie die ik aan mijn advocaten kan doorgeven, dank je Danny, dit is zeer nuttige informatie.
Ook dank ik jou voor je gevolgtrekking, dat het plaatsen van die `balkjes`, alsmede het `stopkindersex` over die foto`s, daadwerkelijk, en onomstotelijk, aantoont dat, op enigerlei tijdstip, daadwerkelijk kp op haar pc heeft gestaan. Het feit, dat ze zich de tijd genomen heeft dit op haar site te plaatsen, houdt dus in dat ze hier niet onverwijld mee naar justitie is gestapt, en dat is strafbaar.
Nu dwing jij mij wel tot rectificatie op mijn weblog mijnheer Roodbol. Ik dien dus te rectificeren, aangaande mijn smadelijke en lasterlijke uitspraak in de richting van dhr. SunChaser, dat deze zich niet in de lijst van columnisten bevond.
Middels dit schrijven bied ik de heer SunChaser mijn welgemeende excuses aan, in de hoop dat deze afziet van een aangifte en een miljoenen schadeclaim naar mij toe.
Namens TeamLEON
(een bijzonder angstige) The Boss
Ik dien reeds nu een kleine rectificatie door te voeren.
In zin 2 praat ik over `dat figuur`, hiermee doel ik uiteraard op van hertum.
The Boss
Rectificatie op een rectificatie, ik word oud ! (Tenminste dat hoop ik.)
Ik zie nu dat ik niet hoeft te rectificeren op mijn weblog, het is heer Roodbol welke nu als bonafide columnist te boek staat en niet heer SunChaser.
My mistake !
The Boss
quote:Op zondag 27 juli 2008 @ 13:54 schreef Danny het volgende:
iemand al gezien dat 'midddels' met driedubbel-d is?
kan iemand haar mailtje even spellchecken?
quote:Heer Roodbol,
SOMMATIE & INGEBREKESTELLING
1. Langs deze weg laat ik u weten dat ik de strafrechtelijke aangifte mijnerzijds tegen u, inzake de lasterlijk en onrechtmatig artikelen van uw columnist SunChaser over mij, niet wil afwachten en u thans aansprakelijk stel voor de materiele --> materiële en immateriele --> immateriële schade, door mij begroot op thans ¤ 100.000,00 (zegge: honderduizend --> honderdduizend euro).
(...)
3. Daarbij bent u hierbij gehouden – ondanks dat u de inbreuken heeft aangepast en/of verwijerd --> verwijderd -, gedurende drie maanden na dagtekening van deze sommatie rechtsboven op de openingspagina (homepage) van Fok.nl
(...)
Dit artikel van SunChaser is zonder vorm van toepassing enige hoor en wederhoor geschreven, en blijkt nu pure laster te zijn. Fok.nl biedt Yvonne van Hertum-Rabbie midddels -->middels deze rectificatie openbaar haar excuses, omdat via Fok.nl haar eer en goede naam is aangetast.
(...)
Ik wijs u met klem erop dat deze e-mail door u qua inhoud en strekking uiterst vertrouwelijk dient te moeten worden behandeld.
Gaarne ontvang ik binnen 24 uur uw bevestiging dat u aan voorstaande --> voorstaand / bovenstaande tekst gehoor zult geven.
Here ya go

.
@MrManiak.
Mag ik uw werk een beetje aanvullen ?
"wij een door onze onze columnist SunChaser"
Eenmaal `onze` lijkt mij voldoende.
"is zonder vorm van toepassing enige hoor en wederhoor geschreven,"
dient dit niet te zijn:
"is zonder vorm van toepassing van enige hoor en wederhoor geschreven," ?
Ook het door verzender gehanteerd adres schijnt niet te kloppen, in de hele Maasstad Rotterdam kom ik geen Ranokelstraat tegen, zou verzender waarschijnlijk de Ranonkelstraat bedoelen ? Een bijzonder domme blunder indien verzender nog niet haar eigen straatnaam correct kan schrijven.
Hopende hiermee een positieve bijdrage geleverd te hebben aan uw artikel.
Het feit is dat Yvonne deze email niet geschreven heeft maar ene Matt Hoorn een criminele vriendje van Yvonne van Hertum en daarbij ze is zo strafbaar als de pest.
En daarbij op zondag zijn de meeste politieburo's onderbezet dus Yvonne van Hertum liegt dat ze groen ziet
Ik ben normaal gesproken niet zo'n fan van je je columns Danny, maar van deze heb ik genoten!
Rest van de reactie maar ff weggehaald gezien het 1-richtingsverkeer (zie Martjeh & MortSubite).
Beste Maan,
ik quote: "...dus Yvonne van Hertum liegt dat ze groen ziet"
Enerzijds is dit al langer bekend maar toch, een mens blijft hopen dat ze deze actie daadwerkelijk gedaan heeft op deze mooie zondagmiddag.
Bezie het dan van de komische zijde, hoezeer kun je jezelf totaal belachelijk maken ?
¤ 100.000,= aan materiële en immateriële schade.....zou ze in geld nood zitten ?
Is ze al terug van politie?
Red: Ja mag en kan er niets over zeggen.
Comment by fluffie
Laten we hopen dat dit de laatste keer was dat ze naar de politie moest, alleen ben ik bang van niet
Red: is me juist op mijn hart gedrukt om steeds aangifte te komen doen, en dat doen we dan ook maar netjes
Comment by wil July 27, 2008 @ 16:27
quote:Op zondag 27 juli 2008 @ 16:35 schreef MortSubite het volgende:
Beste Maan,
ik quote: "...dus Yvonne van Hertum liegt dat ze groen ziet"
Enerzijds is dit al langer bekend maar toch, een mens blijft hopen dat ze deze actie daadwerkelijk gedaan heeft op deze mooie zondagmiddag.
Bezie het dan van de komische zijde, hoezeer kun je jezelf totaal belachelijk maken ?
¤ 100.000,= aan materiële en immateriële schade.....zou ze in geld nood zitten ?
Ze zit altijd in geld nood je moest eens weten wat ze nog moet betalen..
De belastingsdienst 3000 euro's dat is maar een voorbeeld en haar kerel die krom moet liggen om al die schulden te betalen bv dan ligt haar vriendje op sterven dat moet ook betaald worden
Ik vraag me trouwens af wat Lammert van eenvandaag.nl van deze mail vind?
Ook het AD heeft nu angegeven niks meer met YvH en haar site te maken willen hebben.
Ook heeft de polite rijnmond cc in die mail, die YvH maild, mij ooit gebeld en zeiden toen al, dat ze doodziek werden van de mails die vonne steeds naar hun stuurde (ook 's nachts).
Dus wie YvH zet zichzelf nu voor lul. Zal Mr.K. Beumer jouw advocaat hier blij mee zijn YvH? info@beumeradvocaten.com
quote:Op zondag 27 juli 2008 @ 16:35 schreef MortSubite het volgende: ¤ 100.000,= aan materiële en immateriële schade.....zou ze in geld nood zitten ?
Ze heeft het begroot. Dus het zal op de komma nauwkeurig boekhoudkundig kloppen. Ik bedoel, we hebben hier wel te doen met een pro: die zal het toch wel weten?
Als ik Fok was zou ik eens contact opnemen met Mr Beumer, heb ik ooit ook gedaan, en er was niks van waar vanwat deze Mevr. van H beweerde op haar website.
http://www.beumeradvocaten.com/indexie.htmlVolgens mijn info doet deze advocaat al geen zaken meer met deze Mevr.
Op zondag 20 juli doet ze aangifte, op 24 juli beweerd ze "mede vanwege de inspanningen van de recherche" maar de cc stuurt ze naar het algemeen email-adres van de politie Rijnmond. Lijkt mij dat je de cc dan naar de rechecheur stuurt die met de zaak belast is. Overigens kun je op zondag geen afspraak maken voor een aangifte van een klachtendelict.
niet te geloven dat mens... toppunt van domheid.
Ze weet niet wat ze waar gaf daarom is de site nu ook heel rustig....
Ze weet dat ze fout bezig is.. Het zal wel nagelbijten zijn nu voor YvH en Baco's drinken... Om te overdenken wat haar actie nu weer zou zijn.
Ik wed erom dat ze Fok negeren zodat ze kan gaan laten blijken of de "zogenaamde' aangifte klopte. Ja YvH fokte de verkeerde....
Tegen de tijd dat haar baco's zijn uitwerking hebben gedaan zal de site wel weer loskomen, met nieuwe namen op de reacties en dergelijke van deze onzin die ze al verkocht aan haar bezoekers!
Neemt de politie haar nog serieus dan?
Boeiende column
Waarom komt ze trouwens nu niet met een nummer van de aangifte? Oja de bromsnor zei dat ze zich rustig moest houden en verder geen domme dingen meer moest gaan doen?
Standaard verhaaltje YvH... Je laat jezelf nu wel kennen YvH.
Who's Next? Mart Leon, Ricardo? YvH Verzuip niet in je eigen leugens daar je niet meer weet waar je wat gaf over iemand.
@ThingFish:
Zou er dan een andere accountant nodig zijn denk je ?
100.000,= Euro aan materiele en immateriele schade, voor een `Rotterdamse` (geboren Amsterdamse) huisvrouw in een huurhuisje ?
Het is wel erg aan de ruime kant niet waar ?
Jij spreekt over komma, ik denk eerder de 0 die iets te vaak gebruikt is geworden (krijg je als een toets blijft vasthangen), nu is niet duidelijk of deze vordering geclaimd dient te worden op FOK! of van hertum. Ik bedoel, het is ook niet zo netjes, wat zeg ik, zelfs lasterlijk, wat van hertum op haar site beweerd over FOK! en SunChaser.
Ondertussen is met bewijs aangetoond dat SunChaser gelijk had aangaande die kp, slechts in de `tijd` had deze zich vergist, Neemt niet weg dat een `tikkende tijdbom` altijd in herhaling zal vallen. (Deze laatste is voor `insiders`. Maar zo hebben die `insiders`meer info, zoals minderjarige knulletjes die vaak op `bezoek` kwamen op een bepaald Rotterdams adres, een bepaalde kreet in een shoutbox, waarin een bepaald personage aangaf zo graag met het piemeltje van haar zoontje te spelen. Toch `knullig` al dat bewijs, of niet ? Geeft je wel te denken.)
@ G-lock
Zoals ik je al vertelde heeft de politie Rijnmond mij ooit gebeld over deze achterlijke... Sorrie Mevr. van Hertum.
Hun verhaal was dat ze doodziek werden van haar mails naar hun. Ik zou zeggen bel ze eens en hoor het zelf... Niemand neemt deze achterlijke, sorrie Mevr nog serieus! Behalve haar slachtoffers op 'haar' website!
Natuurlijk wou ik ook een werderhoor hebben van SKS dus ff de nood telefoon bellen... 06-30599868 Maar wat horen we dan?
http://www.stopkindersex.xom/dagmart.mp3 ? Zo staat SKS haar onzin die ze verkopen op internet, ter woord? Hallo S ik had een vraag over de smaad en laster die jullie geven over mij. hallo... Onee dan zal het deze wel zijn:
http://www.stopkindersex.info/waarom.wmaWaarom gooi je dit nummer online YvH. hulp geef je al nergens....
Over welke "kansen" heb je het eigenlijk Yvonne? De kansen omdat jij iemand gaf in wat jij dacht te berijken met jouw leugens ben daarmee eigenijk niet iemand belachelijk aan het maken met jouw leugens?
En Yvonne je hoort jezelf nu terug, wat je aangeeft dat dat niet mag? En nu Yvonne rest je het nu alweer niet om een aangifte te doen tegen ..... Jezelf
Politie rijnmond zal zeer blij met je zijn! Daar de 'pot' koffie nog niet leeg was!
Uiterst vertrouwelijk en het dan doorsturen naar het halve land....
BTW Waar is de popup?
Ik had geen goede dag. Maar nu thuis kon ik toch wel even goed lachen

Bedankt.
@lollollol
Was je even dagje weg? En waarom is het nu dat je nu ineens moet lachen?
Mogen we dat ook weten?
@lollollol
Lachen maakt een ieder gelukkig, laat ons, in iedergeval mij even mee lachen in jouw terughoudendheid om dat nu niet te geven.
Waarom je dat al achterwege houd snap ik zoiezo al niet. Lachen is namelijk het mooiste wat er is en je houd dat weg van een ieder nu en je zet jouw reactie om in vragen?
martjeh, zou je niet honderd reacties willen plaatsen? tnx
ach, ik dacht laat ik is wat doen voor Danny:
www.helpdannydezeeeuwdoor.nl, vind het anders zo sneu...
serieus: deze dame is iet wat doorgeslagen, en heeft zeer dringend hulp nodig.
Word vervolgt.... daar ben ik zeker van
Lekker obsessieve nutcase... Of daar nog wat aan te helpen valt..
Precies hoe ik dacht:SkS draadt er nu om heen en over 1 week denken ze dat iedereen de onzin van SKS nu alweer vergeten is. Steeds die zelfde domme acties....
Ze gaat nu verder op haar site om de volgende weer te belasteren in hetgeen YvH denkt dat waar is. Ze zal nu Fok proberen te negeren zodat de echte waarheid "dat er geen aangifte is gedaan" te verdoezelenn. En kan ze haar leugen weer door laten gaan voor haar bezoekers met haar zogenaamde waarheid.
quote:Op zondag 27 juli 2008 @ 21:33 schreef Martjeh het volgende:
Precies hoe ik dacht:SkS draadt er nu om heen en over 1 week denken ze dat iedereen de onzin van SKS nu alweer vergeten is. Steeds die zelfde domme acties....
Dit type mensen laat zich niet vergeten.
Jaja pedo's, denk goed na wie je verkracht, 9 van de 10 verbruikte kindertjes worden YvH'tjes..
quote:Op zondag 27 juli 2008 @ 13:54 schreef Danny het volgende:
iemand al gezien dat 'midddels' met driedubbel-d is?
kan iemand haar mailtje even spellchecken?
Ze had nog een verloren 'd' op haar scrabbleplankje staan

:
quote:Op zondag 27 juli 2008 @ 11:53 schreef Danny het volgende:Mja, bedoelt ze honder-duizend of honderd-uizend?
In beide gevallen zegt het mij werkelijk niets

http://frontpage.fok.nl/column/7923/1nog meer
Red: Wij vertrouwen volledig op justitie in deze zaak, en zullen er verder geen commentaar meer over geven.
Comment by It is I July 27, 2008 @ 21:39
Dus deze ambtenaar die de zaak opnam voor Yvonne 'van middag' heeft deze dus al gelijk aan de justitie door gegeven? Of liegt Yvonne hier alweer?
ROFLPANTOFFEL!!Die rectificatie

2998

Hou de eer aan jezelf, pleeg zelfmoord.
Het internet is een gekke plek.
quote:Op maandag 28 juli 2008 @ 02:05 schreef Prismatic het volgende:ROFLPANTOFFEL!!Die rectificatie

2998

Hou de eer aan jezelf, pleeg zelfmoord.
Het internet is een gekke plek.
Volledig mee eens, persoonlijk adviseer ik die zelfmoord uit te voeren ergens in november 2997, op deze wijze ontloop je dan ook de sinterklaas- en kerstdrukte.
http://www.stopkindersex.(...)terugkomen-op-foknl/Whoeiiiiiii... nou gaat het gebeuren! Yvonne heeft haar spaarpot omgekieperd.
Evengoed is het niet eerlijk. Het lijkt erop dat D. Roodbol eerder een meeting met vonne heeft dan alle andere reeds aangeklaagde personen.
Danny... mogen wij mee? Wij zijn al zo vaak aangeklaagd door vonne, maar we hebben nog nooit een uitnodiging voor een meeting met koffie drinken in de rechtbank mogen ontvangen.
Wij zorgen wel voor de gevulde koeken, boterkoeken en andere lekkere zooi.
Voor de leut zorgt vonne dan wel. Die staat toch al voor paal.
shit, nou ben ik goed de lul. Misschien gaan ze me zelfs wel verhoren! (dat beschouwt Yvonne kennelijk al
als enorme overwinning 
)
Nou mag die uittenbogaard wat mij betreft de bak indraaien hoor, maar daar gaat het niet over. Hij heeft zomaar gezegd dat Yvonne van Hertum liegt. Foei Foei Foei!
Hij heeft de verkeerde gefokt en omdat hij verhoord is (wat feitelijk niets meer is dan wederhoor toepassen door politie) beschouwt Yvonne Rabbie dit al als overwinning. Ze leeft in een piepklein wereldje in ieder geval
Vonne haar wereld: Een tafel met een pc achtig iets... kan ook laptop zijn. Daarnaast een overvolle asbak en een enorme fles bacardi (getuige de vele schrijf en taalfouten in bovenstaande mail)
Oh... en een prepaid telefoon natuurlijk. Ze moet wel wat te bellen hebben...
quote:Op maandag 28 juli 2008 @ 08:13 schreef Kweetut het volgende:
Vonne haar wereld: Een tafel met een pc achtig iets... kan ook laptop zijn. Daarnaast een overvolle asbak en een enorme fles bacardi (getuige de vele schrijf en taalfouten in bovenstaande mail)
Oh... en een prepaid telefoon natuurlijk. Ze moet wel wat te bellen hebben...
och, sommige eenzame bejaarden gaan achter de geraniums zitten. Yvonne probeert tenminste met de moderne tijd mee te gaan
Hmmm.... toch beter als ook vonne een plek achter de geraniums gaat zoeken. Beter voor de bromsnorren in vonnes verblijfplaats ook. Op deze manier halen ze het einde van hun ambtstijd niet.
@Martjeh,
Gewoon gelachen over het prachtige artikel en de domheid van mw. Hertdom.
quote:Op zondag 27 juli 2008 @ 11:53 schreef yvonne het volgende:Ik heb opeens een hekel aan de naam "Yvonne"

Oh, ging het niet over jou dan?
3! maanden! lang! op! puntsgrootte! 12!
WTF denkt ze dat ze is? Hare Majesteit komt niet eens verder dan één ochtend 2 kolommetjes aan de onderkant van de voorpagina van de Telegraaf!
Zo blijkt maar weer dat de echte gekken gewoon vrij rondlopen. YvH is vast een ontsnapte TBS'er.
Even een blik geworpen op de stop kinderseks-website van Yvonne van H. Het is duidelijk te zien aan alle teksten dat deze mevrouw te veel opgaat in de materie. Zakelijkheid is ver te zoeken en de emotie druipt er aan alle kanten van af. Ze is alleen maar bezig met één-op-één gevechten; het lijkt meer om HAAR te gaan dan om het daadwerkelijk bestrijden van pedofilie. Dat er zelfs een complete website is gestart door ex-leden van haar website, bevestigt dat beeld nog eens. Deze mevrouw is echt te ver doorgeslagen en het is goed dat Fok dat aan de kaak stelt. Ik wens Sunchaser en Danny dan ook veel succes!
@Elfletterig:'
Één website door ex-medewerkers van sks ? Dat zijn er toch wel wat meer !

Een behoorlijk aantal van die mensen heeft afstand genomen van sks aan de hand van hetgeen Sun schreef, zoals dat te zien is op de screenshots (
en de orginelen waren NIET bewerkt). De meeste van die ex-medewerkers zijn zelf ooit eens het slachtoffer van misbruik geweest. Je kunt begrijpen hoe schokkend dit dus voor deze mensen is geweest.
Maar je hebt gelijk, het is één op één, persoonlijke vetes die, onder het mom van bestrijding kindermisbruik, worden gevoerd. Als er alle artikeltjes verwijderd worden over hen die niks te maken hebben met kindermisbruik of pedofilie, dan blijft er ineens niet veel meer over dan wat gekopieerde krantenartikeltjes en zo af en toe wat `eigen inbreng`.
Bekijk alleen maar afgelopen week, hoeveel artikeltjes over FOK! waren er niet ? En let eens op de Tags die aan die artikeltjes verbonden worden, kinderporno, pedofilie en nog meer van dat `fijns`. Zo linken ze FOK!, Danny, Sun en mij aan zaken waar geen van ons mee van doen heeft.
Wil je dan praten over `aantasting van de goede naam`, of laster, daar heb je je voorbeeld.
http://www.stopkindersex.(...)ter-laten-inlichten/Op heden doet vonne erg haar best om M. Uittenbogaard een flinke veeg uit de pan te geven.
Als je haar weerlegging punt voor punt goed door leest en je houdt daarbij in het achterhoofd dat ze op dit moment vooral druk bezig is met M. Uittenbogaard en met Leon P. (ook wel The Boss van TeamLeon genaamd), dan kan je je bij sommige punten afvragen: Heeft ze het nu tegen Martijn of gaat dit nu weer over Leon?
Verwarrende zin hierboven... net zo verwarrend als vonne zelf.
Het gaat niet over Martijn, het gaat niet over Leon, het gaat niet over FOK!, het gaat niet over kindermisbruik, slachtoffers of daders. Het gaat maar over één ding. Yvonne van Hertum. ZIJ moet het middelpunt van de belangstelling zijn, en de rest moet wijken. Het anti-pedo verhaal is in mijn ogen niets meer dan een manier om aandacht te krijgen. Feitelijk doet ze geen reet anders dan zichzelf verheerlijken. Niets mis mee, alleen moet ze daar geen anderen mee lastigvallen.
Heren veel succes met het gedoe rond die pedo(jaagster). Gewoon laten bloeden. Niemand komt aan FOK
quote:Op maandag 28 juli 2008 @ 13:12 schreef Danny het volgende:
Het gaat niet over Martijn, het gaat niet over Leon, het gaat niet over FOK!, het gaat niet over kindermisbruik, slachtoffers of daders. Het gaat maar over één ding. Yvonne van Hertum. ZIJ moet het middelpunt van de belangstelling zijn, en de rest moet wijken. Het anti-pedo verhaal is in mijn ogen niets meer dan een manier om aandacht te krijgen. Feitelijk doet ze geen reet anders dan zichzelf verheerlijken. Niets mis mee, alleen moet ze daar geen anderen mee lastigvallen.
Als dat zo is, is het dan niet slimmer om Yvonne
1) gewoon daar te laten waar ze hoort, namelijk een donker en vooral HEEL stil hoekje van het Internet? Niets zo triest als een aandachtshoer die geen aandacht krijgt.
1) Sorry aan Yvonne.
De onze dus
quote:Op maandag 28 juli 2008 @ 13:12 schreef Danny het volgende:
Het gaat maar over één ding. Yvonne van Hertum. ZIJ moet het middelpunt van de belangstelling zijn, en de rest moet wijken.
Heb me nog nooit zo beziggehouden met Yvonne van Hertum danwel de website stopkindersex.com. Heb na deze column toch maar even die website bekeken maar jouw omschrijving, Danny, klopt helemaal.
Je moet maar eens met open gedachten, zonder vooroordelen die website doornemen, zoals ik gedaan heb. Gezien de domeinnnaam stopkindersex.com (kijk Yvonne, ik maak reclame voor je!), zou je verwachten dat daar te lezen zou zijn wat er gedaan wordt of kan worden om kindersex tegen te gaan. Dat je meer informatie in kunt winnen over alles wat daarmee te maken heeft.
Maar wat is er te lezen? Columns, waar vrijwel alleen maar persoonlijke aanvallen staan, gericht aan personen die Yvonne blijkbaar niet leuk vind. Media, gek genoeg, met alleen de zelfde nutteloze teksten (nutteloos tenminste als je als bezoeker daadwerkelijk iets tegen pedofilie wil doen). Nieuws, ok ok. Daar hebben misschien de helft van de artikelen enigszins daadwerkelijk met pedofilie te maken, de rest is wederom hetzelfde gezeur. etc etc. Maar over het algemeen veel geblaat en weinig info en dat is erg jammer.
Yvonne (en medeeigenaren). Ik heb niets met kinderporno danwel kindersex en wil daar graag mijn steentje aan bijdragen om daar iets tegen te doen. Maar stopkindersex.com zouden jullie beter anders kunnen noemen, namelijk ikmoetdannyroodbolniet.nl of misschien uittenboogaard-lieverniet.com. Dan past mijns inziens stukken beter. Want met bestrijden van kindermisbruik heeft de hele website weinig van doen.
Misschien moeten jullie eens bij jullie zelf ten rade om de richtlijnen eens op een rijtje te zetten. Stel dan de vraag "Waar zijn wij nou helemaal mee bezig?" eens. Ik ga er tenminste van uit dat bestrijden van kindermisbruik prio #1 is, maar dit blijkt helemaal nergens uit als ik jullie artikelen doorneem...
Danny, ik heb er nog alle vertrouwen in dat de Nederlands nuchterheid zal zegevieren en dit soort onzin niet eens voor de rechter komt. Ik zie het tenminste somber in voor de Nederlandse maatschappij als wij Amerikaanse taferelen in de rechtspraak gaan krijgen (waar iedereen willekeurige aanklachten in kan dienen die te allen tijde door een rechter behandeld gaan worden).
Je kunt inderdaad in die brief wel aflezen dat ze voor eigen rechtertje wil spelen.
Ze wil de aangifte die ze deed niet afwachten en bepaald dus meteen dat jij moet rectificeren, Oftewel gaat ze jou even vertellen wat jij moet doen in een aangetekende brief, zoiets moet toch via aan dagvaarding verstuurd worden. Het zal niet best zijn als je alles zou moeten uitvoeren wat in een aangetekend briefje staat.
Zo'n column er over schrijven is (naast snoeihard negeren) inderdaad het enigste juiste reactie er op. Goed werk.
quote: En als je je beltegoed niet wilt verspenderen aan een telefoon gesprek die al je vragen zal beantwoorde, omdat men het niet op de website waar iedereen mee leest wilt plaatsen, dan kies je er dus zelfvoor geen antwoord te willen hebben op al deze vragen.
Lees ik dit nu goed? Het is een een comment op de website van SKS.
Comment 15:
http://www.stopkindersex.(...)terugkomen-op-foknl/
HOERRRRRRRRRRRRRRRR
quote:Yvon heeft vanmiddag Fok(!)radio te woord gestaan, zo vertelde ze me toen ik haar aan de telefoon had. Wij zijn in afwachting van de vele verwensingen die ze al geruime tijd hier voor haar kiezen krijgt, en zullen deze zonder pardon in de spam emmer laten verdwijnen.
Ad.
Mag er ook een tijd wezen Ad, zodat we weten hoelaat en waar dat dan uitgezonden word, zodat we ook kunnen luisteren ipv berichten op SKS?
Volgensmij moet ik een Yvonne van Hoeheetzeookweer jachtsite maken.
quote:Op maandag 28 juli 2008 @ 17:05 schreef Martjeh het volgende:
Mag er ook een tijd wezen Ad, zodat we weten hoelaat en waar dat dan uitgezonden word, zodat we ook kunnen luisteren ipv berichten op SKS?
Staat gewoon op de FP:
FOK!radio: 'Pedojaagster' Yvonne van Hertum reageert:-Pedojaagster-Yvonne-van-Hertum-reageert.html
Weet FOK hier iest vanaf en zo ja hoelaat is de uitzending en waar en hoe is deze dan te beluisteren?