
Even met het partijkantoor van de NSB gebeld. “Goedemiddag, Oplopers hier. Kunt u mij even doorverbinden met de heer Wilders?” Al snel kreeg ik de blondgelokte crypto-fascist aan de lijn. Hij wilde weten wat ik nu weer te zeuren had. Nou, dat werd hem al snel duidelijk. “Hee lamlul, je hebt toch een poosje geleden bezwaar gemaakt tegen het serveren van halal-burgers in de kantine van het parlementsgebouw? Ik heb zojuist de catering even gebeld met de vraag of ze onmiddellijk willen stoppen met het serveren van knäckebrot. Want dat soort buitenlandse troep druist toch écht in tegen de Nederlandse Volkscultuur.” Die Wilders is natuurlijk het doodschoppen nog niet waard. Naar aanleiding van het tumult over de dubbele paspoorten van de staatssecretarissen Ahmed Aboutaleb en Nebahat Albayrak riep ‘ie dat ‘ie ook herrie zou maken als het om bijvoorbeeld een Zweed zou gaan. Verder diende de club van Wilders een motie in tegen de 'verdringing' op de Nederlandse arbeidsmarkt door de toestroom van werknemers uit andere EU-landen. Maar nu blijkt het hoofd personeelszaken van zijn partij uitsluitend een Zweeds paspoort te hebben. Het is nu begin januari, en Geert heeft al zeker drie dwaze dagen op zijn geweten.
Dat van die dwaze dagen doet me trouwens denken aan de Bijenkorf. Het duurt nog even, maar de komende aflevering van de Drie Dwaze Dagen zal het er weer storm lopen. Dit keer niet door hordes bekakte Burberry-wijven, maar door een toevloed van morsige mannetjes. Want de Bijenkorf houdt op met het verkopen van seksspeeltjes. Dus gaan alle overgebleven eetbare strings (keukenafdeling), vibrators (huishoudelijke apparatenhoek), pornoboekies (literatuurafdeling, vierde etage) en glijmiddelen (parfumerie) in de ramsj. Want de Bijenkorf was het eerste 'normale' warenhuis waar dat soort zaken werd verkocht, maar sinds de dildo’s gewoon bij Dirk in de schappen liggen is het exclusieve er wel af. De spulletjes voorzien niet langer in een behoefte en zijn ongepast wanneer moeders met kinderen ermee worden geconfronteerd... Nou ja, het Amsterdamse seksgebeuren staat toch al onder enorme druk. De geruchten dat de Yab-Yum in handen is van de Hells’s Angels worden steeds sterker. Mij lijkt dat niets, trouwens, seks met je motorhelm op. Hoewel, dan kan Geert ook eens een keer van bil. Want ik kan me niet voorstellen dat een vrouw zich een beetje kan concentreren op het intermenselijk geslachtsverkeer als ze steeds tegen de kop van die would-be Hitler aan moet kijken… Nou ja, hoe dan ook, als die hoer te lelijk is, ga je tenminste nog vrijuit op grond van vormfouten. Want daar hebben ze verstand van, onze vrienden van de Spaklerweg. En de meeste hoeren worden toch al 15 procent duurder. Dat komt doordat de belasting beter gaat opletten. Verbazingwekkend: pas anno 2008 gaat de fiscus zich serieus bemoeien met de prostitutie, nota bene het oudste beroep ter wereld. Zijn ze dus knap laat mee!
Maar vooral verbazingwekkend vond ik het bericht dat de beroemde Anne Frank-boom wordt aangevallen door een zwam. Typisch: ik zwam de hele dag, maar daar heb ik nog nooit een boom omver mee gekregen...
Lees ook:
»
06:00 Politieke revolutie! De Kuifkrullenpartij3
»
21/05 Wie zaait, zal oogsten0
»
21/05 Een beetje in de war0
»
21/05 Alwetend zijn de onwetenden2
|
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 @ 06:02 schreef Kai_Su het volgende:
Iets meer onderverdeling in alinea's had van mij gemogen. Mijn retard-ochtend-IQ heeft hier moeite mee
Wees blij. Zodra je bij je middag-IQ bent aangekomen vind je dit ordinaire hoopje gescheld op Wilders het verdelen in alineas niet meer waard.
Fok! houdt allerlei statistieken bij. Misschien een idee om eens bij te houden hoevaak Driek Wilders NSB-er, fascist, Nazi, of Hitler noemt. Die teller moet in de loop der tijd toch al aardig zijn opgelopen.
Sorry, maar ik zie door het aantal aangesneden onderwerpen het bos niet meer. Die laatste alinea slaat bijvoorbeeld nergens op. Verder ga je wel erg ver met je stijlfiguren en vergelijkingen..
Haha ha h....... wat een meuk zeg, ik heb nu al spijt dat ik het heb gelezen
Misschien wordt het toch tijd om een nieuwe hobby te zoeken, je zou bijvoorbeeld ergens wasknijpers in elkaar kunnen gaan zetten
Voor het eerst reageer ik dan maar eens op je collum; kan me niet langer inhouden.
Waarom schrijf jij je gedachtendiaree hier? Of beter.... why bother at all? Weinigen, zo niet niemand zit te wachten op de bagger die uit jou tekstverwerker gescheten wordt. Ik druk me niet al te fijntjes uit maar vuur moet met vuur bestreden worden.
Advies: kappen, en snel. Als je eventueel geld hebt verdiend met je op schrift gestelde gebazel moet je dit z.s.m. terugbetalen.
Je zult je misschien afvragen (? als dat al in je opkomt) "wie denkt hij wel dat hij is; mij zo af te kraken?" Terechte vraag. Tegenvraag ligt voor de hand..........
Dus.....tief op met je onzinnige gezwam zonder inhoud en kwaliteit.
Liefs, F.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 @ 09:29 schreef MrDice het volgende:
Wat ben je toch ook een zielige zak strond Driek. Kun je nou niks beters verzinnen dan met krachttermen Wilders af te vallen? Klaar, je bent het niet met hem eens... prima. Maar die man heeft recht op een mening en recht om te doen wat ie doet.
Dat mensen in een betoog of column of wat voor schrijfsel kritiek uitten op Wilders vind ik meer dan prima. Lijkt me zelfs zeer wenselijk om de dialoog gaande te houden. Maar dit is gewoon pure misselijkmakende onzin. Je kunt met een hoop wegkomen, maar waarom Fok! jou gebral als NSB-er, nazi en Hitler vergelijkingen toestaat gaat mijn verstand te boven.
Tja, de vergelijking met Hitler gaat dan misschien nergens over, maar ergens heeft hij wel een punt. Als je de halal-burger verbiedt en altijd zegt dat je consequent bent en niet alleen anti-islam, moet je andere buitenlandse dingen ook uit de kantines weren (zoals inderdaad knackebrod).
Dit is toch wel een van je mindere columns Driek.. Op naar de volgende zullen we maar zeggen
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 @ 10:08 schreef MrDice het volgende:
(...) Dit is schoppen om het kunnen schoppen. (...)
Maar sommigen verdienen ook niets anders. Geert bij voorbeeld.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 @ 09:59 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Tja, de vergelijking met Hitler gaat dan misschien nergens over, maar ergens heeft hij wel een punt. Als je de halal-burger verbiedt en altijd zegt dat je consequent bent en niet alleen anti-islam, moet je andere buitenlandse dingen ook uit de kantines weren (zoals inderdaad knackebrod).
halalvlees en knackebrod kun je niet echt vergelijken natuurlijk.
dieren die halal zijn geslacht zijn onverdoofd geslacht. Knackebrod wordt, zover ik weet, niet onverdoofd geslacht
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 @ 10:45 schreef Danny het volgende:[..]
halalvlees en knackebrod kun je niet echt vergelijken natuurlijk.
dieren die halal zijn geslacht zijn onverdoofd geslacht. Knackebrod wordt, zover ik weet, niet onverdoofd geslacht

Knäckebrot wordt echter onverdoofd doormidden gebeten!
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 @ 10:12 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Maar sommigen verdienen ook niets anders. Geert bij voorbeeld.
Ik vind jou met je afzeikcolumns niet anders dan Geert Wilders. Eigenlijk zou ik je dus ook een paar doodschoppen moeten toewensen. Ik ben echter rechts en heb dus het fatsoen om dat niet te doen.
Van links valt geen fatsoen te verwachten, maar dat was al bekend na de diarree van het afgelopen jaar die als een geiser uit je toetsenbord omhoog komt.
-edit- Dubbel, deze columnist verdient geen twee reacties.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 @ 10:55 schreef Hi_flyer het volgende:
Eigenlijk zou ik je dus ook een paar doodschoppen moeten toewensen.
Goed lezen, jongeman. Dat staat er niet!
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 @ 10:55 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ik vind jou met je afzeikcolumns niet anders dan Geert Wilders. Eigenlijk zou ik je dus ook een paar doodschoppen moeten toewensen. Ik ben echter rechts en heb dus het fatsoen om dat niet te doen.
Van links valt geen fatsoen te verwachten, maar dat was al bekend na de diarree van het afgelopen jaar die als een geiser uit je toetsenbord omhoog komt.
Och gut, wat een arrogant mannetje ben jij zeg. Nee, rechts heeft het fatsoen mensen die van een uitkering leven liever te laten verrekken.
En dan ook nog morele superioriteit claimen, wat een lef zeg.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 @ 10:55 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ik vind jou met je afzeikcolumns niet anders dan Geert Wilders. Eigenlijk zou ik je dus ook een paar doodschoppen moeten toewensen. Ik ben echter rechts en heb dus het fatsoen om dat niet te doen.
Proest.
Kameraad, jij staat als eerste op de lijst om afgevoerd te worden voor heropvoeding op een van onze kolchosen.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 @ 10:47 schreef DriekOplopers het volgende:[..]
Knäckebrot wordt echter onverdoofd doormidden gebeten!
Ha-ha
Goedzo
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 @ 10:45 schreef Danny het volgende:[..]
halalvlees en knackebrod kun je niet echt vergelijken natuurlijk.
dieren die halal zijn geslacht zijn onverdoofd geslacht. Knackebrod wordt, zover ik weet, niet onverdoofd geslacht

Alsof diervriendelijkheid het motief van Wilders zou zijn

Het gaat Wilders daar natuurlijk totaal niet om. Anders moet hij toch ook echt - net zoals zijn moslimvrienden - tegen varkensvlees zijn en wel omdat biggen nog altijd onverdoofd worden gecastreerd.
Wilders doet bewust allerlei ongenuanceerde uitspraken. Wilders snapt zelf natuurlijk ook wel dat hij geregeld totaal onhaalbare zaken oppert. Door hem steeds weer op deze wijze aan te vallen op zijn doelbewuste geveinsde angst is juist alleen maar gehoor geven aan zijn oproep tot aandacht.
Weer een lekkere Fok burgeroorlog in de dop, Oplopers heeft gewoon gelijk, kwaad mag je best een keer met harde woorden aanpakken. Ik word schijtziek van al die semi sociaal begaande mensen die bij het minste of geringste paniek lopen te maken. Totdat het een keer dichtbij komt, want dan vliegt hun mening de andere kant uit.
Iedereen moet gewoon een beetje respect voor elkaar opbrengen, maar dat respect moet wel van 2 kanten komen.
Ongeacht of je een mede of tegenstander bent van Geert Wilders, je kan gewoon niet om de incosequente denkbeelden van de goede man heen. Hij is tegen buitenlanders in welke vorm dan ook, hij roept echter louter over het gevaar van de Islam, zijn eigen vrouw is notabene afkomstig uit het oostblok, alsof alles wat daar vandaan komt nu zo'n voorbeeldig burger is. Zowel links al rechts zijn de volledige essentie van politiek en normen kwijt.
Als men in Nederland 4 jaar lang een zero tolerance beleid zouden voeren dan is in 1 klap het gehele gevoel van onveiligheid weg, men tolereerd meer van elkaar, en er komt meer begrip over en weer. Maar helaas is de maatschappij momenteel al zover verloederd dat je mensen er wel toe moet dwingen.
Enige dat ik lees is:
Blablablablablabla..... ik haat Geert Wilders..... blablablabalbla.... ik lust ook geen knackebrod.......blablablabla ... doordat ik zo vaak heb gebeld daarheen is mijn telefoonrekening hoog.
Man ga wat beters verzinnen dan deze onzin.
Tja het is een vreselijke collum en met grote woorden en krachttaal probeert hij zijn opvatting op jullie over te brengen.
Maar is dit niet hetzelfde als wat Wilders doet? Ja, dat is het wel. Mensen luisteren naar zijn spierballentaal, dat klinkt goed, hij trekt logische conclusies, maar zijn die altijd juist? Liggen de oorzaken van de problemen die hij geeft ECHT bij de Polen, Marrokanen en Turken? En als dat zo is, moet je ze ZO behandelen? Moet je zo erg polariseren dat het gat tussen de culturen NOG groter wordt?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 @ 12:42 schreef MrDice het volgende:
Namelijk dat bevolkingsgroepen zoals Marokkanen, Turken, Antilianen en Polen (etc) de grote boosdoeners zijn
..
Probleem is, dat hij dit nooit en te nimmer zo kan verkondigen binnen de Politiek. Beschuldigingen van racisme liggen immer altijd op de loer.
Het ligt niet op de loer, het ligt voor de hand. Hoewel discriminatie een treffender beschrijving is. Maar ja, dat is ook al verworden tot een geuzenwoord bij grote groepen kortzichtige inboorlingen.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 @ 12:42 schreef MrDice het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier al de fout in gaat. Wilders denkt precies datgene wat zoveel mensen in Nederland ook denken. Namelijk dat bevolkingsgroepen zoals Marokkanen, Turken, Antilianen en Polen (etc) de grote boosdoeners zijn. En dat bijvoorbeeld de Islam door een groot deel van deze mensen wordt misbruikt om allerlei rare waanideeen het land in te forceren.
Probleem is, dat hij dit nooit en te nimmer zo kan verkondigen binnen de Politiek. Beschuldigingen van racisme liggen immer altijd op de loer. En ja dan krijg je van die halfbakken constructies als "Hij is tegen buitenlanders in welke vorm dan ook", terwijl in feite dit natuurlijk onzin is.
Nee ik ben het absoluut niet met alles eens wat Wilders zegt of voorstelt, maar alles beter dan al die kortzichtige oogklepdragende schapen die denken dat we met pappen, nathouden en een kop thee Nederland gaan redden. Hij durft in ieder geval toe te geven dat het een puinhoop is in Nederland grotendeels door de aanwezigheid van bovengenoemde probleemgroepen. Wie waar schuld in heeft en in welke mate, laat ik in het midden.
Hoezo puinhoop? volgens mij is het hier niet zo'n puinhoop. Volgens mij is het hier eerder wat onrustig, maar een puinhoop gaat veel te ver. Nederland is heel veilig om in te leven. Het wordt allemaal zwaar overdreven.
Want moslims zijn slecht, maar als er eentje wordt uitgezet ligt het land op zn kop want het waren toch zulke goeie mensen...
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 @ 10:45 schreef Danny het volgende:[..]
halalvlees en knackebrod kun je niet echt vergelijken natuurlijk.
dieren die halal zijn geslacht zijn onverdoofd geslacht. Knackebrod wordt, zover ik weet, niet onverdoofd geslacht

alsof het Wilders om het onverdoofd slachten gaat.
Jammer, deze column mist duidelijk een snufje pedosexualiteit, liefst met een brutale verkrachting van zwangere vrouwen en dierenmishandeling, Dierenmishandeling van pluizige aai-beestjes..
Nu het enkel blijft, bij de standaard-doodsverwensingen van Wilders, Marrokanen, vibratoren, prostitutie en Anne Frank komt het toch wat 'mat' over..
Zulke dingen waren nog best wel shockerend in 2007, maar een nieuw jaar vraagt ook een beetje extra pit...
Wie raakt er nu nog onder de indruk van een eenvoudige doodsverwensing?
Pas zodra je mensen gaat toewensen dat je hoopt dat ze op hun 8-jaar in de bosjes achter de speeltuin verkracht zijn door een toevallig langskomend pedosexueel, en mocht dat uitgebleven zijn je dat in eigen persoon graag wilt overdoen met hun minderjarige dochter of gewoon een ver nichtje of iets dergelijks en daarna het konijn met een ijzeren staaf via anale ingang de darmen via de mond er weer uitdrukken, begint er weer iets te komen van '
Nounounou, moet dat nou?'
Het leeuwendeel van de recente nieuwtjes in 1 alinea samengevat, Rotterdamse humor en bij deze koploper met het aantal reacties op zijn column (al is het zo dat de tere zieltjes onder deze snel op hun teentjes zijn getrapt). Daar wil ik meer van lezen. Driek for President!
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 @ 12:42 schreef MrDice het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier al de fout in gaat. Wilders denkt precies datgene wat zoveel mensen in Nederland ook denken. Namelijk dat bevolkingsgroepen zoals Marokkanen, Turken, Antilianen en Polen (etc) de grote boosdoeners zijn. En dat bijvoorbeeld de Islam door een groot deel van deze mensen wordt misbruikt om allerlei rare waanideeen het land in te forceren.
Probleem is, dat hij dit nooit en te nimmer zo kan verkondigen binnen de Politiek. Beschuldigingen van racisme liggen immer altijd op de loer. En ja dan krijg je van die halfbakken constructies als "Hij is tegen buitenlanders in welke vorm dan ook", terwijl in feite dit natuurlijk onzin is.
Nee ik ben het absoluut niet met alles eens wat Wilders zegt of voorstelt, maar alles beter dan al die kortzichtige oogklepdragende schapen die denken dat we met pappen, nathouden en een kop thee Nederland gaan redden. Hij durft in ieder geval toe te geven dat het een puinhoop is in Nederland grotendeels door de aanwezigheid van bovengenoemde probleemgroepen. Wie waar schuld in heeft en in welke mate, laat ik in het midden.
Mee eens. Maar hij noemt niet vaak de bevolkingsgroepen zelf, maar hij vat ze samen als 'Islam'. Als moslim erger ik me minstens zo erg als hij aan die straatallochtonen en extremisten. Wilders zijn woordkeuze is echter fout (en "de Koran verscheuren/verbranden" is redelijk rascistisch). Laat ik een vreedzame stroming binnen de Islam noemen: het Ibadisme (Google/Wiki er maar op). Deze groep (waar ik na het ontdekken ervan meen deel van uit te maken) beledigt hij ook wanneer hij zegt dat de Islam alleen maar oorlog, haat en onrust zaait. Als hij nu op een politiek-verantwoorde manier zegt dat het gaat om die "straatratten" en "fundamentelen", hoef ik me niet aangesproken te voelen.
-oops dubbel-
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 @ 14:49 schreef hungmaau84 het volgende:
[..]
Mee eens. Maar hij noemt niet vaak de bevolkingsgroepen zelf, maar hij vat ze samen als 'Islam'. Als moslim erger ik me minstens zo erg als hij aan die straatallochtonen en extremisten. Wilders zijn woordkeuze is echter fout (en "de Koran verscheuren/verbranden" is redelijk rascistisch). Laat ik een vreedzame stroming binnen de Islam noemen: het Ibadisme (Google/Wiki er maar op). Deze groep (waar ik na het ontdekken ervan meen deel van uit te maken) beledigt hij ook wanneer hij zegt dat de Islam alleen maar oorlog, haat en onrust zaait. Als hij nu op een politiek-verantwoorde manier zegt dat het gaat om die "straatratten" en "fundamentelen", hoef ik me niet aangesproken te voelen.
De koran is toch geen ras?
Maar toch zijn er wel een paar overeenkomsten met de andere grote dictators, dus Driek noem em ook es Stalin ofzo
Ik vond het weer een vermakelijk stukje.
Mensen neem een column toch niet zo serieus, het is een column. Geen nieuwe wet van de graaiers uit Den haag.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 @ 15:13 schreef Myuym het volgende:[..]
De koran is toch geen ras?
Maar toch zijn er wel een paar overeenkomsten met de andere grote dictators, dus Driek noem em ook es Stalin ofzo
Ehh... ik zal mij nog eens laten inburgeren

(De Koran dan niet, maar de aanhangers ervan... wel?) Maar zoals de reactie boven mij, ik geloof niet dat we de column te serieus moeten gaan opvatten, en ook mijn excuses hiervoor. Desalniettemin, OPLOPERS for PRESIDENT!
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 @ 07:10 schreef Lagging het volgende:
[..]
Wees blij. Zodra je bij je middag-IQ bent aangekomen vind je dit ordinaire hoopje gescheld op Wilders het verdelen in alineas niet meer waard.
Fok! houdt allerlei statistieken bij. Misschien een idee om eens bij te houden hoevaak Driek Wilders NSB-er, fascist, Nazi, of Hitler noemt. Die teller moet in de loop der tijd toch al aardig zijn opgelopen.
Laten we dan ook gaan tellen hoevaak de gehele Islam als facistisch en alle moslims als gekke terroristische geitenneukers worden afgeschilderd. En trouwens, iemand ie er voor is om te schieten met op (ongewapende) relschoppers komt aardig dicht bij het schieten op demonstranten waaronder relschoppers zitten ofwel politiestaat/facisme. Ik mag lijden dat wanneer het in Nederland zo ver komt (kwestie van tijd) dat dit soort wetten weer worden ingevoerd dat het volk dan wel de ballen heeft om op te staan voor wat V for Vendetta shit. Maar ja, vrijheid einigd altijd met een applaus, dus dat zal wel niet gebeuren.
Ik vind dit wel een goed stukje, omdat ik gek wordt van Geert Wilders met zijn geleuter over dat de Islam gevaarlijk is, deze man weet niet waar hij over praat, de radicale moslims, DIE zijn gevaarlijk, net zoals neo-nazi's en facisten. De gewone moslim is vredelievend en rustig.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 @ 10:45 schreef Danny het volgende:[..]
halalvlees en knackebrod kun je niet echt vergelijken natuurlijk.
dieren die halal zijn geslacht zijn onverdoofd geslacht. Knackebrod wordt, zover ik weet, niet onverdoofd geslacht

En sinds wanneer zijn we hier in NL dan zo bezorgd hoe dieren worden geslacht??
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 @ 11:20 schreef Vader_Aardbei het volgende:[..]
Och gut, wat een arrogant mannetje ben jij zeg. Nee, rechts heeft het fatsoen mensen die van een uitkering leven liever te laten verrekken.
En dan ook nog morele superioriteit claimen, wat een lef zeg.
Ja en die linkse klotehippies hebben tientallen jaren onze economie verkracht waardoor wij nu een staatsschuld van enkele honderden miljoenen hebben
Verder smakeloos schijtstukje.
Normaal vind ik de columns van oplopers wel leuk, maar dit stukje is echt debiel.
En idd het van de hak op de tak springen begint ook een beetje irritant concept te worden.
Als mensen argumenten tekort komen en heel dom zijn dan zie je in Nederland dat ze al snel aankomen met de 2e wereldoorlog. Als je dan toch echt niets meer te vertellen hebt, noem je hem een would-be Hitler. Ik ben wel een liefhebber van polemieken van W.F. Hermans. Wat missen we zijn humor en scherpte toch, die man zou zich niet verlagen tot dit soort zwakzinnige proza. Hij zou de domheid van Wilders met ongelovelijk veel lol en humor bestrijden. En laat ik nou net de lol en humor missen in dit zwakzinnige stukje 'proza' . Schoppen tegen Wilders mag, graag zelfs, maar doe dat dan niet op zo'n volslagen gereformeerde humorloze manier.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 @ 10:55 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ik vind jou met je afzeikcolumns niet anders dan Geert Wilders. Eigenlijk zou ik je dus ook een paar doodschoppen moeten toewensen. Ik ben echter rechts en heb dus het fatsoen om dat niet te doen.
Van links valt geen fatsoen te verwachten, maar dat was al bekend na de diarree van het afgelopen jaar die als een geiser uit je toetsenbord omhoog komt.
Rechtse mensen doen toch júíst aan doodschoppen?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 @ 17:58 schreef GeorgKacher het volgende:
Ik ben wel een liefhebber van polemieken van W.F. Hermans. Wat missen we zijn humor en scherpte toch, die man zou zich niet verlagen tot dit soort zwakzinnige proza. Hij zou de domheid van Wilders met ongelovelijk veel lol en humor bestrijden. En laat ik nou net de lol en humor missen in dit zwakzinnige stukje 'proza' .
In alle bescheidenheid: persoonlijk vond ik het wel creatief en geinig om Wilders met zijn eigen wapens terug te pakken. Hij maakte een poosje geleden een hoop stampij tegen de "Halal-burger" in de kantine van de Tweede Kamer, en nu neem ik hem te grazen met een knäckebrotverbod ivm zijn Zweedse Hoofd PenO. Ik hoop echt dat ik daarmee toch een grijns op iemands gezicht heb laten ontstaan. Maar ja, kwestie van smaak...
Sukkeltje, ben je nu echt op een missie om volstrekt onleesbaar te worden? Neem een goed voornemen voor 2008 en stop voorgoed met deze woordjes-en-verbandjes-diarree!
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 @ 19:21 schreef Vibromass het volgende:[..]
[
afbeelding]
Oke, oke

Het waren de katholieken (van Agt) en de Crhistenen (Lubbers en Balkenende) nou goed?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 @ 20:21 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
In alle bescheidenheid: persoonlijk vond ik het wel creatief en geinig om Wilders met zijn eigen wapens terug te pakken. Hij maakte een poosje geleden een hoop stampij tegen de "Halal-burger" in de kantine van de Tweede Kamer, en nu neem ik hem te grazen met een knäckebrotverbod ivm zijn Zweedse Hoofd PenO. Ik hoop echt dat ik daarmee toch een grijns op iemands gezicht heb laten ontstaan. Maar ja, kwestie van smaak...
Ik vind het woordgebruik/ de stijl verre van creatief, hetzelfde werd geroepen over de 'Messias'. Melkert, de Graaf, Dijkstal, weten we het nog? Geinig om Wilders in één adem te noemen met Hitler? Gewoon een schandalige, smadelijke opmerking! Grappig hoor dat knäckerbrotverbod

Ik vind het een intrieste man, maar als ik een column zou schrijven over hem heb ik woorden als fascist, NSB en Hitler niet nodig. Het lijkt me niet moeilijk om hem af te serveren met humor, lol en dezelfde stevigheid als dat hij zelf doet. Hoor je hem iemand uitmaken voor massamoordenaar? Nee gelukkig niet, Wilders is laag, maar toch niet zo laag bij de grond
Hij was weer leuk Driek
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 @ 17:46 schreef ZoeterMark het volgende:[..]
Ja en die linkse klotehippies hebben tientallen jaren onze economie verkracht waardoor wij nu een staatsschuld van enkele honderden miljoenen hebben
De VVD heeft jarenlang meegeregeerd en meewerkt aan deze staatsschuld... En laat de VVD nou net onder politiek rechts vallen
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 @ 05:00 schreef DriekOplopers het volgende:
..... blondgelokte crypto-fascist .......... lamlul .......... doodschoppen nog niet waard .......... would-be Hitler .......
Over het algemeen zijn je columns vrij goed tot subliem, maar politiek is duidelijk een zwak punt. Het moge duidelijk zijn dat Wilders grossiert in controversiële uitlatingen, maar vergelijkingen met Hitler getuigd van onvoldoende kennis van WOII...